PDA

Volledige versie bekijken : Justina (Roemeense)

Mr Bluenose
2 november 2014, 21:33
Naam : Justina
Nationaliteit:Roemeense
Leeftijd:20 - 21 Volgende week
Taal: Engels, Duitse
Haarkleur: zwart lang met natuurlijke krullen
Lengte; 1,60 - 1,65
Postuur: slank/34B tits
Tatoo/piercing: nee/nee
Service: PZC, NMC, 69,TZ, Multi Position

Ik werd benaderd door Justina in de kleedkamer in eerste instantie. Ze is in de club voor 3 maanden te hebben gewerkt bij Pascha voor 4 maanden voorafgaand aan die. Ze is pas 20 en heeft een zeer mooi lichaam. Ik in eerste instantie weigerde haar als ik net had verlaten een kamer met Amalia en later haar en Erika me opgespoord bij het zwembad en suggereerde een trio. Ik heb geweigerd, maar twee uur later was ik in de stemming voor een kamer, maar wilde 1 of het ander individueel. Ik sessioned met Erika eerst maar beloofd dat ik Justina zou zien in twee uur of zo.

Na wat rust en een sleuf in de whirlpool Justina vond me en na een snelle douche was het af naar de kamer. Justina heeft een zeer mooie lichaam met een lekkere stevige tieten en een grote kont. Erg enthousiast tongzoenen en vervolgens op een bijzonder sterke pijpbeurt met grote krachtige techniek. 69 was erg goed en seks was in meerdere standen met een hand afwerking. Al met al een uitstekende sessie met een lief jong meisje en een zekere herhaling voor mij.

I was approached by Justina in the changing room initially. She has been in the club for 3 months having worked at Pascha for 4 months prior to that. She is only 20 and has a very nice body. I initially declined her as I had just left a room with Amalia and later her and Erika tracked me down at the pool and suggested a trio. I declined but two hours later I was in the mood for a room but wanted 1 or the other individually. I sessioned with Erika first but promised that I would see Justina in two hours or so.

After some rest and a slot in the whirlpool Justina found me and after a quick shower it was off to the room. Justina has a very nice body with nice firm tits and a great arse. Very enthusiastic French kissing and then onto a particularly strong blowjob with great vigorous technique. 69 was very good and Sex was in multi positions with a hand finish. All in all an excellent session with a sweet young girl and a certain repeat for me.

seksenfun
1 december 2014, 20:06
Ik dacht Justine verstaan te hebben. Enfin, ik denk dat we het over dezelfde hebben. Ik geef haar figuur mee als slank-normaal tot normaal.

Zowel de pre sales als de after sales zijn meer dan voldoende. Dit zal zodadelijk blijken.

Ik lig wat te rusten in de Oriëntaalse ruimte. Eigenlijk een beetje een favoriet plekje van me overdag. Je weet daar nooit zeker wat er zich zal afspelen. Justine komt eens kijken en komt op me af.
Justine was nieuw voor mij en ze viel me al direct positief op bij het binnenkomen in de club, in het restaurant. Mooi zwart tenuetje had ze aan, waar haar borsten (en vooral tepels) goed door te zien waren. Sexy gewoon! Ze was vriendelijk en lachte eens lief naar mij. Later op de dag zag ik haar rondlopen en stelde ik vast dat ze toch niet helemaal mijn type was. Net niet slank genoeg.
In de Oriëntaalse ruimte komt ze bij me liggen/zitten/hangen. Ze doet het op de goede manier. In eerste instantie dringt ze zich niet op. Later houdt Justine niet af om me te verleiden. Sensueel, voorzichtig, stap voor stap. Het maakte blijkbaar iets los in mij want in eerste instantie bleef ik koel. Ik had niet de zin om met haar naar bed te gaan. Twintig minuten later wilde ik absoluut met haar naar bed. Justine weet dus hoe een man voor zich te winnen.
Op kamer zoenen en tongzoenen we mekaar eerst. Ook een beetje knuffelen en strelen. Ze is op het eerste zicht echter niet echt een knuffeldier. Daarna zakt ze af naar beneden. Op een speelse, beetje dominante manier. Er zit wel wat dominantie in Justine, op het eerste gezicht. Niet dat ik daar deze keer wat mee gedaan heb. Na wat gespeel, beetje grommen, blaffen... maak ik haar speels duidelijk dat ze (als je durft) wel even in mijn lul mag bijten. Ze hapt er even naar. Ik voelde enkel even precies wat tandjes. Ze vroeg of ze écht mocht... bijten. Ik lachte er wat mee en was opzettelijk erg vaag. Ze deed het dan maar niet en ving de betere blow job aan. Heel afwisselend. Sensueel, hard, diep.... Omdat ik al een tijdje tegen een orgasme aanzat, begonnen we maar terug wat te tongzoenen.
Hoewel ik in het begin aangaf dat we wel zouden zien hoelang we op kamer zouden vertoeven zat haar ritmus toch in een halfuur en vraagt ze op een gegeven moment of we niet zouden gaan neuken. Ze rijdt lekker op je en ook in missio was het zalig genieten met haar. Tijdens missio ook heerlijk tongzoenen en mekaar innig vastnemen (geen handenstand dus). Ze doet behoorlijk mee tijdens het neuken. Ik beleefde een geweldig orgasme en moest me niet direct terugtrekken uit haar vagina.
Daarna nog een beetje geknuffeld, gekust en getongzoend. Daarna ook nog samen gedoucht. In de douche kreeg ik antwoord op mijn vraag of vingeren toegelaten zou zijn. Niet dus. Een beetje met haar poesje spelen was al meer dan voldoende voor haar. Eigenlijk wist ik al bijna zeker dat ze dat niet wil. Dat had ik tijdens de pre sales al opgemerkt. Ze opende haar benen niet spontaan (wijd). Na het orgasme tijdens de knuffeltijd ook meteen even getest wat (vermoedelijk) nog niet kan. En ja, haar borsten en tepels zijn overgevoelig (zogezegd?) en ook bij het kussen op haar buik vindt ze dat dat allemaal te veel kittelt. Haar voeten mocht ik al helemaal niet kietelen (maar da's nogal normaal).
De negatieve puntjes die ik hier opsomde heb ik tijdens de sessie niet gemist omdat de sessie op een andere manier goed in mekaar zat en me opwond. Toch zal ik door de mankementjes heel waarschijnlijk niet op herhaling gaan met haar.

De after sales waren ook meer dan voldoende. Ze kwam later op de avond nog lange tijd bij me vertoeven in de Oriëntaalse ruimte (lag ik daar weer). 's Nachts kwam ze in de bar/lounge nog op mijn schoot zitten. Daar ook afscheid van haar genomen. Een mooi moment om weer huiswaarts te trekken :smoke:.

Tjeppah
14 december 2014, 16:02
Justine is een mooie jonge roemeense meid van net 21 jaar. Ze heeft een grote bos zwart, lang krullend haar. Ze is slank, stevige kont, strakke buik, beetje bleke huid en een stevige natuurlijke cup 75b
Ik ben met haar op de kamer gegaan terwijl ze de volgende dag jarig zou zijn. Ondanks dat ze nog jong is zorgt ze er wel voor dat ze de regie in handen heeft.
Ik heb een mooie kamergang gehad met dit meisje waarbij ze heerlijk tongzoende en pijpte. Lekker in cowgirl het rubbertje volgespoten wat totaal geen moeite kostte met zo'n mooie meid bovenop je. Het is niet een meisje dat echt van knuffelen houdt. Nadat ik het rubbertje had volgespoten, hebben we nog wel even samen op de kamer gedouched voordat we de sessie beeindigden.

seksenfun
14 december 2014, 23:37
Klikt een beetje zoals ik het beleefde. Met haar weet je dus waar ze garant voor staat. Beetje dominant, geen echt knuffeldier maar voor de rest de betere service en tactiek :smoke:.

Champollion
14 januari 2018, 16:57
Justina is in Heaven 7 opgedoken.