PDA

Volledige versie bekijken : Hoe vaak 'moet' je seks hebben?



Admin
1 oktober 2014, 12:19
Seksuoloog Astrid Kremers krijgt regelmatig de vraag: hoe vaak moet je seks hebben? De meesten vragen dit omdat ze ontevreden zijn over de frequentie of hierover ruzie hebben met hun partner. Seksuoloog Astrid Kremers geeft uitleg over onderzoek en de praktijk.

Onderzoek

Hoe vaak heeft de Nederlander seks met zijn/haar partner? Daarbij gaan we uit van een brede definitie van seks, waarin seks dus meer is dan gemeenschap. 23 procent van de Nederlanders tussen de 15 en 71 jaar heeft minstens één paar keer per week seks, 33 procent hooguit één keer per week, 21 procent hooguit een keer per maand en 23 procent heeft het afgelopen half jaar geen seks gehad met een partner. (bron: Rutgers WPF)

http://www.telegraaf.nl/vrouw/relatie/seks/seksuoloog/23141464/__Hoe_vaak__moet__je_seks_hebben___.html

Jimbo1
1 oktober 2014, 12:43
"23 procent van de Nederlanders tussen de 15 en 71 jaar heeft minstens één paar keer per week seks"

Het is niet te hopen dat er veel ijsberen zijn ondervraagd voor dit onderzoek want die neuken het gemiddelde flink omhoog...

Nibor76
1 oktober 2014, 14:05
Het is niet te hopen dat er veel ijsberen zijn ondervraagd voor dit onderzoek want die neuken het gemiddelde flink omhoog...
Ja met hun eigen vrouw zeker :D

Jansen
1 oktober 2014, 19:58
Minimaal 2x per week,maar dit loopt vaak op tot of 4 x per week ( dit in dagen en niet per keer )

1x Duitsland 1x SKW of Nederland en 2x thuis.

Dalton
1 oktober 2014, 21:41
Bij mij komt het zoals het komt.

Nibor76
1 oktober 2014, 22:10
Maar als je op een avond 4x neukt heb je dan 4x seks in de week als het bij die ene avond blijft :confused:

Jansen
1 oktober 2014, 22:42
Maar als je op een avond 4x neukt heb je dan 4x seks in de week als het bij die ene avond blijft :confused:
Dan heb je maar 1x sex die dag.

aamu
1 oktober 2014, 23:59
Met 4 verschillende vrouwen tel ik het toch zelf als 4 keer..

Naast de Pandapunten heb je ook IJsbeerpunten en die krijg je zo'n 4 x zo snel als een Panda ... ;)

Willem2
2 oktober 2014, 00:09
Dan heb je maar 1x sex die dag.


Maar als je op een avond 4x neukt heb je dan 4x seks in de week als het bij die ene avond blijft :confused:


Met 4 verschillende vrouwen tel ik het toch zelf als 4 keer..

Naast de Pandapunten heb je ook IJsbeerpunten en die krijg je zo'n 4 x zo snel als een Panda ... ;)

Soms is Jansen een beetje de weg kwijt :rolleyes:
Bij zijn eigen prestaties telt die het dubbel bij anderen wordt het ietsje verkleind ....

Big30
2 oktober 2014, 00:11
Ik zou bijna een topic gaan openen wie de meeste pay6partners heeft gehad :wink:. Er zijn IJsberen weet ik die hun hele "loopbaan" netjes in een excel sheet bijhouden en die dus zo de relevante getallen kunnen vinden. Behalve aantal dames blijkt ook verschillende nationaliteiten daar behoorlijk bonuspunten op te leveren.

Dalton
2 oktober 2014, 14:41
Soms is Jansen een beetje de weg kwijt :rolleyes:
Bij zijn eigen prestaties telt die het dubbel bij anderen wordt het ietsje verkleind ....

We weten echt niet wat PATER JANSEN in zijn biechtstoel uitvreet,ik weet wel dat hij het tussenschot eruit heeft gehaald en een 3 persoons bed heeft laten plaatsen.

boo
2 oktober 2014, 22:08
Met mijn eigen vrouw .......... bijna nooit meer. Ik de Duitse clubs zo'n 4 to 6 keer per week

aamu
4 oktober 2014, 18:39
Ik zou bijna een topic gaan openen wie de meeste pay6partners heeft gehad :wink:. Er zijn IJsberen weet ik die hun hele "loopbaan" netjes in een excel sheet bijhouden en die dus zo de relevante getallen kunnen vinden. Behalve aantal dames blijkt ook verschillende nationaliteiten daar behoorlijk bonuspunten op te leveren.

Aantal pay6partners een nationaliteiten is nog kinderspel.

Veel interessantere vragen zijn:

Bij welke nationaliteit en haarkleur is de kans op een orgasme in cow girl het grootst.

In mijn geval wijst de statistiek uit dat meestal bij Blondjes en Bulgaars is.

Neuk ik blondjes vooral op vrijdag of zaterdag in 2014 ?
(antwoord: vrijdag 25% kans op Blondje, zaterdag slechts 10% kans op Blondine op kamer).

Neuk ik blondjes vooral op vrijdag of zaterdag in 2013 ?
(antwoord:respectievelijk 32% op vrijdag en 40% op zaterdag.)

De kans dat ik dus op zaterdag door een dame in cow girl klaar gereden wordt is aanzienlijk kleiner dan een jaar terug. Op die manier voorkom ik dus op zaterdag onrealistische verwachtingen. En door dergelijk statistiek te hebben, stuur ik mijzelf een weg door saunaclub land en behoor ik wellicht tot de groep feelgood schrijvers, maar dat is puur omdat ik mijn huiswerk doe ;)

Of je maakt er een trend analyses van bijvoorbeeld:

Gemiddelde kosten per kamer in een bepaalde club:
- In 2013 was een gemiddelde kamer in Panthera < 100 Euro
- In 2014 was een gemiddelde kamer in Panthera > 100 Euro
Dus ik pannenkoek zeker meer in Panthera dit jaar...

Meeste kamers gemaakt in welke club per jaar:
- Meeste kamers dit jaar gemaakt aflopend in aantal: Samya, Panthera, Heaven 7 en Babylon
- Meeste kamers in 2013 gemaakt aflopend in aantal: Magnum, Panthera, Heaven 7
- Meeste kamers in 2012 gemaakt aflopend in aantal: Acapulco, Heaven 7, Magnum
- Meeste kamers in 2011 gemaakt aflopend in aantal: Harem Erkrath, PSR, Acapulco, Heaven 7

PSR is voor mij van het landschap verdwenen. Acapulco en H7 hadden hun piek in 2011/2012 waarvan alleen H7 zich nog op een 3e plaats stand houdt. Panthera is een goede 2e club. Magnum is vervangen dit jaar door Samya met stip op 1 qua aantal kamers. Ik verwacht dat Babylon wel eens heel groot in 2015 kan worden.

Kosten per kamer per club analyse:
- Duurste club om te bezoeken per kamer gemiddeld = Babylon, gevolgd door Panthera
- Goedkoopste club om te bezoeken per kamer gemiddeld = PSR, gevolgd door Heaven7

PSR vanwege niet verder dan half uurtjes gekomen. H7 had begin van het jaar natuurlijk nog een lager prijstarief (30 euro per half uur). In H7 grijp ik meer een dame voor een half uurtje dollen op kamer. In Panthera zijn het eerder langere sessies..

Naast lid van het schrijversgilde ook duidelijk een harde kronkel wat betreft statistiek - je zou bijna denken dat ik alleen naar Duitsland rijdt om mijn stukjes te schrijven en de lijstjes bij te werken. Al dat geblaas en gefick is op een gegeven moment gewoon bijzaak!

Breezahlover
5 oktober 2014, 09:48
Bij welke nationaliteit en haarkleur is de kans op een orgasme in cow girl het grootst.
Statistisch gezien is dat bij mij Roemeens en donker. En dat bij voorkeur op een donderdagmiddag.


Meeste kamers gemaakt in welke club per jaar:
Sinds 2013 staat H7 bovenaan, met Sixsens als tweede en Babylon als derde
2012 en 2011 stond YY bovenaan met Babylon als tweede.
Voor 2011 stond Safari Fellbach bovenaan, met Paradise Stuttgart als tweede en YY als derde.

Kosten per kamer per club analyse:
Uit de statistieken blijkt dat ik hoofdzakelijk half uurtjes doe. Indien de kosten laag zijn per half uur, laat ik mij makkelijker verleiden om wat langer te blijven of er een tweede dame bij te vragen. Daarom is H7 voor mij laatste tijd de meest aantrekkelijke club. Wel jammer dat het van 30 -> 40 euro per half uur is gegaan.

Lang leve de lijstjes!

Big30
5 oktober 2014, 10:06
Naast lid van het schrijversgilde ook duidelijk een harde kronkel wat betreft statistiek - je zou bijna denken dat ik alleen naar Duitsland rijdt om mijn stukjes te schrijven en de lijstjes bij te werken. Al dat geblaas en gefick is op een gegeven moment gewoon bijzaak!
Mooi voorbeeld van hoe IJsberen met statistieken omgaan. Je bent zeker geen uitzondering, veel beren houden zeer gedetailleerde lijstjes bij, tegelijk heb je ook genoeg mannen die na een kamerbezoek zelfs de naam vd dame niet meer weten en na een paar maanden zelfs twijfelen of ze met een bepaalde dame de kamer op zijn geweest.

bergm550
5 oktober 2014, 10:14
Seksuoloog Astrid Kremers krijgt regelmatig de vraag: hoe vaak moet je seks hebben? De meesten vragen dit omdat ze ontevreden zijn over de frequentie of hierover ruzie hebben met hun partner. Seksuoloog Astrid Kremers geeft uitleg over onderzoek en de praktijk.


Wordt jezelf afrekken ook als sex gezien? Zo ja, dan heb ik iedere dag sex. :biggrin:

http://www.allesoveramsterdammertjes.nl/011%20MEDIA/011%20MEDIA%20fotos/STRIP%20NweRevu%2010-89%20solo%20KL.jpg

aamu
5 oktober 2014, 11:16
Mooi voorbeeld van hoe IJsberen met statistieken omgaan. Je bent zeker geen uitzondering, veel beren houden zeer gedetailleerde lijstjes bij, tegelijk heb je ook genoeg mannen die na een kamerbezoek zelfs de naam vd dame niet meer weten en na een paar maanden zelfs twijfelen of ze met een bepaalde dame de kamer op zijn geweest.

Dat gebeurt ondanks de lijstjes ook wel hoor ;) Ben er drie keer pas op kamer achtergekomen dat ik al een keer met een dame op kamer geweest was. Dat gebeurt dan wel als er 2 of 3 jaar tussen zit en de dame in een andere club werkt. Ik vraag me wel eens af hoe vaak je wel met dezelfde meid gaat, maar er beiden niet achter komt of over begint.

In de lijst staan zeker 100+ dames van wie ik geen voorstellen meer kan maken. Aan de andere kant staan er ook wel 50+ dames in die ik mijn leven lang niet zou willen vergeten ;)

aamu
5 oktober 2014, 11:19
Wordt jezelf afrekken ook als sex gezien? Zo ja, dan heb ik iedere dag sex. :biggrin:

http://www.allesoveramsterdammertjes.nl/011%20MEDIA/011%20MEDIA%20fotos/STRIP%20NweRevu%2010-89%20solo%20KL.jpg

Als ik in een weekend 1 of meerdere dagen de hort op ga dan gebruik ik mijn kleine vriend de week daarvoor en daarna alleen nog maar om te plassen. Dus het club bezoek voorkomt ook gewoon rare vlekken op douchetegels, banken en verschillende kledingstukken. Ik laat ook de bonzai boom collectie van mijn ex met rust ;)