Volledige versie bekijken : beschikbare draadloze netwerken
luminous
27 augustus 2014, 15:28
Een tijdje geleden was ik in acapulco en ik nam mijn Samsung tablet tab2 bij de hand om op het Internet te gaan. Ik schakelde mijn wifi in en selecteerde bij beschikbare draadloze netwerken acapulco-wlan aan. Dus nu staat in de geschiedenis van beschikbare draadloze netwerken nog altijd acapulco-wlan in. Het zelfde probleem heb ik met de geschiedenis van google-maps, al de adressen van saunaclubs die ik al heb opgezocht blijven er in staan. Weet er iemand hoe ik de verschillende geschiedenisen kan wissen?
Jimbo1
27 augustus 2014, 15:49
Samsung weggooien en een iPad kopen. (sowieso een goed idee). Die laat alleen de netwerken zien die ook écht beschikbaar zijn in je omgeving.
Serieus: ik ben bang dat je je systeem moet herstellen naar fabrieksinstellingen (ik neem aan dat dat kan bij de Samsung) om al je geschiedenis kwijt te raken.
Sots
27 augustus 2014, 15:49
Als je bij WiFi je vinger langer op de tekst van acapulco-wlan houdt, vraagt hij of je deze wilt vergeten. Dan bevestigen.
Voor Maps: http://www.tabletguide.nl/wp-content/uploads/2013/06/Samsung-Galaxy-Tab-3-10.1-handleiding-Nederlands.pdf
ctrl + F, "geschiedenis", dan de laatste uit de 12 resultaten.
luminous
27 augustus 2014, 18:39
Als je bij WiFi je vinger langer op de tekst van acapulco-wlan houdt, vraagt hij of je deze wilt vergeten. Dan bevestigen.
Voor Maps: http://www.tabletguide.nl-handleiding-Nederlands.pdfctrl + F,
Bedankt Sots acapulco en andere heb ik kunnen verwijderen en bij google-maps is me dat ook gelukt via de handleiding, bij ctrl+F gebeurde er niets. Nogmaals bedankt want ik had bijna een ai-pad gekocht.:thx:
Jan_Wandelaar
27 augustus 2014, 22:30
Als er iets is wat computers goed kunnen, dan is het dingen onthouden. Zeker wanneer al die computers ook nog eens in de wolken zijn, ofwel 'in de cloud hangen'.
Een hedendaagse smartphone of tablet is reeds even krachtig als een supercomputer uit de jaren-'80. We kunnen dus wel stellen dat onze hedendaagse gadgets op zichzelf reeds krachtige computers zijn. En dan 'hangen' ze ook nog eens in een 'cloud' waarin vele malen krachtigere computers geclusterd zijn. Met andere woorden: alles word gewoon tot in de eeuwigheid onthouden. Gewoon, omdat het kan. Er is een behoorlijk potente zonnestorm voor nodig om middels een enorm zware elektromagnetische puls op globale schaal dat gecomputeriseerde collectieve geheugen te wissen.
Maar om een lang verhaal kort te maken:
Smartphones/Tablets en privacy: dat gaat simpelweg niet samen!!!!!!!
J.W.
Nibor76
27 augustus 2014, 22:59
Als er iets is wat computers goed kunnen, dan is het dingen onthouden. Zeker wanneer al die computers ook nog eens in de wolken zijn, ofwel 'in de cloud hangen'.
Een hedendaagse smartphone of tablet is reeds even krachtig als een supercomputer uit de jaren-'80.
Interesante info.
Zal vast kloppen met de Flops die de mainframes haalden en wat een huidige smartphone nu haalt.
1981 CDC Cyber 205 400 MFLOPS
2014 iPhone 5 568 MFLOPS
Dus nog een 30 jaar verder hen wij hebben een smartphone met Quantum processor en raad is hij kan nog steeds bellen wel gaat de batterij nog steeds amper een dag mee :rolleyes:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Supercomputerhttp://forums.appleinsider.com/t/152797/apples-iphone-5-is-fastest-smartphone-in-the-land/160
luminous
5 september 2014, 00:10
Dag allemaal, ik heb thuis twee samsung televisie toestellen, ééntje in de living en ééntje op de slaapkamer. Als mijn vrouw slapen is en ik zet de tv aan of uit dan maakt de tv een hard geluid wat mijn vrouw boven in de slaapkamer hoord. Weet er iemand hoe je dat geluid kan dempen of uitzetten.
rob45
5 september 2014, 00:19
Of je kan het geluidsvolume laag zetten voor dat je de tv uitzet.Kijk anders even in het menu bij instellingen.
luminous
5 september 2014, 01:26
Of je kan het geluidsvolume laag zetten voor dat je de tv uitzet.Kijk anders even in het menu bij instellingen.
Ik heb het geluidsvolume volledig af gezet, als je de tv dan afzet hoor je geen geluid meer. Maar als je de tv daarna terug opzet is het terug van het zelfde. Alvast bedankt, ik ga nu eens in het menu kijken.
luminous
5 september 2014, 01:43
Kijk anders even in het menu bij instellingen.
Bij aankoop van het toestel heb ik het menu al wel eens open geklikt en heb de luidspreker aangevinkt, daar heb ik dan niets gevonden.
Nu heb ik verder gezocht naar instellingen , dan naar algemeen gegaan en aangevinkt, verder gegaan naar melodie hier kan je dan kiezen wat je wenst ; uit, laag, middel en hoog , nu heb ik de tv uit en aan geschakeld en is het inorde. Alvast bedankt Rob45