Volledige versie bekijken : Karina (nieuw)
licky luke
22 augustus 2014, 16:24
Karina
Neu bei uns
19 Jahre jung, schwarzhaarig, 160 cm groß, 44 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75D, komplett rasiert.
8326
8327
8328
8329
8330
Pfff... hier wordt ik nu warm van....
Jammer genoeg staat ze momenteel niet op de aanwezigheidsljst... hopelijk wel voor de 29e.. :confused: :biggrin:
jos5185
22 augustus 2014, 16:35
dan zijn er nu 2 karina's want ik heb afgelopen maandag ook gekamerd met een karina maar die is een stuk ouder en daar bestaat al een onderwerp over.
Groetjes jos
licky luke
22 augustus 2014, 16:53
dan zijn er nu 2 karina's want ik heb afgelopen maandag ook gekamerd met een karina maar die is een stuk ouder en daar bestaat al een onderwerp over.
Groetjes jos
Klopt. Staan ook allebei op de website...
jos5185
22 augustus 2014, 17:00
ok dat is dus om het ons wat makkelijker te maken :p:p
we noemen ze allemaal gewoon karina 1 tot en met b. v. karina 55.
Groetjes jos
Eddy_V
22 augustus 2014, 17:06
Voor deze Karina zal mijn secretaresse toch even een gaatje vrij moeten houden in mijn overvolle agenda 😅
En meteen een strakke planning maken met de secretaresses van de Chef Gebakverzorging en de Chef Witbier (Vendezz), want ik zie de "Typex" anders al in het rond vliegen!
licky luke
22 augustus 2014, 17:14
ok dat is dus om het ons wat makkelijker te maken :p:p
we noemen ze allemaal gewoon karina 1 tot en met b. v. karina 55.
Groetjes jos
Lijkt wel of je op een boerderij rond loopt... ;) :biggrin:
licky luke
22 augustus 2014, 17:15
Voor deze Karina zal mijn secretaresse toch even een gaatje vrij moeten houden in mijn overvolle agenda
En meteen een strakke planning maken met de secretaresses van de Chef Gebakverzorging en de Chef Witbier (Vendezz), want ik zie de "Typex" anders al in het rond vliegen!
Eigenlijk is het heel makkelijk: achteraan aansluiten!
Simpel toch?
N.B. Ik zie geen file want ik sta vooraan... haha!
Kwant
22 augustus 2014, 23:20
Staat op de website bij demnachst wieder bei uns... dus ze is er voorlopig niet...