PDA

Volledige versie bekijken : B2B massage bij Warie door Wan (Vertaald met Google Translate:)



alexbaron
12 september 2014, 13:39
B2B massage bij Warie door Wan (Vertaald met Google Translate:)

Onlangs bezocht ik ‘Thaise Massagealon Warie Den Haag’, zie: http://www.warie.nl/index.htm
Er was een keuze uit 3 dames en ik koos voor Wan, ongeveer 40 jaar oud en mooi vormgegeven.
Ze nam me mee naar een mooie kamer met een douche, we uitgekleed en ze deelde de douche met mij.
Ze waste me zorgvuldig met speciale aandacht voor mijn schaamstreek die ik vond eer prettig, wordt gewassen door een naakte dame is mijn favoriete manier van het nemen van een douche.

Zij begon de massage van mijn rug en benen en aanraken van mijn scrotum regelmatig om me prikkelen, heerlijk. Toen gaf ze me een body-to-body massage met haar borsten op al mijn onderdelen. Ze draaide me om en bleef masseren mijn voorkant met haar lichaam waardoor ik al snel ontplofte.

Ze vulde het uur door masseren mijn hoofd, schouders, armen en handen. Het was een fijne ervaring op de gematigde tarief van 55 Euros, die ik als een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding beschouw.

Original Text: B2B massage at Warie by Wan

Recently I visited ‘Thaise Massagesalon Warie Den Haag’, see: http://www.warie.nl/index.htm
There was a choice of 3 ladies and I opted for Wan, about 40 years old and nicely shaped.
She took me to a nice room with a shower, we undressed and Wan shared the shower with me.
She washed me carefully with special attention to my genital area which I really liked; being washed by a naked lady is my favorite way of taking a shower.

She started the massage of my back and legs touching my scrotum regularly to excite me, lovely.
Then she gave me a body-to-body massage using her breasts on all my parts. She turned me around and continued massaging my front with her body which soon made me explode.

She filled the hour massaging my head, shoulders, arms and hands. It was a fine experience at the moderate rate of 55 Euros, which I considered excellent value for money.

Levin
29 oktober 2014, 17:09
Great story. How were the other two girls or should I say grannies? Younger than 40? I am looking for nice Thai Massage salon with young girls. I hate the fact usual I see women of my mothers age which is not cool for me.
thanks man.

alexbaron
6 november 2014, 12:21
The two other girls were around 30. I found several younger ladies in their late twenties at Mystique Thai, Rijswijseweg 574.
Their service is general mediocre compared to older ladies and sometimes lousy. The worst I received there from Fa a slim extremely pretty lady.