Volledige versie bekijken : Milena (Colombiaanse) ex-HP
Prima
23 augustus 2014, 22:01
hallo. wanneer is milena aawezig ?
en is er massage op zondag
?
phoenix
23 augustus 2014, 23:08
ik zou effe bellen als ik jou was prima, ze hebben ook teflon in ratingen....
MiniME
23 augustus 2014, 23:25
De vrouwelijk masseuges zijn al tijdje niet meer gesignaleerd.
Vanaf 28/8 (komende donderdag) is er wel een gecertificeerde (mannelijke) masseur (Chris oid). Neem aan dat als er happy ending is, hij dan jou hiervoor betaald :cool:
Sjeufke
23 augustus 2014, 23:50
ik weet van Michelle dat ze wel eens trioos deed met Anja. Anja de massage en Michelle de andere Massage:biggrin:
licky luke
22 november 2014, 18:02
Knip, knip ....
(uit mijn recensie van 21 nov 2014)
Een aantal dames die ik niet kende dansten er vrolijk op los en zo ook een dame die ik wel van gezicht kende maar nog niet bij naam. Knaktuut noemde haar de look-a-like van Evelina, die Pantera een tijdje gelden heeft verlaten, en ik moet hem daar wel gelijk in geven. Ik had de hele avond al zwoele blikken van deze dame gekregen en in de bar kwam ze steeds korter bij me staan. Ik had echter geen cash meer en voelde me door de twee lange sessies met Nicolle en Elena ook geheel tevreden gesteld, dus een kamertje met deze dame had ik in het geheel niet op mijn planning staan. De dame echter bleek toch andere plannen te hebben…
Die Evelina look-a-like (volgens Knaktuut) is dus Milena... en die kan heel lekker zoenen en pijpen. .. en gaat ook netjes door bij een ft... Rara, hoe weet ik dat?
Heel simpel... In de bar: Rebecca zei dat ze zich vanmorgen nog geschoren had... maar dat wilde ouder en ik natuurlijk verifiëren... en dat hebben we ook gedaan, zowel haar poes als haar benen (de eerste wat langer…). Toen zei ik dat ik me vanmorgen ook geschoren had en dat ik veel gladder was dan Rebecca. .. en dat moest Rebecca natuurlijk ook verifiëren. .. Een aantal dames keken toe hoe Rebecca onder mijn badjas voelde en daarna tegen de dames zei dat ik 4 ballen had in plaats van twee... waarop alle dames natuurlijk even moesten voelen... waaronder Milena… en die bleef voelen... Heel gezellig dus... en een lekker ding, die Milena... Tja, ze had de hele avond al haar vizier op mij gericht zei ze achteraf en Rebecca had al eens tegen mij gezegd: "Die will dich...". Uiteindelijk zijn ouder met Rebecca en ik met Milena met zijn allen in de Kino beland... waar ik heb genoten van een heerlijke FT van Milena... en een beetje Spaanse les... Milena doe ik nog wel een keer... maar dan wat uitgebreider. ..
Hemaworst
12 februari 2015, 06:51
Momenteel aan het proberen in Villa Vertigo...
licky luke
12 februari 2015, 11:20
Momenteel aan het proberen in Villa Vertigo...
Klopt.
Vriendinnetje van Sabrina ex-HP die daar ook aan het proberen is...
Of het daar gaat bevallen....
Big30
12 februari 2015, 17:28
NB ik neem aan dat deze Sabrina wordt bedoeld die momenteel in VV is?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32029-Sabrina-(Roemeense)-ex-Denisa-HP&p=414124&highlight=sabrina#post414124
Sjeufke
12 februari 2015, 21:47
http://www.6scout.de/images/member/bilder_49414_b3.jpg
Sabrina!
http://www.6profis.de/images/member/bilder_52829_b3.jpg
Milena!
Jansen
13 februari 2015, 00:02
Lekkere meid morgen eens kijken of ze een oude bekende is.
Big30
13 februari 2015, 13:55
Zeker ben ik bepaald niet, maar Milena zou heel goed deze dame Mayra kunnen zijn die op de VV blog staat. Zie toch redelijk wat overeenkomsten!
http://www.saunaclub.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG_8726.jpg
From today on for the next 4 weeks we have to pleasure to introduce sexy Mayra to our clients. The 25 years young Rumanian girl is so hot that we do not have to heat up our Sauna. So, if you are freezing, come to visit us and our hot Mayra!
Von heute an für die nächsten 4 Wochen ist die sexy Mayra bei uns im Saunaclub erreichbar. Die 25 jährige Rumänin ist so heiss, das wir noch nicht einmal den Saunaofen anmachen müssen. Also, wenn Ihnen kalt ist, schnell auf den Weg zu uns gemacht und sich von Mayra wärmen lassen!
http://www.saunaclub.com/2015/02/13/marvelous-mayra-sweet-25-years/
Hemaworst
13 februari 2015, 23:35
Milena is Colombiaanse, geen Roemeense. Speculeren kun je beter op de beursvloer doen...
Sjeufke
14 februari 2015, 00:16
Milena is Colombiaanse, geen Roemeense. Speculeren kun je beter op de beursvloer doen...
Over speculeren gesproken......
Nou ben ik al eens eerder in de maling genomen door een Italiaanse die later Bulgaarse bleek te zijn.
Dus ik houd een slag om de arm..........maar Milena Colombiaanse? Dan is mijn moeder zeker een Chinese :biggrin:
Oudebelg
14 februari 2015, 00:22
Ik geloof er ook geen bal van,dat die Milena Columbiaanse is.
Of bestaan er ook bleke van dat soort?
Hemaworst
14 februari 2015, 09:55
Ik geloof er ook geen bal van,dat die Milena Columbiaanse is.
Of bestaan er ook bleke van dat soort?
Bleke Colombiaansen heb je inderdaad ook :-) Ik ken haar geschiedenis, familie, achtergrond, de foto's, neem maar van mij aan dat ze Colombiaanse is. In tegenstelling tot vele anderen roep ik zelden iets op basis van gebakken lucht. ;-)
Hemaworst
14 februari 2015, 09:58
Overigens gaat deze dame naar alle waarschijnlijkheid al weer haar koffer pakken richting andere club. Zou zo maar Villa Marisol kunnen zijn...
Big30
14 februari 2015, 12:20
Overigens gaat deze dame naar alle waarschijnlijkheid al weer haar koffer pakken richting andere club. Zou zo maar Villa Marisol kunnen zijn...
nb laat maar weten wanneer en waar naar toe deze Colombiaanse* verplaatst kan worden!
*: Ongeveer de helft van de bevolking bestaat uit mestiezen 58%, 20% is blank, 3,4% is indiaan en 10,6% is van Afrikaanse afkomst
Hemaworst
15 februari 2015, 15:48
Kan verplaatst worden naar Heaven Seven
licky luke
17 februari 2015, 02:46
Kan verplaatst worden naar Heaven Seven
Werknaam: Milena.
woods25
19 februari 2015, 17:55
Heute Diese Milena:fuck:im Heaven 7 wie immer tolle Service das ist Die Milena ex HP
Gruß
woods25
Breezahlover
21 februari 2015, 20:33
Fijne dame deze Milena! Ik heb haar vandaag twee uurtjes bezig gehouden in H7. Klein maar fijn. Super service! Zeg maar gerust een prima sexdwerg/Fickfloh.
Wat een opluchting na alle Roemeentjes. Ik hoop dat ze blijft!
Tjeppah
23 februari 2015, 22:41
Tijdens mijn eerste bezoek met deze 30 jarige Colombiaanse gekamerd. Uiterlijk niet direct mijn type maar de service volgens diverse forums zou wat beloven. Inderdaad , heerlijk vol passie en diep TZ. Heerlijk PZC, lekker nat, ze probeerde een DT maar daar slaagde ze niet helemaal in . Een wilde meid op de kamer waar je veel plezier aan zult beleven. Haar in diverse standjes hard en diep mogen neuken. Lekker FT bij haar klaargekomen. Morgen staat Heaven7 weer op het programma en zal zeker met haar weer gaan kameren.
Tjeppah
26 februari 2015, 20:06
Afgelopen dinsdag weer een paar keer met deze 30 jarige, donkerblonde, Colombiaanse gekamerd. Het is een lieve en gekke meid. Tijdens de eerste sessie met haar van deze dag wist ze me echt te verrassen. Mijn pik was ook direct hard. Hoe ze dat deed schrijf ik hier niet zodat ze misschien andere op deze manier ook kan te verrassen. Deze meid is echt "naturgeil" en ze behoort inmiddels tot mijn toppers vwb de service die ze geeft. Alles wat ze doet , doet ze vol overgave. Of het nu pussysliden, TZ, PZC, NMC, vingeren of beffen is, alles is even lekker met deze meid. Ik voelde en zag dat ze zelf ook goed aan haar trekken kwam. Ondanks dat ze eigenlijk alleen Spaans spreekt is dit voor mij op de kamer nog geen belemmering geweest.
boo
26 februari 2015, 21:58
Gisteren voor de tweede maa; in H7 geweest en ook met Milena op de kamer beland. Ik spreek redelijk Spaans, dat maakte het een gezellige boel. Ze heeft me het een en ander over haar achtergrond en familiesituatie verteld ...
Ik denk dat ze wel ietsje ouder dan 30 is, maar ze ziet er nog heel goed uit. Mijn ervaring is dat je met latina's zelden een teleurstelling hebt, en dat heeft Milena maar weer eens bevestigd ..... Zoenen, pijpen ... alles doet ze met overgave.
had haar nog wel een tweede keer willen boeken maar dat is niet meer gelukt voordat ik naar huis moest.
Breezahlover
10 maart 2015, 10:50
Milena vertelde me gisteren dat ze vanaf woensdag een paar weekjes op vakantie is. Daarna weet ze nog niet waar ze terug gaat komen. Ze noemde onder andere Babylon, HP, Acapulco.... Ikzelf hoop in ieder geval dat het een club in de buurt gaat worden :biggrin:
Hemaworst
19 maart 2015, 08:37
Milena vertelde me gisteren dat ze vanaf woensdag een paar weekjes op vakantie is. Daarna weet ze nog niet waar ze terug gaat komen. Ze noemde onder andere Babylon, HP, Acapulco.... Ikzelf hoop in ieder geval dat het een club in de buurt gaat worden :biggrin:
Zit momenteel in Italie...
Breezahlover
31 augustus 2015, 15:25
Uit een post van rmjhexe vernam ik dat Milena weer terugekeerd zou zijn naar H7. Uiteraard ben ik meteen in de auto gesprongen, en..... jawel!
Ze is er weer! Een paar kilootjes zwaarder en een mooie bos donkerblond haar!
De service was weer als vanouds! Dank rmj voor je bericht!
Beertjefick
3 september 2015, 23:58
Ik heb er vorige week ook een leuk uurtje mee mogen beleven��