PDA

Volledige versie bekijken : Vicky (Roemeense) VG



Piet Plezier
30 juli 2014, 18:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif





Vicky (Roemeense)




Leeftijd
:
24 jaar
Taal
:
Engels (matig)


Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Halflang


Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Slank


Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Ja
Lichaamsdeel
:
Neus


Cup-maat
:
A
Siliconen
:
Nee


Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg


Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten


Service
:
PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren


Extra info
:

Racso
31 juli 2014, 09:14
Vicky.....

ze zat onder het scherm een beetje chagerijnig voor zich uit te kijken. Gezien het vakantie tijd is en voor mij een aantal leuke en bekende gezichten dus naar huis waren kon ik maar moeilijk een keus maken. Normaal blijf ik niet zo heel lang voor rond hangen en beland ik meestal snel op de kamer. Nu kalm aan gedaan, een paar sigaretjes gerookt (wat gelukkig weer mag) en wat gedronken. Vicky zat daar dus niet geinteresseerd wat mij blijkbaar dus juist aan trok. Ik ben langs haar gaan zitten en na het bekende voorstellen pakte ze me meteen vol op de bek en de tongzoen was zeer intens. Allememagies daar had ik even geen rekening mee gehouden. Inderdaad haar talen zijn zeer matig en echt een gesprek of duidelijke antwoorden op mijn vragen betreft haar service kreeg ik niet. Maar door de tongzoen van zojuist en haar plots klaps positieve gedrag gaven me voldoende vertrouwen om de kamer op te zoeken.

Aldaar op het bankje beland en het eea al afgewerkt wat ze met volle overtuiging deed. Tongzoenen, pijpen over mn pik heen schuren en heerlijk met haar kont mij opgeilen. Door voor over op het bed te gaan hangen zijn we spoedig op het bed beland en ik moet zeggen het over trof al mijn verwachtingen! Ik hou soms wel van de wat ruigere sex en die kun je met Vicky zekers beleven. Haartepels kon ik wel 2x rond draaien en ze begon er alleen maar harder van te kreunen. Haar kleine tietjes kun je echter wel tot 10-15 cm van haar lichaam trekken. Ook dat maakt haar alleen maar geiler. Ze speelde de hele tijd lekker mee en mocht ook mijn piemel lekker over haar poesje schuren wat ik echt helemaal geweldig vind. Op een gegeven moment wilde ik gewoon knallen (hahaha) dus snel rubbertje erom en daar ging ze als op een paard in galop te keer.

Ik ga beslist nog een 2e keer met haar kameren, ben benieuwd of het zich dan evenaart, verbetert of dat het die 1e onbekende kick was..... Hoop op vs 1 of 2.

Vicky blijft voorlopig nog in Goch, tenminste als ze mijn vraag goed verstaan heeft en mij dus het juiste antwoord gegeven heeft...
Wat mij betreft ondanks te vakantie tijd en bekende toppers niet aanwezig in ieder geval een nieuwe topper erbij!!!

Gr

Cat
2 augustus 2014, 15:38
Gisteren zat ik toevallig naast haar aan de bar. Niet echt mijn type en een gesprek voeren valt inderdaad niet mee. Na het horen van haar naam Vicky ging er een lampje branden over een goede sessie (toch mooi dit forum).

Inderdaad volle bak tongzoenen en met dat schuren met haar poesje over je pik gaat ze ver, ja. Ik heb haar zelfs enkele malen "verplaatst", omdat ik bang was dat mijn pik er ieder moment in kon vliegen. Na het tijdje kwam ik erachter dat het bij haar niet ruig genoeg kan gaan en werd me duidelijk dat bovenstaand verhaal betrekking op haar had. Ik ben niet echt van het "SM" werk, maar als je van het ruige gooi- en smijtwerk houd een ideale meid. Ik heb thuis nog ff gekeken of er een handdruk op mijn achterste stond, maar dat viel mee...

Lesyeux
10 september 2014, 18:58
Er waren zo'n 15 dames (hoewel niet degene waar ik voor kwam), waarvan de jonge, topless aantrekkelijksten al wat berenaandacht hadden, dus na even omschakelen viel mijn oog op Vicky. Zwart haar, slank figuurtje in een zwart setje. Beperkt Engels, voldoende lichaamstaal :). Ze zoent in het begin meteen stevig, maar dat werd gaandeweg het samenzijn ingetogener en gevoeliger. Op kamer gebruikte ze haar mond bovendien voor, laat ik het nou geen pijpbeurt noemen, maar een heerlijke massage, waarbij ballen en liezen niet werden vergeten. Ook speelde ze uitdagend met de opening van haar poesje rond de nog blote eikel. Ze gebruikt haar lijf lekker speels en beweeglijk. Na een eerste sessie bleef ze bij de bar dicht tegen me aan, en na een tijdje nog weer op de bank zijn we nog een tweede keer op kamer gegaan, om af te maken wat we de eerste keer niet gedaan hadden. Ook bij het neuken gebruikt ze volop haar beweeglijke lijf. Ook na de tweede sessie bleef ze dicht bij me, en belandden we klef in elkaar gedraaid op een bankje. Een hele lange "aftersales", bijna tot sluitingstijd, waar ik elk moment van genoten heb. En uit Vicky's "I'm flying..." concludeer ik voor mezelf dan maar dat zij het ook lekker vond. Enige minpuntje is dat er weinig oogcontact was. Maar alles bij elkaar een prima GFE.

SAS
5 oktober 2014, 18:42
Prima en goed op de kamer.

piriwiri
25 december 2014, 23:18
Vicky trok ff € 300,- uit een kast, maar werd uiteindelijk door Roger gesommeerd de bar te bevolken met al die beren. Ze kwam naast me zitten. Ik had haar al op mn to-do list staan wegens vele goede recensie's. Nu is dat natuurlijk nooit geen garantie voor zoiets persoonlijks als een goede kamergang. Alhoewel de erkende servicekanonnen bij mij altijd wel minimaal een "Goed " scoren.
Vicky is gewoon heel goed en geil. Super TZ en een knuffelige en dan weer wellustige GFE -ervaring van 3/4 uur. Zekers voor herhaling vatbaar.
Wat me bij Vicky opvalt is dat ze zo transformeert van een verveelde knorrepot hangend aan de bar naar een aanhankelijk maar wellustig meisje. Bijzonder, zonder de info van dit forum was ik nooit met haar gaan kameren omdat haar voorkomen in de bar me eigenlijk absoluut niet aantrekt. Dat zal haar wel de nodige klanten hebben gekost die niet haar andere kant kennen.
Hulde en dank aan alle schrijvende beren dus! Anders had ik deze ervaring nooit gehad.

Ze is alleen geen 24 jaar maar 31 naar eigen zeggen.

Piet Plezier
26 december 2014, 14:14
als ik daar ben ga ik altijd minimaal 1 keer met haar kameren.
dan weet je dat je een super date hebt.
ik heb al maar dan 30 keer met haar gekamerd.
en vanavond gaat ze er ook weer een paar keer aan.
niet de knapste maar wel 1 van de beste.

Piet Plezier
2 januari 2015, 14:23
straks Vicky een nieuwjaars beurt geven.
zin in.nl

lange plank
2 januari 2015, 17:37
hahaha piet plezier meschien heeft ze al een nieuwjaars beurt gehad. en dan ben je te laat en dan????

Piet Plezier
2 januari 2015, 18:37
ik ben nooit te laat want ze wacht netjes op mij:biggrin:

Piet Plezier
11 februari 2015, 19:22
Is vertrokken uit van GOCH.
En is nu in Roemenie.

fervent
11 februari 2015, 19:27
De laatste tijd ging ze steeds moeilijker lopen en steeds chagrijniger kijken. Ik hoop dat ze in Roemenie de nodige medische zorg daarvoor vind en een beetje vrolijker wordt. Dat gun ik haar echt.

Piet Plezier
22 februari 2015, 17:36
Vicky komt niet meer terug.
Maar ook hier geld je weet het nooit met een DVP.

Eddy_V
22 februari 2015, 22:54
Vicky komt niet meer terug.
Maar ook hier geld je weet het nooit met een DVP.

Als ze uit de val van de rat is ontkomen zal ze vast niet terug komen, maar....
Ik gok op 6 weken...1 april gelijk met mijn aanstaande ex en waarschijnlijk zelfs met hetzelfde vliegtuig.

Piet Plezier
23 februari 2015, 06:22
Als ze uit de val van de rat is ontkomen zal ze vast niet terug komen, maar....
Ik gok op 6 weken...1 april gelijk met mijn aanstaande ex en waarschijnlijk zelfs met hetzelfde vliegtuig.

nou ga daar maar niet vanuit Eddy.

lange plank
24 februari 2015, 11:22
waarom kom ze niet meer het is toch jou schatje

Piet Plezier
24 februari 2015, 12:04
je weet het nooit met die DVP'S
.We zien het wel.

Piet Plezier
19 maart 2015, 18:10
Kan verplaatst worden.