Volledige versie bekijken : Elena (Roemeense)
Laatbloeier
23 september 2014, 17:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Elena (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:35 euroTijdsduur:20 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:Loopt voortdurend met blote borsten te paraderen
Laatbloeier
23 september 2014, 17:36
Elena (20) loopt altijd met haar grote blote borsten te paraderen. Ze zien er lekker uit en zijn moeilijk te weerstaan. Ze duwde ze (vorige week woensdag) meteen in mijn gezicht en liet me even lekker voelen. Nadat ik eerst had gezegd, dat ik zou gaan (dat was ik ook eigenlijk van plan) was ik dat na een paar minuten al weer vergeten en besloot toch nog maar even snel het bed met haar op te zoeken. Meestal is dat bij mij geen goede beslissing. En dat bleek. In de kamer kon je weliswaar lekker met haar tieten rollebollen maar ze laat je niet kussen en is veel minder flirterig dan buiten bij het zwembad. En bij het neuken ging het precies zoals Lesyeux laatst schreef: ze maakte er een fake vertoning van, kreunen en steunen om niks. Mij inspireert dat niet. En het werd bij mij dan ook niks.
Hendrikdeleuter
29 september 2014, 14:42
Net in VM gearriveerd, zag ik een nog jonge dame rondlopen met een flinke bos hout voor de deur. Ze maakte geintjes met de andere meisjes en leek het goed naar de zin te hebben.
Toen ik in de KINO was, werd ik ineens van achteren aangevallen en mijn hoofd geplet tussen 2 grote borsten. Die bleken bij de jonge dame te horen die ik eerder had gezien. Ze kwam er gezellig bij liggen en bood haar borsten aan, met de vermelding "all natural" De Roemeense bleek totaal geen Duits te spreken en slechts een paar woordjes Engels. Er volgende een uitgebreide présales compleet met schlittenfahren etc. Bij het zoenen absoluut geen terughoudendheid en ook TZ.
Haar maar snel een sleutel laten halen en dit feestje voortgezet op de kamer. De pré-sales waren goed, maar het verblijf op de kamer zeker ook. Ondanks een klein taalprobleem dat met gebaren prima is op te lossen, een goede sessie met haar gehad. Ik heb haar niet betrapt op een overdreven gefake.
Nadat zij mij (voor de verandering) had bereden was ik zeer tevreden. Herhaling is dan ook verzekerd.
Als we elkaar later in de club tegenkwamen was er even een aai, kus of knipoog.
Dus aftersales ook aanwezig.
Volgens mij een toppertje in de dop, hopelijk is er korte termijn met haar te communiceren.
Laatbloeier
29 september 2014, 17:45
Ondanks mijn wat negatieve recensie over Elena sluit ook ik niet uit dat ze misschien toch een toppertje in de dop zou kunnen zijn. Ter relativering van mijn verhaal moet ik ook nog even opmerken dat ik bij Elena terecht kwam na mijn enerverende tantra-behandeling door Seyrin. Hendrik weet inmiddels hoe intensief dat kan uitpakken. Goed te lezen dat Elena toch ook anders, aardiger, kan handelen. Misschien toch nog eens proberen al is het alleen al om haar tieten.
Hendrikdeleuter
13 januari 2015, 14:36
Heeft iemand Elena recent nog gespot, of zij is ook op vakantie?