PDA

Volledige versie bekijken : Anaalmassage / Prostaatmassage

Willem2
17 november 2006, 18:31
Wat me opvalt is dat voor de volgende behandeling nog geen afkorting is gepubliceerd. Zal zijn omdat niet al teveel dames deze service verlenen en............ de heren er misschien niet voor uit willen komen dat zij het lekker vinden/hebben gevonden. Mij is het nog niet aangeboden. Maar voor het geval dat het mocht gebeuren is hier de afkorting:

PRM - prostaatmassage van de dame bij de ijsbeer, oftewel het bewerken van de mannelijke 'g-spot' :eek:

Er zijn heel wat dames die dit aanbieden. Kijk maar eens op een site zoals www.sexrelax.de. Heel wat dames bieden analmassagen aan.
Ook in saunaclubs zijn er genoeg dames die dat wel doen. Gewoon even vragen hé ;)

Groeten Willem2 :wink:

PS Om alle sterke verhalen en andere anekdotes voor te zijn ; al meer dan een half jaar geen vingertje meer erin gehad :thefinger

JackD
17 november 2006, 18:59
... al meer dan een half jaar geen vingertje meer erin gehad :thefingerIk wil het niet weten!!! :kotz:

neukie
17 november 2006, 21:08
Ik heb dat een keer eens gehad; en tot ik dod ben: geen tweede keer! :kotz:

Big30
18 november 2006, 00:20
Puur van horen zeggen he maar (H)Elena ex-Relax, momenteel zonder vaste bekende verblijfplaats was een expert in deze vorm van stimulatie ;)!

Evelyne YY, nog wel aanwezig (redelijk MILF gehalte) schijnt deze service ook te verlenen, ook weer van horen zeggen he!

Gr., B.

Mauriceyep
18 november 2006, 08:16
De meeste thaise dames bieden het aan: volgens mij leren ze dat standaard op de middelbare school

Hollandmale
18 november 2006, 09:41
De meeste thaise dames bieden het aan: volgens mij leren ze dat standaard op de middelbare schoolOnderdeel van de Tantra-erotiek, via India en China naar Thailand en Indonesie verspeid :p.
Helaas maakt 't van ijsberen 'n bedreigde diersoort omdat ze in bruine beren veranderen :D.

little diablo
18 november 2006, 13:55
die prostaat massage is bij mij effe:confused: ligt dat aan mij,kan ik nog iets leren of loop ik gewoon achter.

saluti L Diablo

Jorah Mormont
19 november 2006, 13:04
Voor de liefhebbers, ga hier maar eens naar toe:

http://www.tantramassage.de/massage_maenner.html

BR, Sonny:wink:

Babbel
4 januari 2007, 18:00
http://www.bild.t-online.de/BTO/news/aktuell/2006/08/16/_21buehnenteaser/5274701-3-3-news-tierheim.jpg

Zo op zijn tijd om de grootste druk eraf te halen.
Knabbel deelt liever een vingertje uit :thefinger

Babbel :wink: