PDA

Volledige versie bekijken : Lara/ Klara (Roemeense) ex-GT



BSesamstraat
28 september 2014, 09:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Lara/ klara??(RO) maar duits/nl looks (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Wie kan me helpen ;)

BSesamstraat
28 september 2014, 09:26
Wie kan me helpen:

Ik zou graag willen weten hoe zij is, ze staat vaak in het smalle stuk achter de bar. En ze lijkt meer duits/NL dan roemeens maar toch zie je haar nooit bij de andere roemeense meiden. Ze praat meer met het groepje van Shiva en Cora. Denk dat ze er nu 6 weken werkt en ze is behoorlijk groot/lang. Ze is geen jagertje maar als je haar aanspreekt is ze er vriendelijk. Helaas was mn pijplijn leeg de laatste keer, maar wil er volgende keer graag mee kameren en waarschijnlijk met Shiva erbij. Dus wie weet wie ik bedoel en kan aangeven hoe zij is.

BSesamstraat
13 oktober 2014, 21:57
Niemand ervaring??

Jamesbe
15 oktober 2014, 15:44
Ben een 2 tal weken geleden met haar op de kamer belandt,heeft een klein wipneusje niet?Was mijn 3de sessie van de avondt dus heb de nodige moeite moeten doen.Was daarvoor met die Katy/Katie of hoe noemt ze geweest die ik wel veel knapper vondt qua uiterlijk maar das er meer eentje van poepen en buiten zoals we in België zeggen.Vroeg zelf om 69 op een gegeven moment en heb echt wel genoten,pijpen was zalig.Mij kwam ze als een eerder rustig type over die de tijd neemt.Ik geef haar een 7.5 tot 8.Een goeie ervaring.

BSesamstraat
15 oktober 2014, 15:46
mooi om te horen ;) zal het snel gaan testen ;)


Ben een 2 tal weken geleden met haar op de kamer belandt,heeft een klein wipneusje niet?Was mijn 3de sessie van de avondt dus heb de nodige moeite moeten doen.Was daarvoor met die Katy/Katie of hoe noemt ze geweest die ik wel veel knapper vondt qua uiterlijk maar das er meer eentje van poepen en buiten zoals we in België zeggen.Vroeg zelf om 69 op een gegeven moment en heb echt wel genoten,pijpen was zalig.Mij kwam ze als een eerder rustig type over die de tijd neemt.Ik geef haar een 7.5 tot 8.Een goeie ervaring.

BSesamstraat
29 oktober 2014, 01:46
ter aanvulling
Naam is Tara
Leeftijd: 26
Lengte:1.80
Cupmaat: b

BSesamstraat
13 november 2014, 06:26
zit nu in Samya