Volledige versie bekijken : Live vanuit Saunaclub Diamond..hete verslagen en damesoverzichten
Disco Volante BFS
1 mei 2024, 13:37
We hebben mogelijk hetzelfde merk van auto aangezien ook ik op vrijdag daarheen werd gebracht. Of is er meer aan de hand en heeft Diamond een manier gevonden om een storingssignaal om te zetten naar een aantrekkingssignaal?
Wat het ook was, het zal voorlopig niet meer op mijn auto werken aangezien ik alleen maar de woorden van Tjeppah kan bevestigen. Ik ben dan ook onverichterzake vertrokken en heb ergens anders avond eten genuttigd.
Weer een ervaring rijker en een illusie armer!
mentholbear
17 juni 2024, 12:25
Zojuist 3 eitjes achter de kiezen. De broodjes die er lagen waren mij wat te sponzig en heb ik maar laten liggen.
Het eten werd redelijk afgedekt, omdat ze wat last van vliegen hebben.
Het verlegen zonnetje liet zich heel even zien, maar verschuilde zich al gauw weer achter een wolken deken. Benieuwd of we die vandaag nog terug gaan zien.
Momenteel als enige ijsbeer binnen met 3 dames die helaas voor mij niet een slank postuur hebben. Ze zijn wel vriendelijk.
Als het goed is zou een favorietje van elders opduiken, dus ik vul voorlopig de tijd met wat sauna rondjes (net gevraagd die op te tillen) en even bij lezen van het forum.
Natuurlijk met tussendoor een dutje voor deze slaapkop :slaap:
milaan
17 juni 2024, 14:20
Is er al wat meer binnen vandaag als 3 vrouwen Mentholbear?? Als t interessant is start ik de bolide rond 17.00 even en kom ook ff kijken)))!
Siberische tijger
17 juni 2024, 15:31
MB slaapt op dit moment:biggrin:
Purrfect
17 juni 2024, 17:27
Bestimmt läuft da nach dem rumänischen Sieg gerade eine wilde Siegesfeier mit allen drei Frauen. Falls er die überlebt, meldet er sich sicher wieder.
Waarschijnlijk is er na de Roemeense overwinning een wild overwinningsfeest aan de gang met alle drie de vrouwen. Als hij het overleeft, zal hij zeker weer contact opnemen.
uurtje
17 juni 2024, 18:59
Update komt over 6 weken.... het was de 17e van de 6e maand... etc etc....
mentholbear
17 juni 2024, 19:14
Is er al wat meer binnen vandaag als 3 vrouwen Mentholbear?? Als t interessant is start ik de bolide rond 17.00 even en kom ook ff kijken)))!
MB was inderdaad even een poosje in dromenland ipv Diamond.
Er zijn nu iets van 7 dames. 2 slanke en de rest wat voller tot vol.
Of dat interressant genoeg is, laat ik aan jou over.
Oh en FYI: warm water ligt er al vanaf de vroege middag uit :frown:
Waarschijnlijk is er na de Roemeense overwinning een wild overwinningsfeest aan de gang met alle drie de vrouwen. Als hij het overleeft, zal hij zeker weer contact opnemen.
Dat valt zeer tegen. Sterker nog, 1 van de dames vond het jammer dat ze in Diamond geen voetbal op de tv scherm hadden.
Update komt over 6 weken.... het was de 17e van de 6e maand... etc etc....
Update komt meestal met een 'inmiddels niet meer live, maar rond m'n vertrek/later op de avond'.
Verslagje probeer ik meestal binnen 2 weken te plaatsen. Laats lukte dat niet ivm drukke reizen.
mentholbear
17 juni 2024, 20:24
Er is gelukkig weer warm water beschikbaar.
Herr Fick
23 juni 2024, 17:59
Was deze week eens uit benieuwdheid in Diamond. Ik was er al eens net voor Corona bij nacht en ontij. Nu was het klaar en kon ik alles wat in ogenschouw nemen. Het geheel geeft een bedroevende indruk en de parking oogt slecht onderhouden.
De douches zijn proper maar de vloer ligt bezaaid met lege zeepflacons.
Het pleisterwerk van het plafond in de bar is ooit eens gedeeltelijk naar beneden gekomen en niet hersteld.
Het buitenbereik achter de resto staat net als de parking vol onkruid. Tafels, stoelen en banken zijn vuil met volle asbakken.
Koffie is aan de bar, maar die is meestal onbemand en de DVP's kunnen/mogen geen koffie maken. Broodjes zijn van de dag voordien met beperkt beleg (geen confituur) onder een plastiekje. De afwas van daags voordien was niet gedaan. De dames kregen blijkbaar eieren, maar mij werd niets gevraagd. Frisdrank is van de kraan, uit wegwerp plastieken bekertjes. Temperatuur is OK.
De bovenverdieping is wel netjes, maar het lawaai en geroep van uit bepaalde kamers gaven mij niet de indruk dat er enkel DVP's vast logeren.
Ik heb 5 DVP's geteld waarvan drie echte Rubensdamen, eentje met normaal postuur en best knap en 1 superslanke favoriete van me (Antonia) waarmee ik had afgesproken.
Het was die dag relatief warm (en droog:); ja dat bestaat nog!) en een sauna leek me dus redelijk nutteloos. Infra, resto, netheid en bediening zijn absoluut geen 30€ waard.
Het tekort aan fatsoenlijk eten kan gevaarlijk zijn, want Antonia liet zich met haar opgespoten lippen weer eens van haar beste anatomische zijde zien en deed voor €100( plus een fooi achteraf) een vol uur zodanig haar best dat een accuut proteinedeficiet het onvermijdelijke gevolg was en dat kon ik niet aanvullen. Op wankele benen ben ik dus moeten vertrekken:rolleyes:. Sommige collega-beren zijn niet overtuigd van haar capaciteiten, maar op mij werkt ze bepaald niet onverslavend.
Verder meen ik begrepen te hebben dat LR snel en opgefrist zal heropenen. De meeste dames zouden ook naar van Diamond naar LR terugkeren, maar ik heb dus enkel Antonia uit LR herkend. Ene Esther is met haar weelderige vormen blijkbaar weer ter beschikking voor de betaalde liefde en de ontvangst bij LR zou door ene Karina (of een naam in die aard) gedaan worden. Alles onder voorbehoud, uiteraard.
rmjhexe
23 juni 2024, 18:38
Goed nieuws
Herr Fick
23 juni 2024, 18:47
Goed nieuws
Als het klopt:confused:
Tjeppah
23 juni 2024, 18:59
Laten we een voorzichtige schatting maken dat we half augustus zullen weten of LR dan weer heropent kan worden. We gaan het zien. Het valt me wel op dat de meiden die het hardste riepen toen in LR de kamerprijzen naar beneden gingen het gras elders toch niet overal groener is. Sommige dachten met de kamerprijzen in GG er op vooruit te gaan maar door gebrek aan klandizie nu weer een andere club proberen met kamerprijzen waar ze ooit hun carriere in dit wereldje begonnen. Zullen ze nu eindelijk door gaan krijgen dat ze meer geld verdienen doordat ze meer klanten krijgen in de 60/30 min clubs.
mentholbear
25 juni 2024, 18:21
Of nog beter, de 50p30 clubs zoals LR laatst nog was :rolleyes: