PDA

Volledige versie bekijken : Vera (Hongaarse)

seksenfun
26 september 2014, 21:04
Vera (Hongaarse)

Leeftijd
:
24 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (goed)

Haarkleur
:
Anders
Haarlengte
:
Kort

Lengte
:
1.55 m - 1.60 m
Postuur
:
Normaal

Tatoeage
:
Ja

Lichaamsdeel

:

Rug

Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:

Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee

Kleur ogen
:

Herhalingsgevaar
:

Prijs
:
euro
Tijdsduur
:
minuten

Service
:

Extra info
:
- ros haar
- helpt poetsen, van tijd tot tijd, zo kwam ze mij in de HWP als poetsvrouw kussen
- een leuke tête à tête mee gehad
- straalt super service uit
- Hongaarse

http://www.6profis.de/images/member/bilder_115531_b3.jpg

http://www.6profis.de/images/member/bilder_115534_b3.jpg

cath.leen
27 september 2014, 07:01
Tatoeage: ja

Op haar rug. En heel grote rood en blauw (Naam van XXX)

Wentelt Eefje
27 september 2014, 07:38
Uit mijn recensie van 18 juli, geeft denk ik ondanks dat ik er niet mee kamerde een getrouw beeld van haar uitstraling:

Nadat Liana me spottend had toegebeten niet naar haar te kijken terwijl ze zat te eten (dit was echter terugkijken) kwam een klein Hongaars meisje schuchter vragen of ze bij me aan tafel mocht zitten eten. Vreemd om te zien hoe haar blik afwisselend schuchter en brutaal was, maar ondanks haar matige Duits was een prima gesprek met haar te voeren. Klein, halflang haar, kleine maar mooie borstjes met lichte tekenen van vervellen door een teveel aan zonnestralen, een buikje waar ze later enorm trots op bleek en een schits geruit rokje met kant dat bij de ruit van haar BH paste. We wisselden eten van het bord van elkaar uit en hoe lekker ze de aubergine-tzatziki ook vond, die ik wel had, ze at bijna alles van me op, maar in ruil daarvoor kreeg ik een vleesje extra en maiskorrels met dressing, ze vloekte ineens toen ze zich het knoflook-gehalte realiseerde... Dan maar niet kussen, of extra poetsen en spoelen en hopen dat de lucht en smaak telkens minimaal een uurtje wegblijven. Na de door mij voor ons gehaalde O-saft opgedronken te hebben, de bordjes weggeruimd, waarbij ik onder luid protest van haar toch hielp.
Samen naar buiten gewandeld om te roken, knuffelig van haar kant, kletsend over haar "eetverslaving" en buikje dat een symbool voor haar van goed, gezond en genoeg eten is, elke normaal Hongaar denkt zo volgens haar. Al kletsend realiseerden we ons dqt we allebei zo in het eten en uitruilen daarvan opgegaan waren, dat we elkaars naam niet wisten. Vera sprak haar naam uit als Wera, al verder kletsend verplaatsten we ons naar een iets meer in de zon gelegen plek en vervolgens kwam ze zo zich volledig aan me over.gevend tegen me aan liggen, dat ik erover dacht met haar te gaan kameren. Vanaf de seconde dat ze bij me aan tafel kwam zitten, had ik me voorgenomen dat niet te doen vanwege haar in mijn ogen, zeker in dit outfitje, te jeugdige uiterlijk, met moeite volhard in dit voornemen. Spijt me voor haar, had haar die kamergang absoluut gegund, maar nu mezelf een slecht gevoel bespaard en dat is nog belangrijker!

funske
30 september 2014, 15:04
Ik hoorde gisteren van Miruna? dat ze definitief is vertrokken.

Big30
4 oktober 2014, 18:47
Heren, dames komen en gaan dat is iets wat inherent is aan saunaclubs en zeker momenteel komt zo iets bijna dagelijks voor in alle saunaclubs. Eigenlijk niets bijzonders, voor het forum is alleen relevant dat ze er niet meer werkzaam is. De reden van vertrek kan divers zijn maar is primair iets tussen dame en club en is ook niet iets waar we hier over moeten gaan speculeren, al zal deze of gene daar wel een mening over hebben.

Derhalve een aantal berichten verwijderd waar zaken werden genoemd die feitelijk niet ter zake doen.

Wentelt Eefje
5 oktober 2014, 07:06
Al had ik een mening, dan zou die wanneer verkondigd vermoedelijk ook weggeveegd worden. Er zijn nu wel een aantal voor ijsberen mogelijk relevante berichten verdwenen. (Hoe denk ik dat "onze" dames worden behandeld in de club die ik bezoek.)

MiniME
5 oktober 2014, 08:10
Derhalve een aantal berichten verwijderd waar zaken werden genoemd die feitelijk niet ter zake doen.

Heel jammer dit, was namelijk zeer zeker wel relevant, en zegt zowel iets over de dame als de club. Door deze censuur komen weer alleen maar onnodige speculaties.

Hopelijk komt de forum leiding nog tot ander inzicht in deze. (als je ziet welke andere details er over gedrag van bepaalde dames en club leiding hier op het forum staan, Was dit toch redelijk neutraal en feitelijk.....)

Dalton
5 oktober 2014, 13:12
Je hebt er een vergeten te vegen GIG30 en met mij erbij 2,je weet dat hij graag aan het zeiken gaat en wat een club doet zullen ze wel een reden voor hebben,
Misschien een slechte vakantie aan het BALLENTONMEER of een vakantiehuisje wat meer op een hondehok leek dan een bungalow,kan allemaal heb dat zelf ook eens meegemaakt.

cath.leen
26 oktober 2014, 22:02
Ze werkt nu in een Laufhaus in het midden van het Ruhrgebiet