PDA

Volledige versie bekijken : Maandagmiddag??



pretgek
23 september 2014, 12:48
Beste Beren,

Volgende week moet ik naar Duitsland, in de buurt van Tonisvorst zijn.
Eromheen liggen allerlei saunaclubs en vraag me af welke het leukst zou kunnen zijn om op maandagmiddag rond 15u , alleen ,heen te gaan?

Ben benieuwt naar jullie antwoorden!

Alvast bedankt!

Groetjes Pretgek

Willi69
23 september 2014, 12:56
Nur GoldenTime.

Toulouse-Lautrec
23 september 2014, 13:24
Je bent al meer dan 4 jaar lid van het forum dus dat weet je wel.

En anders moet je maar eens verder lezen dan je neus lang is....

Succes!

Piet Plezier
23 september 2014, 16:04
Ik zou zeggen stap in de auto en rijd van club naar club.
En waar het gezellig is blijf je hangen.

De Laef
23 september 2014, 17:13
Ik zou zeggen stap in de auto en rijd van club naar club.
En waar het gezellig is blijf je hangen.

hoe zit het met de dinsdag middag

Piet Plezier
23 september 2014, 17:31
hoe zit het met de dinsdag middag

Weet ik niet laef.
Ik ben meer een avond mens.

pretgek
24 september 2014, 12:43
Ik kan wel alle forumberichten gaan lezen maar dan ben ik nooit op tijd in Duitsland;-))
Dus vandaar dat ik de vraag heb gesteld, aan de doorgewinterde ijsberen hier, met de hoop op een leuke club te vinden!

Om van club naar club te rijden vind ik een iets te dure aangelegenheid helaas.

Bedankt voor de antwoorden!!

Willi69
24 september 2014, 12:57
Again: die nächst gelegenen Clubs in der Umgebung von Tönisvorst sind Planet Happy Garden und Villa Vertigo. Da ist tagsüber aber nichts los. :sleep:

Der nächste Club mit Tages-Aktivitäten ist das GoldenTime. ;)

Vendezz
24 september 2014, 13:27
Als je nou eerst aangeeft wat je voorkeuren zijn.. Grote club. A la carte eten. Line up eisen. Relaxen welness faciliteiten...
Etc ??

Dan is t veel eenvoudiger.

En beetje inlezen kan best.. Je hoeft ook niet alle berichten te lezen.

Komt best erg lui over.. Of wilde je dat we ook voor jou de dames eerst testen? ;)

Toulouse-Lautrec
24 september 2014, 13:45
En waar ben je weleens geweest en welke clubs ken je? En hoe beviel het je daar?

satanic surfer
24 september 2014, 13:48
Naja, lijkt me een abc-tje waarheen het an sich aan te raden is op maandagmiddag rondom 15 uur, op dat tijdstip kan je in PHG hoogstwaarschijnlijk nog geen strike scoren aangezien er geen 10 Roemeentjes aanwezig zijn, dus beter dit jezelve be-spare-n. In VV is het waarschijnlijk van hetzelfde laken een pak, dus zou 'k ook niet meteen aanbevelen. Rest eigenlijk enkel GT dat hoogstwaarschijnlijk rondom dat uur (op een maandag) een 40-tal dames minimaal in de etalage heeft staan/zitten, bovendien qua eten prima op orde, doorlopend iets te vreten waar je bij zowel phg/VV het met ontbijtrestjes dient te stellen (in het beste geval) rondom dat uur en tot 18/19 op de spreekwoordelijke kin kan kloppen...Aangezien Tönisvorst je locatie is zou ik de GPS richting Heidweg te Brüggen durven in te stellen als tip...Lijkt me voorts zo klaar als een klontje...Moest het tegenvallen kan je in de Baumarkt een forum-doe-het-zelfpakket scoren waar de triviale vragen worden uitgefilterd...Veel plezier

Eddy_V
24 september 2014, 14:57
En dan zijn er nog 2 clubs in Moers op 25 minuten rijden vanaf omgeving Tonisvorst..
La Luna wordt positief over geschreven en Ranja zou je ook een kans kunnen geven en ons daarmee meteen kunnen informeren over de situatie op een maandag: 25 Euro als entree/leergeld is toch niet teveel gevraagd?

Limburger
24 september 2014, 15:31
Maandag en dinsdag zijn mijn vaste dagen om GT te bezoeken, omdat er dan weinig ijsberen zijn, ik arriveer dan altijd rond 13:00 en ik kan mij niet herinneren dat er op die dagen minder als een 40tal meiden aan het begin van de middag aanwezig zijn.