PDA

Volledige versie bekijken : Yelliz (Roemeense)

palimo
31 augustus 2014, 23:19
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

yelliz (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:Uur minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:

Agronymus1
3 februari 2016, 21:53
Een middagje tussen de haaien bij FKK Sharks dankzij een intranetstoring

Deze dag bracht mij vanwege mijn werk naar Duitsland. ‘s Morgens stond om 11.00 uur een meeting op het programma. Het verkeer was mij gunstig gezind waardoor ik na drie uur rijden één uur te vroeg aanwezig was. De tijd tot aan de vergadering vulde ik op met het doornemen van mijn e-mails. De meeting verliep door een goede voorbereiding voorspoedig en was om 12.00 uur afgelopen. Het was de bedoeling om de middag verder te benutten met het afwerken van e-mails en het doornemen van achterstallige literatuur. De volgende twee dagen zouden gevuld zijn met vergaderingen op het hoofdkantoor. Toen ik de nodige tijdschriften had doorgenomen startte ik mijn computer op om 13.00 uur. Dit duurde ongewoon lang en toen ik eenmaal de lijst met e-mails op mijn scherm had bleek dat het niet mogelijk was om de e-mails te bewerken. Toen ik op mijn smartphone vervolgens een storingsmelding kreeg wist ik hoe laat het was. Verder werken met de computer was niet meer mogelijk. Bij de planning van mijn reis had ik uitgezocht welke saunaclubs ik zou kunnen bezoeken tijdens de terugreis indien daar tijd voor zou zijn. Babylon in Elsdorf was een prima mogelijkheid, gelet op de goede recensies. Verder zoeken had echter ook een andere club opgeleverd zijnde FKK Sharks in Darmstadt. Door de computerstoring had ik nu opeens een vrije middag en deze besloot ik op te vullen met een bezoek aan de “haaieclub”. Ik had genoteerd dat de club in de Otto Röhmstrasse lag. Ik had echter geen nummer opgeschreven. Met behulp van mijn “pratende juffrouw” was ik snel ter plaatse. Helaas bleek er een Noord en een Zuid variant van deze straat te zijn. De keuze voor de Zuid variant leverde niks op. Na het keren van de auto en het oversteken van een kruispunt zag ik links van de weg een paal met daarop een bord van FKK Sharks. Ik parkeerde mijn voertuig tussen allemaal auto’s met Duits kenteken in de buurt van de ingang. Om ongeveer 14.00 uur betrad ik de club. Na het betalen van € 65 werd mij gevraagd of ik een badjas of alleen een handdoek wilde en wat mijn schoenmaat was. Vervolgens vroeg de theke of het mijn eerste keer was. Toen ik dit beaamde gaf ze aan waar de opbergkastjes voor de kleren waren en de kluisjes voor de kostbaarheden. Tevens kreeg ik een kortingscoupon van € 20 die alleen geldig is op maandag en dinsdag. Na het aantrekken van de “gevechtskleding” betrad ik een zeer grote ruimte waarin de bar het centrale punt was. Met een glaasje water in mijn handen maakte ik een verkenningsronde. Ondanks het feit dat ik bekend ben met het fenomeen blootlopen en dit ook zelf op vakanties praktiseer was het toch even wennen aan de rondlopende dames in evakostuum. Het aantal schatte ik op 20. Dit zou gedurende mijn verblijf echter meer dan verdubbelen. Omdat het interieur van de club al eerder in een andere bijdrage uitgebreid is beschreven beperk ik me hier tot een opmerking over de kino. Deze nodigt namelijk niet echt uit voor een bezoek. Het is een zeer grote ruimte waarin op een van de wanden de film geprojecteerd wordt. Het beeld is erg onscherp en op het moment dat ik er was draaide er een film die gelet op de hoeveelheid haar op de venusheuvels van de dames al erg oud was. Omdat mijn maag knorde zocht ik de bistro op. De keuze was voldoende. Ik miste wel de thee maar later werd mij duidelijk dat deze besteld moest worden aan de centrale bar. Na een sanitaire stop ging ik op zoek naar een zitplaats. Aan de bar dicht bij de ingang naar de kino zaten drie dames. Een Aziatische dame keek op toen ik haar goedendag zei in het Thais. Zij bleek Diana te heten hetgeen natuurlijk geen Thaise naam is. De tweede dame was minder spraakzaam. Afgaande op haar uiterlijk kwam zij uit het Caribisch gebied. De derde dame bleek uit Roemenië te komen, goed Engels en geen Duits te spreken. Ze stelde zich voor als Yellis. Toen ik aangaf dat ik dit niet erg Roemeens vond klinken lachte ze en zij dat dit niet haar echte naam was maar dat ze deze Turkse naam had gekozen omdat ze hem mooi vond. (Volgens Wikipedia is Yeliz een Turkse meisjesnaam die “mooi” en “stralend” betekent hetgeen zeker op haar van toepassing is). Op de standaardvraag “how are you” vertelde ik haar een lang verhaal over iets dat ik meegemaakt heb met een vriendin waardoor ik nog steeds niet in mijn normale doen was. Op haar vraag waarom ik dan naar deze club was gekomen moest ik het antwoord schuldig blijven. Toen ze vroeg of ik met haar wilde kameren zei ik dat ik hier nog niet aan toe was maar ik beloofde haar dat ik de club niet zou verlaten alvorens met haar een kamer te hebben bezocht. Ik had dit besluit genomen omdat het voorkomen van Yellis mij zeer aanspraak. Yellis heeft prachtig lang haar, twee mooi gevormde borsten, geen tatoeages en een mooie navelpiercing voorzien van rode steentjes. Haar vingernagels hebben een normale lengte en zijn kleurloos. Ook haar teennagels zijn zeer goed verzorgd. Opvallend zijn de kleine zwarte haarbandjes die ze om haar bovenarm en om haar enkel draagt. Het enige minpunt is dat deze mooie Roemeense rookt. Yellis komt op mij niet over als een professionele DVP maar eerder als een studente die iets bijverdient. Ik bleek er niet ver naast te zitten. Yellis heeft aan een universiteit in Boekarest een driejarige studie General Management gevolgd. Ze wil een eigen bedrijf opstarten en probeert nu in Duitsland voldoende geld bij elkaar te krijgen om haar droom werkelijkheid te maken. Haar ouders denken dat ze in de horeca werkt. Ik liet Yellis vervolgens alleen om even te genieten van de whirlpool op de eerste etage en uit te rusten op één van de veelvuldig aanwezige banken. Ik werd aangesproken door diverse meisjes (o.a. Alina, Emilia en een roodharige schone uit Roemenie waarvan ik de nickname vergeten ben) maar gaf steeds aan dat ik wel in was voor een praatje maar dat er geen kamergang inzat. Ze waardeerden mijn duidelijkheid m.u.v. een Turkse dame met neptieten die, afgaande op de reactie van haar vriendinnen, mij een aantal onwelgevallige dingen toevoegde.
Het was inmiddels tijd voor het avondeten. Zonder dat ik dit gepland had kwam ik Yellis tegen in het restaurant. Ik had haar niet constant in de gaten gehouden maar had wel gezien dat ze in de tussentijd een kamergang gemaakt had met een Turks uitziende persoon. Het gezamenlijk diner gaf me de mogelijkheid om meer te weten te komen van Yellis en haar familie in Roemenie. De informatie die zij mij verstrekte versterkte mij in mijn beslissing om een kamergang met haar te maken.
Na een bezoek aan het toilet en een douche zocht ik Yellis weer op. Zij zat weer op dezelfde plek aan de bar (“haar plek” zoals ze aangaf). Ik zei dat ik met haar wilde kameren en liet haar een kamer uitzoeken. De keuze viel op een kamer op de begane grond rechtsonder het grote aquarium.
Wat volgde is een samenzijn dat ik niet snel zal vergeten. Het begon met een massage mijnerzijds. Hoewel ze genoot vond ze mijn massage toch te stevig. Ze nam de regie over en ontfermde zich over mijn jongeheer. Al sabbelend en zuigend vroeg ze op een geven moment of ik in haar mond wilde klaarkomen. Omdat ik wist dat me dit € 50 zou kosten en ik hier geen plezier aan beleefde ging ik niet in op haar aanbod. Voordat ik met Yellis aan de praat raakte had ik me voorgenomen om een kamergang te beperken tot 30 minuten. De hele gang van zaken deed me vervolgens besluiten om met Yellis één uur te kameren. Deze mededeling maakte haar nog blijer. Afwisselend werden de erogene zones van Yellis door mij en die van mij door haar onder handen genomen of met de mond en tong bewerkt waarbij het tongzoenen niet vergeten werd. Yellis liet duidelijk merken dat ze genoot. Herhaaldelijk moest ik haar mooie borsten onderhanden nemen en haar tepels bespelen met mijn tong. De tijd vloog voorbij Ondanks dat ik zeer ontspannen was weigerde mijn jongeheer dienst toen het op neuken aankwam. Dit had echter niks te maken met Yellis maar met het feit dat mijn “willy” tamelijk eenkennig is en nog niet vertrouwd was met haar. Uiteindelijk bracht Yellis mij met haar uitstekende pijpkunsten tot een hoogtepunt. Zeer voldaan verlieten we de kamer. Na betaling hebben we nog even aan de bar verder gepraat. Yellis vroeg hierbij of ik vaker zou terugkomen. Ik gaf aan dat dit afhing van mijn zakelijke afspraken.
Inmiddels is het voor mij duidelijk dat ik “als de business niet meewerkt” maar zelf afspraken moet plannen maar dan niet voor het werk maar voor “pleasure”. Gelukkig word ik tegen mezelf in bescherming genomen door het feit dat een bezoek aan FKK Sharks voor mij drie uren heen en drie uren terug rijden is want anders zou de frequentie al snel te hoog worden. Door de grote reisafstand loop ik natuurlijk wel het risico dat ik voor niks zes uren in de auto zit mocht Yellis niet aanwezig zijn. Overigens heb ik alleen maar mooie dames gezien in deze club met uitzondering van een dikke konten dame (niet mijn smaak) en een overjarige DVP die duidelijk de beste tijd achter de rug had.
Tegen de tijd dat ik weer ga, hoogstwaarschijnlijk op een maandag eind februari of begin maart, zal ik dit op het meetpoint aangeven zodat geïnteresseerden met mij mee kunnen rijden. Startpunt is Sjengencity.
P.S. Yellis werkt niet op dinsdag. Of dit komt door het feit dat op deze dag van de week “dessous” gedragen wordt heb ik haar nog niet gevraagd.

cassenoisette
14 februari 2016, 15:22
Nationality / languages: Romanian from ?(not asked) / English pretty well
Face: Pretty GND, discreet clear braces on teeth, pulpy lips
Hair: Brown
Size: Average
Chest: Soft feeling, sexy
Silhouette / body: GND, it kept me away to take the plunge earlier times
Tattoos - Piercings: Although possible, nothing in my memory
Blowjob: Yes, very good
Cunnilingus: Yes, very good and up to her orgasm, tasty :redface:
Fingering without problems, completely soaked
Kiss: Yes, as a professional GF, we had fun
General: I promised her many times a session and finally i accepted without succumbing to her approach using intimidation, or trying to make me feel guilty.
Let's be clear, the service is really good, i have not even had time for sexual penetration and i have not extended to a second half hour after declining a CIM. :cool:
She would have liked to earn more, but ... no, I kept my strength and resisted, my own choice.:rolleyes:
If she cease to pressure customers, she will do more business i assume...
Very nice and naughty, too venal for me, it spoils really.

Agronymus1
14 februari 2016, 16:00
Dear cassenoisette,

I had also the pleasure to "share a room" with Yelliz. I can confirm that she is from Romania and that she gives an excellent service.

Agronymus1
1 maart 2016, 22:00
Het weerzien met Yellis

In het verslag van mijn eerste bezoek aan FKK Sharks heb ik mijn ervaringen met de Roemeense Yellis beschreven. Blijkbaar viel mijn relaas in de smaak want ik heb er een vrijkaartje in het kader van beste recensie mee verdiend. Dit schept natuurlijk een verplichting waaraan ik graag voldoe.
Sinds het eerste bezoek waren er al bijna vier weken verstreken. Er was op korte termijn geen zakelijk afspraak te verwachten in de hoofdvestiging in Duitsland dus besloot ik om enkele dagen wat langer te werken zodat ik maandag eerder kon stoppen om een bezoek aan de haaieclub te brengen.
Op mijn vraag op het forum of iemand mee wilde reizen was helaas geen reactie gekomen. Ik moest de lange rit naar Darmstadt dus alleen maken. De weersvooruitzichten waren goed en volgens mijn navigatiesysteem zou de reis drie uur duren.

Het had voor mij alleen zin om zes uur in de auto te zitten als ik zeker wist dat Yellis aanwezig zou zijn. Mede-ijsbeer Vrije Jongen had me getipt dat op het forum Lustscout een draadje was met de line-up van FKK Sharks. Via Lustscout heb ik vervolgens contact gelegd met een Duitse ijsbeer die beloofde mij te helpen door Yellis te informeren dat ik op maandag zou komen. Hij zou de club een week eerder op dinsdag bezoeken. Dit was echter uitgerekend de dag dat Yellis normaal vrij heeft. Toeval of niet, de dinsdag dat hij in Sharks was bleek Yellis ook aanwezig te zijn. Dankzij mijn beschrijving (een zwarte haarbandje om haar bovenarm en een om haar onderbeen) had hij Yellis zo gevonden en haar verteld dat ik zou komen. Yellis gaf toen aan dat zij er maandag zou zijn.

Na een probleemloze rit arriveerde ik na 2 uur en 45 minuten bij de Haaieclub. Ik gaf de kortingskaart t.w.v. 20 euro af en moest nog 45 euro betalen. Tot mijn verrassing kreeg ik weer een nieuwe kortingskaart (alleen geldig op maandag en dinsdag).

Na het aantrekken van de juiste outfit liep ik de club in. De stoel waar Yellis normaal zit was leeg maar er lag wel een handdoek op. Haar donkerkleurige vriendin herkende mij en zei dat Yellis met een klant op de kamer was.

Dit gaf me de tijd om een kopje thee te drinken en even uit te rusten van de lange rit. Ik kwam in gesprek met een mooie dame die luisterde naar de naam Victoria. Haar moeder was Roemeense en haar vader was Spaans.
Victoria vroeg of ik niet met haar een pleziertje wilde beleven. Ik gaf aan dat ik wachtte op iemand anders.

Niet lang erna verscheen Yellis ten tonele. Ze blikte mij en kwam naar me toe. Ze vertelde dat iemand gezegd had dat ik vandaag zou komen. Ik liet haar weten dat ik nog moest eten. Dit gaf haar de gelegenheid om nog een sigaretje te roken.
Toen ik mijn honger gestild had bleek Yellis weer bezet te zijn. Ik besloot de tijd op te vullen in de whirlpool. Het eerste bubbelbad bleek geen water te bevatten maar de andere whirlpool was op een aangename temperatuur.

In de whirlpool kwam ik in gesprek met een Duitse ijsbeer die zijn uiterlijk meehad. In het verhaal zal ik hem vanaf nu Wolfgang noemen. Ik liet blijken dat ik nieuwsgierig was waarom een dergelijke knappe jongeman zijn toevlucht zocht in een FKK-club. Wolfgang gaf aan dat hij een vriendin had maar toch af en toe behoefte had om van het verboden fruit te snoepen. Op mijn vraag waarom hij dan niet een dame oppikte in een kroeg was zijn antwoord: de jonge dames in Frankfurt hebben heden ten dage teveel eisen en als je met ze afspreekt dan kost het uiteindelijk ook veel geld en heb je daarnaast een aantal verplichtingen die je nu niet hebt. In de conversatie met hem kwamen er nog twee zaken aan de orde die het vermelden waard zijn.

Ten eerste het risico op SOA. Wolfgang zag geen enkel risico zo lang hij een condoom gebruikte. Hij dacht niet dat hij een ziekte kon oplopen door orale seks bij hem of bij de DVP. Toen ik zei dat chlamydia wel op deze manier kon worden overgedragen zei hij dat hij dat ook had gehad. Hij had ook zijn vriendin besmet. Hij had tegen haar gezegd dat hij de besmetting had opgelopen door het passen van een onderbroek in een kledingwinkel. Ik ben blij voor hem dat zijn vriendin dit onwaarschijnlijke verhaal voor zoete koek had geslikt (al dan niet samen met een portie van zijn sperma!).

Pratende over de kosten van onze hobby om DVP’s te bezoeken gaf hij aan dat deze uitgave altijd plezier oplevert. Hij had vorig jaar 50.000 euro verloren op aandelen in de hightech sector en hier had hij helemaal geen hoogtepunt van gehad. Aan de manier waarop hij het vertelde leidde ik af dat hij niet zwaar gebukt ging onder het verlies van dit toch niet onaanzienlijke bedrag.

Na het douchen wenste ik Wolfgang een prettige voortzetting van de dag. Hij was op dat moment in gesprek met een mooie, zwartharige, dame. Ze bleek Julia te heten. Mijn gok dat ze Roemeens was en uit Boekarest kwam was juist. Julia zag er goed uit en kwam ook sympathiek over. Ik nam me voor om bij een van de volgende keren ook met Julia te kameren. De 38 jaar kon ik echter niet aan haar lichaam en hoofd afzien.

Het was inmiddels tijd om datgene te doen waarvoor ik gekomen was, zijnde kameren met Yellis. Een collega-ijsbeer had me op het idee gebracht om een klein cadeautje mee te nemen voor haar. De keuze was gevallen op een doosje bonbons van Limburgse makelij.

Toen ik Yellis vertelde dat ik een kleine verrassing voor haar had werd ze heel blij (alle dames zijn wat dit betreft hetzelfde).
Ze wilde echter niet dat ik het cadeau overhandigde aan de bar vanwege de reactie van haar collega’s. Het moest gebeuren in de kamer. Yellis wist echter niet dat het doosje in een mooi rood draagtasje met een strik erop zat en dat ik dit niet ongezien door de barruimte kon loodsen. Ze heeft dan ook niet de verbaasde blikken gezien van een aantal dames.

Op de kamer aangekomen werd ik getrakteerd op enkele dikke zoenen. Ik overhandigde Yellis het draagtasje onder het uitspreken van de woorden:

Draga Yellis,
Am un mic cadou pentru Yellis frumos. Noroc și succes în viitor.

Yellis bleek van bonbons te houden maar helaas voor mij wilde ze niet gelijk de kwaliteit proeven. Toch kreeg ik iets in mijn mond zijnde haar tong.

Ik vertelde haar vervolgens dat ik ook op internet gezocht had naar de betekenis van haar naam. In elkaar verstrengeld las ik voor wat ik gevonden had. Ze was erg gevleid en liet dat ook weer merken.

Mijn jongeheer was ondertussen opstandig geworden en besloten werd om de diepte te peilen. Helaas greep Yellis meteen naar de gel alhoewel mijn gereedschap daar eigenlijk geen aanleiding toe geeft. Haar mooie lange benen werden op mijn schouders gelegd waardoor ik goed kon stoten en een mooi uitzicht had. Ik vond het echter te vroeg om mijn zaad al te lozen en schakelde over op beffen en zoenen. Dat kon Yellis wel bevallen. Opvallend was echter dat ze vaak haar mond met een tissue afveegde. Of dit het gevolg was van overmatige slijmvorming als gevolg van haar beugel of dat het haar idee van hygiene is heb ik haar maar niet gevraagd.

Er waren inmiddels ongeveer 20 minuten verstreken. Yellis sabbelde aan mijn genotsknuppel. Ze vroeg of ik niet in haar mond wilde klaarkomen. Ik wees haar erop dat ze dat bij de vorige ontmoeting ook al gevraagd had en dat ik haar verzoek toen ondubbelzinnig had afgewezen. Yellis kwam vervolgens op mij zitten en in cowgirl bracht ze mij tot een hoogtepunt. Ze vroeg me vervolgens of ik haar tot een hoogtepunt wilde beffen. In eerste instantie mocht ik niet mijn vingers gebruiken. Alhoewel ze tevreden was over mijn befkunsten gaf ze op een gegeven moment toch aan dat ik haar mocht vingeren. Dit echter pas nadat ze mijn vingers met een tissue had bewerkt (Voor mogelijke vingerbeurten zorg ik altijd dat mijn nagels kort geknipt zijn zodat de dames dit nooit kunnen gebruiken als reden om zich niet te laten vingeren.) Na korte tijd liet Yellis merken dat ze klaargekomen was. Haar poesjesnectar wilde ze echter niet van mijn vingers likken. Dat heb ik toen maar zelf gedaan (zou nog iets zijn voor in de vulling van een bonbon voor mannen).

De restant van de zestig minuten heeft Yellis in mijn armen gelegen waarbij ze het wel nodig vond dat er een tissue over mijn willie lag zodat er geen spermaresten op haar lichaam kwamen.

We kwamen te spreken over de verdiensten van een DVP. Op mijn vraag hoeveel ze per maand verdiende wilde ze niet antwoorden. Toen ik een bedrag van 3000-4000 euro noemde zei ze dat dit aardig in de richting kwam. In een eerdere conversatie had ze aangegeven dat ze naast de entree (meestal 65 euro) per dag nog 20 euro betaalde om te blijven slapen in het hotel van Sharks en daarnaast nog 25 euro per dag moest afdragen aan de belasting. Elke maand houdt ze dus een aardig bedrag over. Volgens haar is dit helemaal voor haar alleen. Desgevraagd liet ze blijken dat ze erover dacht om van gespaarde geld een appartement in Boekarest te kopen. Ik gaf aan dat als ik in haar plaats was dit zeker zou doen. Toen ze quasie nonchalant vroeg of ik haar niet wilde helpen liet ik duidelijk merken dat ik dit niet zou doen. Ik gaf aan dat ik wel in haar appartement op bezoek wilde komen waarbij zij dan tegen een passende vergoeding als gids en gezelschapsdame zou kunnen fungeren bij een vakantie in Boekarest. Hierin was zij wel geïnteresseerd.

Na betaling namen we plaats aan de bar. Hier vernam ik dat Yellis op 19 februari 24 jaar geworden was. Omdat ik een meevaller had gehad in de vorm van een niet verwachte kortingskaart van 20 euro besloot ik dit geld voor mijn vertrek aan haar te geven.
Het was echter eerst tijd om te eten. Samen met Yellis en haar donkerkleurige vriendin werd het avondeten genuttigd. Er was voldoende keuze (o.a. twee soorten vlees en kip) en de kwaliteit was erg goed. De dames waren sneller klaar dan ik.

Toen ik terug in de barruimte kwam was Yellis al weer aan het praten met een oudere ijsbeer. Ik wilde haar business niet verstoren en nam plaats in een zitbank recht tegenover het podium met de danspaal. Een erg slanke blondine met mooi, kleine, tietjes was enige paaldansoefeningen aan het doen. Er was echter weinig belangstelling waardoor ze al snel stopte. Ondertussen had Wolfgang naast mij plaats genomen. Ik bracht hem op de hoogte van mijn belevenissen met Yellis. We werden echter beide afgeleid door een prachtig uitzicht dat zich voor ons ontvouwde. Een mooie blondine kwam recht tegenover ons op het podium zitten en toonde ons (onbewust?) haar zeer mooi geschapen pruimpje zonder uithangende lippen.

Om beter te kunnen zien wat Yellis uitspookte was een verplaatsing echter noodzakelijk.

Al snel kwam de mooi Coco (alweer blond, alweer uit Roemenië en alweer in het bezit van een prachtige liefdesgrot) naast me zitten en vroeg ”You want sex”. Ik antwoordde dat mijn jongeheer sliep waarop ze meteen weg was. Ik had inmiddels gezien dat Yellis met de oude ijsbeer een kamer hadden gevonden.

Bij het bestellen van een cola aan de bar raakte ik in gesprek met een Aziatisch ogende dame.
Ik gokte dat ze Thais was. Ik groette haar in het Thais ”Sawadee khrap”. Ik kreeg de vrouwelijk variant “Sawasdee kha” terug en de Thaise wai (karakteristieke groet met de twee handen tegen elkaar voor haar borst). Vervolgens hebben we in het Thais geconverseerd over haar woonplaats, naam en leeftijd. Zij bleek Pim te heten, 36 jaar oud te zijn en afkomstig te zijn uit de streek Isan.
Pim kwam periodiek over naar Duitsland om geld te verdienen. Haar Thaise man was overleden. Toen ik haar vroeg of het niet beter was om een Farang (buitenlander) in Thailand te trouwen en daar met hem te gaan wonen (Er lopen er genoeg rond) gaf ze aan dat haar beide puberzonen niet zo goed overweg konden met buitenlanders. Dit leek mij plausibel. Pim was erg aardig en sympathiek. Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor dames met zwart haar. In mijn jongere jaren heb ik deze behoefte gevuld door frequente bezoeken aan Thailand maar sinds ik saunaclubs bezoek weet ik dat er uit Oost-Europa ook zeer mooie zwartharige vrouwen komen. Deze hebben nu mijn voorkeur. Een toekomstige kamergang met Pim sluit ik echter niet uit, al is het alleen maar om nog eens een echte Thaise massage te krijgen. Ik heb overigens op Lustscout nog gezocht naar recensies over Pim. Het bleek dat zij vroeger al in Sharks heeft gewerkt onder de naam Rose. Uit een recensie blijkt dat Pim alias Rose indertijd in was voor extra dingen. Een reden des te meer om met haar te kameren.

Na een korte kamergang kwam Yellis terug. Ze was erg negatief over haar klant zonder echter in details te treden. In haar afwezigheid had ik mijn samenzijn met haar kort de revue laten passeren. Ik realiseerde me toen dat de Roemeense tekst die ik had voorgelezen was afgedrukt op een e-mail met daarop mijn echte naam. In dit stadium leek het me beter dat Yellis niet wist wie ik werkelijk was. Toen ik vroeg of ik de papieren nog even kon hebben gaf ze aan dat ze deze al had weggegooid.

Enerzijds was ik erg opgelucht maar anderzijds werd me weer duidelijk hoe voorbijgaand zaken voor DVP’s zijn. Om het plannen van toekomstige bezoeken aan haar te vergemakkelijken vroeg ik om haar telefoonnummer. Ze merkte op dat ze vaak van nummer verwisselde en daarom geen nummer wilde geven. Yellis gaf aan dat ze vanaf 28 februari voor twee weken naar Roemenië zou gaan.

Bij het afscheid overhandigde ik Yellis als verlaat verjaardagscadeau nog de 20 euro. Ze wilde me niet zoenen, enerzijds omdat iedereen ons kon zien en anderzijds omdat ze bang was dat ik dan onder de lippenstift zat. Een handkus kon er echter ook niet vanaf.

Zo goed als het weer op de heenweg was, zo slecht was het op de terugweg. Vrijwel de gehele rit heeft het (hard) geregend. De lange reis gaf me tijd om het bezoek te evalueren. Ik was gekomen voor Yellis. De kamergang met haar was weer goed maar toch had ik me er meer van voorgesteld. Ik had meer spontaniteit verwacht. Ik zal zeker terug gaan naar Sharks maar of ik me dan alleen beperk tot Yellis is voor mij niet meer zo zeker. Naast de meisjes die ik al in mijn verhaal genoemd heb als mogelijke kandidaten voor een kamergang zijn er nog twee dames waarmee ik zeker nader wil kennismaken: enerzijds een kleine, zwartharige, schoonheid met lange haar in een paardestaart die hoog op haar hoofd is aangezet. Zij zat de gehele tijd aan de bar toen ik met Yellis sprak. Ze is iets molliger dan de doorsnee DVP’s die in Sharks rondlopen.

Anderzijds een dame met de naam Milana uit Servië. Toen ik de Duitse ijsbeer die op mijn verzoek gecheckt had of Yellis er op maandag zou zijn verteld had van mijn belevenissen met haar kreeg ik van hem namelijk deze reactie:

“Ich bin wöchentlich einmal im Sharks und habe vielleicht den einen oder anderen Tip für dich.

Zum Beispiel: Milana (Srb), bildhübsch und von der bekommst du French Kissing bis du in Ohnmacht fällst”.

Er is natuurlijk een grote kans dat Milana ook een blondine is maar ik wil voor een keer een uitzondering maken. Immers de kans om bewusteloos te raken door alleen tongzoenen krijg je niet vaak.

Tot de volgende keer.