Volledige versie bekijken : Pooiers vernederen prostituees met tatoeages
RAUL7
18 oktober 2014, 11:48
Pooiers in Polen hebben op een vernederende manier duidelijk gemaakt dat de prostituees hun bezit zijn. Ze dwongen de vrouwen om zich te laten tatoeëren. De opschriften laten weinig aan de verbeelding over. 'Hoer trouw aan Leszek' staat in inkt gekerfd op de flank van een jonge vrouw. Steeds meer prostituees moeten ook nog deze vorm van vernedering ondergaan volgens de Poolse politie.
Tijdens een razzia in een bordeel in de stad Gdansk troffen ze verschillende prostituees aan die vol denigrerende boodschappen stonden. Op een been van dezelfde prostituee stond ook nog het volgende opschrift: 'Ik hou van mijn Heer en mijn Meester, ben eigendom van Leszk'.
Een andere jonge vrouw is getekend met en door de tatoeages, 'Verontschuldig me' met daaronder in gothisch schrift de namen van haar eigenaars.
Volgens de politie telde het bordeel acht vrouwen vol tatoeages die hun trouw aan hun pooiers, de drie broers -Leszek (26), Pawel (34) en Olek (31) Baranowski moesten bestendigen. Het trio werd samen met 21 andere mannen opgepakt. Samen incasseerden de pooiers meer dan een miljoen euro met het prostitueren van meer dan 70 jonge vrouwen.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2093997/2014/10/18/Pooiers-vernederen-prostituees-met-tatoeages.dhtml
Jansen
18 oktober 2014, 11:54
Nou dan nu deze pooiers ook maar een tato geven met op hun armen,nek en voorhoofd: " Ik ben een lozer"
en op hun buik ik ben een lafaard en impotent.
Ook voor een jaar of 10 vastzetten.
Piet Plezier
18 oktober 2014, 12:14
Dat is oud nieuws.
Dat is al jaren
dat zie je bij zoveel vrouwen
Zultbroek81
18 oktober 2014, 12:30
Als ik een dame bezoek kijk ik altijd naar tattoos.
Zie ik namen en teksten die me niet bevallen dan bezoek ik ze absoluut niet.
Ik heb verschillende namen gezien bij vrouwen en dan zeggen ze is van m'n zoontje of vader enz
Nou je gaat toch geen tattoo van je kind of vader op intieme delen zetten.
"Imi place de Ionutz"Leuk hoor een tattoo van je zoon d'r billen��
Mijn klandizie hebben ze iig niet.
Ik snap niet dat die pooiers niet begrijpen dat dit lust verminderend werkt en dat er mensen zijn die dit niet waarderen.
Ik hoef toch niet te weten van wie deze dame houd.
Het enige wat ik wil is dat de dames zelfstandig werken en wat ze verdienen naar hun gaat.
En of ze daar een huis van bouwen in roemenie of dat ze het in de gokkast stoppen moeten ze zelf weten.
Als ze hun poen en hun vrijheid maar in eigen hand hebben.
Groet ,spank!
Badslippers
18 oktober 2014, 13:00
Nou dan nu deze pooiers ook maar een tato geven met op hun armen,nek en voorhoofd: " Ik ben een lozer"
Uit de film: "Mannen die vrouwen haten"
Lisbeth Salander rekent af met haar verkrachter Nils Bjurman door een mooie tattoo op zijn zijn pens te tattoëren.
8809
Nibor76
18 oktober 2014, 14:33
Schande, deze mannen bezorgen het eerzame ambt van souteneur een slechte naam.
Er worden toch ook streepjescodes gezet bij de dames in de nek of was dat broodje aap.
Goedemorgenallemaal
18 oktober 2014, 15:03
Schande, deze mannen bezorgen het eerzame ambt van souteneur een slechte naam.
Er worden toch ook streepjescodes gezet bij de dames in de nek of was dat broodje aap.
Het zou kunnen maar ik ken alleen verhalen van namen.
Toch moeten we niet vergeten dat de meerderheid van de vrouwen die de naam van hun kind, of zelfs echtgenoot of vriend, niet in de prostitutie zit (dus Heren, niet iedere vrouw met een getatoeeerde naam vragen of ze ook FT doet...) en daarmee zou je de voorzichtige conclusie kunnen trekken dat heel veel dames in het vak om volstrekt legitieme redenen een naam ergens op hun lichaam getatoeeerd hebben.
Verder zou het zo zijn dat juist de hele foute pooiers bewust niets met namen doen omdat dat de verhandelbaarheid, dus waarde, van hun dames (handel) zou verlagen.
Jansen
18 oktober 2014, 15:12
Ik moet sowieso al niet van tato dames hebben en geef dat vaak aan zodat ze niet bij me blijven hangen.
Kleine tato als een Schorpioen of vlindertje maakt me niet uit maar ik ga echt niet de krant lezen als ik in Doggy bezig ben.
Johnny Bravo
18 oktober 2014, 15:16
.......... maar ik ga echt niet de krant lezen als ik in Doggy bezig ben.
Dat hou je ook niet zo lang vol Pater Jansen, want in 1 min lees jij niet het Eindhovens Dagblad uit.:rofl:
:wink2:
Ricardo Banana
19 oktober 2014, 10:57
Dat hou je ook niet zo lang vol Pater Jansen, want in 1 min lees jij niet het Eindhovens Dagblad uit.:rofl:
:wink2:
Jawel, daar staat namelijk niet heel veel bijzonders in
Lesyeux
19 oktober 2014, 15:24
Ik moest, net als badslippers, direct denken aan de film "Mannen die vrouwen haten". Leuk detail bij de foto in het topic van Badslippers is de aankondiging "coming soon"....:)
rmjhexe
19 oktober 2014, 22:43
Honden hadden vroeger voordat er chips waren ook tatoeages sinds de chip er is kan de dokter en de raad van beheer zien wie de eigenaar is , hopelijk zet zich dit door want dan weet iedereen wie de bezitter is