Volledige versie bekijken : Herten, Sanne Privé, Algemeen
Tiga
18 november 2006, 14:24
Nav de nationale relaxdag staat dit huis op de voorpagina van Dagblad De Limburger met foto...
78
Willem2
24 april 2008, 22:22
Sanne Privé
Rijksweg 13
6049GV Herten
T: 0475 350041
E: info@sanneprive.nl
Internetadres : http://www.sanneprive.nl/
Namens Bokito8 zet ik dit privéhuis wat meer in de schijnwerpers. Hij is er namelijk op de kamer geweest met een blonde nederlandse van 26 jaar. Hij vond het een mooie meid die ook goede service leverde. PZC,zoenen, NMC.
De naam was die weer even vergeten maar dat komt nog wel want hij gaat wel weer een keer terug.
foots
24 april 2008, 23:05
Wat leuk, ik lees en hoor van Sanne dat je ook je vrouw mee mag nemen:lostit:.
Wat een orgineel idee ! Ik ga gelijk een vrouw zoeken :teuflisch !!
Groet,:wink: Foots
yylover
9 december 2020, 15:36
Het werd langzaam weer eens tijd van bil te gaan. De eerste coronagolf probleemloos doorlopen maar in deze 2e golf kwam de jeuk weer.
De ironie wilde dat ik tijdens mijn laatste bezoek had afgesproken met 2 dames om telefoonnummers uit te wisselen en zo te kunnen afspreken in Sixsens, maar compleet vergeten.
En toen kwam de 2e lockdown. SS is nog open maar ik kan helaas geen afspraak maken.
En als ik de verhalen alhier zo lees, is het niet erg inspirerend om een uur voor te gaan rijden.
Op Kinky.nl eens rustig bekeken wat er zoal aanwezig is bij Sanne prive. De club waar ik in 2014 mijn wandelcarriere ben gestart en lekker dichtbij.
En zo kwam ik terecht bij Barbera, een Spaanse dame (kan ook zomaar Roemeens Spaans zijn, maar boeit verder niet) , 40 jaar oud en een hele lange lijst van service extra's.
Ze staat met foto's en al op Kinky, kan je zelf oordelen. IK deel de link verder niet.
De meeste extra's zijn niet zo mijn ding maar de service zou wel ok moeten zijn.
Vanmiddag met haar afgesproken en om 2 uur me gemeld bij de achteringang.
Dezelfde ontvangstdame als 6 jaar geleden maar een andere hond. Gezellig even 10 minuutjes met haar gebabbeld.
Ze was er wel op voorbereid dat het binnenkort ook hier gesloten zal moeten worden.
Anyway, Barbera kwam me ophalen en we gingen het bekende smalle wenteltrapje omhoog.
Ik vond haar mooier dan de foto's op Kinky en 40 jaar oud geef je haar nu ook direct niet.
Een uurtje met haar (of zij met mij) mogen spelen en het was helemaal ok. Het was even wennen maar geleidelijk kwam ze wat meer los.
Haar grootste probleem is dat ze nauwelijks tot geen Engels, Duits of Nederlands spreekt. Communiceren was uitermate lastig.
Het thema saunaclubs kwam ter sprake en vanwege haar gebrekkige taalkennis zag ze geen mogelijkheid om hier binnen te komen.
Ze werkt in meerdere priveclubs maar doet ook privebezoek.
HHG met haar is heel groot. Wie weet wat de toekomst brengt. Voorlopig zie ik de saunaclubs nog niet heropenen.
Hopelijk blijven de priveclubs wel open. Voor mij, de meest aantrekkelijke optie de komende maanden. Privebezoek zou ook kunnen, maar ja....geen telefoonnummers...
Groetjes uit Limboland
Jan Verplancke
8 december 2021, 10:50
Nav de nationale relaxdag staat dit huis op de voorpagina van Dagblad De Limburger met foto...
78
Rijksweg Linne/herten had je vroeger de ene na de andere club. Nu nog maar een schrale bedoeling. Zijn er nog 1 of 2 open.
Brad Clitt
8 december 2021, 11:44
Er zijn er nog drie, Fazenda Club, Postillon Bar en Sanne Prive dus.
En de Wallen in Maasbracht, maar dat is niet echt een club.
Eddy_V
8 december 2021, 13:55
Dat jij dat allemaal zo precies weet… ;)
PS bij Sanne kwam ik een jaar 15 geleden nog wel eens, mooie dames destijds maar te dicht bij iemand die ons allemaal in de gaten houdt..
Brad Clitt
8 december 2021, 14:11
@ Eddy_V
Ik weet dat zo precies omdat ik diegene die ons allemaal in de gaten houdt zelf in de gaten hou.
De verleiding is té dichtbij voor hem...
Trouwens, bij Sanne ben ik mijn carriere in de pay6 begonnen. Sindsdien is het niet meer goedgekomen met me. ;)
JonnyFontane
8 december 2021, 16:08
Pico bello in Well is ook niet meer....
Lang geleden afgebrand.
En in Kelpen Oler heb je ce'st la vie....
Dus de redacteur heeft zijn werk niet goed gedaan.
Brad Clitt
8 december 2021, 16:51
Artikel is van 18 november 2006, dus Pico Bello zal toen nog niet afgebrand zijn.
Of C'est la Vie toen al bestond weet ik niet, maar volgens mij staan alleen de deelnemende etablissementen genoemd.
YinYang bijvoorbeeld deed toen blijkbaar niet mee, hoewel het natuurlijk wel bestond.
Jan Verplancke
8 december 2021, 17:40
Artikel is van 18 november 2006, dus Pico Bello zal toen nog niet afgebrand zijn.
Of C'est la Vie toen al bestond weet ik niet, maar volgens mij staan alleen de deelnemende etablissementen genoemd.
YinYang bijvoorbeeld deed toen blijkbaar niet mee, hoewel het natuurlijk wel bestond.
Ze zullen niet allemaal meedoen inderdaad. Witte Paard was er toen in elk geval ook. En die deden dus ook niet mee blijkbaar.
BefBeer
8 december 2021, 18:43
Veel oude adressen die niet meer kloppen in dat lijste!
Siberische tijger
8 december 2021, 20:26
Gek hè?
Het eerste bericht is van 2006.
jansenroy
8 december 2021, 20:46
Dat jij dat allemaal zo precies weet… ;)
PS bij Sanne kwam ik een jaar 15 geleden nog wel eens, mooie dames destijds maar te dicht bij iemand die ons allemaal in de gaten houdt..
Tis dat het privé is, anders had je dat lelijke gezicht van mij al veel eerder gezien. Rond die tijd kwam ik ook wel bij Sanne. Of een stukje verderop, dacht bij Yvonne. En de Wallen zijn voor mij een cafetaria waar de SC een sterrenrestaurant zijn, goed om even te snacken, maar meer ook niet.
Ties85
9 december 2021, 16:13
Het heeft misschien geen fuck te maken met sanne privé of midden Limburg, maar in Zuid-Limburg is er zowaar vorige week weer een club geopend ipv. gesloten voor de verandering.
De naam is Madame Chanet in Kerkrade, gevestigd in het gerenoveerde pand waar vroeger Thai Golden Star zat, goedkoop vind ik het er niet zelf ook (nog) geen ervaring mee.
Maar goed voor wie interesse heeft in privé zaken in het Limburgse doe er je voordeel mee...
https://madamechanet.nl/
Nulnulzeseneenhalf
9 december 2021, 22:06
Rijksweg Linne/herten had je vroeger de ene na de andere club. Nu nog maar een schrale bedoeling. Zijn er nog 1 of 2 open.
8, als ik me het goed herinner. Van De Wallen tot net in orde bebouwde kom van Roermond
Fazenda, was dat vroeger niet Sneeuwwitje?
Pico bello in Well is ook niet meer....
Lang geleden afgebrand.
En in Kelpen Oler heb je ce'st la vie....
C’est la vie ligt in Weert. Snelweg is de grens daar. Ook toen al.
In de buurt van Pico Bello lagen volgens mij nog 3 of 4 clubs, danwel privehuizen. Vaker geweest.
E9 bar in Ittervoort. Nog een paar jaar onder een andere naam als nevenvestiging van De Wallen. Ligt ook al jaren leeg. Misschien wel omdat de snelweg allang E25 heet.
En Yin Yang was 15 jaar geleden volgens mij nog een luxe priveclub.
Jan Verplancke
10 december 2021, 08:20
O.a. Dolce Vita had je daar aan de Rijksweg bij Herten. Langs de N271 zaten ook een aantal clubs/privé-huizen. Fazenda zit inderdaad in het gebouw waar voorheen Sneeuwwitje zat. Sneeuwwitje is toen dicht gegooid omdat er een keer drugs was gevonden en ze nog aan een aantal andere regels niet voldeden.
Jan Verplancke
10 december 2021, 18:41
Eens gekeken in het archief van de Limburger. Op de hoogtijdagen zaten er 14 plezierhuisjes aan deze weg.
Johan35
11 december 2021, 10:27
Kijk, een positief signaal.
Als nu YY en Club 22 weer open gaan, en wie weet in Duitsland nog een, zou dat heel prettig zijn. Hoop doet leven.
Het heeft misschien geen fuck te maken met sanne privé of midden Limburg, maar in Zuid-Limburg is er zowaar vorige week weer een club geopend ipv. gesloten voor de verandering.
De naam is Madame Chanet in Kerkrade, gevestigd in het gerenoveerde pand waar vroeger Thai Golden Star zat, goedkoop vind ik het er niet zelf ook (nog) geen ervaring mee.
Maar goed voor wie interesse heeft in privé zaken in het Limburgse doe er je voordeel mee...
https://madamechanet.nl/
Jan Verplancke
2 september 2022, 22:07
Kijk, een positief signaal.
Als nu YY en Club 22 weer open gaan, en wie weet in Duitsland nog een, zou dat heel prettig zijn. Hoop doet leven.
Club 22?
mentholbear
2 september 2022, 23:51
Club 22?
Zat in Emmerich. Voorheen ook saunaclub onder diverse namen, waaronder Lekker Ding.
Kleine SC dichtbij de grens met 2 jacuzzi kamers.
Vond het alleen jammer dat er etenstijden waren en dat er binnen geen rust ruimte was. Gebruikte de kino daar voor, maar soms wilde men daar wat 'sporten'.