PDA

Volledige versie bekijken : Nina (Bosnische)

cath.leen
5 augustus 2014, 09:37
Hallo,

wie kan er iets over ervaring met Nina schrijven?

groeten

wellnessman
5 augustus 2014, 18:25
I know her but i have not been with her in the room. She is very beautiful girl like a model long legs. A friend of mine plays some volleyball.

Sorry but I can not say what service she makes in the room. Maybe next time I go with her

cath.leen
6 augustus 2014, 06:52
Ik heb vaak gezien dat ze is in de kamer gegaan, maar altijd voor enkelne minuten, dus frag ik mij, warum dat so is?

Speelkwartier
6 augustus 2014, 20:30
Ik heb vaak gezien dat ze is in de kamer gegaan, maar altijd voor enkelne minuten, dus frag ik mij, warum dat so is?

Wat ee n gezever. Gewoon kameren met Nina, is gewoon goed, echt waar. Niet toegeven aan extra geld is gewoon niet nodig, maar ze is nu eenmaal gek op geld. / wie niet / ....................

Piet Plezier
9 augustus 2014, 13:37
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bosnia.gif

Nina (Bosnische)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:45 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:lekkere meid om te zien.met een super figuur.

johan.bruinslot
10 augustus 2014, 22:40
Vandaag met deze dame gekamert en de sessie met Nina was de minste van vandaag, te weinig initiatief, dame wilde niet zoenen en pijpen had ze ook geen zin want ze wilde geneukt worden. Toen ze me het condoom overhandigde zodat ik het zelf maar even om moest doen was ik er klaar mee en ben van de kamer gegaan. Ondanks haar mooie verschijning is deze dame de stoel waarop ze zit nog niet eens waard. Ver beneden elk club niveau wees gewaarschuwd.

cath.leen
11 augustus 2014, 06:29
.....was ik er klaar mee en ben van de kamer gegaan.

Hallo,
ik heb al over Nina geschreven.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38473-Nina-(Bosnische)

En ik heb gefraagd, hoe kan dat, ik heb gezien dat meerere klanten al naar paar minuten terug komen van de kamer.

groeten

jb48
11 augustus 2014, 23:53
Nina
22 Jahre, wenn ich das richtig verstanden habe
175 cm groß
schlank
schätze mal A Cups (halt klein, aber für eine schlanke Person schon ganz ok)
blondiert

Unterhaltung war kaum möglich, nur wenige Wort Deutsch und auch Englisch nicht besser. Nach kurzen Unterhaltungsversuchen und etwas ZK aufs Zimmer. Im Zimmer folgte weitere ZK und FO. Lecken schien sie zu genießen. Beim GV ging sie auch gut mit.
Insgesamt ein guter Service.

cath.leen
12 augustus 2014, 06:31
Im Zimmer folgte weitere ZK und FO. Lecken schien sie zu genießen. Beim GV ging sie auch gut mit.
Insgesamt ein guter Service.

Hallo,
wie hat sie das mit dem Kondom gehandhabt? Hat sie es übergestreift, oder hat sie dir das Kondom gegeben und du musstest es selber überstreifen?

Gruß

Cupido
12 augustus 2014, 08:02
Ist das wichtig cl? Es steht doch das gv gut ist und das sie eine guter service hat? Mehr brauche ich nicht. Und wenn sie schnell wieder von Zimmer kommt (wenn das schon stimmt, weil ich sehe die meistens halbe stunde oder mehr gehen) heißt das nicht das sie schlecht ist, kann auch sehr gut sein. Eigene Erfahrungen, darum gehts. Und dann musst du auch noch eine klick haben sage ich immer. Vielleicht musst du nicht nur um dich herum Fragen aber auch mal versuchen.

cath.leen
12 augustus 2014, 09:21
@Cupido
Hallo,
das Forum ist doch dazu da, um sich mit den anderen Bären auszutauschen. Also stelle ich Fragen und gebe auch Antworten.

(Abgesehen davon habe ich "mit" (zu) Nina ein sehr gutes Verhältnis.)

Cupido
12 augustus 2014, 18:51
ok, hast du eine kleine oder eine große? Und legst du dich erst links oder rechts der Dame? :)

jb48
12 augustus 2014, 18:54
Hallo,
wie hat sie das mit dem Kondom gehandhabt? Hat sie es übergestreift, oder hat sie dir das Kondom gegeben und du musstest es selber überstreifen?

Gruß
Sie hat es in der Verpackung in meine Richtung gehalten. Als ich dann wohl sehr fragend geschaut habe, hat sie es ausgepackt und aufgezogen :)

Bei mir kam das Kondom hinhalten eher als Scherz rüber.

cath.leen
12 augustus 2014, 20:30
Sie hat es in der Verpackung in meine Richtung gehalten.

Hallo, danke für die Antwort. Dann macht sie das wohl bei jedem so. :-)

Gruß

cath.leen
12 augustus 2014, 20:32
ok, hast du eine kleine oder eine große? Und legst du dich erst links oder rechts der Dame? :)

kleine / links

:-)

Piet Plezier
12 augustus 2014, 20:40
ik heb er helemaal geen problemen mee gehad eerst samen in de whirlpoool.
later samen lekker douchen.
even in de kino gelegen en toen de kamer op.
ik ben heel wat gewend.
en niet gehaast.
het was geen super super date,maar wel een dikke voldoende voor mij.

Ontstopper
2 september 2014, 01:52
Super meid deze Nina. Gisteren toch wel heel lang van haar genoten.
Voor mij is zij een blijvertje voor wat ik allemaal hebt meegemaakt gisteren. :freu:
12 September staat zij alweer vast in mijn agenda om weer verder te gaan en vooral lekker te genieten van deze dame.
Ik kan niet wachten tot ik haar weer zie.

Chris Moneymaker
3 september 2014, 15:55
Deze dame is zeker aan te raden. Het enige nadeel is dat je bijna niet met haar kan communiceren. Haar Engels en Duits zijn slecht te noemen, echter haar service is echt van topniveau. Ze gaat er helemaal voor op de kamer.

Ontstopper
20 oktober 2014, 17:37
Afgelopen vrijdag ook met deze dame lekker een tijd doorgebracht. Nu weer voor mij een super sessie. :lostit: gehad van 1, 5 uur.
Lukt mij gewoon niet om korter op de kamer te zijn met haar, wat lekker.
Top meid :freu:
Wederom kan ik niet wachten om haar weer te zien.

Rivella007
3 december 2014, 01:09
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bosnia.gif

Nina (Bosnische)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Nederland (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Kort
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:

Ontstopper
3 december 2014, 04:47
Van deze Nina is al een draadje. Overbodig om er nog 1 te starten lijkt mij. :confused:

cath.leen
3 december 2014, 08:40
Er staat duits en nederlands (goed)
Ik heb er al langere tijd niet meer met haar gepraat.
@Ontstopper, is dat zo, kan ze er al nederlands, duits of engels praaten?

Ontstopper
3 december 2014, 15:05
Er staat duits en nederlands (goed)
Ik heb er al langere tijd niet meer met haar gepraat.
@Ontstopper, is dat zo, kan ze er al nederlands, duits of engels praaten?

Duits gaat nog wel, niet super maar ok, Nederlands niet en Engels ook niet echt.
Hoe Rivella007 daar aan komt weet ik niet maar het is wel zijn eerste bericht dus.............:confused:
@Rivella007 hoe kom jij daarbij?

Stiffmaster
4 december 2014, 11:33
Duits gaat nog wel, niet super maar ok, Nederlands niet en Engels ook niet echt.
Hoe Rivella007 daar aan komt weet ik niet maar het is wel zijn eerste bericht dus.............:confused:
@Rivella007 hoe kom jij daarbij?

Gewoon een beetje vreemd maar wel lekker, ik denk teveel RIVELLA :biggrin:

pret
19 december 2015, 09:49
Als ik de topic over deze dvp lees, zie ik dat de meningen nogal verdeeld zijn. Gisteren was ik ook op de kamer met haar en heb een geweldige sessie beleefd. Ze komt koelbloedig over maar in de kamer was ze zeer gepassioneerd. Na kamergang blijft ze contact met je houden, wat bij meeste dvp\s niet gebeurt. Zij is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

LIKE_BLOND_THAI
15 januari 2016, 23:43
Had vandaag ook maar een poging gewaagd aangezien mijn favoriete dames Angel en Kitty niet aanwezig zijn. Wat heb ik spijt van dat ik haar altijd negeerde, want ze komt mij zo profi over en zit vaak bij de gokkasten. Echt een lieve meid op de kamer welke ook zeer gevoelig en sensueel is. Haar borsten zijn groter dan ik had verwacht en een superstrak lichaam heeft ze. Een zeer goede GFE sessie van een uur gehad en ze ziet mij bij mijn volgende bezoek zeker terug.

Liefhebberrob24
8 februari 2016, 17:28
Vandaag ook met deze Nina mee geweest voor één uur en ik moet zeggen hoewel ze eigenlijk te slank is voor mij doen toch één gewldig uur met haar gehad.
Ze doet alles met overtuiging en kan geweldig goed pijpen inclusief deeptroat en het neuken met haar is gewoon perfect als ik er aan denk krijg ik alweer een stijve eerst in cowgirl met een perfecte techniek ze bleef maar doorgaan met haar lekker strakke kutje over me heen te schuren daarna in doggie afgemaakt want was wel nieuwsgierig naar de aanblik van dat superslanke kontje en moet eerlijk zijn daar is niets mis mee er zijn er maar weinig die hier aan kunnen tippen.
Voor mij is dit een van de toppers in de Villa en zeker voor herhaling vatbaar.

mrourke
8 februari 2016, 19:06
Ik vind het ook een hele lieve meid. Ze vraagt altijd naar mijn diensten en of ik tijd heb. Altijd attent maar ik ben er nog nooit mee op kamer geweest omdat ik haar veel te mager vind. Eng om te zien gewoon. Zal toch eens van dit beeld af moeten stappen en mijn leuter de vrije loop laten geven. Ben benieuwd naar het resultaat. Toch wel een drempel op de een of andere manier.........

Liefhebberrob24
8 februari 2016, 20:03
Ik hou normaal ook niet zo van dat magere maar op de één of andere manier trok ze me aan en ze heeft hele lekkere borsten met een paar zeer gevoelige tepels,en voor de rest is ze heel spontaan op de kamer.
Dus wat mij betreft een topper met een zeer groot herhaling gevaar en niks geen gezeur over extra's