PDA

Volledige versie bekijken : Lekkere latina bij anna caribic in monchengladbach



salva
8 augustus 2014, 21:35
Ik was vorige week in MG bij Anna caribic om eens te kijken wat voor latina lekkers hier aanwezig was. Het is een vervallen huis in een achteraf straatje en het zier er bij binnenkomst meer uit als een kraakpand. Maar eenmaal boven heb ik de dames laten voorstellen. het zijn allemaal wat forsere latinas maar een ervan was welliswaar mollig maar had een leuk uitdagend gezicht.
Brenda is haar naam. Haar gekozen en zij heeft mij heel sexy uitgelegd in gebrekkig engels/duits dat voor €70 alles mogelijk was. Ik natuurkijk deze all inclusive behandeling gekozen. zij heeft mij onder een koude kraan mijn lul gewassen en daarna zichzelf onder de douche. Vervolgens op bed is ze mij heel lekker, vol gevoel gepijpt. langzaam, zonder handen en afwisselend ook heel diep en als ik bijna gekomen ben nam ze gas terug door hem alleen nog maar een beetje te likken. Gek van geilheid werd ik ervan. Vervolgens schoof ze omhoog en ze dirigeerde mijn lul in haar heerlijke natte kutje. om niet te snel te komen heb ik haar omgedraaid en met haar lekkere benen wijd mijn kijharde lul in haar zwarte kutje laten glijden. Heerlijk om haar knijpende kutje te voelen en uiteindelijk kon ik het niet meer houden en voelde mijn sperma komen, ik probeerde nog het nog even uittestellen door mijn lul uit haar kutje te halen maar toen ik hem weer tussen die heerlijke zwarte kut lipjes schoof kon ik het niet meer houden en schoot een enorme lading in haar bruine poesje. Brenda bleef heerlijk doorknijpen met haar kutje en toen ik hem er even uit haalde stroomde mijn witte sperma uit haar zwarte kutlipjes een heerlijk gezicht mijn witte sperma op haar donkere huid. Snel stak ik mijn nog harde lul weer in haar met sperma besmeurde kutje. Heerlijk zij begon weer te knijpen waardoor mijn orgasme eigenlijk nog even bleef doorgaan heerlijk heerlijk. En toen ik uiteindelijk met tegenzin mijn nu slappere lul er uit liet glijden liep er weer een flink stroompje sperma uit haar poesje. We hebben er echt een lekkere vieze geile sperma bende van gemaakt. Als ik dit schrijf wil ik eigenlijk direct weer terug.