Inloggen

Volledige versie bekijken : Mery (ex-Maja) (Bulgaarse) ex-Salome

Piet Plezier
28 september 2014, 10:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Maja (Bulgaarse)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:leuke meid om te zien alleen jammer nog geen woord Duits of Engels. maar er zitten genoeg tolken in de club.

Piet Plezier
24 november 2014, 08:56
Ook dit toppertje is er helaas niet meer.

Piet Plezier
20 december 2014, 14:19
Ze is weer terug in van Goch dit toppertje.

Piet Plezier
19 januari 2015, 17:41
is weg in van GOCH.

lange plank
8 februari 2015, 08:39
ze is er zeker weer in de club een woord maar toppertje

lange plank
8 februari 2015, 08:47
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

maja (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:zeer lief. beetje verlegen. super mooie ogen. echt een schat. een toppertje in deze club.mijn tip van haar krijg je geen spijt van.

lange plank
8 februari 2015, 16:21
big30 ik heb eeb fout gemaakt in haar paspoortje kan je dit verwijderen service anaal dat klopt niet alvast bedankt

hansdordt
8 februari 2015, 19:28
Mooi meisje dat, itt Melanie, geen toenadering zoekt. Dus dat verlegen zijn kan wel kloppen. ;)

Big30
8 februari 2015, 21:13
nb was toch deze dame, kan bijna niet missen?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39132-Maja-%28Bulgaarse%29-ex-VG&highlight=maja

Piet Plezier
8 februari 2015, 22:04
ja dat is ze big
ze is weer terug.

lange plank
2 maart 2015, 15:09
echt een toppetje om mee te stoeien

Piet Plezier
2 maart 2015, 15:58
afgelopen zaterdag was ze er niet.

Maedhros
30 maart 2015, 00:42
Gisteren was ze er wel. Wat tot nu toe geschreven is, kan ik me volledig bij aansluiten: lieve meid, mooie ogen en ook een heerlijke tijd mee op de kamer gehad. Naderhand nog een goed gesprek gehad, voor zover m'n gebrekkig Duits dat toeliet. En voor een tweede ronde was ze ook nog wel te vinden. Zeker wel een toppertje!

Piet Plezier
17 december 2016, 13:44
Maja is voortaan in Lekkerding te vinden
Dus kan verplaatst worden

mentholbear
27 juni 2017, 00:41
Na met Jasmin gekamerd te hebben, kwam ik in gesprek met Maja. Na een kort gesprekje ging ze sleutel halen. Intussen zag ik mooie Alice bij de bar. Daar wilde ik ook nog even mee naar boven. Maar al afgesproken met Maja, dus beloofd dat wanneer ze er nog zou zijn ik d'r mee zou nemen. Helaas Was ze daarna niet meer beschikbaar en werd het ook wat laat voor me.

Maar niet getreurd, want kamer beertje met Maja Is ook geen straf. Integendeel, het Was juist erg lekker en gfe met haar. Pijpen, trekken, 69, beffen, neuken, het kwam allemaal aan bod en van genoten.
Herhalingsgevaar 7.

J.S.
7 oktober 2017, 15:51
Inderdaad een leuke mooie dame was gisteren weer in FKK Lekkerding. Leuke kamergang mee gehad en dat ga ik snel weer over doen met haar:freu:

schoolmeester
18 maart 2018, 20:25
MAJA vandaag gespot en gesproken in SALOME te Herne bij Bochum.

Groet, schoolmeester.

schoolmeester
23 maart 2018, 07:26
Gisteren voor eerste keer met MAJA gekamerd.
Goed figuur en goede service.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
16 december 2018, 11:21
Maja is weer terug in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Afgelopen vrijdag weer heerlijk van haar een paar uurtjes genoten.
Ze werkt wel onder een andere naam Mery, want Maja was al vergeven.

Eddy_V
18 januari 2019, 23:42
Piet, gaat dit topic over die kleine Turks/Bulgaarse die regelmatig met Dani optrekt?
Ik wilde net een paspoortje aanmaken nav mijn tweede keer met haar ,was vandaag nog leuker en beter dan de vorige keer.
Wist niet dat zij 4 jaar geleden al eens in Goch had gewerkt, kan mij niet herinneren haar eerder gezien te hebben. Maar misschien was toen mijn verloofde Layla nog aanwezig die mij geen toestemming gaf om naar andere dames te kijken..jaloerse gipsy furie ;)

Piet Plezier
3 februari 2019, 13:36
Piet, gaat dit topic over die kleine Turks/Bulgaarse die regelmatig met Dani optrekt?
Ik wilde net een paspoortje aanmaken nav mijn tweede keer met haar ,was vandaag nog leuker en beter dan de vorige keer.
Wist niet dat zij 4 jaar geleden al eens in Goch had gewerkt, kan mij niet herinneren haar eerder gezien te hebben. Maar misschien was toen mijn verloofde Layla nog aanwezig die mij geen toestemming gaf om naar andere dames te kijken..jaloerse gipsy furie ;)

ja daar gaat dit over dat klopt
en inderdaad jij was verloofd met Layla en had voor de andere vrouwen in die tijd geen oog.

Wentelt Eefje
30 oktober 2022, 22:13
Inmiddels niet meer in Salome en na vele omzwervingen een paar pondjes zwaarder (maar daar kijk je langsheen als je naar die mooie ogen kijkt) tot haar volle tevredenheid aan de slag in Golden Gate.

lekkersfan
5 september 2023, 09:27
Is deze dame nog wel eens in Golden Gate ? ik denk dat ik haar afgelopen weekend gezien heb, maar halflang zwart haar in paspoort klopt i.i.g. nu niet. Ze is nu gedeeltelijk geblondeerd en gedeeltelijk uitgegroeide zwarte kruin.....
Dacht haar afgelopen zondag te zien in combinatie met hele mooi beetje aziatische dame (hoewel dat ook zomaar turkse of Bulgaarse kan zijn) met twee mannen, en een bak ijs met wat lekkers erin, bubbels en wodka ofzo.....
Zou haar graag nog eens treffen...

lekkersfan
30 september 2023, 00:21
Hoorde van een vriendin van haar dat ze binnenkort weer in GG aan te treffen is.
zal ik er binnenkort toch weer naar toe moeten :):):)