PDA

Volledige versie bekijken : Zhina (Sienna?) (Turkse)



Eddy_V
10 september 2014, 23:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif




Zhina (Sienna?) (Turkse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:45 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:zou normaal wel pzc doen maar ivm mond/kies probleem deze keer alleen pmc

Eddy_V
10 september 2014, 23:47
Aardig meid met sexy uitstraling die sinds een paar dagen of weken (ik kon het niet helemaal goed volgen) in Goch is.
Liep rond in een rood corset achtig niemendalletje, beetje uitdagend te teasen,heeft mooie lange zwarte haren en is lekker zongebruind.
Eerst aan de bar wat gekletst (of wat daarvoor door moet gaan in die paar seconden) en vervolgens samen op haar bankje gaan zitten.
Nader kennis gemaakt met haar lippen en weelderige boezem. Op haar sleutelvraag antwoordde ik plagend "nee, toch maar niet". Maar dat kon ik die grote blauwe kijkers niet aandoen dus na een kwartiertje aufs zimmer.
Een half uurtje liggen stoeien met alles erop en eraan en eindigend na diverse standjes in missionaris waarin ze het goed kon en wilde hebben. Aan pijpen waren we nog niet toe gekomen en dat wilde ze voor een tweede ronde gaan doen.
Nu ben ik nou eenmaal erg meegaand dus stemde daar mee in. Helaas wilde ze toen een nieuw condoom gaan pakken want vanwege haar mond wilde ze vandaag niet zonder...ik kon het niet helemaal volgen wat zij bedoelde, maar heb toen voor het vervolg bedankt. Pmc vind ik meestal een afknapper en helemaal met standaard rubber.
Bij het afrekenen werd zogenaamd de grap gemaakt dat het een uur was geweest. De administratie aan de balie kon dat zo weerleggen want dan zou ik met twee dames gelijker tijd zijn geweest! Dus al snel werd mijn voorstel voor 45 minuten (nog ruim gemeten!) geaccepteerd, maar er moest gewisseld worden.
Bij het wisselen bij Barbara ontstond dan een verwarring omdat ze toen maar een half uur riep als kamertijd terwijl ik 45 minuten zei...of het nou door domheid, een grap of gebrekkige talenkennis kwam, werd zowel Barbara als mij niet meer duidelijk! Barbara houdt echter niet van grappen als het over geld gaat, dus het werd haar duidelijk gemaakt dat zij dat niet nog een keer moest doen.
Standpunt van Barbara begrijp ik wel, zeker als mannen zich snel laten overrompelen door een brutaal meisje, maar zij kan dan wel erg hard uitvallen tegen die meiden...vond het wat gênant.
Later maakt Zhani bij de douche dan nog maar eens een geintje door te vragen of ik nog een half uurtje met haar wilde want ze wilde nog een keer goed "ficken"... ze zou mij er 50euro voor geven ��
Ach ja...meisjes...����

Eddy_V
11 september 2014, 13:43
En ineens zie ik aan wie zij mij qua uiterlijk deed denken:
Fran the Nanny!

licky luke
11 september 2014, 14:39
En ineens zie ik aan wie zij mij qua uiterlijk deed denken:
Fran the Nanny!

Als ze maar niet dezelfde stem en lach heeft .... brrrr.....

Eddy_V
11 september 2014, 17:39
Als ze maar niet dezelfde stem en lach heeft .... brrrr.....


Nou...stemgeluid niet, maar ze kijkt wel net zo boos omdat ik tot nu toe niet met haar maar met die 2 poppetjes uit de Super League ben gaan stoeien.
Maar ze heeft niet te klagen want één van de twee van het fietsende berenduo heeft zich ook tot volle tevredenheid met haar vermaakt.