PDA

Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense) Vulkanstrasse 23



poefboy
28 september 2014, 18:12
Op de begane grond van dit pand zag ik de mooie Andrea die voorheen een tijdje in het pand Bluemoon heeft gewerkt. Ze werkt aan de linkerzijde op de laatste kamer voor de achterdeur die je naar de parkeerplaats leidt. Het is een leuke meid met lange benen en een leuk koppie. Ik heb haar gevraagd naar de mogelijkheden. Ze vertelde mij dat alles mogelijk was, behalve FT en anaal. Ik heb gekozen voor pzc, nmc en french kiss voor 30 euro. Alles verliep naar behoren. Ze kan heel lekker pijpen met "eierlecken" erbij. Ze likt ook aan de tepels, iets wat ik ook wel kan waarderen. Ik ben al klaargekomen tijdens het pzc. Ik heb er geen spijt van, want de service was echt top. Het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.

Asienfreak
29 september 2014, 12:16
moin, moin...
was für eine figur hat sie ? ist sie skinny ? nur skinny und am besten extrem kommt für mich in frage. wenn ja, werde ich sie am samstag 04.10.2014, besuchen / anschauen gehen. haben dann unser treffen, gesteuert von (m)einem forum.

eine schöne woche

poefboy
29 september 2014, 14:39
moin, moin...
was für eine figur hat sie ? ist sie skinny ? nur skinny und am besten extrem kommt für mich in frage. wenn ja, werde ich sie am samstag 04.10.2014, besuchen / anschauen gehen. haben dann unser treffen, gesteuert von (m)einem forum.

eine schöne woche

Zij is slank en heeft mooie lange benen. Een heel lieve meid.

Asienfreak
30 september 2014, 09:02
moin, moin...

ich bin ja am samstag auf dem vulkan und wenn ich sie nicht vergesse, muss ich mir diese frau anschauen. hört sich auf jeden fall gut an...

danke