Volledige versie bekijken : PSR: €25,00 betalen voor pre-sales! Zonder kamergang.
Alexander de Grote
11 augustus 2014, 08:49
Afgelopen weekend naar Park Sauna Residence geweest, na een paar maanden van afwezigheid. Ideale club voor te relaxen, biljarten, tafeltennis, sauna en dampbad. Na een zware week clubben was ik toe aan een dag zonder seks en lekker eten.
Direct na mijn ontbijt naar de Kino en daar lekker uit te buiken, wordt diverse keren aangesproken en steeds hetzelfde verhaal. Geen zin om te neuken, dus probeer andere heren. Maar er was een dame die niet van wijken wist. Leuk gesprek gehad, komt over me heen en begint me te kussen. Eerst zonder tong om daarna toch dat natte ding in mijn mond te duwen op zoek naar de mijne. Ervaren als ik ben trapte ik er niet in. Kostte me eigenlijk ook geen moeite. Toen begon ze een verhaal te vertellen dat een man na haar voorspel ook niet naar de kamer wilde, de man moest toen €25,00 betalen voor het voorspel/pre-sales. Deze weigerde en ze liepen samen naar de theke die het verhaal bevestigde en zelfs dreigde met de politie. Uiteindelijk betaalde deze man omdat de "Polizei" geen gemakkelijke jongens zijn in Duitsland.
Nu kwam de hamvraag van haar wat ik zou doen. Ik legde haar netjes uit dat ik een paar keer duidelijk heb verteld wat ik die dag zou doen in de club. Relaxen zonder seks, en dat ze gerust de Politie kon bellen en ze alsnog geen rooie cent kreeg en dat ik me niet laat afpersen op deze manier. Ik vertelde wat ik beroepsmatig deed en de komst van haar vriendin, die ik van een andere club ken, deed haar besluiten om de zaak te laten rusten.
Bij mijn vertrek vroeg de theke vrouw hoe het was en ik vroeg toch maar naar het €25,00 verhaal. Ook zij was hier duidelijk in, zodra je de dame aanraakt of kust ga je naar de kamer of betaald €25,00 voor de bewezen dienst.
Mijn verweer was dat deze pre-sales normaal waren in andere clubs, maar volgens haar dus niet in de Park Sauna Residence.
Dus ik ben benieuwd of andere beren ervaring hiermee hebben.
Bluebear
11 augustus 2014, 10:31
Van mij hadt ze een dikke bout kunnen krijgen met hun gelul over pre-sales. En laat ze de "polizei" er maar bij halen. Je bent duidelijk geweest tegen haar en die afperspraktijken kun je bij sommige mensen onder ons maar beter achterwege laten. Het is anders als er "diensten" zijn verleend. Als ik in de kino lig uit te buiken, dan ben ik zeer duidelijk tegen jagende dames.
Hun zin is dan al vlug tanende. Trouwens als je veel in een bepaalde club komt is het woord al vlug rond wat voor soort klant je bent en heb je al vlug weinig last meer hiervan. Behalve met die enkele nieuweling natuurlijk.
Maar ook die wordt al snel bijgeluld door het tam-tam circuit. :rolleyes: :biggrin:
MiniME
11 augustus 2014, 12:05
Slechte ontwikkeling. Vroeger was uitgebreide pre-sales in PSR heel gewoon en onbetaald. Uiteraard ga je dan te zijner tijd wel naar de kamer met zo'n meisje, en niet eerst met alle meisjes tongen en dan slechts met 1 de kamer op. Misschien is het dit hufter gedrag van enkele ijsberen dat deze regel heeft doen ontstaan. In combinatie met die hork van een thekefrau tegenwoordig in PSR, zou ik het er ook niet op aan laten komen daar.
Als je wat bekender bent bij de dames en/of de club komt het echter nog steeds voor (in Babylon, Panthera, LL, etc) dat je met een dame TZ hebt, en het onverhoopt niet tot een kamer sessie komt, maar daarbij wordt er wel vanuit gegaan dat dit een investering is in de toekomst.
aamu
11 augustus 2014, 13:18
Ik heb het verhaal al eerder gehoord. Volgens mij zelfs een aantal jaar terug. Kan de bron zo snel niet vinden.
Er zullen genoeg mannen die wel op kamer gaan na wat aandringen dus snap dat de dames standvastig blijven proberen. Maar om voor het proberen te betalen? Ongeacht of het wel of niet terecht is blijft het een naaistreek dat een dame zich in principe gaat opdringen en vervolgens 25 euro eist. Ik heb ooit een leverancier gehad die ook ongevraagd werk deed en daarvoor facturen stuurde. Hoewel het werk prima was en ook wel nodig was, was het niet aan hem om die beslissing te maken.
Jan_Wandelaar
11 augustus 2014, 15:10
... Ik legde haar netjes uit dat ik een paar keer duidelijk heb verteld wat ik die dag zou doen in de club. Relaxen zonder seks ...
NEE is natuurlijk ten aller tijden NEE. Niet alleen wanneer een vrouw NEE zegt richting een man, maar natuurlijk ook andersom.
Wanneer je, ondanks je NEE, onzedelijk betast of gezoend word, is er simpelweg sprake van aanranding. Uiteraard duw je in zo'n geval de aanrandster ogenblikkelijk van je weg. Gaat de aanrandster daarna gewoon door, dan zou ik zelf aangifte doen bij de politie van aanranding.
En natuurlijk zal het niet eenvoudig zijn om een politieagent te overtuigen dat je aangerand bent door een hoer in een bordeel waar je zelf uit vrije wil naar binnen bent gestapt. Het zal dan vooral draaien om het feit hoe duidelijk je NEE was, en of je je verweerd hebt tegen de vermeende (poging tot) aanranding.
Natuurlijk komt zo'n €25,00 regel niet uit de lucht vallen. Dat is het gevolg van een toenemend aantal beren die zich de pre-sales laten welgevallen zonder dat het ooit tot een sale komt. En ja, daar kunnen sluwe sekswerkers dan weer misbruik van maken wanneer je een keertje daadwerkelijk seksloos een dag wil relaxen in een saunaclub. Alhoewel: seksloos? Terwijl je in de kino naar een seksfilm ligt te kijken? Geeft dat niet een dubbele boodschap af? Zou je voor seksloos relaxen niet voor een regulier saunacomplex hebben gekozen i.p.v. voor een bordeel?
Het is en blijft ten alle tijden een terechte aanname van de sekswerkers dat klanten naar een bordeel komen voor de seks. Vandaar dat de aanrandings-vlieger ook maar moeilijk op zal gaan.
J.W.
noglangnietuitgewandeld
11 augustus 2014, 15:22
Het is eigenlijk wel de hoofdreden dat ik nooit in de kino ga liggen relaxen als ik nog even pauze wil houden. Daar loop je de meeste kans op zulke situaties. Maar die meid moet ook een keer snappen dat nee nee is. Als het hun uitkomt, zijn ze vaak Oostindisch doof. Daarom kussen beter niet beantwoorden. Soms makkelijker gezegd dan gedaan.
Alexander de Grote
11 augustus 2014, 15:37
Het is ook oerdom van me om in een Kino te gaan uitrusten, maar het was lekker koel daar, beide ramen open en mijn oogjes dicht. Living room tot bijna 04.00 uur zondag morgen breekt je op als je dan pas om 06.00 uur in je nest ligt en om 9.00 uur weer op moet voor een "fietstocht".
Maar in PSR kan je dat gewoon tussen al die bejaarden, die als een gek staan te ping pongen en juichen als ze een set gewonnen hebben.
Maar ik heb niet terug gekust, mijn tong heeft ze niet gevonden. Het liep gelukkig goed af vanwege die vriendin die zelfs mijn naam nog wist na bijna een jaar. Volgende keer doe ik het anders, volledige pre-sales voor een half uur tongen als een gek en dan die €25,00 betalen.
Badslippers
11 augustus 2014, 15:54
[ . . . ] begint me te kussen. Eerst zonder tong om daarna toch dat natte ding in mijn mond te duwen op zoek naar de mijne.
Maar ik heb niet terug gekust, mijn tong heeft ze niet gevonden.
Leg effe uit. Zij kust jou en het wordt zelfs een tongzoen maar tegelijkertijd heb je NIET gekust. Volgens mij moet je bij tongzoenen je mond open doen.
Ik vind het maar een vreemd verhaal. Op de site van "PSR" staat:
"Unsere Damen animieren Sie dezent. Als Kunde entscheiden Sie selbst, ob es etwas mehr sein darf..."
En even verder:
"Als Gast wird Ihnen die nötige Ruhe gelassen, erst einmal zu relaxen und sich in unseren Räumlichkeiten zu orientieren. Es wird eine dezente Animation geboten und Sie entscheiden, ob es mehr sein darf..."
Daar lijkt me toch geen woord Spaans bij. Laat de Polizei maar komen. Zeer benieuwd hoe zij dat gaan aanpakken.
Alexander de Grote
11 augustus 2014, 16:34
Leg effe uit. Zij kust jou en het wordt zelfs een tongzoen maar tegelijkertijd heb je NIET gekust. Volgens mij moet je bij tongzoenen je mond open doen.
Kussen bestaat uit 2 fases, een kus met de lippen (Roemeens: pupic) een kus met tong oftewel een Franse tongzoen (Roemeens: Sarut) Ik had mijn mond open omdat ik in gesprek met haar was en ze verraste me compleet. Ik pareerde deze aanval door mijn tong te verstoppen en haar tong te ontwijken. Ik ben hier redelijk "getraind" in aangezien het tot een bepaald spel hoort welke ik toepas bij speelse dames. Maar nu was het broodnodig omdat ik er gewoon geen zin in had.
Hier duidelijk de Roemeense vertaling erbij, aangezien Roemeense dames altijd zeggen dat ze kussen, pupic, maar geen tongzoen, sarut. Maar dat vertellen ze pas op de kamer. Het was in dit geval ook een Roemeense dame die trots haar mooie vriend liet zien op haar telefoon. Aan de foto te zien een hele mooie gebruinde man met alles erop en eraan, veel te mooi voor haar, dus conclusie.... "Fish", "Peste", "Pimp" of pooier. Maar dat terzijde.
De Laef
11 augustus 2014, 16:35
jongens bedankt voor de tip. deze club kan ik beter mijden met DE BANAAN. hij steekt hem (lees tong) overal gratis in
Keesbe
11 augustus 2014, 17:07
Dit geintje heb ik ooit mee gemaakt bij LV, er kwam een Marokkaanse dame op mij af toen ik net een minuut terug was van mijn tweede kamergang, ze sprong op mijn schoot en probeerde mij op te geilen. Waarop ik zeg : "Sorry, you look nice but I need my rest, I was in the room one minute ago" Maar ze bleef, ik heb haar gezegd dat er geen kamer gang inzat maar dat kon haar niet schelen, "we kunnen toch kletsen" was t antwoord. Ik denk tja gezelliger als alleen dus ik zeg, dat is goed, maar ik ga echt niet met je mee, dus misschien kun je beter een andere klant gaan zoeken. Nee zegt ze, ik vind je leuk dus ik blijf even bij jou, ga je mee dan gaan we in de kino liggen, dan kun je beter uitrusten..... Achteraf erg dom maar goed... ik ben met haar mee gegaan, daar lagen we op een groot matras een beetje te kletsen, na drie a vier keer haar hand tussen mijn benen weg geduwd te hebben lachte ze, ik krijg jou wel mee!. Ik zeg NEE dat heb ik al meerdere keren gezegd.... ineens duikt ze tussen mijn benen en neemt mijn gereedschap in haar mond....zucht.... ik duw haar weg en maak aanstalten om weg te gaan. Zegt ze ineens, ja je moet wel betalen? ik zeg "sorry??? waarvoor???" Ja zegt ze... ik heb je gepijpt.... ik lach ik zeg natuurlijk, beetje jammer dit, ik vond je aardig maar nu is t klaar, en ik wil weg lopen. Zegt ze, ik ga de leiding halen! Ik zeg goed! nu doen.....
Ik was vet geïrriteerd... toen kwam de theke, en vroeg mij mee te komen naar "the office" staat er een grote kerel bij, waarschijnlijk om indruk te maken.... ik moest toch echt betalen, ik kijk die kerel aan en zeg.... "luister vriend zit jij na twee keer kameren te wachten om een min. later je te laten pijpen?" hij antwoordde nee ik niet, maar ik zie hier zoveel gebeuren" Ik zeg prima....... "ik geeft jou nu € 50,- euro, loop vervolgens naar de lockers, kleed mij aan en ga weg, voorgoed.... je ziet mij hier nooit meer terug" toen kwam luzi aanlopen, die ik nog kende van VV, en die hoorde de discussie en zei tegen die spierbundel "dat is een eerlijke en goede klant, ik ken m al heel lang" Waarop ik tegen die gast zeg..... " zeg t maar, wat wordt t??" Hij zeg ga maar naar binnen t is goed....
even later ga ik naar luzi en laat haar de € 50,- verdienen door haar mij te laten masseren.... Ik heb de bewuste dame nooit meer gezien.....
Als ik zeg nee is t nee, en een praatje is ok, mits ik daar zin in heb, maar als je je kwetsbaar opstelt dan betaal je gewoon en is ze de lachende partij. Als ik in zo'n situatie kom, is het 1x en nooit meer.... ;)
Snor
11 augustus 2014, 20:28
Ik snap dat er kloteberen zijn die hier misbruik van maken, maar voor mij -als dit soort afspraken inderdaad bestaan en sommige klotemeiden daar misbruik van maken- is dit dus een te mijden club.
Ook al ben ik er nog nooit geweest.
Sjeufke
11 augustus 2014, 20:59
Ik kom in veel clubs (al zal het beeld misschien anders zijn bij collega ijsberen :biggrin:). Maar ik neem toch als voorbeeld Panthera. Er is in Panthera en dat weet ik 100% zeker misbruik gemaakt van TZ. Zo erg zelfs dat stamdames niet meer TZ tijdens de presales. Niet bij mij, ik maak er dan ook geen misbruik van. Ik vind sowieso dat mannen er zich niet mee in zouden moeten laten. Als een dame TZ tijdens een kamer (of al tijdens de presales) vind ik het wel hygiënisch als alle bacillen van de vorige ijsbeer zijn geëlimineerd. Een dame die tijdens haar presales overal haar tong in steekt, daar zit ik niet op te wachten. Als ik een club binnenkom en ik tref een bekende dame (en zeker als die dame net van de kamer afkomt), deze dame zal ik zeker niet met een TZ begroeten.
Andersom is ook waar...er zijn dames die misbruik maken van de 'geilheid' van een ijsbeer. Zelf nog nooit meegemaakt of toegelaten. Ik ga pas 'verder' als ik ook zeker van plan ben om met een dame op kamer te gaan. Dat hoort bij de etiquette van de saunaclubs!
seksenfun
11 augustus 2014, 21:29
Ik heb van dat pre-sales verhaal, dat om de zoveel tijd de kop opsteekt in het PSR-item, nooit last gehad. Ik deed maar op, geen dame die er wat van zei. Enkel Serena vond op een gegeven moment dat het welletjes was (voor haar was de verhouding pre salen/kameren uit balans in haar nadeel). Ze eiste geen geld maar is één van de weinige dames die niet meer met mij op kamer wou. Dat verhaal bestaat dus al lang. Met mijn eigen ogen heb ik eens gezien dat een man zich duchtig liep pijpen in de kino en dan aan de dame vertelde dat hij daar niet om gevraagd had maar aan het rusten was. Die moest € 25 betalen en terecht! Het is altijd een moeilijk verhaal met dat pre salen. Ik maak het continue mee maar heb er zeer zelden een beetje wrevel mee. Ze mogen doorgaans veel met me doen, als ik niet wil, blijf ik cool. Ik zeg ook tijdig dat ik geen kamerintenties heb. Het is dan aan hun maar als ze nog maar durven te proberen om te tongzoenen, duw ik ze van me af omdat ik weet dat daar wel degelijk de gevarenzone begint.
Eigenlijk wil ik hier gebruik maken van een ander punt. Ik maak me tegenwoordig zorgen over dat tongzoenen maar dan net omdat vele dames nieuwe lichting dit gewoon niet meer in hun pakket hebben zitten of je moet er voor bijbetalen (bijbetalen is ook als ze niet voor minder dan een uur op kamer willen als tongzoenen erbij moet zijn). Ik kom in vele clubs en durf hardop beweren dat het een trend is, in zowat alle clubs. Ach, weer een ander verhaal... :smoke:.
Carlitos
12 augustus 2014, 01:00
Eigenlijk wil ik hier gebruik maken van een ander punt. Ik maak me tegenwoordig zorgen over dat tongzoenen maar dan net omdat vele dames nieuwe lichting dit gewoon niet meer in hun pakket hebben zitten of je moet er voor bijbetalen (bijbetalen is ook als ze niet voor minder dan een uur op kamer willen als tongzoenen erbij moet zijn). Ik kom in vele clubs en durf hardop beweren dat het een trend is, in zowat alle clubs. Ach, weer een ander verhaal... :smoke:.
Ik heb begrip voor een dame die zegt dat ze buiten de kamer niet TZ, omdat ze niet met iedere klant TZ en als ze dat nu met mij wel doet in het zicht van een potentiële klant waar ze het straks niet bij doet. Is dat toch een groot dilemma. Maar als ze dan op de kamer niet TZ, dan voel jij je natuurlijk genaaid.
Zoals in GT pretpakketen worden aangeboden, is het in bv Dolce Vita dat er voor TZ, beffen en COB extra betaald moet worden heel normaal. Maar dat zijn clubs waar het de dames het zich kunnen veroorloven. In Haus Panthera moeten ze wel aan goede lange pre-sales doen, want daar zijn de looks gewoon wat minder of zoals het oude Freude 39 Bochum.
Voor de dames zijn er ook minder inkomsten en men probeert dat op deze manier recht te trekken. En aangezien wij mannen altijd met onze lul denken, zal het ze ook nog vaak gaan lukken.
Red Devil
12 augustus 2014, 09:28
Het is mij een keer overkomen in Villa Marisol op een zondagmiddag. Een van de dames ging bij mij op schoot zitten en ik weerde haar af en zei "No". Omdat zij oostindisch doof bleek, herhaalde dit tafereel zich enkele malen. Totdat ik boos opstond en ergens anders ging zitten, tot "verbazing" van de dame in kwestie en een collega-DVP.
Daarom mijn vraag aan David: had je niet gewoon kunnen weglopen?
:teuflisch:
MiniME
12 augustus 2014, 10:48
Jij als ervaren club ganger weet toch best dat dit al jaren aan de gang is. Ervaren ijsberen weten dat in DV, YY, VV, GT, GD, etc TZ al lang de norm niet meer is, zeker niet bij "standaard" 50 euro sessies. Zelfs in clubs als Oase niet meer (alleen als je 100 euro of meer aan een sessie besteedt). Zelf heb je dit recent in DV kunnen ervaren, maar dat is geen nieuws, lees alle recensies er maar op na.
Hier voldoende andere draadjes over trouwens, en pas op, anders worden voor iedereen zichtbare trends weer simpel afgedaan met "stokpaardjes" om zo de kou uit de lucht te halen en de essentie van dit punt te negeren. :biggrin:
Gelukkig weet jij ook dat het in PSR (en sommige andere clubs) anders is, en TZ plus uitgebreide pre-sales (incl PZC) daar de norm is. Maar dat er ook ijsberen zijn die hier misbruik van maken (zoals Knaktuut al schreef, en jij zelf ook ervaren hebt). Hopelijk blijven ijsberen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten hier voortaan weg. Gewoon betalen voor wat je krijgt, en uiteraard moet hetgeen dat je dan krijgt wel (heel) goed zijn! :cool:
seksenfun
12 augustus 2014, 21:13
Jij als ervaren club ganger weet toch best dat dit al jaren aan de gang is.
Ja en nee. Zelf vond ik het overdreven. Ik vind dat de nieuwe lichting dames in diverse clubs de laatste maanden raamservice leveren in de saunaclubs. De grafiek piekt de laatste maanden (in negatieve zin). Natuurlijk is het al langer aan de gang en ondervond ik het minder omdat ik de clubs die jij noemde zelden bezocht. De actuele prijssetting in DV is toch nieuw voor mij. Klopt overigens dat in bepaalde clubs niet aan vingeren, tongzoenen en beffen wordt gedaan als je geen € 100 geeft (1 uur op kamer blijven). Dit is voor mij zo geen probleem. Ik vind er altijd die het nog wel doen voor € 50 (omdat ik het mij moeilijk maak, zeggen anderen dan) of meer nog, ik seks graag lekker uitgebreid (en een keer minder op kamer) en kom dan met een halfuur toch niet toe. Clubs waar dat fel opgaat (€ 100 = zeer goede service) zijn bijvoorbeeld The Palace en Mainhattan in het Frankfurtse. Vermits de combinatie mooiste dames en beste service met TOP andere faciliteiten toevallig te zoeken valt in Stuttgart (Sakura om de naam maar te noemen, maar ook Paradise in iets mindere mate) dien er wat gewikt, gewogen, gezocht en opgepast te worden. Zo speelt de afstand meer en meer een rol. Vermits ik graag lekker eet en drink à volonté en graag in de sauna kruip, een HWP meepik, stoombadje en wat zwemmen in een verwarmd zwembad, kom ik graag in Sixsens waar je qua vrouwen alles vind. Van dun tot dik, van blond tot zwart, van groot tot klein, van slechte service tot uitstekende (verslavende) service :smoke:.
Alexander de Grote
12 augustus 2014, 21:58
Daarom mijn vraag aan David: had je niet gewoon kunnen weglopen?
Je kunt dat natuurlijk doen, maar geen haar op mijn hoofd om te schuiven voor een DVP die niet naar me luistert. Volgens mij ben ik net als haar een gast en ik zat er ruimschoots voor haar, en had geen idee van die zogenaamde regel. Maar uit ervaring en beleefdheid, kuste ik niet terug. Want ik vind ook dat als ik inga op die TZ ook moet gaan.
Maar het mag duidelijk zijn als je verteld dat je voor het eten en drinken daar bent, je geen zin hebt om te kameren. Ik was de hele week bijna iedere dag in een club, ow sorry echt iedere dag deze maand in een club en had echt geen behoefte om gewoon al op te staan.
seksenfun
12 augustus 2014, 22:20
Omdat de all-in service (verplicht) in PSR steeds oppervlakkiger (en tegen de zin van de dames) gebeurt, liet ik de club links liggen, o.a.. Misschien toch nog eens een bezoekje brengen en voor de full-pre-sale-option gaan à rato van € 25 (daags, dagen voordien ergens neuken en klaarkomen) :smoke:.
Snor
12 augustus 2014, 22:54
Ik ben een beetje ervaren maar ook weer niet zoveel.
Als het inderdaad zo is dat
Jij als ervaren club ganger weet toch best dat dit al jaren aan de gang is. Ervaren ijsberen weten dat in DV, YY, VV, GT, GD, etc TZ al lang de norm niet meer is, zeker niet bij "standaard" 50 euro sessies.
dan ben ik blij dat ik de laatste keren in Thailand, Cambodja, SS, LR en H7 ben geweest.
Het zou voor mij een enorme afknapper zijn geweest, moest ik bijbetalen voor deze standaarddiensten.
En het zou ook de laatste keer geweest zijn dat ik deze meisjes en dus ook deze clubs bezocht zou hebben.
TZ, diep TZ hoort gewoon bij goede sex.
Voor 50 euro voor een half uur of 100 voor een uur mag je toch wel wat verwachten?
Ik verdien dat in ieder geval niet niet, terwijl ik toch een goede baan en een harde werker ben. Dan verwacht ik daar ook wel wat van terug.
To kiss or not to kiss?
Yes, I come back. Many times! (als de rest tenminste ook goed is.)
No, Bye Bye Baby! Never see you again!
Het blijft een beetje een probleem dat uitproberen niet altijd kan.
Blijft dus vaak bij inschatten en try and error.
(Of met medeberen ervaringen uitwisselen, naar daar ben ik niet zo'n ster in.)
Kwibus2
13 augustus 2014, 02:29
De reactie van Jan Wandelaar vond ik ijzersterk. Wanneer je duidelijk aangeeft dat er geen kamergang in zit en de dame gaat door met TZ dan is dat aanranding cq verkrachting. Zo is de wet. Er dringt iemand ongewenst binnen of dat nu een mond is of een andere lichaamsopening. Niet bang zijn wanneer er gedreigd wordt met Polizei.
Rustig laten komen en er op wijzen dat er sprake is van aanranding cq verkrachting. Ben benieuwd hoe de clubleidng op deze aanpak reageert.
Wanneer er tijdens gewenste pre sales geen eenvoudig kusje af kan wordt er ook geen sleutel gehaald. Ik heb het niet over uitgebreid TZ maar een droge zoen op de mond.
Deze categorie dames is steevast een teleurstelling op de kamer. Gouden regel voor mij.
Red Devil
13 augustus 2014, 10:56
Je kunt dat natuurlijk doen, maar geen haar op mijn hoofd om te schuiven voor een DVP die niet naar me luistert.
Als ik dreig te worden aangerand, zou ik zeker weglopen. Het maakt dan duidelijker dat je er niet van gediend bent en bespaart je een hoop gezeur. :tongue:
Het blijft een keuze...
Dalton
13 augustus 2014, 11:37
Het is heel eenvoudig voor een ijsbeer om deze praktijken in een club het hoofd te bieden door gewoon weg te gaan en die club nooit meer te bezoeken.
Vooral wanneer een club achter zo'n dvp staat die zo haar tasje probeert te vullen met euro's,soms doen ze dat in samenwerking met de theke en weet het bestuur hier noppes over.
Het zijn meestal de ijsberen die voor het eerst in de club komen die zo worden aangepakt.
PSR is een club waar ik nooit meer zal komen al krijg ik daar geld toe.
Gelukkig hebben we VILA MARISOL waar ik nu niks meer over hoef te vertellen omdat de andere ijsberen dat tegenwoordig doen en die dvp's zijn echt voortreffelijk netzo als het wellness-gedeelte en de tuin niet te vergeten want daar kan HAPPY-GARDEN,LIVINGROOM met zijn wachttijden,VV de nachtclub en GT waar de grenszuipers allemaal zitten niet tegen op.
Toch heerlijk om zo'n club in een goed 1/2 uurtje te kunnen bereiken en je dan volledig uit kan leven met alles wat zo'n club te bieden heeft.
Daarom ga ik er vanmiddag maar weer eens naar toe om te kijken of hij er nog staat want je weet maar nooit alles is tegenwoordig mogelijk en kom ik niet aan mijn trekken kan ik op de terugweg nog altijd even bij SUNTEMPEL naar binnen om LAURA te bezoeken.
Twee vliegen in een klap eerst die mooie club en daarna dat prachtige SUNTEMPEL met zijn kapotte sauna en plastieke wihrpool maar waar wel weer de gezelligste meiden te vinden zijn en daar kom ik voor.
TOT ZO IN VILA MARISOL.
PS Nu kunnen sommige ijsberen hier weer tikken:Wat een zeikerd is die DALTON toch met zijn prachtige VILA MARISOL: maar zoals jullie lezen van die andere ijsberen heeft DALTON toch altijd gelijk en daarom kan er maar een de beste zijn en dat ben ik en omdat het nu eenmaal zo is hebben ze voor mij een mooi liedje geschreven:HET IS MOEILIJK BESCHEIDEN TE BLIJVEN VOORAL ALS JE ZO KNAP BENT ALS MIJ.
Willem2
13 augustus 2014, 11:46
@Dalton
Je bent Golden Dreams vergeten.... daar kan je zaterdag nog heen ;)
@ all
"Aanraken is zetten" een oude schaakterm die ook hier zou moeten gelden !!!
Er wordt van alle kanten misbruik gemaakt en als dat een beetje vaak door ijsberen wordt gedaan , zal je zulke maatregelen in iedere club krijgen. Ook in Schieferhof, Babylon, HP etc. En kom niet aan met allerlei bonus-gelul voor de toekomst.....
Badslippers
13 augustus 2014, 12:02
Wanneer je duidelijk aangeeft dat er geen kamergang in zit en de dame gaat door met TZ dan is dat aanranding cq verkrachting. Zo is de wet.
Zo is de wet helemaal niet. Tongzoenen valt niet onder verkrachting. Wat bovendien ook meegewogen wordt is of je je aan de situatie kon onttrekken. Dat lijkt me in het hier beschreven voorval evident. Dan heb je nog het begrip dwang. Lijkt me ook een rekbaar begrip in een saunaclub. Maar inderdaad, laat de politie maar komen. Die zullen waarschijnlijk voor de zoveelste keer hun hoofd schudden om voor dit soort kleinigheden te moeten opdraven.
Zoals hier al eerder aangehaald. Lekker een half uurtje pre-salen, beetje liggen muilen, strelen en kneden en tenslotte €25 afrekenen. Iedereen blij.
@ all
Wederom een zeer rekbaar begrip in de saunaclub wereld. Aanraken gebeurt al op het moment dat je geboren wordt en vormt daarmee een van de meest basale handelingen om veiligheid te creëren. Bovendien stelt deze handeling je in staat om keuzes te maken. En, hoewel we geen baby's meer zijn, daarom een noodzakelijk handeling in de saunaclub om te keuren en af te tasten om te kijken wat voor "vlees" je in de kuip hebt.
sofaking
13 augustus 2014, 17:22
@ all
Daar ben ik het honder percent mee eens, maar als de tegenstrever een stuk van mij oppikt en verzet, dan denk ik niet dat ik verplicht ben tot die zet. De tegenstander zal dan eerder uit het spel gehaald worden.
Brad Clitt
13 augustus 2014, 18:27
Gewoon naar Acapulco gaan, daar heb je nergens last van.
Snor
13 augustus 2014, 20:33
Om in schaaktermen te blijven:
- Aanraken is zetten, dat klopt. Maar je bent dan nog altijd wel vrij om te kiezen welke zet je zult gaan doen. (Met het aangeraakte stuk.)
- Wit begint. Ik ga er even vanuit dat jezelf Wit bent. Als Zwart dan begint, dan speelt ze vals.
- En als allerbelangrijkste: in het schaakspel kennen beide partijen de spelregels, en daar houden ze zich ook aan. Blijkbaar ligt dat in de clubs een beetje genuanceerder.
Maar ja, ook schaken heb ik moeten leren.
(In mijn geval van mijn vader. Zeker weten dat die nog nooit van Saunaclubs en de regels die daar gelden, had gehoord. Anders had hij me daarover ook nog wijze lessen kunnen geven ;))
hasta la pasta
13 augustus 2014, 22:25
Haha, hoe leuk. Ik heb het schaakspel zelf grotendeels geleerd aan de hand van het boek van Max Euwe, "Oom Jan leert zijn neefje schaken". Er zijn in ieder geval parallellen te trekken tussen het schaakspel en het (saunaclub) leven:
- Stukken die elkaar kunnen dekken …
- Opofferingen …
- Voorspel , middenspel
- Aftrekschaak
. . . Ach , haha
Bluebear
13 augustus 2014, 22:33
Haha, hoe leuk. Ik heb het schaakspel zelf grotendeels geleerd aan de hand van het boek van Max Euwe, "Oom Jan leert zijn neefje schaken". Er zijn in ieder geval parallellen te trekken tussen het schaakspel en het (saunaclub) leven:
- Opofferingen …
- Voorspel , middenspel
- Aftrekschaak
. . . Ach , haha
Zoals daar ook zijn:
- De queen naaien
- Een loper hebben
- In de toren klimmen
- Het paard nemen
- Een pion opzetten
8275
Snor
13 augustus 2014, 22:41
- Opofferingen …
- Voorspel , middenspel
- Aftrekschaak
. . . Ach , haha
Oom Jan heb ik ook nog in mijn boekenkast staan,
Sweet memories.
LittleJoe
13 augustus 2014, 22:53
Oom Jan heb ik ook nog in mijn boekenkast staan,
Sweet memories.
Dat is dus echt wel voor beginners :biggrin:
-Voorspel, kende ik niet maar de opening wel
-Doorgeefschaak is ook wel plezant, maar alleen voor de kenners :tongue:
-Gambit voor de risicospelers, op gebied van seks laat ik dat aan me voorbij gaan,
maar speelde in de competitie heel vaak gespeeld.
-Gesloten spel
-open spel
-Diverse openingsgames zoals, siciliaans, spaans, russisch, frans enz
-helaas nooit van de griekse opening gehoord. :rolleyes:
Have fun with the game
Snor
13 augustus 2014, 23:01
Zoals daar ook zijn:
- De queen naaien
- Een loper hebben
- In de toren klimmen
- Het paard nemen
- Een pion opzetten
8275
Heel snel want ik ga moet zo naar bed (alleen :frown:)
- dekken is zeker een schaakterm
- dame zeer zeker
- queen ook, maar daar heb ik denk niet zo veel mee heb
- tijdnood
- opening(en)
- stuk(ken)
- tempo / tempodwang
- simultaan
- pennen
Maar vooral samen een lekker potje spelen.
Flipper
14 augustus 2014, 00:00
Ik heb van dat pre-sales verhaal, dat om de zoveel tijd de kop opsteekt in het PSR-item, nooit last gehad. Ik deed maar op, geen dame die er wat van zei. Enkel Serena vond op een gegeven moment dat het welletjes was (voor haar was de verhouding pre salen/kameren uit balans in haar nadeel). Ze eiste geen geld maar is één van de weinige dames die niet meer met mij op kamer wou. Dat verhaal bestaat dus al lang. Met mijn eigen ogen heb ik eens gezien dat een man zich duchtig liep pijpen in de kino en dan aan de dame vertelde dat hij daar niet om gevraagd had maar aan het rusten was. Die moest € 25 betalen en terecht! Het is altijd een moeilijk verhaal met dat pre salen. Ik maak het continue mee maar heb er zeer zelden een beetje wrevel mee. Ze mogen doorgaans veel met me doen, als ik niet wil, blijf ik cool. Ik zeg ook tijdig dat ik geen kamerintenties heb. Het is dan aan hun maar als ze nog maar durven te proberen om te tongzoenen, duw ik ze van me af omdat ik weet dat daar wel degelijk de gevarenzone begint.
Is toch makkelijk, gewoon niet mee naar de kamer gaan.. :S ik zie de moeilijkheid er niet van in hoor.. Ik heb ook wel eens die discussie gehad.. ze wou met me naar de kamer, en ik zei das goed als jij normaal tongzoent en niet wat je normaal doet... Ja zegt ze dat doe ik niet.. prima.. doei... next..
Dalton
14 augustus 2014, 01:43
@Dalton
Je bent Golden Dreams vergeten.... daar kan je zaterdag nog heen
Ben net terug uit VILA MARISOL waar ik heden middag nog voor 2 uur binnen kwam en gewoon weer opgevreten werd door een dvp in de wihrpool.
Ik heb me helemaal suf geneukt en moet eerst weer bijkomen anders ben ik dinsdag nog niet oke.
Alles bij elkaar maar 4 keer klaar gekomen en daarom hoefde ik niet naar SUNTEMPEL.
Heerlijk zoals die dvp's met je omgaan in deze mooie zaak en geloof het of niet maar mijn bek is gewoon misbruik met tongzoenen op een verschrikkelijke manier,ik geloof zelf dat deze dame nog nooit zo fijn behandeld is door een man,ze vrat me bijna op.
Het kan ook zo zijn dat deze ijsbeer pas haar eerste mannetje was die ze ooit heeft gehad.
PS Waarom zo ver rijden wanneer je goed gereedschap dichter bij huis kan krijgen om PIELEMANS weer helemaal in topvorm te krijgen?
Kwibus2
14 augustus 2014, 05:02
In animeertenten geldt de regel graag of niet. Heb je zin in een spelletje dan maak je dat duidelijk.
Ben je niet geinteresseerd hoor je dat ook te laten weten. Jammer dat er zo weinig ouderwets fatsoen meer is in de omgang met vrouwen. Het is niet vergelijkbaar omdat je in clubs met mensen en niet met materie te maken hebt maar ook in de handel zijn er lomperds die uitgebreid gaan proefrijden zonder ook maar de vaagste intentie te hebben om te kopen. KVPers, kijken voelen pleite, heb je overal.
Jammer genoeg is de tendens bij de dames steeds minder service. Het was ooit makkelijk. Wat je kon verwachten lag vast in afspraken. Nu ben je gewoon gedwongen je wensen vooraf te bespreken om op de kamer discussies die de sfeer bederven te vermijden. Voor mij een reden dames die mij bevallen trouw te blijven. Dat bespaart me het afsteken van de vragenlijst.
Dalton
14 augustus 2014, 10:15
KWIBUS een goede ijsbeer gaat iedere keer weer op onderzoek uit en doe je dat niet dan heb je kans om een topdag mis te lopen.
Zoiets gebeurde mij gisteren in VILA MARISOL waar ik een grandioos neukfestein had met een nieuwe dame die zijn weerga niet kende.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat deze dame mij uitgekozen heeft om mijn knappe uiterlijk en strakke lijf en jonge uitstraling.
Het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo'n figuur hebt als deze ijsbeer waar de dvp's voor vallen als blaadjes van de bomen.
Wat stom van mij om dat te tikken want de blaadjes beginnen pas in oktober weer te vallen en dan zou ik nu de hand aan mezelf moeten slaan bah wat smerig laat PIELEMANS dit maar niet lezen want dan hebben we de grootste ruzie.
Jan_Wandelaar
14 augustus 2014, 18:58
... ijsberen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten ...
Wanneer het gros van het publiek voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, dan is het vanzelfsprekend dat de voorstelling op een gegeven moment ook nog maar een dubbeltje waard is.
Een saunaclub hoort zich te kenmerken door een gemoedelijke sfeer tussen beren en dames welke gebaseerd is op onderling vertrouwen. De beer kan vertrouwen op een uitstekende en uitgebreide service tegen vastgestelde prijzen, en de dame kan vertrouwen op het feit dat een beer bereid is enkele honderden Euro's te spenderen tijdens zijn clubbezoek.
Wanneer de op wederzijds vertrouwen gebaseerde gemoedelijke sfeer in een club ontbreekt, dan is het per definitie geen saunaclub meer. Het feit dat een €25,00 regel word ingesteld is tekenend voor het ontbreken van het onderling vertrouwen dat nodig is om te komen tot een saunaclub-sfeer. Het is ronduit een teken van WANTROUWEN.
We kennen allemaal het groothandels-principe: hoe meer je afneemt, des te lager de prijs per eenheid word. Saunaclubs werken volgens dit principe: de prijs per kamergang/handeling kan laag zijn wanneer een klein aantal klanten de diensten in grote hoeveelheden afneemt. Zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de dienst.
Natuurlijk kan ook op een andere manier een groot volume aan omzet gegenereerd worden. Dat is het ALDI/LIDL-principe: lage prijzen en navenante kwaliteit, waarbij de kwaliteit slechts afdoende is om grote aantallen klanten terug te laten komen.
Saunaclubs zijn voor lieden die zich voor enkele honderden (of zelfs duizenden) Euro's aan seks kunnen veroorloven. Het ontbreken van dergelijke klanten zorgt voor een transformatie richting een ALDI/LIDL-bordeel met navenante dienstverlening. Ofwel: wanneer het publiek voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, dan zal de voorstelling op een gegeven moment ook nog maar een dubbeltje waard zijn.
J.W.
seksenfun
14 augustus 2014, 19:42
Morgen present in Villa Marisol. Nog maar eens proberen. Wie haalt het nu uit om een party op een dinsdag te houden :hammer: :smoke:.
Kwibus2
15 augustus 2014, 02:32
Vanmiddag maar weer eens afgezakt naar Oedt. De parkeerplaats verraadde een matige belangstelling van de ijsberen. Dat bleek eenmaal binnen juist te zijn. Rondje sauna, wat eten. Even naar de mail gekeken. Toen maar eens een verkennings ronde gemaakt. Slank blonde Roemeense gespot met een heerlijk voorkomen. Ruw geschat een C+. Puur natuur, een heerlijk gezicht. Oogcontact in het zitgedeelte van de bar. Ze kwam naast me zitten. Leuk gesprek, een slimme meid. Klein kusje op de mond werd afgeweerd. Dat is een negatieve referentie.
Het voorspelt ook allerlei beperkingen op de kamer. Het gesprek rustig voortgezet. De dame draait helemaal bij. Beetje plagen " Hoe lang moet ik nog wachten op die sleutel"
Het werd een heerlijke wedstrijd met verlenging. Meer details geef ik niet. Gezien het topic is dit weer een positieve ervaring.
Daria is een kanjer die je gewoon even de tijd moet geven haar afstandelijke houding te laten varen.
Terug naar het topic. Pre sales waar een prijskaartje aan hangt deugt niet. Toko's die daar in mee gaan zal ik niet bezoeken. Kom je alleen om te biljarten etc. maak dan duidelijk dat een kamergang er niet in zit. Dames die dat negeren moeten niet zeuren en zeker niet dreigen met hun pre sales tarief. Dat slaat echt nergens op.
Kwibus2
15 augustus 2014, 03:02
[QUOTE=Badslippers;384515]Zo is de wet helemaal niet. Tongzoenen valt niet onder verkrachting. Wat bovendien ook meegewogen wordt is of je je aan de situatie kon onttrekken. Dat lijkt me in het hier beschreven voorval evident. Dan heb je nog het begrip dwang. Lijkt me ook een rekbaar begrip in een saunaclub. Maar inderdaad, laat de politie maar komen. Die zullen waarschijnlijk voor de zoveelste keer hun hoofd schudden om voor dit soort kleinigheden te moeten opdraven.
Zoals hier al eerder aangehaald. Lekker een half uurtje pre-salen, beetje liggen muilen, strelen en kneden en tenslotte €25 afrekenen. Iedereen blij.
[QUOTE]
Rotzooi maar lekker aan, dat is precies de manier om een goed bedoelde verkenning voorafgaand aan de kamergang pijlsnel onmogelijk te maken.
Voor je een oordeel geeft over de kwalificatie en de strafbaarheid van een handeling is het handig om eerst de jurisprudentie even te raadplegen.
seksenfun
15 augustus 2014, 07:44
En over € 25 voor tongzoenen, enkel pre salen, geen kamergang, staat ook niets op de web site :smoke:.
licky luke
15 augustus 2014, 09:21
En over € 25 voor tongzoenen, enkel pre salen, geen kamergang, staat ook niets op de web site :smoke:.
Klopt volgens mij...
Ik wil wel eens iemand meemaken die weigert om € 25,00 te betalen voor presales en waarbij ze dan Die Polizei erbij halen...
Die heeft volgens mij 100% niks te maken met wat er binnen de muren van zo'n club gebeurt...
We wachten rustig af op het eerste incident...
Intussen maakt PSR zich behoorlijk impopulair t.o.v. andere clubs...
De Laef
15 augustus 2014, 09:27
beren zijn de huis regels goed zichtbaar of worden ze overhandigd. zo nee komt er geen polizei voor zoiets
Sjeufke
15 augustus 2014, 09:29
Verkrachting
Verkrachting is een zedenmisdrijf: zeden, omdat het met seksualiteit te maken heeft, misdrijf omdat het een zwaar delict is (in tegenstelling tot de overtreding, die licht is).
Volgens de wet is verkrachting iemand dwingen tot het ondergaan van handelingen die (mede) bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam door middel van (bedreiging met) geweld of door middel van (bedreiging met) een andere feitelijkheid. Kortom: er moet sprake zijn van dwang, door (bedreiging met) geweld of een andere feitelijkheid. Die dwang moet tot seksuele handelingen leiden waarbij het lichaam wordt binnengedrongen. Is dat het geval, dan is een veroordeling voor verkrachting mogelijk.
Heren doe uw voordeel er mee :cool:
licky luke
15 augustus 2014, 09:32
beren zijn de huis regels goed zichtbaar of worden ze overhandigd. zo nee komt er geen polizei voor zoiets
Dat kan natuurlijk het beste getest worden door iemand die er nog nooit is geweest en bij zijn eerste bezoek dat ook duidelijk aangeeft.
Dan zou je eigenlijk met de verborgen camera moeten vastleggen of en hoe hij wordt geïnformeerd door de theke...
Wordt er spontaan geen informatie, dan er bewust naar vragen.
Eens kijken wat men dan over het presales-tarief loslaat...
Gondolas9
15 augustus 2014, 09:36
Datum uitspraak: 12-03-2013Datum publicatie: 12-03-2013 Formele relaties:
Conclusie: ECLI:NL:PHR:2013:BZ2653
Rechtsgebieden: Strafrecht Bijzondere kenmerken: Cassatie Vindplaatsen: NBSTRAF 2013/173, NJ 2013/437, Ars Aequi AA20130839, RvdW 2013/423, NJB 2013/733, NS 2013, 173, Rechtspraak.nl Inhoudsindicatie: Tongzoen; “verkrachting” i.d.z.v. art. 242 Sr? HR komt terug van zijn eerder aan art. 242 Sr gegeven interpretatie. De eisen van rechtszekerheid staan er niet aan in de weg dat, hoewel een tongzoen op zichzelf wel het binnendringen van het lichaam met een seksuele strekking oplevert, deze in redelijkheid niet op één lijn kan worden gesteld met geslachtsgemeenschap of een wat de ernst van de inbreuk op de seksuele integriteit daarmee vergelijkbare gedraging, zodat een afgedwongen tongzoen voortaan niet meer als “verkrachting” i.d.z.v. art. 242 Sr kan worden gekwalificeerd. De HR merkt met het oog op de zaken die zijn afgedaan met inachtneming van HR NJ 1998/781 (“tongzoen-arrest”) op dat zijn nieuwe uitleg van art. 242 Sr niet kan worden aangemerkt als een voor herziening vereist (nieuw) “gegeven” a.b.i. art. 457.1 onder c Sv, aangezien dat vereiste het oog heeft op een gegeven van feitelijke aard en niet op een gewijzigde rechtsopvatting.
Don Rudo
15 augustus 2014, 09:49
Voor 'verkrachting light' hebben we in het Nederlandse strafrecht 'aanranding' toch?
In de BRD zullen ze wel iets soortgelijks geregeld hebben.
Dreigen met aangifte bij de politie bij de theke of bedrijfsleiding wegens zoiets wegens een geforceerde tz door een dvp lijkt me om allerlei redenen geen goed idee.
Voor die wat verder gaande presales is het gemakkelijkst die 25 EUR af te tikken en je dag verder niet laten bederven
Don Rudo
15 augustus 2014, 09:54
Moet je trouwens eens zien hoever je met EUR 25 komt in de lapdancerij of escort niches van de p6.. :biggrin:
Goedemorgenallemaal
15 augustus 2014, 12:09
Moet je trouwens eens zien hoever je met EUR 25 komt in de lapdancerij of escort niches van de p6.. :biggrin:
:P in de escort nemen ze voor € 25,00 de telefoon nog niet eens op.
Maar goed, ik heb het bovenstaande nog nooit meegemaakt.
"presales"het woord zegt het al, dat is wat er aan vooraf gaat, dat is zeker geen "trial".
Presales komen ook nooit uit de lucht vallen, de dame springt bij mijn weten nooit meteen bij je op schoot om meteen met haar tong je huigje te kietelen, er gaat altijd wel enig contact, verbaal en/of non verbaal aan vooraf en het moet toch een koud kunstje zijn om in dat stadium het en ander af te kappen, mij lukt het in ieder geval keer op keer. Ik ga ook nooit tot pre-sales over als ik niet zeker weet dat ik de kamergang ook door ga zetten.
Pre-sales, zeker de verdergaande, dan krabbel je niet terug. Zo dnek iker over. Zal wel met mijn degelijke katholieke opvoeding te maken hebben, wij in het zuiden hebben misschien niet dat "Hollands Zakeljke"...
Jan Verplancke
15 augustus 2014, 14:08
Slechte ontwikkeling. Vroeger was uitgebreide pre-sales in PSR heel gewoon en onbetaald. Uiteraard ga je dan te zijner tijd wel naar de kamer met zo'n meisje, en niet eerst met alle meisjes tongen en dan slechts met 1 de kamer op. Misschien is het dit hufter gedrag van enkele ijsberen dat deze regel heeft doen ontstaan. In combinatie met die hork van een thekefrau tegenwoordig in PSR, zou ik het er ook niet op aan laten komen daar.
Als je wat bekender bent bij de dames en/of de club komt het echter nog steeds voor (in Babylon, Panthera, LL, etc) dat je met een dame TZ hebt, en het onverhoopt niet tot een kamer sessie komt, maar daarbij wordt er wel vanuit gegaan dat dit een investering is in de toekomst.
Dat gaat goed tot er figuren komen die daar alleen nog maar komen om te presalen en zich dan stiekem op de WC af gaan rukken. Presale in functie van een kamergang is prima, maar presalen om te presalen en verder niks te doen... da's erover he
Badslippers
15 augustus 2014, 19:17
Voor je een oordeel geeft over de kwalificatie en de strafbaarheid van een handeling is het handig om eerst de jurisprudentie even te raadplegen.
Kan je gedachtegang wat betreft bovenstaande niet echt volgen en voor een zinvolle discussie is dat wel noodzakelijk. Dus zoals de Engelsen zeggen: "Please elaborate" ofwel in het Nederlands: "Verklaar je nader".
Verder, ik kan er ook niks aan doen dat de Hoge Raad een tongzoen NIET als verkrachting heeft aangemerkt dus daarover hoef ik verder geen jurisprudentie te raadplegen. Maar je wordt op je wenken bediend in bericht #48 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38533-PSR-%8025-00-betalen-voor-pre-sales!-Zonder-kamergang&p=384925#post384925). Het is me tevens onduidelijk waar ik een "oordeel geef over de kwalificatie en de strafbaarheid van een handeling".
Tenslotte, maar dit betreft meer een algemene opmerking, wat de ene persoon als aanranding beschouwt ervaart de ander als een zeer gewenste intimiteit. Waarmee ik wil zeggen dat er zoveel gradaties en manieren van uitleggen zijn dat zelfs de rechters daar een hele kluif aan hebben laat staan een "Thekefrau" of "Die Polizei". En dat geldt ook voor verkrachting.
Trouwens fatsoenlijk "quoten" is ook een kunst (bericht #42 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38533-PSR-%8025-00-betalen-voor-pre-sales!-Zonder-kamergang&p=384906#post384906)).
Prettige dag nog!
Big30
15 augustus 2014, 19:24
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/03/12/hoge-raad-gedwongen-tongzoen-niet-langer-verkrachting/
seksenfun
16 augustus 2014, 15:21
Dat kan natuurlijk het beste getest worden door iemand die er nog nooit is geweest en bij zijn eerste bezoek dat ook duidelijk aangeeft.
Dan zou je eigenlijk met de verborgen camera moeten vastleggen of en hoe hij wordt geïnformeerd door de theke...
Verborgen camera of toevallige spion aanwezig. Ik heb al minimaal twee keer gehoord dat ze tegen de nieuwe klanten duidelijk zeggen dat het na pre salen kameren is of € 25 betalen. Je weet dat dus voor je binnenkomt. Iets anders is dat met oude klanten. Mij hebben ze dat nooit verteld. Ik wist wel dat het bestond. Anderzijds heb ik er nooit problemen mee gehad. Ik wil het nog sterker uitdrukken: geen enkele dame maakte ooit aanstalten om daarover te beginnen, hoewel ik daar (als trouwe klant en trouwe "kameraar") heel wat "gratis" aan pre sales heb gedaan :smoke:.
Ricardo Banana
21 augustus 2014, 16:51
Gister een maat van mij hetzelfde meegemaakt in de kino van GT met duitse Mimi.
Ze hadden volgens hem alleen maar gekust en hij had gezegd tegen haar dat hij niet naar de kamer ging.
Toen kwam duitse mimi vertellen dat hij zich bij de receptie moest melden en ik zei laat ze dan maar eens hier komen. Dit voorval was in de barruimte.
Anderhalf uur gebeurt er verder niets en daarna zag ik dat hij bij de receptie stond en door allerlei thekedames werd belaagd.
Toen ben ik er eens bij gaan staan en daar waren ze niet zo van gediend en ik moest terug. Dat ging dus mooi niet gebeuren.
Volgens de thekedame (dame met bruin sluik haar tot in de nek) moest hij 50 betalen i.p.v. 25. Nou die heb ik eens voor vijf cent meegegeven.
Toen heeft me maat uiteindelijk maar 25 betaald om van het gezeik af te zijn en is hij direct naar huis gegaan. Fijn voor de eerste keer naar GT
Wij hadden echter het probleem dat hij onze bob was, dus wij konden daarna nog een taxi regelen.
Dus heren jullie zijn gewaarschuwd
De Laef
21 augustus 2014, 17:26
Gister een maat van mij hetzelfde meegemaakt in de kino van GT met duitse Mimi.
Ze hadden volgens hem alleen maar gekust en hij had gezegd tegen haar dat hij niet naar de kamer ging.
Toen kwam duitse mimi vertellen dat hij zich bij de receptie moest melden en ik zei laat ze dan maar eens hier komen. Dit voorval was in de barruimte.
Anderhalf uur gebeurt er verder niets en daarna zag ik dat hij bij de receptie stond en door allerlei thekedames werd belaagd.
Toen ben ik er eens bij gaan staan en daar waren ze niet zo van gediend en ik moest terug. Dat ging dus mooi niet gebeuren.
Volgens de thekedame (dame met bruin sluik haar tot in de nek) moest hij 50 betalen i.p.v. 25. Nou die heb ik eens voor vijf cent meegegeven.
Toen heeft me maat uiteindelijk maar 25 betaald om van het gezeik af te zijn en is hij direct naar huis gegaan. Fijn voor de eerste keer naar GT
Wij hadden echter het probleem dat hij onze bob was, dus wij konden daarna nog een taxi regelen.
als ik er weer eens niet bij ben. die banaan kan niet zonder begeleiding van DHR N of ondergetekende
joepie
21 augustus 2014, 19:26
Banaan had dat nix met de alcohol te maken
Ricardo Banana
21 augustus 2014, 19:28
Banaan had dat nix met de alcohol te maken
Die maat was de bob, dus die heeft eigenlijk zo goed als niks gedronken.
Snor
21 augustus 2014, 23:09
25 euro voor een kusje?
Ik ga zo even nakijken of ik voor een tombola voor deze club ben ingeschreven.
Mocht dat zo zijn dan schrijf ik me acuut uit.
En sowieso, ik ben er nog nooit geweest en zal er als dit inderdaad de normale gang van zaken is ook nooit naar toe gaan.
Een van de speciale dingen van een saunaclub is dat je een beetje kennis kunt maken met de aanwezige dames.
Eerst kijken, dan misschien een praatje maken met eventueel haar been over jouw been.
Een beetje presalen en dan samen beslissen: to chambre or not to chambre.
Zo niet dan niet, zo wel dan wel.
Misbruik maken is natuurlijk uit den boze.
Maar ik hoop dat ik op tijd begrijp wanneer de grens bereikt is.
Dalton
22 augustus 2014, 01:55
Wat is die bob dan gek om toch te betalen en dan naar huis te gaan.
Voor zoiets moet je noppes betalen en willen ze wat dan moeten we GT maar eventjes met alle ijsberen gaan verbouwen of gewoon gaan boycotten die klootzakken,ik ben blij voor jullie GT-gangers dat het zo'n fijne club is maar hieraan kun je weer merken dat de dames weinig verdienen.
Als dat in VILA MARISOL zo was dan had het mij zeker al 500 euro gekost voor ik op de kamer was.
Niet meer naar de clubs gaan waar ze dat leuke gedoe handhaven,dan wordt het snel weer beter als er niemand meer komt en dan nog 60 euro entree betalen wat een stelletje afzetters.
Dalton
22 augustus 2014, 02:20
Bij GT gebeurd het ook al SNOR en indien die trent doorzet dan kunnen ze me de rug op dan stop ik ermee en koop een opblaas pop,maar dan moet de gemeente eerst de 273 opblaas poppen die ik al volgespoten heb op komen halen anders is er geen ruimte.
frogger
22 augustus 2014, 06:52
Wel een idee voor onze verkoopmanagers. Als een eerst gesprek tot niets lijdt, gewoon een factuur indienen. De klant heeft toch ons verhaal aan willen horen. Dat heeft tijd en kennis van ons gevraagd.
Wentelt Eefje
22 augustus 2014, 07:24
Heb het gevoel dat dit het natuurlijke gevolg is van ijsberen die presales misbruiken. Alsof ze bij een dealer een proefritje komen maken en met 500 kilometer meer op de teller de auto terug komen bezorgen onder de verzuchting "heb je nog andere leuke karretjes, deze wordt het niet"...
Jan_Wandelaar
22 augustus 2014, 15:46
... in de kino ...
Het kernwoord hebben we nu wel te pakken:
KINO
Voor de illustere ruimtes in saunaclubs die onder de eufemistische naam 'kino' door het leven gaan is het kenmerkend dat de pre-sales naadloos in een sale over gaan. Door rond te hangen in een 'kino' geef je in principe aan dat je rijp bent voor een sale. Rondhangen in een 'kino' om gratis voorproefjes te scoren is misleidend naar de dames toe. Net zoals dat het misleidend is dat je opeens €25,00 moet afrekenen zonder dat het eerst tot een duidelijke overeenkomst is gekomen.
Wat was er eerst: de misleidende €25,00 regel, of de beren die de dames misleiden om een gratis voorproefje te scoren?
J.W.
Dalton
23 augustus 2014, 12:37
Het kernwoord hebben we nu wel te pakken:
KINO
Voor de illustere ruimtes in saunaclubs die onder de eufemistische naam 'kino' door het leven gaan is het kenmerkend dat de pre-sales naadloos in een sale over gaan. Door rond te hangen in een 'kino' geef je in principe aan dat je rijp bent voor een sale. Rondhangen in een 'kino' om gratis voorproefjes te scoren is misleidend naar de dames toe. Net zoals dat het misleidend is dat je opeens €25,00 moet afrekenen zonder dat het eerst tot een duidelijke overeenkomst is gekomen.
Wat was er eerst: de misleidende €25,00 regel, of de beren die de dames misleiden om een gratis voorproefje te scoren?
J.W.
Daar is zeker een ijsbeer die weet hoe het in elkaar zit en dat is MINIME,gewoon deze ijsbeer om raad vragen.
Dalton
23 augustus 2014, 12:42
ACAPULCO is daar een goed voorbeeld van waar diverse ijsberen alles op de bankjes uit proberen en na een 1/2 uurtje weer een ander hertje opzoeken.
Vooral de ijsberen met dat jagers-hoedje op moet je in de gaten houden.
Snor
24 augustus 2014, 11:18
Gisteren heb ik in YY mijn vrijkaartje besteed.
Daar hoorde ik ongeveer hetzelfde verhaal.
Van een aardige vrouw waar ik een kwartiertje heb mee gekletst (prima presales dus) en uiteindelijk niet mee gekamerd heb, maar die getuige was geweest van het voorval.
Een vrouw krijgt een man zover om de KINO in te gaan.
Beetje strelen en hij krijgt natuurlijk een stijve.
Zij vraagt hem of hij wilde dat zij hem pijpte en hij zei duidelijk dat hij dat niet wilde.
Volgens het verhaal weerde hij haar ook af.
Toch zat ze even later met haar mond om zijn pik.
Hij duwde haar onmiddellijk van zich af en liep de KINO uit.
"NEE, eerst afrekenen"
Volgens het verhaal weigerde hij dat, dus naar de receptie waar de dame die mij dit verhaal vertelde (vrijwillig) als getuige is meegegaan en de man in het gelijk stelde.
Zij vond ook dat dit niet kon.
Resultaat: hij heeft 50 Euro moeten dokken. Vanwege zg. pijpen.
Weet wel: het is een verhaal uit tweede hand, ik heb het niet zelf meegemaakt.
Maar mij zien ze voorlopig in geen enkele club meer in de KINO, tenzij met een meisje dat ik ken en vertrouw.
En gelukkig zijn er die voldoende, maar meestal slaan we dan de KINO over ;-)
Alexander de Grote
24 augustus 2014, 11:50
Er was een tijd dat je als klant in Golden Time ALTIJD gelijk kreeg van de thekevrouwen, de dame werd dan zelfs naar huis gestuurd om een klein akkefietje. Maar tijden zijn veranderd, we zijn de melkkoe geworden van de FKK Sauna clubs. Doordat diverse beren misbruik maken van de goedheid van diverse dames moeten we nu allemaal het onderspit delven.
Gevolg is dat ik alle pre-sales van me af sla, me niet laat aanraken door een of andere vrouw die gewoon even mijn goddelijke lichaam wilt aanraken. De donkere Kino vermijdt om zo het risico niet wil lopen "genaaid" te worden door een of ander link loeder die snel een geeltje wilt verdienen.
Waar is het nu nog leuk, waar beide partijen het naar hun zin hebben voor een leuke tijd op de kamer te beleven. En toch van te voren op een normale manier kennis te kunnen maken, zonder het risico te lopen van €25 boete.
aamu
24 augustus 2014, 14:18
Ach bijna alle kino's zijn hetzelfde:
https://www.youtube.com/watch?v=i6JKG7G8Tw0