PDA

Volledige versie bekijken : Dali (Hongaarse)



seksenfun
14 augustus 2014, 20:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif





Dali (Hongaarse)



Leeftijd

:

22 jaar

Taal

:

Duits (goed)



Haarkleur

:

Zwart

Haarlengte

:

Lang



Lengte

:

1.50 m - 1.55 m

Postuur

:

Slank



Tatoeage

:

Onbekend

Lichaamsdeel

:




Piercing

:

Onbekend

Lichaamsdeel

:




Cup-maat

:

B

Siliconen

:

Nee



Kleur ogen

:

Bruin

Herhalingsgevaar

:

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg



Prijs

:

200 euro

Tijdsduur

:

130 minuten



Service

:

NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar



Extra info

:

- flinke kont (rekening gehouden met haar figuur)
- kleine borstjes toch wat afhangend
- zeer lieve mooie gezichtsuitstraling
- praktisch enkel aanwezig boven bij de HWP's en de sofa's aan de sauna's
- voor zover ik het goed voor heb, geen tatoes, geen piercings
- buik niet volledig strak
- uitmuntende pre sales
- after sales gebeuren vrijwel enkel als ze de kans inschat dat een nieuwe sessie zal volgen, beetje flirten en kussen, plagen en spelen zonder kamergang, begint haar snel op de zenuwen te werken
- de eerste sessie van dik twee uur was fenomenaal goed, de tweede sessie, andere dag, ander moment was erg goed, zeker bovengemiddeld maar duurde maar een uur en zij zelf was aan het werken naar twee uur en bijgevolg bleef actie van haar kant wat uit --> derde sessie redelijk onwaarschijnlijk
- (makkelijke naam; die onthoud ik dan wel, dacht ik...).

:smoke:

De Laef
14 augustus 2014, 21:08
haar naam is doris

seksenfun
15 augustus 2014, 06:46
Hartelijk dank. Weten we dat ook weeral (terug). Nu loont een uitgebreider verslagje... dat volgt (want zo dadelijk maak ik me klaar om naar VM af te zakken :smoke:.

seksenfun
16 augustus 2014, 13:48
Het is toch niet Doris, het is Dali, zeker weten weer :smoke:.

seksenfun
16 augustus 2014, 20:20
Wat is er mis met een dame waarvan je "wauuwww" zegt, als je ze ziet wandelen door de club? Zelfs als je later merkt dat er nog veel mooiere rondlopen? En zijn die veel mooiere dames veel beter of slechter op kamer? Dali heeft een hele mooie en lieve uitstraling in haar gezicht.

Niet dat ik zo vlak na een saunaronde van plan ben om te gaan kameren maar ineens kon ik Dali van dichterbij bekijken. Ze komt op me liggen terwijl ik aan het uitrusten ben van de saunabeurt. Op dat moment, hoe mooi en hoe leuk ik ze ook vind, maakt ze maar bitter weinig kans om haar slag te slaan. Er is dus een kans en die greep ze, met beide handen. Ze begon me eigenlijk al direct binnen te draaien, en hoe? Super! Niet even, ze bleef maar doorgaan. Al snel ging het goed en zoals het hoort met tongzoenen waren we met z'n tweetjes lekker mekaars tongen aan het likken. Als ze je zo tongzoenen, gegarandeerd krijg je een stijve.
Dali heeft de uitstraling van een jongedame van 22, Dali is 24. Ze laat haar haar altijd los hangen. Dali heeft geen piercings, geen tatoes en meet zonder schoenen 1,53 m. Ze houdt van knuffelen en strelen. Zoent en tongzoent erg veel en erg goed. Een must op dat vlak voor de liefhebbers. Dali weet GFE en PSE fantastisch goed te combineren. Ze houdt er zelf van om van een GFE-sessie over te gaan naar een PSE-sessie. In standje 69 is het genieten met haar. Dali droogneukt à volonté, wat ik toch steeds een enorm pluspunt vind omdat je zo toch precies een beetje echter aan het "vrijen" bent in de GFE-fase.
Ik verbleef tijdens mijn eerste sessie met haar in gedachte 1 uur en 15 minuten op kamer. In werkelijkheid was er twee uur en tien minuten om. Dat allemaal in zo'n grot boven aan de HWP's. Gelukkig met airco. Alles was zo leuk, zo intens, zo.... dat de tijd sinds héél lang door mij onderschat werd. Des te beter natuurlijk. Als je geen geld wil uitgeven, moet je niet naar de clubs gaan.
Ik vreesde voor een verslaving aan Dali en beloofde mezelf om daar niet aan toe te geven. Dat lukte me heel aardig. Verschillende bezoekjes haar links laten liggen. Mijn eerste bezoekje na de sessie verliep speels met haar. Beetje flirten, spelen, plagen, kusje geven.... Misschien ga ik toch wel weer met haar op kamer. Ik ken mezelf een beetje en als het zo een tijdlang verloopt.... Ze maakte het me echter gemakkelijk door plots een opmerking te geven over mijn (zwaar woord) "losbandig" gedrag. Ik was even vergeten dat Sharks geen pre sales club is. In dat opzicht onderscheidt zij zich dus niet van de anderen. Beetje fun voor kamer kan maar fun voor de fun, da's wat anders. Dali, toch commercieel ingesteld dus. Anderzijds dien ik te melden dat voor 2 uur en 10 minuten (slechts) € 200 werd gevraagd door haar.

Na enkele bezoekjes kwam het dan toch weer tot een sessie. Dit keer niet vlak na de sauna maar vlak voor ik een sauna wou gaan nemen. Bij de eerste sessie trouwens helemaal geen minder libido ondervonden na mijn saunagang. Dat is quatsch. Je moet de juiste vrouw treffen. Dali kwam bij me zitten op de sofa, heerlijk tongzoenen, lief doen, uitdagen... alles speelde weer als een film in mijn hoofd en we huppelden weer naar zo'n grotkamer. Net als vorige keer leefde Dali zich goed in, in de GFE-rol en genoot ze weer met volle teugen van de verwenningen die ik ook haar gaf. Uiteraard windt dat mij ook op. Anders zou ik het niet doen. Jammer genoeg viel me toch iets op. Dali nam zelfs minder initiatief en liet me net iets te veel begaan en mijn ding doen. Zonder zelf ook wat te doen. A.u.b. nuanceer deze zinnen wat want mij valt dat erg snel op. Ik kreeg een beetje de indruk dat zij in haar hoofd gestopt had dat het weer een twee-uur durende sessie zou worden maar zoiets plan je niet op voorhand. Dat komt wel, als het moet. Ik ben tegelijk ook gevoelig aan de minste verandering die optreedt tijdens een twee sessie met dezelfde dame als die geen verbetering betekent. Ik noem het dus een lichte vorm van tijdrekken en dat wil ik niet, ook niet in light vorm. Voor de rest geen klagen. De pijpbeurt was weer met volle overgave. Weer alsof een hond zijn been vast had. Toch zal een derde sessie uitblijven :smoke:.