Volledige versie bekijken : Anastasia (Roemeense) Sonja ex-LR
KanariePiet
19 oktober 2014, 11:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Sonja (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Neus
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
KanariePiet
19 oktober 2014, 11:33
Gisteren in LR voor de eerste keer met Roemeense Sonja gekamerd. Sonja werkt sinds 2 maanden in LR.
Ze is amper 1,60m groot, is iets voller, heeft een mooie, lichtjes hangende C-cup en een lekkere kont. Ze heeft een heel mooi gezicht, halflang lichtbruin haar, heeft bruine ogen en een stralende glimlach. Geen tattoo's. Wel 2 piercings in haar gezicht.
Ik heb eerst een half uurtje leuk met Sonja aan de bar gepraat en heb haar daarop een sleutel laten halen. Er was op dat moment (16u) nog geen wachttijd.
Op kamer heb ik een toptijd beleefd met deze mooie meid: uitgebreid tongzoenen, pussysliden, vingeren, beffen, lekker stevig neuken. Ze was bloedgeil! Maar... Hoe hard Sonja haar best ook deed: een orgasme zat er niet meer in: slaaptekort, alcoholmisbruik en de 4 orgasmes van de voorgaande dag, eisten hun tol. Desalniettemin: uitstekende, supergeile kamergang en een herhaling zit er zeker in:biggrin:.
Yahoe
8 november 2014, 18:16
Same here! Dit curvy meiske nailed me completely! Subtiel en met gevoel hoe zij me onder handen heeft genomen! Gewillig en toelatend! HHG 100%! Ziet mij zeker terug!
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Sonja werkt sinds een tijdje al in Oceans, haar nieuw naam is Anastasia ;)
KanariePiet
11 mei 2015, 05:31
Sonja werkt sinds een tijdje al in Oceans, haar nieuw naam is Anastasia ;)
Goed om weten! Dan hoop ik haar nu zaterdag in Oceans aan te treffen! Een herhaling met deze mooie meid laat al veel te lang op zich wachten!:cool:
Scrotum
15 mei 2015, 08:39
Gisteren een heerlijke sessie gehad met een dvp die Anastasia bleek te heten. Helemaal het figuur voor me: goed rond op alle plekken! Ik had haar 's middags gespot vanaf het moment dat ze door een vriendin met zonnebrand werd ingesmeerd. Wond me helemaal op. Toen ik 's avonds een plekje naast haar zag greep ik mijn kans.
Een half uurtje keuvelen voordat we op de kamer belandden. Ik had zin in haar en zei dat ik een uur wilde genieten. En dat geschiedde!!
Een zekerheidje voor de volgende keer.
Haar haar was nu zwart. Ze bevindt zich meestal in het gezelschap van 1 of 2 ook niet onaantrekkelijke vriendinnen.
KanariePiet
23 mei 2015, 11:37
Gisteren even met Anastacia gesproken. Ze zag er schitterend uit en lijkt toch van plan langere tijd in Oceans te blijven. Het is gisteren niet tot een herhaling met haar gekomen. Dat zal voor tijdens het volgend bezoek aan Oceans zijn.
vakantieganger24
25 mei 2015, 23:01
Deze meid verdient echt een warme douche. Ik heb haar weer goed te pakken genomen. En ondanks dat ik haar telkens maar een half uurtje boek mocht ik haar zaterdag na een vroegtijdige zaadlozing toch nog lekker door neuken. Ze pijpt heerlijk en tongzoent alsof ze helemaal gek op je is. Een absolute tophoer, waren ze allemaal maar zo!
Tjeppah
5 juni 2015, 10:17
Een aantal weken terug met deze meid gekamerd. Wat ze deed was ok maar alles een beetje plichtmatig. Tevens probeerde ze met de tijd te sjoemelen. Het was al wel laat op de avond, of als je wilt vroeg in de morgen. Ik weet niet of ze moe was, de klik ontbrak of dat ze een mindere dag had. Ondanks haar mooie ogen en dat ze haar excuses aanbood voor het zich vergissen in de tijd zal een herhaling er niet snel meer inzitten.