Volledige versie bekijken : Esra (Turkse) Vulkanstraße 17 - 19 Vulkanhaus Nieuwbouw, kamer 706
Hobbele
24 september 2014, 18:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Turkey.gif
Esra (Turkse)
Leeftijd
:
27 jaar
Taal
:
Duits (goed)
Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Lang
Lengte
:
1.70 m - 1.75 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Ja
Lichaamsdeel
:
Rug
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
N.V.T.
Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Onbekend
Prijs
:
30 euro
Tijdsduur
:
15 minuten
Service
:
NMC, PMC
Extra info
:
absolute abzocke
Hobbele
24 september 2014, 19:10
Ik kom zojuist bij deze Turkse tante uit de kamer.:frown: Man....man....wat een uiterst slechte service biedt dit wijf (sorry voor het taalgebruik maar anders kan ik dit lusteloze mens niet omschrijven).
Had eigenlijk van te voren al mijn twijfels.....die nieuwe aanwinsten op de Vulkan zijn sowieso niet meer te vertrouwen. Ik hoor het van verschillende wandelaars om me heen in de beroemde wandelgangen hier in Duisburg. Er schijnen momenteel heel wat dames te werken die het niet meer zo serieus nemen met de serviceverlening:gruebel:.
Omdat ik twijfelde van te voren duidelijke afspraken gemaakt. Wordt alle kleding uitgedaan..? ..ja, natuurlijk verzekerde ze me! Kom nou gewoon naarbinnen, zei ze, ik verzeker je dat je er geen spijt van zult krijgen:rofl:.
Naja...ik dus maar naar binnen want vond haar er wel goed uitzien en ik had wel eens weer een keer zin aan sex na zowat 3 weken onthouding. Nou, ik had mijn geld nog maar net aan haar gegeven....blijft ze daar gewoon een beetje krom staan lullen naast het bed met de kleding aan terwijl ik me al geheel ontkleed had. Zij nodigt me uit op het bed te gaan liggen....en ja hoor...daar gaan we al heen..ze vraagt gewoon 10 euro extra voor elk kledingstuk dat uit moest. Ik wist dus al genoeg...nou, lekker erotisch en opwindend dit zeg:hammer:. Weer 30 euro naar de kloten in dit stink huis want mijn laatste ervaring daar was ook al niet datgene wat het zijn moest. Jaja...zei ik. Doe nu maar alles uit ik ga het je straks wel betalen.:wink:...waar ze ook nog intrapte want die intentie had ik natuurlijk niet!..... dit soort meiden moet je gewoon proberen te grazen te nemen als zij dat met jou proberen te flikken. Die wijven zijn te lui en te dom om voor de duivel te dansen laat staan fatsoenlijk werk te vinden. Immers was ze in Duitsland opgegroeid en heeft dus alle kansen van de wereld gehad om iets van haar leven te maken dit in tegenstelling tot vele andere dames die daar werken en dit werk wel moeten doen al dan niet gedwongen. De luiheid en lusteloosheid straalt gewoon van dit persoon af. Opvallend was de manier waarop ze sprak, zo ontzettend lui, traag en lusteloos heb ik nog niet vaak iemand horen praten. Het leek wel of ze teveel slaappillen had geslikt of zo....:gruebel:
Nou, het verdere verloop van deze sessie dan maar. Het condoom werd er direct omgedaan en ze begon maar met iets wat leek op een pijpbeurt. Het leek wel of ze het op de een of andere manier niet vol kon houden. Steeds lastte ze weer een pauze in en ze leek wel buiten adem te geraken:mad_6:. Naja...dan maar neuken...iets wat leek op een cow girl maar het niet was. Dit ging niet lukken dus stelde ze voor het dan maar in de doggy te proberen. Dat ging redelijk en heb het toen maar zo snel mogelijk een einde gemaakt aan deze foei slechte sessie. Ik wilde me natuurlijk wel even opfrissen. Naja......keukenrolpapier had ze niet....dan mijn lid maar met een beetje lauw water en toiletpapier proberen te reinigen wat natuurlijk niet lukt want toiletpapier verkruimelt compleet als het in aanraking komt met vochtigheid. Lekker hygienisch dus:eek:! Ondertussen lulde deze Esra maar slap door. Over dat ze op vakantie ging naar Turkije en wat voor interessant leven ze wel niet had met klanten die haar duizenden euros per avond lappen. Ondermeer een buschauffeur die enorm goed verdiende op de stadsbus....en meer van dat soort slappe gelul...ontsproten uit dit hersenloze en kansloze mens. Ondertussen wierp ik maar een paar keer een vluchtige blik om de hoek van de badkamer want volledig vertrouwen deed ik haar niet.
Ik voelde de bui natuurlijk al aankomen want toen ik eenmaal mijn kleding aanhad dacht ze nog een fors bedrag van mij te goed te hebben. Ik liet haar in mijn portemonnaie kijken die duidelijk helemaal leeg was. Was deze natuurlijk (trucje!) niet daar ik mijn overige papiergeld in een verborgen vak had. Op een vriendelijke en lacherige manier vertelde ik haar dat ik wel even naar beneden ging om te gaan pinnen en zeer zeker bij haar terug zou komen om het overige geld te overhandigen wat ik natuurlijk niet van plan was:baeh:. Kom op zeg.....deze sessie was nog geen 10 euro waard, naja....eigenlijk had ik nog wel geld toe mogen hebben voor deze wanprestatie..... Zij gaf aan het zaakje niet te vertrouwen en begon met haar vriendjes van de securtiy te dreigen.... Ik wist genoeg en heb snel het hazepad gekozen want in dit huis ben ik sowieso niet van plan ooit weer terug te komen.
De Vulkan gaat de laatste tijd gewoon zo zienderogen achteruit! Als ik nog denk aan mijn belevenissen in het verleden hier met een aantal klassemeiden (qua bedprestaties, persoonlijkheid en uiterlijk) en als ik dan kijk wat er nu daar rondhangt?? Als ik de prestaties van de huidie Vulkdames dan nog eens vergelijk met een aantal weken geleden in Magnum.....daar kun je gewoon elke meid kiezen die je aanspreekt. Altijd toppie!! Op de Vulkan schuilt er voor mij achter iedere deur momenteel een potentiele oplichster en dat is niet alleen vanwege mijn ervaring van vandaag.
Naja....gelukkig is de schade nog beperkt gebleven en ga ik me straks van het geld dat deze abzockster van me dacht te krijgen trakteren op een lekkere grote biefstuk in een goed restaurant aan de Duisburger Innenhaven. Kijk, daar kan ik nou lekker van genieten.....!!:biggrin::bye:
Limburger
24 september 2014, 19:48
Werkt Natascha, die op de bovenste etage zat soms niet meer in het nieuwe vulkanhuis? Die vond ik namelijk ook altijd wel goed.
Big30
24 september 2014, 20:42
Naja....gelukkig is de schade nog beperkt gebleven en ga ik me straks van het geld dat deze abzockster van me dacht te krijgen trakteren op een lekkere grote biefstuk in een goed restaurant aan de Duisburger Innenhaven. Kijk, daar kan ik nou lekker van genieten.....!!:biggrin::bye:
Daar kun je inderdaad goed eten, had je geen zin in een broodje Kebab :tongue:?
de duisburg spesjalist
5 oktober 2014, 14:44
Werkt Natascha, die op de bovenste etage zat soms niet meer in het nieuwe vulkanhuis? Die vond ik namelijk ook altijd wel goed. beste limburger ik heb me een tijdje stil gehouden om te zien wie de nu de enige echte DB spesjalist is nu blijk dat er op jou vraag niemand gereageerd heeft in meer dan 1 week tijd blijk dat er ma 1 DB spesjalist is en dat ben ik zelf :freu: Natascha werk nog steeds in het nieuwe vulkaan huis en wel op kamer 706