PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit Saunaclub Diamond..hete verslagen en damesoverzichten

Pagina's : [1] 2

Eddy_V
16 september 2014, 00:49
Maar vast aangemaakt voor Rob45 ��
(en voor mijzelf en alle anderen die de thuisblijvers de ogen uit willen steken) ��

Willem2
16 september 2014, 09:42
Het gebruik van een laptop of computer zal wel worden toegestaan maar de het gebruik van telefoontjes daar trachten ze tegen op te treden. Ze hebben geen zin in alle gevolgen van het nemen van fotootjes....

Flipper
16 september 2014, 09:46
Ik zeg tablet meenemen... :)

The Joker
16 september 2014, 10:03
Ik zeg bigtower en 32" 4K scherm meenemen...
En natuurlijk een halve bitcoin mining farm :)

Piet Plezier
16 september 2014, 11:43
Ik zeg tablet meenemen... :)

Paracetamol of ibrufen zeg het maar????

Kwant
16 september 2014, 19:35
Zo'n blauwe neem ik aan :)

Dalton
16 september 2014, 19:56
Is het goed wanneer ik PIELEMANS ook mee neem?
Dan kan hij meteen zien of het een rijk visstekje is.

rob45
16 september 2014, 20:33
Heb de foto's bekeken van de club en het ziet er volgens mij allemaal wel goed uit en sfeervol ingericht.De wellnes lijkt er ook goed uit te zien in de vorm van een nette sauna,hopelijk is er ook een jaccuzi oftewel een bacteriënbak waarin je de weerstand weer kan verhogen.
De dames lineup zal naar mijn verwachting in het begin nog wel flink wisselen want zoals wij ijsberen een kijkje komen nemen zo zullen de dames dat ook doen om te kijken of ze klandizie kunnen opbouwen.Maar nogmaals donderdag zullen we het zien.

Flipper
17 september 2014, 16:41
Ik zeg bigtower en 32" 4K scherm meenemen...
En natuurlijk een halve bitcoin mining farm :)

nee je mag je pc niet meenemen..

8522

Piet Plezier
17 september 2014, 17:12
Shit sta ik voor de gesloten deur hier.

Eddy_V
17 september 2014, 21:26
Shit sta ik voor de gesloten deur hier.

Voorovernachting in de Blitz???

Piet Plezier
17 september 2014, 21:45
Voorovernachting in de Blitz???

Ja je moet iets Eddy.

Piet Plezier
18 september 2014, 10:05
Zo de deuren zijn open.
is er al iets bekend over de bier prijs? ?

Eddy_V
18 september 2014, 10:10
Zo de deuren zijn open.

Durf je niet naar binnen te gaan???

clubber86
18 september 2014, 10:35
Ga je voor het bier of de dames? :wink:

Zo de deuren zijn open.

Piet Plezier
18 september 2014, 11:15
Durf je niet naar binnen te gaan???

Ik moet eerst nog het 1en ander regelen hier.

Piet Plezier
18 september 2014, 11:20
Ga je voor het bier of de dames? :wink:

Voor het BIER natuurlijk.
dames is bijzaak voor mij.
leuk dat ze er zijn maar voor mij hoeft het niet al dat gesmeerlapperij.
Ik blaf ze vol en even later ligt er een ander aan haar poes te likken bah bah.

Eddy_V
18 september 2014, 12:24
Ontvangst is in ieder geval allerhartelijkst met glaasje Sekt.. Natursekt???
We zullen het zo weten!

Piet Plezier
18 september 2014, 12:46
Ontvangst is in ieder geval allerhartelijkst met glaasje Sekt.. Natursekt???
We zullen het zo weten!

Ik zie je niet Eddie.

Eddy_V
18 september 2014, 13:55
Zat bij de plee in de gang te kletsen.
Drukke boel met circa 50 rode beren en 15 dames.
Mooie relatief kleine tent.
Op zoek naar die kleine lolita in het rood..
Of dat geblondeerde mokkel😊

Eddy_V
18 september 2014, 14:33
Jammer dat de overkappinga van de buitenserre dicht moet vanwege de regen... Lijkt de A58 in Zeeland wel: Dichte mist, veel Duitsers en te weinig leuke meiden.
Plan b?

salitos
18 september 2014, 14:41
Jammer dat de overkappinga van de buitenserre dicht moet vanwege de regen... Lijkt de A58 in Zeeland wel: Dichte mist, veel Duitsers en te weinig leuke meiden.
Plan b?

Nou die blonde is terug, gaf net nog een blowjob op de couch

salitos
18 september 2014, 14:42
Mooie club, sauna met beste uitzicht van alle clubz die ik ken

Eddy_V
18 september 2014, 14:55
Dat is inderdaad een slank poppetje, maar die heeft er nu al 6 gehad...😉
Na 18uur zouden er nog meer dames komen werd verteld..
Veel bekende beren en kennis gemaakt met Cavediver.
Piet Plezier is nog door niemand gezien..
Misschien ook naar Van Goch?

Sots
18 september 2014, 14:57
Vrouwen aantal nog steeds 15 of enig idee of het tegen de avond meer worden? Vertrek 17 uur uit Herne.

Eddy_V
18 september 2014, 15:40
Er schijnen dames uit Acapulco te komen...geruchten of werkelijkheid: Je zult straks beleven!
Twee en een halve dvp (die halve is heul klein) naar mijn smaak maar toch...ach het is gesellug.

Eddy_V
18 september 2014, 16:23
Candy candy.... Was één van de tweeënhalf...nog anderhalf te gaan of een nieuwe teleurstelling voorkomen en nu echt aftaaien??
In de auto heb ik tenminste de echte Candy van Iggy Pop!

Sots
18 september 2014, 16:25
Heeft die Candy hele lange haren?

Eddy_V
18 september 2014, 18:05
Yep en tatoo aan zijkant buik.
Loopt topless rond.
Net de helft van de resterende 1 1/2 leren kennen, Jeska. Een lief Bulgaars kind.
En ff met Vendezz en Rob45 gekletst.
Beren reünie hier en nieuwe bekenden leren kennen.
Ben dus toch gebleven!

Peppino
18 september 2014, 20:21
Nou , nou , dat is wel het laatste wat ik verwacht had dat PEPPI hier opduikt !!

Eddy_V
19 november 2014, 14:48
2 bekende beren in Rayna.... Dan is het beter dat ik ook even binnen wip en 25 euro aftik... Anders gaan ze hier failliet aan het biergebruik van deze beroepsberen! 😊
6 dames die vriendelijk lachen en heen en weer lopen aanwezig.
Helaas nog geen dame naar mijn smaak gespot.

licky luke
19 november 2014, 15:13
2 bekende beren in Rayna.... Dan is het beter dat ik ook even binnen wip en 25 euro aftik... Anders gaan ze hier failliet aan het biergebruik van deze beroepsberen! ��
6 dames die vriendelijk lachen en heen en weer lopen aanwezig.
Helaas nog geen dame naar mijn smaak gespot.

Niks te doen?
Om het gezelliger te maken kunnen jullie altijd nog samen wat liedjes zingen...

"Ik zag twee beren..."
"de keel goed smeren.."
"Oh dat was geen wonder..."

:exactly[1]::exactly[1]:

Eddy_V
19 november 2014, 18:05
Niks te doen?
Om het gezelliger te maken kunnen jullie altijd nog samen wat liedjes zingen...

"Ik zag twee beren..."
"de keel goed smeren.."
"Oh dat was geen wonder..."

:exactly[1]::exactly[1]:

Nou....je zat er niet ver naast!
Niet gezongen, maar wel een paar pakjes honing uitgelepeld..heel lekker hoor !
Prijs voor 20 minuten met een meisje op de kamer bedraagt 30 Euro.
Ik had de primeur om binnen 10 minuten terug beneden te zijn...maar een 10 minuten tarief hebben ze nog niet..
Bij vertrek werd wel door de lieftallige theke Alina (ex Van Goch) gevraagd hoe het was geweest, maar mijn hint om voor een dergelijke afgang als met Hongaarse Maria een 10-minuten tarief te introduceren werd niet begrepen..
En natuurlijk...net als je moet vertrekken komt er een lekker Eddy_V typetje binnen, zou het oudere zusje van Denisa (HP) kunnen zijn.
Ben benieuwd of KanariePiet of Vendezz zich nog aan haar vergrepen hebben?!

KanariePiet
20 november 2014, 02:04
Wat denk je nu zelf!? Natuurlijk ben ik met 'Denisa haar oudere zusje' (Sonja voor de vrienden btw;)), op kamer geweest. PSE in het kwadraat! Zelden een meid zo gas weten geven. Ik vond het wel leuk:cool: Uitgebreide recensie volgt! Nu op naar huis, want na Rayna zijn Vendezz en ik nog naar ACA gereden, en tja... daar hebben we onze laatste restjes energie verbruikt;).

NB100
20 november 2014, 10:29
Mijn goede vriend dient nog een vrijkaartje voor deze tent te verzilveren. Het zou best wel eens kunnen dat dit vandaag zal gebeuren. Vorige keer zijn we van een lege parking gewoon terug huiswaarts gereden. Hopelijk kan hij het ditmaal wel over zijn hart krijgen om na 150 km rijden toch gratis naar binnen te gaan ipv om te draaien :p

Ik kan hem uiteraard niet solo naar dit oord des verderfs sturen. Iemand moet hem behoeden voor slechte investeringen, en indien nodig, zijn nederduits vertalen naar iets dat voor de dames wat verstaandbaarder is. Maar ik hoop toch dat er nog enkele beren aanwezig zijn om wat te babbelen als de Barbaar de kamers gaat verkennen, want het is mijzelve niet gegund om ten prooi te vallen aan de aanwezige vrouwelijke roofdieren. Soms is dit makkelijk en soms verdomd moeilijk. Een tiental keer masturberen alvorens een club te bezoeken, zou kunnen helpen, maar helaas zorgen andere verplichtingen ervoor dat dit vandaag niet mogelijk is. Moest het aanwezige vrouwelijk schoon dus van een erg hoog niveau zijn, ben ik te herkennen als de beer die de koude douche naast de sauna bezet houdt.

Dit alles dus om te melden, dat er deze namiddag, naar alle waarschijnlijkheid, minstens twee rode ijsberen in deze club zullen ronddwalen en een oproep te lanceren om ons te vergezellen. Als nog een vijftal beren hier gehoor aan geven, kunnen we - zoals ik het hier lees- Rayna de drukste dag sinds de opening bezorgen. :teuflisch:

Ik zal, als ik niet te erg afgeleid word, eens ter plaatse dit topic aanvullen met een update om de eventueel nog twijfelende beren wat meer info te geven om hen de mogelijkheid te geven om goed geïnformeerd oftewel erg misleid toch af te zakken naar deze eigenlijk toch wel mooie club.

geert5
27 november 2014, 23:58
Vanavond 27 november geweest.
Een 10 - 13 dames aanwezig. Hiervan een 5-tal donkere waarvan het gemiddelde gewicht rond de 90 kg lag. Niet mijn ding dus.
Verder hing er geen gezellige stemming, er werd wel gedanst maar daar heb ik niet zoveel mee.
Hooguit 3 dames waar ik evt mee de kamer op zou kunnen.
Eten was redelijk en de sauna vond ik niet helemaal op temp.
Voorlopig hou ik het voor gezien hier.
Met de Denise op de kamer geweest mooi gezichtje maar nu begrijp ik waarom ze haar borsten niet laat zien in de club, terwijl verschillende dames dit wel doen.
Twee thee zakjes, dus die heb ik niet aangeroerd. Jammer

Eddy_V
11 maart 2015, 15:20
Waar heeft KanariePiet nou die sexboekjes verstopt??
Ben om onbegrijpelijke redenen vandaag toch even hier naar binnen gegaan.
25 euro afgetikt en nu???

KanariePiet
11 maart 2015, 15:26
Waar heeft KanariePiet nou die sexboekjes verstopt??
Ben om onbegrijpelijke redenen vandaag toch even hier naar binnen gegaan.
25 euro afgetikt en nu???

Die boekskes heb ik mij al lang geleden via de post terug laten opsturen;). Er waren toch geen bezoekers om hen te lezen:tongue::cool:.

En idd: wat doe jij daar nu weer!!??:confused: Voor jou nu vrijdag dus geen Sixsens?:frown:

Eddy_V
11 maart 2015, 16:39
Die boekskes heb ik mij al lang geleden via de post terug laten opsturen;). Er waren toch geen bezoekers om hen te lezen:tongue::cool:.

En idd: wat doe jij daar nu weer!!??:confused: Voor jou nu vrijdag dus geen Sixsens?:frown:

Thanks, ik kreeg al vragen waarom ik onder de banken lag ipv erop!

Vrijdag...zoveel keuzes..Tefaf icm Maastricht International of Gemmenich of mij toch van de sport- en cultuurliefhebbers afsplitsen en gelijk naar Sixsens om te kijken wie er nu weer achter een gordijn tevoorschijn komt..alle opties zijn nog open!

Eddy_V
11 maart 2015, 17:00
Dames bezetting redelijk: 9 dames, waaronder slanke Ayleen en nog 2 optisch aardige dames.
Beren bezetting redelijk: 7 beren, waaronder uiteraard enkele Nederlanders, 2 daarvan lang geleden in HP gesproken.

Ayleen was de blonde fkk dame die op de openingsdag de ene na de andere stamgast ontving.

KanariePiet
11 maart 2015, 17:18
Was dat niet die blonde dame die jij nog eens in Rayna hoopte aan te treffen, maar die je bij je vorige bezoeken telkens jammerlijk moest missen (waarop je dan maar besloot met een voor jou veel te mollige meid te kameren:freu:;):tongue:)!?

Eddy_V
11 maart 2015, 17:23
Was dat niet die blonde dame die jij nog eens in Rayna hoopte aan te treffen, maar die je bij je vorige bezoeken telkens jammerlijk moest missen (waarop je dan maar besloot met een voor jou veel te mollige meid te kameren:freu:;):tongue:)!?

Nu heb ik ze allebei gehad en gemiddeld zit dat dan weer helemaal goed :tongue:

harrie1111
22 november 2015, 08:52
op de foto staat happy hour van 19-21 uur.
in de tekst staat van 21.00 tot 03.00 hour.?
Ik vind het wel zo prettig als deze om 18.00 uur aanvangt. Zoals in Heaven seven

speler
22 november 2015, 11:17
Lees dan nog eens goed er staat happy hour van 11-14 en van 19-21

harrie1111
22 november 2015, 21:03
maar in de tekst links van de foto staat van 21.00 tot 23.00 uur.
Dus tekst en foto komen niet met elkaar overeen.
Of zie ik dat niet goed?

Big30
22 november 2015, 22:23
We gaan het nog navragen maar onderstaand lijkt correct te zijn.

Preise im Diamond Saunaclub

Der Eintritt zum Paradies kostet in der Zeit von 11:00 bis 14:00 Uhr und von 19:00 bis 21:00 Uhr 20 Euro. Ausserhalb dieser Happy Hour beträgt der Eintritt 30€. Enthalten ist ein Satz frisch desinfizierter Badeschuhe, wahlweise ein Bademantel, Handtücher oder Kilt sowie unbegrenzter kostenloser Zugriff auf all unsere Softdrinks und Kaffeesorten. Wir halten stets ein im Preis inbegriffenes Buffet zur Stärkung bereit. Im Sommer grillen wir auf unserer traumhaften Sommerterrasse. Unser Haus verfügt über eine Finnische Dampfsauna, einen überdachten Außenbereich sowie Displays, auf denen neben Clips auch die wichtigsten Sportevents verfolgt werden können.

geert5
23 november 2015, 07:31
Oke Big30,
dat wachten we dan nog effe af.
Alvast bedankt

Eddy_V
23 november 2015, 07:56
Oke Big30,
dat wachten we dan nog effe af.
Alvast bedankt

Waarom nog langer afwachten??
Ze zijn geopend, loop eens binnen zodat je hier wat kan melden.
We wachten met spanning op jouw verslagje.

Big30
23 november 2015, 14:43
Der Eintritt zum Paradies kostet in der Zeit von 11:00 bis 14:00 Uhr und von 19:00 bis 21:00 Uhr 20 Euro. Ausserhalb dieser Happy Hour beträgt der Eintritt 30€.

Helder nu neem ik aan wat de HH tijden en prijzen zijn! Info nog eens bevestigd door de clubleiding.

geert5
5 december 2015, 10:14
Eddy_V hier komt je verslagje::

Gisteren om 18.00 uur aangekomen dus de volle mep betaald van 30 euro.

Het ging al niet goed bij binnenkomst, ik drink noooit alcohol in een sauna club maar werd verplicht om een drankenkaart in ontvangst te nemen en als ik die kwijt zou raken dan moet je 50 euro betalen. Ik had hem natuurlijk in het kastje kunnen leggen en hem dan later weer gewoon in kunnen leveren maar dan ben ik toch een eigenwijze. Voordat ik het besefte zei ik: dan geef de 30 euro maar terug en ga ik weer. Toen was het goed en mocht ik zonder kaart naar binnen maar de negatieve stemming zit er dan al in.

In de club zelf was niets veranderd alleen een koelkast met flesjes fris van de goede merken dus dat vind ik prima, beter dan dat spul in H7.
Ik ben een echte sauna fanaat dus de sauna in, in de Reina tijd moest ik altijd beklag doen dat de sauna niet op temp was, 80 graden. Een goede droge sauna is 90 graden. Tot mijn grote spijt is deze nog steeds slecht 80 graden. Ik moest er dus flink water op gooien om toch wat op temperatuur te komen ander kun je er uren in verblijven en zweet je nog niet.
Daarna onder de pis straal van een koude douche erlangs en een colaatje gepakt.
Ik voelde me daarna duizelig van de sauna, door de lage temp en het vele water geen goed effect dus.

Ik hierover mijn beklag gedaan en jahoor ik had het kunnen weten: Gisteren was er nog een klant die vond hem te heet!!!

Heb haar maar niet voor leugenaarster uitgemaakt maar dat was wel duidelijk. Maar ze zou s'avonds een monteur langs laten komen om hem hoger te zetten. Toen naar het eten geinformeerd, het was 19.00 uur inmiddels en er was niets als een broodje kaas. Hoe laat het er was wist ze niet, hij was inkopen doen???
Zo onproffesioneel!

De dames: 9 Romeense en 1 Hongaarse. Er waren er 3 bij waarmee ik wel op de kamer zou KUNNEN gaan de andere alleen als ik er geld bij zou krijgen.
Voor Lorena gekozen.
Sommige dames, ze kunnen er ook niks aan doen waar het vet gaat zitten, hebben een dikke malse kont en dan ook lekkere dikke strakke tieten. Lorena heeft dus een lekkere strakke kont maar dat is dan ook de enige plek waar het vet zit want toen ze de BH uit deed schrok ik er wel van.
15 - 18 minuten later toch wat in het condoom gekregen en 30 euro betaald, als ik tevreden was geweest had ik 40 betaald ook voor die tijd maar vond 30 euro genoeg voor de getoonde inzet.

Nog een keer bij de theke gevraagd hoe laat het eten zou komen maar dat was nog steeds niet duidelijk????

Ben maar naar huis gegaan.

Kreeg nog te horen dat ik de volgende keer niet meer zonder drankenkaart binnen zou komen????

Dus Diamond 30 euro voor 2 uur ergernis, is 15 euro /uur
Golden time 60 euro voor 6 uur genieten, is 10 euro/uur

Smouse
28 september 2017, 19:18
Om live iets te verzenden valt nog niet mee vanuit deze club
Slecht bereik op mijn s7 met Vodafone.
Gelukkig heb ik al de tijd om wat te sturen.
Het is (nog) vrij rustig 10 dames aam het eten en 2 beren aan het roken. Ik heb dan ook het mooiste gedeelte van de club voor mezelf. Het hammam gedeelte of eigenlijk de hele bovenverdieping is voor mij

See ya Smouse

Zultbroek81
19 augustus 2018, 11:22
Gister mijn 2e bezoekje aan de club gewaagd.

Bij aankomst mijn auto op de parking geparkeerd waar meer auto’s stonden dan bij mijn laatste bezoek.

Dat overigens alweer een jaar geleden is.
Bij binnen komst werd ik begroet door een blonde dame die ik in eerste instantie niet herkende ,omdat ze heel veel is aangekomen.
Helaas voor deze mevrouw is all het gewicht naar haar hoofd gestegen.
Ongelooflijk hoe een mens kan veranderen in 1 jaar.

Na het betalen van de entree a30€ wat echt te duur is voor deze club met alle respect.
Heb ik me omgekleed en ben ik de bar binnen gelopen.
De vriendelijke theke had me vertelde dat er 8 dames aanwezig waren....na dat ze het geld ontvangen had ;)

Dit bleken er later geen 8 te zijn ,maar 6.
De 2 van de 8 die aanwezig waren hadden zich zojuist omgekleed en gingen met urlaub ,overigens dubbel balen aangezien dit ook nog eens de mooiste dames waren ....

Anyway ,in de bar zag ik zo bleek later een knap gezichtje van een Bulgaarse dame genaamd suzy.

Ik had even oog contact met haar wat ook niet heel lastig is gezien de bar leeg was.

Ze had een buikje Maar ze sprak me wel aan ,grote borsten, dikke kont ,een volle dame daar houd ik wel van.

Op het moment dat ik haar zag was ze even in gesprek,ze is daarna direct naar mij gekomen.
Ik heb haar de sleutel laten halen en we zijn gelijk voor een uurtje de kamer opgegaan.

Suzy was voor mij op dat moment de beste optie.
Ze bleek zeer gewillig,en voor die 80€ kan ik er geen bult aan vallen.

Op de kamer ging het los,de deur was nog maar net dicht of suzy besprong me alsof ze al maanden droog stond.
Ik kuste en vingerde haar en ze werd klets nat na een paar minuten kwam ze klaar.
Op bed heeft ze me een zeer goede Blowjob gegeven.

Verder kan ik zeggen dat ik haar alle hoeken van de kamer heb laten zien.
Op de stoel heb ik haar genomen ,op bed , staand tegen de muur.
Omdat ze het warm had en we beide flink aan het zweten waren hebben we de raam geopend en op het raamvenster geneukt.
Het was super geil,wat hete dame is suzy.
Suzy is 3x klaargekomen en ik 2 x.
Na de sessie zijn we samen gaan douchen bij de hamam en hebben we daar ook nog een beetje geneukt tijdens het douchen.
D’r was helemaal niemand aanwezig en suzy vond het spannend.
Man wat heb ik genoten van dit meisje.
Ze heeft me echt verwend.
Na het douchen zijn we de bar in gegaan voor een drankje en heeft ze nog een uurtje bij me gezeten,ondertussen heeft ze nog een paar drankjes voor me gehaald.
Samen wat gegeten,daarna is suzy weer aant werk gegaan en heb ik haar even niet meer gezien.

Ik had even een sauna genomen samen met een Duitse ijsbeer die vaste klant is bij Acapulco gold.
Hij was vol lof over deze club,heb nog een leuk gesprek met hem gehad.
En hij heeft me nog wat info mee gegeven over overige clubs ,oa by night daar schijnen lekkere milfjes rond te lopen die zeer gewillig zijn voor 25€ per 30 min.

Na de sauna ben ik de bar ingelopen in de hoop suzy nog te zien maar ze was er niet.
Ik werd hierna aangesproken door 2 dames voor een trio en dat werd Helena.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze qua uiterlijk onder het gemiddelde zit.
Omdat ik zo geil was van de sessie met suzy ben ik met haar gegaan ,heel dom de sessie was matig.
En bepaalde diensten vroeg ze extras voor.

Ik heb er een eind aan gebreid en heb op suzy zitten wachten waar ik nogmaals mee gekamerd heb.
En ja het was wederom een knalsessie waardoor ik Helena snel vergeten ben.

Club diamond heeft er een vaste klant bij dat komt vooral door suzy en haar kwaliteiten.
Ik heb het grootste deel van de avond haar in gezelschap gehad.
Hoop gelachen en gedronken.
Suzy heeft overigens gewerkt in villa Venus duisburg onder de naam Alice.

Om 23:00 vond ik het mooi geweest en ben ik met een uiterst voldaan gevoel vertrokken.
Afscheid genomen van suzy in de kleedkamer.

Al bij al een 2 goede sessies gehad en 1 mindere.
Een zeer geslaagd bezoek aan club diamond.

Ik ga er snel weer heen.

Groet , spank!

mentholbear
19 augustus 2018, 22:35
Dit bleken er later geen 8 te zijn ,maar 6.
De 2 van de 8 die aanwezig waren hadden zich zojuist omgekleed en gingen met urlaub ,overigens dubbel balen aangezien dit ook nog eens de mooiste dames waren ....

Waren er nog mooie slanke dames tussen? Of waren dat de 2 die net met urlaub gingen?

Zultbroek81
20 augustus 2018, 05:25
@mentholbear,

Idd de 2 die weg gingen waren jong en slank,en zeer knap.
De rest incl suzy was overgewicht tot dik.
Na suzy (23)was de jongste 32,oudste 40.

Groet,spank

Kwibus2
20 augustus 2018, 09:36
Dank Spank dat je je zo moedig hebt opgeofferd om ons van deze ervaring bij Diamonds te laten genieten.

Dames met grof overgewicht vallen buiten mijn interessegebied.
Ben gewoon niet lenig genoeg om al dat spek weg te duwen om kleine kwibus doel te laten treffen.

Kwam met enige regelmaat bij Diamonds omdat ze toen een redelijk functionerend Wlan hadden.
Lees nu dat het Wlan inmiddels minder goed werkt.
Dan blijft er minder reden om af te buigen naar Moers.
Matige LU, ondermaats eten en inmiddels voor het gebodene een stevige entreeprijs.

Eddy_V
20 augustus 2018, 13:03
Matige LU, ondermaats eten en inmiddels voor het gebodene een stevige entreeprijs.
Mijn laatste twee bezoekjes in de afgelopen maanden behoren ook niet tot de meeste succesvolle.
Maar 10 of 20 euro entree afhankelijk van aankomsttijd kan je toch geen stevige entreeprijs noemen ?
Als ik ergens onderweg wat broodjes, soep en een lekkere plak cake was gaan eten met wat colaatjes en koffie was ik meer kwijt geweest :)
1 keer na de lunch en wat zonnebaden weer vertrokken en de andere keer nog met Sammy (normaal postuur) geweest, een Roemeens met wat Aziatische looks door haar make-up en zwarte bril.
Niet verkeerd voor die 50,- als je toch in de buurt bent maar niet om er een dagje uit van te maken.

Zultbroek81
22 augustus 2018, 18:53
De entree was voor mij 30€,dat vond ik zelf wel iets te hoog voor de geboden voorzieningen.
De sauna is ok,en de hamam is dan wel een plus punt.
Wat ik miste was idd lekker eten,en vooral wat meer dames.
Het is gewoon zo dat het niveau qua schoonheid flink lager ligt in vergelijking met andere clubs.
Echter is het wel zo dat de service hier goed is en dat kun je van sixsens weer niet zeggen.
Daar zitten mooie dame maar die willen overal extra voor of weigeren bepaalde diensten.
Dan heb ik liever een wat minder mooie dame die er zelf ook zin in heeft.
Overigens houd ik wel van extra vlees en spek.

Groet,spank!

Kwibus2
22 augustus 2018, 19:04
Mijn laatste twee bezoekjes in de afgelopen maanden behoren ook niet tot de meeste succesvolle.
Maar 10 of 20 euro entree afhankelijk van aankomsttijd kan je toch geen stevige entreeprijs noemen ?

Spankooow tikte 30 euro af. Dat is echt te veel voor het gebodene in Diamonds. Dat gaf S zelf ook al aan.

Eddy_V
22 augustus 2018, 20:19
Spankooow tikte 30 euro af. Dat is echt te veel voor het gebodene in Diamonds. Dat gaf S zelf ook al aan.
Er is een actie dat de hele dag entree 20,- is en als je voor 14 uur komt is het slechts 10,-
Tijdens party misschien 30,- en wellicht ook in het weekend (ik was er op een dinsdag en vrijdag).
Het is geen super club, verre van, maar ook weer niet zo slecht vooral als je van de wat forsere dames houdt dan is 40,- per half uur waarschijnlijk niet teveel.
Gezien jouw voorkeur voor slankere dames is deze club geen aanrader voor jou, maar daarmee vind ik niet dat je kunt stellen dat de club duur is, je kan het hooguit niet het geld waard vinden.

mentholbear
20 september 2018, 14:43
Het is geen super club, verre van, maar ook weer niet zo slecht vooral als je van de wat forsere dames houdt dan is 40,- per half uur waarschijnlijk niet teveel.
Gezien jouw voorkeur voor slankere dames is deze club geen aanrader voor jou, maar daarmee vind ik niet dat je kunt stellen dat de club duur is, je kan het hooguit niet het geld waard vinden.

Huh, was het niet 30€/20 min?

Eddy_V
20 september 2018, 17:55
Huh, was het niet 30€/20 min?
40,- per 30 min en 80,- per uur waarbij er wel dames zijn die een verzoek doen tot een hogere bijdrage vanwege al dan niet gepaste extras.

mentholbear
28 september 2018, 19:21
40,- per 30 min en 80,- per uur waarbij er wel dames zijn die een verzoek doen tot een hogere bijdrage vanwege al dan niet gepaste extras.

Oeps... foutje, bedankt :hammer:

geert5
2 oktober 2018, 23:38
Wat houd de hamman in?
Wat kun je daar?

schoolmeester
3 oktober 2018, 06:34
Hamman is een Turkse massage waarbij je lichaam wordt gereinigd.
Ik persoonlijk voel me na een hammanmassage 10 jaar jonger.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
3 oktober 2018, 14:04
Ik persoonlijk voel me na een hammanmassage 10 jaar jonger

Ik heb er geen ervaring mee, maar gezien de commentaren is het denk ik niet voor iedereen weggelegd. Ik heb een wat gevoelige huid, dus misschien maar goed dat ik de dans ben ontsprongen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?7511-freek12000

Wentelt Eefje
4 oktober 2018, 19:44
Nou nee! Aantal positieve berichten over de hammam hier in de thread waarvan je de link onjuist kopieert en waarin je ook al meende te moeten reageren over je gevoelige huid op een bericht van de eveneens immer off-topic reagerende Kwibus2 over een te harde hammam-behandeling, maar dus niet hier!

Wat zou het een feest zijn het forum (met name de club- en damesrecensies) te lezen als al jullie "ervaringen" of ook vaak zoals bier non-ervaringen! elders (van enige tot lange tijd geleden) niet steeds te pas en te onpas als ongewenste extra opduiken in topics.

phoenix
4 oktober 2018, 19:51
Wentel Eefje je bent een zuurpruim.....man man er wordt niet gechat meer op de site, wellicht kan ome willem er een aantal chats bijmaken die dan horen bij de topic, speciaal voor jou...er zijn echt ergere dingen beste man...

Eddy_V
4 oktober 2018, 20:13
Wentel Eefje je bent een zuurpruim.....man man er wordt niet gechat meer op de site, wellicht kan ome willem er een aantal chats bijmaken die dan horen bij de topic, speciaal voor jou...er zijn echt ergere dingen beste man...

Maar wentelteefje heeft wel een punt(je), ook ik maak mij zo nu en dan "schuldig" aan enigszins offtopic opmerkingen (hoewel daar vrijwel altijd wel een relatie ligt met het onderwerp), maar om nu op bijna alles te reageren of je er nu ervaringen mee hebt of niet, of je er geweest bent of niet, af en toe wordt het wat veel... Als ik 's ochtends het forum open en meer dan de helft van de nieuwe reacties zijn van dezelfde persoon..dan denk ik eerst nog:nou nou.. Die neukt wat af! Maar als snel blijken de meeste reacties dan "van horen zeggen" reacties of aanvullingen die daar nauwelijks enige relevantie hebben..

Dus dat.

Willem2
4 oktober 2018, 20:17
... meer dan de helft van de nieuwe reacties zijn van dezelfde persoon..dan denk ik eerst nog:nou nou.. Die neukt wat af!
....

:rolleyes: ;)

mentholbear
4 oktober 2018, 22:28
Nou nee! Aantal positieve berichten over de hammam hier in de thread waarvan je de link onjuist kopieert en waarin je ook al meende te moeten reageren over je gevoelige huid op een bericht van de eveneens immer off-topic reagerende Kwibus2 over een te harde hammam-behandeling, maar dus niet hier!
.

Die link was idd een foutje op een klein schermpje, drukte blijkbaar op iemands nickname ipv de thread.

En idd off topic, maar ik probeerde iemand alleen maar te helpen om rekening te houden dat het ook nadelig uit kan pakken.

Enfin, deze reactie is blijkbaar ook alweer off topic, dus ik hou m'n mond verder maar...

Eddy_V
4 oktober 2018, 23:18
Die link was idd een foutje op een klein schermpje, drukte blijkbaar op iemands nickname ipv de thread.

En idd off topic, maar ik probeerde iemand alleen maar te helpen om rekening te houden dat het ook nadelig uit kan pakken.

Enfin, deze reactie is blijkbaar ook alweer off topic, dus ik hou m'n mond verder maar...

foutje bedankt :biggrin:

(Voor als Rijk de Gooijer je nog iets zegt)

mentholbear
5 oktober 2018, 00:17
foutje bedankt :biggrin:

(Voor als Rijk de Gooijer je nog iets zegt)

Reaal? Vond die van Apeldoorn meestal net ff wat leuker :smile2:

Shalalala, didelidoe... Wake up, in the morning... En dan dat egeltje :biggrin:

Eddy_V
12 februari 2019, 15:05
Adaptieve cruisecontrol....
Lekker dan, zit ik vanuit Venlo ineens in Moers ipv thuis :hammer:

ca 8 dames gezien en 2 bekende ijsberen
Stunners (onder de dames) neu, maar 1 of 2 aardige GMC dames zitten er wel aan de bar.

Eddy_V
12 februari 2019, 18:29
Terwijl ijsbeer X en Toetelbel aan de sigaartjes zaten als ware zij Momfer de Mol zelve, lag ik boven op de kamer een klein Turks meisje te krikken.
Als ik het briefje van 50,- met hun sigaartjes had aangestoken dan had ik daar meer plezier van gehad :cool:

Piet Plezier
27 april 2019, 00:46
goed te doen hier
Helaas niet zo veel vrouwen als vorige week
Maar de sfeer is er niet minder om
Firehawk, Koos Alberts en ik zelf vermaken ons super

Firehawk
27 april 2019, 02:32
Ben zelf weer thuis. Goed vermaakt in deze club. Zaten wel wat mooie dames tussen en namen ook de tijd. Zelf gekamerd met Xena wat goed de tijd nam, goede service op de kamer en nog aftersales, wat wil je nog meer.
Mij zien ze binnenkort nog wel een keer terug. De oogjes vielen me bijna dicht dus het was tijd om naar huis te gaan.

Willem2
27 april 2019, 11:46
Ik was er gisteravond ook. Er waren 15 dames. Normaal zijn er 25-30 dames maar vanwege de pasen waren nog niet alle vrouwen terug van vakantie.

Piet Plezier
27 april 2019, 14:14
Ik was er gisteravond ook. Er waren 15 dames. Normaal zijn er 25-30 dames maar vanwege de pasen waren nog niet alle vrouwen terug van vakantie.

dan had je ons wel even gedag kunnen zeggen.

Firehawk
27 april 2019, 16:52
Ja toen ik naar huis ging zat er ook een dronken kerel zich om te kleden. Kreeg zijn schoenen niet meer eens aan en brabbelde maar wat. Was jij dat Willem?

Piet Plezier
27 april 2019, 17:47
Ja toen ik naar huis ging zat er ook een dronken kerel zich om te kleden. Kreeg zijn schoenen niet meer eens aan en brabbelde maar wat. Was jij dat Willem?

verrek ik denk waar ken ik die man van, maar dat was Willem.
Nu valt het kwartje

Piet Plezier
3 mei 2019, 23:33
het is goed te doen hier
18 vrouwen aanwezig
Er hängt weer een gezellig sfeertje
Net met Alice 1,5 uur gekamerd
Nu eerst een koude klets innemen
BP is nu ook op de kamer

pret
4 mei 2019, 09:22
Waren er nog hamburgers Piet?

Piet Plezier
4 mei 2019, 11:50
Waren er nog hamburgers Piet?

ik zag dat BP aan de hamburgers zat met een meisje, dus ja.
Ikzelf heb niets gegeten, maar ik zal vanavond is een hamburgertje proberen

bertje600
4 mei 2019, 12:44
Ja, met je nieuw verworven vrijkaartje heb je natuurlijk wel meer te besteden.
Ik denk echter dat het niet om de hamburgers gaat maar over iets heel anders.

Piet Plezier
4 mei 2019, 13:07
Ja, met je nieuw verworven vrijkaartje heb je natuurlijk wel meer te besteden.
Ik denk echter dat het niet om de hamburgers gaat maar over iets heel anders.

Inderdaad Bertje,jij snapt het.:)

brombeerzuid
4 mei 2019, 18:04
Voor eerste keer hier.
Nu nog rustig 10 dvp en 10 a 15 vnl onderbroek types.
Wachten op een zooitje ongeregeld.

Piet Plezier
4 mei 2019, 18:14
Voor eerste keer hier.
Nu nog rustig 10 dvp en 10 a 15 vnl onderbroek types.
Wachten op een zooitje ongeregeld.

het zooitje ongeregeld is er over 18 minuten

Piet Plezier
4 mei 2019, 20:59
het zooitje ongeregeld is compleet
Koos Alberts, is rechtstreeks vanuit Frankrijk naar hier gereden, hoezo verslaafd
Firehawk en Anaconda en BBZ vermaken zich ook goed
De DJ is ondertussen ook gearriveerd
We hebben lekker wat gegeten en gedronken
Nu word het langzaam aan tijd voor een kamertje

Firehawk
5 mei 2019, 01:12
Zo nu niet meer live maar net thuis. Was vrij rustig ook met vrouwen maar goed vermaakt met de bende. Werd lekker gegrillt. Kennis gemaakt met de amazone Larissa. Goede kamer.

brombeerzuid
5 mei 2019, 01:38
Zo ook niet meer live, me goed bevallen daar!
Heb maar 1 kamer gemaakt :eek::biggrin:
Nu ff de wonden van deze kamer met een hete dame gaan verzorgen!!!!!!!!:smile2:

Smouse
10 mei 2019, 23:54
Net voor 21.00 uur mijn entree gemaakt
Ik werd hartelijk ontvangen door Piet Koos Patjax en Firehawk helaas NIET door SAS anders was het setje van een paar weken terug in Happy compleet.
Maar de ontvangst van de 18 dames maakte alles goed.

See ya Smouse

Sjaaksnaak
11 mei 2019, 16:56
Heren, is het hier ook aangenaam tussen de kamergangen door? Ik bedoel, hoe is de sauna, is er ook jacuzzi en qua eten?

Begrijp dat er een feestsfeer is in het weekend ‘s avonds met voornamelijk onderbroek dragende beren..

Op zich ben ik wel weer eens aan een feestje toe binnenkort...

Firehawk
11 mei 2019, 18:25
Sauna ziet er goed uit. Heb er geen gebruik van gemaakt alleen gister eens bekeken. Is een mooie afgezonderde ruimte boven met ligbedjes en een douche, ook zit er nog een hamman. Geen jacuzzi. De kino is ook mooi als je even relax wilt terugtrekken.
Eten hebben ze, meestal friet, rijst en salade. Ook genoeg vlees maar dat moet je bestellen bij de grill. Ze willen geen vlees weggooien namelijk. Maar is genoeg veschillend vlees om uit te zoeken en lekker warm dan.
Vrijdags en zaterdags maken ze hamburgers. Gister eentje van gehad en smaakte heel goed.

De onderbroek dragende beren zijn er inderdaad wel, nu wat minder omdat het ramadan is maar dit zijn niet de vervelende. Feestsfeer valt wel, is wel vaker een dj en wordt wat gedanst maar niet zo als in PHG of Samya. Het geluid is ook op normaal niveau.
Sommige meiden animeren anderen niet.

Piet Plezier
11 mei 2019, 18:31
het is goed te doen hier
En je hebt hier toch een anders soort onderbroeken ramedanners
Niet van die patsers en onbeschofte zoals in de meeste andere clubs
En met dat eten is super geregeld, lekkers vers van de grill

Piet Plezier
11 mei 2019, 21:01
wat werkt het forum toch mooi
Nu hier met Koos Patjax en Firehawk
Pieterman is ook gearriveerd, na alle mooie recensies van ons verder goed sfeertje hier.
Er word lekker gedanst door de dames
We zien het wel verder

Eddy_V
11 mei 2019, 22:39
Pieterman is ook gearriveerd, na alle mooie recensies van ons verder goed sfeertje hier
Pieterman uit de kei-stad?? Lang geleden als hij dat is dat ik met hem op terras van Goch heb gezeten. Groeten aan allen en veel plezier. Ben jaloers dat er wel leuke dames zijn en fatsoenlijk buffet is als jullie daar zijn terwijl ik dat nog nooit meegemaakt heb. Maar je hoort mij ook niet klagen bij 10,- euro entree !

Piet Plezier
11 mei 2019, 23:10
Pieterman uit de kei-stad?? Lang geleden als hij dat is dat ik met hem op terras van Goch heb gezeten. Groeten aan allen en veel plezier. Ben jaloers dat er wel leuke dames zijn en fatsoenlijk buffet is als jullie daar zijn terwijl ik dat nog nooit meegemaakt heb. Maar je hoort mij ook niet klagen bij 10,- euro entree !

ja die Pieterman
De groeten terug van ons

Firehawk
12 mei 2019, 02:46
Weekendje diamond zit erop. Was gezellig maar mijn pik is nu echt beurs en moet even herstellen. Tijdje geleden dat ik mij zo heb laten gaan.

Piet Plezier
17 mei 2019, 22:42
het is weer goed te doen hier
Voldoende vrouwen
De DJ is ziek
Goed eten en drinken
Net even kennis gemaakt met Soraja, een Duitse.
We zien het wel

JonnyFontane
17 mei 2019, 22:44
Hamburgers zijn heerlijk.
Het is zeer leuk hier.
Voldoende dames, lekker sfeertje

HellaHolla
18 mei 2019, 18:04
Nu nog niet live, maar straks wel!
Ben er rond 19:30 en herkenbaar aan het feit dat ik vermoedelijk een van de jongste ben in de beren line-up. :cool:

Firehawk
18 mei 2019, 18:32
Patjax en ik zullen er rond 19:15 zijn.

Piet Plezier
18 mei 2019, 19:17
Nu nog niet live, maar straks wel!
Ben er rond 19:30 en herkenbaar aan het feit dat ik vermoedelijk een van de jongste ben in de beren line-up. :cool:

nooit jonger als mij
We hebben saunaclub Venus verlaten
Helaas ging SAS nog niet mee, misschien dat hij nog na komt we zijn er over ongeveer 35 minuten

Sjaaksnaak
18 mei 2019, 20:00
Leeftijd doet er niet toe toch? Indien wel moet je ook zeggen hoe oud je bent [emoji16]

Firehawk
19 mei 2019, 04:18
Op het moment moederziels alleen in de club meeste meiden zijn al hun pyjama aan het trekken. Nog even wachten totdat Patjax van de kamer is en dan ook eens naar huis.

Patjax
19 mei 2019, 07:15
Op het moment moederziels alleen in de club meeste meiden zijn al hun pyjama aan het trekken. Nog even wachten totdat Patjax van de kamer is en dan ook eens naar huis.

Boontje komt om zijn loontje. ;) je bent nog altijd een PIO :tongue:

Piet Plezier
25 mei 2019, 02:13
goed sfeertje hier
BP ben ik kwijt, ligt denk op een kamertje
Ikzelf gekamerd mat Alicia 2 uurtjes
En met ayleen een uurtje, super kamer
Verder lekker rustig
20 vrouwen aanwezig
Een 10tal beren gemiddeld

duif1
25 mei 2019, 15:53
Ben er nu......9 lelijke vrouwen. Eten is niks, alleen maar broodje met chocoladepasta. Met een Turkse op de kamer geweest. Was echt helemaal niks. Ze vertelde dat ze hier vandaag boor de eerste keer is, maar vrouw achter de balie zegt dat ze hier al lang werkt. Ze vroeg €50 voor een half uur en ik zei dat het maar 20 minuten was en dat ze maar €30 kreeg en ze zei meteen dat het goed was. Entree was trouwens gratis, moest wel €10 voor badjas betalen. Wat een ballentent. Eens naar nooit weer. Kan nu voortaan meepraten over deze club. Iedereen praat hier trouwens Turks, personeel, dames én klanten. :mad:

JonnyFontane
25 mei 2019, 16:17
Is een avond club

Piet Plezier
25 mei 2019, 16:28
Ben er nu......9 lelijke vrouwen. Eten is niks, alleen maar broodje met chocoladepasta. Met een Turkse op de kamer geweest. Was echt helemaal niks. Ze vertelde dat ze hier vandaag boor de eerste keer is, maar vrouw achter de balie zegt dat ze hier al lang werkt. Ze vroeg €50 voor een half uur en ik zei dat het maar 20 minuten was en dat ze maar €30 kreeg en ze zei meteen dat het goed was. Entree was trouwens gratis, moest wel €10 voor badjas betalen. Wat een ballentent. Eens naar nooit weer. Kan nu voortaan meepraten over deze club. Iedereen praat hier trouwens Turks, personeel, dames én klanten. :mad:

wat heb jij pech
Het is een super club, gisteren nog geweest
Het was super gezellig
En goed eten en drinken
Diamond is een avondclub

bertje600
25 mei 2019, 19:17

Als duif kun je natuurlijk altijd uitvliegen.
Geef eens aan welke club dat je wel interessant vindt en je goedkeuring uit kan dragen?

brombeerzuid
25 mei 2019, 20:07
Idd een avond nachtclub
Maar heb mij vanmiddag goed geamuseerd.
Dankzij blauwe beer maar vooral door Alicia.
Presales top, maar er waren maar enkele beren daar.
Een groepje zon aanbidders die ik ken van h7 en bn, Tsja.
Rest volgt nog...

hvdk52
25 mei 2019, 20:14
@JonnyFontane en Piet Plezier

Avondclub??????????

Ben er laatst op een woensdag geweest.Rond 16:00 u. gearriveerd en om 22:45 u. de club verlaten.Het laatste uur gekamerd met een bulgaartje met kleine tietjes.

Tot ik ging kameren zes beren gezien en na de kamer om 22:30 u. was ik er nog alleen als beer.Ik geef duif1 gelijk in zijn mening over het eten.De warme hap was frieten met sla!!Wat de vrouwen betreft weet ik dat smaken verschillen.Die dag waren er optisch twee naar mijn smaak en de andere acht of negen waren van het type die een boer opkweekt voor de slachterij.

Over de service en kwaliteit van het bulgaartje ben ik zeer tevreden en daar zal ik misschien nog eens voor teruggaan.Ik heb helaas geen naam.

Dit was mijn bevinding in deze "AVONDCLUB???"

brombeerzuid
25 mei 2019, 20:25
Tsja op woensdag idd.
Maar goed laatst op zaterdagavond was het behoorlijk gevuld.
Bulgaartje met kleine tietjes, zou zomaar Alicia kunnen zijn.

Piet Plezier
25 mei 2019, 20:28
Tsja op woensdag idd.
Maar goed laatst op zaterdagavond was het behoorlijk gevuld.
Bulgaartje met kleine tietjes, zou zomaar Alicia kunnen zijn.

of Zina

Piet Plezier
25 mei 2019, 20:32
@JonnyFontane en Piet Plezier

Avondclub??????????

Ben er laatst op een woensdag geweest.Rond 16:00 u. gearriveerd en om 22:45 u. de club verlaten.Het laatste uur gekamerd met een bulgaartje met kleine tietjes.

Tot ik ging kameren zes beren gezien en na de kamer om 22:30 u. was ik er nog alleen als beer.Ik geef duif1 gelijk in zijn mening over het eten.De warme hap was frieten met sla!!Wat de vrouwen betreft weet ik dat smaken verschillen.Die dag waren er optisch twee naar mijn smaak en de andere acht of negen waren van het type die een boer opkweekt voor de slachterij.

Over de service en kwaliteit van het bulgaartje ben ik zeer tevreden en daar zal ik misschien nog eens voor teruggaan.Ik heb helaas geen naam.

Dit was mijn bevinding in deze "AVONDCLUB???"

wij komen er de laatste 7⃣ weken op vrijdag en zaterdag en altijd Partystimmung
Gisterenavond ook met BP geweest, het was super
Goed eten en drinken en goede sex
Ik heb gekamerd met Alicia en Ayleen en het was beide super

duif1
26 mei 2019, 13:56
Als duif kun je natuurlijk altijd uitvliegen.
Geef eens aan welke club dat je wel interessant vindt en je goedkeuring uit kan dragen?

Heb gisteren inderdaad wat rondgevlogen. Naar Venus in Hamminkeln geweest en dat is echt een mooie club. Heeft mij qua uiterlijk, wellness zeer positief verrast. Helaas was er helemaal geen sfeer. De dames proberen er wel wat van te maken door te dansen, maar zo’n mooie club met maar zo’n 10 dames vind ik eigenlijk ongelofelijk. Buiten een hele mooie grote jacuzzi/zwembad heb ik nog nergens gezien.

Diamant vind ik echt een c-club echt geen B-niveau. Om 15 uur werd het beleg weggehaald, maar hoe kan ik dat weten? Er staat nergens iets aangegeven. De vrouwen zijn om netjes te zeggen niet mooi (als ik het in m’n eigen woorden zou zeggen dan krijg ik weer een hoop beren achter mij aan haha).

Mijn favoriete club is Sixsens en dan vind ik Acapulco Gold ook niet slecht en wil ik af en toe nog wel een naar Magnum gaan of voor de afwisseling naar Acapulco.

duif1
26 mei 2019, 14:00
Diamond is een avondclub

Ja, misschien als het pikdonker is, dat je de dames niet kunt zien, zou het iets kunnen zijn.

blauwebeer
26 mei 2019, 16:29
Met alle respect voor de toffe Nederlandse collega's die graag in deze ballentent vertoeven, maar hier zet Blauwebeer geen berepoot meer binnen.
De enige hightlights waren de supersympathieke-en-botergeile Russin die hij reeds uit de tijd van Panthera kent, maar voorheen nog nooit mee kamerde, en de aanwezigheid van Bbz.
Afwachten of er nog een verslag volgt om dit debacle definitief op te bergen ...

Piet Plezier
26 mei 2019, 16:43
Met alle respect voor de toffe Nederlandse collega's die graag in deze ballentent vertoeven, maar hier zet Blauwebeer geen berepoot meer binnen.
De enige hightlights waren de supersympathieke-en-botergeile Russin die hij reeds uit de tijd van Panthera kent, maar voorheen nog nooit mee kamerde, en de aanwezigheid van Bbz.
Afwachten of er nog een verslag volgt om dit debacle definitief op te bergen ...
we komen er tegenwoordig wekelijks.
Alleen wij gaan 'savonds, dus overdag weet ik niet hoe het daar is
Afgelopen vrijdag was het ook weer beregezellig, en 19 vrouwen aanwezig.
Goed vers eten
Leuke gezellige dames, die wel van een dansje houden.

Piet Plezier
26 mei 2019, 16:44
Ja, misschien als het pikdonker is, dat je de dames niet kunt zien, zou het iets kunnen zijn.

was je wel in Diamonds??

brombeerzuid
26 mei 2019, 16:57
@pp
Laatst in de avond was het echt goed gezellig goede sfeer.
Gisteren was het echt sfeerloos, ok ik was er van 13.30 tot 19.00.
Veel meiden w.o een echte olietanker, mwah.
Maar ik heb me met Alicia goed geamuseerd zowel in de kamer als er buiten.

duif1
26 mei 2019, 21:27
was je wel in Diamonds??

Volgens mij heb jij aandelen in Diamonds want kan mij er mij helemaal niks bij voorstellen. Ik en m’n maat zijn na 1 uur al weggegaan en dat was niet uit gezelligheid.

Piet Plezier
26 mei 2019, 21:38
Volgens mij heb jij aandelen in Diamonds want kan mij er mij helemaal niks bij voorstellen. Ik en m’n maat zijn na 1 uur al weggegaan en dat was niet uit gezelligheid.

ja ik heb me ingekocht voor 60 %.

HellaHolla
26 mei 2019, 21:43
ja ik heb me ingekocht voor 60 %.

Vorige week zaterdag waren wel circa 60% van de bezoekers dankzij jou schrijven daar. :tongue:

jemame
26 mei 2019, 22:02
Ik ben er vorige week zondag geweest en er was o,o te doen , echt triestig .

Eddy_V
26 mei 2019, 23:18
Ik ben er vorige week zondag geweest en er was o,o te doen , echt triestig .
Waarom schreef je dat dan niet vorige week in dit “live” topic?

Husky
28 mei 2019, 00:24
Na Gallardo later op zaterdag nog naar Diamond gereden, waar ik om 24.00 uur aankwam, redelijk veel auto`s op de parkeerplaats waaronder een Nederlandse auto!
30 Euro`s betaald en mijn bordeaux rode badmantel aangetrokken,eerst nog wat eten van de grill en de LU bekeken.
Er waren zo`n 12-14 DVP en een zelfde aantal ijsberen,het deed mij deugd dat Monica weer terug was na haar vakantie in Roemenië:)
Zij was ook de eerste die mij met een intensieve TZ verwelkomde!
Met Lilly mij terug getrokken op de sofa om te kijken of er nog leven in de kleine Husky zat,nu dat leven kwam er al snel in toen Lilly het kopje begon te masseren:freu:
Snel naar kamer 9 om twee uur plezier te mogen beleven,en dat ging prima,twee keer een fijn orgasme mogen beleven,ik heb onze sessies al een paar keer beschreven,dus ik laat nu de details achterwege!
Om 3.30 weer met een tevreden gevoel vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:wink2:

JonnyFontane
1 juni 2019, 21:14
Aan beland in Diamond met de bende van ellende.
Na een paar heerlijke hamburgers en een uurtje gymnastiek met Alice, nu relaxed de finale champions legeau kijken. Complete Hollandse invasie. Bij deze is diamond benoemd clubhuis van de BVE. Inclusief de drie nieuwe prospects.

PNM
1 juni 2019, 23:15
Na een wat tam begin in H7 de dag gezellig afgesloten in Diamond. Diamond heeft mij positief verrast. Erg gezellige dag gehad met de BVE. Verder lekker gemoedelijk sfeertje. Helaas slaat de vermoeidheid toe, dus ik verlaat de club als eerst.

Firehawk
2 juni 2019, 02:54
Ja ik dacht je had wel tijd. Dus Alice blij gemaakt met een dooie mus. Want ze zou naar je toe komen als ze klaar was. Maar de vogel was al gevlogen. :biggrin:

Patjax
2 juni 2019, 05:50
Met het officieel benoemen van Diamond als clubhuis van de BVE rust er ook de schone taak op ons om ervoor te zorgen dat alles tot een goed einde komt. Aangezien de rest al sinds 's middags op pad was mezelf maar opgeofferd om om 05.00 de lampen uit te doen in gezelschap van een mooie blonde Roemeense. It's a dirty job but someone gotta do it ;).

PNM
2 juni 2019, 11:53
Ja ik dacht je had wel tijd. Dus Alice blij gemaakt met een dooie mus. Want ze zou naar je toe komen als ze klaar was. Maar de vogel was al gevlogen. :biggrin:

Ik voelde me ook bijna een dooie mus en aangezien ik nog dik een uur moest terugrijden vond ik het onverantwoord om.nog langer te blijven. Helaas want had graag met haar een kamertje gedaan. Volgende keer beter

Sjaaksnaak
7 juni 2019, 15:43
Code oranje? Is wel elke keer op vrijdag. Nog steeds plannen? Ik ben onderweg!

JonnyFontane
7 juni 2019, 15:51
Code oranje? Is wel elke keer op vrijdag. Nog steeds plannen? Ik ben onderweg!

Plannen gaan nog steeds door.....
ETA van de BvE tussen 19.00 en 21.00

Firehawk
7 juni 2019, 16:03
Weer of geen weer het is altijd wel clubweer.

Sjaaksnaak
7 juni 2019, 16:06
Plannen gaan nog steeds door.....
ETA van de BvE tussen 19.00 en 21.00

Okay, door het oog van code oranje [emoji1417]. Ik ongeveer gelijke tijd. Tot dan!

Scrotum
15 juni 2019, 16:30
Geen reet te doen vanmiddag. 5 vrouwen 8 mannen. Het is dat de zon schijnt en de inkom grTis was.

JonnyFontane
15 juni 2019, 16:46
Geen reet te doen vanmiddag. 5 vrouwen 8 mannen. Het is dat de zon schijnt en de inkom grTis was.

Komt nog wel goed met de vrouwen......

Piet Plezier
15 juni 2019, 16:59

is avond club
Gisterenavond waren er 19
En maar gratis binnen willen zijn

schoolmeester
15 juni 2019, 17:04
Ach, de een komt graag gratis ergens binnen, de ander drinkt graag gratis bier.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
15 juni 2019, 17:23
Ach, de een komt graag gratis ergens binnen, de ander drinkt graag gratis bier.

Groet, schoolmeester.

je drinkt nergens gratis bier
Of weet jij een club waar ik gratis bier kan drinken?

schoolmeester
15 juni 2019, 17:29
Van Goch, Vrijdag-en Zaterdag.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
15 juni 2019, 17:34
Van Goch, Vrijdag-en Zaterdag.

Groet, schoolmeester.

hoe kom je daar nu bij??
Ik moet gewoon entree betalen, dus geen Gratis bier

Groet
Piet Plezier

perso
15 juni 2019, 17:59
je drinkt nergens gratis bier
Of weet jij een club waar ik gratis bier kan drinken?

PHG, VV, PSR, Samya, etc. Met een vrijkaart uiteraard, anders betaal je er nog voor :biggrin:

schoolmeester
15 juni 2019, 18:15
Entreeprijs staat los van de bierprijs.
Gallardo momenteel ook gratis bier.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
15 juni 2019, 18:23
PHG, VV, PSR, Samya, etc. Met een vrijkaart uiteraard, anders betaal je er nog voor :biggrin:

inderdaad nergens gratis bier,alleen met een vrijkaart

schoolmeester
15 juni 2019, 18:26
PROOST !

Groet, schoolmeester.

Firehawk
15 juni 2019, 21:27
zo hier zitten we dan, koos Alberts,scrotum, Patjax,Firehawk , Piet plezier en Richi
Ongeveer 14 tor 16 vrouwen aanwezig
Scrotum heeft 1,5 uur met Alice liggen rollenbollen
Weer geen DJ
Wel goes eten én drinken

Geschreven dóór PP

Tjeppah
15 juni 2019, 22:14
Ik kom eraan mannen. Ik hoop dat het nog de moeite is ook qua aantal vrouwen betreft

Firehawk
15 juni 2019, 23:40
Ja het is wel beter geworden. Ongeveer 18 vrouwen.
Net Irina gehad, was een goede kamer.

Willem2
16 juni 2019, 01:39
Ongeveer 18 vrouwen.

17 vrouwen volgens de lijst ;)

Firehawk
16 juni 2019, 01:56
Zie je heb ik toch goed gegokt. Zat in de buurt.
Ben je stiekem binnen geweest heb je niet gezien.

Willem2
16 juni 2019, 01:58
Zie je heb ik toch goed gegokt. Zat in de buurt.
Ben je stiekem binnen geweest heb je niet gezien.

Vraag maar aan Piet Plezier ;)

Firehawk
16 juni 2019, 01:59
Ja hoorde het maar was aan het kameren. Volgende keer beter.

Piet Plezier
26 juni 2019, 21:37
zo stukken beter hier als in H7
De eerste 5 minuten meer aanspraak gehad van de dames als in H7 in 2,5 uur.
De temperatuur is ook goed hier
Het eten is iets minder als in het weekend, piepers met vlees nassi en saladebar
12 vrouwen
De bekende toppers zijn er wel
JF en ik hebben eten laten komen van de shoarmaboer, en dat was heerlijk
JF is nu in de kamer met Alice
Misschien later meer

Firehawk
30 juni 2019, 18:22
Rustig hier uiteraard voor een zondag.
Heb er tot nu toe 9 geteld. Ook zoveel mannen ongeveer.
Zit niet veel tussen voor mij van de vrouwen. Alice wel.

Piet Plezier
2 augustus 2019, 20:47
hier geland met BP
21 vrouwen aanwezig
5 nieuwe, 2 olietankers en 3 slanke Roemse vrouwen
Net even kennis gemaakt met Janet een Bulgaarse van 32
Een heel leuk vrouwtje met brains
Even wat gegeten van de grill
Volgens BP draaien ze goede muziek
Alice heeft me tepels veerkracht, wat een leuk wijf is dat toch
Verder zien we wel wat het gaat worden

mentholbear
20 september 2019, 01:01
Intussen niet meer live. Maar gisteren bij Diamond beland. Voor de Dagobearen lijkt me hun tussen 11 en 15 uur happy hour gratis inkom razend voordelig :hammer:
OK, het quicky tarief bij BN bijvoorbeeld is goedkoper met z'n 25 euro per 20 minuten. In Diamond is dat 30p20. Doch, bij BN komt daar 20 euro entree bij, maakt het totaal op 45 euro.
Dus voor Dagoberen waarvan de zak(ken) ;) snel leeg zijn, is Diamond de ideale plek :freu:

Gisteren voor mij 4 opties gezien aan slanke dames. Toegegeven, 3 begonnen pas eind van de middag/begin van de avond. In de ochtend was er enkel de nieuwe Roemeense Laura van 22 die er net een maandje is begonnen. De meeste dames zijn wat... voller om het netjes te houden.

En de vorige keren om 1 of andere stomme nooit hun wellness gevonden. Wellicht dat de foute porno herrie me destijd weerhield verder te lopen. Maar het was daar lekker rustig vertoeven. Af en toe een paar dames die zich ook kwamen opwarmen :baby2:

P.S. Oh ja, met gratis inkom krijg je alleen een handdoek. Een badjas van het huis kost dan een tientje. Ik zag een Dagoberen zelfs met hun eigen handdoek :gruebel:
Je eigen badjas mag dan vast ook mee.

JonnyFontane
20 september 2019, 05:45
Trap op, links af en immer gerade aus en je loopt zo tegen de wellnes aan....
Kan niet missen

Piet Plezier
20 september 2019, 07:53
Kan niet missen

volgens mij rechts, rechts en dan de wellnes

JonnyFontane
20 september 2019, 09:04
volgens mij rechts, rechts en dan de wellnes

Ja klopt.....was nog niet echt wakker volgens mij

mentholbear
21 september 2019, 00:39
Kan niet missen

NIET doen!! Loop je de relax ruimte vd dames in :hammer:

;)

wooley
21 september 2019, 21:37
Trap op, rechts en dan idd rechtdoor.... Lol

Piet Plezier
21 september 2019, 21:40
met de complete BVE hier dus een zeer gezellig samenzijn 15 vrouwen ongeveer denk ik
Er word goed gegeten en gedronken door BVE
Die jongens halen de 20 euri er wel uit
Niet zo druk hier
Het sfeertje is super
Het eten ook goed, alleen altijd hetzelfde, maar dat is met bier ook zo
Firehawk ligt zijn schatje op dit moment aan te duwen
En de rest zit in de sauna, dus gaysauna
De avond is nog jong
wooley sinds jaren ook weer hier een keer gesproken

brombeerzuid
22 september 2019, 02:34
Inmiddels niet meer live. maar een top avond gehad met de bve!
Lees net wooley weer gemist te hebben, maar ook ik kwam gesloopt van de kamer af door Alice!!!

Eddy_V
22 september 2019, 07:49
Zo de deuren zijn open.

5 jaar later is er niet veel veranderd :)

Citaat van bericht op de openingsdag voorganger Ranja op 18/9/2014

brombeerzuid
22 september 2019, 09:42
5 jaar later is er niet veel veranderd

Denk over 5 jaar zal er niks veranderd zijn!!
In Sixsens is het in een maand tijd alles veranderd!!

Eddy_V
22 september 2019, 18:28
Denk over 5 jaar zal er niks veranderd zijn!!
In Sixsens is het in een maand tijd alles veranderd!!
Ging niet over de club maar over de persoon :)

ben overigens wel benieuwd wat er dan over een maand veranderd zal zijn in Sixsens, tot nu toe niets en zelfs de buitenbar was open op vrijdag alleen geen bbq maar dat was logisch omdat het te vroeg koud werd.

Piet Plezier
22 september 2019, 22:47
Ging niet over de club maar over de persoon :)

ben overigens wel benieuwd wat er dan over een maand veranderd zal zijn in Sixsens, tot nu toe niets en zelfs de buitenbar was open op vrijdag alleen geen bbq maar dat was logisch omdat het te vroeg koud werd.

dus het ging over mij??

Eddy_V
22 september 2019, 22:52
dus het ging over mij??

Ik citeerde toch jouw bericht ?!

Wel veel veranderd dan?
Je ziet er geen dag ouder uit hoor !

brombeerzuid
22 september 2019, 23:17
ben overigens wel benieuwd wat er dan over een maand veranderd zal zijn in Sixsens, .

Nee niet over een maand, het is al gebeurd de verandering van SS in een maand tijd!:mad:

Piet Plezier
22 september 2019, 23:19
Ik citeerde toch jouw bericht ?!

Wel veel veranderd dan?
Je ziet er geen dag ouder uit hoor !

danke Eddy

Eddy_V
23 september 2019, 00:24
Nee niet over een maand, het is al gebeurd de verandering van SS in een maand tijd!:mad:
Apart, niets van gemerkt afgelopen vrijdag.
Maar ik kom er ook maar om de drie weken.

Sjeufke
23 september 2019, 09:27
Eddy kijkt alleen naar waterratjes...

Eddy_V
23 september 2019, 18:16
Eddy kijkt alleen naar waterratjes...
Nou.... ik zag ook wel een paar andere bijzonder aantrekkelijke opties maar het kwam er weer niet van.
Verder business as usual en niets aparts , ook geen gedoe met tasjes die niet mee naar binnen zouden mogen. Niet alleen mijn tas met slippers, zonnebril, petje en wat frutsels kon ongemoeid naar binnen maar ook bij anderen zag ik dit zonder probleem.
BBZ zal toch wat concreter moeten worden of de route naar Lemiers weer eens moeten nemen om te constateren dat er geen veranderingen zijn doorgevoerd. Nou ja één dan, de controle op drugs is wat scherper geworden, ook (of met name) bij de dames, maar dat zal niemand een slechte zaak vinden lijkt mij?
O ja, nog één : de aangrenzende tuin wordt onder handen genomen, extra ruimte voor terras beschikbaar komend seizoen.
maar dit heeft verder niets met Diamonds van doen. Een clubje waar het ook prima is als je niet te veel om mooie dames geeft en meer voor de snelle/vette hap gaat.

brombeerzuid
23 september 2019, 18:31
Ach Eddy is ook geen aanval of zo, Sixsens is een goede club.
En mijn weg ertoe zal ik weer vinden, wel ergens in maart april 2020!!!:wand:

Eddy_V
23 september 2019, 20:52
Ach Eddy is ook geen aanval of zo, Sixsens is een goede club.
En mijn weg ertoe zal ik weer vinden, wel ergens in maart april 2020!!!:wand:
Ah...ja... sommigen van het publiek zou inderdaad zsm weer naar Roermond mogen verhuizen.
Maar dat is niet iets van de laatste maand en eigenlijk merk je daar pas merkbaar iets van vanaf ca 22uur
, meestal ben ik dan al 10-11 uur aanwezig en heb het dan wel gezien. Zal daar ook in mijn verslagje over afgelopen vrijdag wat over schrijven

maar als je eerlijk bent tov jezelf dan zou je in geen enkele club meer kunnen komen als dit jouw bezwaar is!

perso
23 september 2019, 21:01
Ah...ja... sommigen van het publiek zou inderdaad zsm weer naar Roermond mogen verhuizen.
Maar dat is niet iets van de laatste maand en eigenlijk merk je daar pas merkbaar iets van vanaf ca 22uur
, meestal ben ik dan al 10-11 uur aanwezig en heb het dan wel gezien. Zal daar ook in mijn verslagje over afgelopen vrijdag wat over schrijven

maar als je eerlijk bent tov jezelf dan zou je in geen enkele club meer kunnen komen als dit jouw bezwaar is!

In Babylon zie je ze niet :biggrin: Ik weet dat je ze ook niet zult zien in Freudenhaus Dortmund, omdat daar geen sterke drank te verkrijgen is. En in Magnum Dormagen zie je ze ook niet, maar wat zie je daar wel? :biggrin:

schoolmeester
24 september 2019, 19:13
Misschien enkele ex-Babylon dames ?

Groet, schoolmeester.

PwnageNL
28 september 2019, 13:54
Vrijdag 9 augustus ‘19
Samenvatting: waardeloos
Voor 15:00 binnen kreeg ik gratis entree. Vrijdag en zaterdag wordt geadverteerd met grillgerechten op bestelling.
Bij binnenkomst was het buffet karig. Soep, een paar broodjes, hotdogs, ketchup en jam/margarine (niet eens roomboter). Ik had het idee dat de salade etc net was weggehaald rond begin middag, zeker ook na de reactie van mentholbear. Pas tegen 18:30 kwamen de eerste warme avondeten (niet veel bijzonders), het gegrilde vlees duurde iets langer, maar smaakte goed. Er zitten ligstoelen in de tuin en buiten de sauna boven, er is veel overzicht in de bar/eetruimte.
Een aantal vrouwen heb ik aangesproken. Er werd niet echt gespeeld/gejaagd, terwijl dit een van de drukste dagen moet zijn. Ik werd niet warm in het bijzonder van een vrouw. Een medewerkster (niet de theke) werd opdringerig om te kameren toen ik leuk contact maakte met dames. De sfeer vond ik verpest en ik heb nog even gewacht of er nog interessante vrouwen bij kwamen. Bijna iedere vrouw deed aan upselling, wat het fijne gevoel wegneemt in mijn ogen dat het een pleziertje is. Het merendeel van de vrouwen rookte en deed dit in direct bijzijn van de gasten, wat afstotelijk was. Helaas geen interessante vrouw tegengekomen, dus ben ik weggegaan.

Piet Plezier
28 december 2019, 20:54
met SAS en Koos Albertss hier neergestreken
12 vrouwen aanwezig, waarvan een enkele nieuwe voor ons het is niet druk
Maar het is wel ijsberegezellig
Het eten is net als anders bbq
Koos en ik hebben de gokkast al geplunderd
SAS is nu op de kamer
De Krombacher is weer lekker koud
De dames dansen weer heerlijk op Florin Salam
We zien het wel.

Koos Albertss
11 januari 2020, 22:39
We zijn hier met JonnyFontane, Brombeerzuid, PN, scrotum en de dikke dubbe holtor Piet Plezier.
We hebben het weer super gezellig.
Het is best wel druk hier, er hangt een goede sfeer. Vele nieuwe leuke dames.
De sauna is lekker warm en er is citroen geurolie bij.
Het vlees wordt vers bereid op de grill.
Er wordt veel gedanst.
We zullen zien wat de avond brengt

Piet Plezier
11 januari 2020, 22:44
We zijn hier met JonnyFontane, Brombeerzuid, PN, scrotum en de dikke dubbe holtor Piet Plezier.
We hebben het weer super gezellig.
Het is best wel druk hier, er hangt een goede sfeer. Vele nieuwe leuke dames.
Het vlees wordt vers bereid op de grill.
Er wordt veel gedanst.
We zullen zien wat de avond brengt

echt mooi vakwerk hoe het is geschreven

phoenix
11 januari 2020, 22:58
he pietje is aida in the house ?

Piet Plezier
11 januari 2020, 23:18
he pietje is aida in the house ?

Nee, volgende week weer als het goed is

Koos Albertss
12 januari 2020, 01:16
echt mooi vakwerk hoe het is geschreven

Dat dan weer wel natuurlijk

mentholbear
15 januari 2020, 21:36
Vele nieuwe leuke dames.

Weet iemand ook hoeveel dames er woensdag en donderdag zijn? Hoop dat het kerst reces voorbij is :rolleyes:

Betreft die aufguss, valt me op dat steeds meer budget clubs dit nu (ook) hebben.

Dalton
16 januari 2020, 01:47
Woensdag na 16.00 uur ongeveer 32 en donderdag na 16.00 uur ongeveer 36 maar welk jaar weet ik nog niet,dat vertellen ze me in 2024,in de maand maart.
PHEA weet er meer van of anders PIET PLEZIER.

Piet Plezier
16 januari 2020, 07:43
Woensdag na 16.00 uur ongeveer 32 en donderdag na 16.00 uur ongeveer 36 maar welk jaar weet ik nog niet,dat vertellen ze me in 2024,in de maand maart.
PHEA weet er meer van of anders PIET PLEZIER.

Nee dat weet ik ook niet
Ik weet wel dat je er door de weeks niet moet zijn
De beste tijd in Diamonds is vrijdagavond en zaterdagavond

mentholbear
30 januari 2020, 12:37
Vandaag iets na opening binnengekomen. 2 dames momenteel, maar er worden circa 14 verwacht. En waarempel 4 dames lijken terug van vakantie te zijn, want een hoop administratief geromslomp. In de club net een 2e beer aangekomen. Lekker rustig zo. Straks even kijken of de sauna aan kan... Het is weer veels te koud vandaag.
In de bar is het nog best okay, maar deze koukleum prefereer meer warmte.

UPDATE: Crap, de SAUNA is DEFECT :frown:

Als ik dat eerder had geweten, was ik elders naartoe gegaan. Voortaan maar elke keer vragen of de wellness wel werkt.

phoenix
30 januari 2020, 14:46
dan betaal je 15 euro en rijd je naar penelope.... das toch geen geld, daar krijg je eten sauna en meer dames voor....

mentholbear
30 januari 2020, 15:07
dan betaal je 15 euro en rijd je naar penelope.... das toch geen geld, daar krijg je eten sauna en meer dames voor....

Dat is ook weer zo. Overwoog om nog naar een andere club te gaan, maar ben blijven plakken.

UPDATE: Er is een monteur mee bezig, dus dat biedt hoop.

mentholbear
30 januari 2020, 17:19
De sauna doet het weer :freu:

schoolmeester
30 januari 2020, 19:34
De sauna doet het weer...….. als de dames het ook doen komt alles goed !

Groet, schoolmeester.

mentholbear
31 januari 2020, 01:55
De sauna doet het weer...….. als de dames het ook doen komt alles goed !

Groet, schoolmeester.

:biggrin: Yep, die doen het ook niet verkeerd. Zaten nog best wat slanke dames tussen. Voor mij waren er een stuk of 6, uhm hoe zeg je dat netjes... kamerwaardig, waarvan eentje ietsjes voller is (zonder dik te zijn) maar wel een leuk karakter lijkt te hebben. Laura lijkt me een schattige meid, maar krijg maar geen klik met haar. Soms gaat dat zo.
Uiteindelijk gekozen voor Roemeense Diana. Ze vertelde me later dat ze tegen d'r vriendinnen zei dat toen ze me zag, ze zo een vermoeden had dat ik met haar zou gaan. Wie ben ik om daar roet in het eten te gooien :rolleyes:
Ze heeft iets weg van Daniella van Happy. Zowel kwa looks als lieve zachtaardigheid. Alleen dan met een super slank lijfje en toch B cupjes er aan :love:

Enfin, intussen niet meer live maar in de avond waren er zo rond de 15 dames. En heren een stuk of 9. 1 Duitse man en de rest Balkan. Maar relaxte gasten, met eentje praatje gemaakt in de sauna. 2 lagen op ligbedjes naast me zachtjes te ouwehoeren waar ik even veel van begreep als van het geroddel van de klapeksters. Maar geen macho luid gedoe met flessen sterke drank enzo.
Al met al weer een lekker dagje geweest.

Oh ja, het eten was wel magertjes met 1 bak aardappelpuree en 1 bak kip schnitzel. Gelukkig stond de stoompan met worstjes er nog. Bij elkaar met wat rauwkost een bord of 2 mee kunnen vullen :redface:

Kwibus2
31 januari 2020, 11:29
Wie voor het eten naar Diamonds gaat wacht meestal een teleurstelling. Wel jammer, goed stappen kan alleen na krachtig happen.
Na Diamonds maak ik meestal even een tussenstop bij de Mac die je tegenkomt richting Autobahn.
Diamonds is na een aarzelende start op een punten, oa de nieuwe sauna, flink verbeterd.
Nu nog wat meer aandacht voor de keuken.

Het DVP aanbod is gevarieerd en zeker niet slecht voor de liefhebbers van slankere typjes.

mentholbear
31 januari 2020, 14:32
Wie voor het eten naar Diamonds gaat wacht meestal een teleurstelling. Wel jammer, goed stappen kan alleen na krachtig happen.

Het DVP aanbod is gevarieerd en zeker niet slecht voor de liefhebbers van slankere typjes.

Mijn grootmoe zei anders dat je op een volle maag niet moet gaan sporten ;)

Tja, voor de entree moet je ook niet te veel verwachten. Die is namelijk tussen 11 en 15 maar liefst 0 hele euro's.
Begreep verder dat je dan wel voor 17 pleite moeten wezen of daarna alsnog dokken. Verder krijg je alleen handdoek voor om je middel mee. Hmmm... Weet eigenlijk niet of je dan ook je eigen badjas aan mag doen :gruebel:
Maar je kunt ook 10€ betalen voor een badjas en dan mag je de hele dager blijven. Tot een uur of 7 is er alleen het ontbijt buffet, inclusief soep en stomende worstpan voor als je net als ik van iets warms houdt. In de middag werd er gisteren niks aan toegevoegd of gewisseld. Misschien rauwkost erbij, want daar had ik in de ochtend niet op gelet eerlijk gezegd. En in de avond dus die 2 bakken. Het was ook niet zo druk, dus op zich voldoende. Kweenie of er later op de vond nog wat (erbij) kwam.

En de line up verbaasde mij ook. Ik dacht dat er weinig slanks te halen zou zijn en stelde een bezoek telkens uit. Maar dat viel me dus reuze mee. Niet allemaal moeders mooiste, met alle respects, maar zeg het er even bij voordat sommigen hele hoge verwachtingen gaan hebben.

pret
31 januari 2020, 17:47
In Diamand had je een grillmeister die op verzoek vers vlees voor je grilt. Is die er niet meer?

Piet Plezier
31 januari 2020, 18:21
In Diamand had je een grillmeister die op verzoek vers vlees voor je grilt. Is die er niet meer?

jawel savonds

Willem2
2 februari 2020, 02:24
Zaterdagavond 15 dames aanwezig.

mentholbear
2 februari 2020, 02:27
jawel savonds

Wellicht alleen in het weekend dan, want donderdag was ie er in ieder geval niet. Of niemand van ons had er naar gevraagd, want ik zag niemand met wat anders op hun bord.

Scrotum
2 februari 2020, 11:31
Wellicht alleen in het weekend dan, want donderdag was ie er in ieder geval niet. Of niemand van ons had er naar gevraagd, want ik zag niemand met wat anders op hun bord.

Klopt. Is alleen in het weekend.

de duisburg spesjalist
2 februari 2020, 12:01
Klopt. Is alleen in het weekend.

https://images2.imgbox.com/16/85/EuNDRNjU_o.jpg

Willem2
8 februari 2020, 03:10
Deze avond 15 dames aanwezig en morgen schijnen er 25 dames aanwezig zijn.

wooley
8 februari 2020, 20:53
Saunaclub diamond...
Aankomst om 12:30 uur.eerste gast.ik was gewaarschuwd...toegang was 30 euro vanwege party laat vanavond...
Wel gratis toegang morgen.
Circa 3 dvps aanwezig type kilo knallers.
Even later kwam er een Turkse dvd binnen.
Isabella circa 30 jaar mollig.
Was op bank al lekker teasen.
Had eigenlijk beter moeten weten hier.
Maarja anaconda was geul...dus naar kamer.
Helaas op kamer geen zoenen en alles met.
Begon slappe anaconda in veel te strak rubber in te pakken...
Daarna pijpen maar anaconda bleef slap.
Cd verwijderd en zelf de hand eraan geslagen...
Daarna haar over laten nemen. Na gespuugd te hebben ging ze wel haar eigen hand reinigen maar anaconda moest ik zelf schoonmaken...��
Rond 15:00 uur werd het drukker qua dvp's
En gelukkig was Alicia er ook weer..
Ze herkende mij en vloog direct om mijn nek...
Kino stond uit net als sauna...eten bestond uit broodjes met knakworsten en beleg..
Niets bijzonders dus.
Gelukkig kwamen er nog wat dvps en beren..
Werd zelfs gezellig.
Hammam en sauna ging aan. Werd lekker heet.
Daarna naast mooiste pop gaan zitten. Laura uit Roemenië...heerlijke kamergenoot gehad.
Bijna Gfe ervaring. Niet verwacht dat het zo'n leuke kamer zou worden.
Daarna gegeten en afgesloten met Alicia...brr
Heb alweer de rug vol krassen.
Toen ik wegging CA 20 dvp's 20:00 uur
Topdag.

Firehawk
8 februari 2020, 22:02
Nu toch een stukje drukker hier. Vooral qua mannen. Hamburger smaakte weer goed. Schat een kleine 20 vrouwen hier.

Herr Fick
9 februari 2020, 10:34
Er werd voor gisteren een anal-pornoshow aangekondigd. Dat leek me een goede reden voor een eerste bezoek.
Het was onderweg even verwarrend aan Kreuz Moers. Mijn GPS toonde: A57 Moers, de borden toonden drie richtingen waaronder Moers maar zonder Autobahnnummer en het GSM stemmetje zei A57 Nijmegen. Oeps..die afrit was ik net voorbij. Gelukkig kon ik via een andere weg, zonder extra km toch naar de Eurotec-ring. De club ligt in een echt industriegebied met rokende fabrieken er gratis bij. Het is een donkere buurt maar ik denk dat er overdag aardig wat mooie gebouwen van het industrieel patrimonium te bewonderen zijn.

De club dan. De parking was om 19:00 volzet, dus ik heb mijn elegant bestelwagentje netjes op straat achtergelaten. Het hek en de deur waren niet op de knip, dus ik kon zo binnen. Ik zei dat ik er voor het eerst was en de Thekendame toonde me de kleedkamer en de douches en vroeg of ik een vrijkaartje voor vandaag wilde en er werd me ook een drankkaartje overhandigd. Dat laatste vind ik een goed systeem, het vermijdt waarschijnlijk pauschallzuipers.
De kastjes zijn groot genoeg en de douches zijn proper. De paar aanwezige medeberen bleken helaas niet van het soort mensen waar ik graag mijn vrije tijd mee doorbreng, maar ach.. niemand is perfect.

Vanuit de inkomhal stap je door een tussengang naar de ruime bar. Die ziet er een beetje uit als de kantine van lokale voetbalclub van waar ik woon met als extra een danspaal in het midden. Frisdrank kan je zelf uit de koelkast nemen. Helaas was de drank niet koel.

Vanuit de bar kan je dan verder naar een soort hangarachtige veranda die dienst doet als resto en rookkamer. Er staan enkele tafels en helemaal achteraan staan er zetels waar je de nargileh kan roken.
Ik had wel trek en wou een bordje opscheppen, maar ik vond geen vlees of vis. Daarvoor moet je nog een station verder. In een soort hok staat een kok wat vlees te bakken. Het is de bedoeling dat je een bestelling doorgeeft en dan na 10 minuten op goed geluk je vleesje gaat afhalen als iemand anders er al niet mee vandoor is. Er staan verder nog wat bakken met salade, rijst met mais en slecht gebakken friet. Echt allemaal niet lekker.
Leuk was wel dat de Thekendames een borreltje kwamen aanbieden.

Ondertussen was een kerel met een soort Ikeapakket een discobar aan het opbouwen. Rond 21:00 begon dan de show. Het was inderdaad de dame van de foto's en ik vond haar optreden eigenlijk niet mis. Ze betrok er enkele beren bij en het zorgde wel voor wat sfeer.

Kameren zat er voor mij gisteren niet in. De meeste dames waren echt niet te doen en de paar beauty's waren constant bezet. Rond 22:00 ben ik dan ook maar naar huis vertrokken.

Het positieve punt van Diamond is de ontspannen sfeer en de show was ook leuk. Maar zelfs 30€ is te veel voor echt slecht eten en warme frisdrank.

Piet Plezier
14 maart 2020, 19:45
net aangekomen hier met SAS en Koos Albertss
Vriendelijk ontvangen met een glaasje bubbels
Er word al lekker gedanst op de Roemse muziek
Voldoende dames aanwezig
Er word gewoon gekust en geneukt
Weinig te merken van de Corona hype
Zo nu eerst een lekkere kouwe klets

genoeggezwetsnueersteenkouweklets

Firehawk
12 juni 2021, 20:37
Samen met jonny Fontane hier. Niet heel veel vrouwen kleine 10. Maar zit wel wat tussen. Ook 2 Duitse hier. Mooie slanke dames. Eentje heet Melina/Melanie of zoiets.
Eerste bordje kipfilets al op. Nu kijken voor andere kippetjes.

Eddy_V
30 juli 2021, 17:11
6 dames en er zijn er nog onderweg
met Anna die hier ca 1 week is lol gemaakt tot beider genoegen kreeg ik de indruk (zelfs al vóór het afrekenen ;))

uiteraard even nagevraagd hoe het zit met de entreekosten:
Als je van ma t/m donderdag voor 10,- binnen bent gekomen tijdens de daarvoor geldende tijden, kan je daarna blijven tot sluitingstijd zonder bij te betalen.
dit voor oa Mentholbear en WIllem2 die hier twijfels en onduidelijke berichten over plaatsten

mentholbear
31 juli 2021, 02:52
Dan hebben ze dat gelukkig veranderd.

Piepo777
31 juli 2021, 09:45
Is me niet helemaal duidelijk, je schrijft van maandag tot donderdag voor 15.00 uur binnen voor 10 euro hele dag blijven.
Maar zijn hebben op de site dagelijks staan, is het in het weekend en vrijdag dan weer anders de prijstelling ?
Heb ze proberen te bellen gisteren maar krijg steeds de fax eraan.

Piepo..

Eddy_V
31 juli 2021, 10:44
Klopt, de vriendelijke jongeman met kort baardje (bedrijfsleider?) vertelde mij dat die 10,- actie van ma tm donderdag geldt.

ik kwam gisteren op vrijdag na 3 uur en weet dus niet of er dan nog een actieprijs van 20,- is voor die tijd maar ga er maar vanuit dat op vrijdag en zaterdag entree 30,- is.
Overigens is dat een alleszins redelijke prijs voor deze kleine club: op deze dagen grill en/of hamburgers in de avond, overdag een eenvoudig lunchbuffet en alle frisdrank is inclusief. Bier of sterke drank drink ik niet dus dat is voor mij niet relevant (tenzij het in een club met zwembad is waar ik met een flesje Corona of Salitos kan liggen)
En uiteindelijk 10-20-30… waar gaat het helemaal over, één keer stout doen kost ook 20,- extra ;)

mentholbear
31 juli 2021, 20:00
En uiteindelijk 10-20-30… waar gaat het helemaal over, één keer stout doen kost ook 20,- extra ;)

Daarvoor zijn wij Dagoberen. Ik wil zelfs m'n winkelwagen muntje terug ;)

En sommige beren rijden bij een entree van 30 bv liever door naar Aca G ofzo. Dus dan is het wel fijn te weten wat het nou precies is.

Firehawk
18 september 2021, 20:53
Nu live vanuit diamond met graagneuker. Best druk hier, parking staat vol. Eerst even een paar burgers op de grill gooien. Zouden 11 vrouwen moeten zijn.

Graagneuker
18 september 2021, 21:34
Soepkippen genoeg.... Niet alleen in de pan.... Gezellig ff wat geschaft.... DBS komt ook binnengesteigert... Wordt weer lachen...

Eddy_V
11 januari 2023, 23:02
Even nieuw leven inblazen in dit topic.
Kwam er vandaag voorbij (met wat omrijden..) rond etenstijd.
Voor 20 euro een behoorlijk lekkere Turkse maaltijd met Turks brood, de hele avond cola drinken en voor 90 euro een erg goede massage van 90 minuten gekregen van de kleine Thaise masseuse. Ben weer soepel in rug en nek.
Hier kom ik nog wel eens voor terug!
stuk of 7 dames als ik het goed heb waaronder de voor mij bekende Kyra, Anna en Ayleen en daarnaast nog enkele husky/brombeerzuid dames. Heel vriendelijk daar niet van, maar dus niet mijn type.
Geen bekenden, behalve dan Ayleen die nog wist dat ik er op de openingsdag van Rayna was..

WANDELAAR5
16 februari 2024, 15:01
Nog niet alles is klaar, maar ik ben binnen en omgekleed in een sjieke rode badjas om als eerste hier verslag te doen. Ik heb 3 dames gezien, Italiaanse Milva. BBZ materiaal met rood haar en slanke Roemeens/Turkse Elly gesproken. Ze zei dat ze 24 was, ik schatte haar iets ouder. Verder is er een erg aantrekkelijke brunette met krulhaar met een man de kamer op en de theke Melly zei dat er nog 1 of 2 dames zijn.
De frisdrank automaat wordt net naar binnen gedragen. Verder is er water en verse koffie. De thekedame is extreem vriendelijk.
Bij de receptie links is de omkleedruimte, daarna steek je een gang over naar de barruimte (ca 5x15m). De muziek doet het. Er moeten nog een paar lampen aan de wanden worden gemonteerd. Tegenover de bar zit een deur naar de serre. Daar is een compleet nieuwe betonvloer gemaakt en betegeld. Daar staat ook een mooi spiksplinternieuw buffetmeubel. De eettafels en stoelen worden nu uitgepakt. Dennis uit LR loopt rond en nog wat werklui. Later meer over de dames. Er zou ook nog iets te eten komen.
In de lange gang is een trap naar boven. Daar zijn 12 kamers, waarvan kamer 4 is ingericht als Kino. Mentholbear kan daar zeker een tukkie doen. Ook de wellness is boven. Een goed hete sauna en een hammam (die nu een fraaie betegelde koude ruimte is). Ook is daar een massageruimte en er loopt een stevige dame van kleur rond met een T-shirt dat zij de masseur is. Ze doet op dit moment ook dienst als schoonmaakster. De club is mooi schoon.

peterp095
16 februari 2024, 15:10
En is er een jacuzzi die voor jou toch zeer belangrijk is ?

Tjeppah
16 februari 2024, 15:13
Benieuwd of de hammam ook echt gebruikt gaat worden

WANDELAAR5
16 februari 2024, 16:01
Geen jacuzzi gezien helaas. Het is ook koud in de club. In de bar staan terrasverwarmers, maar op het overdekte terras en in de kamers is het erg fris. De sauna is wel echt goed warm. Braziliaanse Michelle kwam net binnen samen met een kleine dame van kleur en begroette mij vriendelijk. Dus het latino gehalte is nu ook op peil. 4 mannelijke klanten gezien tot dusverre. De knappe brunette is Roemeense Nicole.
Bodo uit LR is de kok van dienst en heeft net wat kipvleugels en worsten geBBQed. Ook staan er 2 schalen salade, sauzen en Ferrero Rocher chocolaatjes.

mentholbear
16 februari 2024, 16:57
Kan me die Kino herinneren met hartvormige kussens met handjes vd Ikea :rolleyes:

Ben benieuwd naar de prijzen...

Tjeppah
16 februari 2024, 17:07
Kan me die Kino herinneren met hartvormige kussens met handjes vd Ikea :rolleyes:

Ben benieuwd naar de prijzen...

Prijzen zijn 50euro/30min en ik dacht dat de entree inclusief het happyhour principe hetzelfde is als in Livingroom

Tjeppah
16 februari 2024, 17:09
Prijzen zijn 50euro/30min en ik dacht dat de entree inclusief het happyhour principe hetzelfde is als in Livingroom

Maar Wandelaar5 zal de ins en outs kunnen vertellen aangezien hij er nu is

WANDELAAR5
16 februari 2024, 17:13
Entree is inderdaad €30. Geen Happy Hour. En de dames rekenen €50/30 minuten voor volledige service. Dus dat is dikke prima. De verwarming staat nu aan. Helaas niet wat flessen frisdrank zo lang de automaat nog niet is aangesloten. De 3 douches met drukknoppen zijn goed heet. Het zeeppompje zit bij de wastafel, dus je moet wat heen en weer lopen.

En de grote Hammam kan aan! Duurt 30 minuten tot er goed stoom staat. Dat is wel een heel mooie ruimte!

Er is nu een extra Bar dame, slanke blonde Mia uit LR. En 2 nieuwe dames. En ik heb Ju52 leren kennen.

39027
Het nieuwe buffet

Wentelt Eefje
16 februari 2024, 18:45

Inderdaad nog eens nagevraagd. Donderdag 15 februari gaan ze nog steeds open. Zelfde entree met happy hour als Living Room. Meiden 50 per half uur. Ben benieuwd waar ze de meiden vandaan halen want in Living room waren er niet eens zoveel.

De wijziging volgens Wandelaar5 is dat de entree de gehele dag slechts €30 is en er dus geen happy hour tarief is.

Entree is inderdaad €30. Geen Happy Hour.

Tjeppah
16 februari 2024, 18:54
Entree is inderdaad €30. Geen Happy Hour. En de dames rekenen €50/30 minuten voor volledige service. Dus dat is dikke prima. De verwarming staat nu aan. Helaas niet wat flessen frisdrank zo lang de automaat nog niet is aangesloten. De 3 douches met drukknoppen zijn goed heet. Het zeeppompje zit bij de wastafel, dus je moet wat heen en weer lopen.

En de grote Hammam kan aan! Duurt 30 minuten tot er goed stoom staat. Dat is wel een heel mooie ruimte!

Er is nu een extra Bar dame, slanke blonde Mia. En ik heb Ju52 leren kennen.

Ik hoopte eigenlijk dat ze ook hammambehandelingen zouden doen. Maar het klinkt veel belovend. Benieuwd of Mia alleen achter de bar blijft werken en niet af en toe ook voor de bar naast de privé ontvangsten die ze zei te gaan doen.

WANDELAAR5
16 februari 2024, 21:46
Het gaat hier hard vooruit. Er is nu frisdrank, extra douchegel zodat je niet meer heen en weer hoeft te lopen, haakje in het toilet om je badjas op te hangen en mondwater in de douche.
Mia (ex BN, PHG, Magnum, Rheingold en LR vertelde ze net) blijft achter de bar.
De Latina’s gaan zo een Samba show geven. Iraanse Cecilia, Luxandra, Amira en Aida uit Living Room zijn net aan gekomen. JU52 heeft nu stress ;)
Wordt een veel leukere middag en avond zo dan ik had verwacht!

En een absolute 5 sterren kamer met Nicole gehad.

En de dame van kleur die de massages verzorgt is Sosa uit de Dominicaanse republiek. Ze werkt maandag en dinsdag in LR, vrijdag en zaterdag hier in Diamond.

Tjeppah
16 februari 2024, 22:26
Het gaat hier hard vooruit. Er is nu frisdrank, extra douchegel zodat je niet meer heen en weer hoeft te lopen, haakje in het toilet om je badjas op te hangen en mondwater in de douche.
Mia (ex BN, PHG, Magnum, Rheingold en LR vertelde ze net) blijft achter de bar.
De Latina’s gaan zo een Samba show geven. Iraanse Cecilia, Luxandra, Amira en Aida uit Living Room zijn net aan gekomen. JU52 heeft nu stress ;)
Wordt een veel leukere middag en avond zo dan ik had verwacht!

En een absolute 5 sterren kamer met Nicole gehad.

En de dame van kleur die de massages verzorgt is Sosa uit de Dominicaanse republiek. Ze werkt maandag en dinsdag in LR, vrijdag en zaterdag hier in Diamond.

Dat er een aantal vrouwen uit LR zijn gekomen kan ook te maken met de politiecontrole vanavond daar. Ik las dat er na die controle een flink overschot aan vrouwen was omdat veel ijsberen naar huis waren gegaan. Even afwachten hoe de bezetting hier gaat zijn en of er vrouwen zijn die definitief de overstap vanuit LR naar deze club maken.

WANDELAAR5
17 februari 2024, 08:17
De LR dames wilden weer terug naar LR. Dus dat was in principe eenmalig. Maar met 2 clubs van dezelfde eigenaar verwacht ik dat er wel vaker LR dames gaan opduiken in Diamond (en andersom), afhankelijk van de drukte in beide clubs. Net als in AcaGold en Penelope. Het is maar een half uur rijden. Daniela en Roxana kwamen later ook nog, maar die waren opgehaald door hun vaste klanten, dus niet beschikbaar.

Tjeppah
17 februari 2024, 08:33
Slim van de vaste klanten om ze mee naar Diamonds te nemen. Als ze een pannekoeksessie van uren hebben kan ze dat financieel wel schelen al zal het bij deze klanten misschien niet uitmaken.

wooley
24 februari 2024, 14:24
Wooley was vanmorgen gepland om bij diamond voorbij te gaan. Hartelijk ontvangen en na betaling van 30 euro luxe badjas. Lekker ontbijt en hete sauna.
8 dames geteld. Al 2 getest.

ju52
24 februari 2024, 15:37
… Al 2 getest.

Yes, this was good choice, my favorites,
but only 1 of 2

:) :biggrin: :wink2:

wooley
9 maart 2024, 12:34
Wooley was vanmorgen in de buurt van moers dus even naar binnen. Al 2 mooie dvp's gespot waaronder esta uit Lr.. En Lorena. Sauna lekker warm en lekker ontbijt. We gaan het zien wat er nog meer binnen komt maar voor nu al 2 goede dvps.

wooley
9 maart 2024, 14:55
Esta van Lr komt binnen en heb haar meteen geboekt zie verslag. Tevens is Nicolle er en nog een andere dvp..
Rustig qua beren.

mentholbear
25 maart 2024, 16:08
Had het tuin weer een beetje onderschat. En had zin om eens een hamam behandeling te proberen na de gelezen info er over. Wat er helaas niet bij stond was dat de hamam dame er op maandag meestal niet is. Heel misschien laat op de avond zei de receptie dame.

Dus zit nu helemaal alleen in Diamond... Gelukkig maar, want ze hebben slechts 1 ligstoel in het tuintje.
Kwa dames er 5 gespot. Zouden er 7 worden.

We gaan het verder wel zien. Intussen in elk geval simpel ontbijtje achter de kiezen en 2 sauna rondjes nu in het zonnetje wachten op de lunch...

Tjeppah
29 maart 2024, 23:49
Momenteel 7 mannen waarvan er 3 in avondkleding wat een goed signaal is voor mij om naar Magnum te vertrekken. Zo'n 15 vrouwen momenteel. Volgende week komen er weer 6 nieuwe bij.

Purrfect
2 april 2024, 15:25
Liveticker 14.48 Uhr
Heute spontan für einen Wellnesstag entschieden und auf die A57 aufgefahren. Eigentlich wollte ich mal im LivingRoom nach dem Rechten sehen, aber ich weiß leider immer noch nicht, wieviel dort jetzt das Glas Weißwein kostet. Außerdem habe ich ohnehin die magische Stunde verpasst, in der Eintritt ermäßigt ist, falls in dieser Zeit drei Käuzchen an einem Kreuzweg im Chor "Lord Lauchdemort" rufen (oder sowas in der Art). Und 50€ wäre mir das jetzt nicht wert, obwohl ich irgendwie Lust auf Antonia hätte (ausgerechnet). Nach meinen letzten Abenteuern frage ich mich ernsthaft, ob ich mir eine akute Skinnyphilie eingefangen habe - ich hoffe das geht wieder weg...*

Also fahre ich einfach weiter nach Moers und sehe mir mal das Diamond an. Für 20€ kann man eigentlich nichts falsch machen. Die Anfahrt verläuft unproblematisch, beim Einchecken äußere ich gleich Sonderwünsche was die Schlüsselnummer angeht. Die ED bleibt freundlich & entspannt und wir werden uns einig, daß ich die Nummer 1 bin...*

Ich erhalte ein flauschiges rotes Eisbärenfell in 17XL und werde fair vorgewarnt, daß aktuell "nur" vier DLs am Start sind: Lilly, Beatrice, Maria und Alexandra. Lilly führt mich durch den Club: Unten sind Umkleide, Barraum & Wintergarten/Speiseraum mit Terrasse, oben Wellnessbereich & Zimmer. Das Hamam ist übrigens geschlossen, Dilan ist wohl heute nicht da. Ich bleibe direkt oben und sauniere, bevor ich zu dem üblichen Kaffee & Mineralwasser in den Wintergarten zurückkehre...*

Danach ist es auch schon Zeit für den wichtigsten Sex des Tages: Die Frühstücksmaus. Die ausgewählte DL erweist sich als gute Wahl, nach einer schönen Ölmassage und anschließendem Schweinkram bin ich sehr entspannt und gehe frühstücken, sobald ich wieder präsentabel bin. Das Frühstück ist zwar von guter Qualität, aber vom Umfang her sehr überschaubar, bei dem geringen Andrang an Kunden verständlich. Ggf. ist es aber auch anders herum, wer weiß das schon...*

Purrfect
2 april 2024, 16:03
Liveticker 15.50 Uhr
Mittlerweile gibt es Mittagessen: Kartoffelsuppe und Pizza. Meine Frühstücksmaus war nach dem Zimmer offenbar so befriedigt, daß sie anschließend direkt nach Hause gegangen ist... :p

Was den Wein angeht, so bin ich hier vom Regen in die Traufe geraten. Bier kostet jetzt 5€, Red Bull 6€ - und ein Glas Weißwein nach wie vor 12€ (Ich vermute im LivingRoom auch)! Das wäre dann mehr als im Magnum (10€) und viel mehr im Aca Gold, Penelope, Prime, Mondial, Samya (!) & Babylon (!) (je 5€). Und ja - das nehme ich persönlich... :mad:

Purrfect
2 april 2024, 16:21
Liveticker 16.17 Uhr
Es gab Nachfragen zum Garten: Der ist recht schmal, nicht überdacht, geht L-förmig ums Gebäude herum und ist mit Steinplatten belegt. Der direkt angrenzende Wintergarten ist aber recht lauschig...*

Purrfect
2 april 2024, 18:15
Liveticker 18.04 Uhr
Offenbar wird hier mitgelesen. Eines der Mädels hat anscheinend meine Vorlieben recherchiert und kommt mit halterlosen Strümpfen aus der Kabine wieder. So viel Engagement muss belohnt werden, sie wird direkt als (Nach)Mittagsmaus abgeschleppt. Nach einer kurzweiligen, gleitmittelfreien halben Stunde geht's wieder nach unten...*

Nach Sauna & Dusche wird gegessen, mittlerweile wurden auch Würstchen & Hähnchenkeulen aufgetischt. Die "Kartoffelsuppe" entpuppt sich übrigens nach Inaugenscheinnahme als Chorbas...*

An den Eisbären, der gerade gegangen ist: Dein Verdampfer lag oben auf der Saunaliege - den habe ich bei der ED abgegeben...*

Purrfect
2 april 2024, 18:58
Liveticker 18.53 Uhr
Gerade stelle ich fest, daß es wohl auch Fritten gibt. Die traurigen Einzelheiten erspare ich Euch mal...*

Wenn ich das richtig verstanden habe, ist der heute eigentlich zuständige Koch ausgefallen und die ED hat "gekocht". Dafür war's jetzt schon okay...*

Purrfect
2 april 2024, 19:24
Liveticker 19.19 Uhr
Am Empfang treffe ich eine neu angekommene, nette, schlanke Blondine. Beim späteren Anpirschen muss ich leider feststellen: Das ist die Spätschicht-ED und damit no-play. Naja, es kann ja nicht alles klappen...*

Purrfect
2 april 2024, 20:06
Liveticker 20.02 Uhr
Jetzt sind doch noch zwei neue Mädels dazu gekommen: Monika & Alara, beides Bulgarinnen. Alara ist ein ziemlich niedlicher Skinny. Oh mein Gott, es geht schon wieder los!*

Purrfect
2 april 2024, 20:30
Liveticker 20.25 Uhr
Und jetzt sind tatsächlich sogar zwei Männer gekommen... äh... vielmehr erschienen. Gleichzeitig! Und wer von Euch auf Blackies steht: Jetzt wäre Einer da...*

Ich bin nicht undankbar für die Verstärkung - jetzt fühle ich mich hier wenigstens nicht mehr wie eine Antilope in einem Löwenkäfig...*

Purrfect
2 april 2024, 21:27
Liveticker 21.15 Uhr
Nach einer letzten Runde durch die Sauna & am Buffett geht's jetzt nach Hause - ich will mein Glück ja nicht überstrapazieren. Damit endet die heutige Liveübertragung... ;)

Ich entschuldige mich für die fehlende niederländische Übersetzung - aber das wäre bei dem kleinen Handybildschirm zu viel Fummelei gewesen.

Mögen Eure Gurken härter sein als Euer Leben!

Liveticker 21:15 uur
Na een laatste rondje sauna en buffet gaan we huiswaarts - ik wil mijn geluk niet op de proef stellen. Hiermee eindigt de live uitzending van vandaag... ;)

Mijn excuses voor het gebrek aan Nederlandse vertaling - maar dat zou te veel gedoe met het kleine telefoonscherm zijn geweest.

Moge je augurken moeilijker zijn dan je leven!

wooley
8 april 2024, 11:25
Wooley was vanmorgen in de buurt en gezellig even naar binnen. Was de eerste klant dus na 20 euro hh tarif
Rode badjas en eerst ontbijt. Werd meteen besprongen door esta die er had overnacht.. Gisteren geen gasten..

Kan nog gezellig worden..

ju52
8 april 2024, 12:03
Liveticker 19.19 Uhr
Am Empfang treffe ich eine neu angekommene, nette, schlanke Blondine. Beim späteren Anpirschen muss ich leider feststellen: Das ist die Spätschicht-ED und damit no-play. Naja, es kann ja nicht alles klappen...*

Wahrscheinlich war das die Wahnsinnsfrau

Mia

Bis vor kurzen noch Living Room, vor den Tresen,
sowie ganz lange her
byNight, ebenfalls vor dem Tresen.

Wer Mia verpasst hat,
weiß zum Glück nicht,
was er verpasst hat …. :liebe2:

Tjeppah
26 april 2024, 19:27
Onverwachts bracht mijn wagen me hier naar toe. 10 vrouwen en 5 mannen. Eten teleurstellend. Pasta was op zich goed van smaak maat was al koud toen het werd gebracht