PDA

Volledige versie bekijken : Angelina ( Roemeense , donker haar)

little diablo
18 november 2006, 12:08
Haarkleur/-lengte : lang donker bruin stijl
Lengte dame : 160/165
Postuur/Cupmaat : slank cup A
Nationaliteit/Taal Roemeens/duits,engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :piercing onder in lip boven in lip,en navel en in de klit
Service: FT,NMC,PZC.TZ,deeptroath
Voordelen: enorm geile look:p :p
Nadelen: geen
Tijdsduur :1 uur
Prijs :100 ( met fooi)
Extra’s bij het bezoek:
after sales

Deze dame had ik een week terug ook al gespot en constant kruisde onze blikken elkaar en was er klik,ze heeft een lekkere geile look,super slank,mooie billetjes en loopt topless. Nadat ik naast haar op de barkruk had plaatsgenomen,vroeg ze of ok zin had om mee naar buiten tegaan en samen onder de dekens tegaan liggen. Dat dus ten uitvoer gebracht.
Toen we daar plaats hadden genomen begon ze lekker spontaan te tongen en te kroelen. hiervan een heel tijdje genoten want er was ook nog een wacht tijd voor de sleutel. Toen met haar naar blokhut 12 vertrokken.
Daar aangekomen lekker heftig verder:love: en toen haar maar eens verwend met me tongetje(mmm klit piercing),en hier zat wel beweging in want telkens weer kwam haar gehele bovenlijf los van het matras en moest ze nme afremmen:D Na een tijdje heb ik me rubbertje omgegooit en in mis van start gegaan,al snel kwam ze :freu: iets te snel zei ze en ze wou nog wel een ronde. Oke dan maar mer de rodeo verder en wat een body heerlijk,lekker licht. Het ideaale voor mij:D uiteindelijk aardig wat doorgenomen van de kamasutra handleiding,en een behoorlijke tijd me ontploffing uitgesteld. Dit bewaard voor het:fuck: einde.
Top meid lekkere goede totale sex groot herhalings gevaar.

saluti L Diablo

little diablo
18 november 2006, 14:37
moderator kan je de recencie effe aanpassen,dit is dus zie ik net Juliana2(roemeens)

saluti L Diablo

little diablo
30 december 2006, 12:34
Deze Juliana werkt zo maar eens af en toe in Gt. Een mooie verschijning. Ze is roemeens maar heeft ook wel weer iets ooosters in zich. Me 3e kamer bezoek ben ik met haar mee geweest,en zoals ik in voorgaande recencie al schreef was mijn ervaring met haar weer goed. Ze was gisteren druk dus volgens mij hebben meer beren met haar een ervaring opgedaan;)

Saluti l Diablo

little diablo
6 januari 2007, 09:50
Gisteren weer een lekker geil half uurtje met der gehad:freu: Ze noemde zich toen wel Angelina,werd later door de Cock ook nog bevestigd. Moderator zou je het effe kunnen wijzigen;) dan wordt het Angelina2

Saluti L Diablo

Willem2
6 januari 2007, 14:12
Gisteren weer een lekker geil half uurtje met der gehad:freu: Ze noemde zich toen wel Angelina,werd later door de Cock ook nog bevestigd. Moderator zou je het effe kunnen wijzigen;) dan wordt het Angelina2

Saluti L Diablo

Angelina met de donkere haren ;)
Ik denk dat de andere naar de oude doos gaat.

Gr Willem2 :wink:

little diablo
6 januari 2007, 14:17
Angelina met de donkere haren ;)
Ik denk dat de andere naar de oude doos gaat.

Gr Willem2 :wink:
Hey w2

Ja die andere kan in de oude doos,thanks;)

Saluti L diablo

MiniME
7 januari 2007, 22:27
Zeer mooie dame, mooiste smile van heel GT, en superlijf!

Ze is van Roemeens/Iraanse afkomst en spreekt goed Duits en wat Engels.

Service is goed, maar geen FT (en voor COB vraagt ze ook 25 euro extra), voor de rest zeker een aanrader. Zoenen is top!

De andere (Duitse) Angelina heb ik ergens in November nog gezien, maar ze komt slechts zeer af en toe.

ilovethaigirls
2 mei 2008, 23:12
Daarnet met deze dame ook op de kamer beland. Ze vertelde me dat ze een jaar was gestopt en pas deze week terug is begonnen.
Enorm geile look en zo is ze eigenlijk ook op de kamer. Ik kan al het goede dat hierboven geschreven is beamen.