PDA

Volledige versie bekijken : Delya

Laatbloeier
26 augustus 2014, 16:45
Ik zag hoe de theke zaterdag 16 augustus een nieuwe dame wegwijs maakte in de villa. Weer wat later, ik keek naar de EK-athletiek tijdens het lekkere eten, zag ik haar rond drentelen, nog wat onwennig. Ze zag er lekker uit. Ze had een zwarte bodystocking aan vol gaten en bood daardoor een prachtig zicht op een paar geweldige tieten en op haar kutje. Weliswaar is haar kont wat aan de grote kant, maar in het geheel zag ze er heel geil uit. Ik sprak haar aan en we gingen eerst even in de bios liggen. Ze heet Delya (ze heeft het voor me gespeld), 22 jaar, Turks. Helaas niet kussen (vooralsnog). Toch naar de kamer. Ze trekt met moeite haar bodystocking uit; ze ziet er prachtig uit. Toen vroeg ze me vooraf te betalen. Ik zei dat dat hier niet gebruikelijk is. Ze vertelde me dat ze hier nieuw is en ik haar eerste was. Wel, ik zei hier heb ik geen geld bij me, maar vraag het rustig even na bij de theke. Omdat die bodystocking wat te ingewikkeld was, leende ze even mijn badjas om navraag te kunnen doen. Eenmaal terug ging ze naast me liggen en ik bewonderde haar. Ze lag op haar zij en ik tegen haar prachtige tieten aan. Ze was verlegen; we leken net twee verliefde tieners. Ik streelde en kuste haar overal, rustig aan, eerst haar tieten, daarna haar hele lichaam, haar benen, voorzichtig tussen haar benen. Daarna kuste ik haar tepels en haar hals en zowaar ineens begon ze mij te kussen. Ze was dankbaar voor mijn ontspannen aanpak, denk ik. Pijpen (met) deed ze heel goed, ze likte mijn ballen en pik, en zoog lekker diep terwijl ze me aankeek. Daarna cowgirl, geweldig met die grote, stevige tieten in mijn gezicht. Ze wipte op en neer maar dat kon ze niet echt lang volhouden. Dus missio. Ook dat was een genot, het is heerlijk om die stevige tieten te kneden tijdens het neuken. Ze kreunde er heel aanstekelijk bij (het klonk, zoals je meestal meemaakt, ook helemaal niet geforceerd). Ik wisselde zacht met hard en stevig neuken af. Haar lichaam voelde geweldig en ik kwam dan ook heerlijk in haar klaar. Ik bleef nog even liggen, met mijn pik in haar kutje vroeg ik haar leeftijd, en ging langzaam nog wat heen en weer. Daarna haalde ik mijn pik onder haar toeziend oog voorzichtig uit haar kutje. Het condoom zat vol zaad. We bleven nog even napraten. Ze toonde zich blij dat deze eerste keer goed was verlopen. Al vertelde ze me dat ze deze job drie jaar geleden ook al eens gedaan had toen ze geld nodig had. En ook nu was dat het geval. Ze had een 'nose-job' laten doen. Zeer geslaagd overigens want ze heeft een mooi gezicht. Ze is van plan om af en toe naar Marisol te gaan. Ze wandelde in haar bodystocking mee naar de lockers en ik beloonde haar met een extra bedrag. Voor veel herhaling vatbaar. Het was ''formidable".