Volledige versie bekijken : Wat te doen met erfenis?
Ik weet niet of er ook ijsberen zijn die in de bijstand zitten?
Mocht dat zo zijn, dan kun je een eventuele te ontvangen erfenis gerust opmaken bij een saunaclub :freu:
http://www.focus.de/finanzen/recht/jobcenter-unterlegt-vor-gericht-mann-verprasst-erbe-im-nachtclub-und-bekommt-hartz-iv_id_4021271.html
Zelfs een Duitse rechter is hier in meegegaan, waarschijnlijk zelf een ijsbeer :rolleyes:
Willi69
28 juli 2014, 17:50
Letztlich geht es darum:
Denn dem Mann stehe ein Vermögensfreibetrag zu. Gelder in dieser Größenordnung hätte er sogar weiter besitzen und trotzdem Hartz IV in voller Höhe beziehen können.
Es ist also nicht entschieden worden,
ob das Ausgeben einer Erbschaft für Nachtclubtänzerinnen als sozialwidriges Verhalten anzusehen sei.
Pietjepik
28 juli 2014, 18:02
ik maak mijn laatste euro op bij de dellen, van mij erft geen mens of overheid ook maar een cent!!!! :thefinger:
licky luke
28 juli 2014, 20:15
ik maak mijn laatste euro op bij de dellen, van mij erft geen mens of overheid ook maar een cent!!!! :thefinger:
Gelijk heb je!
En nou maar goed plannen, voordat je laatste euro is uitgegeven en je arts vervolgens zegt dat ie zich vergist heeft en dat je nog twintig jaar te gaan hebt... ;-)
Pietjepik
28 juli 2014, 20:36
Gelijk heb je!
En nou maar goed plannen, voordat je laatste euro is uitgegeven en je arts vervolgens zegt dat ie zich vergist heeft en dat je nog twintig jaar te gaan hebt... ;-)
is me al eens gebeurd! :angst:
Ik ben ook met zoiets bezig (even kijken hoe dat gaat), maar de Euro's gaan er wat mij betreft iets te snel doorheen.
Ik moet wel een beetje matigen.
Anders houd ik het geen 20 jaar (weet ik veel misschien 10 of hopelijk nog 30) meer vol.
Financieel dan.
Qua stijve krijgen en houden en neuken weet ik het al helemaal niet. :confused:
Kan ik over 10 jaar nog presteren/genieten?
Pietjepik
28 juli 2014, 21:30
Ik ben ook met zoiets bezig (even kijken hoe dat gaat), maar de Euro's gaan er wat mij betreft iets te snel doorheen.
Ik moet wel een beetje matigen.
Anders houd ik het geen 20 jaar (weet ik veel misschien 10 of hopelijk nog 30) meer vol.
Financieel dan.
Qua stijve krijgen en houden en neuken weet ik het al helemaal niet. :confused:
Kan ik over 10 jaar nog presteren/genieten?
lekker pilletjes gebruiken, kein problem. Doe ik ook, anders is het mit gummi geen beginnen aan....
en anders gewoon lekker zoenen en beffen, dat vind ik nu al het leukste wat er is, neuken is bijzaak.