Volledige versie bekijken : Live from Luder Lounge
KanariePiet
17 oktober 2014, 10:01
Vandaag voor de eerste keer in LuLo beland.
Eerste indrukken: vriendelijke ontvangst, maar een eerder kleine club en de line-up valt me voorlopig tegen. Ik heb al een tiental vrouwen gezien, maar met slechts 1 van die vrouwen zou ik een kamergang overwegen.
Ik heb gelukkig nog een paar uurtjes tijd. Ik ga de kat (poes;)) even rustig uit de boom kijken.
Ah ja: 1 dag per week is het geen FKK, en natuurlijk is dat net vandaag. Dompertje:frown:.
phoenix
17 oktober 2014, 10:12
ik zou het gewoon niet doen..., gewoon naar een andere club gaan waar de zogenaamde line up beter is....neuk ik die ander vijf dames van de tien die super zijn, dat durf ik te zeggen zonder dat jij vertelt wie het zijn en donderdag as ga ik jippieeeeeee
KanariePiet
17 oktober 2014, 11:07
Ondertussen zit ik 1,5u in LuLo. Er zijn nu toch al wat meer vrouwen aanwezig die ik wel zou neuken. Nog eens even rustig rondkijken en dan verdwijn ik waarschijnlijk een eerste keer richting kamer.
Opvallend: dit is duidelijk een populaire club. De ene na de andere ijsbeer stroomt binnen. De meesten staan ook open voor een leuk gesprekje.
phoenix
17 oktober 2014, 11:25
misschien heb je wat aan mijn recenties kanarie? succes!! en dat het een populaire club is , is een understatement! ik ben blij en tegelijkertijd verdrietig dat ik daar 200 km voor moet rijden....
Piet Plezier
17 oktober 2014, 11:42
Wat is LuLo? ???
phoenix
17 oktober 2014, 12:12
een tent in dortmund genaamd loeder lounge die 10 keer beter is dan fkk van goch en haar vrouwen....
KanariePiet
17 oktober 2014, 12:51
Eerste kamergang in LuLo heb ik gehad. Roemeense Isabel. Bloedmooie meid, maar de kamergang viel eigenlijk enigszins tegen. Heb het dan maar in 20 minuten afgerond. Schade: 20€. Hoewel schade... Ik heb weer een bloedmooie Roemeense kunnen neuken en ik heb mijn eerste kwak in LuLo kunnen smijten!:freu:
Nu ff beetje uitrusten en dan nog een 2de keer op kamer, vooraleer ik door rij naar Magnum. Amalia, met wie ik in HP al 2 keer uitstekend gekamerd heb, is momenteel topfavoriet voor de 2de kamergang!:cool:
phoenix
17 oktober 2014, 12:53
ik ben benieuwd wat je voor mij aan tips hebt in magnum, wil ik binnenkort ook eens heen gaan...
KanariePiet
17 oktober 2014, 13:06
Ik ga vandaag waarschijnlijk een 12-tal uren in Magnum rondhangen, dus ik hoop uiteraard dat ik na dat bezoek een paar bruikbare tips zal kunnen geven!;):cool:
vrije jongen
17 oktober 2014, 13:11
Ik mag hopen dat hwt 30€ was. Anders heb jevhaar afgezet. Isabel vond ik woensdag ook een stukkie minder dan ern paar maanden geleden
KanariePiet
17 oktober 2014, 13:18
Inderdaad! Mijn excuses. Typfoutje. Ik heb uiteraard 30€ betaald, voor 20 minuten.
Isabel zat er eigenlijk al de hele tijd ongeïnteresseerd bij. Ze was voortdurend met haar telefoon bezig en had nog geen enkele kamergang gemaakt. Ik had maw beter moeten weten, maar ja... ik vond/vind haar zooo mooi he:redface:.
Momenteel zit ik btw buiten op het terras, aan tafel met enkele Duitsers en een paar leuke meiden. Echt wel gezellig, moet ik zeggen. HP-sfeertje:cool:
palimo
17 oktober 2014, 14:46
Ik snap het dubbele gevoel! Ik heb daar ook regelmatig last van. Soms ben ik jaloers op die Duitsers die bij al die FKK saunaclubs in de buurt wonen. Maar ik heb ook wel weer medelijden met ze.
Blijft er toch voor hen bijna geen tijd over om andere leuke dingen te doen!
misschien heb je wat aan mijn recenties kanarie? succes!! en dat het een populaire club is , is een understatement! ik ben blij en tegelijkertijd verdrietig dat ik daar 200 km voor moet rijden....
KanariePiet
17 oktober 2014, 15:11
Ik ga mijn bezoek aan LuLo, na een kleine 6 uur hier te zijn geweest, langzaam maar zeker afsluiten. Daarnet mijn 2de kamergang gehad met Roemeense Bianca (die hier naar eigen zeggen al meer dan 2 jaar werkt). Uitstekend half uurtje. 2de keer klaargekomen en braafjes 50€ betaald.
Ondertussen zit ik weer buiten en het blijft enorm gezellig op het terras. Ik zit hier, omringd door 8 mannen en 5 vrouwen. Heel gezapig, maar leuk sfeertje!
Mijn eerste bezoek aan LuLo is me heel goed bevallen. Ze zien me hier zeker nog eens terug!:cool:
christiano
17 oktober 2014, 19:40
Ik ben er 2 weken geleden geweest.... met de Italiaanse schone Alesia (of zoiets)Italiaans / Duits sprekend en Italiaanse afkomst.
Eerder gewerkt in Freude. Blond haar, 1.65 m, heerlijke c cup... opname; yep. Was heerlijk alleen iets ver rijden voor mij .:biggrin:
L
christiano
11 januari 2015, 19:24
Weet iemand waar Nana is gebleven? Alesia werkt weer in een andere club...
vrije jongen
11 januari 2015, 19:43
Las afgelopen week nog een bericht over Nana op FC. Een bericht over Lulo dus.
HalJam
12 januari 2015, 18:33
Normal in het laatste jaaren Nana was regelmaatig in Belarus met er familie over de russische Niewjaar to mid/end january.
christiano
8 mei 2015, 20:02
Weet iemand waar deze lieve Wit-Russische nu werkt? Werkte eerst bij Luder Lounge,
maar daar werkt ze niet meer? Weet iemand waar ze nu werkt?:biggrin:
phoenix
8 mei 2015, 20:34
ja hoor nana, werkt er nog wel, maandag nog vicky gebeld bij luder lounge en ze verzekerde me dat nana er was....of ???
hanshans01
5 juni 2015, 17:58
ik was geregeld in LL maar heb Nana daar nooit mogen ontmoeten, Ben er doordeweeks en altijdvroeg, dus wellicht loop ik haar steeds mis...
HalJam
10 juni 2015, 18:45
Nana war heute in der LL und wurde von mir nach allen Regeln der Kunst durchgefickt.
vrije jongen
2 oktober 2015, 13:39
Live van de oktoberfest party...om 2 uur aangekomen: parkeerplaats vol en in eerste instantie een vuilniszak in het buro wegens lockergebrek...maar tegen de tijd dat ik omgekleed was een sleuteltje gelukkig.
In de tuin oktoberfest tafels en een foodtruck met beierse haantjes, prezels etc. Alle dames-en ik kan echt niemand bedenken die ik nog niet gezien heb- in passend sexy jurkje. Maakt het wel moeilijk om dvps van thekes te scheiden. Ook voor de kamers wachttijden...maar toch wat anders dan elders: in de hal bij het gokken stonden net 3 stelletjes tebekken terwijl ze wachten op de "zinmer frei". Misscgien zo nog een freifickje winnen;).
christiano
17 mei 2016, 19:49
werkt Alesia en Nana er nog? Of weet iemand waar deze meiden werken?
werkt Alesia en Nana er nog? Of weet iemand waar deze meiden werken?
Alesia heeft vorig jaar een tijdje in LR gewerkt. Is echter sinds maart/april vorig jaar daar vertrokken. Ik weet niet waar ze nu werkt.
satanic surfer
18 mei 2016, 17:01
Alessia werkt doorgaans enkel in het WE, alterneert een beetje tussen dolce vita en Oceans...
vrije jongen
29 maart 2017, 11:21
Live een woensdag vanuit lulo. Dat valt niet mee, het blijkt dat alle roemeentjes dan vrij hebben. Qua looks is de Line up ronduit slecht, met eigenlijk alleen een verveelde Laura en een erg scherp staande Svetlana die de moeite waard lijken. Beide geven niet speciaal blijk van "zin". Straks maar even proberen Julia te strikken en daarna wordt het avondprogramma waarschijnlijk al in de middag begonnen.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
mssucces
18 mei 2017, 13:58
Vandaag afgezakt naar LL had gebeld en gevraagd of Sarah er vandaag zal zijn , deze Duitse dame heeft er zelf plezier in . Was weer een heftig 1h15 met alles erop en eraan. Top dame helaas stopt ze ivm met de registratie due op stapel staat. Tel zo'n 15 dames van jong naar belegen is qua looks niet de beste club van nrw maar service is over het algemeen hoger dan de andere clubs
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk