Volledige versie bekijken : De zin voorbij
Iamlonely
25 oktober 2014, 20:58
25 oktober 2014
Even is de zin voorbij,
Ik wandel een club uit en ben niet direct blij.
Vroeger verliet ik tenten in extase,
nu hoor ik alleen in mijn kop het klagen.
Klagen van de meiden en de beer,
Want vroeger verdienden of kregen ze zoveel meer.
Ik naaide meer Roemeense, dan menig Roemeense Romeo,
maar tegenwoordig is het toch vaak maar zozo.
Misschien is de gewoonte geslopen in mijn kop,
Want zelfs met mijn favo's vind ik het niet meer echt top.
Maar ik weet één dag kom ik er weer bovenop!
Ik zag de laatste weken dingen die ik niet wil zien,
en vroeg me af is er niet meer misschien?
Ben jij nou zo blind dat je het niet ziet?
Complot theorieën, pooiers, all inclusive.
Of zie je het gewoon liever niet!?
Soms ging het nog wel op de kamer,
dan ging het even flink los.
Dan zakte het weer naar mijn ballen,
en begon het weer te malen in mijn kop!
Ik moet gewoon even rusten!
Even geen lubi, geen pizda, helemaal niets!
Voorlopig lijkt het me heerlijk.
En begint het te vervelen, dan weet ik een medicijn.
Dan stap ik in mijn auto en zal er binnen no-time zijn!
Want ook zonder mij zullen de tenten blijven bestaan en geloof me Iamlonely die zal vast nog weleens gaan!
Bluebear
25 oktober 2014, 23:04
Hhmmmmm...................Clubverzadiging! Een nieuw fenomeen voor de doorgeneukte ijsbeer. Werk aan de winkel voor de therapeuten onder ons. Ik heb er ook wel eens last van, maar als ik er eenmaal ben is het weg.
8903
Zultbroek81
26 oktober 2014, 15:28
Er is maar 1 middel tegen verzadiging en dat is een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
Ik heb daar geen last van omdat ik er geen genoeg van kan krijgen maar ik ga 1x per week naar een clubje.
er zijn ijsberen die 3,4 dagen in de week in een club zitten.
Dat kan dan snel gaan vervelen.
En als het verveeld ga je toch wat anders doen.
Er is ook een topic over steden trips bijv.
maar dan kun je er ook wel vannuit gaan dat de gemiddelde beer hier even gaat kijken of er toch geen ramen of club in de buurt is.
Is het ook echt club verzadiging of gewoon een schreeuw om aandacht?
Ik vind het overdreven,welke man verveeld zich nu in een club vol met mooie dames?
Als je er bijna woont kan ik me voorstellen dat het je tegen de borst stoot.
En dat je er even weg wil omdat het teveel word net als de dames die er werken.
Een saunaclub is een stukje ontspanning het is niet de bedoeling dat je als ijsbeer ook een kamertje huurt :)
Je kunt komen en gaan waneer je wil.
Ik snap niet dat je tegen je zin in een club gaat zitten,niemand zegt dat je daar moet zijn.
Blijf dan gewoon weg.
Groet ,spank
phoenix
26 oktober 2014, 15:45
rondje fietsen kan ook he, vraag maar aan banana een fiets is beter dan niets!, ik ga bewust niet te vaak..., beetje dollen hier is ook leuk...zo nou ga ik eer een stukje wandelen
Picasso 1
26 oktober 2014, 16:21
25 oktober 2014
Even is de zin voorbij,
Ik wandel een club uit en ben niet direct blij.
Vroeger verliet ik tenten in extase
Bij de reacties van de afgelopen maand zou je zo'n bericht eerder uit mijn pen verwachten.
En zeker niet van Iamnotlonely, het is immers nog maar anderhalve week geleden dat hij nog vol enthousiasme schreef...
13 oktober 2014
Heerlijke gepassioneerde seks, waarna wij elkaar nog even masseerde. Het was inmiddels half elf en tijd om eens naar huis te gaan. We namen liefdevol afscheid van elkaar en ik was nu uitermate bevredigd! Ik kan er de hele week weer tegen aan, ten minste in ieder geval de maandag is gelukt!
@ picasso1 gisteren was het andersom. Yippie nog meer leuke, lieve, geile Roemeense servicekannonen!
Afsluitend...
en geloof me Iamlonely die zal vast nog weleens gaan!
Tot binnenkort. :biggrin:
hitman
26 oktober 2014, 16:22
Er is hier een soort Oktoberfest in de stad, bier in pullen en Duitse muziek, is ook leuk.
Soms was ik wel eens 3 keer in een week in een club, en soms ook 3 maanden niet.
Goedemorgenallemaal
26 oktober 2014, 19:27
En vandaar gaat bergmas graag eens op ontdekklingsreis om ons van andere geneugten des levens op de hoogte te bregnen.
Ik ben op zich niet clubmoe, lekker clubben en neuken,wat wil ik nog meer? Nou, makkelijk reizen.
Vaak verlaat ik een club geheel voldaan, maar die laatste paar kilometer voor ik thuis ben knaagt het, was die paar keer neuken wel de moeite van het anderhalf uur heen en anderhalf, of nog langer zoals vandaag, uur terug gaan waard?
Dan helpt een recensie schrijven wel eens, wat was er goed, wat niet....
Jansen
26 oktober 2014, 19:46
Ja en maar schrijven dat er minder ijsberen in de clubs komen,waarbij iedereen denkt dat zijn club niet goed draait.
Het ligt dus aan de wintermaanden van de ijsbeer depressie maanden de bladeren vallen van de bomen en het vel valt van de ijsbeer ?
Ook ik heb met dit fenomeen te doen en ga ook veel minder nu (niet omdat Louana er niet is omdat ik dan toch wel ga ) maar heb minder zin om met de auto naar Duitsland te rijden of Roermond waar de sfeer er een beetje uit is om
daar mijn avond te door brengen en dan eventueel even een kamer bezoek te doen.
Nee Baekenlandplein is zelfs te ver weg ( 4 km ) van mijn kantoor, en Antwerpen waar ik toch ook 2x in de week langs het skw kom ook niet.
Laat me wel weer overhalen door Big30 maar ook hij heeft niet zo'n behoefte om te gaan.
Het PHG gevoel van 2004 tot 2008 is een beetje weg toen ging het om de gezelligheid van ook beren onder elkaar.
De dames van toen zijn ook niet meer hetzelfde op een enkele dame na zoals Loredana en enkele andere die dit niveau halen.
Dus ben bezig met andere hobby's en vrienden waarbij mijn veelzijdig werk ook een deel uitmaakt.
Bluebear
26 oktober 2014, 19:47
Pffffff.............De blaadjes vallen weer van de bomen. Koekkoek!! :eek: :biggrin:
Goedemorgenallemaal
26 oktober 2014, 21:40
Pffffff.............De blaadjes vallen weer van de bomen. Koekkoek!! :eek: :biggrin:
Dat is helemaal waar, maar dat doet er in mijn geval iet echt toe, ik heb er al langer last van.
Iamlonely
26 oktober 2014, 22:32
Verblijfadres, 26-10-2014
Ik schreef gisteren in een opwelling de zin voorbij! Er is geen woord van gelogen, want de zin is echt even voorbij! Er kwamen reacties van verschillende ijsberen o.a. Spankoow die zich afvroeg of het een schreeuw om aandacht was? Nou, beste Spankoow ik kan je verzekeren dat is het zeker niet. De afgelopen jaren zijn tropen jaren geweest zonder enige onderbreking van vakanties gewoon werken en clubben.
Nu ben ik voor mijn werkzaamheden circa 260 dagen per jaar onderweg op deze aardkloot. Van de 105 dagen die overblijven vul ik er een goede 65 met het bezoeken van clubs. Gemiddeld doe ik per clubbezoek 2 tot 3 kamergangen in tijd variërend van een half uur tot maximaal 3 uur. Hierdoor deel ik per jaar de lakens met circa 100 dames. Dan blijven er nog 40 dagen over voor feesten, bruiloften, begrafenissen, partijen en administratie. Een redelijk eentonig leven dus met spaarzame sociale contacten.
Er zijn een handvol echte vrienden en natuurlijk heel veel mensen die je overal ter wereld ontmoet, een paar dagen mee optrekt en ze daarna soms maanden weer niet ziet. Ik kan goed tegen alleen zijn en toch blijft iets me trekken naar clubs. Ik ben in mijn leven met grote regelmaat teleurgesteld in de liefde en heb me allang verenigd met het idee eenzaam en alleen door het leven te gaan. Ik ben dus niet op zoek naar een vriendin ook één van de redenen waarom ik buiten de clubs zelden date met zeg maar normale vrouwen. Eerlijk als ik ben als ik eens met een scharrel in bed beland zeg ik verwacht van mij niks. Ik vind seks reuze leuk, maar relaties daar heb ik een hekel aan! Dus niet bellen, appen, sms’en facebooken. Dat blijkt op de een of andere manier voor de meeste toch lastig te zijn.
Ook ontving ik een bericht van Willem2 met daarin een adres en de mededeling hier kunnen ze je vast helpen. Ik vond het wat mysterieus, maar besloot als een goede Noord-Koreaan de opdrachten van de grote leider maar op te volgen! Ik stapte in mijn auto en redelijk nerveus reed ik na circa 45 minuten een groot donker bos binnen. Via een slingerweg bereikte ik een afgelegen huis wat mij deed denken aan het kasteel van Dracula.
Met het lood in de schoenen beklom ik de traptreden en klopte op een grote houten deur. Het was al wat schemerdonker en er sprong zowaar een lampje aan. Met een piepend en krakend geluid waarvan de rillingen me over de rug liepen werd de deur op een kier geopend. Een oude grijze vrouw in een lange rok met daarover een kookschort keek mij argwanend aan door de kier . Wat moet je sneerde ze me toe. Willem2 heeft me gestuurd antwoorde ik beduusd. Het ijs leek gebroken bij het noemen van de naam van onze grote leider en de deur zwaaide open. Ze heette me van harte welkom en nodigde me uit plaats te nemen in een schommelstoel bij de haard.
Ze stelde zich voor als Eucalypta moeder alle hoeren en drukte mij op het hart vooral niet verlegen te zijn en vrijuit te praten. Schaam je nergens voor zei ze veel ijsberen gingen je al voor Badslippers, Ace2, Wijze Grijze, Joop Slim, RPlover, Megaboob, NLNU en nog een hele rits waar ik de namen allang weer van ben vergeten. Ik nam plaats en ze schonk een raar uitziend brouwsel in een glas en bood het me aan. Drink hier maar van zei ze geruststellend het zal je goed doen. Begin maar gewoon te vertellen bij het begin zei ze en zo vertelde ik haar over mijn eerste avonturen in het oude Yin Yang.
Tijdens ons gesprek veranderde de vrouw tegenover mij in een uitermate aantrekkelijk schepsel. Ik wreef eens een keer door mijn ogen. In niets leek ze meer op de oude lelijke heks die de oude houten deur had geopend. Was het de drank, de schommelstoel of de warmte van het knapperende haardvuur wat mij deed hallucineren of was het echt. Tegenover mij zat een aantrekkelijke donkerharige schoonheid met reebruine ogen, met eindeloos lange benen, een zandloperfiguur en een volle c-cup. Ze droeg een korte zwarte rok en een maagdelijke witte blouse waarvan inmiddels de bovenste twee knoopjes geopend waren en waardoor ik een kleine inkijk in haar decolleté kreeg als ze haar glas van het lage bijzettafeltje nam.
Waar ging het mis? Vroeg ze belangstellend. Ik vertelde haar over mijn kameravonturen, hoe ik van club naar club reed en dacht me ergens een beetje thuis te voelen om bij een volgend bezoek te concluderen dat het toch niet zo was. Hoe ik millenka’s hexenhausje mis in PHG, dat het in de Villa Vertigo ook veranderd is en niet meer naar mijn zin. Ik na de verbouwing in Living Room geen geile kino meer kan vinden om me af te laten zuigen. In Haus Pantera het serviceniveau tanende is en de tranen welde op in mijn ogen. Ik begon te snikken en het ergste is nog dat ze op het forum schrijven dat Babylon zo goed bezig is en daar heb ik me nog nooit thuis gevoeld schreeuwde ik uit. De schoonheid stak haar armen uit en ik legde als een kleinkind mijn hoofd op haar schouder en snikte het uit.
Toe maar zei ze, laat het maar los. In Golden Time is het ook niks en zoek ik alleen maar naar die oude villa topper. Als ik er ben is ze er nooit en ik zou haar graag nog eens terug zien snikte ik. De rest van de dames klagen alleen maar, maar de service is niet meer op het niveau van jaren geleden. Als ze wat harder zouden werken voor de centen en goede service zouden verlenen kunnen ze nog steeds een bovenmodaal loon verdienen daar ben ik van overtuigd. In Yin Yang deelde ik van de week een kamer met een aardig mokkel, maar die zat onder de blauwe plekken. Op aanraden van Picasso1 ben ik eens in Magnum gaan kijken. Gevarieerde line-up werkelijk waar, maar ook echte top service vond ik hier niet. Ze liet me los en zei we drinken er nog eentje, het komt wel goed.
Ik nam een slok en vertelde haar over wat ik lekker vind op de kamer. Allereerst wil ik de pan helemaal leeg likken en daarna moeten ze mij op oorlog sterkte pijpen. Rubber erom en dan neuken in diverse standjes, met passievol tongzoenen om te eindigen in doggy! Het was er eigenlijk uit voor dat ik er erg in had en ik keek even naar de prachtige brunette of ik mijn hand nu niet overspeeld had. En op wat voor type vrouwen val je dan? Vroeg ze mij terwijl ze door haar prachtige bruine lokken streek. Ik kreeg een beetje een kleur en mompelde verlegen nou zoiets als jou! En welke nationaliteit moet ze dan hebben? Maakt me niet zoveel uit, als ze maar geil is antwoordde ik onbeschaamd.
Ze lachte en stond op uit haar stoel en stak haar hand naar me uit. Kom eens met me mee zei ze met een ondeugende glimlach op haar gezicht. Weet je waar jij last van hebt? Nee als ik dat wist dan was ik niet hier zei ik. Verzadigde sneeuwballen riep ze uit en dan is er maar één medicijn. Samen liepen wij de piepende krakende houten trap op en kwamen uit bij een badkamer. Op haar hoge hakken liep ze de badkamer binnen en zette de regendouche aan. Uitdagend duwde ze haar kontje naar achteren en trok haar rokje iets omhoog zodat ik zicht had op haar witte zijden string. Verbouwereerd stond ik in de deuropening en ze keek speels over haar schouder of mijn blik op haar gericht was.
Ze ging onder de regendouche staan en als snel zag ik de contouren van haar borsten en keiharde tepels door haar witte blouse. Ze streelde haar borsten en liet een hand onder haar rokje glijden. Haar natte bruine haren plakte aan haar gezicht en ze spreidde haar benen en wreef over haar witte zijden string. Mijn paal was inmiddels keihard en ze wenkte mij! Ik wist niet hoe snel ik me van mijn kleding moest ontdoen en sprong bij haar onder de douche. Ik keek haar diep in haar prachtige reebruine ogen en rukte alle knoopjes van haar blouse. Na een vluchtige tongzoen likte ik via haar nek naar haar borsten. Ik kuste haar prachtige borsten en likte rond haar keiharde tepels terwijl ik haar rokje van haar middel probeerde te krijgen. Ik zakte door mijn knieën en trok haar kletsnatte string opzij.
Ze zetten haar handen op mijn hoofd en trok mij aan mijn haren naar haar kletsnatte poes. Ik hoorde haar zuchten en steunen en likte door haar kletsnatte lipjes. Mijn tong vond haar klit en tergend langzaam begon ik rondjes rond haar klit te likken. Ze streelde inmiddels haar borsten en kneep in haar keiharde tepels. Lik me riep ze en ik ging steeds sneller over haar keiharde klit. Mijn tong ging sneller en sneller over haar klit en liet ondertussen twee vingers in haar kletsnatte kutje glijden. Ze begon onrustig te draaien met haar bekken en terwijl mijn vingers haar G-spot stimuleerde zoog en likte ik zachtjes aan haar klit. Heftig begon ze te trillen en ik voelde haar sappen in mijn bek stromen. Mmmh heerlijk!
Het water liep nog steeds over haar prachtige lichaam, ik streelde haar borsten en gaf haar een diepe tongzoen en nu jij zei ze terwijl ze mij met de rug tegen de muur van de douche zetten. Ze zakte door haar knieën en ze duwde liefdevol mijn keiharde paal omhoog richting mijn navel. Ze kraste met haar nagels over mijn ballen om daarna met haar tong erover te likken. Tergend langzaam likte ze over de volle lengte van mijn paal naar boven om hem daarna in één keer diep in haar warme geile mond te laten verdwijnen. Even liet ze hem uit haar mond glippen en zei ondeugend ik zal jou eens van je sneeuwballen af helpen om hem daarna weer volledig in haar keel te laten glijden. Neuk mijn keeltje maar flink moedigde ze me aan en ik stootte mijn bekken sneller en dieper naar voren. Ik voelde het zaad borrelen in mijn balen en ze keek me geil aan en stak haar tong uit. Give it to me baby….en dat deed ik! Het zaad droop langs haar gezicht en over haar borsten en ze likte mijn keiharde paal helemaal schoon.
We gingen onder de douche uit en ze keek op de klok. Het is al laat zei ze blijf je slapen? Hoe kon ik na zo’n geweldige geile pijpbeurt anders dan daar mee instemmen! Het werd de meest passievolle en geile nacht in mijn leven en uiteindelijk vielen wij voldaan en uitgeput in slaap! Ik werd wakker door de eerste stralen ochtendlicht en schrok me kapot! In mijn arme lag de oude vrouw met het kookschort die de deur voor mij had geopend. Ze probeerde mij een zoen te geven, maar ik wende mij gezicht af. Wat is er vroeg ze? Hebben wij gisteren en vannacht samen? Vroeg ik twijfelend. Ja antwoordde ze resoluut. Ik sprong uit het bed en raapte vluchtig mijn kleren bij elkaar! Ik wou weg en wel zo snel mogelijk. Het zelfde gevoel als in de clubs maakte zich van mij meester. Kom eens hier riep ze naar mij.
Ik zette mij op de rand van het bed en ze legde liefdevol haar hand op mijn knie. Het is allemaal een illusie jongen net als in de clubs. Je ziet wat je wil zien en als je niet te veel nadenkt is het een prachtige wereld. Maar je bent te veel geweest en eraan gewend geraakt. De drank die wij gisteren dronken schakelt je hersenen tijdelijk uit. Hierdoor laat je je meevoeren in de vaart der volkeren. Ik zal je een flesje meegeven, maar je mag hem pas over een maandje gebruiken en tot die tijd mag je ook geen clubs bezoeken. Ik stemde er mee in en ze trok een ochtendjas aan liep met me mee naar de voordeur. Doe de groeten aan Willem2 zei ze terwijl ze de houten piepende krakende voordeur opende. Ik kreeg nog een vluchtige zoen en daalde de trappen af en viel vermoeid in mijn auto. Ik startte de motor en keek nog één keer naar het Dracula kasteel. De voordeur zwaaide open en de oude vrouw rende als een 18-jarige hinde de trappen af onderweg naar mijn auto. In haar handen had ze een zakje en ik opende het raam van mijn portier. Nog een zakje bonbons voor Ace2 zou je die voor hem mee kunnen nemen. Natuurlijk lieverd antwoordde ik en reed via de lange slingerende bochtige weg het donkere bos weer uit.
Jansen
26 oktober 2014, 23:41
Het heeft bij Wijze grijze ,badslippers en megaboob niet erg geholpen.
Dus droom maar lekker verder. :biggrin:
NB100
27 oktober 2014, 01:25
Leuk geschreven en herkenbaar.
Misschien is het door het vallen van de bladeren, maar toch. In het begin is het spannend en leuk. De dames zijn mooi en geil en hebben allemaal zin in je.
Nu...
Ik zit in n club en heb al 30 x 'baby', 'schatzi', 'waar ga je heen?', 'zoek je mij?' Beantwoord met een valse glimlach en een vriendelijke groet. Drie dames uitgelegd dat aandringen en vragen waarom ik niet met hen op kamer wil gaan contraproduktief is en het geklaag van een paar oude bekenden aangehoord over slechte verdiensten, zieke familieleden en meer weinig erotiserende gespreksonderwerpen.
Beetje bankhangen en rondkijken: de verliefde beer en zijn dame die blijkbaar ook al uitgepraat zijn tegen elkaar. De glimlach van een dame richting een potentiele klant gevolgd door rollende ogen als ze zich omdraait naar haar vriendin. De joviale aangeschoten kerel die n halfnaakte dame zit te 'poken' om aandacht te krijgen terwijl ze met haar vriendinnen praat. Mannen die geschenkjes bij hebben en mannen die beledigingen naar de dames hun hoofd slingeren. Mannen die de dames op een voetstuk plaatsen en anderen die gewoon wandelende neukpopjes zien.
Af en toe een gesprekje met een dame die erg veel interesse heeft in alles wat je te vertellen hebt. Tenzij je te snel aangeeft niet op kamer te zullen gaan...
Beetje wellness, hapje eten.
Dan de dame waarmee je vorige keer op kamer was. En uiteraard was je zo goed, dat ze graag nog meer wil. Ze heeft je met n andere dame gezien. Geen probleem uiteraard, maar ze kijkt wel wat droevig. Of je haar nummer wil? Spreekt makkelijker af en dan moet je niet door de club dwalen om haar te zoeken. Minder kans dat n andere dame je oppikt.
Wie missen we nog? Het stille muurbloempje dat altijd wat droevig is en zichzelf haat omdat ze deze job doet. Wedden dat ze verliefd gaat worden op een eerzame/eenzame beer die wat respect toont?
Volgende keer andere club, andere mensen, zelfde verhaal.
Maar het is ook meer: Die dame, die er echt zin in heeft. De dame die je cynisme doorprikt op zo een manier dat je nog gelooft dat ze klaargekomen is. Toffe gesprekken met medeberen. Even de buitenwereld vergeten.
Het is een verslavend en fascinerend wereldje en ik denk dat weinigen, die het echt geproefd en beleefd hebben, het definitief de rug kunnen toekeren.
Goedemorgenallemaal
27 oktober 2014, 09:45
Het is niet alleen het clubbezoek op zich, Misschien heeft het wel te maken met de voortgang der jaren.
Ik was ooit bang dat mijn ervaringen me steeds veeleisender zoude gaan maken, ik heb wet gangbangs bezocht (doe ik nog steeds) en gossie stel je nou toch voor dat je niet meer zonder dat spektakel kunt. Of dat ik alleen nog maar plezier kan hebben in gelegenheden waar alle dames naakt rondhuppelen? Onlangs eens voor de lol een zeer softe SM sessie gedaan, uit neuwsgierigheid en om eerlijk te zeggen het was wel lollig (ze had zelden meegemaakt dat iemand de hele sessie zo'n geamuseerde grijns op zijn gezicht bleef houden, de lol werd extra groot ( voor mij dan) toen ik met een paar vlotte polsbewegingen uit de boeien los kwam) maar mijn ding zal het niet worden. En dan gaat vanzelf de vraag komen "ga je niet te veel eisen? verwachten? Kun je straks nog wel lol hebben van gewone sex? Die zin in normale sex voorbij?
Nee hoor, onlangs gewoon weer eens een avondje sex gehad met een vriendin, je hebt wel eens dat dat zo komt he, zij vrij, ik vrij. Niks geen super GFE, geen PSE. Geen speeltjes, geen anderen er bij. Gewoon normaal een hele nacht bij elkaar en een paar keer sex. En wat een ervaring was dat. Lekker ontspannen.
van lotje gekrikt
27 oktober 2014, 11:19
Nu ben ik voor mijn werkzaamheden circa 260 dagen per jaar onderweg op deze aardkloot.
Tegen mijn gewoonte, maar even serieus: Als je veel onderweg bent, met name in het buitenland: Neem er een 'vriendin'.
Gewoon een dame die je onderhoudt, die officieel daar je vriendin is maar waar je niet al te vaak langs hoeft. Eens per maand een paar dagen is maximum.
Dat is de ideale afwisseling met de clubbezoeken. Ik heb ook in de clubs vaste dames maar het is heel anders als een betaalde vriendin.
Het is wel duurder, maar dat lijkt me bij jou het probleem niet te zijn. Ideaal is natuurlijk een secretaresse in het buitenland aan te nemen, als je de mogelijkheid hebt. Iedereen (daar) weet natuurlijk wat haar echte functie is, maar... nou en?
Het is weer heel wat anders, qua seks weet de dame wat er verwacht wordt dus beste GFE EN PSE ervaring die je kan hebben en daarna zijn de lossere contacten in de clubs ook ineens weer veel leuker.
Goedemorgenallemaal
27 oktober 2014, 20:57
Je moet het ook niet groter maken dan het is, iedere hobby heeft wel eens een dipje.
Een amateurvoetballer heeft ook wel eens geen lol in de training of staat zonder al te veel plezier, louter uit plichtsbetrachting, in het veld . Iemand die graag tuiniert denkt ook wel eens "ik heb vandaag geen zin blad op te ruimen". Iemand die graag kookt wil ook wle eens liever bij de vetbakker op de hoek langs gaan. Zonder dipje zou het maar een sleur worden
Bluebear
27 oktober 2014, 20:59
Je moet het ook niet groter maken dan het is, iedere hobby heeft wel eens een dipje.
Een amateurvoetballer heeft ook wel eens geen lol in de training of staat zonder al te veel plezier, louter uit plichtsbetrachting, in het veld . Iemand die graag tuiniert denkt ook wel eens "ik heb vandaag geen zin blad op te ruimen". Iemand die graag kookt wil ook wle eens liever bij de vetbakker op de hoek langs gaan. Zonder dipje zou het maar een sleur worden
Maar ik wil wel scoren! :biggrin:
Picasso 1
27 oktober 2014, 21:09
Een dipje???? Man, de crisis van de jaren dertig valt totaal in het niet vergeleken met het dieptepunt waar vele clubs al een tijd geleden in zijn beland!
phoenix
27 oktober 2014, 21:13
ik ga gewoon niet zo vaak , dat helpt een stuk bij zin...en de ramen tja das echt verleden tijd, ook wel fijn eigenlijk, nooit meer drang om daar nog naar toe te gaan, tenzij ik er toevallig inde buurt ben, maar dat gebeurt bijna niet meer..., tja en duitsland is gewoon ver he, voor ieder eweek...
Piet Plezier
27 oktober 2014, 21:18
ik ben blij dat ik niet in een dipje zit.
Picasso 1
27 oktober 2014, 21:31
ik ben blij dat ik niet in een dipje zit.
Bij jou is alles ohne dipje. :rofl:
Ace2
27 oktober 2014, 22:27
Verblijfadres, 26-10-2014
Ik kreeg nog een vluchtige zoen en daalde de trappen af en viel vermoeid in mijn auto. Ik startte de motor en keek nog één keer naar het Dracula kasteel. De voordeur zwaaide open en de oude vrouw rende als een 18-jarige hinde de trappen af onderweg naar mijn auto. In haar handen had ze een zakje en ik opende het raam van mijn portier. Nog een zakje bonbons voor Ace2 zou je die voor hem mee kunnen nemen. Natuurlijk lieverd antwoordde ik en reed via de lange slingerende bochtige weg het donkere bos weer uit.
Dat komt goed uit, want de laatste tijd zat ik nog wel eens zonder. Maar een tip: neem er zelf ook eentje als je over een maand weer gaat. Je voelt je jong, krachtig en supergeil door. Het werkt gegarandeert. Althans dat zeggen die meisjes waarmee ik naar de kamer ga en 25 euro toeslag betaal.
Piet Plezier
27 oktober 2014, 22:32
Bij jou is alles ohne dipje. :rofl:
99 van de 100 keer wel ja.;)
Goedemorgenallemaal
28 oktober 2014, 09:57
Maar ik wil wel scoren! :biggrin:
Kijk, da's nou de ware topper, scoringsdrang , ook in een dipje.. Maar, ik heb het ook meegemaakt zowel met wandelen als met sport, een score tijdens een dip voelt toch wat minder lekker.
Een dipje???? Man, de crisis van de jaren dertig valt totaal in het niet vergeleken met het dieptepunt waar vele clubs al een tijd geleden in zijn beland!
Dat is iets anders dan onze hobbydipjes , dat is professioneel.
Iamlonely
28 oktober 2014, 15:06
8925
Gaan ze GVD heel de omgeving deze borden plaatsen! :-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Picasso 1
28 oktober 2014, 15:25
8925
En voor klanten die daar in trappen is na één bezoek meteen de zin voorbij.
Bluebear
28 oktober 2014, 16:06
8925
Gewoon ritueel verbranden d.m.v. kokenden oliën ende verwijderen tot niet meer leesbaar. Het moeten niet teveel ijsberen worden. Serieus waar, ik maak bijna nooit slapende honden wakker. Onze schatjes zijn van ons en niet van Jan Rap en zijn maat. Bekijk het maar en zoek je eigen stukje jachtgrond. ;) :biggrin:
P.S. Net als de meeuwen in Nemo. Mine, mine, mine!!!
http://www.youtube.com/watch?v=H4BNbHBcnDI
Iamlonely
28 oktober 2014, 16:53
Inmiddels jaagt happy toch al een dikke 45 min van huis!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Bluebear
28 oktober 2014, 18:10
Inmiddels jaagt happy toch al een dikke 45 min van huis.
Het grappige is dat veel mensen denken dat het om een echte sauna gaat. Ook dat groot stuk spandoek in de wei na Weert van Sixsens. Saunaclub All-in staat erop. Ja, en? Staan Joep en Miep Droogneukert op de stoep voor een fijn dagje uit. Wie hadt dat nou gedacht? LOL. Het begrip saunaclub is in Nederland nog niet zo doorgedrongen. Geloof me maar. Altijd weer die Autodrop, het zou verboden moeten worden. :rolleyes:
Big30
28 oktober 2014, 19:36
Het grappige is dat veel mensen denken dat het om een echte sauna gaat. Ook dat groot stuk spandoek in de wei na Weert van Sixsens. Saunaclub All-in staat erop. Ja, en?
Ik zag het spandoek toevallig afgelopen weekend ook staan, vrij groot iets van 5*3 meter en als opschrift ik dacht alleen "Saunaclub Sixsens World of Pleasure" en het adres. Ik vroeg me toen ook af wat zal de ome Joep en tante Mien denken als ze dat spandoek zien!
Geen idee wat men daar zoal voor gedachten bij heeft in Nederland bij het begrip saunaclub of FKK. In Roermond zie je ook wat reclame voor saunaclub YY, denk dat de gemiddelde inwoner van Roermond wel een idee heeft wat met saunaclub wordt bedoeld.
Picasso 1
28 oktober 2014, 20:13
Er gaat wel veel realiteitsbesef vanuit wanneer de huidige clubs adverteren met 'sauna' in plaats van met 'sex'.
NB100
29 oktober 2014, 10:48
voor de melancholische beren:
http://www.youtube.com/watch?v=ArZ2Pyp1rbE
This is the furthest I will go.
Never the same again.
The vile path calling me,
the day I ran from life again.
If I win this one time,
it will still be the end of me.
My belief that nothing ends well.
This is the end for me.
Day and night heart was uneased.
Broken will frozen smile.
Riding on, heart pumping tears.
Day and night I walk alone.
Bones rotting in the earth,
like your secrets
that you long kept from me.
But blood weighs more than silence.
Broken words, shards in your mouth,
cut deeper than any wound.
Broken vows will never be the same.
Lies like the viper's bite.
Goedemorgenallemaal
29 oktober 2014, 17:52
DIverse clubs klagen toch over terug lopende omzetten, misschien denkt er een club of twee, drie rijker te gaan worden van een reguliere sauna/wellness...
Ik hoop wel dat ze dat ons duidelijk van te voren laten weten want dat zou maar rare misverstanden geven...