PDA

Volledige versie bekijken : WAARSCHUWING!!! Commentaar en geleuter nav "afkraak bericht".



hallodaarbenikweer
10 augustus 2014, 09:11
Had zelf jaren geleden ook een zeer slechte ervaring op de Vulkaan inclusief klacht en security. Werd serieus opgepakt, maar geen geld retour. Zou al goed aanvoelen als je ziet dat haar boete direct afgedragen wordt.

Toulouse-Lautrec
10 augustus 2014, 09:41
".... komm bei mir, nur Blasen, ohne Kondom. 20 Euro”. Tsja en voor die stuntprijs viel ik dus.



Maar.... vandaag heb ik daar ook m’n slechtste paysex- ervaring ooit meegemaakt..

Wat had je dan gewild? 10 euro..?

Theodor Adorno
10 augustus 2014, 12:41
Wat een oplichterij weer aan de vulkaan zeg! Ongelooflijk, in een saunaclub was zo'n dame al lang weggestuurd na zoveel klachten. Bedankt voor de waarschuwing wijze grijze.

Misschien een idee om een lijst met te mijden vulkaan dames meiden aan te gaan leggen?

Don Rudo
10 augustus 2014, 14:03
Maja kleedde zich totaal niet uit en begon al meteen te mauwen dat ik niet helemaal geschoren was. Dat vond ze maar niks. Turken, en Balkanezen hadden hun zaakje altijd geschoren en dat was veel hygiënischer.


Maar die houden hun onderbroek aan onder de douche en dat is ook niet hygiënisch!

Costana
10 augustus 2014, 14:22
Wat een oplichterij weer aan de vulkaan zeg! Ongelooflijk, in een saunaclub was zo'n dame al lang weggestuurd na zoveel klachten. Bedankt voor de waarschuwing wijze grijze.

Misschien een idee om een lijst met te mijden vulkaan dames meiden aan te gaan leggen?

In sommige clubs is zelf maar 1 klacht voldoende... zeker als het een nieuwe meid betreft.

Hobbele
10 augustus 2014, 14:29
en zeiden tegen Maja dat het alweer de zoveelste klacht over haar was en dat ze (weer) een boete diende te betalen.

Dat van die boete is bullshit. Geen enkele dame op de Vulkan hoeft een boete te betalen voor een slechte serviceverlening zolang ze maar netjes haar huur op tijd voldoet. Was dit wel zo dan waren sommige dames allang failliet geweest ten gevolge van de boetes die ze iedere keer moeten betalen.
Een Laufhaus is puur een "zimmervermietung". Dat wil zeggen, het enige wat een dame verplicht is aan de uitbater is het op tijd voldoen van de huur. Wat ze verder op die kamer uitvreet zal die uitbater "würst" zijn.
Die voorgestelde boete dient meer om de boel te sussen en om het conflict tussen dvp en klant niet verder te laten escaleren. De klant druipt dan wel af met het idee dat de dame beboet wordt hetgeen natuurlijk niet zo is. Ga er vandaag maar ééns naartoe. Dezelfde dame zit daar nog steeds en voert bij andere klanten nog steeds haar wanpraktijken uit.:mad:

Theodor Adorno
10 augustus 2014, 14:32
In sommige clubs is zelf maar 1 klacht voldoende... zeker als het een nieuwe meid betreft.
Zo hoort het ook als je goede kwaliteit wilt hebben. Klagen aan de Vulkaan heeft weinig zin, de oplicht dames blijven gewoon zitten en als je klaagt moet je ook vrezen dat de beveiliging geweld tegen je gaat gebruiken dat zijn namelijk mannen die geen manieren hebben ern er vaak op los slaan.
De vulkan is gewoon het afvalputje van de maatschappij tegenwoordig, de goede tijden zijn voorbij. Wat ben ik blij zeker in de zomer de Saunaclubs te kunnen bezoeken.

Hobbele
10 augustus 2014, 14:36
in een saunaclub was zo'n dame al lang weggestuurd na zoveel klachten

Niet waar! In GT was ik gisteren nog bij een dame die er ook min of meer een potje van maakte. Helemaal van een "abzocke" wil ik niet spreken maar van een handje aan je lid tijdens de sex wordt je niet vrolijk en verwacht je niet in een saunaclub. Dit was één van m'n minste sessies dit jaar en dat in topsaunaclub GT! Ik kan heel wat dames opnoemen op de Vulkan waar je voor 30 euro 100 keer betere sex krijgt!
In het geval van WG is de schade nog te overzien (20 euro) maar in een saunaclub ga je bij slechte service al snel voor 50 euro of meer het schip in!

Hobbele
10 augustus 2014, 14:42
De vulkan is gewoon het afvalputje van de maatschappij tegenwoordig, de goede tijden zijn voorbij. Wat ben ik blij zeker in de zomer de Saunaclubs te kunnen bezoeken.

Dan moet je dat snel doen! Ik hoop die rotkop van jou dan ook nooit tegen te komen op de Vulkan!
Pas als er wandelaars rondlopen zoals jij wordt de Vulkan een afvalput. Zonder jou is er niets aan de hand!

Theodor Adorno
10 augustus 2014, 14:47
Dan moet je dat snel doen! Ik hoop die rotkop van jou dan ook nooit tegen te komen op de Vulkan!
Pas als er wandelaars rondlopen zoals jij wordt de Vulkan een afvalput. Zonder jou is er niets aan de hand!
Hobbelpaard laat zien hoe beschaafd hij is en vooral hij hij vulkaan kritiek pareert namelijk met ordinair schelden, de vulkaan is inderdaad het afvalputje van de maatschappij.
Niets tegen wijze grijze maar zelf vind ik dat je nooit gebruik moet maken van dames die sex voor 20 euro aanbieden, dat zou ik uit respect voor de dames nooit doen, ze verdienen aan de vlukan toch al bijna geen geld tegenwoordig.

Hobbele
10 augustus 2014, 15:00
Hobbelpaard laat zien hoe beschaafd hij is en vooral hij hij vulkaan kritiek pareert namelijk met ordinair schelden, de vulkaan is inderdaad het afvalputje van de maatschappij.

Blijf er dan gewoon weg Adonis! Of verplicht iemand jou de Vulkan te moeten bezoeken?
Als je er niet meer komt hoef je je ook niet meer te ergeren aan al die "wantoestanden" op de Vulkan en in die saunaclubs van je kun je ook nog ééns mooi de piemeltjes van je mede-beren bekijken:eek: onder het genot van een lekker bietje.
Iedereen tevreden, toch?:biggrin:

de duisburg spesjalist
10 augustus 2014, 15:14
Hobbelpaard laat zien hoe beschaafd hij is en vooral hij hij vulkaan kritiek pareert namelijk met ordinair schelden, de vulkaan is inderdaad het afvalputje van de maatschappij.
Niets tegen wijze grijze maar zelf vind ik dat je nooit gebruik moet maken van dames die sex voor 20 euro aanbieden, dat zou ik uit respect voor de dames nooit doen, ze verdienen aan de vlukan toch al bijna geen geld tegenwoordig. hoe weet je dat theodor Adomo dat de dames geen geld verdienen ben je een pooier . ik kan je melden dat er damens zijn die meer verdienen als in een sauna club en ook dat er sauna club dames na de loophuizen treken . WG die kon ma aan een ding denken zaad spuiten in dat mondje en het liefst voor zo min mogelijk geld ik betaal een dvp ook nooit minder als 30 euro als ze 20 zeggen loop ik door zien er vaak ook niet uit . WG heb een verkeerde keus gemaak :biggrin:

de duisburg spesjalist
10 augustus 2014, 15:17
Maar die houden hun onderbroek aan onder de douche en dat is ook niet hygiënisch! een kaale zak hoort er bij vind ik damens stellen het zeer op prijs ik denk dat de zeep van villa vertico stonk

de duisburg spesjalist
10 augustus 2014, 15:20
Wat een oplichterij weer aan de vulkaan zeg! Ongelooflijk, in een saunaclub was zo'n dame al lang weggestuurd na zoveel klachten. Bedankt voor de waarschuwing wijze grijze.

Misschien een idee om een lijst met te mijden vulkaan dames meiden aan te gaan leggen? of een lijst met te mijden sauna club dames . theodor Adotno deze dvp werk niet zo lang op de vulkaan 3 a 4 weken je moet ook niet alles geloven wat de secretie zeg

Mr Pussy
10 augustus 2014, 15:40
Also also also! Wat een haat en nijd. Geef elkaar een kusje en geniet van alles wat mooi is! ;)

Ik zou het trouwens een heel slecht idee vinden, zo'n lijst van te mijden meiden. Ik snap best dat er dames zijn die structureel wanprestatie leveren, maar die verdwijnen vanzelf wel een keer toch? Stel dat iemand een lijst gaat aanleggen met nummerborden van mensen die iets doms hebben gedaan op de weg. Aanmelding van kentekens online. Lekkere zooi zou dat gaan worden. Iedereen kijkt wel eens niet goed uit, sta je meteen op zo'n lijst. Snelrecht zonder wederhoor. En als je een hekel aan je buurman hebt, dan meld je zijn nummerbord ook gewoon aan. Ik dacht dat we inmiddels de middeleeuwen achter ons hadden gelaten!

Piet Plezier
10 augustus 2014, 16:00
hij had zijn zaakje moeten scheren dan was er niets aan de hand geweest.
met haren dat stinkt altijd.
die meid heeft gelijk.
en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten,je kunt beter wat meer betalen WG.

Piet Plezier
10 augustus 2014, 16:03
Zo hoort het ook als je goede kwaliteit wilt hebben. Klagen aan de Vulkaan heeft weinig zin, de oplicht dames blijven gewoon zitten en als je klaagt moet je ook vrezen dat de beveiliging geweld tegen je gaat gebruiken dat zijn namelijk mannen die geen manieren hebben ern er vaak op los slaan.
De vulkan is gewoon het afvalputje van de maatschappij tegenwoordig, de goede tijden zijn voorbij. Wat ben ik blij zeker in de zomer de Saunaclubs te kunnen bezoeken.

ik sluit me hier helemaal bij aan.
afgelopen woensdag ook als je kijkt wat voor lellenbellen er zitten bah bah.
pijpen zonder tot het einde 20 euro ,nou dan weet je al dat je een viezerik te pakken hebt,die je nog met geen hand schoenen wil aan raken.
en dat word niet 1 keer aangeboden maar wel 10 keer.

Hobbele
10 augustus 2014, 16:08
Scheren is inderdaad wel zo fris en hygienisch. Ook in verband met het eventueel oplopen van schaamluis.
Echter, gisteren in GT schrok ik toch wel hoeveel beren er nog rondlopen met complete oerwouden om hun zaakje en daarmee ook nog ééns opzichtig rondlopen door de club. Jongens, we leven toch niet meer in de jaren '70 of wel? Wat zou je ervan zeggen als alle dvp's voortaan weer rond zouden lopen met haar op hun poes:eek:? Nou, dan stop ik maar met deze hobby.....;)

de duisburg spesjalist
10 augustus 2014, 16:08
ik denk zelf dat de dame geen zin had om haarballen uit te spugen je heb roofdieren die de haren uit spugen in balvorm als ze hun prooi verslonden hebben

de duisburg spesjalist
10 augustus 2014, 16:11
Scheren is inderdaad wel zo fris en hygienisch. Ook in verband met het eventueel oplopen van schaamluis.
Echter, gisteren in GT schrok ik toch wel hoeveel beren er nog rondlopen met complete oerwouden om hun zaakje en daarmee ook nog ééns opzichtig rondlopen door de club. Jongens, we leven toch niet meer in de jaren '70 of wel? Wat zou je ervan zeggen als alle dvp's voortaan weer rond zouden lopen met haar op hun poes:eek:? Nou, dan stop ik maar met deze hobby.....;) ja meer haar als lul het is een gezocht voor de dames na de palm boom in zo oerwoud het onkruid is vaak langer als het gewas

Theodor Adorno
10 augustus 2014, 16:14
ik sluit me hier helemaal bij aan.
afgelopen woensdag ook als je kijkt wat voor lellenbellen er zitten bah bah.
pijpen zonder tot het einde 20 euro ,nou dan weet je al dat je een viezerik te pakken hebt,die je nog met geen hand schoenen wil aan raken.
en dat word niet 1 keer aangeboden maar wel 10 keer.
Mee eens. Past in het beeld van het afvalputje wat de vulkaan steeds meer wordt. De fatsoenlijke dames zijn er bijna allemaal weggetrokken. Maar wie op zoek is naar lelijke dames die voor 20 euro veel doen kan er wel goed terecht.

Hobbele
10 augustus 2014, 16:20
pijpen zonder tot het einde 20 euro ,nou dan weet je al dat je een viezerik te pakken hebt,die je nog met geen hand schoenen wil aan raken.
en dat word niet 1 keer aangeboden maar wel 10 keer.

Nou is mijn vraag.....in welke huizen wordt je dit dan aangeboden en door wie?
Juist......in the ghosthouse called 23 t/m 50 door dames die mee zouden kunnen spelen in een clip als deze:


https://www.youtube.com/watch?v=sOnqjkJTMaA

Mijn mening is dat als je daar rondloopt je min of meer op zoek bent naar zo'n soort service. Die dames zien het aan je houding en bieden dit dan ook aan. Meestal AO en meestal met inbegrip van een SOA.:eek::gruebel:
Deze lelijke en meestal oudere dames moeten toch op de één of andere manier aan hun klanten komen. Dat zal niet gaan doormiddel van het aanbieden van standaard service voor 30. Want wie gaat er nou bij zo'n spook naar binnen terwijl je in de naastliggende huizen voor hetzelfde bedrag wilde en ongeremde sex kunt hebben met één of ander mooi jong fotomodelletje. Het is gewoon de wet van vraag en aanbod.

Piet Plezier
10 augustus 2014, 16:27
Mee eens. Past in het beeld van het afvalputje wat de vulkaan steeds meer wordt. De fatsoenlijke dames zijn er bijna allemaal weggetrokken. Maar wie op zoek is naar lelijke dames die voor 20 euro veel doen kan er wel goed terecht.

kijk maar naar WG wat je dan krijgt .
ik had WG toch wel wat hoger ingeschat ,zoals ik hem altijd hoor praten.
dus niet.

Hobbele
10 augustus 2014, 16:28
De fatsoenlijke dames zijn er bijna allemaal weggetrokken.:gruebel::gruebel::gruebel:

In welke huizen loop jij dan rond Adonis? Ik zie jou echt wel aan voor zo'n ghetto-house fan die die oude vellen in Haus 25 voor een kwartje probeert te neuken...:biggrin:

Kijk alleen maar ééns in Eros. Julia geen fatsoenlijke dame?, Jessy geen fatsoenlijke dame?, Loredana geen fatsoenlijke dame?, Michelle geen fatsoenlijke dame?, Sona geen fatsoenlijke dame?, Aylin geen fatsoenlijke dame?, Alexandra geen fatsoenlijke dame?, Andreaa geen fatsoenlijke dame?, Natascha niet fatsoenlijk?, Daisy niet fatsoenlijk? Een sorry aan de honderden andere dames die ik hier niet heb opgenoemd!

De enige die niet fatsoenlijk is ben jij Adonis. Volgens mij spoor je niet helemaal! Laat je ééns een keer nakijken imbeciel dat je bent!

Piet Plezier
10 augustus 2014, 17:21
:gruebel::gruebel::gruebel:

In welke huizen loop jij dan rond Adonis? Ik zie jou echt wel aan voor zo'n ghetto-house fan die die oude vellen in Haus 25 voor een kwartje probeert te neuken...:biggrin:

Kijk alleen maar ééns in Eros. Julia geen fatsoenlijke dame?, Jessy geen fatsoenlijke dame?, Loredana geen fatsoenlijke dame?, Michelle geen fatsoenlijke dame?, Sona geen fatsoenlijke dame?, Aylin geen fatsoenlijke dame?, Alexandra geen fatsoenlijke dame?, Andreaa geen fatsoenlijke dame?, Natascha niet fatsoenlijk?, Daisy niet fatsoenlijk? Een sorry aan de honderden andere dames die ik hier niet heb opgenoemd!

De enige die niet fatsoenlijk is ben jij Adonis. Volgens mij spoor je niet helemaal! Laat je ééns een keer nakijken imbeciel dat je bent!

gaan we weer met modder gooien ,jullie leren het nooit en vooral jij HOBBELE

Theodor Adorno
10 augustus 2014, 17:54
Dan moet je dat snel doen! Ik hoop die rotkop van jou dan ook nooit tegen te komen op de Vulkan!



De enige die niet fatsoenlijk is ben jij Adonis. Volgens mij spoor je niet helemaal! Laat je ééns een keer nakijken imbeciel dat je bent!
Slechts onnozele zwakbegaafden zonder fatsoensnormen verlagen zich tot dit soort gescheld. Ik ben dus een imbeciel met een rotkop.

stimpy3
10 augustus 2014, 17:55
ik sluit me hier helemaal bij aan.
afgelopen woensdag ook als je kijkt wat voor lellenbellen er zitten bah bah.
pijpen zonder tot het einde 20 euro ,nou dan weet je al dat je een viezerik te pakken hebt,die je nog met geen hand schoenen wil aan raken.
en dat word niet 1 keer aangeboden maar wel 10 keer.

Mwoch, ik kan het me wel voorstellen hoor, dat prijsniveau. Voor 40 heb je een half uur in panthera/aca met alles d'r op en d'r an (behalve dan FT). Dus 20 voor alleen pijpen.. fair enough. Maar goed, als je net een goede sessie hebt gehad, dan snap ik niet waarom je je nog laat pijpen... ik hoef d'r dan echt ff niet meer aan te denken.

Hobbele
10 augustus 2014, 18:15
Slecht onnozele zwakbegaafden zonder fatsoensnormen verlagen zich tot dit soort gescheld.

Haha....nee, jij bent intelligent met je constante, doorzichtige gezwam over hoe slecht het allemaal wel niet is op de Vulkan. Er hoeft maar 1 iemand een slechte ervaring te hebben opgedaan daar en Adorno staat al weer klaar met zijn waarschuwende en belerende vingertje.:hah:
We weten het nu allemaal wel een keer Adorno. Blijf er nu gewoon een keer weg joh en hou op met dat gezeik. Ach nee, even vergeten.....alleen zwakbegaafden keren steeds weer terug naar de plek die ze het meest haten....:biggrin:

Toulouse-Lautrec
10 augustus 2014, 18:34
@mod
Kan dat moddergooien, gescheld en andere troep geveegd worden s.v.p.?

Piet Plezier
10 augustus 2014, 18:38
Hobbele volgens mij heb je aandelen op de vulkan dat je je eigen daar zo druk overmaakt.
Volgens mij ben jij 1 van die vele kanslozen in onze maatschappij.
Als je zo te keer gaat met dat schelden.
Het is gewoon 1 grote ghetto daar.
En dat kun je niet ontkennen.

Piet Plezier
10 augustus 2014, 18:40
@mod
Kan dat moddergooien, gescheld en andere troep geveegd worden s.v.p.?

Is gezellig toulouse hebben ze iets te doen.
En de admins zitten denkin een club.
maar ik hoorde uit betrouwbare bron dat Big30 dienst had dit weekend.

Hobbele
10 augustus 2014, 18:49
Volgens mij ben jij 1 van die vele kanslozen in onze maatschappij.

Haha....wie scheld er nu op wie?
Als het volgens jou daar één grote ghetto is, wat doe je er dan in godshemelsnaam nog?
Blijf er dan weg en stop gewoon met dat onnozele commentaar op de Vulkan.
Er komen daar ieder weekend duizenden wandelaars die schijnbaar allemaal tevreden zijn en dat vinden waarna ze op zoek zijn.
Wie heeft er dan nog belang bij het negatieve gezwets van bijv. een beer als een Adorno of een Pietje Plezier? Helemaal niemand toch?:hammer:

rmjhexe
10 augustus 2014, 18:54
Hobbele ik heb jou in h7 meegemaakt en jij bent niet bepaalt sociaal vaardig , kijk lekker naar jezelf

Piet Plezier
10 augustus 2014, 19:13
Haha....wie scheld er nu op wie?
Als het volgens jou daar één grote ghetto is, wat doe je er dan in godshemelsnaam nog?
Blijf er dan weg en stop gewoon met dat onnozele commentaar op de Vulkan.
Er komen daar ieder weekend duizenden wandelaars die schijnbaar allemaal tevreden zijn en dat vinden waarna ze op zoek zijn.
Wie heeft er dan nog belang bij het negatieve gezwets van bijv. een beer als een Adorno of een Pietje Plezier? Helemaal niemand toch?:hammer:

jij spoort echt niet.
gefrustreerde vulkanganger.

Zultbroek81
10 augustus 2014, 19:21
Als mij een bj word aangeboden voor 20€ en de dame ziet er goed uit zit ik ook binnen.
Want het is namelijk wel mogelijk dat je er goede service voor terug krijgt.
Laatste keer was ik in panthera en er waren een hoop dames die geen kamer hadden gemaakt aan het einde van de dag.
Ik werd benaderd door een mooi Roemeens blondje die mij Aanbood naar de kamer te gaan.
Haar voorstel:alles was mogelijk voor 40€ en ik mocht 45 min op de kamer met haar en ik mocht eindigen met een ft.
Ik heb dus een mooie deal gehad,last minut deal��
Zij is haar afspraak meer dan na gekomen en ik was uiteindelijk 1 uur op de kamer en ik kreeg nog eenheerllijke
Massage van haar.beste sessie van de avond en de goedkoopste.
Ik heb haar uiteindelijk nog een extraatje gegeven.
Het was geweldig.het ligt dus gewoon aan de persoon.
Waar jij een afspraak mee maakt.
En het is zeker wel zo dat je goedkoper aan je trekken kunt komen.
Soms is daar de situatie naar.
En dan is het aan jou of je daar gebruik van wil maken.
Overigens waren er veel meiden die uit eigen beweging naar mij kwamen en ook zelf voorstelde ao
Te willen doen.
Er is geen saunaclub waar ik ben geweest waar ik dit zo vaak aangeboden kreeg.
Ik ben daar niet op in gegaan

Costana
10 augustus 2014, 19:37
man man man man, wat een zielige vertoning hier.
Ze zouden beter eens de ID's vragen bij het binnenkomen in een club/raambuurt/laufhaus want zo te lezen bevinden er zich een aantal kinderen onder ons.

Hobbele
10 augustus 2014, 19:42
Hobbele ik heb jou in h7 meegemaakt en jij bent niet bepaalt sociaal vaardig , kijk lekker naar jezelf

Dat heeft niets met sociaal vaardig te maken. Jij denkt over een ander te kunnen oordelen op basis van één momentopname. Iets waar trouwens meerdere beren zich hier schuldig aan maken. Jullie vergeten daarbij dat jullie allemaal niet bepaald sociaal vaardig zijn.....waarom moeten jullie anders allemaal betalen voor iets dat voor de gemiddelde Nederlandse man gratis is, namelijk sex? Voel je dus maar niet beter dan een ander!

Ik voelde me in Heaven7 gewoon absoluut niet thuis tussen het type beren dat daar rondliep en die zigeunerinnetjes die zich dvp noemen die bovendien optisch niet veel bijzonders waren. Ik versta heus een paar woorden Roemeens. Ze zaten ons op het moment dat wij daar met z'n allen buiten zaten gewoon slecht te maken. Ze lachten ons uit waar we met z'n allen bij zaten. En niet alleen mij maar ook jou MjHexe en de andere beren die daar rondliepen maar misschien had je dat zelf niet ééns in de gaten. Ik had niet de behoefte om me daar door zo'n zootje zigeunerwijven voor gek te laten zetten en ik voel me al helemaal niet verplicht om met andere lui daar in discussie te gaan. Lui waarmee ik niets heb en eigenlijk liever niet mee in contact kom. Ik kom namelijk voor de dames in een club of in een red light en niet voor de daar aanwezige beren. Ik zoek mijn sociale leven niet in de clubs zoals jullie dat schijnbaar wel doen. Daar heb ik geen behoefte aan omdat ik buiten de pay6 om al een goed en gevarieerd sociaal leven heb. Iemand die geen behoefte heeft aan een praatje met jullie is dus niet per definitie sociaal onvaardig. Het is jullie eigen tekortkoming dat wel te denken.
Heaven7 was "not my place to be", dus ik ben hem maar snel gepeerd. Op naar de Vulkan. Jullie hel, mijn paradijsje! Een plek waar sociale vaardigheden wel belangrijk zijn, een plek waar ik door veel dames wordt gewaardeerd niet op basis van de inhoud van mijn portemonnaie maar juist om wie ik ben als persoon. Een plek waar de kwaliteit van de sessies afhangen van de persoon wie je bent en je niet zoals in de clubs voor elk extraatje diep in de buidel moet tasten maar je het gewoon soms "krijgt" van een dame omdat ze je mag. Dat is meer mijn "place to be" dan in zo'n opgejaagde club met beren die allemaal maar geforceerd vrolijk zijn uit angst "er niet bij te horen". Waarbij eigenlijk? Bad Pritt bijvoorbeeld was altijd een gewaardeerd lid van het beroemde ijsberenwereldje waarin jullie vertoeven. Een graag geziene en populaire gast. Toen hij er om wat voor reden dan ook de brui aan moest geven was ie binnen 2 weken vergeten. Uit het oog uit het hart. Waarom dus energie steken in dit soort onbeduidende "vriendschappen"??

Dalton
10 augustus 2014, 19:57
Hobbele volgens mij heb je aandelen op de vulkan dat je je eigen daar zo druk overmaakt.
Volgens mij ben jij 1 van die vele kanslozen in onze maatschappij.
Als je zo te keer gaat met dat schelden.
Het is gewoon 1 grote ghetto daar.
En dat kun je niet ontkennen.

Ik begrijp helemaal niet waar het hier over gaat maar een ding is zeker in de vulkaan zitten toch ook hoeren netzo als in een club en wie zijn de mensen die daar op af gaan natuurlijk die gapende en kwijlende ijsberen die thuis niks hebben en zo toch weer eens door diezelfde dames netjes van hun kwakjes worden af geholpen.
Geloof maar niet dat er verschil in zit of ze achter de ramen zitten of in een club maar een ding is zeker achter de ramen verdienen ze meer met minder te doen,dan in een club waar ze zich goed moeten uitleven met een hoerenloper anders verdienen ze helemaal noppes.

Piet Plezier
10 augustus 2014, 20:09
hehe nu heb ik een hoofd bij hobbele.
er belde net iemand en die zei die ken je ook.
hij het uitgelegt en nu weet ik het.

Zultbroek81
10 augustus 2014, 20:19
Je neemt het allemaal te zwaar op hobbele.
Over de vulkaan valt iets te zeggen en heaven 7 ook.
Je hebt het mis als je denkt dat de vrouwen in de p6 jou waarderen.
Je bent voor hun namelijk een wandelende portomonee.
Als jou geld op is is hun interesse in jou ook weg.
Maakt niet uit hoe je eruit ziet,uiterlijk doet er voor hun niet toe.
Natuurlijk is het allemaal minder zwaar voor hun als je voor hun ook normaal tot aantrekkelijk uitziet.
En natuurlijk zijn er vrouwen waar je het mee kunt vinden.
Maar aan het einde van de dag telt maar 1 ding.
En dat is dat ze genoeg geld hebben verdient om hun kamer te betalen en geld op te sturen naar hun thuis(land).
En als ze weer thuis zijn kijken ze welke beren/wandelaars het best betalen.
Die krijgen dan ook sms'jes van hoe het gaat en een telefoontje dat je hun terug moet bellen omdat ze geen geld aan jou willen spenderen.
Ook al word er dan als reden gezegd dat het beltegoed bijna op is.
Batterij leeg is dan een reden om het gesprek te beëindigen.
Ik heb gewoon een jaar lang contact gehad met een dame die sms'te mij dagelijks.
Ik dacht ook met haar een vriendschappelijke band te hebben.
Ik facebookte met haar app"en bellen sms Skype enz.ze had me aan haar zusje voorgesteld.
Foto's van haar ouders. Ze wilde dat ik mee ging naar roemenie(wat overigens nooit gebeurde.)
Ik bezocht haar voor 4 tot 8 uur in de week.
Bracht vaak cadeautjes mee ,eten noem maar op.
Later liet ze een paar steekjes vallen waardoor ik begreep dat ze de boel besodemieterde .
Ze vertelde me ook dat ze veel om me gaf.
Ook voor mij bracht ze cadeautjes mee.
Het zijn de kleine dingetjes die de waarheid weggeven.
Kennelijk hobbele heb jij je neus nog niet goed gestoten.
En ben je goed gelovig voor de de dingen die jou worden voor gespiegeld.
Vriendschappen en relaties bestaan in dit wereldje niet bij de dames.
Alleen goede samenwerkingen.
Jij bent de opdrachtgever en zij werkt voor jou.
En wat betreft het niveau van heaven 7 is het zelfde als bij de vulkaan.
De ene keer is het goed de andere keer slap.nou is de vulkaan wel een stukje groter qua aanbod,maargoed.
Ik zou er maar eens heen gaan als ik jou was.
Dan raad ik je jarina aan en Andrea.
En misschien loopt er ondertussen wel weer wat nieuws rond wat je uit kunt proberen.
De vulkaan was met m'n laatste bezoek ook heel goed.
Genoeg vrouwen,nieuwe en vaste dames. En als je aan p6 doet wil dat niet gelijk zeggen dat je kansloos bent .
Misschien wil je geen verplichtingen of ben je niet bekwaam voor een relatie op de een of andere manier.
Ik houd ook van variatie en niet van verplichtingen.
Mijn nummer geef ik ook nooit meer aan een dvp.
Iemand anders die deze bullshit aan wil horen moet dat maar lekker wel doen.
Ik wens je veel plezier in dromenland!

rmjhexe
10 augustus 2014, 20:34
Jarina heeft ook op de vulkaan gezeten, Andrea in Bonn in een laufhaus, allebei zijn ze gelukkiger in h7 dan op de vulkaan / laufhaus, het is geen weelde als je voor 20 euro iemand klaar moet pijpen

Hobbele
10 augustus 2014, 20:54
hehe nu heb ik een hoofd bij hobbele.
er belde net iemand en die zei die ken je ook.
hij het uitgelegt en nu weet ik het.

Goh, ben ik zo interessant dat er over mij al over en weer gebeld wordt? Mooi dat je nu ook een "hoofd" bij Hobbele hebt. Vooral goed onthouden die kop want hij zal nog wel weer ééns ergens opduiken in wat voor een club of red light dan ook.:biggrin:
Ik houd toch liever die knappe koppies van de dvp's uit GT gisteren in gedachten ipv. de koppen van de beren die daar rondliepen:eek:. Maarja, iedereen is verschillend.


Kennelijk hobbele heb jij je neus nog niet goed gestoten.
En ben je goed gelovig voor de de dingen die jou worden voor gespiegeld.
Vriendschappen en relaties bestaan in dit wereldje niet bij de dames.

Ik pas wel op dat ik m'n neus niet stoot. Ook ik draai dit jaar alweer 10 jaar mee in het wandelwereldje en er is nog geen enkele dame geweest die me zo gek heeft gekregen geld of andere bezittingen aan haar over te maken.
Een beetje illusie mag je, vind ik, echter wel hebben anders is de lol van deze hobby er snel af.
Als jij met een dame in bed ligt denk je er toch ook niet constant aan dat ze dit doet puur en alleen omdat jij haar ervoor betaalt:gruebel:?

Zultbroek81
10 augustus 2014, 21:25
Nee dat zeg ik ook niet.
Ik besef wel dat ik gebruik maak van haar diensten.
En dat dit tegen een vergoeding is(betaald)
Maar ik geniet als dat mogelijk is wel van de door haar geboden service .
Ik weet wat ik koop en weet waar ik ben.
Illusies hoef ik niet alleen een potje goede sex.

Pistol Pete
10 augustus 2014, 21:54
Jarina heeft ook op de vulkaan gezeten, Andrea in Bonn in een laufhaus, allebei zijn ze gelukkiger in h7 dan op de vulkaan / laufhaus, het is geen weelde als je voor 20 euro iemand klaar moet pijpen

Stel je eens voor.....

dat die dame er een is die onder dwang werkt in de Vulkaanstraat....uit ellende biedt ze PZC aan voor 20 euri om toch maar wat klanten binnen te lokken en zodoende wat geld te scoren zodat de pimp haar niet alle plinten van de kamer laat zien. En niet door het neuken maar door de klappen. En ook de security guys die dr nog wat meppen geven....Best zielig eigenlijk...En nog zieliger dat hier op dit forum ze nog een keer neergesabeld wordt zodat ze ook de komende dagen misschien minder klandizie heeft en de pimp weer reden heeft om te.....

zomaar een gedachte. Voor mij wel een rede om nooit een dame hier publiekelijk neer de sabelen. Ik oordeel niet over WG want ik stond niet in zijn schoenen op dat moment en kan ook zijn beweegredenen niet overzien.
<jmtc>

Flipper
11 augustus 2014, 01:56
Even voor de duidelijkheid.. dit is een forum , iedereen mag zijn mening uiten, maar dat moet wel op een normale manier gedaan worden.
Er hoeft niet gescholden te worden omdat iemand de vulkaan of gt kut of goed vind, dat is aan iedereen eigen. Hobele roemeense meiden
Lullen zo vaak slecht over klanten... dat is deels waarheid deels tactiek.. ik had er ooit eens een die vertelde iedereen dat ik coke snoof en drugs deed
Terwijl ibuprofen het zwaarste is dat ik ooit gehad heb.. gewoon omdat ze niet wilde dat anderen met me naar de kamer gingen.

Wat ik ermee wil zeggen is dat het allemaal geen schatjes zijn zij niet en wij niet.. waarom neuken we in een club.
Persoonlijk.. als ik eerlijk ben.. als ik een vrouw van boven de 30 zou moeten neuken zou ik het zwaar hebben.

Maar terugkomend .. who cares als de een de vulkaa n goed vind zal dat wel.. gt vind ik ook geen kut aan en ik kan me vinden in hobele zijn
Commentaar.. qua vulkaan.. zou niet mijn ding zijn.. maar ik weet waarom het trekt.. wat ik niet snap is waarom we nou over mekaar heenvallen.
Het zijn allemaal hoeren.. binnen en buiten de club.. en een hoer wordt altijd genaaid.. en dat is wat wij doen..

Punt..

Flipper
11 augustus 2014, 02:11
Even voor de duidelijkheid, wg is over het algemeen zeer positief in zijn commentaar geeft vaak redelijk hoge cijfers. Als hij zegt het is nix, dan zou ik die 20 euro op zak houden.
Want dan zal het wel echt niets zijn. Volgens mij schreef hij in de vv niets gedaan te hebben , nou dat kan ik me zeker voorstellen..

Trouwens ook je commentaar mbt de zeep die ze gebruiken in vv dat klopt wel!! Daar krijg je me toch een partij zakratten van de dag erna,
zelf de dames durven zich niet met die zeep te wassen.. die is alles behalve PH neutraal niet poes dus en ook zeker niet zak vriendelijk!

=)

Alexander de Grote
11 augustus 2014, 07:25
Trouwens ook je commentaar mbt de zeep die ze gebruiken in vv dat klopt wel!! Daar krijg je me toch een partij zakratten van de dag erna,
zelf de dames durven zich niet met die zeep te wassen.. die is alles behalve PH neutraal niet poes dus en ook zeker niet zak vriendelijk!

=)

Een beetje ervaren beer neemt zijn eigen douchegel mee, alleen al om de dames duidelijk te maken dat je anders bent. En altijd lekkerder ruikt dan dat je de zeep gebruikt van het "huis".

Flipper
11 augustus 2014, 08:23
Nou ik neem douchegel mee omdat mn patatten anders gaan jeuken.. Maar goed jou reden is er ook een.. :biggrin:

de duisburg spesjalist
11 augustus 2014, 16:41
Stel je eens voor.....

dat die dame er een is die onder dwang werkt in de Vulkaanstraat....uit ellende biedt ze PZC aan voor 20 euri om toch maar wat klanten binnen te lokken en zodoende wat geld te scoren zodat de pimp haar niet alle plinten van de kamer laat zien. En niet door het neuken maar door de klappen. En ook de security guys die dr nog wat meppen geven....Best zielig eigenlijk...En nog zieliger dat hier op dit forum ze nog een keer neergesabeld wordt zodat ze ook de komende dagen misschien minder klandizie heeft en de pimp weer reden heeft om te.....

zomaar een gedachte. Voor mij wel een rede om nooit een dame hier publiekelijk neer de sabelen. Ik oordeel niet over WG want ik stond niet in zijn schoenen op dat moment en kan ook zijn beweegredenen niet overzien.
<jmtc> het ergste van de post van wg is dat hij er ook nog een verkeert huis nr neer zet en dat niet aan pas de dame bevind zich in huis 27 aan de vulkaanstrasse mods wijzigen hier ook niks op deze manier wordt een andere dvp zwart gemaakt die al jaren op de vulkaan werk en een gemiddelde service geeft . dit betreur ik en zie daarom zijn post als nietig .

de duisburg spesjalist
11 augustus 2014, 17:04
Ik begrijp helemaal niet waar het hier over gaat maar een ding is zeker in de vulkaan zitten toch ook hoeren netzo als in een club en wie zijn de mensen die daar op af gaan natuurlijk die gapende en kwijlende ijsberen die thuis niks hebben en zo toch weer eens door diezelfde dames netjes van hun kwakjes worden af geholpen.
Geloof maar niet dat er verschil in zit of ze achter de ramen zitten of in een club maar een ding is zeker achter de ramen verdienen ze meer met minder te doen,dan in een club waar ze zich goed moeten uitleven met een hoerenloper anders verdienen ze helemaal noppes. achter de ramen is de dienstverlening net zo verschillend per dvp als in een club afgelopen zaterdag lr bezocht sammen met de vulkaamridder en daar troffen tijdens ons ontbijt twee vriendinnen aan de een 20 en de ander 21 de twee bevielen ons zo goed dat we de zelfde dame alle bij nog een keer geboekt hebben :tongue: ook dit gebeurt op de vulkaan op een avond het gaat niet alleen om de seks :eek: ik heb er leker mee op het bankje gezeten en mj had al gezien dat ik me er goed mee vermaakte als je respectvol met een dvp om ga krijg je er simpel weg wat voor terug op de vulkaan en in een club . of wijze grijze respectvol is na een dvp wat ik mee gemaak heb wel ma hij gaat voor een ander soort vrouw als ik ieder zijn ding . ik spreek nooit een pz af en breng nooit zoenen ter spraken en beffen ook niet maar het mooie er van is dat ik door mijn 20 jaarige ervaring als [B][COLOR="#FF0000"](hoeren loper en dat zijn we allemaal op dit forum ;) ) het 6 van de 10 keer toch er bij heb ook een kwestie van betaalen en respect na een dvp iedereen heeft zijn wensen maar breng ze respectvol naar buiten :lostit:

de duisburg spesjalist
11 augustus 2014, 17:15
Als mij een bj word aangeboden voor 20€ en de dame ziet er goed uit zit ik ook binnen.
Want het is namelijk wel mogelijk dat je er goede service voor terug krijgt.
Laatste keer was ik in panthera en er waren een hoop dames die geen kamer hadden gemaakt aan het einde van de dag.
Ik werd benaderd door een mooi Roemeens blondje die mij Aanbood naar de kamer te gaan.
Haar voorstel:alles was mogelijk voor 40€ en ik mocht 45 min op de kamer met haar en ik mocht eindigen met een ft.
Ik heb dus een mooie deal gehad,last minut deal��
Zij is haar afspraak meer dan na gekomen en ik was uiteindelijk 1 uur op de kamer en ik kreeg nog eenheerllijke
Massage van haar.beste sessie van de avond en de goedkoopste.
Ik heb haar uiteindelijk nog een extraatje gegeven.
Het was geweldig.het ligt dus gewoon aan de persoon.
Waar jij een afspraak mee maakt.
En het is zeker wel zo dat je goedkoper aan je trekken kunt komen.
Soms is daar de situatie naar.
En dan is het aan jou of je daar gebruik van wil maken.
Overigens waren er veel meiden die uit eigen beweging naar mij kwamen en ook zelf voorstelde ao
Te willen doen.
Er is geen saunaclub waar ik ben geweest waar ik dit zo vaak aangeboden kreeg.
Ik ben daar niet op in gegaan

daarom bezoek wijzen grijze zo vaak panthera veel voor weinig een budget neuker is het overigens niks mis mee :eek:

phoenix
11 augustus 2014, 17:35
wa fur genuezel is da hier

Wijze grijze
11 augustus 2014, 20:31
Zo, lekker gegeten. Brrp. Sorry! Heb inmiddels dit topic doorgelezen en zal onderstaand erop reageren.

Allereerst nog even duidelijk maken, dat de beslissing om met deze dame voor EUR 20,= in zee te gaan voor uitsluitend PZC (geen sex; en van FT is nooit sprake geweest) niet door mij genomen werd, maar door Wijze Stijve. De dame bood het aan en op dat moment was ik schwanzgesteuert. It was an offer I didn't want to resist. Vond ik op dat moment trouwens niet erg, dus me er erg tegen verzetten deed ik nu ook weer niet.


Wat had je dan gewild? 10 euro..?
@TL
Nee hoor, ik wilde gewoon een dame die haar afspraak nakomt. Zij bood PZC voor EUR 20,= aan.


Ik hoop die rotkop van jou dan ook nooit tegen te komen op de Vulkan!
@Hobbele
Hier ontspoor je, zoals zo vaak eerder. Daarom werd uiteindelijk het topic van m’n oorspronkelijke bijdrage afgesplitst. Lees nog eens terug en vraag je af waarom dit nu nodig was. Je hebt het in je mars om zakelijk en gefundeerd te antwoorden. Houd het daar dan ook bij.


Niets tegen wijze grijze maar zelf vind ik dat je nooit gebruik moet maken van dames die sex voor 20 euro aanbieden
@TA
Niet mee eens. Net door haar aanbod van EUR 20,= voor PZC werd Wijze Stijve getriggerd en nam de controle over mij over. Had ze gewoon een standaard EUR 30,= nummertje aangeboden, was ik doorgelopen en had ze niets verdiend. Sommige schrijvers doen het voorkomen alsof ik haar prijs naar beneden gehandeld zou hebben. Dat is zeker niet het geval.


WG die kon ma aan een ding denken zaad spuiten in dat mondje en het liefst voor zo min mogelijk geld….. zien er vaak ook niet uit . WG heb een verkeerde keus gemaak :biggrin:
@DDS
Wil je niet voor mij denken en bepalen of ik juiste of foute keuzes maak! Dat kan ik zelf en ook nog eens veel beter. Waar haal je je conclusie FT vandaan. Ken je het Duitse woord “Hineininterpretieren”? Nee? Vette pech, zoek het maar op. Lees vooral door. Verderop kom je nogmaals aan de beurt.


een kaale zak hoort er bij vind ik damens stellen het zeer op prijs ik denk dat de zeep van villa vertico stonk
@DDS
Wederom fout gedacht: Dames stellen het zeer op prijs? Ik heb nog nooit, ik herhaal: nog nooit klachten over gehad. Vertigo-zeep stinkt? Weer een foute conclusie. Lees verderop.


hij had zijn zaakje moeten scheren dan was er niets aan de hand geweest. met haren dat stinkt altijd. die meid heeft gelijk. en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten,je kunt beter wat meer betalen WG.
@P PL
Zie hierboven en verderop. Geloof me, ik was eerder bij een andere meid en daar was niets aan de hand. Ik waste me van tevoren op haar kamer. Je snapt toch wel in het licht van m’n bijdrage dat dit een goedkoop excuus was om een easy EUR 20,= in de zak te kunnen steken.


pijpen zonder tot het einde 20 euro
@P PL
Foute conclusie. DDS roept iets en vanaf daar wordt het voor waarheid aangenomen. Lees AFKRAAKBERICHT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38516-WAARSCHUWING-Afkraakbericht-Haus-25-Maja-(BUL)-Kamer-08-Abzockprofi-!&p=383795#post383795) nog maar eens.


kijk maar naar WG wat je dan krijgt ik had WG toch wel wat hoger ingeschat ,zoals ik hem altijd hoor praten.dus niet.
@P PL
Ik wist niet dat wij elkaar ooit al eens gesproken hebben. Correct me if I’m wrong.


Als mij een bj word aangeboden voor 20€ en de dame ziet er goed uit zit ik ook binnen. Want het is namelijk wel mogelijk dat je er goede service voor terug krijgt.
@Spankooow
Jij begrijpt het. Alleen ging het in dit geval faliekant mis en vandaar mijn waarschuwing.


Laatste keer was ik in panthera en er waren een hoop dames die geen kamer hadden gemaakt aan het einde van de dag. Ik werd benaderd door een mooi Roemeens blondje die mij Aanbood naar de kamer te gaan.
Haar voorstel:alles was mogelijk voor 40€ en ik mocht 45 min op de kamer met haar en ik mocht eindigen met een ft. Ik heb dus een mooie deal gehad,last minut deal
@Spankooow
Is mij nog nooit overkomen in een club. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dit is een basis economisch marktprincipe. Volgende termen zijn hierop van toepassing. Concurrentie, reclame, promotie, stuntaanbieding. In deze business weliswaar bedenkelijke termen, maar, vanuit de meid haar standpunt, alleszins begrijpelijk. Misschien cru, maar een winkel die opheffingsuitverkoop houdt trekt klanten die er anders nooit zouden komen.


Ik oordeel niet over WG want ik stond niet in zijn schoenen op dat moment en kan ook zijn beweegredenen niet overzien.
@Pistol Pete
Kijk, dit is nu eens voorbeeldige reactie. Pete geeft z’n mening, maar oordeelt niet. Ik wil hier wel nog aan toevoegen, dat dit voorval natuurlijk een incident had kunnen zijn. De reactie van de Puffmutter en de 2 (overigens correcte) security medewerkers maakte duidelijk dat deze meid al vaker problemen had veroorzaakt.


Even voor de duidelijkheid, wg is over het algemeen zeer positief in zijn commentaar geeft vaak redelijk hoge cijfers. Als hij zegt het is nix, dan zou ik die 20 euro op zak houden.
Want dan zal het wel echt niets zijn. Volgens mij schreef hij in de vv niets gedaan te hebben , nou dat kan ik me zeker voorstellen..

Trouwens ook je commentaar mbt de zeep die ze gebruiken in vv dat klopt wel!! Daar krijg je me toch een partij zakratten van de dag erna,
zelf de dames durven zich niet met die zeep te wassen.. die is alles behalve PH neutraal niet poes dus en ook zeker niet zak vriendelijk!
@Flipper:
Helemaal gelijk. Ik had zelfs voor plaatsing contact opgenomen met de admins om te vragen of zo’n afkraakbericht getolereerd zou worden. Trouwens de scores van mijn Wijze Grijze sexapproval™ hebben vaker tot overeenstemmende ervaringen (evt met kleine puntenmindering) geleid dan tot meningen die tegengesteld waren.
Mbt VV. (Lees: Villa Vertigo (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Villa-Vertigo-Viva-la-Villa&p=383910#post383910) Ik heb er geen wip gedaan omdat de twee PINO’s die ik op het oog had er de voorkeur aan gaven naar een stammi te gaan.
Mbt de zeep: daar was niets mis mee. Bedenk dat ik, voordat ik deze miskleun maakte, ook al een fantastische wip op de vulkaan achter de rug had: (Lees Vulkaanbezoek op 06+09.08 (http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=383915#post383915)). Aldaar geen klachten gehad en me zelfs ervoor en erna gewassen.


Een beetje ervaren beer neemt zijn eigen douchegel mee, alleen al om de dames duidelijk te maken dat je anders bent. En altijd lekkerder ruikt dan dat je de zeep gebruikt van het "huis".
@David
Precies daarom doe ik na elke was/douchebeurt altijd m’n aftershave op. Heb ik altijd in een klein flesje bij me.


het ergste van de post van wg is dat hij er ook nog een verkeert huis nr neer zet.
@De Duisburg Spesjalist
Oh, wat een dramaqueen. Is dat het allerergste? Oeioeioei! Wat een gemier en gemuggenzift maar weer. Ik heb het je per IM al uitgelegd en er eigenlijk al spijt van dat ik daar m’n tijd aan verkwist heb.
Er is maar één ingang naar dit pand vanuit de Vulkanstrasse en die bevindt zich op nummer 25. Daar gaat iedereen het gebouw binnen. Daarom schreef ik uitdrukkelijk, en dat stond hier, AFKRAAKBERICHT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38516-WAARSCHUWING-Afkraakbericht-Haus-25-Maja-(BUL)-Kamer-08-Abzockprofi-!&p=383795#post383795)
(want we zouden bijna vergeten waar dit topic ooit mee begon)

Ik liep door Haus 25 via de begane grond door het gedeelte waar in het midden van de gang de zuilen staan. Bij kamer 8 stond Maja
Zo is het toch zelfs voor niet-spesjalisten, blinden, analfabeten en ook meest notoire dislexisie duidelijk?
Verder heb ik besloten niet meer in het Duisburg-topic te schrijven. Ik schrijf om andere mensen te informeren. Ik doe me alle moeite er een beetje interessante bijdrage voor te schrijven (nogmaals: Lees Vulkaanbezoek op 06+09.08 (http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17699-Duisburg-Vulkanstrasse-Algemeen&p=383915#post383915)) en wederom en keer op keer raakt het ondergesneeuwd door pietluttig geneuzel of nietszeggende one-liners van mensen zoals jij die menen zichzelf te moeten profileren als dwaze alwetende vulkaangoeroe.

Jemand stellte sich mitten auf die Straße, hob die Hände zum Himmel und schrie laut um sich her. „Der Vulkan ist der allerbeste Platz auf Erden. Glaubt mir, ich kann es wissen, ich bin Der Duisburg Spezialist.“
Man hätte glauben können, dass ein Prophet gekommen war um die Ungläubigen zu bekehren.

na een half uurtje ben ik daar weer vertrokken om mijn handen na de hemel te steken en de vulkaan te zeggen dat er ma 1 duisburg spesjalist is. en menig ijsbeer gestoord is om de sauna clubs te bezoeken .

En terwijl ik mijn bovenstaande antwoorden aan het formuleren was, viel mijn oog op onderstaande post (ook al bedacht je je na een half uurtje dat je je post beter wat kon afzwakken; beter denk je in het vervolg van tevoren na)


daarom bezoek wijzen grijze zo vaak panthera veel voor weinig een budget neuker is het
Zo, dat is weer een gedurfde uitspraak voor een kleine nitwit. Vast en zeker onderbouwd en gefundeerd. Als je het woord "Daarom" gebruikt dan staaf je hiermee een conclusie die uit het voorgaande volgt. Ik verbood je hierboven al om voor mij te denken en herhaal dat nogmaals expliciet. Ik ga dit dan ook niet weerleggen, want je verkondigt je eigen mening en dat mag. Ik schaar dit onder kleutergepruttel. Aandachttrekkerij. Iets zeggen, omdat je praten kunt en je kenbaar wenst te maken. Anders wordt er niet op je gelet. Wil je wel een publieke reactie van mij? Begin dan maar eerst eens met een lijst met een opstelling van al mijn Pantherabezoeken. En turf dan meteen ook al m’n andere clubbezoeken erbij. Daarna mag je conclusies trekken en er een oordeel aan verbinden. Maar niet staan blaten als een dyslectisch schaap. (Kijk, en dat is gebaseerd op feiten)

Als je serieus iets positiefs aan het forum wilt bijdragen, stop dan. Anders verword je al snel tot de Jan Klaassen van het forum. Of misschien ben je dat al en heb je het zelf nog niet zo in de gaten?

En nu kruip maar heel snel terug in je spesjalistenparadijs. Ga kamernummertjes verzamelen en corrigeren, one-liners creëren en midden op straat staan en de clown uithangen.

Jansen
11 augustus 2014, 20:54
Blijf er dan weg en stop gewoon met dat onnozele commentaar op de Vulkan.
Er komen daar ieder weekend duizenden wandelaars die schijnbaar allemaal tevreden zijn en dat vinden waarna ze op zoek zijn.
:hammer:

Zo blijft het moddergooien.
In iedere club zitten ook B keuze dames en wat het volk dat er komt zitten ook vuile en smerige beren tussen,dit vind je ook op de Vulkanstrasse smerige huizen maar ook een paar zeer schone en mooie trappenhuizen met mooie dames.
En het publiek wat er loopt is ook hetzelfde als in de clubs dus waar mekkeren we nu voor ? over een geschoren zak of kinderlijk glad geschoren ballen ?

Mensen de dames zien graag een bijgeknipte zak en en schaamstreek en liever niet de Chinezen zak waar het bos groter is dan de piemel.
Maar een ballenzak met piemel die helemaal glad zijn houden de dames ook niet direct van ze willen toch wel een beetje mannelijkheid zien.

Dus ga maar weer lekker door ik vind zowel op de Vulkanstrasse als in de clubs altijd wel meiden die er goed en hygiënisch uitzien en vrijdag ben ik misschien wel weer samen met Big30 daar te vinden.

p.s. Wijze Grijze ga er geen compleet uittreksel van maken dit is toch niet de moeite.

Hobbele
11 augustus 2014, 21:56
@Wijze Grijze


Ik hoop die rotkop van jou dan ook nooit tegen te komen op de Vulkan!

@Hobbele
Hier ontspoor je, zoals zo vaak eerder. Daarom werd uiteindelijk het topic van m’n oorspronkelijke bijdrage afgesplitst. Lees nog eens terug en vraag je af waarom dit nu nodig was. Je hebt het in je mars om zakelijk en gefundeerd te antwoorden. Houd het daar dan ook bij.

Die opmerking over "die rotkop" daarmee bedoel ik jou niet Wijze Grijze. Misschien om even een misverstand uit de wereld te helpen.

Deze zin is ook niet mijn normale uitdrukkingswijze echter was ze eigenlijk meer bedoelt als een soort van experiment.
Even een korte uitleg: Toen ik gisteren en eergisteren nogal wat kritiek uitte op Saunaclub Golden Time dat ik zaterdag voor het eerst bezocht over onder meer de naar mijn mening gebrekkige hygiëne, te weinig toiletten, het matige voedsel en het feit dat veel beren daar schijnen te komen louter en alleen om zich met bier vol te laten lopen al dan niet ook nog op basis van een vrijkaartje/kortingkaart terwijl er plenty dames zijn die klagen de hele dag geen klant te hebben gehad terwijl de hele tent afgeladen zit met beren kreeg ik nogal wat scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd in het GT-topic zoals:


Hobbele ge zijt ne zielepoot....!


Je bent gewoon een gefrustreerd persoon die 50 euro aftikt voor half uur en dan ook nog alles eist van de dames.


Hobbele wat ben je toch een azijnzeiker avondje gt is toch ook wat drinken en ouwehoeren met vrienden of medeberen. Jij gaat zeker de hele avond non stop van bil. En ik hoop ook dat je je woord houdt en niet meer un gt verschijnt. Wil die kutkop niet tegen komen . Dat zou mijn avond danig verpesten

Daar onze grote "vriend" TheodorAdorno, Vulkanafzeiker van het eerste uur en naar eigen zeggen fervent saunaclubganger het niet kan laten om de Vulkan steeds maar weer een schop onder de gordel te verkopen (waarom? hij kan er toch ook gewoon wegblijven?) dacht ik hier ééns een experiment te doen en deze saunaclubganger ééns te behandelen zoals ze mij hebben behandeld in het GT-topic. Namelijk met dezelfde bewoordingen die jegens mij in het GT-topic zijn gebruikt en af te wachten wat de reactie van deze saunaclubganger zou zijn.
Resultaat: ik was volgens hem een onnozele zwakbegaafde zonder fatsoensnormen. Deze bewoording is dus blijkbaar ook van toepassing op de lieden in het GT-topic die mij uitmaakten voor "kutkop".:biggrin:

Dat was dus een beetje de achterliggende gedachte. Overigens, niet alles was negatief in GT. De line-up was één van de mooiste die ik ooit ben tegengekomen en het personeel, vooral de baliedames, waren uitermate vriendelijk en gastvrij. Ik kom er dan ook zeer zeker nog een keer terug al was het alleen maar voor die lieve en heerlijke Gabriella.:wink2:

Popper
11 augustus 2014, 23:22
Whowwww, heerlijk sfeertje hier !

Hobbele heeft al weer spijt van zijn uitspraken, veel gedraai en gekronkel is hem nog steeds niet vreemd.
Het ontbreekt er nog aan dat hij zegt dat we allemaal idioten zijn en hij hier niet meer zal schrijven en vervolgens na 1 week weer op het nest terug is. :freu:
En dat is maar goed ook, we kunnen hem niet missen hier, elke keer weer goed voor een heerlijke hut met herrie!

Wel ben ik het 100% eens met zijn Vulkan observaties, er zijn gruwel huizen en beauty paleizen, ook mijn mening is dat er in Eros 26 en het Vulkanhuis bloedmooie meiden zitten. De andere huizen gebruik ik alleen als pauze opvulling, heerlijk om deze gruwel cabinetten te bekijken, en dan bedoel ik niet alleen de dames die daar zitten.

Kortom, geef mij maar de Vulkan das mooier dan Parijs, geef mij maar de Vulkan het aardse paradijs.......

Groeten van Popper, fan van Eros 26 en het Vulkanhuis!:betrunken:

Carlitos
11 augustus 2014, 23:33
Ach Wijze Grijze, je vraagt hier ook zelf om. Zoveel ophef omdat je geen waar voor die 2 tientjes kreeg. En dan ook nog gaan klagen bij die "Mutter". Ik vind dit ver beneden jouw peil en je blijft het ook nog verdedigen. Zo ken ik je niet.

Pistol Pete heeft gelijk: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38525-WAARSCHUWING!!!-Commentaar-en-geleuter-nav-quot-afkraak-bericht-quot&p=384030#post384030

Het meisje had misschien gewoon een slechte dag, heeft iedereen wel eens, maar jij wilt perse je gram halen want 2 tientjes zijn 2 tientjes. Eerst denk je een meisje in bescherming te willen nemen, nu moet je eentje de grond in boren. En verwacht je dat je nu alleen maar likes en een vrijkaart krijgt. Zo werkt het helaas/gelukkig niet.

hallodaarbenikweer
12 augustus 2014, 10:10
Heren, beren. Als we elkaar onterecht of desnoods terecht de maat gaan nemen schieten we het doel van dit forum voorbij: recensies en ervaringen over de dames (of meiden of transen) uitwisselen.

noglangnietuitgewandeld
12 augustus 2014, 10:41
Waar zit dat wijf nou precies? In de Kontakthof als ik het goed begrijp? Dat is als je binnenkomt rechtuit. Rechtsaf ga je de gang in die uitkomt op de JW Strasse. De gang links loopt met een bochtje naar rechts en komt uit op de binnenplaats. DDS niet antwoorden alsjeblieft, jij weet er toch niks van. (Geintje).

Admin
12 augustus 2014, 11:33
Waar zit dat wijf nou precies? In de Kontakthof als ik het goed begrijp?
Volgens mij beschrijft WG het helder.

Ik liep door Haus 25 via de begane grond door het gedeelte waar in het midden van de gang de zuilen staan. Bij kamer 8 stond Maja en hield me tegen.
23,25,27 hebben een gemeenschappelijke ingang, gang met de zuilen is nr 27, zo staat het ook in de titel :wink:.

http://i.imgur.com/XVtj74j.png

Hobbele
12 augustus 2014, 13:16
Kortom, geef mij maar de Vulkan das mooier dan Parijs, geef mij maar de Vulkan het aardse paradijs.......

Nee hoor, Parijs is toch echt vele malen mooier dan de Vulkan. En ik kan het weten....was er afgelopen Juni nog....:biggrin:

8266

Badslippers
12 augustus 2014, 15:57
Heren, beren. Als we elkaar onterecht of desnoods terecht de maat gaan nemen schieten we het doel van dit forum voorbij: recensies en ervaringen over de dames (of meiden of transen) uitwisselen.

De maat nemen is een essentieel onderdeel van een discussieforum. En niet alleen van een discussieforum. Het gebeurt elke dag, overal, door iedereen. Het is een beoordeling van jou, je keuzes, uitgedragen standpunt(en) en je gedrag. En wij zijn vrij om daarover te discussiëren. Meestal worden dan wat afspraken gemaakt om e.e.a. in rechte banen te leiden. Bijvoorbeeld, niet schelden of "On Topic" blijven. Echter die afspraken worden door iedereen anders geïnterpreteerd c.q. aan hun laars gelapt.

In dit geval besluit WG om €20 te besteden aan een dame die daarvoor "PZC" aanbiedt. Dat is een keuze die hij maakt. Enerzijds gebaseerd op prijs maar vooral omdat "Wijze Stijve" zich danig roert in zijn witte Wibra onderbroek.

Dan mag ik dat toch ter discussie stellen? Sterker, ik mag dan toch Wijze Grijze het etiket opplakken van een "Grijze-vrek-die-voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-wil-zitten" omdat mijn standpunt is dat je een dame minimaal €50 euro dient te betalen zelfs als het een abzocksessie is. Wijze Grijze mag mij dan toch op zijn beurt het etiket opplakken van "Idioot-die-veel-te-veel-betaalt-voor-een-abzocksessie".

Het lijkt me alleen handiger dat de mods het voorstel van NikXXX nog eens bekijken waarin hij de suggestie doet om de forums meer te splitsen. Kan dat niet zo vlug vinden maar het kwam er op neer dat je bijvoorbeeld een "Golden Time" Topic hebt met alleen maar verslagen en/of recensies. En een "Golden Time" Topic met borrelpraat. Dus net zoiets als de Stammtisch in dat Vulkan gedoe.



Waar zit dat wijf nou precies? In de Kontakthof als ik het goed begrijp? Dat is als je binnenkomt rechtuit. Rechtsaf ga je de gang in die uitkomt op de JW Strasse. De gang links loopt met een bochtje naar rechts en komt uit op de binnenplaats. DDS niet antwoorden alsjeblieft, jij weet er toch niks van. (Geintje).

Voor mij was het ook niet duidelijk. Ik was al aan het denken: "Gang met zuilen? In huis 25?"". Trouwens, goeie sessie gehad op kamer nr 2 op "Kontakthof 1". Een Latina met allemaal martelwerktuigen aan de muur en op het nachtkastje. Ze had de grootste collectie dildo's die ik ooit bij elkaar heb gezien. Bovendien kon ze uitstekend masseren. Ik had helemaal geen behoefte aan kinkyseks maar dat was haar eer te na en ze wilde me persé laten spuiten. Keek niet op de klok en ik kreeg nog wat te zuipen ook.
8267

de duisburg spesjalist
12 augustus 2014, 16:31
de dvp waar badslipers het over heeft bevind zich in huis 25 aann de vulkaanstrasse kemer 2 en de dvp die wijze grijze beschreef in huis 27 e8 zie plattegrond met dank aan badslipper zo moeilijk is kaart lezen niet

too slow
14 augustus 2014, 05:01
het ergste van de post van wg is dat hij er ook nog een verkeert huis nr neer zet en dat niet aan pas de dame bevind zich in huis 27 aan de vulkaanstrasse mods wijzigen hier ook niks op deze manier wordt een andere dvp zwart gemaakt die al jaren op de vulkaan werk en een gemiddelde service geeft . dit betreur ik en zie daarom zijn post als nietig .


de dvp waar badslipers het over heeft bevind zich in huis 25 aann de vulkaanstrasse kemer 2 en de dvp die wijze grijze beschreef in huis 27 e8 zie plattegrond met dank aan badslipper zo moeilijk is kaart lezen niet

Als de zelfverklaard expert van de Vulkan het allemaal zo goed weet waarom heeft hij ons dan niet gewaarschuwd voor deze TMM zodat WG het slachtoffer kon worden?

En waarom verklaarde je eerder in een inmiddels verwijderde bijdrage dat deze TMM de buurvrouw van ene Betty zou zijn. Die Betty werkt volgens een ander forum (want uiteraard loop je hier alleen maar interessant te doen alsof je het allemaal beter weet maar iets nuttigs bijdragen is kennelijk te veel gevraagd) op kamer 9 en dat is op de tweede verdieping en niet op de begane grond.

Gelukkig hebben we meer aan de bijdragen van WG dan aan al die lieden met een meerderwaardigheidscomplex.

too slow
14 augustus 2014, 05:42
In dit geval besluit WG om €20 te besteden aan een dame die daarvoor "PZC" aanbiedt. Dat is een keuze die hij maakt. Enerzijds gebaseerd op prijs maar vooral omdat "Wijze Stijve" zich danig roert in zijn witte Wibra onderbroek.

Dan mag ik dat toch ter discussie stellen? Sterker, ik mag dan toch Wijze Grijze het etiket opplakken van een "Grijze-vrek-die-voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-wil-zitten" omdat mijn standpunt is dat je een dame minimaal €50 euro dient te betalen zelfs als het een abzocksessie is. Wijze Grijze mag mij dan toch op zijn beurt het etiket opplakken van "Idioot-die-veel-te-veel-betaalt-voor-een-abzocksessie".

Ik snap de redenatie niet helemaal. Een liter benzine kost ongeveer 1.80 euro. Moet je dan ook 1.80 betalen als er maar een halve liter wordt geleverd of is 0.90 euro dan redelijk?

Die 50 euro die je in LR voor een dame betaald is voor een half uur en inclusief TZ en PZC. Op de Vulkan is de 30 euro voor 20 minuten en zonder TZ en PZC. Als je die extra's ook zou willen hebben dan betaal je per minuut meer dan wat jij als redelijk minimum beschouwt dus wie is hier de "Idioot-die-veel-te-veel-betaalt" en wie is de "vrek"?

Zoals ik al zei is de norm op de Vulkan 30 euro voor 20 minuten PMC en NMC. Als de helft van de diensten (namelijk alleen pijpen) wordt aangeboden dan zou de helft van de prijs ook niet onredelijk zijn en met een meerprijs van 33% voor het weglaten van het rubbertje is het bedrag wat WG heeft betaald best redelijk te noemen. Bovendien heeft hij zich aan zijn deel van de afspraak gehouden (betaald) maar heeft de dame dat niet gedaan. Ik snap dan ook niet waarom iedereen over WG heen valt in plaats van over deze oplichtster.

Toulouse-Lautrec
14 augustus 2014, 09:34
... Ik snap dan ook niet waarom iedereen over WG heen valt ...
Waar het hier om gaat is niet een koele technische prijstelling, maar het gedrag van WG.

WG geeft aan dat hij op een koopje uit is. Voor een schamele 20 euro wil zich klaar laten pijpen en het is reëel om je verwachtingen daarop af te stemmen. WG doet dat niet.
Nee, het irriteert hem mateloos dat het meisje zich niet geheel uitkleed en dat ze een opmerking maakt over de hygiënische toestand van zijn lul.
Over de hygiënische toestand van die lul kun je natuurlijk gaan discussiëren maar dat is niet relevant. Kennelijk had het meisje problemen met de geur van WG’s pik.

Op dat moment had WG moet inzien dat hij een verkeerde beslissing had genomen door op het low-price aanbod van dit meisje in te gaan, zijn conclusies moeten trekken en had netjes afscheid moeten nemen. Daarmee had hij ook respect getoond naar dit meisje.

Echter, dat gebeurde niet.
WG is een volhoudertje die graag voor zijn eigen gelijk gaat en kennelijk ook een kort lontje heeft want hij verteld ons: "Ik werd kwaad. Ik brak de wanvertoning af en zei er meteen bij dat ik het er niet bij zou laten."
Hij kleedt zich aan en als hij de veters van zijn schoenen zit te strikken doet het meisje alvast de deur open en dan flipt WG: "Dus toen flipte ik uit en ik schreeuwde of ze nu toch *%$@ GVD de deur tenminste dicht kon houden" en begint te schelden en ten overstaan van ander publiek “Betrügerin” en “Abzocke” te brullen.

Dan gaat hij naar de Puffmutter en Security om zijn beklag doen en bereikt zodoende dat het arme meisje ook nog zuur verdiende euro’s af moet staan.

WG heeft een hoop scene gemaakt en wilde hoe dan ook, koste wat kost, zijn gelijk halen. Hardnekkig gaat hij dan door en probeert ook hier op het forum zijn gelijk nog eens te halen.

En dat allemaal voor die schamele 20 euro’s…..

WG was degene die een verkeerde keuze maakte, zijn fout dus.

WG - vraag je jezelf nooit af of je eigen handelen juist is geweest?
WG - waarom toonde je zo weinig respect naar de prostituee?

Piet Plezier
14 augustus 2014, 10:13
WG zal nooit toegeven dat hij fout heeft gehandeld.
Daar telt hij zich te hoog voor.
Het had hem meer gesierd om hier geen melding van te maken op deze manier.
En dan bij de security gaan huilen.
Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.

Hobbele
14 augustus 2014, 11:08
Dan gaat hij naar de Puffmutter en Security om zijn beklag doen en bereikt zodoende dat het arme meisje ook nog zuur verdiende euro’s af moet staan.

Sorry jongens, maar uit de bovenstaande redenaties blijkt dat jullie geen snars begrijpen van hoe het er in een Laufhaus aan toe gaat.
Als WG of een andere klant begint te flippen om wat voor reden dan ook komt de security alleen maar tussenbeide om de boel te sussen. Een flippende klant dat kan de Puffmutter/security namelijk absoluut niet gebruiken. Dat jaagt klanten weg uit het huis waardoor de daar werkende meiden klanten en dus inkomsten missen. Dit met als gevolg dat de meiden aan het eind van de dag niet voldoende geld hebben om de kamerhuur te betalen en dit dus met als gevolg dat het desbetreffende huis minder kamerhuur/inkomsten ontvangt.
Ik kan jullie met 100% zekerheid vertellen dat er nog nooit geen enkele meid is geweest op de Vulkan die vanwege geleverde slechte service aan een klant een boete heeft moeten voldoen aan het huis/security. Echter, de security maakt in het geval van een geschil tussen klant en dvp de klant wijs dat de betreffende dvp wel een boete moet betalen. Dit om de klant te sussen en hem zo snel mogelijk af te laten druipen zodat de normale gang van zaken weer verder gaat in het huis.
Daarom geloof ik ook niet dat er ooit een security-man is geweest die uit het niets een klant klappen verkoopt zoals hier regelmatig wordt beweert, tenzij de klant de security zelf aanvalt of onmogelijk veel stennis schopt. Een security man wil niets liever dan rust in zijn toko zodat de dames fatsoenlijk in staat zijn hun geld te verdienen en aan het einde van de dag de huur te voldoen zodat hij zelf zijn inkomsten heeft. Door onnodig stennis te schoppen benadeelt hij alleen zichzelf maar.
Ook is er nog nooit een klant geweest die naar aanleiding van slechte service zijn geld heeft teruggekregen. Een securtiy man zal dit simpelweg nooit van een dame eisen want in feite doet hij dan alleen zichzelf tekort. Geldteruggave betekent namelijk minder inkomsten voor de dame met weer als gevolg dat zij mogelijkerwijze aan het einde van de dag niet in staat is de kamerhuur te voldoen. In ieder geval heeft ze dan wel een mooi excuus om de kamerhuur niet te voldoen! Dus, dat zou weer betekenen, minder inkomsten voor het huis.

Nogmaals: deze Laufhausen staan geregistreerd als zgn. "Zimmervermietung". De enige verbintenis tussen het Laufhaus en de daar werkende dame is het huurcontract van de kamer. De enigste verplichting die een dame heeft tov. de verhuurder/Laufhaus is het op tijd voldoen van de huur. Hoe ze die huur verzamelt zal de uitbater een zorg zijn. Ook al beginnen ze daar op de kamer een kapsalon, nagelstudio of wat dan ook. Goede service of slechte service hoofdzaak de huur wordt op tijd betaald! Daar leeft zo'n Laufhaus nu éénmaal van!

phoenix
14 augustus 2014, 11:27
hele epistels hier, waar gaat he tover? zullen we het over het weer hebben....mooi kutweer om h.oeren te lopen, maar in duisburg op de vulkansstrasse is het wel overdekt, toch,|( psst ben er nog nooit van me leven geweest)

Theodor Adorno
14 augustus 2014, 11:31
Daarom geloof ik ook niet dat er ooit een security-man is geweest die uit het niets een klant klappen verkoopt zoals hier regelmatig wordt beweert, tenzij de klant de security zelf aanvalt of onmogelijk veel stennis schopt. Een security man wil niets liever dan rust in zijn toko zodat de dames fatsoenlijk in staat zijn hun geld te verdienen en aan het einde van de dag de huur te voldoen zodat hij zelf zijn inkomsten heeft.
Het is weer zo laat, Hobbelpaard gaat weer alles wat niet goed is aan de vulkan goed praten en gelooft zelfs betrouwbare berichten van WG niet. Vulkan security heeft meer dan eens klanten afgetuigd, WG heeft er over bericht. Hij wordt nu als een leugenaar neergezet.



En toen gaf een van de twee beveiligers hem totaal onverwachts *BAM* een keiharde vuistslag midden in zijn gezicht, waardoor hij naar de grond ging. En wat toen volgde was een scene uit de Eindhoven-tape. Beide beveiligers gingen volledig door het lint en begonnen beiden op hem in te beuken en met hun commando boots tegen zijn hoofd te trappen. Hij probeerde weg te kruipen, wat hem alleen nog maar meer trappen opleverde. Ze pakten hem op en sloegen hem met zijn hoofd meermaals tegen de muur.
Zo maar een voorbeeld wat in Eros26 gebeurde. Ook is hobbelpaard vergeten dat dit weekend een dame zelfs in een huis aan de vulkan in elkaar geslagen is en werd beroofd, de security deed niets of was er niet, dat kan toch niet? Maar daar hoor je hobbelpaard niet over, dat probeert hij ook te ontkennen.

Hobbele
14 augustus 2014, 13:01
TheodorAdorno je bent een farce.:hah::hah::hah::hah::hah::hah::hah:

Gelukkig delen de duizenden bezoekers die de Vulkan elke week mag verwelkomen jou mening niet. Haha wie zou er nou gelijk hebben....die duizenden mensen of de eenling Theodor Adorno?
Ach, 1,1 miljoen mannen bezoeken elke dag één of meerdere van de 440.000 dvp's in Dld. alleen al.... Wat doet de mening van een éénling zoals
Theodor Adorno of een paar andere debiele zwetsers op dit forum er dan toe?:biggrin:

Waarschijnlijk geloof je ook nog ééns je eigen leugens zo te zien aan je one-liner in je profiel:


„Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

Bah, op school had ik vroeger al een hekel aan het vak filosofie met die wanna-be "wetenschappers" die dachten boven de mensheid te staan en op iedereen een stempel probeerden te drukken.:mad::heul:

Piet Plezier
14 augustus 2014, 13:59
Hobbelen waar gaat het hier nu over.
Over Dames.
Stop toch is met iedere keer dat gezeik tegen iedereen die iets afkraakt van de Vulkan.

Popper
14 augustus 2014, 16:44
Ik wordt hier zo fucking moe van.....
Gisteravond even heerlijk genoten op de Vulkan van Poolse Marta in het nieuwe Vulkanhaus en Sophie in Sexxxpalace en dat is genieten,
niet dat gezever hier, kappen nu....

Wijze grijze
14 augustus 2014, 16:53
Gelukkig hebben we meer aan de bijdragen van WG dan aan al die lieden met een meerderwaardigheidscomplex.
@too slow
Bedankt. De informatiegraad van mijn bijdragen mag dan misschien wel hoger zijn, vwb de bijdragen van de moddergooiers is de amusementswaarde daarbij wel hoog. Er hoeft, wat mij betreft, niet in geveegd te worden. Ik mag graag naar een catfight kijken. Vandaar dat ik destijds ook mijn alter ego “Silberpfeil” heb geïntroduceerd.


Waar het hier om gaat is niet een koele technische prijstelling, maar het gedrag van WG.

WG geeft aan dat hij op een koopje uit is. (Foute woordkeuze, Ik was er niet op uit. Dan zou ik bijvoorbeeld de prijs omlaag gehandeld hebben. Dat doe ik niet. Zij bood uit zichzelf een bargain aan: PZC voor EUR 20,=) Voor een schamele 20 euro wil zich klaar laten pijpen (er is nooit sprake geweest van FT) en het is reëel om je verwachtingen daarop af te stemmen. WG doet dat niet. (Deed ik wel, ik verwachtte PZC)
Nee, het irriteert hem mateloos (Huh? Waar staat dat? Ik registreerde het alleen maar) dat het meisje zich niet geheel uitkleed(t) en dat ze een opmerking maakt over de hygiënische toestand van zijn lul.
Over de hygiënische toestand van die lul kun je natuurlijk gaan discussiëren maar dat is niet relevant. (Correct) Kennelijk had het meisje problemen met de geur van WG’s pik.(Dat was een verzinsel van haar , gewoon een gezochte stok om de hond te slaan)

Op dat moment had WG moet inzien dat hij een verkeerde beslissing had genomen door op het low-price aanbod van dit meisje in te gaan, zijn conclusies moeten trekken en had netjes afscheid moeten nemen. Daarmee had hij ook respect getoond naar dit meisje (Het gebeurt vrijwel nooit dat ik mijn respect verlies. Mijn respect verloor ze door haar gedrag en het niet nakomen van de afspraak).

Echter, dat gebeurde niet.
WG is een volhoudertje die graag voor zijn eigen gelijk gaat en kennelijk ook een kort lontje (au contraire, ik ben de rust zelve) heeft want hij verteld(t) ons: "Ik werd kwaad. Ik brak de wanvertoning af en zei er meteen bij dat ik het er niet bij zou laten."
Hij kleedt zich aan en als hij de veters van zijn schoenen zit te strikken doet het meisje alvast de deur open en dan flipt WG (even goed lezen: er is nergens sprake van veters. Zij wilde "een nieuwe klant gaan strikken". Ik stond er nog op m’n sokken; dat was inderdaad de druppel die de emmer deed overlopen) : "Dus toen flipte ik uit en ik schreeuwde of ze nu toch *%$@ GVD de deur tenminste dicht kon houden" en begint te schelden en ten overstaan van ander publiek “Betrügerin” en “Abzocke” te brullen.

Dan gaat hij naar de Puffmutter en Security om zijn beklag doen en bereikt zodoende dat het arme meisje ook nog zuur verdiende euro’s af moet staan (en dat was blijkbaar niet de eerste keer. Wat zegt dat?).

WG heeft een hoop scene gemaakt en wilde hoe dan ook, koste wat kost, zijn gelijk halen. Hardnekkig gaat hij dan door en probeert ook hier op het forum zijn gelijk nog eens te halen. (nee hoor, ik plaatste in eerste instantie alleen maar mijn bijdrage waarin ik het gebeurde beschreef, verbonden met een welgemeende waarschuwing. Als de goegemeente dan meent erop te moeten reageren dan is dat welkom en zal ik daar aansluitend op reageren. Als je het daar dan niet mee eens bent dan is dat volledig OK. Zo ontstaat een discussie. Ook daar is een forum voor)

En dat allemaal voor die schamele 20 euro’s…(al was het maar 5 EURO! Als ik een afspraak met iemand maak, dan verwacht ik dat je die nakomt. Per slot van rekening ben ik mijn gedeelte ook nagekomen.)

WG was degene die een verkeerde keuze maakte, zijn fout dus. (Tuurlijk was het mijn fout. Maar dat wist ik pas achteraf en daarom vind ik het mijn plicht de IJBF-community daarvoor te waarschuwen. Is toch mooi dat je van andermans fouten kunt leren)

WG - vraag je jezelf nooit af of je eigen handelen juist is geweest? (Ik zou zo hetzelfde weer doen en om het daarna aan de kaak te stellen vind ik ook terecht. Ik heb een tegenvraag aan jou: zou jij na het lezen van m’n bericht nog gebruik durven maken van haar diensten? De reactie van het huispersoneel geeft me toch gelijk? Wees dankbaar dat ik er dan over bericht)
WG - waarom toonde je zo weinig respect naar de prostituee? (deze meid verdiende door haar gedrag mijn respect niet meer. Het woord Abzockprofi (professionele afzetter) omschrijft het exact. Voor zo iemand heb je – per definitie – geen respect)
@ Toulouse-Lautrec
Hoe zou jij gereageerd hebben? Verplaats je wel precies in mijn situatie hè.

Je wordt aangesproken met het aanbod van EUR 20,= voor PZC.
Daar heb je op dat moment wel zin in en zo slecht ziet ze nu ook weer niet uit.
Je hebt je net van tevoren gewassen, maar, om te tonen dat je waarde aan hygiëne hecht, was je je nogmaals in het bijzijn van de DVP
Zij kleedt zich niet uit. Hmm dat valt op, maar, geen punt, want voor PZC hoeft dat ook niet
Zij begint te miepen dat je zaakje niet volledig geschoren is. (Leuke binnenkomer)
Zij begint met PZC en na één à twee minuten (niet meteen bij de eerste keer al) schiet haar te binnen dat je onfris bent. (terwijl je 200 % zeker weet dat dat niet zo is)
Dit gezeur herhaalt zich constant. Let wel: ze speelt haar toneelspelletje (zonder enige uitdrukking van walging) niet goed door, want, ondanks alles, pijpt ze steeds weer opnieuw en niet onaardig.
Maar steeds als je denkt dat je kunt genieten, begint ze weer te zwetsen.
Dan breek je de sessie maar af. Zij reageert triomfantelijk en, terwijl je nog op je sokken staat, maakt zij de deur open. Daar sta je dan.


Dus: hoe zou jij gereageerd hebben?
Kijk en dan krijgen we weer een andere discussie: Hoe reageer jij op een zeperd-sessie? Moet je dat hier melden? Als er genoeg reacties op komen, mag dat misschien een nieuw topic worden.

Maar misschien wil wel een van onze reporters ter plaatse Maja wel gaan interviewen. De locatie van het plaats delict moge inmiddels duidelijk zijn (of niet?). Voor een objectieve weergave van de feiten dient er wel hoor en wederhoor plaats te vinden.


WG zal nooit toegeven dat hij fout heeft gehandeld (????????. Hoe kom je daarbij?. Heb je al mijn bijdragen gelezen?).
Daar telt hij zich te hoog voor. (Net zoals dat voor De Duisburg Spesjalist geldt, moet ook jij niet voor mij gaan denken.)
Het had hem meer gesierd om hier geen melding van te maken op deze manier. (Ik schrijf alles op, wat ik heb meegemaakt. Velen waarderen dat. Sorry als je tere zieltje geraakt werd. Zo zie je maar: ook in WG’s wereld is niet alles alleen maar rozengeur en maneschijn)
En dan bij de security gaan huilen.
Dat krijg je als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.(Nee hoor, heb wel vaker ZEER goede sessies op de vulkaan gehad. Blader maar eens terug in het Duisburg topic).


Ik kan jullie met 100% zekerheid vertellen dat er nog nooit geen enkele meid is geweest op de Vulkan die vanwege geleverde slechte service aan een klant een boete heeft moeten voldoen aan het huis/security.
….
Ook is er nog nooit een klant geweest die naar aanleiding van slechte service zijn geld heeft teruggekregen.
@Hobbele:
Kleine correctie op je 100 % uitspraak. Ik was ooit getuige van een incident in Haus 25 (in 2008/ 2009, dus ruim voordat ik überhaupt op IJBF schreef) waarbij er ook onenigheid was tussen een klant en een DVP. Security kwam erbij en de DVP werd gedwongen de klant zijn geld terug te geven. Er waren toen ook drugs in het spel (dat was destijds, meen ik, ook de aanleiding van de onenigheid) en de dame mocht stante pede haar spullen bij elkaar pakken en werd naar buiten begeleid.

@Theodor Adorno:
Aan de waarheid/ juistheid van dat ***BAM*** bericht werd inderdaad getwijfeld. Bedankt dat je het nog eens aanhaalt. Tegelijk herhaal ik nog maar eens, dat alles wat ik hier op het forum opschrijf, steeds zo gebeurd is.

Piet Plezier
14 augustus 2014, 17:24
WC heeft de hele dag zitten denken wat hij ging schrijven.
Maar het ligt zeker niet aan hem.
man geef gewoon toe dat je je eigen goedkoop klaar wilde laten zuigen.
Bij zwaardere mensen geeft het trouwens altijd een geurtje.
en zeker als je niet snel scheert

de duisburg spesjalist
14 augustus 2014, 17:53
hele epistels hier, waar gaat he tover? zullen we het over het weer hebben....mooi kutweer om h.oeren te lopen, maar in duisburg op de vulkansstrasse is het wel overdekt, toch,|( psst ben er nog nooit van me leven geweest) ik nodig je een keer uit het is er nog niet zo slecht

Admin
14 augustus 2014, 18:07
Gaap ... .

http://cdn.easyapps.nl/pictures/000/000/000/119/004/423_640x480.jpg?r=0

Piet Plezier
14 augustus 2014, 18:08
Gaap ... .

http://cdn.easyapps.nl/pictures/000/000/000/119/004/423_640x480.jpg?r=0

Uitloggen dan.:freu:

phoenix
14 augustus 2014, 18:09
hoeveel minsen zijn hier nou betrokken, kunde gullie nie beter samen nar de vulkan gaon, bietje neuken ipv afzeiken hebben die meidjes ok nog wa

Toulouse-Lautrec
14 augustus 2014, 20:57
@ WG
Gezien je reactie geloof ik niet dat je mijn stukje begrepen hebt. Lees het hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38525-WAARSCHUWING!!!-Commentaar-en-geleuter-nav-quot-afkraak-bericht-quot&p=384710#post384710) nog eens rustig door.

Hobbele
14 augustus 2014, 21:07
Ik wordt hier zo fucking moe van.....
Gisteravond even heerlijk genoten op de Vulkan van Poolse Marta in het nieuwe Vulkanhaus en Sophie in Sexxxpalace en dat is genieten,
niet dat gezever hier, kappen nu....

Precies dat ben ik nu ook aan het doen hier op de Vulkan!:biggrin:
Net een overheerlijke sessie achter de rug in 1 van de VIP kamers achter Eros met een, ik mag wel zeggen, bloedmooie meid!
Nou, daar kan menig saunaclubdame letterlijk nog een puntje aan zuigen. Wat ik ook zo mooi vind aan zo een sessie hier is het persoonlijke en relaxte contact dat je hebt met de meiden. Velen laten toch best veel over zichzelf los en vaak worden tel. nummers danwel Facebook accounts uitgewisseld. In een club spreekt men van pre-sales maar hier op de Vulkan is de after-sales vele malen beter en dat geeft toch een beter gevoel. Pre-sales heeft namelijk louter als doel geld aan je te verdienen. After-sales en persoonlijk contact krijg je van een dame puur omdat ze je mag:).
Net even heerlijk gegeten bij de Donerkings aan de Beekstrasse alwaar ik in contact kwam met een student uit China. Je ziet hier veel jonge mensen uit China rondlopen waarvan er vele hier een jaartje een studie volgen als uitwisselingsproject. Naar zijn zeggen blijkt dus dat velen vooral naar hier komen mede vanwege het mooie Red Light dat zich hier in Duisburg bevindt. Duisburg schijnt voor hun het walhalla te zijn:annieengel:.
Jawel, de Vulkan schijnt zelfs in China een grote populariteit en bekendheid te hebben. De student waarmee ik sprak zei dat de Vulkan en saunaclub Oasis te Frankfurt het meest worden besproken op de Chinese fora, want ja, die schijnen dus te bestaan Chinese pay6 fora! Wij hebben er echter niets aan, ontcijfer die Chinese tekens maar eens!
Bij mijn eerste rondgang over de Vulkan, ik had mijn auto amper geparkeerd, kwam ik achter Eros al direct een bekende dame tegen waarmee ik zaterdag nog had gesproken in Golden-Time. Jawel, zelfs Susan-Susi-Melli heeft Golden-Time de rug toegekeerd en is weer werkzaam op de Vulkan:freu: en wel in kamer 603 achter Eros. Duisburgspesjalist, ze wacht met smart op je dus kom morgen even langs!
Trouwens, sowieso veel nieuwe en bekende gezichten die of terugkeren van vakantie danwel een gokje wagen op de Vulkan omdat het in de andere Red Lights qua omzet niet al te best schijnt te zijn. De vakantie is weer voorbij en de Vulkan loopt weer vol net als voorgaande jaren.

Groeten vanuit Duisburg waar het nog altijd heerlijk genieten is!!:wink2:

marcelasnl
14 augustus 2014, 21:20
een gokje wagen op de Vulkan omdat het in de andere Red Lights qua omzet niet al te best schijnt te zijn. De vakantie is weer voorbij en de Vulkan loopt weer vol net als voorgaande jaren.

Vrij vreemde constatering. Heb persoonlijk van je begrepen dat je nog nooit in de rosse buurt van Hannover bent geweest. Hoe kun jij concluderen dat andere redlights niet al te best qua verdienste zijn?
Verder wordt hier aangegeven dat de Vulkan was uitgestorven tijdens de vakantieperiode, terwijl de rosse buurt van Dortmund nog steeds een bezetting had van 60 a 70% (slechts afgelopen week was het daar rustiger).
Hobbele, je bent een aardige vent, maar nu moet ik toch even schrijven dat je zwaar overdrijft en een conclusie trekt die je niet kunt trekken (jij hebt namelijk totaal geen beeld hoe de bezetting en de verdiensten zijn in de overige meer dan 50 rosse buurten in duitsland).

too slow
14 augustus 2014, 23:10
Waar het hier om gaat is niet een koele technische prijstelling, maar het gedrag van WG.

WG geeft aan dat hij op een koopje uit is. Voor een schamele 20 euro wil zich klaar laten pijpen en het is reëel om je verwachtingen daarop af te stemmen. WG doet dat niet.

Met de koele technische prijstelling wil ik alleen maar aangeven dat hier geen sprake is van een buitenproportioneel laag bedrag. Die 20 euro is weinig geld maar de intentie was ook dat er maar weinig diensten tegenover zouden staan. Iemand die een VW Up aanschaft is doorgaans ook niet uit op een koopje maar heeft gewoon geen behoefte aan een logge dure VW Passat. Wat deze dame aanbood was op zich best slim want doorgaans start het assortiment bij een VW Golf terwijl er ook een markt is voor een beperktere dienst.



Nee, het irriteert hem mateloos dat het meisje zich niet geheel uitkleed en dat ze een opmerking maakt over de hygiënische toestand van zijn lul.
Over de hygiënische toestand van die lul kun je natuurlijk gaan discussiëren maar dat is niet relevant. Kennelijk had het meisje problemen met de geur van WG’s pik.

Misschien had de dame bij nader inzien toch spijt van dit aanbod. Misschien vond ze de geur van WG onaangenaam (tenslotte is dit ook maar een mening, vergelijk het met meiden die met een parfum rondlopen die ze zelf geweldig vinden maar waarvan ik bijna over mijn nek ga). Wie zal het zeggen maar ze had ook gewoon tegen WG kunnen zeggen dat ze zich had bedacht en het geld kunnen teruggeven. Natuurlijk is dat ook een vorm van contractbreuk maar dat accepteren de meeste van ons wel.



Op dat moment had WG moet inzien dat hij een verkeerde beslissing had genomen door op het low-price aanbod van dit meisje in te gaan, zijn conclusies moeten trekken en had netjes afscheid moeten nemen.

Door schade en schande worden we allemaal wijs, tenzij je wijs wordt door te leren van de ervaringen van anderen en je je de schade en schande kunt besparen.

Mijn wandelthuisbasis is Den Haag en daar heb je twee straten: Geleenstraat met als basisprijs 50 euro en Doubletstraat voor 25 euro. In beide straten heb ik de schade en schande ondervonden van aanbod onder de normale prijs.

In de Geleenstraat maakte ik ooit een praatje met een bloedmooie meid die zichzelf Kia pleegt te noemen. Mijn manlijke intuïtie zei me dat ik beter niet kon gaan kameren met deze dame. Haar aanbod van 50 euro pareerde ik met 30 zodat we beiden zonder slecht gevoel afscheid konden nemen. Tot mijn verbazing accepteerde ze mijn voorstel. Ik had naar mijn gevoel moeten luisteren maar ging toch naar binnen onder het mom van kun je je er een buil aan vallen? Ja dus, maar eigenlijk had ik nog geluk want deze dame licht met hetzelfde gemak heren op voor het normale tarief of zelfs voor een meerprijs:wand:

In de Doubletstraat bood een dame ooit zelf aan om het voor 20 euro te proberen. Ook bij deze dame had ik al geen goed gevoel. En terecht, alleen was deze meid geen oplichtster maar had gewoon totaal geen talent voor dit vak.

Moraal van dit verhaal: if it looks too good to be true, it probably is. Alle andere TMM ervaringen waren tegen het standaardtarief maar ook daarvan was ik zeker niet het enige slachtoffer.

Het tegenovergestelde ken ik echter ook. In de Doubletstraat rekenen de hand vol dames die PZC+FT doen hiervoor 50 euro. Als je ook nog even wilt neuken, prima zonder meerkosten. We hadden echter ook een tijdje een Litouwse die het zelf flauwekul vond om je meer dan 35 euro te laten betalen als je toch niet wilde neuken. Uitstekende ervaringen met deze meid. En dan hebben we ook nog een Roemeense die voor 25 euro de standaard PMC+NMC doet maar voor 50 euro doet wat je maar wilt: anaal, FT, AO, je moet zelf maar kiezen wat je graag wilt. Een van de toppertjes in de straat.



Daarmee had hij ook respect getoond naar dit meisje.

Echter, dat gebeurde niet.
WG is een volhoudertje die graag voor zijn eigen gelijk gaat en kennelijk ook een kort lontje heeft want hij verteld ons: "Ik werd kwaad. Ik brak de wanvertoning af en zei er meteen bij dat ik het er niet bij zou laten."
Hij kleedt zich aan en als hij de veters van zijn schoenen zit te strikken doet het meisje alvast de deur open en dan flipt WG: "Dus toen flipte ik uit en ik schreeuwde of ze nu toch *%$@ GVD de deur tenminste dicht kon houden" en begint te schelden en ten overstaan van ander publiek “Betrügerin” en “Abzocke” te brullen.

Dan gaat hij naar de Puffmutter en Security om zijn beklag doen en bereikt zodoende dat het arme meisje ook nog zuur verdiende euro’s af moet staan.

WG heeft een hoop scene gemaakt en wilde hoe dan ook, koste wat kost, zijn gelijk halen. Hardnekkig gaat hij dan door en probeert ook hier op het forum zijn gelijk nog eens te halen.

En dat allemaal voor die schamele 20 euro’s…..

We hebben allemaal wel eens een mindere sessie met een dvp om wat voor reden dan ook. Als ze haar best doet dan is er niets aan het handje. Maar als overduidelijk sprake is van bedrog dan lijkt me boos worden op zijn plaats.

Ik ken WG alleen maar van een enkele ontmoeting maar het beeld dat hij niet respectvol met dames om zou gaan herken ik niet. Ik durf best te beweren dat hij nog respectvoller is dan ik zelf zou kunnen. Uit de manier waarop de meiden op WG reageren kan ik ook geen gebrek aan respect ontdekken.

Als WG een meedogenloze koopjesjager zou zijn dan is het wel vreemd dat de duurste pauschalclub die er bestaat zijn stamkroeg is:confused:

Hobbele
15 augustus 2014, 00:11
@ marcelasnl
Enkele nieuwe dames op de Vulkan vertelden me persoonlijk dat de verdiensten in de red Lights waar zij gewerkt hadden zeer slecht waren.
Ondermeer een nieuwe dame in Eros die voorheen in Dusseldorf had gewerkt. Een nieuwe dame in Eros die voorheen in Essen had gewerkt en een nieuw gezicht in Sexxxpalace die voorheen werkzaam was geweest in Amsterdam waar het nu ook slecht schijnt te zijn.

Jammer trouwens dat ik er niet was toen WG zijn fout beging met een dame op kamer 8 van Haus25.
Ik had hem kunnen waarschuwen voor deze dame.
Ik meen me te herinneren dat er over haar in een Duits forum in het verleden al wat negatieve berichtgeving is geweest. Deze dame zat eerst in een andere kamer in de gang van Haus27. Echter sinds kort heeft ze haar intrek in bovengenoemde kamer genomen. Een "abzockster" van het puurste soort.

de duisburg spesjalist
16 augustus 2014, 09:12
Uitloggen dan.:freu: alle uitleg vind je in het gedeelte van duisburg lees dat ma is door

Piet Plezier
16 augustus 2014, 09:25
alle uitleg vind je in het gedeelte van duisburg lees dat ma is door

Hoezo spesjalist? ?

marcelasnl
16 augustus 2014, 15:44
@ marcelasnl
Enkele nieuwe dames op de Vulkan vertelden me persoonlijk dat de verdiensten in de red Lights waar zij gewerkt hadden zeer slecht waren.

De schatting is dat er in duitsland 400.000 dvp's werkzaam zijn.
Enkele nieuwe dames op de Vulkan hebben jouw verteld dat de verdiensten elders slecht waren. Dat zijn enkele dames op de 400.000.

Het kan ook betekenen dat deze dames slechte service leveren, daarom elders slechte verdiensten hadden en nu maar eens de Vulkan opzoeken (namelijk als een dame nieuw is verdient ze de eerste weken het meest in een rosse buurt, omdat velen even die nieuwe dame willen uitproberen)

Daarnaast werken er op de Vulkan tussen de 100 en 200 dvp's. Dat op het totaal van 400.000 dvp's in duitsland hecht ik aan de woorden van enkele dvp's niet zoveel waarde.
En verder moet jij toch inmiddels weten met je ervaring dat de meeste dvp's nooit de echte waarheid spreken. Ze zijn zeer goed in mooie verhalen vertellen met als doel dat jij haar steeds weer bezoekt. Misschien is er wel een hele andere reden dat die dvp's waar jij het over hebt de andere rosse buurten hebben verlaten, maar daar kom je toch nooit achter.