PDA

Volledige versie bekijken : Roxanna (Blond, slank,poolse) (PHG)

Rex
19 november 2006, 22:52
Naam : Roxanna

Haarkleur/-lengte : Blond halflang haar

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, B - cup

Nationaliteit/Taal : Poolse, duits, engels

Leeftijd : 23-25jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goede service

Bijzonderheden :

Roxanna ( ze heeft al een keer eerder in PHG gewerkt, maar toen heette ze Maddy), is het nichtje van Alison.:rolleyes:

Gisteren kort maar zeer krachtig van deze mooie verschijning mogen genieten. Pijpen was dik in orde en zoenen en likken waren geen enkel probleem en ook uitermate goed, uiteindelijk in Doggy van mijn orgasme genoten.:fuck:

Enig minpuntje bij deze jonge lady is dat haar tieten een beetje erg hangen
( bijna op half 7), maar dat komt zegt ze zelf, omdat ze drie maanden terug een dochtertje op de wereld heeft gezet...........:baby2:

Jammer dat die kale Italiaan met bril gisteren ruim 4 uur met haar op de kamer verbleef, anders had ik langer en eerder van deze mooie dame kunnen genieten. Volgende keer dan maar weer...............

Willi69
20 november 2006, 19:52
Das ist eine andere Roxanna als die von Knabbel und mir, habe ich vorher noch nie gesehen. ;)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2796

Jammer dat die kale Italiaan met bril gisteren ruim 4 uur met haar op de kamer verbleef

Das ist ein echter :moon: mit Ohren... :green_smi

Willem2
20 november 2006, 21:01
Heb één en ander aangevuld. Ik denk eigenlijk dat die andere Roxanna niet meer terug zal komen. En zoals jullie weten heb ik altijd weinig zin in nummers dus bedenk even goede kenmerken om de dames uit elkaar te houden, bij voorbaat dank :freu:

Knabbel
20 november 2006, 21:08
Vrij makkelijk. Deze is een gebruinde Emmy look-a-like met een zeer geile uitstraling. (Die Italiaan ging ook vaak met Emmy vandaar)

De Roxanna waar Willi het over heeft verwacht ik zeer zeker de komende maanden niet terug als ze al komt. Meer het type girl next-door en valt op door haar grappige gezichtje, blonde krullen, kleine gestalte en bleke huid.

Rex
21 november 2006, 14:42
Heb één en ander aangevuld. Ik denk eigenlijk dat die andere Roxanna niet meer terug zal komen. En zoals jullie weten heb ik altijd weinig zin in nummers dus bedenk even goede kenmerken om de dames uit elkaar te houden, bij voorbaat dank :freu:

De Roxanna die Willi noemde is mij niet bekend.
Maar de Roxanna waarvan ik zaterdag heb mogen genieten is het jongere nichtje van Alison.

Beide zijn Pools, maar je zou ook kunnen denken dat het Engelsen zijn, qua gezicht en figuur.
Typisch blond en een lekker lichaam. Roxanna is ook nog een beetje zonnenbank gebruind............

Ja meer smaken heb ik niet, dan moeten jullie het zelf maar een keer uit proberen!!!

Voor de volledigheid hier het paspoort van de Roxanna die ik zaterdag verwend heb:

Naam : Roxanna
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank, D-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse spreekt geen Duits, alleen Pools en Engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings :geen
Service : Prima
Bijzonderheden : nichtje van Alison