PDA

Volledige versie bekijken : Minderjarigen in de prostitutie

Admin
17 oktober 2014, 16:26
'Nederlandse meisjes van 10 jaar werken in prostitutie'

Meisjes komen soms al op zeer jonge leeftijd in de prostitutie terecht. 'Onlangs werd een meisje van 10 jaar aangemeld voor onze opvang', zei Anke van Dijke van Fier Fryslân, vrijdag. Haar organisatie vangt tientallen meisjes op tussen de 12 en 23 jaar die onder dwang als prostituee moesten werken. .......http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3771066/2014/10/17/Nederlandse-meisjes-van-10-jaar-werken-in-prostitutie.dhtml

Zoals mevr. van Dijke het voorstelt lijkt het heel veel voor te komen .....
Ik geloof er niet zo veel van en lijken het incidenten (naar ik hoop), of is het helemaal niet waar ....

Flipper
17 oktober 2014, 19:18
Ik vind in nederland de prostitutie trouwens eigenlijk maar tam.. Het is bijna beschamend wat hier door moet gaan voor prostitue eigenlijk...ik herinner me alleen maar vieze negerinnen en dikke ouwe wijven..

Goedemorgenallemaal
18 oktober 2014, 13:30
Zoals mevr. van Dijke het voorstelt lijkt het heel veel voor te komen .....
Ik geloof er niet zo veel van en lijken het incidenten (naar ik hoop), of is het helemaal niet waar ....
Als er behoefte aan is (en die is er ben ik bang wel) kun je er donder op zeggen dat daar door gewetenloze lieden op verdiend wordt.

Jansen
18 oktober 2014, 15:21
Schandalig om deze meisjes te gaan gebruiken oppakken deze gewetenloze mensen.
Vaak gebeurd dit natuurlijk weer achter gesloten deuren waar vaak sterk gereformeerden wonen.

Picasso 1
18 oktober 2014, 18:38
Slechts enkele reacties en inmiddels al 206 keer bekeken dit topic. :eek:

vrije jongen
18 oktober 2014, 18:56
Tja wat moet je zeggen? Zou ik bewust een minderjarige neuken (zeker van 10), nee natuurlijk niet. Is het verhaal van vele dusdanig jonge meisjes in de prostitutie waar? Ik zou denken van niet, want ik heb het nog niet gezien of geadverteerd zien worden... maar wat betekent dat.

Als uitsmijter: ben ik er zeker van dat ik in de clubs nog nooit een minderjarige op de kamer heb gehad? Hell no. Ik ga ervan uit dat de club het controleert, maar heb ook al van Moldavische dames gehoord hoe makkelijk ze vlak over de grens een vals Roemeens paspoort hebben geregeld... en ik ken ook meiden die begonnen als "19" en in de volgende club plots 18 waren... en sindsdien die telling aanhouden. Zeker weten doe je het nooit (tenzij je tieners en begin 20 categorisch ontloopt).

BefBeer
18 oktober 2014, 18:58
Heb nog nooit en wil ook nooit een minderjarige neuken.
Amen.

BefBeer

Goedemorgenallemaal
18 oktober 2014, 19:13
Zeker weten doe je het nooit (tenzij je tieners en begin 20 categorisch ontloopt).
Ik ken meiden die al 5 jaar "adverteren"met "18"en die zijn toch echt niet op hun 13e begonnen. In de meeste gevallen zal de eerste "18e verjaardag" zo rond de 20-21 geweest zijn.

Nibor76
18 oktober 2014, 19:53
Heb nog nooit en wil ook nooit een minderjarige neuken.
Amen.

BefBeer
Ik heb wel eens een minderjarige geneukt, ze was 12 en eigenlijk was het mijn eerste gangbang in een tent.
Door de spanning en niet wetende wat ik moest doen heeft het mij weinig gedaan en mogelijk heb ik toen niet eens echt geneukt ook maar dat kwam omdat ik toen ook iets van 12 was.
Tja kinderen doen rare dingen nu maar toen ook.

Als volwassenen nooit en zal het ook nooit doen ook.
Ik heb veel liever een vrouw met ervaring die weet wat ze doen moet, ongedwongen :)

geert5
19 oktober 2014, 09:10
Laatst nog met een echte minderjarige op de kamer geweest!!
Heerlijke sessie.
Paspoort gezien: Geboren : 28-feb-1995

Goedemorgenallemaal
19 oktober 2014, 10:05
Misschien ben ik ervaringsdeskundige in het afslaan van minderjarigen: Ik heb ooit, op vakantie in een warm land, een 13 jarige aangeboden gekregen, compleet met even het truitje omhoog.
Hoewle ze er schattig uit zag kostte het mij verbazingwekkend weinig moeite het vriendelijke aanbod af te slaan. Ja ik moest het wel vriendelijk doen, als ik boos was geworden, met ons westerse "hoe durf je" was mijn hoofd met grote waarschijnlijkheid een aardig hoofdgerecht geworden op het banket ter ere van het huwelijk van de dochter van het dorpshoofd.
Ik heb maar gezegd dat ik priester in opleiding was, niet dat ze katholiek waren maar dat respecteerden ze, een "normale" man zou het gewoon doen, ook een Normale getrouwde man en als je het zomaar afsloeg was je of gek of homo of priester, al dan niet in opleiding. Eerste twee mogelijkheden leken veelbelovend maar ook dan maakte je kans deel uit te maken van de dis. En priesters die toch gaan rotzooien overigens ook.

Ja , ik was een beetje verdwaald.