PDA

Volledige versie bekijken : Eigen drank meenemen naar een club?

licky luke
22 augustus 2014, 17:20
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat zowel beren als dames een fles drank meenemen in een club en die daar al dan niet stiekem schonken. Ik kan me voorstellen dat, wanneer dat een drank is die ook aan de bar geschonken worden (en uiteraard tegen betaling), men daar in de club niet blij mee is. Toch heb ik het al gezien dat dit oogluikend toegelaten wordt. Ook komt dit wel eens voor dat zoiets op een party of verjaardagsfeestje gebeurt. Dan heb ik het dus over sterke drank zoals rum, wodka, whisky en ook wel allerlei exotisch likeurtjes.

Iemand ervaring hiermee?

Piet Plezier
22 augustus 2014, 17:29
Als je graag de King wilt uithangen met sterke drank dan niet zelf meenemen maar kopen in de club.
ik ken een paar jongens in marisol en die kopen elke vrijdag daar een paar flessen wodka met cola.

Bosco
22 augustus 2014, 17:29
Iemand ervaring hiermee?

Ja!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20162-Bosco&p=384646#post384646

Snor
22 augustus 2014, 17:52
Ik in YY.

Verslag volgt.

bergm550
22 augustus 2014, 17:55
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat zowel beren als dames een fles drank meenemen in een club en die daar al dan niet stiekem schonken.

Iemand ervaring hiermee?

Ja, in GT en World heb ik soms gezien dat gasten een flesje sterke alcohol in hun kluisje hadden staan en dan een glas cola een beetje aandikte met een scheut sterke drank, zoals whiskey of wodka.

LittleJoe
22 augustus 2014, 18:09
Je moet een cowboy meebrengen:smile:

Dalton
22 augustus 2014, 18:19
Als je graag de King wilt uithangen met sterke drank dan niet zelf meenemen maar kopen in de club.
ik ken een paar jongens in marisol en die kopen elke vrijdag daar een paar flessen wodka met cola.

Dat is geen wodka maar wisky en een daarvan is sinds 3 weken ook zijn rijbewijs kwijt geraakt door te gaan rijden met wat teveel op.

Nibor76
22 augustus 2014, 19:10
Je moet het nooit bewaren in een drankfles.

Doe het in een bronwaterflesje of in een bidon. En zeg dan dat het voor de sauna is en voor nu om even wat water te drinken.
Het valt op dat je de cola gaat aanlengen met water :biggrin: en zo erg lang duurt om een glas cola te drinken.

Bluebear
22 augustus 2014, 19:45
Een tijdje geleden gaf ik de heer N. een fles Bacardi voor zijn verjaardag. Die fles heeft het einde van de avond niet gezien. Er werd helemaal niet moeilijk gedaan hierover en we kregen zelfs ijs en glazen cola. Een stel zuipgrage beren hebben zo'n fles zo soldaat. :tongue:

8332

sofaking
22 augustus 2014, 19:58
Al over een jaar geleden in Sixsens kreeg mijn kamermeisje een telefoon van haar vriendin die eraan kwam en de bestelling van drank wou opnemen.
Ik vroeg haar wat de clubleiding daarvan wel zou denken, en zij zei dat het vrouwen toegelaten was om zelf drank mee te brengen aangezien ze er een hele namiddag en avond moesten vertoeven en alleen maar van de bar consumeren onbetaalbaar zou zijn.
De ijsberen was dat dan weer niet toegestaan.

Piet Plezier
22 augustus 2014, 20:00
Dat is geen wodka maar wisky en een daarvan is sinds 3 weken ook zijn rijbewijs kwijt geraakt door te gaan rijden met wat teveel op.

Ik denk dat jij het over 3 andere jongens hebt.
Dit was echt wel wodka.
Want ik heb meegedronken en whisky lust ik niet.

Wijze grijze
22 augustus 2014, 20:35
In de “good old” McSex tijden was zelf alcohol meebrengen geen punt. Krukar bracht vaak wat drank mee en deelde dat kwistig uit. Ook aan de dames. Als dat te weinig was, dan was er op korte afstand een Kaufland supermarkt waar nieuwe sterke drank gekocht kon worden.
In de familiaire, gezellige setting die er toen heerste, was dat allemaal geen probleem. Omdat we daar altijd mochten blijven slapen, hoefde je je ook geen zorgen maken over het naar huis rijden.

Later verhuisde de hele equipe naar McSex2 en daar hoorde sterke drank standaard bij het vernieuwde concept. Alles was inclusief. En men had geen goedkope no name ALDI-whiskey maar Jack Daniels en Johnny Walker. Ooit was de Jack Daniels onverhoeds op. Toen is de eigenaar meteen naar het tankstation gereden en haalde een nieuwe fles. In Hamm heb ik daardoor ook ooit een wip gemaakt met een ladderzatte meid.

Ook in McSex2 konden we altijd blijven overnachten. Sinds het McSex tijdperk over is, heb ik echter nooit meer sterke drank in een club gedronken. Auto en drank zijn en blijven een slechte combinatie.

too slow
22 augustus 2014, 20:45
Al over een jaar geleden in Sixsens kreeg mijn kamermeisje een telefoon van haar vriendin die eraan kwam en de bestelling van drank wou opnemen.
Ik vroeg haar wat de clubleiding daarvan wel zou denken, en zij zei dat het vrouwen toegelaten was om zelf drank mee te brengen aangezien ze er een hele namiddag en avond moesten vertoeven en alleen maar van de bar consumeren onbetaalbaar zou zijn.

Volgens de website van Sixsens zijn frisdranken gratis en ik ga er van uit dat de dames niet de hele middag en avond sterke drank naar binnen gieten als ze nog moeten werken.

stimpy3
22 augustus 2014, 23:12
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen 't prettig vinden om na afloop nog te gaan rijden met zoveel drank op. Autobahn is bij nacht niet verlicht, dus veel donkerder dan de nederlandse snelwegen. Gooi d'r een stevige plensbui bij voor de leut, en de duitse 'ausfahrten' die toch een stuk krapper zijn dan de nederlandse, en ook niet altijd even overzichtelijk (zeker de combi-afritten, waarbij je direct na een afrit de keuze hebt voor de ene route danwel de andere route). Ik zou dat echt niet graag willen doen met teveel drank op.

aamu
24 augustus 2014, 14:49
Iemand ervaring hiermee?

Ja. Heb een ex-favorietje die haar locker ook als drankkast gebruikte. We bestelden dan 2 jus d'orange en vervolgens liep zij even met de glazen langs haar locker en topte de glazen even af. Grappig genoeg kwam ze ook elke keer iets drukker en opgejaagder terug. Na een glas 5 liep ze zwalkend naar de locker op vervolgens weer fris als een hoentje ter tonele te verschijnen. Daar ging het naar mijn idee fout ...

Flipper
24 augustus 2014, 21:37
Als je graag de King wilt uithangen met sterke drank

Ik weet dat sonja in de villa de duurste wiskey ging halen en die dronk ze dan met ijs.
Magda uit de villa haalde altijd haar tequilla , en dronk er dan maar ns 4 om lekker warm te worden, voor dr eerste sigaret..

Maar de mannen die moeten er instant cola bij anders krijgen ze het niet weg.

nou jij weer.

Badslippers
24 augustus 2014, 22:44
Maar de mannen die moeten er instant cola bij anders krijgen ze het niet weg.

Ja, dat is echt triest voor woorden. Wat is dat toch met dat mixen van dranken en het drinken van limonadebier. Goed, dat dames zich daarmee ophouden en Breezertjes tot zich nemen a la maar kerels die hun whisky verdunnen met cola dat is echt om te janken. Zoiets als B. Clinton die wel een joint rookte maar niet inhaleerde.
Echte wijven spoelen hun strot met whisky na een FT. Echte kerels drinken hun whisky net als koffie . . . Puur. En echte AO-neukers dopen hun eikel na de daad in een met turfgestookte "Single Malt".

licky luke
25 augustus 2014, 08:58
Ja, dat is echt triest voor woorden. Wat is dat toch met dat mixen van dranken en het drinken van limonadebier. Goed, dat dames zich daarmee ophouden en Breezertjes tot zich nemen a la maar kerels die hun whisky verdunnen met cola dat is echt om te janken. Zoiets als B. Clinton die wel een joint rookte maar niet inhaleerde.
Echte wijven spoelen hun strot met whisky na een FT. Echte kerels drinken hun whisky net als koffie . . . Puur. En echte AO-neukers dopen hun eikel na de daad in een met turfgestookte "Single Malt".

Zo spreekt een echte kerel!

Jack on the rocks, meer moet dat niet zijn!

Mocht laatst een lieve dame trakteren (ze had het voor de volle 100% verdiend hoor!) en ze vroeg een Jack Daniels, waarop ik al meteen blij werd. Maar ze vervolgde al snel: "met red bull" ... Wtf??? Red bullshit zul je bedoelen... De hele Jack Daniels naar de kl.. helpen, noem ik dat. Dat red bull spul is nog zoeter dan de cola die er ook al niet in gemixt hoort te worden.... Zonde van de whisky en Jack draait zich maar weer eens om in zijn graf...

Ik heb gezegd...

van lotje gekrikt
25 augustus 2014, 09:37
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen 't prettig vinden om na afloop nog te gaan rijden met zoveel drank op. Autobahn is bij nacht niet verlicht, dus veel donkerder dan de nederlandse snelwegen. Gooi d'r een stevige plensbui bij voor de leut, en de duitse 'ausfahrten' die toch een stuk krapper zijn dan de nederlandse, en ook niet altijd even overzichtelijk (zeker de combi-afritten, waarbij je direct na een afrit de keuze hebt voor de ene route danwel de andere route). Ik zou dat echt niet graag willen doen met teveel drank op.

De ECHTE beren weten de weg naar hun favoriete club desnoods met een blinddoek voor nog wel te vinden.

Red Devil
25 augustus 2014, 09:46
De ECHTE beren weten de weg naar hun favoriete club desnoods met een blinddoek voor nog wel te vinden.
En hun reactievermogen blijft onverminderd hoog. :wand:

:teuflisch:

Eddy_V
25 augustus 2014, 09:58
En echte AO-neukers dopen hun eikel na de daad in een met turfgestookte "Single Malt".

Die tip had ik destijds ook al gekregen, maar ik kan niet zeggen dat het de smaak ten goede kwam!

PS Licky Luke: wat is eigenlijk de achterliggende vraag van dit door jou gestarte topic? Je zakflacon met levenswater behoort toch tot jouw psu?

PS2 In antwoord op jouw vraag: de eerste keer dat ik in HP kwam, zaten er twee beren aan grote glazen cola. In de loop van de dag merkte ik dat er vanuit de lockers Berenburg aan toegevoegd werd....die fles ging schoon op!
Ik noem natuurlijk geen namen van dit illustere duo waarvan de naaminmiddelswelweergenoemdmagworden en die ik aanstaande vrijdag weer tref 😊

KanariePiet
25 augustus 2014, 11:11
PS2 In antwoord op jouw vraag: de eerste keer dat ik in HP kwam, zaten er twee beren aan grote glazen cola. In de loop van de dag merkte ik dat er vanuit de lockers Berenburg aan toegevoegd werd....die fles ging schoon op!
Ik noem natuurlijk geen namen van dit illustere duo waarvan de naaminmiddelswelweergenoemdmagworden en die ik aanstaande vrijdag weer tref ��

Die 2 bewuste ijsberen hadden die dag ongetwijfeld iets te vieren, en tja, Berenburg kan je nu eenmaal niet verkrijgen in HP. Het is dus eigenlijk allemaal den Bob zijn schuld!;):hammer:

Nibor76
25 augustus 2014, 11:36
Ik kom ook wel eens en Duitser tegen die naar de lockers liep en daar van zijn bier dronk.
Het was een fles met schroefdop en de club was waar bier 5 euro kost.

KanariePiet
25 augustus 2014, 12:23
Ik kom ook wel eens en Duitser tegen die naar de lockers liep en daar van zijn bier dronk.
Het was een fles met schroefdop en de club was waar bier 5 euro kost.

Je hebt ook clubs waar je max 4 pinten (33cl) kan bestellen (dan ook nog eens aan 5€ per stuk). Als je een hele dag in die club wil rondhangen en je drinkt graag een 'druppeltje', is de stap snel gezet om zelf alcohol mee te nemen naar die club.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ne mens zich zonder alcohol niet kan amuseren (in een club of daarbuiten). Integendeel! Het is maar dat een slokje alcohol altijd en overal kan smaken:cool:.

Admin
25 augustus 2014, 12:44
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat zowel beren als dames een fles drank meenemen in een club en die daar al dan niet stiekem schonken. Ik kan me voorstellen dat, wanneer dat een drank is die ook aan de bar geschonken worden (en uiteraard tegen betaling), men daar in de club niet blij mee is. Toch heb ik het al gezien dat dit oogluikend toegelaten wordt. Ook komt dit wel eens voor dat zoiets op een party of verjaardagsfeestje gebeurt. Dan heb ik het dus over sterke drank zoals rum, wodka, whisky en ook wel allerlei exotisch likeurtjes.

In principe is het natuurlijk niet toegestaan zelf sterke drank mee te nemen en deze op te gaan drinken, zeker niet in clubs waar men zelf ook sterke drank verkoopt. In de praktijk blijkt (zie ook berichten) dat in geval van een stamgast op een feestje men wel eens een oogje dicht wil doen. Maar dat is dan de uitzondering, niet de regel.
Denk trouwens niet dat mocht men er achter komen dat je je cola wat aanlengt met sterke drank die in je locker staat men meteen hele grote problemen gaat maken. Zal waarschijnlijk bij een waarschuwing blijven of men laat het oogluikend toe.

Ander verhaal is zelf drank meebrengen in clubs waar helemaal geen alcohol wordt geschonken, daar zal het van de club afhangen of men het toelaat en hoe ver men wil gaan.

Eddy_V
25 augustus 2014, 13:04
Ander verhaal is zelf drank meebrengen in clubs waar helemaal geen alcohol wordt geschonken, daar zal het van de club afhangen of men het toelaat en hoe ver men wil gaan.

Logisch!
Dat is net zoiets als je eigen dames meenemen naar een club waar geen dames zijn....😁
(maar dat zijn ze geloof ik andere soort clubs ).

Mijn zakflacon die in Oostenrijk altijd in m'n ski-jack zit gaat wel eens mee, maar uitsluitend om de dames op hun verzoek een fanta/cola-light aan te kunnen bieden...

licky luke
25 augustus 2014, 15:48
PS Licky Luke: wat is eigenlijk de achterliggende vraag van dit door jou gestarte topic? Je zakflacon met levenswater behoort toch tot jouw psu?

Het gaat eigenlijk meer om het achterliggende topic bij de door mij gestelde vraag... hips.. lalala..

aamu
25 augustus 2014, 16:05
Het kan inderdaad handig zijn om te weten wie van zijn kledingkast een drankkast maakt mocht je door eigen voorraad heen zijn. Is de lijst inmiddels op gemaakt ?

Piet Plezier
25 augustus 2014, 18:02
bij Verona in Recklinghausen mocht ik ook zelf bier mee nemen als BP en ik daar kwamen.
totdat de politie een kijkje kwam nemen toen was het afgelopen
simpel geen drank vergunning of net hoe dat heet in germany.