PDA

Volledige versie bekijken : Johanna (Roemeense)

seksenfun
21 oktober 2014, 19:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Johanna (Roemeense)

Leeftijd

:

22 jaar

Taal

:

Duits (matig), Engels (matig)

Haarkleur

:

Blond

Haarlengte

:

Lang

Lengte

:

1.50 m - 1.55 m

Postuur

:

Slank

Tatoeage

:

ja

Lichaamsdeel

:

beide kuiten, opvallende (vlinders?)

Piercing

:

Onbekend

Lichaamsdeel

:

Cup-maat

:

B

Siliconen

:

Nee

Kleur ogen

:

Groen

Herhalingsgevaar

:

https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs

:

50 euro

Tijdsduur

:

30 minuten

Service

:

NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren

Extra info

:

- tongzoenen net voldoende (naar mijn hoge maatstaven)
- pzc: geweldig!
- nmc: nog geweldiger.

Begint niet voor 19:00 te werken.

Waarom zouden de dames niet tongzoenen in Amnesia? Een zondag, minder mannen, meer vrouwen, duidelijk je voorwaarden stellen of niets in de pocket, zoiets hè, zo moet je dat doen.

vrije jongen
14 juni 2015, 11:34
Opvallend genoeg zei ze mij 26 te zijn... voor de rest veel overeenkomsten met SeF. Tongzoenen matig als zei bovenop is (of je zit of zo), maar best goed als je het initiatief neemt (gold eigenlijk voor alle dames in GP). Kontje mag ook gevingerd worden. Ik vond het neuken tamelijk standaard...

satanic surfer
7 november 2015, 10:11
26 jaar, 1 jaar in GP aanwezig, doorgaans pas vanaf 18 uur. Mooi blond meisje die weinig tot geen interactiezucht kent, "miss Valium" is haar koosnaampje bij de kenners van het huis, daar kon ´k me wel in vinden. Presales koddig en zonder noemenswaardige intimiteit. Voorleven in Laufhauser in Dtsl gedurende 2 jaar en dat zit er toch ingebakken vreest ss stellig. Niet-rookster overigens voor de fans van het genre doch tongzoenen behoren niet tot haar servicepakket, althans niks die naam waardig dus dat scheelt bottom line noppes qua nonroken. PZC degelijk doch weinig variatierijk met handinzet dabei, Eierlecken geen orthodoxe aangelegenheid leek het wel. NMC on top niet mogelijk, in missio boring en doggy hooggekanteld bekken enzo, bilan: na 28 minuten van de kamer zonder vochtverlies, simpelweg not interesting. Komisch is dat geschmats en licht gekreun tijdens het blasen an sich dat ook staccatogewijs was in die zin dat er om de 14 seconden een soort van overpeinzingmoment zichj leek meester te maken van dit moppie, goh, de ramenattitude. En al helemaal tijdens het neuken na flutschiaanval met een verschrompelende minimedewerker die de ernst van de zaak inzag en terugkroop richting bierbuikafdakje, handje aan de gummi enzo, pff. Rein optisch een mooi meisje, skills en effort helaas onder de maat en dus mag er geen sprake zijn van enigerlei herhalingsgevaar. Laat ze maar snel weer ergens een kamertje huren in wandelareas.