Volledige versie bekijken : Undercover in Nederland
rob45
19 oktober 2014, 21:35
Nu op SBS6 !
illegale prostitutie in Nederland in opkomst.Cardates en parken.
Dames werken onder andere via sexjobs.
vrije jongen
19 oktober 2014, 22:06
Tja, interessant maar toch weer een hoop door elkaar.
- Loverboys, studentes die geld willen verdienen.
- De makers zien kennlijk niet in dat er een verschil is tussen PZC en NZC .
- meedoen aan een gangbang betekent dat je 110 klanten had die dag (ben benieuwd of onze gangbangers haar herkenden!)
Altijd jammer dat de makers niet even wat beter in het wereldje duiken.
PS op zich wel goed dat ze aan het begin duidelijk het contrast met de legale prostitutie maken. Al is het zacht gezegd wat dom het eerst "onbegrijpelijk" te vinden dat die meiden zomaar instappen... en degene die een chauffeur heeft, wordt dan meteen aan uitbuiting van een pooier gekoppeld.
Nibor76
19 oktober 2014, 22:23
110 klanten tijdens een gangbang.
Het zal in DL net zo mat zijn als in NL qua gangbangs.
Niet op komen dagen en met moeite 5 man op je kamer.
Het zal dus een van de grotere en commerciële gangbang partijen zijn (Saskia/spermapartie franchises) en het lijkt mij dat die hun zaakjes wel op orde hebben.
Misschien grootspraak van haar maar zeker niet onmogelijk 110, het kan zeer druk zijn als ik die verslagen lees maar wel gedeeld door vaak wel 5 of meer meiden.
Loverboys zul je altijd houden, ik hoorde toch wel neuken ook zonder :eek: maar weer geen prijs wel ergens 80 euro voor een cardate van wat zal het zijn 20 minuten en dan was 40 eurie voor haar. Ook niet slecht lijkt mij.
Die meiden lopen zeker een groot gevaar door bij iedere potentiele gek in te stappen.
Die hoerenloper hebben ze wel goed getypeerd, want iedere hoerenloper ziet er natuurlijk zo awkward uit :rolleyes:
MichelJ
20 oktober 2014, 19:21
Voor degene die het gemist (of geen SBS6) hebben: http://www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-nederland/videos/ICkR5jOlvlQl/undercover-in-nederland-aflevering-96
MichelJ
26 oktober 2014, 22:15
Dadelijk een nieuwe aflevering op SBS6:
AFLEVERING 97
In deze aflevering spoort het team van Alberto niet alleen zeer jonge minderjarige prostituees op, maar helpt hen ook. Ook zet Alberto alles op alles om de pooier van een van de meisjes aan te pakken, zodat hij zijn terechte straf niet kan ontlopen.
Vandaag om 21:30
Piet Plezier
26 oktober 2014, 23:04
Ik zit ook ff te kijken maar vind het maar een saai programma MJ.
Jansen
26 oktober 2014, 23:35
Undercover zou in Duitsland meer opleveren en ook in de Zuid Europesche landen daar worden jonge meisjes aan de kant van de weg gezet door hin pooiers uit het voormalig Oostblok.
Heb dit afgelopen zomer ook gezien aan de Italiaanse kust.
Ook bij diverse grote saunaclubs staan vaak auto's met pooiers die hun jonge meisjes niet af kunnen leveren bij de clubs ( vanwege hub ID kaart die vaak vals is of niet bij zich hebben ) deze willen best even met je mee de auto in.
Oplossing : deze meisjes gewoon binnen laten in de clubs en dan de politie bellen om ze te controleren en op laten pakken samen met de pooier.