PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Hongaarse)

licky luke
22 augustus 2014, 11:53
Sandra
Ungarisches Mädel
33 Jahre jung, schwarzhaarig, 165 cm groß, 55 kg leicht, graue Augen, Körbchengröße 75A, komplett rasiert. Sandra spricht Englisch, etwas Deutsch, Italienisch und Serbokroatisch.

8322

Brad Clitt
22 augustus 2014, 13:08
Bedankt licky luke voor het openen van een draadje n.a.v. mijn ontmoeting met deze Hongaarse schone gisteren (was ik zelf van plan, maar je was me voor).

Zoals jullie aan de foto kunnen zien laat de achterkant weinig te wensen over, de voorkant past gelukkig hierbij. Ze is het type girl-next-door, knap met een lieve uitstraling, vooral haar ogen vind ik bijzonder mooi. Buiten de kamer heeft ze haar haren gewoon los, op kamer in een knotje, wat haar eigenlijk nog sexier maakt. Ze lijkt dan net op die sexy, maar strenge lerares waar je vroeger op school van lag te dromen.

Na mijn binnenkomst werd aan Sandra gevraagd of ze mij even een rondleiding wilde geven, dat deed ze heel leuk en we waren eigenlijk meteen al in gesprek, dus een klik was er al (van mijn kant zeker aangezien ik de hele tijd al verlekkerd naar dat wiebelende kontje keek). Na het omkleed-ritueel kwam ik terug boven en ging ik eens de aanwezige dames bekijken en hoewel het niet verplicht is om de dame van de rondleiding een kamergang te gunnen, besloot ik echter toch haar te vragen. Ze sprak me gewoon het meeste aan van de niet al te talrijke dames, hoewel er zeker nóg mooiere meiden rondliepen (maar die gunden me amper een blik waardig en dan scoor je bij mij geen punten).

De kamergang zelf verliep goed, er was geen sprake van afraffelen en was daarbij de hele tijd lief en aardig (ze heeft ook gevoel voor humor, eén keer lagen we beide in een deuk van het lachen). We begonnen liggend met TZ en knuffelen/strelen (best lang eigenlijk), daarna PZC wat ze redelijk tot goed deed (soms voelde ik het tot in mijn tenen, maar niet vaak genoeg) waarbij ze zich zo positioneerde dat ik volop kon meegenieten via de spiegel en haar tegelijkertijd kon vingeren, vervolgens langdurig heerlijk geneukt in verschillende standjes (even missio, daarna cowboy, vervolgens reversed-cowboy en tenslotte zo'n 10 minuten doggy) waar ze goed meewerkt. Mede door mijn probleempjes op klaarkomgebied haar de klus handmatig laten afmaken (gecombineerd met nog wat pijpwerk), wat resulteerde in een flinke lading op haar borsten. Al met al een zéér geslaagd uurtje, zal als ik nog eens naar Babylon ga eerst kijken of zij aanwezig is. Eén minpuntje heeft ze toch, haar tanden zijn niet het schoolvoorbeeld van een stralend gebit, niet dat ze rot zijn of slecht gepoetst, maar er ontbreken wat stukjes in haar voortanden (heb haar daar echter niet op aangeproken). Had eerst nog wat bedenkingen hierover, maar dacht bij mezelf nobody is perfect (ik heb bijv. ook geen perfect gebit), geef de dame een kans. En die heeft ze met beide handen (en nog wat andere lichaamsdelen) gegrepen.

Orlando F
10 september 2014, 22:44
Ja ze heeft niet het knapste gezicht.
Maar tijdens mijn bezoek 2 weken geleden was zij al aanwezig,toen ik daar rond half twaalf arriveerde. Ze is zeker niet de knapste van Babylon, dat is m.i. Ilona (zonder concurrentie), maar aangezien ze naakt rondloopt dan zie je pas goed wat voor een fantastisch figuur ze heeft.
En wat voor een enorme schaamlippen ze heeft. Die moest en zou ik van dichtbij zien. Nou, een heerlijke sessie gehad met haar. Ook haar aftersales zijn dik in orde. De hele verdere dag bleef ze me zoeken. Op zoek naar een tweede sessie natuurlijk, dat neem ik haar niet kwalijk, maar die zou niet komen. Voor haar een dikke 7, maar niet meer.