Volledige versie bekijken : Het doel van dit forum
Dalton
2 november 2014, 01:40
Deze ijsbeer heeft altijd gedacht dat dit forum bestemd was voor ijsberen die elkander helpen en hier met het tikken elkaar af en toe op de kast jagen.
Maar ook informatie aan elkaar doorspelen van de clubs en de dvp's,het begint hier steeds meer op de telegraaf te lijken.
Hier wordt tevens weer een leuk verhaaltje door een moderator getikt wat ergens in de vorige eeuw gebeurd is en dus niet relevant voor deze tijd.
Het staat tegenwoordig in iedere krant en op tv de welbekende mensenhandel.
Voor onze regering is dit een manier om overal in het land de prostitutie te verbieden en de hoerenlopers eens flink aan te pakken vooral als ze een gedwongen hoer hebben liggen neuken.
De hoeren-buurten worden massaal dicht gegooid en zo kunnen de toeristen die hier voor de bootjes,spijkerbuurt en de amsterdamse grachten kwamen mooi thuis blijven.
De regering moet dan tenminste zorgen dat deze gedwongen dvp's een bord voor zich dragen waar op staat IK WORD GEDWONGEN OM MET JOU TE NEUKEN,anders kunnen we niet zien en vooral niet aan hun mooie ogen en knappe snoetjes dat ze gedwongen worden.
Hier ligt weer een mooie baan voor onze moderators om te achterhalen of de dvp's gedwongen worden of niet en wanneer dat zo is eventjes hier op het forum te vermelden welke clubs in duitsland zulke dvp's hebben binnen gehaald want dan kunnen we die clubs mooi links laten liggen.
Niet alleen de centen van clubs aanpakken voor het vermelden van hun naam hier op dit forum maar ook even kijken of de dvp's wel uit vrije wil werken in de clubs.
Zoals ik hier lees zijn ze toch in sommige clubs te vinden de moderators en dan is het een koud kunstje om even te kijken of ze niet gedwongen worden.:wand::hammer::angryfire:
phoenix
2 november 2014, 01:44
Dalton ik heb ook een topic geopend , daar kun je zowel verhalen over dwang als geen dwang opschrijven, dan is het ineens een stuk genuanceerder, anders komen er alleen maar jank verhalen en lijkt de wereld inderdaad alleen maar verrot.....
Dalton
2 november 2014, 12:24
Dalton ik heb ook een topic geopend , daar kun je zowel verhalen over dwang als geen dwang opschrijven, dan is het ineens een stuk genuanceerder, anders komen er alleen maar jank verhalen en lijkt de wereld inderdaad alleen maar verrot.....
Deze wereld is al verrot zelfs het goede voedsel kan niet meer verbouwd worden omdat de korst van onze aardkloot steeds schraler wordt en alles zit al vol met fijne snippers plastiek,zelfs de dieren die we opeten zitten daar vol mee.
Het gaat me ook niet om de dvp's die gedwongen worden maar het forum begint steeds meer op de telegraaf te lijken met af en toe nog eens een leuk verhaal ertussen.
En de telegraaf staat ook hier op de laptop waarom alles overhevelen,hier moeten die mooie verhalen weer terug komen wat de ijsberen in de clubs meemaken en hoeveel dvp's MINIME nu al zc heeft geneukt maar niet dat gezeik wat hij nu steeds doet om zijn club BABYLON zo te prijzen.
Wanneer ik graag zc neuk dan zoek ik wel een RTC club op daar kost het ook nog eens weinig of de dvp die het zc doet in een club daar zijn er genoeg van maar hier wordt door de meeste ijsberen altijd zo vroom gedaan dat ze altijd met neuken.
Vergeet dat maar want het is juist omgekeerd iedere ijsbeer,behalve die paar uitzonderingen,neukt graag zonder daarom schiet ik vaak heel hard in de lach wanneer er weer een verhaal verteld wordt dat de dvp eerst een condoom om zijn lul doet voordat hij het grotje ingaat.
Niemand geloof je meer wanneer je 400 km rijdt om een wip te maken bij een dvp mc.
Waar zijn die mooie verhalen gebleven die een ijsbeer meemaakt op de kamer en niet een stuk uit een boek na vertellen maar gewoon wat je zelf meemaakt dat is leuk en vooral wanneer een condoom in de fik vlieg wanneer je met een roemeense aan het rampetampen bent.
Piet Plezier
2 november 2014, 12:36
Ja dat vind ik ook de grootste onzin topics worden geopend.
En goed gekeurd door de admins.
Laat het hier gewoon een hoerenforum blijven
Badslippers
2 november 2014, 13:05
het forum begint steeds meer op de telegraaf te lijken met af en toe nog eens een leuk verhaal ertussen.
Ja dat vind ik ook de grootste onzin topics worden geopend.
Of keihard modereren en al die zooi schrappen of een soort van spam filter dat je die "Topics" kunt negeren. Helaas werkt dat "Thread & Forum Ignore List (https://www.ijsberenforum.com/forum/profile.php?do=editthreads)" script niet goed. Misschien dat ik dat ooit eens ga herschrijven. Helaas te weinig tijd voor en, ik ben bang, te weinig php kennis.
Piet Plezier
2 november 2014, 13:08
Of keihard modereren en al die zooi schrappen is.
Dit is de beste oplossing badslippert.
Bluebear
2 november 2014, 14:09
Of keihard modereren en al die zooi schrappen of een soort van spam filter dat je die "Topics" kunt negeren. Helaas werkt dat "Thread & Forum Ignore List (https://www.ijsberenforum.com/forum/profile.php?do=editthreads)" script niet goed. Misschien dat ik dat ooit eens ga herschrijven. Helaas te weinig tijd voor en, ik ben bang, te weinig php kennis.
Het zou zomaar eens kunnen dat het interessegebied en omspanningsvermogen van vele ijsberen verder reikt dan verhaaltjes van: "Ik parkeerde mijn auto op de volle parkeerplaats, betaalde mijn eintritt en trok mijn berenvel aan"etc. etc.! Gelukkig ben ik gezegend met een sociaal leven en ben ik niet blind gefixeerd van wat er verder in deze wereld gebeurd en plaats vindt. Als ik met mijn berenmaten in de club sta te keuvelen gaat het echt niet continu over wat er allemaal om ons heen loopt.
Als je je zo stoort aan dit soort topics, lees het dan niet. Quite simple!! Nieuwe topics voorkomen ziektes als "Braindead". Daar zie ik er soms al genoeg van in de club. Blijf open staan voor andere dingen.
Uw brein is als een parachute, het werkt alleen als het open is. En, Badslippers, dat hoef ik jou toch niet te vertellen, he.
Dalton
2 november 2014, 14:28
Wanneer je de maatjes van je in een club moet opzoeken ben je zeer eenzaam buiten de club.
Altijd gedacht dat een saunaclub met dvp's er was om je lusten bot te vieren,gezellig kletsen met andere mensen is iedere kroeg in nederland goed en zo kan je de entree nog eens goed besteden.
Vertel me maar eens waarvoor dit forum geopend is misschien begrijp ik het dan een beetje meer.
Bluebear
2 november 2014, 14:35
Wanneer je de maatjes van je in een club moet opzoeken ben je zeer eenzaam buiten de club.
Altijd gedacht dat een saunaclub met dvp's er was om je lusten bot te vieren,gezellig kletsen met andere mensen is iedere kroeg in nederland goed en zo kan je de entree nog eens goed besteden.
Vertel me maar eens waarvoor dit forum geopend is misschien begrijp ik het dan een beetje meer.
Oh, mijn beste Dalton, speelt de kortzichtigheid je weer parten of heb je je bril weer niet op? Ik open mijn relaas met te vertellen dat ik gezegend ben met een sociaal leven en niet blind gefixeerd ben van wat er verder in de wereld plaats vindt. Ik zou zeggen open je voordeur en ga naar buiten, want volgens mij is er een Bingo in het buurthuis. Altijd leuk om mensen van je eigen leeftijd te ontmoeten. :rolleyes: :biggrin:
phoenix
2 november 2014, 14:45
ik denk dat belangen, interesses en voorkeuren op dit forum zeer divers zijn, echter bluebear de heftige en grenzeloze seksavonturen die wij hier met elkaar delen door erover te 'posten' is voor de meerderheid van de mensen die hier komen geheim.Daarin heeft Dalton wel degelijk een punt, velen zullen dat geheim meedragen tot het graf. Eenvoudig weg, omdat wij met zijn alle zitten opgescheept met waarden van onze voorouders die diep in onze lichamen zijn gegraveerd en in wetten zijn vervat die weer zoals van ouds met een christelijke barmhartigheid tot de kelders en kerkers van het het vaticaan worden terugvoerd. Wij zijn allen machteloze pionnen die maar moeten afwachten of de moderne kruisiridders van de tijd gans europa weer terug kunnen brengen naar de moraal die een orde impliceert in de chaos van ons bestaan. Ondertussen bevinden wij ons in tussenruimtes van machten en belangen omgeven door muren die alles maskeren met list en bedrog. Vrij herkenbaar in de dierenwereld om ons heen waarvan wij menen ons te kunnen onderscheiden door een moraal van de decadenten van de macht. Vrouwen bevinden zich steeds vaker in die decadente positie waarin zij trachten die geheimen optie te breken, transparant te maken, om te zetten in wetten van een burgerlijke moraal , waarin ze alleen nog niet zo goed weten , wat er volgt, maar eerst als ware nihilisten zijn ze tegen en glunderen van trots dat ze bij die andere christelijke nihilisten mogen aanschuiven in de banken van zelfgenoegzaamheid.
Piet Plezier
2 november 2014, 14:50
Kan Zwarte Piet nog wel?
Undercover in Nederland
e one-liner/uitspraak van het jaar!
badslippert gaat een saunaclub beginnen en word vet rijk.
het grote bier topic
Film-scènes die je bij blijven
De wonderen van de schilderkunst.
De Stripboekenverzameling van Ace2
Nederlandse friet verovert Italië
.IJsberen slaan een Tennis balletje.
Live uit Venlo.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan met onzin topics
Toulouse-Lautrec
2 november 2014, 14:57
Nee, natuurlijk hebben we dat niet nodig, maar het is een nutteloze bijdrage voor een nutteloos topic....
Voor het zoveelste, recent door Big30 geopende nutteloze topic "Nederlandse friet verovert Italië" heb ik nog geen nutteloze bijdrage kunnen vinden.
Het aantal nutteloze bijdragen op dit forum is ongekend hoog en wordt gestimuleerd.
Of zoals Badslippers regelmatig aangeeft: Dit forum is er vooral voor de FUN.
Bluebear
2 november 2014, 15:04
Kan Zwarte Piet nog wel?
Undercover in Nederland
het grote bier topic
Live uit Venlo.
Beste Piet Plezier, je hadt me geen groter cadeau kunnen geven. Want ik ben even heel vlug naar deze topics gereist en wat schetst mijn verbazing en tegelijkertijd grote vreugde. U reageert ook ooit enthousiast op deze topics met leuke anekdotes en plaatjes. Is dit een vorm van hypocrisie? Nee, gewoon een enthousiaste ijsbeer die ook eens de lachers op zijn hand wil hebben.
Zo ziet u maar, niks menselijks is u vreemd. Ga zo door!! :rolleyes: :biggrin:
De volgende spreuk voor de hypocriete Sint slaat op mezelf:
8979
Piet Plezier
2 november 2014, 15:12
Je moet afentoe wat als je je eigen verveelt.
Maar het mag van mij allemaal geveegd worden.
En het forum gebruiken waar het voor is.
noglangnietuitgewandeld
2 november 2014, 15:57
Ach, wat me niet interesseert klik ik gewoonweg niet aan. Een onderwerp dat nog enigszins prostitutie gerelateerd is zal ik eerder aanklikken dan de meer neutrale onderwerpen. Friet met mayo in Timboektoe, auto's, bier, cola, voetbal, wieler- en andere sporten, zeldzame varens in de omgeving van Brüggen, ga maar door. Wie daar plezier in heeft moet daar vooral over schrijven, maar mij boeit dat niet. Het voortplantingsgedrag van de witgestreepte roodstaartwoelmuis daarentegen weer wel, want in dat geval wil ik weten of dat beest even polygaam is als het mannelijk deel van de homo sapiens. En zo ja of de vrouwtjeswoelmuis zich in natura laat betalen met verse slablaadjes of graankorrels, of dat ze zich maar gewoon heeft te schikken naar de luimen van de mannetjeswoelmuizen. Zo toch ook maar weer even wat onzin van me afgeschreven op een saaie zondagmiddag, waarop ik vanwege die klotejob niet eens naar een club kan. Maar aan de andere kant, hij brengt me ook wel eens ergens, dus wordt de schade altijd weer ingehaald.
Picasso 1
2 november 2014, 16:57
Kan Zwarte Piet nog wel?
Undercover in Nederland
het grote bier topic
Live uit Venlo.
Het wegvallen van "De Stripboekenverzameling van Ace2" zou de urgentie vergroten snel een netflix abbo te nemen.
Badslippers
2 november 2014, 18:05
Het aantal nutteloze bijdragen op dit forum is ongekend hoog en wordt gestimuleerd.
Daar heb je zeker een punt. Het viel me op dat je de laatste tijd behoorlijk productief bent met het quoten van nieuwsfeiten. Daar vermoedde ik al een stille oppositie achter.
Toevalligerwijs adviseerde ik W2 op een feestje in "Villa Marisol" al dat hij beter kan overschakelen naar een Viva (http://forum.viva.nl/) en/of Fokforum (http://forum.fok.nl/) opzet zodoende hij de bezoekersaantallen tot ongekende hoogte ziet stijgen (en zijn inkomsten vertienvoudigen). Hoeven we ook niet meer van die ellenlange recensies te lezen en volstaan een paar stompzinnige kreten om je in de discussie te mengen.
Gelukkig heb ik na lang zoeken een oplossing gevonden voor het probleem van de nutteloze "Threads". Elders zal ik daarover berichten.
Nu weer terug naar het onderwerp. Juiste bandenspanning schijnt ook goed te werken tegen brandstofbesparing en het voorkomen van verkeersdoden. Kan misschien nog onderbouwd worden door een TNO onderzoek. Elke maand een autoloze zondag bespaart ook brandstof en verkeersdoden evenals vermindering van de maximum snelheid op autowegen.
Tenslotte, ik heb ze er weer onder liggen. Nu maar wachten op de horrorwinter.
Teiresas
2 november 2014, 18:14
Persoonlijk vind ik dit een onzin topic...
Jansen
2 november 2014, 18:49
Persoonlijk vind ik dit een onzin topic...
Persoonlijk vind ik dat jij helemaal gelijk hebt, maar er zitten hier vele schrijvers die graag zelf een boek hadden willen schrijven en ieder topic belangrijk vinden, alleen al om onzinnige reacties te geven.
Er zitten hier ook Wim Kiefts en Rene van der Gijps tussen die zich zelf zo geweldig vinden dat ze niet lezen of luisteren naar anderen alleen maar hun mening of visie neerpennen en daarna alles afkraken wat anderen schrijven.
Clubs: die volgens hun de beste zijn en de andere zijn dan helemaal niets zelfs als ze er nooit geweest zijn.
Dames: die in hun ogen zo geweldig zijn dat andere absoluut niet mogen schrijven dat hun kamer sessie minder was met hetzelfde meisje (ze willen het liefst dan ook meteen weten wie het gedurfd heeft zoiets te schrijven).
AO: heerlijk toch maar ook hier voorstanders en felle tegenstanders (mensen maak je niet druk als hier een liefhebber over enkele jaren niet meer schrijft heeft hij ook bij de verkeerde dames AO gedaan.)
Winterbanden: haha elk jaar de discussie over het gebruik en diverse tabellen worden er bij gehaald gezellig toch maar bepaal zelf wat je voor banden gebruikt.
Miss ijsbeer: ook een topic waar mensen ruzie over kunnen maken.
Beste recensies: haha ook hier een aantal beren die elkaar bestoken met IM om te winnen of andere van een overwinning te houden ja hier zie je pas hoe mensen een hekel aan elkaar hebben.
Ik vind het allemaal wel leuk en maak me niet druk over de meningen dus dit Topic mag van mij ook wel blijven wel mooi om te zien dat steeds dezelfde ijsberen overal fel reageren.
Voor degene die het nog niet helemaal weet:
Ik ben Jansen en ga iedere week minimaal 1x naar een sauna club mijn favoriet is haha Ja Louana / Aida en die neem ik al 4 jaar mee naar de kamer als zei er is, dus staat mijn teller ergens boven de 80 denk ik.
Kom daardoor in de clubs waar zij actief is zoals PHG daarna GT even VV en nu weer in YY waar ik deze week ook weer zit.
Ze is vandaag terug gekomen van vakantie dus files naar Roermond.
Buiten haar pak ik af en toe Loredana in PHG die ik al 8 jaar geleden de eerste keer nam en daarbuiten elke week andere dames die er super mooi uit moeten zien.
Ik werk in Duitsland, België en Nederland en Luxembourg en reis daarbuiten de gehele wereld rond vanwege zaken en prive rijd ik in de winter op winterbanden en doe niet aan AO in de clubs, beste recensies interesseren me niet meer en wat andere schrijven ook niet, ik kom om te neuken en kies daar de mooiste dames voor uit.
Sjeufke
2 november 2014, 20:58
@ Jansen........GEWELDIG!!!!!!!!
Flipper
3 november 2014, 10:52
Nou,
Het is idd zo dat dit forum bedoeld is om ervaringen met dames te delen. Van oorsprong dus de goede met ook met name de slechte ervaringen. Het is goed om de ijsberen er eens af en toe aan te herinneren dat dit geen dagboek is voor slappe lulverhalen. Ook bepaalde helden saga's geschreven door, opa & co lijken me overbodig, hoe lachwekkend ze ook mogen zijn. Ben ooit eens getuige geweest van zo'n verhaal dat breed beschreven werd en mn conclusie was dat de schrijver toch wel een hele portie wiet gerookt moest hebben om zo'n misconceptie van wat er zich afspeelde te hebben.
Maar waar ik me echter bijzonder aan stoor nog erger dan de verhalen en niet relevante topics zijn:
1) Het aantal meelezers.. Mensen die nooit schrijven maar altijd meekijken.
2) Recenties over bezoeken aan transsexuelen etc die horen hier gewoon niet thuis.
3) Het stimuleren van de bovengenoemde lulverhalen d.m.v. vrijkaartjes.
Maar dat is het dan ook eigenlijk wel.. allemaal makkelijk op te lossen lijkt me :)
In navolging van Jansen:
Ik ben flipper, ik ben geen wipper.. maar met de tong rhein, vind ik dolfein!..
Naja rijmt bijna toch.. :biggrin:
Dalton
3 november 2014, 11:17
PATER JANSEN:Dames: die in hun ogen zo geweldig zijn dat andere absoluut niet mogen schrijven dat hun kamer sessie minder was met hetzelfde meisje (ze willen het liefst dan ook meteen weten wie het gedurfd heeft zoiets te schrijven).
Toch leuk dat je de hand in eigen boezem steekt.
Maar wie is dan de travestiet die je iedere keer weer meeneemt?
Toulouse-Lautrec
3 november 2014, 11:50
http://www.oudheidkundelichtenvoorde.nl/sites/default/files/zoekplaatjes/8027%20Lichtenvoorde%20breikransjegecompr.jpg
Breiclub HET IJSBERENFORUM - leuteren en meuten.
Teiresas
3 november 2014, 12:56
Nou,
Maar waar ik me echter bijzonder aan stoor nog erger dan de verhalen en niet relevante topics zijn:
2) Recenties over bezoeken aan transsexuelen etc die horen hier gewoon niet thuis.
Maar dat is het dan ook eigenlijk wel.. allemaal makkelijk op te lossen lijkt me :)
Zonder lezers geen schrijvers. En andersom. Ik zou echt niet weten waarom leden niet alleen mogen lezen. Sterker nog, van sommige leden zou ik dolgraag zien dat ze alleen zouden lezen en de pen zo diep mogelijk in de bureaulade lieten liggen.
Als een lid iets van waarde te melden denkt te hebben, dan is dat heel fijn, maar zo niet, dan mag ie van mij best alleen maar lezen. Ik vind het best.
Ja, al die recensies over transsen zijn inderdaad niet te harden. :confused: :confused::confused: Ik ben er eerlijk gezegd nog geen enkele tegengekomen hier, maar ook niet naar gezocht moet ik bekennen. Als ze er al zijn - en ik neem onmiddellijk van je aan dat dat zo is - waarom zou dat dan niet thuishoren hier? Wie bepaalt dat? Ik vind het best. Als het me niet interesseert lees ik het niet.
Ik heb de indruk dat doorgaans de vrijkaartjes (iig die van de BRvdM) gaan naar heel aardige bijdragen. Weinig lulverhalen. Of heel informatief, óf heel grappig, óf gewoon zeer onderhoudend. Of een combi ervan. Soms zelfs pure literatuur. Hoe dan ook , ik vind het best. Het is niet aan mij om te bepalen waar de vrijkaartjes heengaan (tenzij ik jury ben van de BRvdM).
Flipper
4 november 2014, 00:01
Punt 1. Waar ik een tyfus hekel aan heb zijn guests..
leden nu 140, guests 440
Punt 2. Zoek op mr freeze
Punt 3. Ik los dit op door die quatsch gewoon niet te lezen. Maar ik vind het stimuleren ervan jammer, spijtig, en zeer teleurstellend.
rmjhexe
4 november 2014, 13:08
Het doel van dit forum is het faciliteren van een platform waarop een ieder dwangmatig de overspil van zijn gedachten kan doen uitvloeien. Ontsproten aan het (zieke) brein van het individu zullen de bijdragen voortkomende uit individuele perceptie vaak haaks staan op belevenissen en inzichten van de rest vd populatie en aldus op vermakelijke wijze afgunst, discussie en zelfs strijd aanwakkeren. Het is puur entertainment met een vleugje informatieverstrekking maar dat betreft dan slechts vastgestelde statische gegevens zoals openingstijden van clubs en de gehanteerde prijsstellingen.
Belevenissen zijn immers in tegenstelling tot Ebola niet zonder meer van individu op individu overdraagbaar of reproduceerbaar.
Wat is er mooier dan het schrijven van een op feiten gebaseerd relaas met als motivatie slechts het met het schrijven van ieder woord met je gedachten afdwalen naar en nagenieten van de beschreven activiteiten. Als ware het een dagboek vertrouw je je persoonlijke intieme herinneringen toe aan dit digitale medium, als ware het een tijdscapsule worden je gedachten veilig gesteld voor de jaren die komen gaan om er bij de donkere momenten in het leven weer energie en een beetje gevoel van geluk uit te kunnen putten.
Daarnaast biedt dit forum de oplettende en ontvankelijke lezer een uniek inzicht in de psyche van een grote populatie mensen, mensen die niet alleen in deze virtuele wereld bestaan maar zich daadwerkelijk door de maatschappij bewegen en wiens pad je bij de dagelijkse gang van zaken zomaar kunt kruisen.
Dat zijn de mensen die zich krampachtig, defensief en vaak zelfs pro-actief verweren wanneer hun heilige huisje volgens hun beperkte bevattingsvermogen wordt afgebroken in een eerlijk ervaringsbericht.
Dit gebeurd niet met krachtige onweerlegbare argumenten of middels een inleiding tot een constructieve discussie maar uit zich onder invloed van gebrek aan relativeringsvermogen en simpele fatsoensnormen in een verbale strijd die men op voorhand al verliest omdat slechts gestrooid wordt met vooringenomen standpunten welke worden omkleed met beledigingen en smaad. Om die reden is dit forum een prachtige afspiegeling van de maatschappij en bereidt het de lezer voor op gedrag waar hij ook in het dagelijks bestaan mee geconfronteerd kan worden.
Wat biedt het forum mij?
Een uitdaging.
Ik poog op objectieve wijze te berichten over subjectieve ervaringen.
Dat valt nog niet mee kan ik u zeggen.
:wink2:
Badslippers
4 november 2014, 13:25
Heey rmjhexe lees jij de laatste tijd Sartre, Tolstoi en/of Dostojevski? En ik maar denken dat van clubbezoek en bier zuipen je hersens afsterven. Bij jou hebben zich blijkbaar compleet nieuwe literaire neurale netwerken ontwikkeld. Ik moest je bovenstaande stuk zelfs twee keer lezen en 5x met m'n ogen knipperen om het in me op te nemen.
Goed samengevat geile duivel.
Picasso 1
4 november 2014, 13:34
Als Pietjepik behoefte heeft om op te vallen dan kan hij net zo goed onder zijn eigen account schrijven. :wink:
Piet Plezier
4 november 2014, 13:58
Als Pietjepik behoefte heeft om op te vallen dan kan hij net zo goed onder zijn eigen account schrijven. :wink:
Het begint wel op te vallen dat het rmjhexe niet is.
Toulouse-Lautrec
4 november 2014, 14:46
@ Pietje Pik (aka rmjhexe)
Ik heb grote bewondering voor al je pogingen om jezelf te profileren als intelligente jongen.
Echter, het voortdurend ongebreideld en oeverloos aan elkaar breien van woorden zal je slechts de status van LEUTERAAR opleveren bij de breiclub 'HET IJSBERENFORUM' (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39547-Het-doel-van-dit-forum&p=399092#post399092).
Niet meer en niet minder.
Bluebear
4 november 2014, 17:59
He, rmjhexe, je lijkt wel een bepaalde schrijver van dit forum. Van die verhalen kan ik ook geen pindakaas maken. Als wij twee een conversatie hebben kan ik je veel beter volgen. Volgende keer wil ik graag dat je in de intellectuele vorm tegen mij praat. Ik voel me dan belangrijk en ik wil jou over je tong zien struikelen.
9000
Jansen
4 november 2014, 18:59
Klopt is een verhaal van Pietjepik die onder de naam van rmjhexe schrijft.
rmjhexe
4 november 2014, 19:44
@ Pietje Pik (aka rmjhexe)
Ik heb grote bewondering voor al je pogingen om jezelf te profileren als intelligente jongen.
Echter, het voortdurend ongebreideld en oeverloos aan elkaar breien van woorden zal je slechts de status van LEUTERAAR opleveren bij de breiclub 'HET IJSBERENFORUM' (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39547-Het-doel-van-dit-forum&p=399092#post399092).
Niet meer en niet minder.
Wat confronterend... je hebt gelijk..... Ik kan beter een topic starten over AO dames, daar ligt mijn ware interesse en deskundigheid :baeh:
Flipper
4 november 2014, 23:59
En ik maar altijd niveauloos schrijven om het laagdrempelig te houden.
Helaas pietje zit je er 100% langs.
Toen we het forum opgericht hebben lees ons van hookers.nl afgesplitst hebben,
was onze reden hiervoor toen onze berichten dreigden commercieel geexploiteerd te worden.
Het was een initiatief van een 30tal ijsberen die besloten een eigen forum op te richten
dat geen commerciele drijfveer had en alszodanig voor club onafhankelijke berichtgeving
garant zou staan. Dit alles onder de bezielde leiding van neukie, tiga en willem2 en ik vergeet onze belgische moderator nu wiens forum naam me ontschoten is.
Dat alles wat rmjpietje beschrijft , gebeurt is waar, maar als doel werd het toen iig niet gezien.
Het beschrijven van recenties over dames en club ervaringen was het doel en dit delen met een groep
van bevriende ijsberen.
Maar door de jaren heen hebben we de rplovers, de pietjes en andere ijsberen gehad die schijnbaar emoties hoog doen oplaaien. Het verheerlijken van dvp bezoeken valt niet altijd goed bij de mede ijsberen. Maar heren het zijn maar hoeren, dames van plezier, vrouwen van lichte zeden, vriendinnen voor een dag, hun job is ons speciaal te laten voelen, onze job als ijsbeer op dit forum is dit te beoordelen.
Dat gezegt hebbende, ook een ijsbeer is onderhevig aan de enige constante in deze wereld en dat is dat niets hetzelfde blijft en dat verandering ook hier de enige constante is. Het forum is wat wij ervan maken mits Willem2 het goedkeurt :)
Dalton
5 november 2014, 00:33
En ik maar altijd niveauloos schrijven om het laagdrempelig te houden.
Vergeet niet FLIPPER dat tussen de ijsberen alleen maar echte geleerden rondlopen met het verstand van een jongetje van 5 en zich ook nog eens verschuilen achter diverse namen maar dat komt door de moderatoren die hetzelfde spelletje spelen om dit forum sprankelend te maken.
Het is in deze tijd met al die saunaclubs geen doen meer voor een moderator om al die clubs te bezoeken daarom gaan ze gewoon naar hun vaste tent en 'liggen netzo als wij lekker te neuken op een kamer en daarmee geef ik ze groot gelijk.
Want wat moet je een ijsbeer nu nog bij brengen waar de beste zalm zit ,hij ruikt dat en huppelt dan met zijn staart tussen de benen naar zo'n hoerenhok toe.
Flipper
5 november 2014, 00:40
Een ieder hier zou meteen terug gaan naar de dagen dat planet happy garden nog de hemel in oedt
genoemd werd. Helaas komen er steeds meer clubs en zijn er steeds meer dvp's het valt gewoon niet meer te behapstukken of wat bedoel je te zeggen dalton?
En ik snap je opmerking over de ijsberen, er zijn 2 soorten ijsberen.
1 zij die de waarheid gaan kennen.
2 zij die de waarheid reeds kennen.
Toen ik begon wist ik alles al.. dacht ik.
Eigenlijk wist ik niets , maar hoe overtuig je jezelf dat je nog veel moet leren. Mannelijke ego's zijn fragiel.
Dat je van vrouwen niets af weet behalve dat het deze mysterieuze wezens zijn die wispelteurig zijn ,die gedreven worden door het totaal ontbreken van logica en slaafs luisteren naar wat hun hormonen hun doen denken en dat dan intrepeteren als zijnde hun emoties waarop ze hun meest levensbepaalende beslissingen baseren. Deze realiteit krijg je in een club met 200km per uur om je oren en het is voor velen
overweldigend , tenminste dat was het achteraf gezien voor mij.
Wat ik ermee wil zeggen is ook jonge ijsbeertjes maken hun meters :) net als ik dat deed. Komt allemaal goed dalton.. Ooit worden ook zij ervaren saunaberen die net als jij soms grommen en soms tot over hun oren in de zalm zitten. ;)
mechelen
5 november 2014, 00:51
Altijd gedacht dat een saunaclub met dvp's er was om je lusten bot te vieren
Dit is er eentje om in te kaderen.:freu:
Big30
5 november 2014, 02:29
Het doel van dit forum is en blijft nog steeds om op een open en eerlijke manier een podium te bieden om te berichten over iets wat ons allen bindt, namelijk de gemeenschappelijke hobby om Saunaclubs, Raambuurten, PT & PC's, Privehuizen, Gangbangs en Escorts te bezoeken.
Inderdaad zoals Flipper beschrijft opgericht door een klein zeg maar IJsberen Vriendenclubje die elkaar toen vooral trof in de toen nog vrij overzichtelijke wereld van de Saunaclubs in NRW. Opgericht werd het forum door Willem2 (NL), Neukie (D) helaas niet meer onder ons en Zero (B) die alleen in de begin periode actief was, Tiga deed de techniek en vele leden hebben ons meegeholpen bij de oprichting. Een groot gedeelte van die leden is nog steeds actief op het forum.
Opgericht met het idee om leden zoveel mogelijk vrijheid te geven te berichten over hun (vaak gezamenlijke) clubbezoeken. Maar behalve dat is IJBF ook een zeg maar Community, waar leden via MP met elkaar afspreken om tezamen een club te bezoeken dan wel samen in Clubs feestjes te vieren.
Ook een forum dat voor velen zo verslavend is dat we leden ook toestaan zo af en toe wat off-topic te gaan, zonder daarbij de kern van het forum d.i. dames en club recensies uit het oog te verliezen.
Ook een forum dat sinds de start eind 2005 behoorlijk gegroeid is en waar we veel nieuwe enthousiaste schrijvende leden hebben mogen begroeten die actief deel werden van de IJBF community.
Een forum dat in die zin bijzonder is dat leden hier dan weliswaar actief zijn onder anonieme nicks maar elkaar vaak ook persoonlijk goed kennen. Een forum dat in die zin uniek is omdat leden hier zich weinig gelegen aan forumregels of beperkingen, mods/admins worden getolereerd en grenzen worden opgezocht. Hier mag en kan nu eenmaal veel, maar niet alles!
Een forum ook dat allang niet meer gaat over alleen de Saunaclubs, zie de sterke Duisburg Community hier, maar ook de groei als het gaat om PT's en PC's.
Door de groei die we hebben gezien krijg je ook groei verschijnselen. Clubfans die elkaar "bestrijden", nieuwe leden die wel eens met wat argwaan en spot worden bejegend, de clash tussen de fans van verschillende soorten van Prostitutie, verhitte strijd in de topics of het nu gaat om club voorkeuren in de zin van Saunaclubs of Voetbalclubs!
Dat hoort erbij en bijna altijd na zo'n clash komt alles weer rustig op zijn pootjes terecht, niet altijd. Heel soms moeten we ingrijpen, al is dat dan weer niet al te extreem, kan me niet meer herinneren wanneer we hier de laatste ban hebben uitgedeeld.
Veel is er veranderd sinds de oprichting van dit Forum in 2005 (ja 2015 bestaan we 10 jaar en dat gaan we groot vieren!).
Het clublandschap ziet er nu totaal anders uit, er zijn veel nieuwe clubs bijgekomen en in 2005 kenden we alleen nog de Partytreffs ik zal maar zeggen oude stijl, het forum heeft nu sponsors, een aantal oudgedienden is niet meer actief maar daar staat tegenover veel nieuwe zeer actieve leden.
Maar wat niet is veranderd en nooit zal veranderen is dat we ons realiseren dat we een licht eigenzinnig forum moeten blijven met veel vrijheid voor de leden om te berichten wat zij goed dunken, noem het een vrijplaats voor gelijkgezinden.
Wat ook niet is veranderd is dat Willem2 nog steeds hier de "soms te lieve baas" is, Tiga nu samen met MJ de techniek doet en dat Big30 hier sinds December 2006 de boel een beetje in het gareel probeert te houden.
IJBF, een eigenzinnige community, een vrijgevochten bende, wars van dictaten!
Goedemorgenallemaal
5 november 2014, 09:43
Wat is het toch goed dat er ook bij het IJBF, gelijk aan ieder zichzelf respecterend forum over om het even wat voor onderwerp, een apart subforum is voor andere zaken dan waar het forum eigenlijk voor bedoeld is. Zo kun je zonder meteen een ander forum of site op te moeten zoeken eenvoudigweg dingen lezen ter vermaak. Ter afleiding. En dat is nodig, ik ben bij behoorlijk wat forums aangesloten en ik kan U allen meedelen dat een dergelijk subforum niet alleen vermakelijk is maar ook nodig, het houdt de geest scherp, het verruimt de blik.
"Ja maar , dan kan ik toch net zo goed ergens anders gaan kijken? "
Ja dat kan en dat doet U niet, anders had U die vraag niet hier gesteld.
Forums zonder een " voor niet forum gerelateerde topics sub forum" zijn gewoon saai. Daar komen alleen maar droogkloten. Forums met een dergelijk subforum maar zonder dat daar iets gebeurt zijn hetzelfde, saai.
Wat je daar ziet dat de eigenlijke forumgerelateerde topics worden vervuild met ander nieuws en dat blijft of staan (en ergert velen) of U krijgt een berichtje van de mods, dit is verwijderd want het hoort niet hier thuis maar in subforum "andere zaken". Niet dat ze dat dan even doen, ze verwijderen het gewoon.
Een forum zonder nevenrubrieken, waar ook nog actie gelezen en geschreven wordt, dat is saai, voro fanatsieloze boekhouders, voor beren die alleen maar gaan neuken om te kwakken, niet voor het plezier.