PDA

Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense)

seksenfun
28 oktober 2014, 21:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Isabella (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Allicht wel ergens een piercing en tatoe.

seksenfun
28 oktober 2014, 21:33
De dame zit heel erg vaak ergens op de achterste sofa's van SS. Linksachter als je via de kino naar de bar wandelt. Vaak omringd met een of meerdere vriendinnen. Tegenwoordig zit ze zowat de gehele dag te praten met een blonde dame met normaal figuur. Het valt erg op dat ze vaak al vroeg aanwezig is en dan inderdaad in de club naar de hemel staart (als ze niet aan het babbelen is met haar vriendin of het doen en laten van anderen gade slaagt) en wacht op de prins op het witte paard. Deze dame heeft iets waar struise wat jongere mannen met vele tatoes op vallen. Isabella weet dat. Door de band wordt ze dus maar in de late avond actief. Ze drinkt dan voornamelijk actief gratis sterke drank. Als iedereen genoeg op heeft, verdwijnt ze dan kort of langer op kamer (meestal kort). Op deze manier verdient zij duidelijk haar geld. Ze vindt het goed zo en daar is niets op aan te merken. Toch heb ik ze ook al met een oude man een hele dag weten vertoeven, knus tegen hem aan. Wie dus een mooie prijs wil betalen voor een hele dag, kan haar ook krijgen. Wie van een typische Roemeense houdt en daar sowieso voor valt, gaat haar zeer knap vinden. Misschien wel de knapste van de club. (Met typisch Roemeens bedoel ik: zeer slank, A-cup, lang loshangend zwart haar in frou-frou-tje, bruine ogen, klein rond strak kontje en niet groot.) Het is niet de eerste keer dat ik verneem dat haar service "klote" zou zijn.
Door de band zoekt ze ook niet snel contact met de mannen (gezien wat ik daarnet schreef logisch). Zelf zegt ze me nooit goedendag maar ik zeg altijd goedendag tegen haar en dan zegt ze kort goedendag terug. Meer contact hadden we nog nooit. Tot eergisteren. Eergisteren was het rustig in de club, weinig mannen. Door de dag genomen 20 ongeveer. Isabella werd echter niet genomen. Van de gehele dag niet. Ze was dus omstreeks half negen 's avonds nog maagd. Ik speel graag spelletjes en ging dus met veel plezier (en een beetje gemaakte arrogantie) een sapje drinken in haar nabijheid. Ik moest wel opvallen want op haar vaste stekje (linksachter) zaten enkel dames, geen mannen. Lang bleef ik niet zitten, met opzet. Ik liep weer weg, weer met wat show. Een halfuurtje later kom ik weer in de bar en Isabella zit nog steeds op haar stekje met haar vriendin (te kletsen). Ik was ondertussen in de sauna geweest en was toe aan rust. Met een bank tussen ging ik languit liggen, hoe langer hoe meer wat uitdagender. Vanuit mijn ooghoeken had ik al gezien dat ze het niet kon laten om een paar keer naar mij te kijken, langer dan enkele seconden. Op een gegeven moment kijk ik recht in haar ogen. Niets is onnozeler dan zo naar mekaar te blijven staren, zonder wat te zeggen natuurlijk. Isabella zegt niets maar zoekt voor het eerst in maanden zelf contact. Op haar heel eigen manier natuurlijk. Ze beweegt wat met haar hoofd, korte kleine schokkende beweginkjes. Weet je niet wat dat wil zeggen dan? Ga je mee naar boven? Wie mij beter kent, wil hier niet lezen dat ik dan (ook zonder woorden) mijn hoofd lichtjes op en neer zou schudden. Ik beweeg niet met mijn hoofd maar maak een doodgewoon kom-gebaar met mijn handen. Ik had absoluut niet verwacht dat Isabella nu ineens bij mij zou komen zitten. Toch deed ze dat direct. Geen twijfels. Als je haar sterke drank trakteert, wil ze graag langdurig op je schoot kruipen. Bij mij bleef het bij langs me komen zitten. Eigenlijk klikte het direct, hoewel er nog nooit een klik was. Ze was grappig, ze was lief. Ze verraste me zeer positief. Het was maar van korte duur want van seconde één stond ze allicht te popelen om de kamervraag te kunnen stellen. Die kwam dan ook maar ik antwoordde negatief. Toen was alle interesse in mij meteen verdwenen. Ze vroeg enkel nog waarom ik haar dan geroepen had. Als antwoord op haar "hoofd"vraag. Allicht vond ze die vijf minuten een verschrikkelijke verloren tijd. Is het dan 1 - 0 voor mij? Ze was wel zo sympathiek dat ik haar zei dat ik een andere keer wel eens met haar wil gaan seksen. Zou ze dit geloven? Zou ze dit onthouden? Zou ze volgende keer spontaan naar me toe komen, met de directe kamervraag, "want dat had je beloofd"?
Kijk, ik ben ook niet gek (en dat had ze nu toch al moeten weten). Isabella verdient van de gehele dag nog niet de inkom voor morgen, er lopen amper mannen rond en plots geraakt ze geïnteresseerd in een man die al op leeftijd begint te komen (en haar vader kon zijn) en geen tatoes heeft. Je houdt het trouwens niet voor mogelijk maar wat ik dus al wist, vertelt ze dan nog zelf ook aan mij toen ik nee zei. Ze zei me dat ze nog geen enkele kamer had gedaan en dus geen geld had om morgen de inkom te betalen. Helaas is het voor Sinterklaas nog wat te vroeg. Ik zal tegen dan nog eens langs komen want diep vanbinnen in haar hart... ze verdient de zak niet :smoke:.

Kwakje
21 november 2014, 20:24
Wat seksenfun hierboven geschreven heeft is zeer herkenbaar. Bijna zelfde verhaal, wat heen en weer teasen en ze wacht af tot je haar het hof komt maken. Op zeker moment dan toch samen op een bankje terecht gekomen en inderdaad de sleutelvraag kon niet snel genoeg komen. De boot nog even afgehouden. Het werd me al snel duidelijk wat me te wachten staat (beperkte service). Isabella ziet er zeer mooi uit en soms ben je in de mood om gewoon een knap poppetje bij op de trofeeën kast/lijst te zetten. Dus 5 minuten later maar naar de kamer.
De service beperkte zich tot pmc en nmc maar beperkt tot missio en zij on top. Op zeker moment kwamen we in een houding te liggen wat iets afweek en ze maakte de opmerking 'dit heb ik nog nooit gedaan' met nog geen 2 seconden daarna 'dit gaat wel 20 extra kosten' nog even dacht ik dat het een grap was maar heb haar toch maar duidelijk gemaakt dat er niets extra inzat.
Isabella probeert hier en daar snel wat extra mee te scoren. Gewoon laten merken dat je er niet mee akkoord bent en dan kraait ze er ook niet meer over.
20 minuten op kamer vooraleer het zaakje afgehandeld was en dan maar zo snel mogelijk van de kamer. Het kan haar niet snel genoeg gaan.

Wie een snelle simpele wip wilt met een knappe meid zit goed bij haar maar als je een beetje een degelijke service verwacht kom je bedrogen uit.
Bij het beperkte presalen was ze wel fair tegen mij en maakte me duidelijk dat het geen full service gaat worden.

seksenfun
22 november 2014, 17:37
Wie een snelle simpele wip wilt met een knappe meid zit goed bij haar maar als je een beetje een degelijke service verwacht kom je bedrogen uit.
Bij het beperkte presalen was ze wel fair tegen mij en maakte me duidelijk dat het geen full service gaat worden.

Een Roemeense die je geen rat voor de ogen draait. Zeldzaam! Misschien is dat een goede reden om eens in haar gezelschap te zijn op kamer? Nee, alle gekheid op een stokje, je betaalt toch geen € 55 inkomgeld in een saunaclub en de reiskosten er naar toe om dan tegen ongeveer € 110 een vijftiental minuten op kamer te zijn. Dan ga je toch gewoon veel beter naar een ramenbuurt, in je buurt :smoke:.

Eddy_V
22 november 2014, 23:02
Een Roemeense die je geen rat voor de ogen draait. Zeldzaam!

Ben je nu helemaal van de radden besnuffelt?!

seksenfun
12 januari 2015, 21:29
Samen met haar hele kliek, onder andere Selena, was zij opmerkelijk afwezig afgelopen zondag :smoke:.

dennisw
12 januari 2015, 22:42
Samen met een rondborstige vriendin haar recent gespot in Magnum

cassenoisette
17 januari 2015, 12:36
To be confirmed, but it seems she could be Corina(21 years) in Magnum.

seksenfun
19 januari 2015, 20:44
Samen met een rondborstige vriendin haar recent gespot in Magnum

:heul:

Big30
20 januari 2015, 20:43
To be confirmed, but it seems she could be Corina(21 years) in Magnum.

But not the same as this girl?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35844-Corina-(Roemeense)&highlight=corina

cassenoisette
20 januari 2015, 22:16
Nope, i don't think so.
She is hanging around with her friend Patrizia(ex-Selena 6S?), offering to make trios.
You can change her name with CORINA.

pipette
1 februari 2015, 01:00
En gisteren was Corina, sorry Isabella in het SS terug...

cassenoisette
1 februari 2015, 15:09
Yes indeed, quick move.

Champollion
5 december 2015, 02:50
[B]Postuur[/B ]Zeer slank

Terug in Sixsens met een paar kilo. Zeer slank is ze niet meer :eek:

veata Mea
14 december 2015, 10:00
Inderdaad en met haar zusje. heeft er iemand al met haar gekamerd?

veata Mea
20 december 2015, 19:14
Kan mij iemand vertellen of zij de afgelopen dagen in de club was.. Ik ben namelijk erg van haar gecharmeerd. Ik heb er in de afgelopen zeven maanden goed leren kennen en zelfs bij haar op bezoek geweest in Roemenië. Isabella is erg jong maar helemaalniet dom. Zij weet wat ze wil en dat weet ze bij andere erg goed te bespelen.

Gesendet von iPad mit Tapatalk

Kwakje
21 december 2015, 21:50
Afgelopen vrijdag was zij samen met haar zusje in de club. Zelf vind ik het twee lekkere diertjes. Isabella heb i, reeds een keer geprobeerd en dat was een tegenvaller. Nu dan maar het zusje. Is met een grote ontgoocheling afgelopen. Ben haar naam vergeten, maar zal toch een draadje over haar openen. Moest iemand de naam weten?

veata Mea
23 december 2015, 09:41
Ze zijn beide inderdaad beeldmooi, maar pas met hun op...
Haar naam is in de club catarina

veata Mea
25 december 2015, 23:08
Nieuws. Isabella gaat de club verlaten en is vanaf zondag bij Yin Yang!
Onder het motto nieuw is onbekend, zullen velen waarschijnlijk spijt krijgen van een service.

veata Mea
2 januari 2016, 10:53
Alle eerste beste wensen voor 2016. Om het jaar goed te beginnen. Had ik besloten om met een vriend naar een club te gaan. Aangezien niet alle clubs geopend zijn op 1 januari, kwamen bij terecht in Düsseldorf bij de Magnum. Ik was nog nooit eerder in deze club geweest. Bij binnenkomst kreeg ik een goede indruk en was ik benieuwd wat ik verwachten kon.

Nou wat gegeten te hebben en een half uurtje sauna, zijn we gaan relaxen en hebben we gekeken naar de meisjes die er rond liepen. Nou heb ik begrip, dat er rond deze tijd van het jaar niet alle meisjes aanwezig zijn. Maar in zo'n grote club waar zij adverteren met altijd 100 meisjes aanwezig, was ik een beetje teleurgesteld. Er waren hoger uit 25 dames aanwezig.

Opvallend waren twee bekende gezichten aanwezig. Het was Isabella en Gaby die van SS waarschijnlijk naar de Magnum zijn verhuisd.

Een kamer gang was nauwelijks mogelijk er waren zoveel gasten en in verhouding te weinig dames. Na enkele biertjes gedronken te hebben en nog wat rond gehangen in de bar, hebben we besloten om 2.00 uur weer naar huis te gaan. Persoonlijk vind ik de opzet van de SS en de YY vele malen beter en mooier. Mijn bezoeken aan deze club was uit nieuwsgierigheid en ik zal niet snel meer voor deze club kiezen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Flyerke
6 januari 2016, 22:08
Van mijn part mogen ze daar blijven Sixsens onwaardig:frown:

veata Mea
7 januari 2016, 13:27
[emoji106]

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Big30
7 januari 2016, 14:40
NB ik ga er vanuit dat deze dame nog steeds in Magnum werkzaam is, of was het slechts een kort uitstapje en zit ze weer in Sixsens?

veata Mea
7 januari 2016, 15:09
Inderdaad, daar werkt ze 'meen ik me te herinneren' onder Corinna of Korinna?

veata Mea
9 januari 2016, 00:38
Je mag haar terugplaatsen naar SS, ze is gewoon weer in de Sixsens, samen met haar zusje..

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

wervelwind
7 februari 2016, 21:15
Zeer zeer slecht. Ik heb voor mijn bezoek wat reviews doorgelezen en had deze naam moeten onthouden als "not to do". Hoort dit werk niet te doen. Totaal geen beleving/illusie/passie, schooien om extra uren en als klap op de vuurpijl wou ze 50 euro extra "omdat ze jarig was".

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

v1234
8 februari 2016, 02:28
Haha,ik denk dat deze dame elke week jarig is.

wervelwind
8 februari 2016, 07:19
Haha Ik denk dat ook. Heb haar uiteraard niks extra gegeven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Breezahlover
16 juli 2017, 10:39
Deze dame is door Satanic Surfer in AcaGold gespot. Mooie meid, maar ongeïnteresseerd. Ik zie haar vertrek niet als een verlies voor Sixsens.

v1234
12 mei 2018, 20:09
iemand een idee waar deze dame nu zit?

Caracol
21 mei 2018, 15:46
Gesehen hatte ich sie vor gut 4 Wochen im Club Venus, Hamminkeln. Sie scheint noch dort zu sein.
Gruß Caracol

cath.leen
24 mei 2018, 17:54
Ik snap niet echt, warom deze 'Isabella' hier onder GALLARDO staat.

Wat ik weet: Er is sinds einige tijd een dame met de naam 'Isabella' in de Club Venus. Als ik dit hier lez weet ik niet of het de zelfde dame is?

De 'Isabella' in Venus is 24 jaar oud, heft twee tatoage op haar buik (vlinder op een kant van navel en rose op andere kant)

Was erder wel in Aca Gold

Ze heft een zus, maar die is minder dan 18, dus wel nog niet in een club an het werken.

Is dat de zelfde?

gustave_dekker
27 juni 2018, 15:36
Aber ist sie noch immer da?

cath.leen
28 juni 2018, 21:25
Aber ist sie noch immer da?

ja

hvdk52
4 juli 2018, 20:01
Inderdaad wat cath.leen schrijft kan ik bevestigen.Ik heb vorige week met haar gekamerd en herken niets van de negatieve opmerkingen die hier neergepend zijn.
Zij geeft een meer dan 100% GFE!!!!Herhalingsgevaar kan eindigen in verslaving.
Als ik een advies mag geven:Deel dit item op in twee delen.

sam1011
5 juli 2018, 13:46
wat vreemd zit op de site te kijken naar de aanwezigheidslijst van de dames maar niks iemand een idee ?

mentholbear
2 januari 2019, 16:15
Kwa leeftijd kan dit de Isabella zijn waar ik een matig kamertje mee had in Sixsens. Ze was correct, maar op service gebied matig. Verder ook zus die in de club werkt, maar zei dat ze niet elders heeft gewerkt. Ook heeft m'n Isabella siliconen. Dus weet niet 100% zeker of het dezelfde Isabella is.

Het helpt ook niet dat in Sixsens meerdere dames met dezelfde naam kunnen rondlopen...

mentholbear
3 januari 2019, 01:37
. Verder ook zus die in de club werkt,

In SS zou die zus Irina heten. Is het wel deze Isabelle, ik twijfel :confused:

v1234
8 maart 2019, 12:30
waar is deze dame nu?

rakkertje12
8 maart 2019, 13:20
Isabella werkt in venus nu.

de denker
9 maart 2019, 14:15
nu.

Ik heb het vermoeden dat het in deze gesprekken niet steeds over dezelfde Isabella gaat. De Isabella van Venus in Hamminkeln werkt daar al vanaf het begin. Is een wat bescheiden en vriendelijke dame met prachtige (wel wat hangende) en heerlijke tieten en een lekkere kut. Ik heb een aantal maal van haar kunnen genieten. Haar pijpkunst is echt geweldig. Wat ik jammer vind is dat het tongen niet echt van harte gaat. Ze doet het wel, maar liever niet.
Het is een vaste kracht bij Venus, die een hoge standaard van service heeft.

cath.leen
9 maart 2019, 18:35
Ik heb het vermoeden dat het in deze gesprekken niet steeds over dezelfde Isabella gaat. De Isabella van Venus in Hamminkeln werkt daar al vanaf het begin.

Nee, ze werkt er niet sind het begin. Ze is in het loop van laatste jaar bij gekomen.

(In begin was Catalea onder de naam Isabella werkzam in Venus)

v1234
10 maart 2019, 21:09
Ik heb het vermoeden dat het in deze gesprekken niet steeds over dezelfde Isabella gaat. De Isabella van Venus in Hamminkeln werkt daar al vanaf het begin. Is een wat bescheiden en vriendelijke dame met prachtige (wel wat hangende) en heerlijke tieten en een lekkere kut. Ik heb een aantal maal van haar kunnen genieten. Haar pijpkunst is echt geweldig. Wat ik jammer vind is dat het tongen niet echt van harte gaat. Ze doet het wel, maar liever niet.
Het is een vaste kracht bij Venus, die een hoge standaard van service heeft.

klopt de oorspronkelijke isabella van ss heeft zeker geen hangende tieten. heeft wel een slechte service,maar misschien wel een van de mooiste dames ever in een saunaclub.
ik denk dat velen het hier over een andere isabelle hebben

explo
11 maart 2019, 11:27
Hoi,

Afgelopen woensdag heb ik met een dame die zich Isabella noemde, er leuk uitzag en uit Roemenie kwam in saunaclub Venus een heerlijk half uurtje gehad ...
Ik herken dus het gemopper hierboven niet ...
Geen last van upselling, ze nam de tijd (maar ja er was ook geen andere beer in de club) ... Ze vertelde wel ziek geweest te zijn van het eten in SS?

E.

de denker
16 maart 2019, 08:29
Gisteren een heerlijke sessie gehad met Isabella. Weer lekker in de kino. Deze meid heeft zo’n heerlijk BJ, dat is echt volop genieten. Leuke meid ook, maar blijft jammer dat het tongen zo voorzichtig is.

de denker
31 maart 2019, 16:07
Gisteren een heerlijke sessie gehad met Isabella. Weer lekker in de kino. Deze meid heeft zo’n heerlijk BJ, dat is echt volop genieten. Leuke meid ook, maar blijft jammer dat het tongen zo voorzichtig is.

Nu ik de foto's van Isabella op de site zie krijg ik wee veel zin in haar. Deze geweldige dame blijft een echte favo van mij. Hoop dat ik me komende week vrij kan maken voor een trip naar Hamminkeln. Wow Isabella, tres bella!

de denker
1 april 2019, 07:09
31945

de denker
3 april 2019, 05:55
31950
31951
31952

de denker
3 april 2019, 05:57
https://www.freiercafe.sex/attachments/dscf4426-jpg.8056/

de denker
3 april 2019, 06:05
Wat is ze mooi

de denker
3 april 2019, 06:06
https://www.freiercafe.sex/attachments/dscf4422-jpg.8052/

hollanda
9 april 2019, 15:37
Samen met Kim mijn TOPPERS !!!

The Turbanator
23 augustus 2019, 11:52
Isabella has been in the club for a while and comes across as quite a quiet young lady. Good couch time getting to know each other and I really liked the size of her breasts in comparison to her body and I felt that the room would be good. Very nice kissing, gentle and tender followed by a fine slow and relaxing Blowjob. I let her continue on for an extended period of this. Sex started in Missionary and then onto Doggy as I wanted to watch her large tits move in the mirror. Afterwards I got her on top and had her ride me to a very satisfying climax. A little bit of after sex talk and she really is quite pleasant to talk to. No rush and I would be keen to repeat in the future.

Face – Very pretty girl in her mid 20’s

Hair – Long Brunette

Eyes – Nicely made up and quite sparkly

Tits – Nice size C/D, responsive to the touch and lovely to feel.

Arse – Nice with no fat at all, felt good to the touch

Pussy – Quite fleshy but smooth and tasted very nice.

Body Overall – quite slim with lovely big tits – I like!

Kissing – Nice GFE type kissing

BJ – Varied speed and technique. Especially good when in slow, relaxed mode

Ball Work – none supplied

Fingering – allowed light fingering

Cunni – very tasty and quite responsive

Cowgirl/Reverse – Good in both positions and was nice to play with her big tits in CG.

Missio – Took it well and engaged nicely with kissing

Spoon – not tried

Doggy – Enjoyed pumping into her

Finish – Cowgirl

Extras – Standard set with standard pricing but not for me.

Time/Cost – 1hr/100E

Summary – A very nice session with a girl who clearly knows about customer satisfaction.

Rating – 8/10

Engagement after the room – Chatty and smiley

Repeat? – Yes

WANDELAAR5
3 juli 2021, 17:33
Gisteren in Prime Velbert een trio gedaan met Isabella en Marianna. Draadje kan hier blijven, want de dames zijn direct terug gegaan en wachten de heropening van Venus af. Die discussie over welke Isabella het is zal ik hier laten rusten, ik heb het over de dame die nu een paar jaar in Venus werkt en die duidelijk op de site van Venus dames staat. Ze is nu geblondeerd. Haar borsten zijn een cup C en hangen maar een beetje. Ze zijn wat ongelijk van grootte. Haar kussen is inderdaad helaas te terughoudend. Ze steekt haar tong vrij ver uit, maar vermijd lippencontact. Marianna was mijn barokkar aan het verwennen, terwijl ik Isabella zoende. Omdat dat dus wat te terughoudend was heb ik haar gevraagd boven mij te komen zitten, zodat ik haar kon beffen. Dat was heerlijk! Daarna gewisseld en zij mij pijpen, terwijl ik Marianna befte. Haar pijpen is redelijk, maar ik was op de kamer met Marianna en dan verbleken haar orale kwaliteiten toch vergeleken bij die van Marianna. Het neuken is dan weer heel lekker, vooral als je een beetje (voorzichtig) haar borsten kneed. Voor mij geen herhalingsgevaar vanwege het matige zoenen, maar het is verder een heel aangename dame.

The Major
20 augustus 2021, 18:32
Vandaag na de Coronaperiode voor het eerst weer naar een Saunaclub geweest en gezien mijn vroegere ervaringen was Venus wel mijn eerste keuze. Ik kwam even naar elven binnen en Isabella was de eerste dame die haar opwachting maakte. De slanke look met de juiste proporties (dus zonder nep overgedimensioneerde voorgevel) heeft altijd mijn voorkeur....Aangezien er al een paar andere beren binnen waren en ik niet de hele dag kon blijven maar gelijk de stoute schoenen aangetrokken. Ik had hier op de site al begrepen dat het erg druk was en de verhouding dames vs. beren soms ietwat problematisch is op dit moment....
Mijn toppers van voor Corona (Deborah als absolute nummer 1) zijn er niet meer of nu met vakantie, dus gaan met die banaan....
Als er een klik is ben ik ook gelijk een liefhebber van flink pannenkoeken; aangezien ik 3,5 uur met haar op de kamer was durf ik wel te zeggen dat er zeker een klik was. Prima GFE sex met een dame die ook voldoende brains heeft om een tussen de sessies door een goed gesprek mee te hebben; dat heeft ze zeker met Deborah gemeen. Niet het type voor een PSE, maar daar zat ik vandaag ook niet op te wachten.....Voor mij absoluut herhalingsgevaar....

fervent
1 september 2021, 15:31
Vandaag in Venus gezien.

Dalton
13 september 2021, 10:44
Vandaag in Venus gezien.

Geen blond haar had deze dame die al 3 jaar in VENUS werkt.

WANDELAAR5
14 september 2021, 14:20
Ze is nu in ieder geval weer gewoon een brunette :)

mentholbear
16 maart 2022, 03:49
Heb haar regelmatig in Venus gezien, maar altijd genoeg andere alternatieven gehad dat ik nooit contact met haar heb gemaakt.
Na wat aansporing kwam het er vandaag dan uiteindelijk van. Venus service niveau was op orde, maar miste toch een klik ofzo, waardoor het voor mij bij een redelijk kamertje bleef voor 50p30.

Wedge2
2 april 2022, 14:47
Isabella is een prima meid om gewoon normale zaken mee te doen, ze was nr 4. van de dag en was toevallig vrij. Het was al wat later op de dag en het aantal ijsberen was flink toegenomen, vandaar ik besloot Isabella te vragen om me te vermaken voordat ik wellicht nog een kamer met een aanbeveling van Patjax zou nemen.

Op de site staat dat ze 18 jaar is, dat is ze absoluut niet, maar ze mag er best zijn. Eigenlijk was dit kamertje wel zozo, de service was prima, niets super geks maar ook niet super enthousiast. Praten doet ze niet heel erg veel maar ik heb niet het idee dat het aan haar engels ligt. Kan ook zijn dat ik niet zo'n prater ben.

Leuke meid, redelijke ervaring.

schoolmeester
15 mei 2022, 16:42
Vandaag een kamer gehad met deze dame.
Haar service was goed en correct.
Met name haar zuigkracht is zeer goed, ik ging nog net niet zweven !
Leeftijd van de dame schat ik op 30 jaar.
Ontbijt was ook goed geregeld met broodjes, knakworst, gebakken ei, brie, boterhamworst etc.
Ze zien me hier nog wel een keer terug.

Groet, schoolmeester.

pietpotent44
15 mei 2022, 17:14
Isabella is een prima meid om gewoon normale zaken mee te doen,

Op de site staat dat ze 18 jaar is, dat is ze absoluut niet, maar ze mag er best zijn.

Dat is het mooie he. Dat vrouwen in seksclubs nooit ouder worden. Kijk op een willekeurige website, en ze zijn op hun 35e nog steeds 18 :biggrin:

Husky
16 mei 2022, 15:12
Omtrent de leeftijd van Isabella heeft Schoolmeester en Wedge2 wel gelijk,ken haar al van een andere club en dat was lange tijd terug:)
Dus de tijd heeft letterlijk en figuurlijk stil gestaan voor Isabelle!

Dalton
16 mei 2022, 18:48
Wanneer je aan haar tieten begint te sabbelen weet je zeker dat ze noet zo jong meer i.