PDA

Volledige versie bekijken : kaufmich goede ervaringen meldt ze hier :)



Flipper
24 september 2014, 22:40
Zo, nu zit ik toch al een tijdje op kaufmich en ik moet zeggen dat ik het een erg goed werkende site vind.
Http://www.kaufmich.com

Willem2
25 september 2014, 21:26
Zo, nu zit ik toch al een tijdje op kaufmich en ik moet zeggen dat ik het een erg goed werkende site vind.
Http://www.kaufmich.com

Titel wat aangepast, omdat Flipper eigenlijk een optimist is :rolleyes: :biggrin:

Divenice
26 september 2014, 09:22
Ik had er meerdere mooie ervaringen mee, maar ook wel eens een keer iets minder. Over het algemeen een zeer mooie site.

Lees mijn laatste bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39077-Dortmund-Körner-Hellweg-81-Olivia-Dietrich):

Flipper
27 september 2014, 04:48
Ik had er meerdere mooie ervaringen mee, maar ook wel eens een keer iets minder. Over het algemeen een zeer mooie site.

Lees mijn laatste bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39077-Dortmund-Körner-Hellweg-81-Olivia-Dietrich):

Kijk dat bedoel ik dus met dames op kaufmich.. Terwijl in een club het een 0815 standaard nummertje is vaak, is dit dan toch weer iets waarvan je vrolijk van wordt als je het leest..
Het is wel niet mijn ding, maar ik zeg maar even dat er nog leven is na de dood in duitsland... Stille hoop voor de picasso's en de willy69's..

:biggrin:

Ik ben nog zoekende iig, heb mn draai vrouw sextoy nog niet gevonden zoals ik um wil hebben..

mooneye
1 oktober 2014, 10:12
Hoe hebben jullie je aangemeld?
Ik heb al verschillende plaatsen geprobeerd en de daar bij behorende postcode maar niks.
Er staan een dame op die ik nm ken.
Wie heeft de oplossing

Don Rudo
1 oktober 2014, 10:27
Niet dat ik iets doe met kaufmich maar ik heb een profiel met plaats Wachtendonk postcode 47669
Dat ligt vlak over de grens bij venlo.

Flipper
1 oktober 2014, 20:34
Ik heb gewoon de postcode van de pizzaria in viersen :biggrin:

mooneye
7 oktober 2014, 20:21
Gelukt, thx

Flipper
27 juli 2015, 23:25
Voor dit weekend dacht ik, laat ik eens op kaufmich kijken..ik was op zoek naar iets nieuws, een vrouw die ik een tijd lang wilde bezoeken.
Deze keer geen vluggertje, geen snelle wip maar een vrouw van niveau met wie je kunt praten en lachen en ook buiten de sexdates nog eens af kunt spreken.
Ik weet dat zoiets een zelfzaamheid is maar goed.. ik vind er gewoon drie die dit ook zoeken..

Vol goede moed schijf ik belinda aan.. een 28 jarige blonde schone geboren en getogen uit duitsland. Ze woont in duisburg dus dat is lekker dichtbij, dacht ik.
Dus ik schrijf de dame aan en een leuk gesprek volgt dat zich uistrekt over meerdere dagen. Vrijdag morgen, het was druk op het werk kreeg ik een berichtje van haar. Gewoon niets speciaalS
, maar ik dacht ow die wil een date, en daar had ik wel oren naar. Dus vroeg ik haar om wat extra foto's. Dit alles ging via mn mobiel waar de kaufmich site toch al niet goed op werkt. Even later ,stuurde ze een paar foto's. Ze had wel oren naar een date bij mij thuis. Snel bekeek ik ze omdat ik al laat was voor een vergadering die een uur moest gaan duren.. Tijdens de vergadering kreeg ik 2 mailtjes binnen, mja dat is niet ongewoons want je gmail account die wordt iedere dag gespamt met de laatste aanbiedingen van iedere webwinkel waar je ooit iets gekocht hebt.

Na de vergadering keek ik in mn persoonlijke mail, en ja hoor 2x kaufmich belinda.. Ik dacht noch zo zo die heeft er zin in.
Maar niets was minder waar. Zo zegt ze hier scheid zich het kaf van het koren,,. Nu stuur ik je foto's en nu zeg je niets en heb je geen zin meer om me te treffen.Ik denk nog huh,.. waar gaat dit over... Ik vond haar juist een mooie dame en wilde maar al te graag een sexdate met haar.
Ja zegt ze dat gebeurt nou altijd.. ik regeer nog, schat doe even rustig.. je bent hardstikke leuk. Ik weet alleen nog niet met wie ik op date ga dit weekend, niet zo onzeker reageren dat gaat toch nergens over.

Tja die block had ik kunnen verwachten, na die opmerking van mij. Maar stel je toch voor zo iemand haal je dan in huis.
Wat als ik net als carlitos gezegd had gewoon voor de gein, mens wat heb je lelijke tieten. Dat was mn einde geweest, die had me vermoordt.
killed by the bipolar bitch from hell... ich.bins.belinda als je die ziet op kaufmich.. een advies.. run forest run.. :)

Flipper
27 juli 2015, 23:50
Wat me opvalt op kaufmich is dat vrouwen van hun hart geen moordkuil maken. Als het ze niet bevalt, en je niet binnen een bepaald tijdvak posititief reageert, dan loop je de kans om voor oud vuil uitgemaakt te worden, iets dat meteen gevolgt wordt door een block van je profiel.
Strategisch omdat je dan niet meer een reactie mag geven door middel van een beoordeling. Iets dat natuurlijk eigenlijk onzin is omdat een te negatieve beoordeling meteen gewist wordt door de administators van kaufmich.
Toch vind ik het een leuke site, waarom, omdat je er van alles tegen kunt komen. Bizar ladies, only in germany natuurlijk.. Die bijna te bizar zijn voor woorden. Service kanonnen die voor 25 euro doen wat geen roemeentje voor 250 euro zou doen.
Helaas moet je wel in koop nemen dat je af en toe onder vuur genomen wordt. Maar ook dat lees je na 2x niet meer omdat je weet wat je kunt verwachten.. Pareltjes zijn schaars in clubs en op kaufmich.. Maar ze zijn er wel, laat je dus niet ontmoedigen als
het een paar keer niet lukt, of je een date hebt met een ontzettende draak van een dvp.. Het hoort allemaal bij het avontuur... Midden in de nacht huizen binnensluipen om snel naar binnen geloodst te worden bij een knappe dame, en dan stiekem stilletjes
sex met haar hebben en naar buiten sluipen is toch wel erg lachen..

Meestal zit ik in de auto naar huis en denk, als ik de mensen dit vertel geloven ze me nooit.. met een lach op mn gezicht zet ik dan een muziekje op en verheug me al op mn volgende spannende avontuur..

Picasso 1
28 juli 2015, 14:53
Meestal zit ik in de auto naar huis en denk, als ik de mensen dit vertel geloven ze me nooit..
Als je zegt dat je er voor betaald hebt geloven ze je inderdaad nooit maar zodra je over je befkunsten begint gaat het vast als zoete koek in.

Flipper
28 juli 2015, 18:21
Pic honing trekt bijen aan maar stront trekt strontvliegen aan. Ook daarom kijk ik nu ook weer rond op kaufmich. In happy zaten zaterdag 80 klagende mensen.. vrouwen over mannen mannen over vrouwen, mannen over andere mannen.. pfff geen zin in..

de duisburg spesjalist
28 juli 2015, 18:39
Pic honing trekt bijen aan maar stront trekt strontvliegen aan. Ook daarom kijk ik nu ook weer rond op kaufmich.

op kaufmich tref je ook zeer zeker goede dames op den vulkaan werken ook dames met een kaufmich profiel :biggrin:

Flipper
28 juli 2015, 18:50
Ik moet zeggen het is even zoeken maar je hebt gelijk. En je moet wel een dikke huid hebben niet meteen opgeven als het even niet lukt. Ik heb ook profielen gezien van dames uit living room, en b.v. van de wallen in maasbracht prima dame overigens, qua tent wel weer wat minder ;)

Flipper
28 juli 2015, 18:53
Pic er staan ee paar poolse dames op daar dip jij jou galepeno pepertje met alle plezier in. :)

de duisburg spesjalist
28 juli 2015, 19:21
Ik moet zeggen het is even zoeken maar je hebt gelijk. En je moet wel een dikke huid hebben niet meteen opgeven als het even niet lukt. Ik heb ook profielen gezien van dames uit living room, en b.v. van de wallen in maasbracht prima dame overigens, qua tent wel weer wat minder ;)

als de dames waar ik een recensie heb over geschreven heb een kaufmich profiel hebben plaats ik de link er altijd bij in het duisburgse bijvoorbeeld nadja roxana ;) en bijde van duitse komaf ;)

de duisburg spesjalist
28 juli 2015, 19:40
ik heb even een paar kaufmich profiel naar voren gehaald in het duisburgse spesjaal voor flipper :biggrin:

Badslippers
29 juli 2015, 11:08
Tot nu toe weinig (eigenlijk geen) echte ervaringsberichten. Staan wel tal van profielen op die site maar wat hebben die wijven in realiteit te bieden? Doet me een beetje denken aan die honderden sites waar van alles beloofd wordt door zogenaamde geile huisvrouwtjes maar waar weinig concreets uitkomt.
Het zou dus prettig zijn als de Topic titel wat meer inhoud krijgt. Helaas kan ik zelf (nog) geen bijdrage leveren. Anderen misschien?

Flipper
29 juli 2015, 11:37
Voor mij is het ook alweer een tijd geleden op km de dames die ik toen gehad heb zijn allemaal niet meer actief.

http://www.kaufmich.com/RIKA0911

Dat was de laatste, ik wilde altijd al eens een indiase uitproberen. Haar service is ok, geen hoogvlieger. Tip spreek haar aan in het engels ze komt uit de uk. Optisch 10 punten qua uitvoering eerder plichtmatig, en grote parkeerproblemen daar! Ik stond dubbel geparkeert en heb nog nooit zo'n snelle beurt gedaan.. beetje jammer dus.

Maar bs, je maakt gewoon een afspraak ik heb nog geen fakes gehad en alles wat besproken was werd ook gedaan. Alleen betaal je er soms wel voor, sommige hebben hoge prijzen. Ik schat dat ik dit nu 20x gedaan heb, maar dan he je hun adress hun tel en een tijdstip dat je er moet zijn, dus...

Flipper
29 juli 2015, 11:51
Qua ervaring berichten , die staan er zat.. alleen heeten die eva pietjepukstraat 12.. das allemaal kaufmich of een andere sex site.

johnnywalker77
5 februari 2016, 13:53
Afgelopen week kaufmich geprobeerd in de vorm van Bella (MagicGirl84) in Köln, wat een afknapper.
http://www.kaufmich.com/MagicGirl84

Afspraak was snel gemaakt en ze ontvangt in een studentenflat, op het eerste gezicht had ik al willen omdraaien en willen gaan, had ik het maar gedaan. Optisch was het helemaal niks, spijkerbroek, soort bergschoenen en praktisch geen make-up. Toch maar meegelopen naar boven en 120 betaald voor een uurtje. Eenmaal op bed ontwaarde zich er een penetrante zweetlucht die maar niet leek te verdwijnen. Na een korte en matige pijpsessie vroeg ze of ik het initiatief wilde nemen, ik heb haart kort gevingerd. Beffen was al helemaal geen optie na even aan m'n vingers te hebben geroken. Condoom om, snel afgemaakt en na 20 minuten gegaan. Overigens trok zij haar kleren ook weer aan dus van haar kant ook geen intentie om een uur vol te maken.

Aangezien er 150 overwegend positieve recensies bij haar profiel staan vraag ik me af of dit een slecht moment was of dat Duitsers hiervan houden ;)

Wees gewaarschuwd

Flipper
5 februari 2016, 20:15
Ja de recenties, ik weet niet welke mongolen die schrijven.. heb ook al dingen ala super gfe gelezen over vrouwen die zeer matig waren..aan de andere kant ook al eens een nympho gescoord wat wel lachen was.