PDA

Volledige versie bekijken : Melissa (Bulgaarse)

johan.bruinslot
10 augustus 2014, 21:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Melissa (Bulgaarse)

Leeftijd
:
25-28 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (matig)

Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Halflang

Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Normaal

Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:

Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:

Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:
Bruin
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten

Service
:
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren

Extra info
:
Super lekkere sessies mee gehad, een echte mix tussen GFE en PSE

johan.bruinslot
22 augustus 2014, 21:26
@ moderator ik heb me in haar naam vergist, het moet zijn Melissa. Ook haar leeftijd zit tussen de 25 en 30
Vandaag weer heerlijk met haar aan het stoeien geweest. Deze dame kan heerlijk pijpen daar heeft ze ook echt een geil bekkie voor. Het is tot dusver de enige dame in VM die mij heerlijk klaar pijpt in de kino. De overige dames houden het alleen bij een beetje zoenen en friemelen. Gelukkig is Melissa niet vies van worst happen in het openbaar.

Hemaworst
7 december 2014, 07:11
Melissa kwam even langs voor een praatje toen ik op een hangbank wat zat te relaxen, terwijl een groepje Roemeensen de hangbank er tegenover omvormden tot gangbank (met velen tegelijk op één bank hangen). Melissa is niet van de categorie drie-woorden-sleutelvraag, maar investeert altijd even in wat persoonlijke aandacht, ook al zit er niet direct een kamergang in (zij snapt dat de kost soms voor de baat uit gaat). Na een kwartiertje small-talk, gezoen en gefriemel werd uiteindelijk toch de sleutel gehaald. Op de kamer werd een goede service geleverd, geen GFE, maar wel een potje degelijke sex. Als ik een volgende keer nodig de druk van de ketel moet halen, zal ik zeker nog eens van haar kwaliteiten gebruik maken.

cath.leen
5 februari 2015, 07:04
Ik heb haar dit jaar nog niet gezien.

Laatste vrijdag heb ik een kleine niuewe meid ontmoet, de zichzelf MELISSA noemde.

Miesschien betekent dat, dat die bovenstaande MELISSA niet meer in de Villa is?

FlopPop
5 februari 2015, 22:10
Er was vandaag ook een Melissa uit Bulgarije in Villa Marisol. Ik schat haar wel ouder in dan 30. Voor de rest klopt omschrijving wel maar ze zei dat zij daar pas twee dagen werkte. Voor de rest geen info over haar omdat zij niet echt mijn type was, dus geen sessie met haar gehad.