PDA

Volledige versie bekijken : Villa Tinto 29, Anna (Roemeense)

spinazieboy
8 augustus 2014, 20:25
I try to write my story in English.

I was for my work in Antwerpen and have meet Anna on vervierstaat or schipperstraat nr 10. It was between those both streets, and I don't know the streetname.
The amazing look of her, is the reason to walk to her and ask for whats possible. She asked 50 euro's for 20 minutes with kissing, and different possitions safe. Of course I will, because she was amazing beautiful.
We go upstairs and very relaxed (I like that) we have a good conversation en we start relaxed. Here body was so nice and to feel here body was perfect. I thought she was 22 years old. Nice breast (natural b/c) and a good mind. The sex was very good. Here blowjob was tender and I like that. After that so goes behind on top and that was amazing good. I thought I was in heaven! She is so good, good feelings and knows what I like.
The session was I think longer than 30 minutes and she was so relaxed. I was in love with here. But I'am realist, and know thats not possible. She stay only one week and than go back home to Rumamia. The next day I was thinking about here and I will back, but also I'am a realist I know that sad not possible.
I hope that people respectfull been to here. She a model and a wonderfull lady!

Score 10!!!

felrops
11 augustus 2014, 15:37
Een moeilijk te begrijpen bericht;Maar ik vermoed dat Spinazieboy die Anna heeft ontmoet in de Villa Tinto - die de verbinding maakt tussen de Schippersstraat en de Verversrui.
Vorige week laat in de avond zag ik daar ook een mooie blonde meid. Roemeense en voor mij nieuw in het SKW. Ze vroeg ook 50 euro voor 20 minuten. Naam: Anna. Ik maakte haar achteraf nog de opmerking dat ze vanuit marketing-oogpunt beter voor een andere nickname zou kiezen.
Binnengestapt. Zeer goede service. Betere pijpwerk, lekker knuffelen, ging goed mee in het neuken... Zeer vriendelijk ook. Sprak goed Engels en keek niet op de klok.
Naar eigen zeggen zou ze niet lang blijven, want ze studeerde nog in Roemenië.
Een vaste kamer in de Villa Tinto had Anna nog niet.
Een 10 is misschien wat overdreven. Maar veel en veel beter dan de gemiddelde service in SKW.
Mocht ze een vaste kamer krijgen, bericht ik dat.

spinazieboy
13 augustus 2014, 14:25
Sorry voor mijn slechte Engels. Deze dame bedoel ik. Ze geeft me nog steeds een goed gevoel. Vriendelijk, geen klokkijkster, zeer lekkere reverse. Als ik zeker weet dat ze er nog is, ga ik haar nog opzoeken voor ze vertrekt.

Goedemorgenallemaal
18 september 2014, 01:30
Ze is er nog steeds. Ik ben vannacht bij haar geweest.
Technisch niet de top voor mij maar wel een leuke meid, helaas ontdooide ze pas echt na de sex. Komt wel goed met haar en GMA

felrops
18 september 2014, 21:25
Stond vannacht in VT nummer 20

felrops
21 december 2014, 08:10
Deze jobstudente is nog steeds actief. Nu Villa Tinto 11.

felrops
13 maart 2015, 20:57
Nu werkzaam Villa Tinto 29 - wisselt fequent
Haar service vertoont helaas de kenmerken van het Nederlands voetbal; verval is duidelijk merkbaar.
Geen herhaling meer