PDA

Volledige versie bekijken : Live from the Vulkanstrasse

Piet Plezier
4 augustus 2014, 22:17
Heel erg rustig hier je kunt zien dat het vakantie tijd is.
er zitten wel een paar pareltjes maar die kun je op 1 hand tellen.
Geen rond zwervende jeugd uit Roemenië en Bulgarije.
Er zijn trouwens ook niet veel wandelaars.
De negeriaanse Jennifer is met vakantie.
En Angela zit in Italië.

Piet Plezier
23 december 2014, 21:46
Ik ben met BP een uur geleden hier geariveerd jonghu jonghu wat is het rustig hier niet normaal.
Er is geen 60% van de bezetting.
In eros26 hebben we wel geteld 9 vrouwen gezien.
En dat is echt weinig.
Alle huizen zijn uitgestorven.
We hoorden net al van meer wandelaars dat het de laatste weken rustig is.
We hadden beter bij de gezelligste en leukste club van NRW van GOCH kunnen stoppen.
Helaas dat hebben we niet gedaan.
Volgende keer beter.

de duisburg spesjalist
24 december 2014, 08:39
Ik ben met BP een uur geleden hier geariveerd jonghu jonghu wat is het rustig hier niet normaal.
Er is geen 60% van de bezetting.
In eros26 hebben we wel geteld 9 vrouwen gezien.
En dat is echt weinig.
Alle huizen zijn uitgestorven.
We hoorden net al van meer wandelaars dat het de laatste weken rustig is.
We hadden beter bij de gezelligste en leukste club van NRW van GOCH kunnen stoppen.
Helaas dat hebben we niet gedaan.
Volgende keer beter.

was daar gestopt pietje ik ben vanavond zelf op de vulkaan en kerst avond is altijd rustig verwacht er vanavond ook niet veel van ma ik laat me altijd verassen bij 50 % bezeting werken er 225 dames dat haal geen 1 sauna club en dan kom er nog is bij dat er dames de maandag en dinsdag vrij genomen hebben omdat ze weten dat het tijdens kerst druk is

Piet Plezier
24 december 2014, 10:45
was daar gestopt pietje ik ben vanavond zelf op de vulkaan en kerst avond is altijd rustig verwacht er vanavond ook niet veel van ma ik laat me altijd verassen bij 50 % bezeting werken er 225 dames dat haal geen 1 sauna club en dan kom er nog is bij dat er dames de maandag en dinsdag vrij genomen hebben omdat ze weten dat het tijdens kerst druk is

BP zei dat er nog geen 40% aanwezig was.
ook nog even wat met vulkaanridder zitten praten onder het genot van een krombacher.
maar ook die zei dat er weinig meiden waren.
en je moet geen appels met peren vergelijken.
het was gewoon helemaal niets.
er waren huizen bij waar gewoon helemaal niemand was.

de duisburg spesjalist
24 december 2014, 10:49
BP zei dat er nog geen 40% aanwezig was.
ook nog even wat met vulkaanridder zitten praten onder het genot van een krombacher.
maar ook die zei dat er weinig meiden waren.
en je moet geen appels met peren vergelijken.
het was gewoon helemaal niets.
er waren huizen bij waar gewoon helemaal niemand was.

er waren in ieder geval meer dames als in van goch :biggrin: piet hoe lang loop jij al mee we weten toch met ze alle dat het deze tijd van het jaar overal minder is ;) als de vulkaan vrijdag zo slecht is ben ik zaterdag in van goch ;)

Hobbele
24 december 2014, 10:53
Ik ben met BP een uur geleden hier geariveerd

Wie is BP?:gruebel::wink:

Piet Plezier
24 december 2014, 10:58
Wie is BP?:gruebel::wink:

een schrijver met pensioen.

Piet Plezier
24 december 2014, 11:00
er waren in ieder geval meer dames als in van goch :biggrin: piet hoe lang loop jij al mee we weten toch met ze alle dat het deze tijd van het jaar overal minder is ;) als de vulkaan vrijdag zo slecht is ben ik zaterdag in van goch ;)

geen appels met peren vergelijken jonghu.
ik loop in januari 26 jaar mee.

de duisburg spesjalist
24 december 2014, 11:20

ik loop er al meer als 20 jaar mee ;)

Bluebear
24 december 2014, 11:29

Ik loop al 47 jaar. How do you like them apples?? :rolleyes: :biggrin:

9511

Piet Plezier
24 december 2014, 11:49
Ik loop al 47 jaar. How do you like them apples?? :rolleyes: :biggrin:

9511

zeg dat je van je 18de bent gaan lopen dan ben je nu ongeveer 65.:biggrin:

rmjhexe
24 december 2014, 14:29
een schrijver met pensioen.

1 van de grootste schrijvers van dit forum! kijk naar de resultaten van de beste recensie van 2013 in de final countdown. Een ijsbeer die het recente verleden van dit forum niet kent is tevens slecht voorbereid op haar toekomst. Leer van het verleden, bouw voort op de nalatenschap van hen die het fundament hebben gelegd, daar tevens ziel en zaligheid in hebben gestopt!

Hulde aan de pioniers van weleer!!!!! Zij hoerden en sloerden niet voor zichzelf, maar om ons onwetenden te kunnen sturen middels verslagen over de schemerwereld waar wezens als DVP's verkeren!

Laten we hen niet vergeten.

:wink2:

Trigger
3 januari 2015, 11:35
Bedankt voor de info Piet

Piet Plezier
6 januari 2015, 20:57
het is hier dus weer kut met peren.
Helemaal niets te doen.
We zitten even bij Angela aan een biertje.
BP heeft getrakteerd.

phoenix
6 januari 2015, 21:14
alweer bij die vrouwen, jullie bint gestoord, echt hedde
jullie nou niks anders te doen?

Piet Plezier
6 januari 2015, 21:27
alweer bij die vrouwen, jullie bint gestoord, echt hedde
jullie nou niks anders te doen?

ja phea weer bij de vrouwen.
Wij hebben echt niets anders te doen
en zolang ik het leuk vind blijf ik het doen.
Ach en geld maakt niet gelukkig.
Want het loopt wel flink in de papieren natuurlijk.
Je leeft maar 1 keer.
En je moet doen wat je moet doen.

de duisburg spesjalist
6 januari 2015, 21:56
het is hier dus weer kut met peren.
Helemaal niets te doen.
We zitten even bij Angela aan een biertje.
BP heeft getrakteerd.

tijd voor een ip tjek zou ik ma zeggen ik zit hier al ruim een uur en heb geen bp of piet plezier gezien :biggrin:

Piet Plezier
6 januari 2015, 22:03
tijd voor een ip tjek zou ik ma zeggen ik zit hier al ruim een uur en heb geen bp of piet plezier gezien :biggrin:

dan heb je niet goed gekeken want wij zijn echt wel hier
en het is net zo belabberd als afgelopen zaterdagavond.
Toen waren er rond 01.30uur ook maar 40 vrouwen.
en dat heb ik uit betouwbare bron Wijze Grijze namelijk die was toen hier.
Ik heb net een goede tip gekregen van WG en daar ga ik nu naartoe.
Het is op de begane grond.

Piet Plezier
6 januari 2015, 22:44
zo Ik ben net terug van het meisje wat WG me aanraade.
Ik moet zeggen WG je hebt niets teveel gezegd.
Die is zeker voor herhaling vatbaar.
WG bedankt voor de de supertip.
Die gaat er vaker aangeloven.

Piet Plezier
9 februari 2015, 19:59
ik ben met BP net hier gearriveerd.
Eerste indruk heel rustig.

Piet Plezier
9 februari 2015, 20:47
we schatten dat de bezetting 50% is.
wel een paar leuke meisjes gezien.
En nu zitten we even aan een flesje Krombacher bij de imbiss.
Zometeen maar is lekker wippen even.

Piet Plezier
8 maart 2015, 18:18
we wilde ff snel naar Duisburg kom je in de file op zondag.

10875

de duisburg spesjalist
8 maart 2015, 18:42
we wilde ff snel naar Duisburg kom je in de file op zondag.

10875

koop een goeie navigatie piet met tcm dan stuurt hij je van zelf over de 42 59 40 na de vulkaanstrasse big 30 had het al aangekondigd ik kies voor de a3 a59 a40 is voor mijn een goed alternatief ;)

Piet Plezier
8 maart 2015, 18:51
BP en ik zijn er nu.
Eerst tijd voor koffie.

10876

Big30
8 maart 2015, 19:08
De waarschuwing stond hier al! Er is meen ik over de brug maar 1 rijspoor beschikbaar, paar weken geleden ook op de zondag ging het richting Venlo nog wel maar richting Duisburg stond begin van de middag zeker over 5-10 km vast.
Kom je vanuit Venlo kun je het beste bij Moers stukje omhoog de 57 en dan de 42 en 59. Of bij afslag11 zie foto eraf gaan en dan via de L140. Vanuit Nijmegen A57 dus niet tot de 40 doorrijden maar de 42 nemen, zoals DS zegt.
Enfin zie google maps ;). Rheinbrug maar links laten liggen, puinhoop!

Trouwens 2008 ofzo heb ik op dezelfde plek ook vaak vast gestaan, toen waren ze ook lang met die brug bezig. Schoot ook toen voor geen meter op.

Backinbusiness$
8 maart 2015, 19:34
BP en ik zijn er nu.
Eerst tijd voor koffie.

Ziet er gezellig uit Piet.
Maar ook vanwege de verkeers ellende rondom Duisburg kies ik de laatste tijd steeds vaker voor het SKW.
Voor mij is dit even ver.
Veel plezier Piet in Duisburg en laat even weten of er nog wat te doen is!

10876

Piet Plezier
8 maart 2015, 19:57
Bedankt.
Maar helaas is er niets te doen.
Alles is leeg of dicht.
Maar het bier bij de imbiss smaakt goed.

noglangnietuitgewandeld
8 maart 2015, 20:09
Piet, kerel, kom je daar nou voor van Holland rijden? Ik ben ook in Duisburg, net gearriveerd, op een steenworp afstand nog wel. Vanwege werk dan. Heb vanmiddag een tussenstop gemaakt in de leukste en gezelligste club van NRW. En wat was het lekker met Raissa. Daar ga ik de Vulkan niet voor uitkammen. Evengoed, fijne avond daarginds.

Backinbusiness$
8 maart 2015, 20:10
Bedankt.
Maar helaas is er niets te doen.
Alles is leeg of dicht.
Maar het bier bij de imbiss smaakt goed.

Jammer nog steeds een beroerde bezetting dus.
Gisteren was het ook al niets!
Maar een lekker biertje gaat er natuurlijk wel altijd in.:)

Piet Plezier
8 maart 2015, 20:40
Piet, kerel, kom je daar nou voor van Holland rijden? Ik ben ook in Duisburg, net gearriveerd, op een steenworp afstand nog wel. Vanwege werk dan. Heb vanmiddag een tussenstop gemaakt in de leukste en gezelligste club van NRW. En wat was het lekker met Raissa. Daar ga ik de Vulkan niet voor uitkammen. Evengoed, fijne avond daarginds.

Raissa is zeker lekker.
Ze heeft me gisteravond weer lekker gemasseerd.
We zijn nu weer op weg naar GOCH.

Piet Plezier
23 april 2016, 21:40
met BP in Duisburg beland .
heel rustig hier
In het vulkanhaus maar een dame of 10 maximaal
In de andere huizen veel kamers de deuren dicht
Het is ook nog vroeg natuurlijk

broodpoot
24 april 2016, 10:49
Wil er nog steeds een keertje naar toe gaan maar is het echt zo dat je er op een doordeweekse dag (maandag of dinsdag) niet voor 10 uur s'avonds hoeft te komen?
Moet 2,5 rijden dus ik ben bang met dit soort tijden dat ik een nachtje door moet halen wil ik een paar huizen gezien willen hebben.

Limburger
24 april 2016, 12:26
Ik zou er sowieso geen 2.5 uur rijden voor over hebben, hoe het op maandag en dinsdag is weet ik niet ik kom daar meestal op donderdag en dan beginnen de meeste vrouwen in het eind van de middag met werken.

broodpoot
24 april 2016, 13:56
Nou ja, ik woon in de randstad en zit ook zoiets in de auto als ik naar Goden Time ga. Vind ik an sich nooit echt een probleem en aangezien ik volgende week maandag en dinsdag door omstandigheden 2 dagen vrij ben dacht ik laat ik die kant is op rijden. Golden Time daar ben ik vorige week nog geweest en hoewel dat prima was ben ik er dan wel weer een beetje klaar mee voor een maandje of zo. Wil wel weer 's wat anders zien en ik heb begrepen dat er in het Duitse raamgebied ook vaak genoeg bijzonder aantrekkelijke en/of interessante dames te bezoeken zijn.
Was inmiddels wel op de hoogte dat het dag aanbod niet echt je van het is dus ik dacht eraan om einde middag begin avond in Duisburg aan te komen en dan wel te zien hoe het loopt. Maar als het echt zo is dat het pas vanaf een uur of 10, 11 een beetje begint met de dames dan twijfel ik toch wel een beetje.

der Puffmeister
24 april 2016, 14:11
Op de Vulkan is altijd wat te doen. Ook vroeg in de avond genoeg dames aanwezig meer dan in welke saunaclub dan ook.
Momenteel vind je in Eros26 en het Vulkanhuis de mooiste dames die je je maar kunt bedenken met fantastische service.
Gewoon een keer gaan en komen kijken.
Op de Vulkan kost kijken niets itt. een club.
De Vulkan moet je gewoon een keer beleefd hebben!

de duisburg spesjalist
24 april 2016, 16:13
Nou ja, ik woon in de randstad en zit ook zoiets in de auto als ik naar Goden Time ga. Vind ik an sich nooit echt een probleem en aangezien ik volgende week maandag en dinsdag door omstandigheden 2 dagen vrij ben dacht ik laat ik die kant is op rijden. Golden Time daar ben ik vorige week nog geweest en hoewel dat prima was ben ik er dan wel weer een beetje klaar mee voor een maandje of zo. Wil wel weer 's wat anders zien en ik heb begrepen dat er in het Duitse raamgebied ook vaak genoeg bijzonder aantrekkelijke en/of interessante dames te bezoeken zijn.
Was inmiddels wel op de hoogte dat het dag aanbod niet echt je van het is dus ik dacht eraan om einde middag begin avond in Duisburg aan te komen en dan wel te zien hoe het loopt. Maar als het echt zo is dat het pas vanaf een uur of 10, 11 een beetje begint met de dames dan twijfel ik toch wel een beetje.

op door de weekse dagen weet ik het niet ma vrijdag en zaterdag is er laat in de midag al genoeg te beleven

Patjax
24 april 2016, 16:33
De meeste dames die ook op hun kamer slapen beginnen meestal rond 14.00/15.00 uur. De nachtbrakers beginnen rond 18.00. Wel is de bezetting op maandag t/m woensdag kleiner. Het gros van de dames neemt meestal een van deze dagen vrij.

broodpoot
24 april 2016, 17:14
Op de Vulkan is altijd wat te doen. Ook vroeg in de avond genoeg dames aanwezig meer dan in welke saunaclub dan ook.
Momenteel vind je in Eros26 en het Vulkanhuis de mooiste dames die je je maar kunt bedenken met fantastische service.
Gewoon een keer gaan en komen kijken.
Op de Vulkan kost kijken niets itt. een club.
De Vulkan moet je gewoon een keer beleefd hebben!

Het is ook de nieuwsgierigheid om weer een nieuw wandelgebied te ontdekken en hoewel ik me altijd prima vermaak in GT wil ik weer is iets nieuws doen.
Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 10 geleden voor het eerst in Antwerpen kwam, man of er een nieuwe snoepwinkel geopend was. Na een keer of 5 werd dat uiteraard weer een stuk minder maar nu ben ik al een hele tijd nieuwsgierig naar Duitsland.
Ik begrijp dat het sterft van de wandelgebieden rond Duisburg dus wellicht combineer ik het volgende week maandag zodat ik in de middag naar Bochum/Dortmund of Essen (zeg maar wat) ga en begin avond naar Duisburg ga.

op door de weekse dagen weet ik het niet ma vrijdag en zaterdag is er laat in de midag al genoeg te beleven

Thnks, ik ga op de maandag dus ik ga het wel meemaken.

WA
24 april 2016, 17:40
Maandagen zijn dóóóód :eek: verwacht een lage bezetting, ook in de andere Rld's als Bochum, Dortmund, Essen en Oberhausen.

der Puffmeister
24 april 2016, 18:10
Zelfs op maandag, dinsdag of woensdag zijn er nog genoeg interessante dames aanwezig op de Vulkan. Gelukkig hebben niet alle dames op dezelfde dag vrij en spreidt zich dit over de gehele week behalve op vrijdag en zaterdag want dan valt er het meeste te verdienen en zijn bijna alle dames present.
Ik maakte wel eens maandagen mee waarop de bezetting beter was dan op een zaterdag maar ook andersom. Je kunt er gewoon geen pijl op trekken op de Vulkan. :eek:

MrSchwanz
30 april 2016, 19:10
Wil er nog steeds een keertje naar toe gaan maar is het echt zo dat je er op een doordeweekse dag (maandag of dinsdag) niet voor 10 uur s'avonds hoeft te komen?
Moet 2,5 rijden dus ik ben bang met dit soort tijden dat ik een nachtje door moet halen wil ik een paar huizen gezien willen hebben.

Heen en terug 2,5 uur rijden is niet zoveel. Ik doe er zelf 2 uur over om heen en terug te reizen.

Piet Plezier
10 augustus 2016, 20:41
nu hier met BP
Maar het is het zelfde als afgelopen nacht
Geen mooie vrouwen
Weinig bezetting
Er is geen ruk te doen
Gelukkig is Cindy er wel
Ze is nu ff bier halen voor mij
Cindy is toch wel de knapste vanavond hier

Piet Plezier
10 augustus 2016, 22:40
na 2 uurtjes afscheid genomen van Cindy
2 super uurtjes
Buiten gekomen op een paar telefoon verkopers na, is het nagenoeg uitgestorven
Nu ff een fles bier met een broodje shoarma kopen
En dan met de BP mobiel op Nederland aan

cameltoe slide
17 september 2016, 03:50
Tonight I got late the idea to drive to Duisburg and to visit the Vulkan Houses in the Red Light area.

I got a place for my car inside House 17-19 at the parking area. Many young men are out tonight
and it was not easy to enter the small way to the parking places without a human accident.

Inside the last two weeks I read some promising articles about different Vulcan Ladies and tonight
I was in the mood to make my own practical experience.

After some rounds of walking through the houses of Planet Vulkan, I didn´t met Mr. Spock but I
spoke with Gyselle (Brasil) Vulkan House 17-19 (New House inside the parking area) last floor,
room 706. Gyselle wears some glasses on her nose and was smoking a cigarette. She makes
a distantly and not warm impression to me and I asked her for her service if we do together a half
hour or a full hour. Only the standard: no kissing, blow job only with condom, no anal and no offer
for an extra service packet.

Brienne (French) inside the front house of House 17-19, room 209, was very busy and after some time
the door of her room was the first time open. I stoped talking with Francesca (Alb/Gre) who makes a
interessting impression for me and went to Brienne (French). I made with her some small talk and asked
her for her service like in my interview with Gyselle (Brasil). Brienne gave me the same answer like Giselle.
Only a standard service.

Crestfallen I want to go back and talk with Francesca (Alb/Gre) but the door of her room was closed. No
good luck, because later her door was always closed.

I went to Vulkan House 26 and by coincidence I met Mia (Germany), room 401. The room with her
was very annoying, I was not happy about her increase in prices and decrease in service, her spiritless
service and her disrespectful behaviour and I make a break-off our time. In my point of view I´am
only losing my money and had a very bad time inside room with Mia (Germany). Maybe I will write in
some days more about this unpleasant experience.

Inside Vulkan House 36, floor 3 or 4, I made a room with Wendy (Ghana),22 years old, with a very
good service for one hour, two times I got satisfaction. I gave Wendy a good tip and got a free massage
with her big boobs on my body.

Some times I have a bad experience and some times I´am surprised about a very good service that
I didn´t expected in this time minutes later.

----

Ich hatte heute Abend die spontane Idee, nach Duisburg zu fahren, um die Vulkan Häuser im
Rotlichtbereich zu besuchen.

Ich bekam einen Abstellplatz für mein Auto im Innenhof von Haus 17-19 auf dem Parkplatz. Viele
junge Männer waren heute Nacht unterwegs und es war nicht einfach in die schmale Einfahrt ein zu
fahren, um auf den Parkplatz zu gelangen, ohne einen Personenunfall zu verursachen.

Während der letzten zwei Wochen habe ich einige vielversprechende Artikel über verschiedene Vulkan
Dienstleisterinnen gelesen und ich war heute Abend in der Stimmung, meine eigenen praktischen
Erfahrungen zu machen.

Nachdem ich einige Runden durch die Häuser des Planeten Vulkan gelaufen bin, ohne Mr. Spock
zu treffen, sprach ich mit Gyselle (Brasilien), Vulkan House 17-19, das neue Haus im Innenhof,
oberstes Stockwerk, Zimmer direkt an der Treppe Nr. 706. Gyselle trug eine Brille auf der Nase
und rauchte eine Zigarette. Sie machte einen an Kunden desinteressierten Eindruck auf mich
und ich erkundigte mich trotzdem nach ihren Dienstleistungspaketen bei einer halben Stunde oder
bei einer vollen Stunde Zeit miteinander. Nur der Laufhausstandard: keine Küsse auf den Mund,
Blasen nur mit Gummi, kein Analverkehr und kein Angebot abseits vom Standard.

Brienne (Frankreich) im Haus 17-19 an der Straßenseite, Zimmer 209, war den ganzen Abend sehr
beschäftigt und nach einiger Zeit war die Tür zu ihrem Zimmer das erste Mal geöffnet. Ich unterhielt
mich gerade mit Francesca (Alb/Griech), die einen sehr interessanten Eindruck auf mich machte, aber
ich war neugierig auf Brienne (Frankreich) und ging zu ihr. Ich unterhielt mich mit ihr ein wenig über
belanglose Dinge und fragte sie, genau so wie ich Gyselle (Brasilien) befragt hatte, nach ihren Dienst-
leistungen bei einem längeren Zimmeraufenthalt. Auch Brienne bot wie Gyselle nur einen Laufhaus-
standardservice an.

Enttäuscht wollte ich mein Glück bei Francesca (Alb/Griech) versuchen, aber die Tür von ihrem Zimmer
war geschlossen und sollte es später auch bleiben, wenn ich vorbei schaute.

Ich versuchte mein Glück im Vulkan Haus 26 und traf durch Zufall auf Mia (Deutschland), im Raum 401.
Das Zimmer mit ihr sollte sehr unerfreulich werden, ich bin nicht glücklich über ihre nachträglichen Ver-
suche, die Preise zu erhöhen und den Service herunter zu fahren, ihr lustloses Blasen und ihr respektloses
und beleidigendes Verhalten. Ich brach das Zimmer mit ihr vor Ende der vereinbarten Zeit ab. Einfach
nur verschenktes Geld und ein sehr schlechtes Erlebnis mit Mia (Deutschland). Vielleicht schreibe ich in
ein paar Tagen mehr dazu in ihrem Thread, wenn ich etwas Abstand dazu gewonnen habe.

Im Vulkan Haus 36, eines der oberen Stockwerke, habe ich dann noch unverhofft ein Zimmer über eine
Stunde Zeitdauer gemacht mit Wendy (Ghana), 22 Jahre. Ich war sehr zufrieden mit Wendy, bin zwei
Mal innerhalb einer Stunde gekommen und gab ihr ein dickes Trinkgeld. Wendy revanchierte sich mit
einer kostenlosen Massage mit ihren großen Brüsten auf meinem Oberkörper.

Manchmal widerfahren mir unangenehme Erlebnisse und manchmal bin ich überrascht über einen sehr
guten Service kurze Zeit später, den ich nicht mehr erwartet habe.

Piet Plezier
25 november 2016, 21:30
op de vulkanstrasse beland beland met Firehawk en BP
Het is niet super druk
Maar wel voldoende vrouwen

Piet Plezier
18 december 2016, 17:16
lekker rustig hier
BP is weer wat opgeknapt
Maar de hoeveelheid vrouwen valt niet tegen
1,5 uur met Cindy gestoeid en wat bier gedronken samen
En nu ga ik nog ff naar Wendy

de duisburg spesjalist
18 december 2016, 17:26
lekker rustig hier
BP is weer wat opgeknapt
Maar de hoeveelheid vrouwen valt niet tegen
1,5 uur met Cindy gestoeid en wat bier gedronken samen
En nu ga ik nog ff naar Wendy

er waren gisteren in eros 26 en het vulkaanhuis meer als 130 vrouwen en dat val zeker niet tegen vrijdag was overgens huis 48 goed bezet maar de dip komt meestal half januari op de vulkaanstrasse en dan treken de sauna clubs weer aan ;)

MrSchwanz
18 december 2016, 23:22
er waren gisteren in eros 26 en het vulkaanhuis meer als 130 vrouwen en dat val zeker niet tegen vrijdag was overgens huis 48 goed bezet maar de dip komt meestal half januari op de vulkaanstrasse en dan treken de sauna clubs weer aan ;)

En wanneer gaat de dip dan voorbij? Vorige week in Duisburg geweest. Genoeg dames maar de kwaliteit is laag. Ik was op een dinsdag gegaan. Misschien dat het dan minder is.

de duisburg spesjalist
19 december 2016, 07:02
En wanneer gaat de dip dan voorbij? Vorige week in Duisburg geweest. Genoeg dames maar de kwaliteit is laag. Ik was op een dinsdag gegaan. Misschien dat het dan minder is.

de kwaliteit ligt aan jou eigen keuze wanneer de dip voorbij ga het dames aantal is wat lager na 27-12 maar dan is de vulkaan nog steeds een wekelijks bezoek waard ;)

Freddy_K
27 januari 2017, 21:14
ik was er zonet, Eros 26, Zimmer 203, Nora, Hongaarse. Ik was nogal geilalseenbeer. Ik weet niet ik had haar nooit eerder gezien. Ik kwam net uit Krefeld en was eigenlijk van plan hier heen te gaan: https://sexdo.com/57953-andrea maar ja AO meisje dat is niet wat ik wil en eerst was ze bezet. Daarna zag ik haar en twijfelde. je moet je niet voorstellen dat die dame in vol ornaat aan de deur verschijnt. Ze had een badjas aan en had het erg koud, wel echt een jong meisje maar ik ging eerst even verder kijken. Later wilde ik het toch maar was weer bezet en die andere dame werd wat ongeduldig met mij dus toen naar Duisburg gereden.

Daar dus vrij snel besloten voor Nora. Ik moet haar veel vaker hebben gezien. Ik dacht eerst dat ze erg jong was maar dat is ze waarschijnlijk niet, denk eerder ergens 25, 26 jaar. Ze heeft geen echte borsten wat ik een afknapper vind. Maar ze geeft echt fantastische service met erg veel gevoel en ik was g31l als een b33r. Ik heb 50€ program gedaan incl. FO. Dat deed ze echt fantastisch. Ze is een heel fijngevoelige dame die Nora. Zulke service krijg je echt heel zelden.

der Puffmeister
27 januari 2017, 22:01
Ik kom ook net van de Vulkanstrasse.
Ik was bij ene Duitse Cassy in het Eros gebouw kamer 220.
Ik kan haar dienstverlening gemakkelijk in 4 woorden omschrijven. Enorme, vette, dikke klotenzooi!
Ja, ik weet nu weer waarom ik deze achterbuurt niet meer zou moeten bezoeken.
Als je die Cassy aan het raam spreekt is zij zeer vriendelijk en lacht je toe. Ik dacht, mooie dame en komt wel korrekt over dus ik waag het er op. Echter op de kamer wordt zij plotseling een totaal ander persoon. Ik had met haar afgesproken voor het raam, pijpen zonder, meerdere posities en komen over haar borsten en pussy likken. Totaal heb ik haar 50 overhandigt. Echter toen de duur dicht ging zij ze dat ze deze dienstverlening niet kon geven voor het geld dat ik haar had overhandigd. Zij wilde dit wel doen maar daarvoor moest ik nog eens 50 extra overhandigen. Ik zag de bui hangen en dacht oke proberen maar het beste er nog van te maken. Zei haar ook dat ik niet 50 extra in mijn portomonnee had. Ben alles bij elkaar 10 minuten bij haar op de kamer geweest en zij heeft geen vinger uitgestoken. Helemaal nada niets. Kortom weer 90 verprutst op die schijt Vulkan.
Heren geloof gewoon niet wat de Vulkan promotors hier schrijven dat het allemaal zo geweldig is en zo in die buurt. Het is daar gewoon complete oplichterij wat zich daar afspeeld. Die wijven zijn alleen maar uit op je geld en zodra je hun je zuurverdiende centjes hebt overhandigd is het over en uit met de vriendelijkheid en verdwijnt hun geacteerde glimlach van hun doorgesnoven koppies.
Ik ga de komende week maar lekker weer naar een saunaclub. Welke? Ik twijfel nog, of Villa Marisol of Acapulco Gold. Veel beter dan die stomme achterbuurt in Duisburg waar ze je beroven van je geld.

Freddy_K
27 januari 2017, 22:18
ja dat gebeurd soms. Ik ben eens letterlijk beroofd van dame toen ik mij ging opfrissen in de badkamer. 140€ had ze uit mn portemonnee genomen. Zeg maar alles wat erin zat maar de credit cards en klein geld heeft ze laten zitten. Ik weet haar naam nog. Georgina. Ik had haar toen al een keer of 3 bezocht, dus ik kende haar al een beetje. Ik heb haar nog proberen te overtuigen dat het niet erg aardig was wat ze heeft gedaan maar ze ontkende alles. Daarna is ze op mysterieuze manier van de aardbodem verdwenen het enige wat ze vonden was een met bloed besmeurde blouse <<== just kidding, ik kijk wat te veel Forensic Files

Soms heeft de Vulkan voordelen, soms een club. Ik baal enorm in een club als er alleen maar voor mij onaantrekkelijke meiden zijn. Je zit daar maar te hopen dat er nog wat komt. Dat is weer het voordeel van de Vulkan, je bent zo vrij als een vogeltje.

noglangnietuitgewandeld
28 januari 2017, 04:18
Ongelooflijk dat zulke berichten zomaar een hele nacht online kunnen staan zonder reactie.

Spesjalist!!!! Ze kraken je Vulkan af!!!!!!!!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:

de duisburg spesjalist
28 januari 2017, 09:32
Ongelooflijk dat zulke berichten zomaar een hele nacht online kunnen staan zonder reactie.

Spesjalist!!!! Ze kraken je Vulkan af!!!!!!!!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:

die personen zijn het wandelen gewoon verleerd NLNUG zelf had ik gisteren ook een minderen sessie in sixsens met de Roemeense Larissa :rolleyes: maar verder heb ik er toch een leuke dag gehad ik zal over een half uurtje is bellen met LR of dana aanwezig is en me plan treken waar ik vandaag heen ga het kan nog alle kanten op . ik denk dat ik zo langzame hand me niknaam moet veranderen in de p6 spesjalist want mijn uitstapjes variëren de laatste tijd nog al :asshole:

der Puffmeister
29 januari 2017, 15:32
die personen zijn het wandelen gewoon verleerd NLNUG zelf had ik gisteren ook een minderen sessie in sixsens met de Roemeense Larissa :rolleyes: maar verder heb ik er toch een leuke dag gehad ik zal over een half uurtje is bellen met LR of dana aanwezig is en me plan treken waar ik vandaag heen ga het kan nog alle kanten op . ik denk dat ik zo langzame hand me niknaam moet veranderen in de p6 spesjalist want mijn uitstapjes variëren de laatste tijd nog al :asshole:

Jonguh....ik ben het wandelen nog lang niet verleerd:mad_6:.
Ik was gisteren in Acapulco Gold en heb daar een werkelijk prachtige ervaring gehad met Roemeense Manuela. Wat een dame en wat een geile seks....echt ongelovelijk het verschil tussen die waardeloze criminele oplichterswijven op die Vulkan van jouw en zo'n lieve en bloedmooie Roemeense service topper in Acapulco Gold.
Blijkbaar ligt de fout dus dan toch niet bij mij maar bij die criminele wijven op de Vulkan:asshole:
Ik raad dan ook iedereen af om die buurt nog te bezoeken. Ze zijn gewoon niet te vertrouwen daar dat is nu al meerdere keren gebleken en ik ben niet de enige die negatief bericht over die Duisburg benden. Lees dit topic er maar op naar.
Eind van de week zit ik waarschijnlijk weer lekker in Villa Marisol. Ik verheug me er nu al op:freu:

noglangnietuitgewandeld
29 januari 2017, 20:46
@ dds: ik meen te mogen concluderen dat het Vulkan bolwerk toch langzaam afbrokkelt. Of op zijn minst barstjes begint te vertonen?

@ der Puffmeister: Ik was vandaag in AG en heb twee geweldige sessies achter de rug met de onvolprezen Celine, net woensdag terug van het kerstreces. Wat de Vulkan betreft, ik kom er af en toe nog wel. Morgen heb ik een klus in Duisburg (thank God for this job), en zal er allicht nog een rondje lopen. Meer uit nostalgie, ik heb er ook goede momenten meegemaakt, in een grijs verleden, toen bij menigeen hier de teelballen nog niet ingedaald waren. Maar als ik eerlijk ben, meer slechte zoals hierboven te lezen valt. Het heeft gewoon iets, zo'n ouderwets Duits Rotlichtviertel. Maar bij een van die wijven naar binnen gaan, met de kennis van nu??????? Bist du vom wilden Affen gebissen???? The saunaclub rules!!!

de duisburg spesjalist
30 januari 2017, 08:43
@ dds: ik meen te mogen concluderen dat het Vulkan bolwerk toch langzaam afbrokkelt. Of op zijn minst barstjes begint te vertonen?

@ der Puffmeister: Ik was vandaag in AG en heb twee geweldige sessies achter de rug met de onvolprezen Celine, net woensdag terug van het kerstreces. Wat de Vulkan betreft, ik kom er af en toe nog wel. Morgen heb ik een klus in Duisburg (thank God for this job), en zal er allicht nog een rondje lopen. Meer uit nostalgie, ik heb er ook goede momenten meegemaakt, in een grijs verleden, toen bij menigeen hier de teelballen nog niet ingedaald waren. Maar als ik eerlijk ben, meer slechte zoals hierboven te lezen valt. Het heeft gewoon iets, zo'n ouderwets Duits Rotlichtviertel. Maar bij een van die wijven naar binnen gaan, met de kennis van nu??????? Bist du vom wilden Affen gebissen???? The saunaclub rules!!!

zoals je weet nlnu kom ik niet alleen op de vulkanstrasse maar ik heb er mijn favoriete dvps zitten net zoals in menig sauna club ik vermaak me dus nog steeds op de vulkaan . ik kraak de sauna clubs ook niet af wand daar geld het zelfde :biggrin:

MrSchwanz
30 januari 2017, 13:09
ja dat gebeurd soms. Ik ben eens letterlijk beroofd van dame toen ik mij ging opfrissen in de badkamer. 140€ had ze uit mn portemonnee genomen. Zeg maar alles wat erin zat maar de credit cards en klein geld heeft ze laten zitten. Ik weet haar naam nog. Georgina. Ik had haar toen al een keer of 3 bezocht, dus ik kende haar al een beetje. Ik heb haar nog proberen te overtuigen dat het niet erg aardig was wat ze heeft gedaan maar ze ontkende alles. Daarna is ze op mysterieuze manier van de aardbodem verdwenen het enige wat ze vonden was een met bloed besmeurde blouse <<== just kidding, ik kijk wat te veel Forensic Files

Soms heeft de Vulkan voordelen, soms een club. Ik baal enorm in een club als er alleen maar voor mij onaantrekkelijke meiden zijn. Je zit daar maar te hopen dat er nog wat komt. Dat is weer het voordeel van de Vulkan, je bent zo vrij als een vogeltje.

Precies. Als je niks aantrekkelijks ziet dan kan je gewoon weggaan zonder verspild geld.

Freddy_K
3 februari 2017, 18:41
dit was dat verhaal over die 140€, niet uit mn duim gezogen. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=222060 bijna alweer 7 jaar geleden

Ben inmiddels banned op hookers dankzij die misselijke aap Hobbele, de beterweter

der Puffmeister
4 februari 2017, 15:10
dit was dat verhaal over die 140€, niet uit mn duim gezogen. http://www.hookers.nl/showthread.php?t=222060 bijna alweer 7 jaar geleden

Ben inmiddels banned op hookers dankzij die misselijke aap Hobbele, de beterweter

Jij ook al? Ik ben er gebanned omdat ik commentaar leverde op Hobbele. Die achterlijke idioot zat daar toen onze mooie saunaclubs af te fikken in dat Duisburg topic van hun. Toen ik een moderator schreef dat ik het hiermee niet eens was werd ik zonder pardon gelijk geband. Ik vermoed dan ook dat deze Hobbele daar behoorlijk wat in de melk heeft te brokkelen op dat forum. In de clubs hoor ik zelfs dat hij deel uitmaakt van die Vulkan maffia en dat je moet uitkijken voor hem.

ik heb wel een aantal keren mee gemaak dat er geld uit lokker weg was van een lotgenoot uit in een sauna club en ook van een maat van piet plezier daarom loop piet plezier altijd met dat marokko tasje om op de vulkaan ben ik zelf nooit bestolen
Geld weg uit mijn lokker? Nog nooit meegemaakt in een saunaclub DS! Wel ben ik vorige week nog bestolen van 90 door dat gore wijf van een Cassy op die Vulkan van jouw.
Maar gelukkig inmiddels al lang weer vergeten door 2 prachtige dagen in een saunaclub. Vorige week zaterdag in Aca Gold was een top dag. Gisteren in Magnum was zo mogelijk nog 10 x keer beter! Wat een prachtige dames werken daar zeg! Gisteren op de kamer geweest met Roemeense Violetta. Wat een pracht wijf en fantastische dienstverlening geeft zij! In Magnum kom ik zeer zeker volgende week weer terug!

Big30
4 februari 2017, 15:16
NB geen oude saunaclub koeien uit de sloot halen aub. Nu niet meer relevant.

der Puffmeister
4 februari 2017, 15:31

Mee eens Big30! Verder over die Hobbele handelen we als ijsberen onder elkaar wel af via PM!

de duisburg spesjalist
5 februari 2017, 13:27
Jij ook al? Ik ben er gebanned omdat ik commentaar leverde op die hond van een Hobbele. Die achterlijke idioot zat daar toen onze mooie saunaclubs af te fikken in dat Duisburg topic van hun. Toen ik een moderator schreef dat ik het hiermee niet eens was werd ik zonder pardon gelijk geband. Ik vermoed dan ook dat deze Hobbele daar behoorlijk wat in de melk heeft te brokkelen op dat forum. In de clubs hoor ik zelfs dat hij deel uitmaakt van die Vulkan maffia en dat je moet uitkijken voor hem.

Geld weg uit mijn lokker? Nog nooit meegemaakt in een saunaclub DS! Wel ben ik vorige week nog bestolen van 90 door dat gore wijf van een Cassy op die Vulkan van jouw.
Maar gelukkig inmiddels al lang weer vergeten door 2 prachtige dagen in een saunaclub. Vorige week zaterdag in Aca Gold was een top dag. Gisteren in Magnum was zo mogelijk nog 10 x keer beter! Wat een prachtige dames werken daar zeg! Gisteren op de kamer geweest met Roemeense Violetta. Wat een pracht wijf en fantastische dienstverlening geeft zij! In Magnum kom ik zeer zeker volgende week weer terug!

der puffermeister je heb wel veel fantasie over hobbelen

de duisburg spesjalist
5 februari 2017, 13:28

dat geld ook voor de vulkaanstrasse BIG30 aub :biggrin:

der Puffmeister
5 februari 2017, 16:01
der puffermeister je heb wel veel fantasie over hobbelen

Wat ik over hem hoor via andere beren moet die vent niet te vertrouwen zijn!
In ieder geval zijn Freddy K, ik en een boel andere leden op Hookers dankzij hem geband van dat pruts forum.
Het schijnt dat hij behoorlijk wat te vertellen heeft op Hookers en in dat schimmige Vulkan wereldje. Een lekkere jongen zal hij dus wel niet zijn.

benijsbeer
5 februari 2017, 17:54
Ik ben afgelopen weken al weer vaak in de vulkan geweest. Ik heb even genoeg van de Bulgaarse en Roemeense meiden en bezoek graag de donkere dames die daar steeds meer te zien zijn.

De oud gedienden probeer ik eventjes uit maar ik heb daar niet de beste ervaringen mee.

In de huizen 36 en 15 heb ik de meeste lol tot nu toe. In 36 op de 3e verdieping zit een lieve meid Jessica die geweldige gf sex levert. Ze let bij mij niet op de tijd en ik geef haar graag iets meer dan de 30 euro waar ze om vraagt, zeker als ik meer dan een uur met haar op de kamer ben. Geen gezeur om meer geld en een beetje verlegen. Lieve meid.
Als je de trap oploopt zit ze gelijk links om het hoekje. 3e of 4e verdieping.

Haar buurvrouw Princess is ook niet slecht maar ze is gelijk een stuk professioneler (kijkt op de klok en zo. Tempo maken. 20 minuten etc). Leuke sessies met beide gehad maar ik ga voor het amateurtje

Ook schuin tegenover in het andere blok bij de verkeerslichten zie ik ook steeds vaker leuke meiden.

2e verdieping helemaal rechts zit ene luna. Die naam hoor ik vaker. Leuke krullenbol en lekker figuurtje. Ze staat vaak twee swingen en is ook op de kamer heerlijk actief.

Ook bij haar geen tijdsdruk meegemaakt en dat bevalt mij goed. Ook bij haar achteraf betaald zodat ik bepaal wat ze krijgt. Een uurtje voor 60 euro vind ze goed.

Ik zorg wel dat de dames ook lol hebben en ik ben ook relatief vroeg daar. Direct na de middag is mij tot nu toe goed bevallen.

Op de een of andere wijze wordt ik niet aangetrokken door de echt mooie meiden daar. Te vaak mijn neus gestoten en ik zie aan alles dat het ervaren rotten zijn waardoor ik afhaak.

Ik heb daar al lang niets negatiefs meer meegemaakt sinds ik me steeds meer op de zwarte meiden concentreer.

Probeer eens uit zou ik zeggen.

Veel meiden zijn ietsje grover dan mij lief is, klein maar fijn vind ik meer mijn ding, maar de inzet van deze meiden bevalt mij uitstekend

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Piet Plezier
27 maart 2017, 21:16
wat is het lekker rustig hier
Wel heeeeeeeeeel veel zwarte dames aanwezig
Waaronder veel lekkere
Nu eerst ff naar Cindy of Carla

Piet Plezier
27 maart 2017, 21:26
ik ging ff 6 flessen bier halen voor Cindy en mij
En er lopen inderdaad een stuk of 6 vrouwen op de parking te bedelen
Waarvan 2 heel jong
Zo op het eerste gezicht zigeuners
Ze klampen elke wandelaar aan

Piet Plezier
28 maart 2017, 00:37
heerlijk 2 uur met Cindy liggen stoeien
Nog fles wodka en bitter lemon laten aanrukken
Ik ben kapot nu

Maar wat loopt er toch een hoop krapul hier rond, echt niet meer normaal
We voelde ons niet echt veilig toen we naar de auto liepen
Ff van te voren was er nog een opstootje met wat van die zigeunervrouwen en security
Maar de zigeuners waren al vertrokken toen er 3 politie wagens met loeiende sirenes aankwamen

poefboy
14 januari 2018, 01:07
Het is echt dood hier. Allemaal lege panden, in ieder pand maar een paar vrouwen. Je merkt duidelijk de gevolgen van de nieuwe wetgeving. Ontzettend veel klanten, dat wel. En de vrouwen die er werken, zijn constant bezet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hardone
5 maart 2018, 21:04
Live vanuit Duisburg. Ik ben toevallig in Duisburg aan het werk. Mijn baas heb een opdracht een winkelruimte in Duisburg te renoveren. ik overnacht hier in een hotel.
Jongens, volgens mij heb ik hier zojuist de laatste dame uitgezwaaid:frown::heul:
Een dame die werkte in het achterhuis van het Vulkanhuis. Weet niet hoe ze heette.
In ieder geval werd ze opgehaald door 3 kerels in een oude Fiat Bravo met een Frans kenteken. Ze kwam naar buiten met haar 2 tassen vol kleding. Ik keek her aan en ze lachte. Ze zwaaide naar mijn en zei Tsjuss. Nou, dat was het dan in Duisburg. In Eros 26 zijn nog 2 dames aan het werken. In het hele Vulkanhuis nog 1 en dat is Duitse Vicky. Bij haar kamer heb bij het raam de hele avond een oude grijsaard gestaan die probeerden naar binnen te loeren in haar kamer:biggrin: Denk dat ik dat straks ook maar effe ga doen want verder valt er niets te beleven hier.
Morgen avond misschien maar effe in Acapulco Gold een kijkje nemen daar ik hier toch ben.
Ik wens iedereen een fijne avond vanuit een uitgestorven Duisburg.

Hardone
9 maart 2018, 21:32
Mijn kollega en ik kregen gisteren op ons werk nog een tip over een tippelzone die zou zijn in Duisburg. Ik had hier wel is van gehoord maar was er nooit geweest. Je moet dus mulheimerstrasse intippen in je navi en dan is het de parkeerplaats van de dierentuin in Duisburg.
Mijn kollega en ik dus gisteravond om een uur of half 11 nog even de bus gepakt en op zoek gegaan. Was best wel effe zoeken maar toen we er waren wisten we niet wat we zagen. Ik dacht dat het daar wel rustig zou zijn. Zo'n verlaten tippelzone op een afgelegen parkeerplaats. Nou, het leek wel of heel Duisburg om 23.30 uur 's avonds nog rondjes aan het rijden was door dat bos daar. Heel apart om te zien. Je zit eigenlijk midden in een bos met daardoor een paar smalle rijstroken en je ziet overal in het bos lichten van wagens die vaak met een noodgang door het bos rijden. Dames stonden er genoeg maar pas als je dicht bij ze komt zie je ze pas in het licht van je koplampen. Stonden best wel enkele mooie exemplaren bij en kwa aantal nog meer dan op de Vulkanstrasse.
Maar, ik zie me eigen nog niet neuken in me wagen met zo'n dame. Kon ook niet want ik was met me kollega gisterenavond en we hadden de bedrijfsbus bij ons.
Misschien dat ik nog wel een keer terug ga met me eigen wagen. Maar wat is het daar druk aan wagens zeg! Echt niet meer normaal. Heb 1 dame gevraagd naar de tarieven en zei vroeg 30 euro voor pijpen en klaarkomen op de borsten. Ze zag er wel goed uit maar toch prefereer ik liever een club of een red light.

Freddy_K
10 maart 2018, 09:08
daar ben ik een keer per ongeluk terecht gekomen nadat een privedame aan de Duisburgerstr in Mülheim an der Ruhr niet bereikbaar was reed ik terug naar Duisburg en moest even pissen en die bossen leken mij een mooie plek. Toen stond daar ineens een trans denk ik dat het was.

Is verder ook niks voor mij maar uit nieuwsgierigheid ben ik wel eens wezen kijken bij een paar Straßenstrichs, zo ook die in Koln. Destijds was er een hele grote in Dortmund. Daar ben ik een paar keer geweest. Volgens mij was dat de grootste in Europa maar is natuurlijk gesloten. Maar er zijn ook veel klachten over de Zooparkplatz in Duisburg dus dat zal ook wel gesloten worden. Het is allemaal heeeeel fatsoenlijk aan het worden in Duitsland. http://freiercafe.org/forumdisplay.php?f=41

Hardone
10 maart 2018, 11:00
Het is allemaal heeeeel fatsoenlijk aan het worden in Duitsland.

Je heb helemaal gelijk Freddy_K!
Helaas wordt het er allemaal niet beter op in Duitsland. Vooral de raambuurten in Duitsland zijn kompleet naar de klote.
Waar je ook komt, of in Duisburg op de Vulkan is, in Oberhausen op de Flashofstrassen of in Bochum op de Eyerberg, er is gewoon geen dame meer te bekennen. En dat wat er nog zit is optisch niet om aan te zien. Vele beren schreven begin dit jaar dat het wel weer beter zal worden in de loop van het jaar.
Om eerlijk te zijn is het er sinds het begin van dit jaar nog slechter op geworden dan het in januari al was.
Als je een raamwandelaar ben kun je tegenwoordig beter naar Antwerpen of Amsterdam rijden. Daar heb je veel meer aanbod aan dames en kwa uiterlijk van een veel betere kwaliteit dan bij de Duitse ramen. En dat was een jaar of tien geleden toch wel is anders!
Wat saunaclubs betref is Duitsland nog wel de plek waar je moet zijn. Vind de line up in de meeste saunaclubs wel ok, maar ook daar is het er door de jaren heen er niet beter op geworden als ik eerlijk ben. Vroeger had je er echte spetters rond lopen, ook veel Duitse en Nederlandse dames, maar die zie je inmiddels ook niet meer en zijn vertrokken naar landen waar ze beter kunne verdienen.

Freddy_K
10 maart 2018, 11:20
ja het is jammer, ik hield wel van dat beetje louche. Het is snel gegaan. 10 jaar terug had je b.v. ook nog de hoerenbuurt aan de Maas in Luik, Rue L'Agneau ( https://goo.gl/maps/sTiV7SEbasA2 ) en Rue du Champion. Dat was best leuk toen. Ook in Charleroi had je een leuk louche buurtje, allemaal dicht. Dus Duitsland is inderdaad niet het enige EU land die de boel aan het "schoonvegen" is.

Zou best kunnen dat het daarom zo druk is op die Zooparkplatz. Het gaat natuurlijk nu allemaal weer illegaal gebeuren. Maar met de politici gaat het beter dan ooit. 20K per maand en alle onkosten worden gedeclareerd, life is good. Die hebben allemaal een sex dungeon onder hun riante villas tegenwoordig.

Hardone
10 maart 2018, 12:44
En wat dacht je van het Spijkerkwartier in Arnhem en de bootjes in Utrecht, allemaal kapot.
Als ik die google maps links van jouw bekijk en ik zie die dichtgetimmerde ramen in de straten van Luik waar een paar jaar geleden terug nog de dames achter de ramen zaten dan lopen mij de rillingen over de rug. Ik zie namelijk de in het verleden populaire raambuurten in Duitsland waaronder de Vulkan, de Eyerberg en de Linienstraat in Dortmund precies dezelfde kant op gaan. Die nieuwe hoeren registratie wet in Duitsland is een ramp voor de ramenbuurten. Snap ook niet dat ze op de Vulkan nog aan het bouwen zijn met een nieuw huis:confused:. Ik vraag me dan af wie daar dan in de toekomst moet gaan werken. De huidige laufhauses staan namelijk nu al kompleet leeg. Ik ben donderdag avond nog effe wezen kijken op de Vulkan en het was er nog precies zo dood als op maandag avond. Gewoon geen zak te doen en het lijkt er nu ook op dat veel beren er weg blijven. De parkeerplaatsen waren ook zo goed als leeg. Alles gaat nu weer naar de anonimiteit zoals jij het zegt, daarom is het inderdaad zo druk op die Zooparkplatz. Je had is moeten zien hoe druk het daar was. Gewoon niet meer normaal zoveel wagens als daar rond reden.:eek:
Politici 20k per maand? Ik denk dat je er ver naast zit Freddy_K! Voor de meesten politici is 20k per maand een zakcentje. Reken eerder op een 50k per maand voor een beetje politici, dan denk ik dat je er dichter bij in de buurt zit. En wij ons maar kapot werken voor een paar klote centen en dan wordt ons pleziertje, het bezoeken van betaalde dames, ons ook nog is afgenomen. Wat een klotenzooi als je er goed over na denk. En niemand die in opstand kom, iedereen slikt het maar als zoeten koek.

Meme Moo
10 maart 2018, 13:02
‘Een beetje politici’ verdient toch echt geen 50k: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/beloningen-bestuurders/salaris-minister-staatssecretaris-en-bestuurders-provincies-en-gemeenten

Nog steeds niet zielig, maar bij lange na niet zo veel als je doet voorkomen.

Hardone
10 maart 2018, 13:20
‘Een beetje politici’ verdient toch echt geen 50k: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/beloningen-bestuurders/salaris-minister-staatssecretaris-en-bestuurders-provincies-en-gemeenten

Nog steeds niet zielig, maar bij lange na niet zo veel als je doet voorkomen.

Officieel volgens de boeken niet nee! Maar ook jij weet best dat die lui steekpenningen aan nemen bij de fleet. Die lui zijn allemaal korrupt. Waar denk je waar ze anders die grote villas, peperdure vakanties en wagens van betalen:confused:

Freddy_K
10 maart 2018, 14:39
weet niet precies de reden waarom die 2 straten in Luik zijn gesloten. Mogelijk was de reden overlast en niet vrouwen handel. Evenzo voor die buurt in Charleroi. Vrouwen handel is natuurlijk verwerpelijk maar ik heb het gevoel dat die cijfers waar overheden mee komen sterk worden overdreven. Maar misschien ben ik naief.

Tis afwachten wat Duisburg betreft. Ik ben al een hele tijd niet meer geweest en lees hier de laatste stand van zaken :) Ik kan het steeds moeilijker opbrengen voor jan lul die afstanden te rijden.

Meme Moo
10 maart 2018, 19:45
Officieel volgens de boeken niet nee! Maar ook jij weet best dat die lui steekpenningen aan nemen bij de fleet. Die lui zijn allemaal korrupt. Waar denk je waar ze anders die grote villas, peperdure vakanties en wagens van betalen:confused:

Dan ben ik toch benieuwd van wie ze al die steekpenningen dan zouden moeten krijgen volgens jou!
En waarvoor, natuurlijk!

Hardone
10 maart 2018, 21:08
Dan ben ik toch benieuwd van wie ze al die steekpenningen dan zouden moeten krijgen volgens jou!
En waarvoor, natuurlijk!

Vraag niet naar de bekende weg Meme Moo:nee:
Waar ze die steekpenningen van krijgen dat weet jij net zo goed als mij jongûh.
Tip in de goede richting, denk is aan de grote multinationals;)
En waarvoor, dat kun je zelf ook wel bedenken.

Meme Moo
10 maart 2018, 21:23
Nou Hardone, ik vraag het je duidelijk wel.
Behalve wat geraaskal van de borreltafel, heb je dus geen enkel idee.
Gelukkig ben ik je ‘jongûh’ niet.

Als je nu eens je best zou doen om wat je beweert ook te onderbouwen.
Dan kom je hier en ook in het pillen-topic een stukje verder dan alleen ‘case closed’ roepen als het je niet meer aanstaat.

lyon
10 maart 2018, 21:30
Kom net van Duisburg. Was redelijk druk. Lang niet meer zoveel vrouwen gezien, de bezetting was goed (vergeleken met de afgelopen maanden zelfs zeer goed). Veel nieuwe gezichten.
Na mijn gebruikelijke rondje even een kop koffie genuttigd bij huis 17-19. 4 dames achter de bar. Toen maar weer verder gelopen. Ik loop altijd eerst een ronde over de gangen om te zien wie er nieuw zijn. Ik heb enkele dames die mijn voorkeur genieten, maar die zijn er niet altijd.
Aangekomen bij eros 26 even een kort rondje gelopen. Toen begon er een dame behoorlijk lelijk te schelden over de gang. (Ik dacht nog, ``nou nou, zo maak je geen vrienden``) Even later achter op de parkeerplaats werd een man door de security aangesproken dat hij mee moest komen. De man weigerde mee te gaan, en zij dat hij niks had gedaan. Maar daar namen ze geen genoegen mee. Hij werd letterlijk en figuurlijk door 4 mannen van de security (en dat zijn echt geen kleinen jongens) Helemaal in elkaar geslagen. Zelfs toen de man op de grond lag werd hij nog getrapt en geslagen op zeer brutale wijze. Hij werd door een van de security mannen in een nek klem gegrepen en mee naar binnen gesleurd terwijl de andere 3 op hem in bleven slaan en trappen. Zelfs op de trap naar boven kreeg hij rake klappen vol in zijn gezicht zoals je dat enkel in een K1 gevecht ziet. Zeer brutaal en buitensporig geweld, anders kan ik het gewoon niet verwoorden. Boven aangekomen moest hij de kamer van de bewuste dame op, deur dicht, gordijnen dicht en 4x security op de kamer. Ik weet niet of het iets had geholpen als hij gewoon vrijwillig mee was gegaan. Maar dit was echt het toppunt van buitensporig geweld.
Je kunt natuurlijk wel begrijpen dat mijn zin over was. Ik ben naar de auto gelopen en toen ik wegreed waren er al 2 politie auto`s ter plaatse.
Als je dit soort acties ziet, dan begrijp ik wel waarom ze een einde willen maken aan de loophuizen, sauna`s en bordelen.

Big30
11 maart 2018, 11:31
Hij werd letterlijk en figuurlijk door 4 mannen van de security (en dat zijn echt geen kleinen jongens) Helemaal in elkaar geslagen. Zelfs toen de man op de grond lag werd hij nog getrapt en geslagen op zeer brutale wijze. Hij werd door een van de security mannen in een nek klem gegrepen en mee naar binnen gesleurd terwijl de andere 3 op hem in bleven slaan en trappen. Zelfs op de trap naar boven kreeg hij rake klappen vol in zijn gezicht zoals je dat enkel in een K1 gevecht ziet.
Het is helaas niet de eerste keer dat de "security" van Eros26 extreem geweld gebruikt tegen gasten aan de Vulkaan. Je mag hopen dat deze criminelen worden opgespoord en zwaar worden gestraft.

marcelasnl
11 maart 2018, 11:35
Gewoon duisburg niet meer bezoeken. Wat heb je er nog te zoeken, criminaliteit en geweldplegingen. Je kunt je privetijd leuker besteden.

Zultbroek81
11 maart 2018, 17:40
Wat hier boven omschreven word is al lang bekend,dit soort dingen gebeuren heel vaak.
Ik heb het zelf ook zien gebeuren.
Je weet als je bij zon mokkel binnen loopt dat daar voor en ook nadelen aan hangen.
Vaak gaat dit goed ,maar wie weet wat er is gebeurt tussen die 2 (klant en dvp).
Je kunt het veroodelen.
kan niet zeggen dat ik het betreur wat er is gebeurt.
Is niet leuk natuurlijk maar het valt ook niet mee om de orde goed in de hand te houden.
Het harde optreden van de heren is ook om potentiële wanbetalers en andere nare personen af te schrikken.
Dat lukt ze toch vrij aardige want iedereen weet dat het misgaat als je je niet naar behoren gedraagd op de vulkaan.
Ze zitten met 4 man op kantoor,ik vind het knap dat ze dit met zon lage bezetting kunnen.
Ik kan je verzekeren dat het een puinhoop word als de beveiliging niet zo zou optreden.
Als je je gedraagd is de kans erg klein dat er wat gebeurt.
Het lichaam van een dame misbruiken voor een paar tientjes valt ook wat van te zeggen.
Misschien is dit nog wel een grotere misdaad dan iemand een pak rammel geven.
In iedergeval voor de vrouwen die er tegen hun wil werken.

Freddy_K
11 maart 2018, 18:14
ik kan niet beoordelen of dit alles waar is maar ik ben in de periode vanaf 2006 regelmatig daar geweest. Zeker in een periode van zeg maar 2009 t/m 2012 elk weekend was ik daar wel even. Nooit zoiets meegemaakt. Na 2012 kwam ik minder vaak maar ook toen nooit iets dergelijks meegemaakt. Ik ben er natuurlijk nooit tot het holst van de nacht aanwezig geweest maar in de eerdere jaren soms wel tot 23 a 24u. Nooit heb ik zoiets meegemaakt. Zal dan wel toeval zijn.

ik lees over dit incident overigens ook niks op de andere fora.

lyon
12 maart 2018, 15:51
Hoorde wel veel nederlandse stemmen Freddy_K en er stonden toch echt wel veel nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Het was die avond rond19:30 behoorlijk druk. Zo als ik het op dat moment heb gezien, dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt. Er werd slechts kort geprobeerd om de man zover te krijgen dat hij vrijwillig meeging. En ja Big30. Als ze zo de orde handhaven dan is geen straf te hoog. Er waren getuigen genoeg. Minstens 50 medeberen hebben dit incident gezien op de midden gang en zeker 15 achter op de parkeerplek toen de (laten we hem maar de slankste van het viertal noemen) hem aansprak. Maar er worden overal video beelden van gemaakt dus bewijs genoeg.

de duisburg spesjalist
12 maart 2018, 17:11
Hoorde wel veel nederlandse stemmen Freddy_K en er stonden toch echt wel veel nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Het was die avond rond19:30 behoorlijk druk. Zo als ik het op dat moment heb gezien, dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt. Er werd slechts kort geprobeerd om de man zover te krijgen dat hij vrijwillig meeging. En ja Big30. Als ze zo de orde handhaven dan is geen straf te hoog. Er waren getuigen genoeg. Minstens 50 medeberen hebben dit incident gezien op de midden gang en zeker 15 achter op de parkeerplek toen de (laten we hem maar de slankste van het viertal noemen) hem aansprak. Maar er worden overal video beelden van gemaakt dus bewijs genoeg.

die video beelden hoeven ze niet af te geven :rolleyes: en de video beelden van de clubs ook niet .

Freddy_K
12 maart 2018, 17:46
ja ik geloof je wel maar er wordt elders geen melding van gemaakt ( Rheinforum.com, Bordellcommunity.com, freiercafe.org ). Heb nog naar de polizei berichten gekeken van Duisburg maar er is geen melding van gemaakt. Kan zijn dat dit slechts klein incident is geweest. Maar zeker geen regel, want zoals ik al zei ik heb zoiets nooit gezien. Maar ja het blijft altijd oppassen. Een drugsdealer zal nooit de politie inschakelen om zijn problemen op te lossen, die doen dat zelf.

Mij is dus 1 keer de portemonee daar leeggejat door Georgina. Bericht staat nog steeds op hookers :) https://www.hookers.nl/forum/raamprostitutie/duitsland/duisburg/22456-duisburg-vulkanstrasse-17-19-georgina-dui-bra

ik ben toen wel even naar die spierbundels gelopen maar ja veel bewijs had ik natuurlijk niet, dus er maar bij gelaten :tongue:

drieganger
2 januari 2019, 20:13
Voorlopig even geen Duisburg bewandelen. Ben er zo vaak geweest dat je steeds dezelfde dames ziet. De maand december waren het steeds dezelfde. Vorige week even geweest, het was druk met volk en auto’s. Maar qua bezetting vond ik het tegen vallen. Ik sla de maand januari even over tot dat de bezetting beter zal worden hoop ik.

Ik ben tussen kerst en oud en nieuw nog even langs gepiept en vond de bezetting best oké. Het viel me vooral op dat de luxe kamers achter op eros 26 bijna allemaal in bedrijf waren...!
Verder juist wat vreemde gezichten gezien, wellicht wat gelukszoekers die nog even hoopten te cashen wegens het kerst dipje.

Ik ga vrijdag denk ik weer naar de groene toren....

DennisR33
3 januari 2019, 14:45
Wat is de groene toren?

WA
3 januari 2019, 16:32
Wat is de groene toren?
31457
Dit ding. Een schoorsteen (die inmiddels buiten gebruik is gesteld) van Stadtwerke Duisburg. Bij goed weer en tot dat de bomen weer in het blad zitten is deze te zien vanaf de A57 tussen de op/af ritten naar de A42 en Neuekirchen. Dan is het nog zo’n 15 km rijden naar Duisburg. Het Rld van duisburg ligt direct naast deze energiecentrale. De verlichting is een hele tijd uit geweest vanwege werkzaamheden. Sinds enkele maanden brand deze weer. Eerst zou de boel compleet afgebroken worden maar ivm het iconische caracter van de toren is er besloten om deze grotendeels te behouden. Even google’en en je vind nog veel meer info.

de duisburg spesjalist
3 januari 2019, 16:35
31457

niet verklappen jo onder die toren zit de beste sauna van nrw :biggrin:

Piet Plezier
3 januari 2019, 20:16
31458

tegenwoordig deze kleur, was afgelopen 31 december

drieganger
3 januari 2019, 22:12
Mooi man! Wellicht speciaal voor oud en nieuw?
Trouwens....hoe is oud en nieuw vieren op de vulkaan? Kan me vaag iets herinneren van een party met dames en personeel in de eros jaren geleden:biggrin:

de duisburg spesjalist
4 januari 2019, 07:16
31458

tegenwoordig deze kleur, was afgelopen 31 december

de techniek op de vulkaan staat niet stil de groene toren heeft meer kleuren licht

WA
4 januari 2019, 07:29
Op Bordellcommunity (bevriend forum) zijn in het Duisburg topic geloof ik ook nog wat foto’s te vinden, waaronder een rood verlichte toren :freu:

de duisburg spesjalist
4 januari 2019, 07:54
Op Bordellcommunity (bevriend forum) zijn in het Duisburg topic geloof ik ook nog wat foto’s te vinden, waaronder een rood verlichte toren :freu:

Duisburg wil vanaf de 40 weer gezien worden :rolleyes:

Piet Plezier
4 januari 2019, 10:45
Mooi man! Wellicht speciaal voor oud en nieuw?
Trouwens....hoe is oud en nieuw vieren op de vulkaan? Kan me vaag iets herinneren van een party met dames en personeel in de eros jaren geleden:biggrin:

eros zat dicht
Vulkanhaus zat dicht
Zowat alles zat dicht
Dus er was niets te doen
Er liep alleen maar gespuis rond
We zijn er een halfuurtje geweest
Dus we zijn toch maar naar een saaie familie avond gegaan.
Daar smaakte het bier ook goed

de duisburg spesjalist
4 januari 2019, 10:47
eros zat dicht
Vulkanhaus zat dicht
Zowat alles zat dicht
Dus er was niets te doen
Er liep alleen maar gespuis rond
We zijn er een halfuurtje geweest
Dus we zijn toch maar naar een saaie familie avond gegaan.
Daar smaakte het bier ook goed

er was inderdaad niks te doen althans voor de normale bezoekers sloot eros 26 en het vulkaanhuis om 20 uur :eek:

drieganger
4 januari 2019, 11:14
Vraagje voor de frequente bezoekers van de bars op de Vulkan: Hebben jullie de dames weleens een drankje gegeven, en zo ja wat voor een kosten zitten hier aan verbonden?
Persoonlijk doe ik steeds vaker een drankje in de bars om even af te blazen of om een potje voetbal te zien maar de dames die steeds maar om een drankje vragen schrikken mij af.....

Ik heb geen zin in torenhoge bedragen die je weleens ziet bij het televisieprogramma oplichters in het buitenland.
En zijn de bardames beschikbaar voor een kamer? Zitten soms echte toppers bij!

WA
4 januari 2019, 11:26
Als het je lukt een dame die normaliter achter de bar werkt de kamer op te krijgen verdien je absoluut een standbeeld. Ik heb in het verleden wel eens met zo’n meid geflirt maar werd teruggefloten door een paar DVP als mijn gezondheid en welzijn me lief was. De meeste Bardames zijn persoonlijk speelgoed van de jongens die de zaak daar runnen.

In die periode was het zo dat de dvp graag een Picolootje dronken a €30. Hiervan was €15 euro voor het huis en kreeg de dvp daags er na €15 korting op de kamerhuur. Bij grotere flessen of duurdere drankjes ongeveer dezelfde verhouding. Prijzen kunnen inmiddels gewijzigd zijn. Als je jezelf geen stuk uit de kraag zuipt zie ik geen problemen om eens een drankje te doen. Let wel, de bardames en dvp zijn geïnstrueerd om hier actief mee bezig te zijn, het lospeuteren van drankjes.

drieganger
4 januari 2019, 11:58
@BrianBoitano

Dank! Ik was dus al bang voor dit soort extreme bedragen...:frown:. De dames aldaar zijn zeker geïnstrueerd, elke keer weer hetzelfde riedeltje van waar ik vandaan kom en wat ik zoal kom doen.....
Toch zonde dat er zo gejaagd wordt op de wandelaars, want je kunt er heerlijk zitten en vergapen aan alles wat voorbij komt!

Aan de andere kant loop je ook zo het centrum in van Duisburg waar wel normale horeca plaatsvind.

marcelasnl
4 januari 2019, 23:47
Nooit na een bar gaan in een rosse buurt.
Zelfde als nooit geldpinnen bij een pinautomaat in een rosse buurt (gewoon in je eigen woonplaats bij je vertrouwde bank pinnen voor je weggaat)

WA
5 januari 2019, 07:21
Kom op marcelasnl, ben nou niet zo’n azijnpisser. Je leerde onlangs in Bochum nog dat eea behoorlijk subjectief is. Maw, wat jij niets vind kan voor een ander hartstikke goed uitpakken, en andersom.

Ik heb heel veel lol gehad in de bar van huis 26 en 17-19. En dat heeft echt geen fortuin aan drankjes voor de dames gekost. Die handvol mensen die ik daar in de problemen heb zien komen hadden dit allen grotendeels aan zichzelf te danken.

lyon
12 februari 2019, 22:27
Even een kleine update voor de gasten die het niet weten. Kerst is niet overal op 25 en 26 december. In het Oostblok (Ukraine, Rusland en nog een aantal landen) is het op 6 januari 1e kerstdag. Dus dan zul je niet veel van die meiden zien werken.

Jippiejajee
18 februari 2019, 11:13
Ik was gisteren op de Vulkaan. Ik had er weer eens een top sessie met de belachelijk mooie Roemeense Sandra. Zij is toch wel 1 van mijn favoriete dvp's op dit moment.
Te vinden is zij in Eros in de middengang als je vanaf de parkeerplaats de hal in loopt aan de linkerkant.
Daarna nog even een bakkie gedaan in de bar van Eros. Wat hebben ze daar een stoot van een Hongaarse achter de bar staan zeg. Ze lijk als 2 druppels water op Sylvie van de Vaart. Iemand haar wel is gespot of er een bakkie mee gedaan? Weet iemand of ook zij is te boeken voor een sessie? Tegen betaling zou toch wel iets mogelijk moeten zijn dacht ik zo;)

drieganger
18 februari 2019, 16:28
Ik was gisteren op de Vulkaan. Ik had er weer eens een top sessie met de belachelijk mooie Roemeense Sandra. Zij is toch wel 1 van mijn favoriete dvp's op dit moment.
Te vinden is zij in Eros in de middengang als je vanaf de parkeerplaats de hal in loopt aan de linkerkant.
Daarna nog even een bakkie gedaan in de bar van Eros. Wat hebben ze daar een stoot van een Hongaarse achter de bar staan zeg. Ze lijk als 2 druppels water op Sylvie van de Vaart. Iemand haar wel is gespot of er een bakkie mee gedaan? Weet iemand of ook zij is te boeken voor een sessie? Tegen betaling zou toch wel iets mogelijk moeten zijn dacht ik zo;)

Heb weleens begrepen dat de dames die werkzaam zijn in de bar de persoonlijke speeltjes zijn van de zware jongens die de Vulkan runnen. Heb weleens geïnformeerd bij een bloedmooie dame in de 17-19 bar of er eventueel een sessie mogelijk was, antwoord was kort en krachtig NEE!

de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 16:35

sandra is werkzaam op kamer 213 en ja ik heb welles een van de dames die achter de bar staan geboemst maar dat was in de tijd dat ze nog een kamertje had in de hal van eros 26 angela was volgens mijn haar naam

marcelasnl
18 februari 2019, 16:51
Ik was gisteren op de Vulkaan. Ik had er weer eens een top sessie met de belachelijk mooie Roemeense Sandra.
Vreemd. Volgens haar whatsapp is ze op vakantie. Was zaterdagavond daar, kamer donker en even navraag gedaan bij buurvrouw Sara die ook aangaf dat Sandra een weekje op vakantie is. Kortom, volgens eigen info van Sandra op haar whatsapp is ze niet in Duisburg aanwezig.

Divenice
18 februari 2019, 16:58
Heb weleens begrepen dat de dames die werkzaam zijn in de bar de persoonlijke speeltjes zijn van de zware jongens die de Vulkan runnen. Heb weleens geïnformeerd bij een bloedmooie dame in de 17-19 bar of er eventueel een sessie mogelijk was, antwoord was kort en krachtig NEE!

Die Dame (Cindy) heb ik vaak genoeg gedaan, helaas was het plotseling afgelopen en wilde ze zelfs met mij geen sessie meer doen :-(

drieganger
18 februari 2019, 17:06
Die Dame (Cindy) heb ik vaak genoeg gedaan, helaas was het plotseling afgelopen en wilde ze zelfs met mij geen sessie meer doen :-(

ZELFS met jou niet.....benieuwd wat jou zo speciaal maakt:roll:?
Anyway waarschijnlijk was ze bezit geworden van één van de motorjongens of één van de securityboys annex kickboxers....

de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 17:13
ZELFS met jou niet.....benieuwd wat jou zo speciaal maakt:roll:?
Anyway waarschijnlijk was ze bezit geworden van één van de motorjongens of één van de securityboys annex kickboxers....

ze was al lang een bezit van 1 van de security boys daarom heb ik haar nooit bezocht en dat doe ik wel bij meer dames niet waar ik van weet dat het een vriendje heeft bij de security ;)

drieganger
18 februari 2019, 17:20
ze was al lang een bezit van 1 van de security boys daarom heb ik haar nooit bezocht en dat doe ik wel bij meer dames niet waar ik van weet dat het een vriendje heeft bij de security ;)

Beneden in het gangetje in haus 17-19 staat ook een meid (met twee knotjes) die een relatie heeft met een security beer van haus 17-19. Meerdere prima sessies mee gehad overigens......
Zolang je de dames gewoon met respect behandeld is er volgens mij niet zo veel aan de hand. Al is het wel een apart idee dat je weet welke vent er s'nachts tegen aan kruipt :biggrin:

de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 17:32
Beneden in het gangetje in haus 17-19 staat ook een meid (met twee knotjes) die een relatie heeft met een security beer van haus 17-19. Meerdere prima sessies mee gehad overigens......
Zolang je de dames gewoon met respect behandeld is er volgens mij niet zo veel aan de hand. Al is het wel een apart idee dat je weet welke vent er s'nachts tegen aan kruipt :biggrin:

in mijn ogen zijn zulke dames niet zelfstandig en laat ik ze links liggen .

Jippiejajee
18 februari 2019, 18:53
Vreemd. Volgens haar whatsapp is ze op vakantie. Was zaterdagavond daar, kamer donker en even navraag gedaan bij buurvrouw Sara die ook aangaf dat Sandra een weekje op vakantie is. Kortom, volgens eigen info van Sandra op haar whatsapp is ze niet in Duisburg aanwezig.

Weet je dan heel zeker dat je wel in Duisburg was? :gruebel:
Gisteravond om 22.30 was ze namelijk gewoon aanwezig op haar vertrouwde stekkie kamer 213 zoals de ultieme specialist van Duisburg de DS schrijft.
Sandra is gewoon de mooiste dame die tegenwoordig in Duitsland werkzaam is. Voordeel is bovendien dat ze geen klokkijkster is. Ik was gisteren voor 50 euro gewoon bijna een uur bij haar!!

de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 19:05
Gisteravond om 22.30 was ze namelijk gewoon aanwezig op haar vertrouwde stekkie kamer 213 zoals de ultieme specialist van Duisburg de DS schrijft.
Sandra is gewoon de mooiste dame die tegenwoordig in Duitsland werkzaam is. Voordeel is bovendien dat ze geen klokkijkster is. Ik was gisteren voor 50 euro gewoon bijna een uur bij haar!!

nou nou de mooiste kijk is goed naar lucy kn 608 eros 26 emmelie 610 vulkaanhuis die dame op kamer 108 eros 26 ezv er zijn namelijk meer mooie dames in duisburg loop maar is door het achterhuis van 17-19 :rolleyes:

Jippiejajee
18 februari 2019, 19:17
Kan zijn DS maar ze bieden allen niet de service die Sandra biedt.
Maar eh jij als Duisburg kenner weet jij wie die mooie pop achter de bar van Eros is? Ze lijkt veel op Sylvie van der Vaart.

marcelasnl
18 februari 2019, 19:38
Slechts bijna een uurtje voor 50 euro? Ik was laatst dik 1,5 uur bij haar voor 50 euro, blijkbaar doe je iets fout.

de duisburg spesjalist
18 februari 2019, 19:44
Slechts bijna een uurtje voor 50 euro? Ik was laatst dik 1,5 uur bij haar voor 50 euro, blijkbaar doe je iets fout.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=643856#post643856 hier de link dat sandra een dure dvp is verder lijk dit mijn haantjes gedrag van marcellasnl en jippiejajee

phoenix
18 februari 2019, 21:35
misschien klantenbinding ?

poefboy
18 februari 2019, 22:02
Kan zijn DS maar ze bieden allen niet de service die Sandra biedt.
Maar eh jij als Duisburg kenner weet jij wie die mooie pop achter de bar van Eros is? Ze lijkt veel op Sylvie van der Vaart.Ik weet wie jij bedoelt. Dat is een Hongaarse dame. Haar naam weet ik zo ff niet meer. Dat is een vriendin van de andere Hongaarse (Angela) dame die daar ook achter de bar werkzaam is. Angela heeft tot januari 2012 wel als DVP gewerkt in Eros 26, eerst op kamernummer 401 en daarna op 402 tot januari 2012. De dame die jij bedoelt heeft in Duisburg alleen maar achter de bar gewerkt en doet ze momenteel nog steeds. Het kan misschien zijn dat ze zich in de toekomst bedenkt en alsnog een kamertje huurt daar. Vroeger werkte in pand 17-19 ook een mooie blonde dame uit Hongarije. Zij is echter eerst begonnen als danseres in kontanktcafe en niet veel later is ze gaan werken op de 1e verdieping als DVP. Er is dus nog wel enige hoop [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
19 februari 2019, 00:20
in mijn ogen zijn zulke dames niet zelfstandig.
OG vulkaan Playmate Isabelle en Chanel zijn hier beide een goed voorbeeld van

Jippiejajee
19 februari 2019, 16:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=643856#post643856 hier de link dat sandra een dure dvp is verder lijk dit mijn haantjes gedrag van marcellasnl en jippiejajee

Marcellasnl lult gewoon maar wat. Kijk maar in het topic genoemd door de DS.

Sandra nu 2x bezocht en waren leuke sessies, ze vertelde 3 jaar thuisontvangst te hebben gedaan en werkt sinds een paar maand in eros26.
Ze is wel aan de duurdere kant ivm andere dames op de vulkaan en was het 2e bezoekje eerder van de kamer dan de afgesproken tijd van 45min.
Na het 1e bezoekje haar telnr gevraagd. Nadeel is dat Sandra jou begint te benaderen of je langskomt waar ik niet echt van gediend ben.

Slechts bijna een uurtje voor 50 euro? Ik was laatst dik 1,5 uur bij haar voor 50 euro, blijkbaar doe je iets fout. :confused::gruebel:

Waarschijnlijk is het marcellasnl die iets fout doet en niet ik. Marcellasnl lijkt mij dus gewoon een gefrustreerde wandelaar die anderen begint aan te vallen als hij iets leest dat hem niet bevalt:asshole::asshole:

marcelasnl
19 februari 2019, 17:23
Marcellasnl lult gewoon maar wat.
Waarschijnlijk is het marcellasnl die iets fout doet en niet ik. Marcellasnl lijkt mij dus gewoon een gefrustreerde wandelaar die anderen begint aan te vallen als hij iets leest dat hem niet bevalt:asshole::asshole:
Wow, zeker intellectueel antwoord, daarnaast ook nog 2x mijn naam fout geschreven. Beetje vroeg op de dag om nu al aan de drank te zijn.
Als ik whatsapp-contact heb met Sandra en zei geeft aan een week vrij te zijn en afgelopen zondag niet gewerkt te hebben is het knap hoe jij zogenaamd haar bezocht kunt hebben. Dat is mijn enige punt, meer niet. Enig bewijs dat je bij haar zondag was heb je niet, alleen wat gezwam hier op het forum.

phoenix
19 februari 2019, 17:37
en dvd's liegen niet...ze spreken alleen hun eigen waarheid.......

marcelasnl
19 februari 2019, 17:41
Nee, wandelaars spreken altijd de waarheid en schrijven goudeerlijke recensies :biggrin:

Jippiejajee
19 februari 2019, 18:50
Wow, zeker intellectueel antwoord, daarnaast ook nog 2x mijn naam fout geschreven. Beetje vroeg op de dag om nu al aan de drank te zijn.
Als ik whatsapp-contact heb met Sandra en zei geeft aan een week vrij te zijn en afgelopen zondag niet gewerkt te hebben is het knap hoe jij zogenaamd haar bezocht kunt hebben. Dat is mijn enige punt, meer niet. Enig bewijs dat je bij haar zondag was heb je niet, alleen wat gezwam hier op het forum.

Nou nou je durft wel marcellasnl! Een andere beer van drankmisbruik beschuldigen dat alleen geeft aan dat je een gefrustreerde wandelaar bent. Zoiets doe je gewoon niet op een forum. Trouwens ben je zelf schijnbaar ook flink lazerus
en zei geeft aan:hah:.Zoals phea het schrijft ik denk dat Sandra jou lekker voor het lapje houd. Waarschijnlijk heeft ze niet graag dat je haar nog een keer komt bezoeken en maakt ze je gewoon wijs dat ze er niet is. Dat kan ik me goed voorstellen zo'n persoon zoals dat jij bent met je kinderlijke gedrag en direct een ander gaan zitten beschuldigen van het schrijven van leugens op een forum. Ze wil gewoon van je gezeur af net als wij hier.:thefinger:.
Welk belang zou ik er dan bij hebben hier leugens te schrijven? Welk bewijs wil jij dan dat ik zondag bij haar was? Een gebruikt condoom?:gruebel:
Ik had het gewoon leuk bij haar. En blijkbaar stoor jij je daar aan, ga jij anderen te lijf hier die iets kregen dat jij niet kreeg. Wat een verwend ventje ben jij.

marcelasnl
19 februari 2019, 19:09
Loser :biggrin:

lyon
23 februari 2019, 21:53
De bardames zijn vriendelijke dames. En voor een piccolo worden ze nog vriendelijker. Maar bij mij zijn ze ook zonder piccolo vriendelijk. We praten wel eens over waar je goede winkels hebt, waar ik woon, waar zij wonen. Of zeggen te wonen!! Gewoon bla bla, verder niks. Denk nou niet dat jullie iets speciaals zijn omdat je haar nummer hebben. Als je vrouwen goed genoeg kent, dan weet je ook dat die minstens 2 tot 3 telefoons hebben. Ik heb in Duisburg ook 2 favorieten zitten. En zij kennen mij vrij goed. Maar om nu gelijk haar telefoon nummer te vragen vind ik niet echt nodig. En dat de dames jou gaan bellen lijkt mij meer dan onwaarschijnlijk. Het zij dat jij erom hebt gevraagd om jou terug te bellen zodat het lijkt dat zij jou bellen. Maar dit laatste? Ik weet het niet. Is mij nog nooit gebeurd. En als dit wel het geval zou zijn dan moet dit bij 1 van mijn favorieten zijn. Ik heb wel gemerkt dat zij erg blij is als ik kom en dan niet echt op de klok kijkt. Maar ook bij haar is 1,5 uur voor €50,- nog nooit voorgekomen. 45 minuten wel. Maar ik moet zeggen toen was zij zeer geil en wilde niet stoppen. Bij de meeste vrouwen hoef je geen expert te zijn om het nep kreunen van echt te onderscheiden, zeker als ze glijmiddel moeten gebruiken. Zodra ik bij een andere dame naar binnen stap, en ze beginnen al na 10 seconde te kreunen dan gaat hij bij mij al hangen en is de zin over. Ik moet niks hebben van dat fake gebeuren. Daar kijk ik al na enkele seconden doorheen. Als ik in de bar zit en ze komen naar mij dan denk ik al vrij snel. Wanneer komt nou die vraag of ze ook wat mogen drinken. En als die vraag komt dan denk ik al, niks zeggen. Ze willen een piccolo. En jawel hoor de vraag komt vrij snel en de vraag om een piccolo ook. Ik heb wel eens gezegd tegen een bardame. Een Cola of Fanta mag je hebben. Maar die slaan ze af. Dan ben ik ook recht door zee en zeg ze dat ze alleen maar de dure drankjes willen. Dan lachen ze wel omdat ze mij dondersgoed begrijpen.

Jippiejajee
24 februari 2019, 10:27
Zeer mooi geformuleerd Lyon:thx:

cameltoe slide
17 maart 2019, 21:04
Yesterday I spontaneously visited the volcano at 22 o'clock. It was very busy.
Southern groups of men showed their new and older tracksuits. Patiently waiting
3 and more men in front of the rooms when a colleague wanted to cuddle for 20
minutes.

There were no pretty bunnies in the houses 11 to 15. Sometimes I had the impression
that the gypsy families have found a new accommodation there.

House 17 and 19 was very busy and only a few women stood in front of their rooms.
A well known lady told me that there was no available ( unlet ) room in the house. If I did not
come at the weekend, I could see the ladies in front of their rooms.

In the new house behind 17 and 19 many southern colleagues in front of the rooms were
waiting for their friends inside the rooms. They were repeatedly asked by the security before
the video surveillance over loudspeakers to take the shoes off the walls.
Also in this house there should be no room to rent at the moment. Pretty women were quickly
snoozing with the next cuddly bear in the room.

In the house 26 is not only the parking lot well filled. I did not feel like waiting for the
room of my chosen lady. That was a mistake because I always missed the moment to
visit her. She was present because once I saw her close the room door behind the
cuddly bear.
I saw a beautiful appearance with dark long straight hair and a slim figure with black
over knees on the way to the payment of the room rent. Suddenly I felt my hunting
instinct. I waited a moment for the return of the apparition and followed her with some
distance to her room. Now I no longer saw her on her louis vuitton flat shoes to take a
shower but 20 centimeters higher on her work shoes.
Just the ordinary service without possible extras. No matter I have to make a new experience
or I get annoyed later that I have not tried it. A beautiful body with pretty female breasts
without silicone. Her lips looked a little spattered with an auxiliary fluid. Her breasts felt good
and her skin was soft and velvety. I did not feel her mouth and tongue very intensely through
the rubber. Her pussy probably already had many visitors during the day and made no resistance
when entering. It annoyed me that after 15 minutes the time for terminated declared and she
began to clean her body. I am not sure if I will visit her again. She is one of the visitors from
romania, is in her mid-twenties and I forgot her name again.

Some things have to be done immediately so that you do not dream about the phenomenon.

I later wanted to cuddle with Natasha from Ukraine in house 26. I saw her standing in the
doorway of her room, not immediately deciding and finding that this was a mistake. Later the
door of her room was closed all the time. Maybe she always had a visitor or I did not read her
opening hours.

I found my second room in the house 17 to 19 at a Frenchwoman and drove home satisfied.

The volcano is no longer dead and alive. I have completed my exercise program and can tell
from my observation of three hours that except for the houses 17 and 19, the back house to 17
and 19 and house 26 in the other open houses few pretty women were to be seen.
If you have little time, limit yourself to 17 to 19, the house behind 17 to 19 and 26.

Piet Plezier
27 april 2019, 23:19
na een saai phg te hebben verlaten nu met, Firehawk, JonnyFontane, Patjax, en Koos Alberts hier beland
Even kijken hoe het hier is
Als het hier ook saai is, rijden we snel naar Diamonds in Moers

Piet Plezier
27 april 2019, 23:27
willem wij gaan naar Duisburg omdat het oersaai was in PHG

Willem2
27 april 2019, 23:45
willem wij gaan naar Duisburg omdat het oersaai was in PHG

Heb je daar dan gratis bier ?

Piet Plezier
27 april 2019, 23:58
Heb je daar dan gratis bier ?

nee, maar dat heb ik nergens, of je moet entree betalen, of je betaalt weinig entree en betaald je bier.
Hier geen entree, maar ik moet wel me bier betalen
Dus gratis nergens

lyon
29 april 2019, 20:38
Zo is het Piet Plezier. Voor niks gaat de zon op. Ik betaal liever voor een goed glas bier dan dat ik pisbakkenwater gratis krijg :cool: Dan drink ik nog liever Cola. Als ik naar een club moet gaan en entree moet betalen omdat het bier dan gratis is? Lijkt mij een vreemd verhaal. €25,- entree en gratis bier? Ga dan naar een Duitse supermarkt, dan ben je voor €10 tot €15,- klaar voor een krat halve liters ga ergens aan het water zitten en laat je vol lopen. Met wat geluk komt er een wazige dame bij je zitten omdat zij jou bier geroken heeft en een graantje wil meepikken. Hoe goedkoop wil je het hebben?

drieganger
18 september 2020, 21:07
Live from Vulkan: GEKKENHUIS! Bij 17-19 staat een rij tot de weg en de parkings zijn overvol.
Nu een plekje zoeken en wss tot de ontdekking komen dat prijzen gestegen zijn.
Benieuwd naar het aanbod dames...!

drieganger
18 september 2020, 21:50
Update 2: Rechtsomkeert gegaan. Wandelen op deze avond was verre van plezierig.
Enorme groepen südlanders waren uit hun hol gekropen, echt ongelofelijk.
In de huizen is een mondkapje verplicht verder geen restricties! Ben alleen in de “mindere” huizen geweest aangezien hier geen rij was.
Weinig dames aanwezig helaas. Lopen met mondkapje in die warme huizen is ook erg vervelend, ik ben nog relatief jong en fit.

Over prijzen kan ik niets vertellen...maar gezien vraag/aanbod zal het wel richting de halve meijer lopen.
Inboedel sexxxpalace ligt trouwens in een grote container aan de weg, benieuwd wat daar mee gaat gebeuren!

Komende weken laat ik DU even voor wat het is...

drieganger
19 september 2020, 14:10
Mochten er beren vragen hebben over de huidige situatie in DU kun je mij altijd een pb sturen!

WA
19 september 2020, 14:19
Over prijzen kan ik niets vertellen...maar gezien vraag/aanbod zal het wel richting de halve meijer lopen.

Komende weken laat ik DU even voor wat het is...

Mochten er beren vragen hebben over de huidige situatie in DU kun je mij altijd een pb sturen!

Dat zal dan gauw achterhaalde info worden. Afgaande op berichten (fora en pb)van vorig weekend tegenover gisteren en vandaag veranderd er van dag tot dag wel wat en lopen niet alle Steden en Kreissen gelijk als het om corona maatregelen gaat.

drieganger
19 september 2020, 14:46
Met “DU” bedoel ik Duisburg. Afgeleid van nummerbord afkorting.

WA
19 september 2020, 22:37
Vanavond ook rijen wachtenden voor de huizen 17-19 en eros 26 aan de overkant. Ben de auto niet eens uitgekomen en gelijk weer omgedraaid. In LR al lol zat gehad.
Dat ze maar een paar € entree gaan vragen. Houden ze irritante en relatief veel problemen veroorzakende vluchtelingen die menen dat paysex in de package deal europa zit buiten de deur en kunnen ze de huren wat verlagen en zodoende meer kamers te kunnen vullen.

MrSchwanz
20 september 2020, 03:06
Vanavond ook rijen wachtenden voor de huizen 17-19 en eros 26 aan de overkant. Ben de auto niet eens uitgekomen en gelijk weer omgedraaid. In LR al lol zat gehad.
Dat ze maar een paar € entree gaan vragen. Houden ze irritante en relatief veel problemen veroorzakende vluchtelingen die menen dat paysex in de package deal europa zit buiten de deur en kunnen ze de huren wat verlagen en zodoende meer kamers te kunnen vullen.
Waar staat de afkorting LR voor?

mager
20 september 2020, 05:01
Waar staat de afkorting LR voor?

Living Room.

Het is op het moment nergens goed toeven.
Overal zijn miljoenen duitse geile mannen die 6 maanden lang droog hebben gestaan.
Het is nu ff geen goed moment om te wandelen. SS was zo slecht nog niet. Maar daar zal het vrouwen aantal ook wel dalen omdat die allemaal naar hun vaste stek terug zullen gaan.
In de 2 clubs die ik vanavond heb bezocht waren de verhoudingen ook slecht (Venus 38 vs 4 en Samya 100 vs 10)
Iedereen in de PayForSex business doet natuurlijk zijn best, maar er is nu gewoon veel te weinig aanbod, zal nog wel een tijdje zo blijven.

schoolmeester
20 september 2020, 05:37
Is niet overal te weinig aanbod,gisteren was ik in Grimbergsauna in Gelsenkirchen, er waren 7 meisjes aanwezig, normaal ong. 10.
Service was zoals meestal prima in deze RTC-club.

Groet, schoolmeester.

MrSchwanz
20 september 2020, 07:52
Brain heeft het over een prijzenstijging op de Vulkan. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel het kost. Jammer dat hij zo cryptisch is over alles. Ik denk dat ik zelf ongeveer 1 oktober ga. Dan zijn alle hongerige beren al geweest.

WA
20 september 2020, 08:19
Brain heeft het over een prijzenstijging op de Vulkan. Quote graag waar dat staat. Ik ben niet eens de auto uitgeweest. Get your facts straight voordat je mensen iets toe dicht. Jij bent hier alleen maar om te trollen en hebt nog nooit iets zinvols bijgedragen.

kempie
20 september 2020, 08:51
Living Room.

Het is op het moment nergens goed toeven.
Overal zijn miljoenen duitse geile mannen die 6 maanden lang droog hebben gestaan.
Het is nu ff geen goed moment om te wandelen. SS was zo slecht nog niet. Maar daar zal het vrouwen aantal ook wel dalen omdat die allemaal naar hun vaste stek terug zullen gaan.
In de 2 clubs die ik vanavond heb bezocht waren de verhoudingen ook slecht (Venus 38 vs 4 en Samya 100 vs 10)
Iedereen in de PayForSex business doet natuurlijk zijn best, maar er is nu gewoon veel te weinig aanbod, zal nog wel een tijdje zo blijven.

Ik begreep dat in aca gold ook alweer 40 dames waren tegen normaal zo’n 40 tot 60.

Ja sixsens is leeggelopen. Veel van de de dames zijn weer terug naar hun oude club maar ik begrijp niet waarom het daardoor magerder moet worden. Er was toch een waslijst met honderden dames. Die zal niet helemaal verdwenen zijn want feankfurt is nog niet open en finca erotica en andere gebieden in duitsland dus er zou toch wel nog wat nieuwe dames te werven moeten zijn die nog een werkplek zoeken die de lege plekken kunnen opvullen. Misschien kost het wat tijd omdat die dames nog teruf koeten komen uit roemenie maar laten we hopen dat er wat nieuwe aanwas komt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MrSchwanz
20 september 2020, 09:46
Ik zie net dat het drieganger was die het over de prijsstijgingen had. Doe niet zo opgewonden over een foutje.

schoolmeester
20 september 2020, 10:25
Sommige mensen raken opgewonden op dit forum, het is niet voor niets een h.........m.

Groet, schoolmeester.

mager
21 september 2020, 02:57
Ik begreep dat in aca gold ook alweer 40 dames waren tegen normaal zo’n 40 tot 60.
Ja sixsens is leeggelopen. Veel van de de dames zijn weer terug naar hun oude club maar ik begrijp niet waarom het daardoor magerder moet worden. Er was toch een waslijst met honderden dames. Die zal niet helemaal verdwenen zijn want feankfurt is nog niet open en finca erotica en andere gebieden in duitsland dus er zou toch wel nog wat nieuwe dames te werven moeten zijn die nog een werkplek zoeken die de lege plekken kunnen opvullen. Misschien kost het wat tijd omdat die dames nog teruf koeten komen uit roemenie maar laten we hopen dat er wat nieuwe aanwas komt.

SixSense leeggelopen, nou nog niet hoor. Was vandaag in SS en telde 30 mannen, 15 vrouwen in de bar.
Ik tel overal waar ik kom altijd op dezelfde manier. Soms bel ik ook om te vragen hoeveel dames er aanwezig zijn.
Het was in SS wel te merken dat er minder dames waren, maar er waren ook minder mannen.
De verhouding man/vrouw is in SS nu gewoon het beste. De beste plek op het moment.

Samya telde ik deze zaterdag 100 tegen 10 en Venus telde 38 tegen 4. Dat is allemaal rond de 10 tegen 1.
SS is 2 tegen 1. Op dit moment gewoon zeer goed.

Voor de duidelijkheid: de getallen waar ik het over heb zijn de aantallen in de bar, niet wat de telefoniste me heeft verteld.

MrSchwanz
22 september 2020, 14:31
Sommige mensen raken opgewonden op dit forum, het is niet voor niets een h.........m.

Groet, schoolmeester.

Hij zit meer dan 6 maanden droog dus het is nog enigszins te begrijpen.

WA
22 september 2020, 16:40
Wat jammer voor je, MrSchwanz, dat je geen insider info meer hebt of ze niet meer gelooft nu je hier te raden moet bij de mindere forum goden met vragen over prijzen en zo. Zal wel een flinke aderlating voor je zijn.

Dr. Pili
23 september 2020, 15:43
Vandaag geweest bij eros 26.
Elly uit cyprus. Super slank, heerlijk figuurtje. Gewoon standaard tarief van 30 € betaald.

altijdwakker
29 september 2020, 21:32
Vandaag even wezen "kijken". Ik was eigenlijk van plan naar Aca Gold te gaan maar ik twijfelde nog even over het serviceniveau aldaar. Dus toch maar onderweg een tussenstop gemaakt.
In totaal ongeveer 40 - 50 DVPs en minstens zoveel mannen. Bij de ingang wordt je temperatuur gemeten (bij mij 36 graden) en je moet een mondmasker op. Alle DVPs hebben een mondmasker op en, zo vertelden ze mij, bij de meeste klanten houden beide partijen hun mondmasker op - er vindt minimaal eens per week controle plaats. Over mijn gedragingen ga ik me niet uitweiden. Verder moet je bij de DVP van je keuze bij binnenkomst het Duitse standaardformulier invullen met je NAW gegevens. De prijzen waren hetzelfde als voor de pandemie.

MrSchwanz
4 november 2020, 18:15
Vulkanstrasze is gesloten

JonnyFontane
5 november 2020, 10:14
Goh.....echt

't Heitje
19 september 2021, 08:28
Wie weet wanneer het nieuwe Vulkanhaus V65 opengaat

VICE
19 september 2021, 17:28
Vulkanstrasze is gesloten

Heb je bronnen? Ik ben er 2 weken geleden nog heen geweest.

Giodude
19 september 2021, 17:30
Heb je bronnen? Ik ben er 2 weken geleden nog heen geweest.

Misschien beter kijken voordat je reageert. Jouw reactie is op een post van 4 november van vorig jaar. :hammer:

Patjax
25 september 2021, 23:07
Na Dolce Vita zijn we doorgereden naar de Vulkaan. Het was behoorlijk druk op straat maar in de huizen zelf viel het mee. Het is inmiddels alweer ruim twee jaar geleden dat ik hier ben geweest. Kinky MF is zich waarschijnlijk uit elkaar aan het laten trekken in een of ander Gribushuis. Ikzelf heb zojuist een heerlijk uurtje gehad met mijn voormalig Babylon duiveltje. Saunaclubservice tegen normaal tarief. Denk niet dat ik dit in Dolce Vita zou hebben gehad. Dus zeker de moeite waard om even om te rijden. Hoewel de bezetting van de huizen maar magertjes is toch veel gezichtjes uit het verleden gezien en leek het een trip down memory lane. Zodra KinkyMF weer boven water komt maar eens aan de terugreis beginnen.

kingkurt
29 oktober 2021, 13:57
Vulkanatrasse is gewoon open maar erg rustig afgelopen zondag , niet alle huizen openZonder Coronapass of test geen toegang

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Patjax
5 maart 2022, 23:25
Na Prime was op de terugweg de aantrekkingskracht van de normaliter groene maar nu blauw/gele toren te groot. Buiten 17/19/26 volstaat een booster. Natuurlijk een kijkje genomen in Sexpalace nu het weer open is. Matige bezetting en niet de reis waard. Poefboy deed zijn naam eer aan en was er ook. JF wilde nog even his freaks on en om de tijd te doden heb ik Maria bereid gevonden om mijn potentiële nazaten te ontfutselen.

kingrollo
10 mei 2022, 23:05
Deze week naar de Vulkanstrasse geweest. Huis 26 heeft entreepoorten waar 2 euro per toegang wordt gevraagd. Ga je naar buiten en wil je er terug binnen dan betaal je opnieuw 2 euro. Ik vind dat persoonlijk nog wel meevallen die 2 euro. Wat me opviel is dat er best knappe dames aanwezig zijn, je gaat er zeker één of meerdere van je smaak tegenkomen. Haus 17-19 heeft ook entreepoorten waar muntstukken van 2 euro inpassen, echter zijn deze poorten nog niet actief en mag je gratis naar binnen lopen. In de beide huizen 26 en 17-19 vroegen de knappere meiden het nieuwe standaard tarief van 40 euro. Ik heb er verschillende gevraagd, ze geven allemaal aan dat het vanaf 40 euro kost. Er is ook een oud bestaand gebouw aan de parking bij huis 17-19 dat compleet gerenoveerd is, lijkt in de toekomst gebruikt te gaan worden als laufhaus. De overige huizen ben ik vluchtig even binnengelopen, matige bezetting maar er zit toch overal wel iets naar iemands goesting. Ik kies liever voor de huizen 26 en 17-19 en daar kun je nog steeds prima slagen. Ga ook altijd maar voor één goede beurt en één lekkere meid zit er altijd wel.

Divenice
12 mei 2022, 15:46
Dus duurder geworden én entree betalen.
Hmmm, wordt steeds interessanter om naar een privé dame te gaan, heb je vaak toch betere service.

DennisR33
2 september 2022, 16:06
Hoe kun je die prive dames vinden? En is dat dan bij haar thuis?

schoolmeester
2 september 2022, 16:55
Privedames op diverse sites, o.a. hookers, sexjobs enz.

Groet, schoolmeester.

cameltoe slide
31 maart 2023, 19:39
Het is stil bij de vulkaan in Duisburg! Ramadan doet de groeten:

Voorgebouw 17-19: 8 vrouwen in totaal

Achtergebouw 17-19: 6 vrouwen in totaal

Huis 65: 3 vrouwen in totaal

Eros 26: 17 vrouwen in totaal

Geen enkele: Aziatische, Latina, Caribeña, Afrikaanse. :mad: :confused:
Één vermeende blonde Italiaanse gezien in Eros 26. ;)

billyboy123
1 april 2023, 14:52
Hopelijk vandaag, op een zaterdag beter!

Robwandelaar
9 mei 2023, 18:29
In het Duisburg topic wordt ook niet veel meer gepost. Meest recente bericht is inmiddels van bijna 1 1/2 maand terug.
Zal dus wel niet meer veel te doen zijn daar.
Op een collega forum las ik dat het vorige week weer goed raak was daar: https://www.waz.de/staedte/duisburg/schuesse-im-rotlichtviertel-mann-in-duisburg-verletzt-id238282707.html
Dikke schietpartij tussen bordeeleigenaar en wat vage gasten.
Geen fijne plek dus om jezelf te begeven hetgeen ook de rust verklaart in het Duisburg topic.

cameltoe slide
9 mei 2023, 19:20
In het Duisburg topic wordt ook niet veel meer gepost. Meest recente bericht is inmiddels van bijna 1 1/2 maand terug.
Zal dus wel niet meer veel te doen zijn daar.
Op een collega forum las ik dat het vorige week weer goed raak was daar: https://www.waz.de/staedte/duisburg/schuesse-im-rotlichtviertel-mann-in-duisburg-verletzt-id238282707.html
Dikke schietpartij tussen bordeeleigenaar en wat vage gasten.
Geen fijne plek dus om jezelf te begeven hetgeen ook de rust verklaart in het Duisburg topic.

De rust in deze draad wordt verklaard door het feit dat het voor schrijvende forumleden oninteressant is geworden om in de afzonderlijke huizen van de Vulkanstraße de trappen op en af te gaan.

Enerzijds is dit te wijten aan het feit dat bekende huizen op een dag nog eens 2 euro voor elke toegang vragen, anderzijds zijn de prijzen gestegen van 30 euro tot wel 50 euro voor 20 minuten met een dienstenpakket dat kleiner is dan in een saunaclub, de prijzen voor extra's zijn onaantrekkelijk geworden en het aanbod van vrouwen voldoet niet aan de verwachtingen van de bezoekers.

Sommige huizen hebben de daghuur voor een kamer voor de vrouwen verhoogd en de vrouwen werken daarom liever privé of in andere plaatsen van venale liefde.

Dat er weinig over de Vulkanstraße wordt geschreven heeft verschillende oorzaken en redenen. De publicatie van schoten op een exploitant van een huis in de Vulkanstraße heeft minder te maken met het feit dat er geen nieuwe informatie in de draad wordt geschreven dan met de toegangsprijs van 2 euro in de afzonderlijke huizen. Ik ging vroeger vaak naar de Vulkaan omdat de prijzen en het aanbod interessant waren en geef mijn geld nu elders uit waar ik meer voor mijn geld krijg.

Het laatste wat ik hoorde was dat de bordeelstraat in Oberhausen, de Flaßhofstrasse, weer in de lift zit. Als u niet tevreden bent over het aanbod in de Vulkanstraße, rijd dan de paar kilometer naar Oberhausen en bekijk het aanbod daar.

MrSchwanz
20 december 2023, 08:56
Gisteren lag Duisburg op mijn route en ik dacht: even de stoute schoenen aantrekken en de vulkaanstraat bezoeken. Dit was na 1 jaar niet geweest te zijn. Wat mij gelijk opviel: aanbouw/achterhuis is afgesloten en er is ook een muur gebouwd. Verder is er nog steeds een 2 euro ingang. De dames die het waard zijn kosten 40-50 euro. En nu komt het: Vroeger kostte het 30 euro maar was de service ook beter. De prijzen zijn duurder maar de service is ook minder.

Dames zijn allemaal chagrijnig, de klanten ook, en de beveiliging ook. Had ook gelijk een ruzie meegemaakt bij de poortjes. Dat was tussen de beveiliging en een klant. Binnen is het net een spookhuis en sommige dames zagen er ook uit alsof ze daarin zouden passen. Dit was op een dinsdag maar dat is geen excuus. Nog nooit zo'n slechte lineup gezien. Er zaten wel paar relatief leuke tussen maar dat kun je in elk huis tellen op 1 piemel. Het ergste is de attitude. Van customer relation building hebben ze nog nooit gehoord. Ik had twee dames gekozen en de eerste was idd niet te harden qua attitude. Ze deed ook moeilijk met steeds de vinger ertussen. Op een gegeven moment ben ik er ook klaar mee. De tweede dame die ik bezocht had was wel beter, iets jongere en makkelijkere dame waar ik wel leuk mee gekamerd heb. Tijdsdruk was er niet want er was toch geen hond te bekennen op de gangen. Maar wat ik wel kan zeggen is dat de gouden tijden definitief voor bij is. Ik zie niet hoe dit omgekeerd kan worden

Kwam op de wandelgang ook een dame tegen die ik vroeger wel vaker bezocht had. Ze zag mij niet dus even een klopje op de schouder en ik kreeg mij een snauw. Toen dacht ik als je nu al een snauw geef, wat ga je doen als ik mijn piemel in je steek. Volgens mij gaat het niet zo goed op de vulkan. De prijzen van de kamers zijn gestegen. Veel geweld. Alle klanten zijn weggejaagd door hun eigen beleid. De houding van de dames is niet te kroppen. Er zaten wel paar charmante dames tussen maar daar zou ik niet mee willen kameren. Ik ken Vulkanstrasse van vroeger en het heeft inderdaad gouden tijden gezien, met een line-up waar je u tegen zegt maar dat is nu allemaal vergane glorie. Het is nog niet eens 10% van wat het vroeger was. Het was eerst met het beleid van de duitse overheid dat het moeilijk maakte voor buitenlandse dames om te werken in Duitsland. Dat was in mijn inziens de grootste slag: alle leuke en jonge dames werden in een keer een stuk minder want ze moesten zich allemaal registreren en allerlei andere regelgeving volgen. Het werd toen al minder interessant om te gaan. Toen had je corona maar dat had niet zo'n grote impact. De volgende slag was de prijsverhogingen voor Vulkanstrasse zelf en daar kan ik niet veel over zeggen of het necessiteit was of hebzucht. En de laatste slag is dus dat er nu veel meer geweld is, het sfeertje dat er hangt is naar, de meeste dames zijn het niet waard en hebben een slechte houding, en met klap op de vuurpijl hebben ze ook het 'vingertje-beleid' ingevoerd.

Voor mij is Duisburg wel verleden tijd. Mij gaan ze er niet terug zien dus ik ga 1 van de klanten zijn die ze mij niet meer terug zullen zien. Want na die overheidsbeleid met registratie was het al een stuk minder geworden qua wat ik leuk vind: jonge fris en fruitige dames die iets wilde bijverdienen... en nu heb je dus ook de prijsverhoging, slechtere service voor meer geld en gratis attitude die je krijgt. Het enige wat nu daar aanwezig is is beroepshoeren in de slechte zin van het woord. Vroeger had je studentes die iets wilde bij verdienen. Toen was de Vulkanstrasse echt een snoepwinkel. Dat was voor 2018-2019. Veel leuke dames in obscure gangen die ook op de catwalk konden staan. Ik kijk ook met verheugenis terug naar die ervaringen. Het was ook te mooi om waar te zijn die prijs-kwaliteitsverhouding. Toen beste afhaalseks aan de Rijn en omstreken op wereldniveau. Maar die tijd is wel definitief voorbij. Ik zie ook niet hoe het kan terugkeren en misschien goed ook. Het zwaard van Democles hangt boven Vulkanstrasse.

Sparki
21 december 2023, 18:24
Dank voor je uitgebreide terug koppeling. Ik kan natuurlijk niet gaan na deze recensie. Maar Duisburg heeft altijd een enorme aantrekkingskracht. De buurt, maar ook de stad. Dus ik ga komende kerstvakantie er toch maar eens kijken.

Robwandelaar
28 december 2023, 18:58
Nu breekt me helemaal de klomp!
In Duisburg kun je tegenwoordig op de Vulkan blijven slapen.
Een deel van Sexxxpalace is omgebouwd tot Bed & Breakfast. Daar waar je vroeger via ingang 33 Sexxxpalace binnen kwam.
De overnachtingsplek krijgt ook nog top scores op Booking.com. Natuurlijk met name van vrouwelijke gasten uit het Oostblok en een paar Nederlanders. Hoe toevallig dat de eigenaar van de toko zelf ook een Nederlander is.:biggrin:
Dit biedt natuurlijk wel mogelijkheden om samen met een Vulkan dame een ruige nacht te beleven in dit hotel.

https://www.booking.com/hotel/de/bed-and-breakfast-33.nl.html#tab-main

mentholbear
28 december 2023, 19:13
Nieuwe plek voor warme kruiken :biggrin:

Reus
6 januari 2024, 20:28
Vraag aan Mr Swanzet: bedankt voor het uitgebreide verslag. Heb je een tip waar we dan nog wel terecht kunnen en waar het net zo leuk is als voorheen in Duisburg?

Patjax
7 januari 2024, 07:32
Als voormalig vulkaan veteraan kan ik je aanraden om de overstap naar een saunaclub te maken. De charme van het rondstruinen door de huizen is er al een tijdje vanaf. Zeker nu ze in de drie tophuizen van weleer je telkens €2 laten betalen zodra je naar binnen wilt. De verscheidenheid aan clubs is groot. Er zijn al clubs met een entree van €30 (inclusief eten, drinken, sauna en soms zelfs zwembad) en de dames aldaar leveren vaak een uitgebreidere service vanaf €50 voor een half uur. Lees de ervaringen van forumleden bij de clubs om een beeld te vormen.

MrSchwanz
19 maart 2024, 16:10
Vraag aan Mr Swanzet: bedankt voor het uitgebreide verslag. Heb je een tip waar we dan nog wel terecht kunnen en waar het net zo leuk is als voorheen in Duisburg?

Dan moet je een tijdmachine vinden om terug in de tijd te gaan. Zelfs in de saunaclubs is de lineup om te huilen. Jongere dames werken niet meer in de business vanwege verplichte registratie etc.

Tjeppah
19 maart 2024, 16:17
Dan moet je een tijdmachine vinden om terug in de tijd te gaan. Zelfs in de saunaclubs is de lineup om te huilen. Jongere dames werken niet meer in de business vanwege verplichte registratie etc.

Zijn nog genoeg jonge meiden die in saunaclubs werken bijvoorbeeld in babylon, dcmdvtil, sc venus, livingroom, acapulco gold daar heb je nog genoeg meiden onder de 30. Ik kan zo nog wel een aantal clubs opnoemen. In babylon zijn er zelfs verschillende meiden van rond de 20 jaar.

MrSchwanz
19 maart 2024, 17:24
Zijn nog genoeg jonge meiden die in saunaclubs werken bijvoorbeeld in babylon, dcmdvtil, sc venus, livingroom, acapulco gold daar heb je nog genoeg meiden onder de 30. Ik kan zo nog wel een aantal clubs opnoemen. In babylon zijn er zelfs verschillende meiden van rond de 20 jaar.

30 is te oud voor mij. Ik ben zelf 31

Robwandelaar
21 maart 2024, 16:07
30 is te oud voor mij. Ik ben zelf 31

Wat zoek je dan precies? Onder de 18?:biggrin::confused:

Die ga je in de Duitse saunaclubs inderdaad niet aantreffen vanwege, zoals je zelf aan geeft, de registratieplicht
Jongere dames werken niet meer in de business vanwege verplichte registratie etc.

Voor wat jij wil zal je andere kanalen dan deze moeten bezoeken:frown::wink2:

mentholbear
21 maart 2024, 20:27
Onder de 18 natuurlijk niet. Maar genoeg die tussen de 18 en 30 zijn in sommige saunaclubs. Of althans dat zeggen te zijn :rolleyes:
En vaak genoeg er ook wel zo uitzien. Dus ik zou zeker de sauna clubs niet zo snel afschrijven.

MrSchwanz
23 maart 2024, 17:30
Wat zoek je dan precies? Onder de 18?:biggrin::confused:

Die ga je in de Duitse saunaclubs inderdaad niet aantreffen vanwege, zoals je zelf aan geeft, de registratieplicht

Voor wat jij wil zal je andere kanalen dan deze moeten bezoeken:frown::wink2:

Voor de registratieplicht had je geen minderjarigen op de Vulkaan hoor. Dus ik weet niet wat je allemaal inneemt. Nog bij Babylon geweest. Iemand had het hier aangeraden. Bah bah. Ik ging weer terug naar huis met een volle zak. Dan ga ik wel daten. Voor mij was betaalde seks altijd om vrouwen te neuken die ik niet kon krijgen maar de rode appels van vroeger heb je helaas niet meer. Escorts kunnen wel leuk zijn maar dat is ook roulette want je weet niet of je krijgt wat op de foto te zien is. Laatst wel een keer gedaan en dat was echt een 10/10 ervaring.

schoolmeester
23 maart 2024, 17:53
Bij Babylon zitten genoeg leuke dames.
Waarschijnlijk leg jij jouw lat(je) te hoog.

mentholbear
23 maart 2024, 18:39
Nog bij Babylon geweest. Iemand had het hier aangeraden. Bah bah. Ik ging weer terug naar huis met een volle zak.

Escort Laatst wel een keer gedaan en dat was echt een 10/10 ervaring.

Met wie was dat? Wil je daar iets meer over vertellen in een damesrecensie bijvoorbeeld?

Babylon staat bekend om de relatief goeie service. Maar of de aanwezige dames je type zijn is natuurlijk persoonlijk. Zelf vind ik Mary, Rosanna, Eveline, en Isabella vind ik een fraai snoetje, mooi slank en wat rondingen op de juiste plekken hebben. Maar tja, je zal maar net de pech hebben dat ze er niet zijn.
Wat zijn jouw types? Het saunaclublandschap is niet meer zo groot als vroeger, maar misschien kunnen we met wat details je in de juiste richting wijzen.
Die kunnen imho zo e n een lokale cheerleader squad.

MrSchwanz
23 maart 2024, 19:00
Met wie was dat? Wil je daar iets meer over vertellen in een damesrecensie bijvoorbeeld?

Babylon staat bekend om de relatief goeie service. Maar of de aanwezige dames je type zijn is natuurlijk persoonlijk. Zelf vind ik Mary, Rosanna, Eveline, en Isabella vind ik een fraai snoetje, mooi slank en wat rondingen op de juiste plekken hebben. Maar tja, je zal maar net de pech hebben dat ze er niet zijn.
Wat zijn jouw types? Het saunaclublandschap is niet meer zo groot als vroeger, maar misschien kunnen we met wat details je in de juiste richting wijzen.
Die kunnen imho zo e n een lokale cheerleader squad.

Ik was woensdag in de Babylon. Ongeveer 19:00. De dames waren niet mijn type. Te veel tatoeages en ze waren allemaal 28-29 of ouder. Ik heb het nu wel vaak over leeftijd maar wat ik nog belangrijker vind is de vibe. De paar dames die wel op het randje van oké zaten waren allemaal arrogant. Ik wilde even praten en na paar minuten zei ze al als je niet met mij naar de kamer wil dan moet je ergens anders zitten want misschien wil een ander wel met mij naar de kamer. Nog een dame aangesproken. Totaal niet charmant and nonchalant. Ze zag er heel moe uit en weinig pit. Er was wel een dame die charmant was en mij hielp met mijn handdoek. Die ook wel tegen een grapje kon en een grapje kon maken, maar zei was weer paar decennia te oud voor mijn smaak. Eten was ook niet te vreten, sauerkraut achtig iets. Kreeg het niet door mijn keel.

Tjeppah
23 maart 2024, 19:21
Woensdag is ook geen topdag voor het aantal vrouwen. Veel nemen alleen op maandag en dinsdag vrij maar er zijn er ook die alleen vrijdag en zaterdag werken, soms nog een dagje eerder.

mentholbear
23 maart 2024, 20:24
Ik was woensdag in de Babylon. Ongeveer 19:00. De dames waren niet mijn type. Te veel tatoeages en ze waren allemaal 28-29 of ouder. Ik heb het nu wel vaak over leeftijd maar wat ik nog belangrijker vind is de vibe.

Als je van wat meer naturelle jonge dames houdt en niet al te veel tattoos, zou ik saunaclub Venus in Hamminkeln kunnen aanbevelen. Anka, Sara, Ella (wel enkele tattoo's), en Alicia (wel nieuw in het vak en wat onervaren) zien er erg fraai, slank en jeugdig uit. Als het ware studentes.

Wat betreft kletsen in de bar... De dames zitten er natuurlijk om centen te verdienen. Lange praatjes kost hun inderdaad tijd en potentiële klanten. Meestal als dames je langer kennen en weten dat je lange kamers met ze maakt, dan zullen ze eerder geneigd zijn om even de tijd te nemen voor een praatje.

Een tip, als je even met dames wilt kletsen kun je dat meestal het beste doen als ze een sigaretje roken. Sommigen willen even 'me time', maar velen staan open voor een praatje, vooral als ze merken dat er interesse is voor meer.

WANDELAAR5
23 maart 2024, 20:45
Onder de 30 zonder tattoos is overal moeilijk.

Robwandelaar
23 maart 2024, 20:52
Voor de registratieplicht had je geen minderjarigen op de Vulkaan hoor. Dus ik weet niet wat je allemaal inneemt. Nog bij Babylon geweest. Iemand had het hier aangeraden. Bah bah. Ik ging weer terug naar huis met een volle zak. Dan ga ik wel daten. Voor mij was betaalde seks altijd om vrouwen te neuken die ik niet kon krijgen maar de rode appels van vroeger heb je helaas niet meer. Escorts kunnen wel leuk zijn maar dat is ook roulette want je weet niet of je krijgt wat op de foto te zien is. Laatst wel een keer gedaan en dat was echt een 10/10 ervaring.

Hoe weet je dat zo zeker dan dat er geen minderjarigen waren? Heb jij hun paspoorten gecheckt dan?:biggrin:
Ik weet zeker van wel. Die super jonge meid uit Eros bijvoorbeeld die zich uit gaf als zijnde Griekse maar in werkelijkheid uit Bulgarije kwam. Die meid was destijds hoogstens 15/16 toen ze daar begon.
Hoe ik dat zo zeker weet? Uit haar Instagram blijkt dat die meid momenteel 25 is. Maar in 2015 werkte zij al lang en breed in Duisburg:gruebel:. Dat is inmiddels bijna 10 jaar geleden dus moet zij amper 15 zijn geweest toen.
Je lult maar gewoon wat man. Je probeert hier duidelijk mensen uit de tent te lokken en de saunaclubs zwart te maken en dat is een kwalijke zaak. En dat terwijl er in de saunaclubs juist wel controle plaats vindt op leeftijd en zij de boel wel op orde hebben.
Uit je manier van schrijven blijkt ook wel dat je een gefrustreerde wandelaar bent die iets zoekt wat hij niet kan krijgen. Je merkt ook duidelijk uit jouw schrijfsels dat jij op te jonge meiden valt die het stadium van de meerderjarigheid nog niet hebben bereikt. Een zeer kwalijke zaak. Dit noemen wij namelijk pedofilie. En dit hoort absoluut niet thuis op een forum als deze.

Verder zijn er in de saunaclubs genoeg jonge meiden te vinden. Nee, geen minderjarigen zoals jij die zoekt maar genoeg jonge meiden van rond de 20.
Iets zegt me dus dat jij helemaal nooit in Babylon bent geweest. Dat kan ook helemaal niet want dat haalt die ouwe bak van jouw niet eens.:hah: Of heb je die krakkemikkige rode Fiësta nu eindelijk op de sloop gezet en iets fatsoenlijks terug gekocht?

mentholbear
23 maart 2024, 23:10

En dat terwijl er in de saunaclubs juist wel controle plaats vindt op leeftijd en zij de boel wel op orde hebben.

Dat is iets wat ik ook fijn vind aan SC. Aan de andere kant doen ze t in het skw ook goed las ik. Iets over met vingerprint scanner bij elke raam om onderhuur te voorkomen.

mentholbear
24 maart 2024, 02:01

Helemaal zonder is inderdaad niet makkelijk. Maar hij zei ook 'te veel'. Ik krijg dan het gevoel van een halve Picasso ofzo op d'r lijf.

MrSchwanz
24 maart 2024, 02:51
Als je van wat meer naturelle jonge dames houdt en niet al te veel tattoos, zou ik saunaclub Venus in Hamminkeln kunnen aanbevelen. Anka, Sara, Ella (wel enkele tattoo's), en Alicia (wel nieuw in het vak en wat onervaren) zien er erg fraai, slank en jeugdig uit. Als het ware studentes.

Wat betreft kletsen in de bar... De dames zitten er natuurlijk om centen te verdienen. Lange praatjes kost hun inderdaad tijd en potentiële klanten. Meestal als dames je langer kennen en weten dat je lange kamers met ze maakt, dan zullen ze eerder geneigd zijn om even de tijd te nemen voor een praatje.

Een tip, als je even met dames wilt kletsen kun je dat meestal het beste doen als ze een sigaretje roken. Sommigen willen even 'me time', maar velen staan open voor een praatje, vooral als ze merken dat er interesse is voor meer.

Bedankt voor de tips. Dan ga ik maar eens Venus proberen. Ik vertel louter mijn mening. En soms kan dat ongezout zijn maar dat is gewoon mijn stijl als ik een wijntje op heb.

@Rob. Volgens mij ben jezelf gefrustreerd. Ik kom wel aan mijn trekken hoor links
om of rechtsom. En ik hoef niet per se te betalen voor seks wat jij duidelijk wel moet. Anders kom je niet aan je trekken.

En ik vind dat ik alles mag zeggen over Saunaclubs. Het is niet de kerk Hè. Het is maar een saunaclub. Dat je zo snel op je teentjes getrapt bent omdat ik mijn mening uit zegt ook al boekdelen.

Babylon ben ik wel gewoon geweest en ik heb geen hoge standaarden of zo. Misschien had ik gewoon ongeluk maar het is wat het is. De helft van het huis was een bejaardenhuis en de andere helft een spookhuis.

schoolmeester
24 maart 2024, 05:35
De laatste regel uit de vorige post spreekt boekdelen.
MrSchwanz, als U zo over een mooie saunaclub met mooie dames schrijft, dan moet U wel zwaar gefrustreerd zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben.
Ik raadt U aan om deskundige hulp te zoeken, nu het nog kan.

Tjeppah
24 maart 2024, 08:07
Bedankt voor de tips. Dan ga ik maar eens Venus proberen. Ik vertel louter mijn mening. En soms kan dat ongezout zijn maar dat is gewoon mijn stijl als ik een wijntje op heb.

@Rob. Volgens mij ben jezelf gefrustreerd. Ik kom wel aan mijn trekken hoor links
om of rechtsom. En ik hoef niet per se te betalen voor seks wat jij duidelijk wel moet. Anders kom je niet aan je trekken.

En ik vind dat ik alles mag zeggen over Saunaclubs. Het is niet de kerk Hè. Het is maar een saunaclub. Dat je zo snel op je teentjes getrapt bent omdat ik mijn mening uit zegt ook al boekdelen.

Babylon ben ik wel gewoon geweest en ik heb geen hoge standaarden of zo. Misschien had ik gewoon ongeluk maar het is wat het is. De helft van het huis was een bejaardenhuis en de andere helft een spookhuis.

Iedereen heeft zijn eigen beleving natuurlijk. Zoals eerder gezegd lopen er in Babylon echt wel een paar meiden rond van de leeftijd die jij zoekt, al is woensdag niet een ideale dag. Je zei dat per pm dat je binnen was gekomen en gelijk weer naar buiten was gegaan. Hier op het forum geeft je een iets andere weergave. Misschien heb je het geen kans gegeven wanneer je binnen een bijvoorbeeld binnen een uur weer buiten heb gestaan. Het zou kunnen dat de jonge meiden die je zoekt op de kamer waren. Om
de helft van de vrouwen tot categorie bejaardentehuis te benoemen vind ik erg overdreven. De meeste vrouwen zijn tussen de 25 en 36 met een paar daarboven en een paar eronder.
De anderen omschrijf je als meiden voor in een spookhuis. Iedereen heeft zijn eigen smaak maar hier ben ik het toch echt niet mee eens. De gemiddelde vrouw in Babylon ziet er zeker niet slechter dan die op de Vulkaan en geven een veel beter service voor een langere tijd op de kamer. En die kamers zijn schoon wat
je op de vulkaan niet altijd kan zeggen.
Maar succes bij het vinden van een meisje van tussen 18 en 21 jaar zonder tattoos. En als je er 1 hebt gevonden veel plezier.

Tjeppah
24 maart 2024, 08:12

Hier heb je geen meiden die voor MrSchwanz interessant zullen zijn. Hij zoekt namelijk meisjes tussen de 18 en 21 jaar zonder tattoos. Die zijn er niet in Venus. De jongste daar is zover ik weet rond de 25 en dit is te oud voor mr Schwanz. Ik ben wel benieuwd waarom die leeftijd zo belangrijk is ? Kick je op meisjes zonder of met weinig ervaring ?

MrSchwanz
24 maart 2024, 09:02
Tussen de 18-25 is gewoon oké. Ik word ook hier uit de tent gelokt door bepaalde types die hier bekend om staan dus dan denk ik dan kan je hem krijgen ook. Verder is wat ik gezegd heb helemaal geen waarde oordeel. Wat wel zo is dat ik vaak gesprekken heb gehad met de dames van plezier en ze zeggen dat ze na aantal jaar gewoon minder voelen na dag in dag uit seks te hebben. Dat is ook logisch en je hoeft geen wetenschapper te zijn om dat te begrijpen. Als de vrouw minder gevoelig is dan maakt het de seks toch een stuk minder orgasmisch en interactief. Maar goed iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik zeg alleen wat ik belangrijk vind.

Verder vond ik de Babylon echt afschuwelijk. Ik moest eerst aanbellen en dat had ik niet gedaan want de deur stond gewoon open en ik dacht dat je gewoon naar binnen kon. Die vrouw was wel licht geïrriteerd en ik dacht: houd de deur dan gewoon gesloten. De sfeer was echt niet goed al bij het begin. Weinig gezelligheid en starre blikken toen ik binnen kwam. Paar die mijn lichaam bewonderde en dat vond ik wel aardig. Het waren wel wat oudere dames maar wel charmant. Bij de wat jongere dames (ze zei 25 maar ze zag er ruim 29-31 uit) was het een ander verhaal. Ze stonden erbij alsof ze verplicht werden om daar te staan. Even een praatje maken en kreeg al gelijk een snauw want als ik niet met haar naar de kamer zou gaan dan moest ik afstand nemen want misschien wilde iemand anders wel.

Sorry maar daar word ik niet warm van. Nog twee andere dames aangesproken en ze waren meer geïnteresseerd in hun handy dan in mij. Ze kwamen ook heel erg moe en ongeïnteresseerd over dus het kan niet aan mij liggen. Met die paar oudere dames kon ik wel grappen maken en dat was ook het lichtpunt van mijn bezoek. Bezoekers waren wel allemaal vriendelijk en open voor conversatie. Eigenlijk wilde ik al veel eerder weg maar het eten was gewoon niet te eten. En de sauna en zwembad gaat al heel snel vervelen. Even buiten gezeten om met een ijsbeer te praten en toen was ik al snel fluiten.

Tjeppah
24 maart 2024, 09:14
Als je rond de 25 nog ok is voor jou dan zal je in meerdere clubs vrouwen vinden die binnen je leeftijdrange valt. Maar eerder had je het over meisjes tussen 18 en 21 jaar, dat is lastiger. Wat je van een club vind is natuurlijk jou oordeel. Het verbaast me wel dat je in de illusie leeft dat vrouwen genieten of leg ik dat verkeerd uit en bedoel je dit niet met dat vrouwen meer voelen? Ik zie het zelf zo dat de vrouwen me echt wel voelen maar een uitzondering of een enkel moment uitgezonderd het ze echt niet te doen is of ze genieten van me. Het gaat om mijn centjes.

Siberische tijger
24 maart 2024, 09:49
Het is allemaal natuurlijk een beetje geven en nemen MrSchwanz als ik in een club kom en ik vind dat de dames er (te) oud uit zouden zien, en aan mijn gezicht valt dat af te lezen, dan kan ik ook verwachten dat de dame misschien ook wat minder vriendelijk zijn.
Ga ik met een open blik de ruimte in, knik af en toe naar een dame of zeg 'hallo' dan krijg je in 9 van de 10 keer ook een beleefd antwoord terug. Een glimlach op mijn gezicht zal vaak als reactie ook een glimlach terug zijn.

Actie = reactie.

Tjeppah
24 maart 2024, 09:59
Daar heb je zeker een punt ST al geld dit voor 1 persoon zeker niet. Ik ga haar niet noemen maar haar naam begint met een I terwijl de service van haar op de kamer zeker boven het gemiddelde aan serviceverlening is in deze club.

Shakir
24 maart 2024, 11:28
De dames waren niet mijn type. Te veel tatoeages en ze waren allemaal 28-29 of ouder.

Jonge naturelle dames zonder tattoos (wat ook mijn doelgroep is) kan je zeker vinden in Acapulco Gold en Penelope. Ik kom daar bijna altijd aan mijn trekken maar je moet er een beetje de tijd voor nemen om de juiste eruit te vissen met goede service.

Eerlijk gezegd begrijp ik MrSchwanz wel, waarom denk je dat ik niet meer zo vaak naar Babylon gaan? Altijd dezelfde dames (sommige zitten er al 10 jaar), en vergeven van de tattoos.

Tjeppah
24 maart 2024, 13:35
Er is inderdaad een kern van vrouwen die er al lang zit maar er zijn het laatste half jaar toch verschillende jonge dames bijgekomen.

Robwandelaar
24 maart 2024, 15:20
Dat jullie überhaupt nog een podium geven aan deze MrSchwanz is mij een vraagteken:confused:.
Die kerel mist overduidelijk sociale vaardigheden, hij krijgt bij geen enkele meid wat voor elkaar en hij zit op notabene een saunaclubforum de saunaclubs tot op het bot af te branden. Dat de moderatoren dat gewoon allemaal toe staan vraag ik me sowieso af. Er zijn er voor minder geband.
Laat hem gewoon lekker blijven lopen op z'n Vulkan waar je 50 euro betaalt voor 5 minuutjes sex van bedenkelijke kwaliteit en laat hem lekker in z'n waan dat die meiden daar op z'n kop met rood haar vallen.
Ik vermaak me prima in de saunaclubs. Mooie meiden genoeg in alle soorten en maten en de service is meer dan top. En ondanks de mega inflatie zijn de prijzen in de saunaclubs nauwelijks tot niet gestegen. Wat wil een mens meer!
Dat MrSchwansje er zijn draai niet kan vinden zal mij een rotzorg zijn.:biggrin:

MrSchwanz
24 maart 2024, 16:13
Jonge naturelle dames zonder tattoos (wat ook mijn doelgroep is) kan je zeker vinden in Acapulco Gold en Penelope. Ik kom daar bijna altijd aan mijn trekken maar je moet er een beetje de tijd voor nemen om de juiste eruit te vissen met goede service.

Eerlijk gezegd begrijp ik MrSchwanz wel, waarom denk je dat ik niet meer zo vaak naar Babylon gaan? Altijd dezelfde dames (sommige zitten er al 10 jaar), en vergeven van de tattoos.

Iedereen zijn eigen smaak toch? Wat zijn sommigen snel op hun dingetje getrapt maar beetje volwassenheid kan je ook niet verwachten van Rob en Schoolmeester. Die namen al. Het zijn altijd dezelfde die het verzieken. Zulke mensen moet je niet dicht bij je kinderen willen hebben als ze hebt. Acapulca is idd wel beter.

Het is allemaal natuurlijk een beetje geven en nemen MrSchwanz als ik in een club kom en ik vind dat de dames er (te) oud uit zouden zien, en aan mijn gezicht valt dat af te lezen, dan kan ik ook verwachten dat de dame misschien ook wat minder vriendelijk zijn.
Ga ik met een open blik de ruimte in, knik af en toe naar een dame of zeg 'hallo' dan krijg je in 9 van de 10 keer ook een beleefd antwoord terug. Een glimlach op mijn gezicht zal vaak als reactie ook een glimlach terug zijn.

Actie = reactie.

Ja dat klopt wel maar ik ben ook niet goed in acteren. Ik was wel gewoon vriendelijk etc.

Dat jullie überhaupt nog een podium geven aan deze MrSchwanz is mij een vraagteken:confused:.
Die kerel mist overduidelijk sociale vaardigheden, hij krijgt bij geen enkele meid wat voor elkaar en hij zit op notabene een saunaclubforum de saunaclubs tot op het bot af te branden. Dat de moderatoren dat gewoon allemaal toe staan vraag ik me sowieso af. Er zijn er voor minder geband.
Laat hem gewoon lekker blijven lopen op z'n Vulkan waar je 50 euro betaalt voor 5 minuutjes sex van bedenkelijke kwaliteit en laat hem lekker in z'n waan dat die meiden daar op z'n kop met rood haar vallen.
Ik vermaak me prima in de saunaclubs. Mooie meiden genoeg in alle soorten en maten en de service is meer dan top. En ondanks de mega inflatie zijn de prijzen in de saunaclubs nauwelijks tot niet gestegen. Wat wil een mens meer!
Dat MrSchwansje er zijn draai niet kan vinden zal mij een rotzorg zijn.:biggrin:

Wat ik had getypt ging over Babylon. Snap ook niet waar je frustratie vandaan komt. Ik kom wel elke week aan mijn trekken en precies wat ik wil. Of het betaald of niet betaalde seks is. Waarom zit mijn mening over een saunaclub zo hoog bij jou? Er is ook een leven buiten de saunaclub he.

Als je rond de 25 nog ok is voor jou dan zal je in meerdere clubs vrouwen vinden die binnen je leeftijdrange valt. Maar eerder had je het over meisjes tussen 18 en 21 jaar, dat is lastiger. Wat je van een club vind is natuurlijk jou oordeel. Het verbaast me wel dat je in de illusie leeft dat vrouwen genieten of leg ik dat verkeerd uit en bedoel je dit niet met dat vrouwen meer voelen? Ik zie het zelf zo dat de vrouwen me echt wel voelen maar een uitzondering of een enkel moment uitgezonderd het ze echt niet te doen is of ze genieten van me. Het gaat om mijn centjes.

Als je goed bent in seks dan kunnen ze zeker meegenieten. En dat is echt niet te acteren als ze met haar hele wezen meegeniet. Vaak mag je dan ook langer blijven en krijg je extra's waar ik het niet over zal hebben. Laatst nog escort had ik voor 1 uurtje bleef ze 2,5 uur. Maar ja als je alleen aan je eigen pleziertje denkt dan is ze ook zo klaar met je als het uur voorbij is.

schoolmeester
24 maart 2024, 16:19
MrSwanscz, hou die droom vast..... jij bent de beste met je roestige haar.
Vooral doorgaan zo.

Tjeppah
24 maart 2024, 18:01
Iedereen zijn eigen smaak toch?....

Als je goed bent in seks dan kunnen ze zeker meegenieten. En dat is echt niet te acteren als ze met haar hele wezen meegeniet. Vaak mag je dan ook langer blijven en krijg je extra's waar ik het niet over zal hebben. Laatst nog escort had ik voor 1 uurtje bleef ze 2,5 uur. Maar ja als je alleen aan je eigen pleziertje denkt dan is ze ook zo klaar met je als het uur voorbij is.

Blijf in de waan dat ze net zo van de seks genieten als jij. Klanten zoals jij hebben de meiden het liefst. Die kunnen ze makkelijk aan zich binnen en zo makkelijk geld verdienen. Ik ken je niet en ga je ook niet beoordelen maar dat je een escort voor 1 u hebt betaald en dan 2,5 u seks met je had gehad omdat je zo goed bent klinkt als een hoog fantasieverhaal. Dat komt je geloofwaardigheid niet ten goede. Verder snap ik niet waarom je eerst om meisjes van 18-21 jaar vraagt en naderhand het bericht weer verwijderd ? Waarom je Shakir zijn bericht bevestigd dat acapulco beter is voor hetgeen je zoekt en dan toch hier advies vraagt waar je 18-21 jarigen kan vinden.

MrSchwanz
24 maart 2024, 20:02
Ach ja. Dan geloof je het niet. Ik heb vaak dat ik langer mocht blijven en dan ik extra’s kreeg. Als je dat niet gelooft heeft dat misschien met je eigen realiteitsbesef te maken. En paar (ze weten zelf wie ze zijn) nemen betaalde seks veel te serieus. Bijna alsof ze geen leven er naast hebben en ze helemaal zijn omgegaan in de matrix die ze zichzelf wijs hebben gemaakt.

Robwandelaar
24 maart 2024, 20:40
Ach ja. Dan geloof je het niet. Ik heb vaak dat ik langer mocht blijven en dan ik extra’s kreeg. Als je dat niet gelooft heeft dat misschien met je eigen realiteitsbesef te maken. En paar (ze weten zelf wie ze zijn) nemen betaalde seks veel te serieus. Bijna alsof ze geen leven er naast hebben en ze helemaal zijn omgegaan in de matrix die ze zichzelf wijs hebben gemaakt.

Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands man. Je berichten staan bomvol met schrijffouten en zijn soms nauwelijks te begrijpen.
Verder zoals gezegd geen podium geven aan deze kerel die volgens eigen zeggen iedere meid met het grootste gemak om z'n vinger windt maar wel aangewezen is op de betaalde liefde om nog iets van seks te krijgen.
Iedereen met een beetje gezond verstand die zijn zelf verheerlijkende schrijfseltjes leest weet dat ie gewoon maar wat uit z'n dikke duim zit te zuigen.
Mannen met roestig haar en een zo mogelijk nog roestiger Ford Fiësta van 24 jaar oud liggen nu eenmaal niet zo goed bij de dames.:biggrin:

MrSchwanz
24 maart 2024, 23:17
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands man. Je berichten staan bomvol met schrijffouten en zijn soms nauwelijks te begrijpen.
Verder zoals gezegd geen podium geven aan deze kerel die volgens eigen zeggen iedere meid met het grootste gemak om z'n vinger windt maar wel aangewezen is op de betaalde liefde om nog iets van seks te krijgen.
Iedereen met een beetje gezond verstand die zijn zelf verheerlijkende schrijfseltjes leest weet dat ie gewoon maar wat uit z'n dikke duim zit te zuigen.
Mannen met roestig haar en een zo mogelijk nog roestiger Ford Fiësta van 24 jaar oud liggen nu eenmaal niet zo goed bij de dames.:biggrin:

Ik heb helemaal geen Ford Fiesta. Ik heb een BMW. En de rest wat je zegt is ook je eigen hersenspinsel maar ik zal er verder niet op ingaan. Allemaal je eigen onzekerheid die je op mij zit te projecteren. Zit dit letterlijk met een grijns te typen. Wat een zielige mannetjes zeg. :smile2::smile2::smile2:

Willem2
24 maart 2024, 23:27
Zo ik ben er weer klaar mee.
Hier graag weer on topic in plaats van het constant op elkaar reageren.

de duisburg spesjalist
25 maart 2024, 18:05
Zo ik ben er weer klaar mee.
Hier graag weer on topic in plaats van het constant op elkaar reageren.

dan wort het tijd dat je verder op oo is kijk

JonnyFontane
25 maart 2024, 18:49
Huh....wat is dat voor wartaal?

Firehawk
25 maart 2024, 18:51
Ik moest ook even kijken voordat ik deze snapte.

Robwandelaar
30 maart 2024, 17:28
Ik heb helemaal geen Ford Fiesta. Ik heb een BMW. En de rest wat je zegt is ook je eigen hersenspinsel maar ik zal er verder niet op ingaan. Allemaal je eigen onzekerheid die je op mij zit te projecteren. Zit dit letterlijk met een grijns te typen. Wat een zielige mannetjes zeg. :smile2::smile2::smile2:

Nou, dit "zielige mannetje" had afgelopen donderdagavond wel ff een absolute topsessie met Griekse Maria in Haus 21 kamer 17. Zo onzeker kom ik dus waarschijnlijk niet over:rolleyes:.
En voor wat die hersenspinsels betreft, ik zou eerst maar eens naar mezelf kijken in jouw geval. Want, als je het op de Vulkan momenteel niet meer kan vinden dan vind je het helemaal nergens meer.
Ik zie op andere fora berichten over een zogenaamde magere bezetting. Ik weet niet wat men daaronder dan verstaat want donderdagavond zaten alle huizen daar werkelijk afgeladen vol met dames in alle soorten, maten en leeftijdsklassen.
Man, man, man, wat zitten er in dat Eros een machtig mooie dames zeg! Merendeel is gewoon linea recta uit de Playboy weg gelopen. Eros kamer 405, daar zat me toch een prachtige blondine, ik werd er gewoon bijkans verlegen van en dat gebeurt me niet snel. Wat een prachtig fitmodel zeg. Wat een afgetraind figuurtje met een paar borsten ervoor waar Pamela Anderson in haar jonge jaren jaloers op zou zijn. En super vriendelijk. Nee, daar kan je helemaal niets van zeggen. En dan lopen er op dit forum "schwanzen" te zeiken dat ze daar hun ding niet meer kunnen vinden. Hou toch op zeg! Dan moet je de fout echt bij jezelf gaan zoeken. Ik zou zeggen, gewoon een paar extra kamagra'tjes slikken. Misschien dat de spanning en de lust dan wederkeren? Ik hoop het voor je anders kan je beter toch echt een andere hobby gaan zoeken:biggrin:

Feit blijft dat je iedere keer wel 2 euro mag aftikken om in Eros of het Vulkan huis te geraken. Maar dat heb ik er wel voor over en sinds de invoering van deze maatregel blijven die brutale jochies uit Duisburg Hochfeld lekker op straat rond hangen of zitten dames lastig te vallen in de huizen waar de entree wel gratis is. Perfect opgelost dus zo!
Feit blijft ook dat de dames in Eros 50 euro vragen voor standaard service. Ook totaal terecht en eigenlijk een koopje. Want, waar neuk je dit soort mooie Insta modellen voor zo weinig geld? In Nederland gaat dat in ieder geval sowieso niet gebeuren!
Kortom, in tegenstelling tot de negatieve berichten van oa. die Schwanzmeneer hierboven is er op de Vulkan nog steeds heel veel te beleven. Ik durf wel te wedden, meer als 15 jaar geleden het geval was. Mijn ervaring is dat het serviceniveau door de jaren heen daar sterk verbeterd is.
Nee, ik had er niets te klagen.
Tip van mij is om wel op de Vulkan te blijven. Later nog ff Hochfeld in gelopen voor een hapje te eten. Maar wat een chagrijnig volk daar zeg! Nee, meneertje van de Dadaslar vertikte het om ff een pizza'tje voor mij te fabriceren. Te laat, te goedkope maaltijd en ik moest maar een duurder gerecht kiezen. Nou, dan niet. Gewoon weer terug gekeerd naar de Vulkan en mijn maag daar lekker gevuld. Prima kwaliteit voor een meer dan redelijke prijs! En ver hoef je ervoor niet te lopen.
Ik ga hier snel weer terug komen!

lyon
14 september 2024, 18:16
Net even een rondje gelopen door alle huizen. Was er enkele jaren (vanaf tot net na Corona) niet meer geweest. Alle huizen waren open. Zelfs Sex Palace is weer open. Hoelang dit al is weet ik niet. Er zijn op dit moment meer dames dan mannen aanwezig. Dus erg rustig zullen we maar zeggen. Per gebouw zijn ongeveer 30% van de dames aanwezig. Vrij jonge dames, ok. Ik ben dan ouder geworden, daar zal het wel aan liggen. Over de prijzen weet ik niks. Bij Eros26 en huis 17-19 moet je €2,- entree per bezoek betalen. Bij 17-19 ligt een grote pitbull op kantoor die je uitnodigd om binnen te komen (hij heeft nog niet gegeten) Dames zien er over het algemeen goed uit, geen playboy types maar toch. Moedertype's (op leeftijd) slechts enkele gezien. Het is nu zaterdag avond 19:10 en de kleine parkeerplaats bij SexPalace niet eens vol. Dit was voor Corona wel anders. Net frietje met curryworst (of moet ik Currysoep zeggen) gegeten met een blikje cola €10,- ga nog 1 ronde maken. Misschien zit er nu iets bij wat ik gemist heb of net is aangekomen.

lyon
15 september 2024, 12:42
Nog even terug komen op gisteren.
Na 19:00 werd het aanzienlijk drukker.
Ook de kamerbezetting werd veel meer.
Huis 13-15 zitten onder bij de ingang nog steeds de 2 meest lelijke heksen van de Vulkaan. Oud en zo lelijk dat ze het ongedierte alleen al door aanwezigheid buiten houden. Zij zitten hier al zolang ik mij herinneren kan.
In het achterhuis zat op de eerste verdieping 1 dame die mij wel aantrok. Zij had mij ook al gezien en hield mij scherp in de gaten. Net als in Sex Palace op de 1e verdieping was hier ook 1 dame die mij wel beviel. Op de vraag zijn de dames vriendelijk? Daarop is mijn antwoord 100% ja. Op de gang zijn ze allemaal vriendelijk en spraakzaam. Met 1 dame op de kamer geweest "Sexpalace 1e verdieping" haar naam was geloof ik Mini of Mimi" aardige dame. Ook op de kamer vriendelijk €50,- voor aanvang eerst 26 telefoons instellen ������ en afrekenen. Gelijk ter zaken komen op een koude motor. DAT WERKT NATUURLIJK NIET..... ik had te lang rondgelopen was haar excuse. Was de eerste keer bij haar. Misschien bij een volgende keer "als" zal ze mij herkennen en hoop ik op een betere sessie. Deze dame zit hier al naar eigen zeggen 10 jaar. Deze sessie is afgebroken. Ben daarna ook naar huis gegaan, had geen zin meer. Het werd donker en ook veel drukker op de vulkaan.

GriekseFrikandel
18 oktober 2024, 18:30
Ik heb hier vorige week rondgelopen. Het was rond 16uur op een zaterdagmiddag. Vanuit de Campanile hotel is het op loopafstand. Ik schrok even toen ik een grote rat voorbij zag rennen. Ik was immers opzoek naar een poes en geen rat. Ik was al jaren niet in Duisburg geweest. Stad zelf is met de jaren mee enorm achteruitgegaan met een enorme vluchtelingen instroom. Ik ben alleen bij de eros naar binnen geweest en 2 euro betaald. Je kan er ook geld wisselen bij een automaat mocht je geen kleingeld op zak hebben. Meiden leken ongeintresseerd bezig met hunzelf op hun telefoon. Er waren een tiental meiden aanwezig maar geen 1 waar ik een kamer zou willen maken. Dus mijn 2 euro verlies genomen en op de hotelkamer aan de handarbeid geweest en de volgende dag weer richting huis.

marcelasnl
25 november 2024, 18:46
Afgelopen donderdag grote controle in de duitse rosse buurt

Duisburger Rotlichtviertel: Große Kontrolle in der Dunkelheit
Einen ganzen Abend haben Zoll, Polizei und Stadt Autos und Personen am Duisburger Rotlichtviertel überprüft. Drogen und illegaler Aufenthalt fallen auf.
https://www.waz.de/lokales/duisburg/article407744034/duisburger-rotlichtviertel-grosse-kontrolle-in-der-dunkelheit.html

MrSchwanz
18 december 2024, 19:17
Na een lang tijd weer eens de welbekende straat bezocht. Sex palace is idd al een tijdje open maar ik zag dat er nu ook daar 2 euro entree is. Vraag mij echt af of er gekken zijn die daarvoor betalen. Er zitten alleen maar gedrochten en paar die er ok uitzien zijn aardig aan de deur totdat je binnen bent. Vraag mij af of er nu leuke dames zitten nu er entree betaald moet worden.

Ik ben in ieder geval naar huis 26 en 17 geweest. Huis 17 valt wel tegen maar er zitten wel paar lieve dames tussen maar niet echt iemand gezien waar ik warm van liep. In huis 26 heb je wel paar knallers. Een leuke jonge dame met dubbel D’s. Normaal gesproken val ik op skinny maar ik kon geen nee zeggen deze twee atoombommen en lief gezichtje. En toen was ik nog bij 2 andere geweest. De ene die blond was was een tegenvaller en een brunette genaamd Natasha was ook een goede sessie.

Al met al vond ik het wel een geslaagde avond. Er zitten nog steeds paar parels op de Vulkan die je royaal behandelen. Je moet wel goede intuïtie hebben om de juiste te kiezen. En bij dames is het sowieso dat je terugkrijgt wat je geeft. Echt leuke herinneringen gemaakt en genoten van de charmante dames. Toen ik terug reed naar huis had ik een grote glimlach op mijn gezicht.

Haradamannetje
18 december 2024, 19:20
Ook hier al betalen voor niks, slechte ontwikkelingen zeg ! Het werkt de illegale prostitutie alleen maar meer in de hand.

bangkok24
5 januari 2025, 18:39
Ik was met oud en nieuw even langs gereden. Een aantal van de gebouwen zijn gesloten. Ik denk dat er een politiecontrole is geweest. Waarschijnlijk tijdelijk sluiting van deze bedrijven: denk eros26 / 50 euro dames, en het gebouw met 40 euro dames was afgesloten voor intree, zelfs de parkeerplaats was gesloten.

Is iemand nog deze week geweest? Ben benieuwd of ze weer open zijn.

Perry74
25 januari 2025, 11:36
Ik was met oud en nieuw even langs gereden. Een aantal van de gebouwen zijn gesloten. Ik denk dat er een politiecontrole is geweest. Waarschijnlijk tijdelijk sluiting van deze bedrijven: denk eros26 / 50 euro dames, en het gebouw met 40 euro dames was afgesloten voor intree, zelfs de parkeerplaats was gesloten.

Ik wil er vanavond even langs gaan

schoolmeester
25 januari 2025, 11:42
Langs gaan....doen er veel, de dames hebben liever dat je binnen komt.

Perry74
25 januari 2025, 11:57
Langs gaan....doen er veel, de dames hebben liever dat je binnen komt.

nou vooruit zal ik ook even binnen gaan kijken ben benieuwd

schoolmeester
25 januari 2025, 12:01
Bij sommige panden zijn betaalpoortjes.

T.T.T.
6 februari 2025, 12:11

Eros 26 is elk jaar op oudjaars avond dicht en gaan op Nieuwjaarsdag weer open