PDA

Volledige versie bekijken : Hoe diep is een vagina?



Badslippers
5 oktober 2014, 14:25
Gisteravond een kort gesprek met Little Joe (Je weet wel, die kerel met een "Big John") over de diepte van de vagina. Tja, waar men zoal over praat tijdens een saunaclub bezoek. Volgens hem prefereren dames toch het liefst een lange en dikke lul. Ik kreeg ter plekke een minderwaardigheidscomplex ! ! !

Daarom viel vanmorgen mijn oog op een opmerking van De Duisburg Spesjalist:

toen ik haar zaterdag 27-09 een inwendig onderzoek gegeven had van 25 centimeter
Ik dacht direct aan dat gesprek van gisteravond en vroeg me af wat dat inwendig onderzoek van 25 centimeter, uitgevoerd door DDS inhield. Een holte van 25 centimeter of een leuter van 25 centimeter die hij in een te kleine holte trachtte te proppen.

Toch maar even de juiste maat opgezocht. Enerzijds vanwege de feiten, anderzijds om mijn minderwaardigheidscomplex te verminderen
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/seksualiteit/diep-vagina.145776

Toulouse-Lautrec
5 oktober 2014, 14:43
Ik .... vroeg me af wat dat inwendig onderzoek van 25 centimeter, uitgevoerd door DDS inhield.

DDS - De Duisburg Spesjalist - heeft een neus van 25 cm die hij overal insteekt.

de duisburg spesjalist
5 oktober 2014, 17:50
DDS - De Duisburg Spesjalist - heeft een neus van 25 cm die hij overal insteekt. wat ik bij dat inwendig onderzoek gebruik heb van 25 centimeter is niet ter sprake gekomen het kan ook een banaan zijn :eek: mijn neus groeit niet en is kleiner als 25 cm :rolleyes: de diepte van een vagina daar gaan we op 18-10 is een onderzoek na uit voeren badslipper ik neem de baak mee en het waterpas toestel als jij is even navraag doe war het NAP peil zit van LR :biggrin:

Joke
5 oktober 2014, 18:10
Jullie zouden eens meer op google moeten kijken...

De lengte van een gemiddelde vagina is 7 tot 8 cm. Het is wel rekbaar ( iig in de breedte ), maar volgens een biologe is dit de juiste lengte. Dus ongeveer de lengte van je wijsvinger.

Pikken van boven de 20 cm zijn er weinig, de gemiddelde penis in erectie is 14 tot 15 centimeter lang en believe me.. die zie ik echt het meeste!!
Alleen mannen uit Soedan, Bolivia, Venezuela en Columbia zijn uitgerust met groter materiaal ( boven de 17 cm ). Mannen van Aziatische afkomst zitten helaas onder of rond de 10 cm in erectie.
Je moet dus niet kijken tijdens het douchen naar een ander, want dan zijn de piemels in ruste ( dat telt niet ) ;).

Uiteraard heb je overal tussenmaten in, maar wat hierboven staat is toch wel het gemiddelde. Dus opscheppen over je lengte van je pik.. tja... je buurman heeft hoogst waarschijnlijk dezelfde maat :baeh:

Toulouse-Lautrec
5 oktober 2014, 18:19
Ik ... vroeg me af wat dat inwendig onderzoek van 25 centimeter, uitgevoerd door DDS inhield.


DDS - De Duisburg Spesjalist - heeft een neus van 25 cm die hij overal insteekt.


wat ik bij dat inwendig onderzoek gebruik heb van 25 centimeter is niet ter sprake gekomen, het kan ook een banaan zijn, mijn neus groeit niet

Nee DDS, ons hou je niet voor de gek. Het is het algemeen bekend dat je overal je lange neus insteekt. (http://www.encyclo.nl/begrip/zijn%20neus%20overal%20insteken)

MichelJ
5 oktober 2014, 18:43
Pikken van boven de 20 cm zijn er weinig, de gemiddelde penis in erectie is 14 tot 15 centimeter lang en believe me.. die zie ik echt het meeste!!
Alleen mannen uit Soedan, Bolivia, Venezuela en Columbia zijn uitgerust met groter materiaal ( boven de 17 cm ).

Je vergeet de Hongaarse piemels Joke :redface:.
Maar nu snap ik wel waarom Roemeense vrouwen massaal hun land ontvluchten...

http://scienceblogs.com/observations/wp-content/blogs.dir/348/files/2012/04/i-fc95726d4fb430a9192fa7b0151388d6-penis_size_worldwide.png

Toulouse-Lautrec
5 oktober 2014, 18:56
Is er ook zo'n kaartje met kut diepten?

BefBeer
5 oktober 2014, 19:07
Nee, het is 'kut-universeel' ! :smile2:

BefBeer

Joke
5 oktober 2014, 19:09
@ Michel. Ik heb alleen overgenomen wat ik zag staan in de teksten. Hongaarse pikken ken ik niet, wel een keer een Poolse gezien maar die was standaard maatje.

Mr Pussy
5 oktober 2014, 19:45
Mmmm, volgens het kaartje hebben mannen in Kazachstan en Saudi Arabie (en nog wat landen) helemaal geen pik, of hoe moet ik dat lezen? :wink:

noglangnietuitgewandeld
5 oktober 2014, 19:59
Mr. P, dat is een grijs gebied, daar zijn geen gegevens van bekend. Voordat Diederik Stapel daar aan toe was, werd hij ontmaskerd.

On topic, mijn lid is wel iets korter dan de neus van DDS, maar hij komt bij een vrouw toch altijd voorbij de navel. Onwaarschijnlijk dat die vagina (laten we het netjes houden) zo lang is. Want dan zou er geen plaats genoeg zijn voor de andere organen. Daar moet elasticiteit een rol bij spelen, anders zou het nooit passen. De meeste vrouwen hebben er weinig problemen mee, maar soms tref ik er wel eens een waar ik niet lekker door kan stoten omdat ik de baarmoederhals raak, wat erg pijnlijk is. En dat zijn dan merkwaardig genoeg altijd de wat forsere vrouwen. Kleine Lolitaatjes kunnen wat dat betreft meer hebben. Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan.

Badslippers
5 oktober 2014, 20:01
Je moet dus niet kijken tijdens het douchen naar een ander, want dan zijn de piemels in ruste ( dat telt niet ) ;).


"You saved my day". Ik heb weer hoop ! ! !

[Kaartje van MJ]
Ja, die grijze gebieden vielen me ook op. Misschien veel omgebouwde kerels waardoor het gemiddelde enorm zakt.

Mr Pussy
5 oktober 2014, 20:08
Oef, ik was even bang dat je het over de diepte van WG's holte ging hebben… :eek: :wink:


Mr. P, dat is een grijs gebied, daar zijn geen gegevens van bekend. Voordat Diederik Stapel daar aan toe was, werd hij ontmaskerd.

LittleJoe
5 oktober 2014, 21:06
Gisteravond een kort gesprek met Little Joe (Je weet wel, die kerel met een "Big John") over de diepte van de vagina. Tja, waar men zoal over praat tijdens een saunaclub bezoek. Volgens hem prefereren dames toch het liefst een lange en dikke lul. Ik kreeg ter plekke een minderwaardigheidscomplex ! ! !



De diepte van een vagina was maar een klein onderdeel van het verhaal:
Vorige week was een programma op één van de Belgische TV zenders. Het verhaal was eigenlijk (voor mij althans) een zeer hilarische documentaire. Een jonge man vraagt in een vol stadion voor de camera zijn vriendin ten huwelijk met wie hij al 9 maanden verkering had. Op zijn knietjes zittend met een doosje en daarin de bijhorende ring, vroeg dus haar ten huwelijk. Tot zijn grote ongeloof zij ze NEE!
Zonder hem een blik te gunnen verdween ze met de camera op hem het stadion. Toen hij later haar om uitleg vroeg, zei ze doodleuk dat zijn pik te klein was !!! Hij is toen de ganse wereld afgereisd om zijn lul grote te maken. Pompjes, pilletjes, noem maar op. Trouwens een industrie met een jaarlijkse omzet van 5 miljard €. Naar vreemde landen is ie geweest, in Thailand, Vietnam noem het maar op. Heb vaak krom gelegen van het lachen. Gewichtjes aan je lul hangen, echt zeer komisch om te zien.
Er was er eentje die en houw uw vast, met zijn leuter 225 kg ophief!!!!
Tijdens die documentaire kwam dan bij een dokter dan ook de diepte van een vagina te sprake.
Landen met de kleinste lullen is Zuid Korea. In dat land vroeg ie dan ook een dame wat voor type man ze het liefst zou willen hebben. Tot zijn verbazing antwoorde die meid: een neger, hahaha Zei hij maar die hebben toch een grote, is grote dan zo belangrijk? Nee zei ze, maar dat om dat te mogen uitpakken, gewoon zalig zei ze, hahahaha
Nu bij zijn vragen aan de meiden overal te wereld of de lengte belangrijk is. Kreeg ie in eerste instantie nee als antwoord, met om met iemand te trouwen met een kleine lul zagen ze echt niet zitten, conclusie Size does Matters.

http://www.youtube.com/watch?v=Hkexgqr4Cz0 over deze persoon gaat het, lees de commentaren die daar staan maar eens door

popey01
5 oktober 2014, 21:13
Je moet ook niet alles geloven little joe

LittleJoe
5 oktober 2014, 21:18
Je moet ook niet alles geloven little joe

Ik zou het niet weten, heb zelf maar een pinkje groot, anders had ik wel als nick Big Joe genomen :biggrin:

boo
5 oktober 2014, 22:00
Tot nu toe zijn ze voor mij altijd diep genoeg geweest !

de duisburg spesjalist
6 oktober 2014, 18:01
@ Michel. Ik heb alleen overgenomen wat ik zag staan in de teksten. Hongaarse pikken ken ik niet, wel een keer een Poolse gezien maar die was standaard maatje.

Nu is mijn vraag aan joke wat is voor jou een standaard maatje :rolleyes:

de duisburg spesjalist
6 oktober 2014, 18:16
Jullie zouden eens meer op google moeten kijken...

De lengte van een gemiddelde vagina is 7 tot 8 cm. Het is wel rekbaar ( iig in de breedte ), maar volgens een biologe is dit de juiste lengte. Dus ongeveer de lengte van je wijsvinger.

Pikken van boven de 20 cm zijn er weinig, de gemiddelde penis in erectie is 14 tot 15 centimeter lang en believe me.. die zie ik echt het meeste!!
Alleen mannen uit Soedan, Bolivia, Venezuela en Columbia zijn uitgerust met groter materiaal ( boven de 17 cm ). Mannen van Aziatische afkomst zitten helaas onder of rond de 10 cm in erectie.
Je moet dus niet kijken tijdens het douchen naar een ander, want dan zijn de piemels in ruste ( dat telt niet ) ;).

Uiteraard heb je overal tussenmaten in, maar wat hierboven staat is toch wel het gemiddelde. Dus opscheppen over je lengte van je pik.. tja... je buurman heeft hoogst waarschijnlijk dezelfde maat :baeh: ik stel dan ook voor dat joke de lengte van de penissen op kom meten op 18-10-2014 in LR zowel in rust als in actieve stand ;)

Joke
6 oktober 2014, 22:22
Damn Mr. Duisburg...ik ben net dat weekend verhinderd, anders had ik het zeker gedaan ;)

De standaard maat is idd rond de 15 cm, prima voor deze meid! Ze zijn groot zat, dus niemand hoeft zich minderwaardig te voelen, enkel en helaas de Aziatische mannen dan ( dat is ernstig klein ). Kijk eens allemaal naar je pink, nou dat soort maatjes in erectie zie ik ook voorbij komen. En nee, daar kan je helaas niet veel mee :frown: Als je maat pink hebt, dan ga je je pas minderwaardig voelen, dus 15 cm is prima :liebe2:

aamu
6 oktober 2014, 22:29
Je moet in Thailand eens in een 7/11 condooms kopen en deze dan niet voor de sier op je nachtkastje leggen, maar proberen je jonge heer er mee in te pakken. Ik heb sterk het vermoeden dat ze daar condooms verkopen die slechts gemaakt zijn om mannen hun zelfvertrouwen te op te krikken.

Nibor76
6 oktober 2014, 22:46
Hoe diep een kutje is :confused:

Gewoon dit condoom gebruiken en je weet het :p

http://www.alletop10lijstjes.nl/wp-content/uploads/2011/03/condometrix.jpg

der lickmeister
6 oktober 2014, 23:43
Ik ben niet zo handig, ik probeer er iedere keer achter te komen maar als hij er in zit vergeet ik alles zodat ik elke keer weer opnieuw een kutklus heb