PDA

Volledige versie bekijken : Jacqueline (Duitse) ex-Steffi Gt/PHG/DV



Jorah Mormont
19 november 2006, 01:29
Haarkleur/-lengte : bruin / halflang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, beffen, zoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Trio met Jessica (Duitse)

Deze Steffi stond bij Sonny de gehele week al op z'n verlanglijstje vanwege haar mooie voorkomen en uiteindelijk is het er gisterenavond van gekomen. Een leuk vlot meisje met hele mooi blauwe ogen. Lekker bruin kleurtje en een mooi gebit. Ik zat naast haar op de rand bij de kino en vroeg haar de sleutel te halen. Terwijl ze de sleutel aan het halen was raakte ik aan de praat met Jessica welke een kussen verderop zat. Toen Steffi terugkwam vroeg ik of ze het goed vond dat Jessica ook mee mocht doen. Geen probleem, en wij met z'n drieen naar de blokhut.
Steffi een dame met een hoog knuffel gehalte maar niet uitbundig in de sex. Pijpen wat kort en bondig, gebefd worden vond ze geen probleem. In dit triospel was Jessica meer de aanjager en na verloop viel het spel bij Steffi wat stil. Nadat ik eerst Jessica had geneukt, heb ik bij Steffi het condoom vol gespoten. Kutje van haar voelde overigens wel lekker strak aan.

Steffi, een hele mooie meid om te zijn, maar niet echt vol overgave op de kamer. Een herhaling met haar zal er dan ook niet inzitten.

BR, Sonny

Big30
5 mei 2007, 09:12
Vraagje aan Sonny:
Er loopt in PHG nu al een tijdje een Duitse Steffi rond die hiervoor in Gt werkte, welke dame is dat?



100% zeker de Steffi van dit topic!

BR, Sonny:wink:

Note Big30:
Thxs, Sonny gaan we Steffi verplaatsen!

shadow
18 mei 2007, 10:53
Haarkleur/-lengte : Blond/Half lang
Lengte dame : 1m65cm
Postuur/Cupmaat : Normaal/ B cup
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : -/ -
Service: PZC,NMC, rest onbekend
Nadelen:
Tijdsduur : 20 minuten
Prijs : 50 euro

Op Hemelvaart was deze dame 1 van de weinigen, welke vrij was.
Ze had een lief blond koppie, leuk bruin kleurtje en vertelde dat ze uit Koln kwam. Bij de speelautomaten kwam ik met haar in gesprek en het leek me
wel de moeite waard. Op de kamer begon ze vrijwel direct te pijpen.
Het kwam een beetje ongeinteresseerd over en voelde maar matig. Daarom besloten om maar te neuken. Ook dit was matig. Toen ze merkte dat ik ging komen, begon ze plots nog snel wat te kreunen. Mischien had ze haar dag niet, misschien is het gewoon niets. Eindcijfer 5

Willi69
19 mei 2007, 00:22
Sammy gehört zu dem deutschen Clan um Celina & Josie, die ja auch nicht gerade als Service-Highlights gelten. :green_smi

Knabbel
20 mei 2007, 15:43
Sammy gehört zu dem deutschen Clan um Celina & Josie, die ja auch nicht gerade als Service-Highlights gelten. :green_smi

De hele dag zit dat clubje, samen met Noelle, verveeld te kijken aan de stammtisch in het Nachtcafe. Vanuit de sauna eens een tijdje in de gaten gehouden: hoogtepunt van de dag was het vijlen van de nagels. Daarnaast alleen maar zeuren om de schuifdeur die op een kiertje staat, terwijl ze binnen alleen maar zitten te paffen en het buiten notabene 20 graden en stralend weer was. Geen wonder dat ze zo weinig te doen hebben......

Manni1A
24 april 2008, 00:53
Sammy ist seit heute wieder im PHG. Service war okay - aber kein Highlight. Trotzdem ein schönes Wiedersehen

Beron
24 april 2008, 11:49
Ein optischer Leckerbissen - da sieht man über mangelnde Hingabe auch mal hinweg.

Freddy_K
7 juni 2008, 23:44
vanmiddag/avond was er ook een Duitse met halflang geblondeerd haar, blauwe ogen en een leuk vriendelijk gezicht. Ik ken haar uit Living Room maar ben haar naam vergeten (werkte denk ik 1 of 2 jaar geleden in LR). Ze zat vrijwel de hele dag bij de speelautomaten met vriendinnen en ik heb haar geen 1 keer naar de kamer zien gaan.

Later op de avond kreeg ik zin om met haar naar de kamer te gaan (ondanks dat mijn ervaring in LR niet echt geweldig was) maar ze was in gesprek met iemand (wat nogal lang duurde) dus ik heb het maar uitgesteld tot een volgende keer. Kan dit sammy zijn geweest? Hoe was haar naam ook alweer in LR?

foots
8 juni 2008, 15:54
Heren, beren,

Geen kamerervaring met Sammy, maar wel een aanvaring.
Mijn maten waren vrolijk bezig op de gokkast en ik stond erbij te kijken. Niet geinteresseerd, want ik snap er niets van. :confused:

Uiteraard kreeg ik weer de lucht van de gebarbequede spek in mijn neus en ik dacht ik haal nog een bordtje. Niet vreemd voor mensen die mij kennen. Ik kwam terug en zette mijn bordje op de kruk, zodat ik lekker kan kanen. :luvlove:

Nou daar stond nog een tas op de kruk en Sammy riep al moord en brand. Na de tas te hebben verwijderd maakten ze nog wat vervelende opmerkingen, want ik moest maar ergens anders gaan eten. :eek:

Daar heb ik een teringhekel aan, dus ik zei dat zij daar maar weg moesten gaan. Nee, ze werkten daar zeiden ze. Nou volgens mij waren ze gewoon erg klantonvriendelijk en werken ze op de kamer en speelden ze niet eens op de gokkast en ze zaten niet op de kruk. Dus ik at lekker mijn bordtje leeg. :baby2:

Wat een ontzettend stelletje klerewijven, ik wil ze nog niet voor niets. :fuck:

Groet, Foots

facial
9 juni 2008, 08:24
Is inderdaat niet echt slim van haar om zo op je te reageren foots, ze is mischien niet al te klantvriendelijk ingesteld, maar ik heb toch ook vaak goede ervaringen met Sammy gehad groot voordeel van haar vind ik dat ze altijd wil dat de man eerst gaat douchen en als ze eenmaal op de kamer is, ze bij mij altijd zeer goed haar best doet. Ze heeft ook echt een heerlijk lichaam en koppie en heeft daardoor de instelling de beren komen toch wel naar me toe. Maar als je haar neemt heb ik er nog nooit geen spijt van gehad.

Jorah Mormont
15 juni 2008, 00:25
Op de EM party ben ik met deze Sammy naar de kamer geweest. Ik ken Sammy al reeds een poosje, ik spreek haar altijd met Steffi aan omdat ik haar onder deze naam in GT heb ontmoet. Overigens is deze Steffi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3862&highlight=Steffi) dus Sammy (kan worden samengevoegd).

Deze sessie vanavond was buitengewoon goed. Zal zeker haar vaker een sleutel laten halen.

Groet,

Sonny

RAUL7
15 juni 2008, 09:17
Op de EM party was ik ook met dit mooi en lief meisje op de kamer, kussen deed ze niet, pijpen met condoom, en daarna afgewerkt in 2 standen :smile:!
Op kamer nam ze wel haar tijd, was niet gehaast om het rap af te werken :D!

:wink:

Knabbel
10 augustus 2010, 16:23
Nu actief in Dolce Viat D"sseldorf onder de naam Jaqueline. (en nog steeds blond)

woods25
2 november 2010, 18:02
Schade daß diese schöne Frau nicht küsst sonst hätte Ich Sie schon längst gebucht;)
Gruß
woods25

Admin
20 maart 2012, 20:27
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/jacqueline/1.jpg (www.dolce-vita.com)

https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/jacqueline/2.jpg (www.dolce-vita.com)

https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/jacqueline/3.jpg (www.dolce-vita.com)

Admin
3 april 2012, 12:55
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/jacqueline/4.jpg (www.dolce-vita.com)

https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/jacqueline/5.jpg (www.dolce-vita.com)

Admin
20 maart 2013, 14:22
http://www.dolce-vita.com/images/120413_011538_IMG_5728-jakline-500x.jpg (www.dolce-vita.com)

http://www.dolce-vita.com/images/120413_011524_IMG_5755-500x-jakline.jpg (www.dolce-vita.com)

BefBeer
7 maart 2014, 19:47
Jacquline was mijn 1e prooi dit keer (of ik de hare ?).
Mooie meid en op een of andere manier kies ik hier voor Duitse kwaliteit en durf ik hier geen oostersche experimenten te doen.
Ik hoef niet perse blond dat is niet de reden.
Ik had Jacq al in haar buiten de muren uniform gezien en trof haar later in vrijwel eva-kostuum aan.
Gelijk een open houding en direct handje vast alsof we verliefd waren.
Ze vertelde me ook nog in YY gewerkt te hebben maar al 5 jaar in DV te zitten/liggen.

Duidelijke tekst en eerlijke deal. Dus de kamer op na al dat geklets.
Hier blijkt ze een zeer mooi gezicht en lieve ogen te hebben al ze haar bril afzet.
Weinig zoenen, zalig schmuzen, likken doet ze heerlijk, ze laat zich goed beffen en legt een kussen onder haar billen om je geen stijve (nek) te laten krijgen.
Zeer klantgerichte service! Top!
Haar beheersheid liet ze spontaan van zich af glijden na de nodige orale verwenning mijnerzijds....
Nog diverse standjes uit de sex-bijbel doorgenomen en heerlijk orgasme gekregen.
Een uur met haar is zo voorbij en ik heb ondanks gebrek aan zoenen, me geen moment verveeld!

BefBeer

Knabbel
12 oktober 2014, 09:15
Nu Thekefrau in DV.