PDA

Volledige versie bekijken : Lola (Roemeense)



cath.leen
21 oktober 2014, 07:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Lola (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:

cath.leen
21 oktober 2014, 07:52
Ik heb vrijdagavond (17.10.) LOLA gezien.
Wij zatten er met merdere beren an de tafel en zij kwam an de tafel naast ons.

Dat meisje wilde ik hebben! Wat een mooie meid.

Gisteren avond naar de villa, miesschien is ze er aanwezig. Ja, dat was ze. Maar ik heb ze alleen maar kort gezien als ze iets te drinken haalde.

Het was al naar 00:00 uur, da kwam ze bij de grote banken te zitten. Ze begon er met de fingernagels te verfen. Ik dacht al "shit", dat duurt te lang tot de verf zal droogen.
Omdat de Villa met 01:00 gaat sluiten moet ik er nu naar haar to.

Ik zat mij naast haar, even praaten (de verf was gelukkig al droog) een streelen, dan tongzoenen. Even uitgelegd, dat de tijd wel kort zal zijn voor de sluiting. Dus vlug naar de sleutel gevraagd.

Ik zal niet weeten of het steunen echt was, het hoorde zich wel echt aan. Dat meisje word nicht vocht, ze word heel nat.
Wat een lekker meisje.

Wij hebben niet de tijd opgelet. Het was er al naar 01:00 en wij zijn dan van der kamer af. De hele club was al donker. Nog even een afspaak voor de volgende kier gedaan.

(Ik weet niet precies de leeftijd of lengte, maar het zal wel bijna zo zijn, dacht ik)

Johnsonxxx
10 maart 2015, 22:19
Deze dame ontmoet tijdens de party. Bloedmooi en bloedgeil. Is inderdaad erg slank, 23 jaar. Blond halflang haar, beetje krullend.
Voordat ik haar meenam naar de kamer haar opgepikt in de bar met het verzoek ins Kino te komen. Daar even zitten smoezen en opwarmen, ik kon niet lamg wachten om dit lekkers mee te nemen naar de kamer.

Doet op de kamer met alles heerlijk mee, lekkere natte tongzoenen, zalige pzc beurt en afgemaakt na eerst een opwarmertje (pussyride). Terwijl ik haar ook lekker nat had gemaakt. Kortom: voor zo'n dame alleen al ga ik naar deze mooie club! ;)