PDA

Volledige versie bekijken : Daniela (Roemeense)



Willem2
21 november 2006, 09:02
Naam : Daniela / Daniëlla

Haarkleur/-lengte : redelijk kort donkerblond

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank,Normaal, zeer goed figuur C- Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeense, engels , roemeens en hongaars

Leeftijd : 22-25jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Denk wel goed. PZC, NMC,kussen

Bijzonderheden : Grote kans dat deze dame dezelfde is als Diana van Pipokoeien. ( Wel blijven plakken hé Tiga ;) )
Meisje met heel mooi figuur , prachtige borsten en sexy uitstraling. Zat afgelopen zaterdag met haar gedans en gefriemel de boel mooi op te naaien ;) .

Papi Chulo
21 november 2006, 10:43
Zelf ben ik ook al enkele keren met deze dame naar de kamer geweest.. hieronder dus het lijstje:

Haarkleur/-lengte : Blond-Donkerblond / kort
Lengte dame : ~1.65, Niet al te groot dus ;)
Postuur/Cupmaat : Iets voller (Niet dik!) / Volle C cup
Nationaliteit/Taal : Roermeense / Spreekt Engels en Duits
Leeftijd : 25 Jaar
Tatoeages/Piercings : Rechterkant op de schouder
Service: FT, PZC
Voordelen: Kan je goed mee praten :D
Nadelen: Heb er nog geen kunnen ontdekken ;)
Tijdsduur : Half uurtje
Prijs : 50 Euro's
Extra’s bij het bezoek:

Note big30
@Papi Chulo: Dit is niet het paspoort van Diana maar van een Roemeens vriendinnetje van haar. Daniela die lijkt wel iets op Diana ;)

Knabbel
9 januari 2007, 00:00
Mooie dame met goed figuur en natuurlijke uitstraling. Had laatste week wat moeite om haar te vangen maar uiteindelijk gelukt. Maakt in de bar wat afwezige en vermoeide indruk maar ik had de indruk dat ze op de kamer wel eens positief zou kunnen ontdooien. Helaas, niets bleek minder waar. Eens begonnen met voorzichtig zoenen in de nek en een massage. Hier reageerde ze wel positief op maar als ik door was gegaan was ze ongetwijfeld in slaap gevallen. Zoenen was zeer terughoudend, bang als ze was dat ik haar make-up zou verstoren. Pijpen uiteindelijk wat wild en plichtmatig en neuken redelijk omdat ze niet nalaat nog enigszins mee te bewegen.

Al met al niet voor herhaling vatbaar. Dame geeft gewoon de indruk vermoeid en lusteloos te zijn. Langdurige vakantie is op zijn plaats.

Jorah Mormont
14 januari 2007, 12:41
Ik vind dat ze wel iets weg heeft van Georgina Verbaan
http://www.talpa.tv/upload/357797_610_1146239698286-Verbaan_Georgina2_2_2.jpg

Ze heeft inmiddels haar haren geblondeerd.

BR, Sonny

Willem2
14 januari 2007, 16:17
Ik vind dat ze wel iets weg heeft van Georgina Verbaan

Ze heeft inmiddels haar haren geblondeerd.

BR, Sonny

Dat mag aapje Georgina Verbaan dromen. Daniela is niet alleen mooier ze heeft ook nog eens echte mooie borsten.

W2 :wink:

Rheinschwimmer
15 januari 2007, 19:54
Hallo Leute! Ich gehe schon mehr als 10 Jahre ins PHG in Oedt und ich kenne viele Frauen dort. Ich kenne Daniela sehr gut! Das stimmt, sie ist hübsch, hat eine gute Figur und ist sehr nett und lustig. Auf dem Zimmer ist sie leider mit ihrem Programm eher 08/15 Standard. Eher langweilig. Also kann ich Euch nur abraten! Auf keinen Fall darf man ihr vertrauen!!! Also nicht privat treffen, oder ihr Geld für irgendetwas geben und wenn es nur das Laden der prepaid handy karte ist. Sie erzählt jede Woche eine neue Story über ihre Probleme und wofür sie Geld braucht, obwohl sie im happy arbeitet und eigentlich genug Geld verdienen sollte. Also nicht das ihr auch auf sie reinfallt und sie Euch ausnimmt, wie eine Weihnachtsgans!!! Es ist also nur gut gemeint. Und auch für eine Warnung sollte ein Forum da sein. Für´s verarschen bekommt sie also eine glatte Note "1"! Aber es gibt ja genügend andere gute Frauen dort. Viel Spaß Euch noch im happy


hallo zusammen,

ich kann das nur bestätigen was oben über diese daniela geschrieben worden ist. ich habe ihr einmal geholfen, blauäugig wie ich war. es war nicht einfach, aber ich habe mein komplettes geld zurück bekommen. dank der hilfe von sally.
ich werde seitdem zwar von den rumänischen damen geschnitten, aber damit kann ich gut leben, da es noch viele weiter hübsche damen im phg gibt, die einen weitaus besseren service als daniela bieten.

schönen abend noch und bis bald in phg

gruß vom

rheinschwimmer

schmusistuka
17 januari 2007, 16:05
Sehr schön Rheinschwimmer für die Bestätigung! Würde mich sehr interessieren, ob noch mehr Männer etwas negatives über Daniela berichten können! Sie hat jetzt übrigens die Haare blond gefärbt! Ist aber total daneben gegangen, weil es in orange geht.

Big30
24 januari 2007, 23:23
Sehr schön Rheinschwimmer für die Bestätigung! Würde mich sehr interessieren, ob noch mehr Männer etwas negatives über Daniela berichten können! Sie hat jetzt übrigens die Haare blond gefärbt! Ist aber total daneben gegangen, weil es in orange geht.

Blijft een optisch zeer fraaie verschijning deze Daniela! Overigens echt wel goed gelukt hoor dat blond verven van haar haar :D.
Begreep dat als de Roemeense dames zich wat vervelen ze zich even terug trekken en dan elkaars haar gaan doen.
Kleur is dus goed gelukt maar Daniela vertelde me dat de nieuwe coupe die ze had nog wat bijgeknipt zou worden, ze was niet helemaal tevreden, leek me toch wel relevante info om op dit forum te melden :D ;) :p!

Groet,
Big30

Big30
15 februari 2007, 00:14
Vernam dat Daniela niet meer in PHG werkt.

schmusistuka
4 maart 2007, 13:28
Weet iemand waar deze dame zich bevindt??

Weiß jemand in welchem Club Daniela jetzt arbeitet und wie sie dort heißt?

Big30
13 maart 2007, 23:46
Weet iemand waar deze dame zich bevindt??

Weiß jemand in welchem Club Daniela jetzt arbeitet und wie sie dort heißt?

Daniela is nog steeds in haar geboorteland, zeer kleine kans dat ze weer terugkomt in PHG, maar ja dat weet je natuurlijk nooit 100 % zeker ;)!

Big30
3 juni 2007, 00:27
Daniela is nog steeds in haar geboorteland, zeer kleine kans dat ze weer terugkomt in PHG, maar ja dat weet je natuurlijk nooit 100 % zeker ;)!

Bij Roemeense dames weet je inderdaad nooit iets 100 % zeker ;)! Hoorde gisteravond al dat ene Daniela terug zou zijn. Was dus inderdaad deze Daniela.

Paar kilo's afgevallen, nu lang blond haar en 2 grote gouden oorbellen in. Duurde even voordat ik doorhad dat de dame die ik op het terras zag Daniela was.

Big30
18 juni 2007, 19:20
Daniela maar 1 of 2 maal gezien in PHG, geen idee waar ze nu is!

Weiß jemand in welchem Club Daniela jetzt arbeitet und wie sie dort heißt?

Er zijn fans van haar die al weer op zoek zijn naar Daniela ;)!

Groet,
Big30

Willi69
18 juni 2007, 21:07
Wer ist denn hier der Rumänien-Experte? :confused:

Willem2
18 juni 2007, 21:15
Wer ist denn hier der Rumänien-Experte? :confused:

Vorsicht Hausmeister, für Rumänische Mädels brauchst du mehr Experte :cool:

Big30
18 juni 2007, 23:02
Wer ist denn hier der Rumänien-Experte? :confused:

Auch der Rumänien-Experte braucht mahl Hilfe ;)! Wie gesagt bei Damen aus Rumänien braucht man mehrere Experte :p.

:wink: :wink:
Big30

Manni1A
18 juni 2007, 23:06
Daniela maar 1 of 2 maal gezien in PHG, geen idee waar ze nu is!

Weiß jemand in welchem Club Daniela jetzt arbeitet und wie sie dort heißt?

Er zijn fans van haar die al weer op zoek zijn naar Daniela ;)!

Groet,
Big30

Bin mir eigentlich sicher, dass Lindberg und ich sie am letzten Dienstag noch im PHG gesehen haben (danach aber nicht mehr)

Manni1A :wink:

Big30
18 juni 2007, 23:14
Bin mir eigentlich sicher, dass Lindberg und ich sie am letzten Dienstag noch im PHG gesehen haben (danach aber nicht mehr)

Manni1A :wink:

Samstag und Sontag und letzten Mittwoch war Daniela nicht da, kan sein das Lindberg Sie mit Diana verwechselt hat ;), ist ofter passiert worden.
Diana war am Dienstag wieder vor einem Tag in PHG ;).

:wink: :wink:
Big30

Manni1A
22 juli 2007, 21:57
Sie macht leider immer einen sehr gelangweilen Eindruck - offenbar ist der Service genauso. Jammerschade, denn die Optik :rubbel:

Rex
22 juli 2007, 22:07
Gisteren avond heb ik haar na lange tijd ook weer gezien. Ik vind het echt een mooi meisje. Echter een lachje kan er bij haar niet af. Daarom zal er geen haar op mijn hoofd er ook maar een seconde over na denken, haar ooit een sleutel te laten halen. Toch best jammer al zeg ik het zelf.............

Big30
25 februari 2008, 23:53
Daniela werkt al weer een tijdje in Dolce-Vita,

http://www.fkk-dolcevita.de/

:wink::wink:
Big30

Knabbel
26 februari 2008, 18:57
Dan maar gelijk even de goede link (http://dv.erovice.com/?job=girls&search=&subjob=details&id=20)

schmusistuka
15 september 2008, 20:01
Daniela arbeitet schon seit 23.03.2008 nicht mehr in Dolcevita

Willem2
15 september 2008, 20:05
Daniela arbeitet schon seit 23.03.2008 nicht mehr in Dolcevita

Glücklicherweise haben wir ein "Oude Doos" :D ;)