Inloggen

Volledige versie bekijken : FKK Club Oceans, Düsseldorf-Rath, Algemeen

Pagina's : 1 2 [3] 4

phoenix
26 februari 2016, 16:12
inderdaad, dat klinkt beter dan bijbetalen van 20 euro

Wentelt Eefje
3 maart 2016, 11:51
Mij kwam ter ore dat je volgende week vrijdag en zaterdag (11 en 12 maart, de Gentlemen's Nights) alleen maar in pak aan de entree-balie hoeft te verschijnen, de gratis entree geldt ook als je toch een badjas etc. in ontvangst neemt en je gewoon als ijsbeer in de club wilt begeven

papi
4 maart 2016, 10:18
Mij kwam ter ore dat je volgende week vrijdag en zaterdag (11 en 12 maart, de Gentlemen's Nights) alleen maar in pak aan de entree-balie hoeft te verschijnen, de gratis entree geldt ook als je toch een badjas etc. in ontvangst neemt en je gewoon als ijsbeer in de club wilt begeven

Lijkt me een mooie opportunity...ik ga er vrijdag wel even heen. Voor de vorm stap je in je pak effe de club binnen voor een drankje en een chill-momentje, dame kiezen die je lekker opgeilt....dan omkleden/douchen/badjas aan en hup ...spass machen

uurtje
4 maart 2016, 11:22

Ter ore gekomen..... Als je je ogen had gebruikt had je op hun site kunnen lezen dat het idd zo is....

Wentelt Eefje
4 maart 2016, 20:16
Graag gedaan!

pret
6 maart 2016, 09:57
Ik was gisteren in Ocenas. Van de hieronder vermelde prijsmelding (wat ook op hun site staat) klopt er niks van. Ik was er om 16.00 uur en moest EUR 65 betalen. Het eten is ook niet onbeperkt. Je mag eenmaal uit de gratis keuze kiezen. Mocht je nog een keer willen bestellen moet je minimaal EUR 10 betalen. :confused:

Ze gooien het weer om, begint steeds meer op een normale disco te lijken, hoe vroeger je binnen komt, deste lager de entree, maar wel de hele dag betalen voor alle eten en drinken...
Vraag me af wat je als member nu moet gaan betalen en of je ook voor 14:00 vrijwillig kan lappen, om niet voor elk glaasje water een factuur te krijgen.
http://fkk-oceans.de/service/#eintritt

http://fkk-oceans.de/wp-content/uploads/2016/01/Oceans-Neue-Eintrittspreise.jpg

Wentelt Eefje
6 maart 2016, 10:56
Onder Aktuelles op de site (http://fkk-oceans.de/aktuelles/) ziet het er echter zo uit:

14371

maar fijn is anders als je op €50 entree rekent. Wel is al vanaf het begin het a-la-carte eten (als het bij de toegangsprijs is inbegrepen) tot maximaal €15 en maar één keer beperkt geweest en gebleven.

pret
6 maart 2016, 11:15
De vraag is of ze deze actualiteit voor of na mijn opmerking hier hebben toegepast. :biggrin:

Onder Aktuelles op de site (http://fkk-oceans.de/aktuelles/) ziet het er echter zo uit:

14371

maar fijn is anders als je op €50 entree rekent. Wel is al vanaf het begin het a-la-carte eten (als het bij de toegangsprijs is inbegrepen) tot maximaal €15 en maar één keer beperkt geweest en gebleven.

pret
6 maart 2016, 11:17
De vraag is of ze deze actualiteit voor of na mijn opmerking hier hebben toegepast. :biggrin:

Onder Service-eintritt melden ze nog wel 30-50 euro. http://fkk-oceans.de/service/#eintritt

Megaboob
6 maart 2016, 11:30
Oceans, donderdag 3 Maart 2016

De boobmeister was helaas te laat in Duitsland om nog naar zijn vrouw in GT te kunnen gaan, en dus lonkte Oceans, waar ik nog een gratis entreebewijs voor had, vorige keer gekregen. Nu is gratis nooit gratis zoals we weten, en ook bij oceans word driftig aangegeven dat er minimaal 15 Euro word afgerekend. Maar dat is nog steeds zeer schappelijk te noemen. Ik was er rond 21.00 Na het omkleden betrad ik de grote hal, en daar was een redelijke hoeveelheid beren en hertjes, ik schat 40 van elke soort. Ik ging er eens rustig voor zitten in een bankje, maar gelijk kwam hetzelfde Moldavische mokkel als de vorige keer op mijn schoot zitten, en raffelde haar hele levensverhaal weer in 5 minuten af, om vervolgens aan te dringen op een kamergang. Wederom niet. Pas toen herkende ze me volgens mij. Helaas leverde ook dat niet het gewenste resultaat op, want ze bleef de hele verdere avond naar me lonken. Kansloos, want deze dame heeft een A cupje, en daar komt ze bij mij deze keer niet mee weg.

Moldivische 1 was nog niet weg, of Roemeentje 2 kwam bij me zitten, ondanks dat ik al gebaard had geen interesse te hebben. Deze dame was optisch ook vooral niet mijn ding, spleetje tussen de tanden, slank, maar wederom een a, of maximaal een kleine B cup. En dat terwijl er op 2 meter afstand een ijsbeer werd verwend door twee zeer rondborstige mokkels, die duidelijk uit waren op een trio. Waarom ik niet, mokte ik inwendig, en ik probeerde van mijn Roemeense strontvliegje af te komen. Dat was echter lastig, want madam wist niet van opgeven, en dus stond ik zelf maar op, om van haar af te komen. Pfff. De toon was gezet. Dit spelletje ging zo nog een tijdje door, en ik werd er langzaamaan wat wanhopig van. Alleen maar dametjes die absoluut niet mijn dingzijn drongen zich op, terwijl ik toch zeker 3 a 4 lekkere kandidates voor een kamergang weg zag gang met andere beren. Wat hebben zij dat ik niet heb. De x-factor? Die sappige loezen zouden toch van een mijl afstand moeten kunnen zien en rijken dat ik geïnteresseerd ben in ze. Maar nee. Na enige tijd spotte ik een knap blondje die vrolijk stond te dansen bij de bar. Zeer fraai figuur, C cupje, maar dat zou er mee door gaan vanwege de optiek. Ik spurtte er op af zoals in mijn beste jaren om strontvliegje 15 van me af te schudden, en maakte een praatje met het sappige blondje. Optisch wel mijn ding, enige gelijkenis met mijn vrouwtje Natascha uit GT zelfs, maar geen siliconen tieten. Maar dit dametje wilde niet zoenen, geen pre-sales, geen FT, en tja, toen was de lol er wel een beetje af voor me, en besloot ik om haar dan ook maar verder te laten dansen. Jammer. Ik zag haar de hele verdere avond leuk dansen, maar geen klanten scoren. Met har optiek zou ze aan de lopende band bezet hebben kunnen zijn naar mijn idee. Maar sommige vrouwtjes willen het niet snappen helaas.

Kandidate 2 marcheerde plots voorbij, met een stevige ronde siliconen D cup, en een knap kopje. Deze was echter een nog groter drama bij de intake. Geen zoenen, geen FT, klaarkomen tussen der borsten zou 30 euro meerkosten, en ze likken zou ook nog eens 30 euro opprijs zijn. Waahhaaatt…stamelde ik. Ik ben toch niet gek? Dat werd hem dus, begrijpelijkerwijs ook niet. Terug naar mijnzetel, en terug naar de strontvliegjes…pff.. Mijn humeur werd er niet beter op.

Er kwam nu een paaldans act, waarbij ene best leuke dame met redelijke cups flink lenig hara best deed. Na de act dus eens een praatje gemaakt, en het bleek de Roemeense Lucie te zijn. 25 jaar oud, naturelle C cups, spontaan, zoenen was geen probleem, en geen verdere menukaart qua prijzen, dus goedgekeurd. Op naar de kamer. Dat werd een spiegelkamer, wel geil, maar er hing een wat rare lucht. Ook waren sommige spiegels al ingeslagen, zonde. Zoenen was vurig en intens, haar tieten lekker zacht en stevig, lekkere tepels ook en dit was volop genieten gelukkig. PZC was ook prima te noemen, goede gevarieerde inzet. Daarna de cowgirlpositie, en op deze wijze na een tijdje van de stomende seks te hebben genoten lekker klaargekomen in een rubbertje. Niets heel bijzonders, maar wel lekker, en geen gemekker om meerprijzen etc. Voor Oceans waarschijnlijk een topper. Deze dame was dan ook regelmatig bezet.

Na de sessie natuurlijk netjes afgerekend, en het werd tijd om mijn maagje te gaan vullen. Deze keer pasta met rundsvlees en zongedroogde tomaten. Ik moet zeggen dat de keuken echt prima is, lekker eten, vers klaargemaakt. Het is niet zo goedkoop, maar dan heb je wel wat. En ach, ik moest toch 15 euro aftikken, dus waarom dan niet aan een goede maaltijd. Bier is aan mij niet besteed gelukkig, en om me nu vol te gieten met cola hoeft ook weer niet.

Na dit culinaire intermezzo weer van wat paaldansacts genoten, sommige meiden zijn echt goed, dat moet ik ze nageven. De strontvliegjes kwamen weer een poging doen, maar deze keer was een handgebaar, en boze blik voldoende om ze weg te krijgen. Genoeg is genoeg. Het werd tijd voor de sauna. Die was echter maar lauw helaas. Dus na enige tijd weer verlaten, en me weer op een zetel gezet. Eindelijk kwam een van de twee rondborstige dames die ik aan het begin van de avond zag op me afstormen. Ja, lispelde ze in mijn oor, ze had wel gezien hoe ik naar haar boezem staarde. Tja, waarom ze dan niet eerder was gekomen bij me, vroeg ik. Ze was druk bezet geweest, stamkunde, en ze moest eerst haar 1000 euro per dag binnen hebben voordat ze zich op vers vlees ging storten. Dat was dus blijkbaar gelukt, want ze drukte haar 550CC siliconen tieten vol in mijn gezicht, en ik zichtte natuurlijk voor al dit geweld.

Dit alles zonder te vragen of er een meerprijs menu was. En haar 1000 Euro per dag verhaal had natuurlijk de alarmbellen moeten doen afgaan. Maar mijn brein word nu eenmaal beneveld door tieten van dit formaat. Gelukkig viel het mee. Zoenen was mogelijk (voluit, erg lekker), tieten likken ook prima, genoot ze zelf ook duidelijk van, en pijpen zonder condoom ook. Helaas ook weer geen ft mogelijk, en komen over haar tieten zou 30 euro kosten (waarom toch? Makkelijke manier voor de dame, lijkt me veel aangenamer voor haar dan doorgefikt te worden door een stud met uithoudingsvermogen…), Maar goed, na een lekkere zoensessie, tepel verwen sessie beiderzijds, en prima pzc was de cowgirlstand wederom de aangewezen manier om mij van mijn zaad te verlossen, en aldus geschiedde, ook nog met een lekkere tiet in mijn mond. Jammie! Prima sessie alsnog, en deze had zowaar herhalingsgevaar!
Toch nog een goede afsluiting dus in deze Oceaan van strontvliegjes, met een paar mooie koeien met goede uiers ertussen.

Oceans algemeen:

Mooie club, te harde muziek, te veel wisseling van muziek, goede paaldansacts, goed eten, raar prijsbeleid qua entree, nu een helikopter op de parkeerplaats die de doorstromi9ng belemmert, niet handig, er word redelijk gepoetst, sauna was deze keer lauw, maar is normaal gesproken goed. Veel jagende dames die niet van opgeven weten, en bijna desperaat overkomen soms. Daar mag, nee moet eigenlijk op ingegrepen worden. Veel diversiteit qua dames, goed algemeen aanbod voor de gemiddelde beer. Voor grote tettenliefhebbers zoals ik geen uitbundig aanbod, dan blijft GT toch een stuk beter momenteel.

Megaboob

pret
6 maart 2016, 12:44
Afgelopen week was ik door een onverwacht bezoek niet in staat om Ocenas te bezoeken. Wilde gisteren eigenlijk mijn vrijkaart voor DV inruilen maar zag dat er een event was en wist niet zeker of mijn vrijkaart op een event geaccepteerd zou worden. Om het zekere voor het onzekere te nemen besloten om naar Oceans te gaan. Deze club stond namelijk ook op mijn to-to-list.

Binnengekomen, 65 euro afgetikt en kreeg een handdoek, badjas en een armbandje mee voor een locker. Handdoek en badjassen lijken wel van de vorige eeuw zo afgesleten zijn ze. Frappante aan het armbandje is dat het niet nummergebonden is waardoor je een locker kunt kiezen die automatisch connectie maakt met je armbandje. Stel je toch eens voor dat je een memento problematiek hebt en niet meer weet welke locker je gekozen hebt. :biggrin:

Als een goudvis die uit een potje voor het eerst in de oceaan wordt gedropt heb ik eens de club bezichtigd. Mooie club moet ik zeggen, de douch- en wc-ruimtes zien er strak en schoon uit. Omkleed ruimte is voorzien met wattenstokjes, crème, deodorant en gel. Bij de wasbak in wc heb je mondspoelwater en tandenborstel die eenmalig gebruikt kan worden. Van het terras was ik niet echt onder de indruk. Bovendien wordt het uitzicht verpest door een groot industrieel complex.

Na de rondleiding plaatsgenomen in het restaurant en het volgende werd gedraaid, er is vast geen toepasselijkere nummer voor deze club:

https://youtu.be/EgqUJOudrcM

Moet nageven dat het eten wel goed word verzorgd. Na het eten plaatsgenomen aan de bar en koffie besteld. De koffie smaakte nergens naar dus deze heb ik maar weggespoeld met mineraalwater. Kreeg een aanval van wat Roemeense haaien welke ik toch wist af te wimpelen. :60[1]: Er kwam een lolita look al like meid naast me zitten, Ze stelde is voor als Hongaarse Camilla. Wat een opluchting om tussen alle Roemeense dames toch nog een Hongaarse te treffen. Camilla is 21jr, 155m, slank, B-cup,heeft zwart lang stijl haar, bruine ogen. Ze was niet opdringerig voor de kamer dus besloten om met haar de kamer op te gaan. We begonnen met zoenen en strelen. Vervolgens likte en slurpte ik tussen haar schelpjes. Vingeren mocht alleen maar met 1 vinger. Pijpen doet ze wel goed, zonder handen, en af ten toe een DT. Na orale verwenning en wat standjes mijn mini-kwalletjes geloosd in het rubbertje.

Na de sessie sauna en een stoombad gedaan. De sauna was niet warm genoeg, heb er zo een half uur gezeten maar zou het makkelijk nog een uur kunnen uithouden. Stoombad vond ik ook tegenvallen, er kwam wel stoom uit maar niet voldoende.

Inmiddels was het behoorlijk druk geworden in de club. De muziek was erg luidruchtig en er werden wat showtjes gedaan, zoals paaldansen, buikdansen, een gast die saxofoon speelde en een dame die heel goed kon zingen. Hoe langer de avond vorderde hoe meer het begon te lijken op een disco. De drukte, luidruchtigheid en donkere sfeer kwam niet ten goede om contact te maken met de dames voor een 2e ronde dus besloten om de club te verlaten. Concluderend kan ik stellen dat ik me niet als een vis in water voelde maar meer een schildpad die het land op wilde. :biggrin:

Wentelt Eefje
6 maart 2016, 14:48
Frappante aan het armbandje is dat het niet nummergebonden is waardoor je een locker kunt kiezen die automatisch connectie maakt met je armbandje. Stel je toch eens voor dat je een memento problematiek hebt en niet meer weet welke locker je gekozen hebt. :biggrin:

Er hing altijd een speciaal kastje aan de muur als je richting kleine kluisjes en douche loopt, neem aan dat dat er nog hangt, als je daar je polsbandje voor houdt, verschijnt het door jou gekozen lockernummer in beeld :cool:

The Joker
6 maart 2016, 21:39
Afgelopen zaterdag stond er nog steeds een groot zeil in het saunagedeelte met de nieuwe prijzen voor 2016.
Incl 'gratis' entree tot 14:00 en daarna keuze met of zonder drank en 1 maaltijd tegen E30 of E50.
Ook op de Oceans homepage (bij 1e bezoek op een dag) zie je die flyers nog, alsmede op de entree prijs pagina.
Anders voortaan zeggen dat je 'mitglied' bent.
Een naam of nummer vragen doen ze nooit meer en dan betaal je altijd E40 incl softdrinks en 1 maaltijd.
Ze zijn ook altijd verbaasd als ik voor 14:00 binnen kom en zeg dat ik gewoon E40 betaal zodat ik gewoon zonder op de kleintjes te letten de hele dag bezig kan zijn.
Dat gekloot bij elk drankje met je polsbandje zit ik niet op te wachten, hoewel ik wel de enige lijkt zonder zwart bandje in die toko,,,

satanic surfer
7 maart 2016, 10:27
Onder het motto beter inconsequent dan impotent te zijn maar ns richting Oceans getogen, en verhip nog aan toe tot tweemaal toe. Behoor liever tot de wijfelende generatie dan tot die met constante constipatie dataangaand overigens doch genoeg gerijmd, tijd voor geneuzel. Aangezien dit jochie s´nachts werkt doorgaans me dus overdag bewogen in de club. Entree dus voor 14E op de valreep in beide gevallen. Entreedame deed duidelijk uit de vaatdoeken dat het gratis binnenkomen was doch minstens 15E betalen bij vertrek (Mindestensverzehr van 15E dus). Zwart lockerbandje dus dat bij elke drankbestelling wordt gescand. Softdrinks kosten 2E voor een flesje fris. Sla me dood hoeveel een pintje zou moeten kosten overigens. Makkelijk zat voorts, opportunisten kunnen dus 7 flesjes fanta drinken zonder 1 Euro te dienen bij te lappen bij vertrek, mensen die 2E té duur vinden voor een drankje an sich kan ik ten warmste aanbevelen 8 drankjes te drinken, dan rekent men keurig 16E af bij vertrek en kost die laatste pur sec slechts 1E, dat beurt toch op. Veeldrinkers zullen ietwat meer dienen te betalen doch alla, da´s ieders vrije keuze lijkt me. Opvallend te noemen dat de "voor 14u-actie" nog niet erg aanslaat, een 15-tal bezoekers zo rondom die tijd. Nou kan men denken, dat is een slag in het ondiepe doch langs de andere kant zijn er tenminste wat bezoekers voor de morningdamescrew en komen bezoekers die rondom 16 uur binnenkomen niet in een compleet desolate club binnen, it´s all quite logical voorts. Des avonds vangt het uiteraard pas écht aan in Oceans, daar waar s´namiddags het aantal dames nog druppelsgewijs toeneemt lijkt dat na 19 uur in een kleine stroomversnelling te komen en rondom 22 uur lijkt de line-up op volle aantalsterkte te komen. Een 60-tal dames meen ´k ongeveer, des zaterdags rondom de 75 bij vertrek rondom 23 uur van ondergetekende...

Het gratis ontbijtbuffet is inderdaad in effect, broodjes, pastaschaal (warm), wat Italiaans aandoende groentenkrans, slaatje, kaasje etc...Geen vetpot doch allesbeschouwd ok te noemen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes qua ontbijtbuffet doch voldoende te noemen. Early birds én dames doen zich tegoed aan het ontbijtje en an sich is dat wel chill te noemen in een voorts nog behoorlijk ontwakende club. Aangezien ss geen oelewapper is hapte ik een ontbijtje weg en dat volstond in combo met wat fris en chocomel voor de rest van de dag, tevens enkele mini-Snickers tussendoor, lekker joh en dat wintervet moet vroeg of laat toch ns van rondom de lenden vaporiseren dunkt me.

Wellnessbereich is ok met Salzgrotte, Dampfbad en Sauna etc...Wel ergerlijk dat sommigen heren geen clue hebben dat het openlaten van saunaglasdeur een ongunstig effect heeft op de temperatuur ervan, ongelooflijk maar alla. Hen een welgemikte peer op hun kinnebakkes gegeven die ´k van het ontbijtbuffet nog had meegegrist en dus zullen ze dat wel achterwege laten een volgende keer. Sauna rondom de 90°, cosy. Rooktent outside an sich degelijk verwarmd, een olijke plek om je Roemeense scheldwoordenkennis kostenloos op te waarderen, tevens ook goed geeigend om kennismakingsgesprekjes aan te knopen terwijl men de nicotinespiegel op orde houdt multitasken for tha hardheaded.

Line-up: s´namiddags een 15-tal dames, stelselmatig dus toenemend over een 30-tal rondom 19 uur tot een 60/70-tal rondom 22 uur ofzo. Een boel bekende snoetjes daaronder die al behoorlijk wat clubkilometers op de teller hebben daartussen. Variatierijk qua exotisme niet écht. Slechts 2 chokomausen gespot, 1 Asia, wel enkele latinas doch alla. Opvallend dat er redelijk wat Duitse dames aanwezig tekenden, ook wat Pools/Russisch gespot enzo doch overwegend Roemeens/Bulgaars just like anywhere else zowat. Met enkele alte Bekannten gekletst, enkele onbekenden ook en verhip met eentje die me herkende van voor 4 jaar in Velbert enzo zonder daarmee gekamerd te hebben enzo, drommels nog aan toe. ss diepte z´n keukenversie des kinderpsychologie boven en opperde dat dat weinig opbeurend voor me was aangezien men volgens mezelve louter de uitersten des spectrum qua schoonheid dusdanig lang in het geheugen opslaat. Dus ofwel behoorde ik tot het adonispercentage ofwel tot de lelijkaardscategorie...Mejuffer bleef elf seconden stil en ik zag haar overpeinzen hoe ze zich uit die netelige situatie zou kunnen redden...No chance dus en een bevestiging van m´n status des mottigaard, no prob. Voorts was de line-up niet misselijk te noemen met een aantal uitermate aantrekkelijke moppies en ss scande dan ook als een bezetene de gedragingen van een aantal van hen om in te schatten of het wat zou kunnen zijn, zo gaat dat op onbekend terrein dunkt me stellig.

Bezoekersaantallen zijn lastig in te schatten, des namiddags uitermate rustig dus met een 15-tal bezoekers rondom 19 uur een dertigtal, rondom 21 uur een zestigtal, rondom 23 uur nog wat meer, des zaterdags opvallend veel en het zag er niet naar uit dat die stroom ging ophouden gezien de rij aan de entreebalie bij vertrek. Somtijds smijten ze 15 gasten in 1 keer binnen leek het wel, het concept van Oceans als Erotic Disco lijkt behoorlijk te werken en ook het (betalend) drankverbruik is niet misselijk te noemen. Er passeren behoorlijk wat Wodkaflessen de revue. Opvallend dat veel jonge bezoekers de weg vinden naar Oceans, veel Osmaanse bezoekers ook doch dat is op enkele clubs na ook common dezer tijden en behoorlijk veel Nederlands gehoord as well...Gezellig gekeuveld doordeweeks met een aimabele Zweedse connectie. In het W-E met een Duitse vriend en voorts nog enkele FC-kollegen die opdaagden, gemütlich zo allemaal en voorts wat afgelachen met enkele Egyptische bezoekers, dolletjes allemaal.

Animatiegedrag des dames uiteenlopend te noemen, sommige erg actief op zoek richting klandisie, het gros van hen mét stijl behoudens een 5-tal dommige anbaggerende dames doch die wijst ss al af met de ogen vanop een kilometertje of 3, als ze dan toch voorbijkomen bonjourt men ze weg binnen no time...Geen klef gedoe, geen geneuzel. Des avonds enkele dames die opdringerig alles aanklampen dat rondloopt, ss wandelt daar fluks omheen, viel me an sich nog redelijk mee voorts.

Sessies:

TIMEA: Rum, mid-20, zwarte halflange krullende haren, C-cups natuur(referenz), 1m65: rustige tante die niet jaagt. Spreekt prima Engels, me bekend van irgendwo anders voorheen doch sla me dood van waar...Anyhow, leuke babbel in de rooktent, nog effe on hold gezet, leuke babbel in de bar een uurtje later, nog effe on hold gezet...Goed teken dat ze nadien langskwam in de rooktent en terug een gesprekje aanknoopte zonder opdringerig te zijn na 2 halve afwijzingen...1uurse sessie nadien met full programm uit de overwegend GFE-schuif..paspoortje volgt.

TINA: Duitse, eind-20, zwarte halflange sluike haren, B-cups silli, 1m65, vol met tattoos en piercings en da whole shabang, me bekend van -tig andere clubs voorheen en 1 der weinige silliemokkels die ss niet uit sofa´s smijt, welintegendeel...Prettig gestoorde feestvogel in alle mogelijke aspecten, fabelhafte uurse sessie met full programm uit de definitief snoerharde PSE-schuif..paspoortje volgt

MALINA: Rum, 19, bruine halflange haren, C-cups natuur(referenz), 1m60/65, solala Engels, Duits onbestaande. Sinds 2 weken in Oceans, typ noviete met toptiete..Weet zich nog geen houding te geven en snapt niet zo goed hoe het clubspelletje functioneert, hangt continu rond met 3 vriendinnetjes die op lenteuitje zijn, en dan bedoel ik niet de schetenveroorzakende groentevariante. Halfuurse sessie met half programm uit de ik heb nog geen clue hoe het funcitoneert-schuif.. paspoortje volgt.

ANTONIA: Rum, mitte20, blonde gekrulde extensionstruik, C-cups natuur (pendant), prima Engels en Duits, al in half Europa aan de slag geweest, gaande van privé tot raambuurt tot Zwitserse club etc...Sinds enkele maanden in Oceans. Leuke tante met intelligente babbel en humor..Typ managementassistente met hout voor de deur en niet beschroomd om hemdknoopje los te maken somtijds voor een bonusje...Halfuurse sessie met goed programm uit de ervaren Dienstleisterin-schuif zonder meer..paspoortje volgt.

Dit alles in willekeurige volgorde en eentje op herhaling as well, het is allemaal geen hogere wiskunde... Alle dames zoenden doch bij de laatste 2 dient met hun tongzoenen als alibimässig in te schatten, bij de eerste 2 absoluut top in dat compartiment...Bij allen geen geneuzel over de tijd of extra´s etc. waar ss bijna nooit aan meedoet for that matter...

Hygiene des kamers en de club sich voortreffelijk, alle kamers ook ruim en gerieflijk te noemen. Muziek s´namiddags aangenaam, des avonds luider doch kwalitatief met leuke mix, DJ speelt verdienstelijk ten dans. Barbediening ietwat onderbemand/vrouwd somtijds, dat is een aandachtspuntje...Minpuntje momenteel is dat in de wellnessruimte momenteel omgebouwd wordt boven de Salzgrotte dus oordopjes meenemen als men dat momenteel in rustmodus wenst te doen, doch ik veronderstel dat de werkzaamheden binnen afzienbare tijd een surplus zullen teweegbrengen...ss vond het eigenlijk compleet chill en aangenaam, geen vervelende herengroepen gespot tot 2 maal toe, enkele ok-sessies en enkele absoluut top, tja...Gezien de evolutie qua bezoekerspubliek in het gros des Saunaclubs lijkt Oceans zich succesvol te richten op het toenemende contingent relatief jonge en onervaren clubbers die gaarne party combineren met (half-)naakte dames...An sich een snugger businessplan want het diminuerende aantal hardcoreclubbers lijkt zich meer en meer richting Budgetbuden te verplaatsen, laat staan naar enkele waar grenzen van het fatsoen worden overschreden..Leuke dansshows s´avonds, entertainment is het ordewoord en de goede clubmuziek brengt wel Schwung en ss zag een boel vrolijke gezichten an sich. Tussen de 70 dames zullen best een aantal soffen zitten, ongetwijfeld in niet onmisselijke aantallen doch ook voldoende valabele opties die ´k links liet liggen ook, Jordan/Justina heeft echt iets te veel pondjes extra etc. doch alla, die draait haar kamers wel...Net als een boel andere dames, en zaterdag leek het behoorlijk payday voor de dames gezien de toenemende herenfrequentie...

Peace out!

Jav
8 maart 2016, 12:59
Ik heb nog een aantal vrijkaarten voor Oceans. Geldig tot 31/05.

Gratis entree. Minimale besteding €15. Dit mag je opmaken aan eten en drinken. Fris €2, bier €5.

Ik wil ze graag ruilen of weggeven. Neem contact op via pm en laat even weten hoeveel je er wilt hebben.

Zaterdag of zondag ben ik vermoedelijk in GT.

LucasKleine
13 maart 2016, 20:44
12 maart in pak richting Oceans gegaan. Prima ontvangst. Het was er absoluut niet druk. Gratis entree vanwege het pak.
Alle drankjes en a la cart diner op eigen kosten. Was totaal 50 euro aan extra's kwijt. Diner is erg smakelijk en van uitstekende kwaliteit.
Het 2x een uur met Jessica gekamerd, een absolute aanrader.

kempie
24 maart 2016, 12:49
Gelden tijdens de party ook drzelfde prijzen. Zoals gratis entree voor 14.00, 30 na 14.00 zonder drank en eten en 50 met?

Willem2
24 maart 2016, 23:50
Gelden tijdens de party ook drzelfde prijzen. Zoals gratis entree voor 14.00, 30 na 14.00 zonder drank en eten en 50 met?

Meestal niet ....

Piet Plezier
25 maart 2016, 11:26

ze weten daar helemaal niets van prijzen
Volgens de dames is het elke week anders .

SAS
5 april 2016, 11:30
Bij de meeste clubs is het de normale prijs bij Party's.
Vrijkaarten in welke vorm dan ook zijn niet geldig en ook geen speciale tarieven!;)
Er wordt toch veel extra gedaan voor alle ijsberen.

kees1000
5 april 2016, 12:10
ze weten daar helemaal niets van prijzen
Volgens de dames is het elke week anders .

Gisteren heb ik gebeld naar Oceans om over de entreeprijs te vragen. Het antwoord was €80,- :eek:

Piet Plezier
5 april 2016, 14:05
Gisteren heb ik gebeld naar Oceans om over de entreeprijs te vragen. Het antwoord was €80,- :eek:
het veranderd daar met de dag
Word je echt niet goed van

The Joker
5 april 2016, 19:05
Op de website staat anders nog gewoon max E50 incl 1 keer eten en softdrinks.

Jav
5 april 2016, 19:09
Zaterdag was het ook nog 50 of 30.

Freikaart minimum euro 15 besteden.

In burgerkleding +30 of +35

Met taxi gratis maar minimaal 50 besteden.

Piet Plezier
5 april 2016, 19:11
Op de website staat anders nog gewoon max E50 incl 1 keer eten en softdrinks.

dat klopt maar als je aan de deur komt is het toch anders
Dat was vorige week ook

Big30
5 april 2016, 19:18
Info website is correct.

Piet Plezier
5 april 2016, 19:31
Info website is correct.

neen nee echt niet.
Als je daar komt krijg je andere prijzen
Zelf meegemaakt vorige week
En als je dan iets vraagt moet er eerst gebeld worden naar iemand

The Joker
5 april 2016, 20:55
Als je zegt dat je mitglied bent betaal je gewoon altijd E40 incl softdrinks en bier tot 19:00 en 1 keer avondeten.
Naar je naam of nummer vragen ze al een half jaar niet meer.

Big30
5 april 2016, 20:58
neen nee echt niet.
Als je daar komt krijg je andere prijzen
Zelf meegemaakt vorige week
En als je dan iets vraagt moet er eerst gebeld worden naar iemand

Wat heb je meegemaakt en welke prijs heb je betaald?

Piet Plezier
5 april 2016, 21:07
we moesten 15 30 of 50 euro betalen
Bij 30 zat een ontbijt bij tot 15.00 uur
En voor avondeten moest je bijbetalen.
Toen zei een man als je 65 betaald mag je bier drinken
Nou er werd gebeld en toen kon dat weer niet
Ze kijken daar een beetje hoe je eruitziet
En of je wat te besteden hebt
Ze zagen ons liever weer vertrekken volgens mij
Ze hebben een systeem van niets
En weten zelf de entree prijzen niet

Big30
5 april 2016, 21:11
Oftewel exact de prijzen die je op de website kunt vinden, zie:
http://fkk-oceans.de/en/service/

Volstrekt helder dus.

SAS
7 april 2016, 21:00
Oftewel exact de prijzen die je op de website kunt vinden, zie:
http://fkk-oceans.de/en/service/

Volstrekt helder dus.

Als je het bekijkt van jouw kant wel!
Maar het blijkt al een poos dat het niet duidelijk is voor het personeel die je laat betalen.
Dit heb ik ook al verschillende keren gehoord.
Maar wat doe je er aan.

Big30
7 april 2016, 23:07
Door de vele acties om tegen gereduceerde entree Oceans te bezoeken loont het om de info hier en op de website goed in de gaten te houden!
Regelmatig ook vrije entree acties bij Oceans :freu:.

Nedlovefkk
8 april 2016, 08:59
Kansloze bedrijfsvoering imo.

Piet Plezier
8 april 2016, 09:02
Door de vele acties om tegen gereduceerde entree Oceans te bezoeken loont het om de info hier en op de website goed in de gaten te houden!
Regelmatig ook vrije entree acties bij Oceans :freu:.
gratis entree.
Maar wel minimaal €15.00 besteden

deket
9 april 2016, 10:25
Zijn toch indicatoren die niet getuigen van goed beleid en visie.
wel een helikopter voor de deur, maar door de bomen het bos niet meer zien en om de haverklap veranderen van formule?
soit, ieder runt zijn zaak hoe het hem het beste lijkt, zeker?
en nu sexxen dus geen posts meer vandaag

Ascari
9 april 2016, 10:48
Zijn toch indicatoren die niet getuigen van goed beleid en visie.

De uitbater is dezelfde als die van de 'oude' Freude 39. Ook in die tijd veranderden de prijzen zo nu en dan (tot ongenoegen van de klanten). Het is een vriendelijke man, echter op enige geslaagde visie/beleid ten opzichte van de club heb ik hem nooit kunnen betrappen. Wat hij wel goed voorelkaar heeft is zijn omgang met de dames. De dames in Freude waren ongekend loyaal en de service lag ook hoog. Helaas blijft het aanmodderen in Oceans.

Picasso 1
9 april 2016, 11:35
De uitbater is dezelfde als die van de 'oude' Freude 39. Ook in die tijd veranderden de prijzen zo nu en dan (tot ongenoegen van de klanten). Het is een vriendelijke man, echter op enige geslaagde visie/beleid ten opzichte van de club heb ik hem nooit kunnen betrappen. Wat hij wel goed voorelkaar heeft is zijn omgang met de dames. De dames in Freude waren ongekend loyaal en de service lag ook hoog. Helaas blijft het aanmodderen in Oceans.

Ik kom er regelmatig en de laatste maanden is de club vanaf ongeveer 10 uur bomvol (en dat voor een grote club als Oceans), en eerder op de dag is het drukker ten opzichte van een half jaar terug. Aantal dames schat ik in tussen de 60 a 70 (veel dames uit Magnum zijn hiernaartoe verhuist). Naarmate het later wordt, wordt het steeds drukker met bezoekend publiek tot aan bomvol, parkeerterrein helemaal vol en wachttijden voor de kamers. Het lijkt toch meer een succesweg dat Oceans aan het begaan is dan 'aanmodderen' mede gezien het feit dat de club een jaar tot een half jaar geleden erg rustig was.

Ascari
9 april 2016, 12:07
Met het aanmodderen bedoel ik vooral het gebrek aan beleid m.b.t. prijzen van entre, drankjes, eten, vrije entre kaarten die als flyers worden uitgedeeld en die niet dezelfde waarde hebben als in andere clubs. Ik vind het persoonlijk niets als ik ergens naar toe zou gaan er veranderd constant iets. Ik betaal liever de volle mep entre en dan wil ik ook geen gezeik meer.

Mja veel clubs trekken op vrijdag/zaterdag volle bak (dat is de norm tegenwoordig). Dat is eerder een noodzaak en ook logisch gezien dan de klanten het meeste tijd hebben. Clubs die op een woensdag volle bak draaien (Gt, yy misschien) heb ik meer bewondering voor.

Sommige dames die ik spreek vinden juist dat Oceans té weinig kamers heeft. Dus een wachttijd hoeft niet altijd een graadmeter te zijn.

Big30
9 april 2016, 12:21
Ik sprak gisteren een toch redelijk bekende IJsbeer die de kortingen goed in de gaten houdt en die zeer positief was over de ontwikkelingen in Oceans, de relatief lage inkom, de club zelf en de line-up.

Noem geen naam vd IJsbeer maar hij heeft in dit topic op deze bladzijde een reactie gegeven :tongue:! Het was niet P1!

satanic surfer
9 april 2016, 12:26
Uiteraard is een continue veranderend entreeprijsbeleid ietwat verwarrend en onlogisch misschien in de ogen van velen, doch gezien de evolutie in het gros van de club richting diminuerende entree of acties met Werbung/Rabattkaarten/HappyHours etcetera mag een ietwat schrandere ondernemer die een beetje de vinger aan de pols heeft er toch vanuitgaan dat een gedeelte van het doelpubliek (foraschrijvers oa daartoe behorend) niet vies zijn van acties...Men kan ook halsstarrig vasthouden aan een consequente entree zoals sommige clubs doen, ieder z´n eigen plan en opinie. Zoals Picasso1 al terecht aanstipt en ikzelve ook al melding van maakte in algemeen bericht voor enige tijd gaat het redelijk crescendo met het aantal bezoekers overdag en s´avonds/s´nachts vooral... De 15E Mindestensverzehr naast de vrije entree voor 14u ofzo is gericht op Rentners of wellnessfreaks die maken dat de ochtendshift qua dames somtijds toch al wat in het buideltasje kan proppen en bovendien komen namiddagbezoekers niet in een desolate club terecht, dat is nergens leuk en wervend zoals ´k zelve meemaakte deze week in een club die ook met honderden Rabattkaartjes smijt komende maand. Clubs in de regio Düsseldorf werken bijna allen met HH-formules, DV richting 20E gezakt, AcaGold al langere tijd 20E HHour, LuLo idem, Aca Velbert HH 30E etc...Magnum en LR lijken de enige clubs die vasthouden aan 60E entree...ss nodigt gaarna uit om daar ns een kijkje te nemen doordeweeks s´namiddags...geen vetpot dunkt me. Des avonds/s´nachts ist die Hölle los in Oceans, retedruk bijwijlen, karrevrachten gasten die binnenkomen en spenderen...Cocktails, steaks bestellen, flessen Wodka en ga zo maar door. Daarnaast heeft Oceans ook een escortservice die nog geld in het laatje van club&dames brengt dus voor degenen die opperen dat het allemaal geen al te snugger businessplan is, think again...Gebaseerd op gemiddeld "verbruik" per bezoeker (zelfs degenen die met vrijkaartjes binnenkomen, een niet onaanzienlijk deel des bezoekers nog steeds ongetwijfeld) is dat als niet misselijk in te schatten, de bardames draaien overuren na middernacht met geestrijke versnaperingen (vooral in het WE), Düsseldorf is een redelijk bedeelde stad met aardig wat mensen die geld kunnen spenderen, om nog te zwijgen over de Messegasten die de volle mep betalen en geestrijke drank aansleuren en ga zo maar door. Misschien voor velen een wederom nu compleet dwaze stelling doch dat werd van vorige stellingen ook gezegd en stelselmatig worden die bewaarheid: het zou me weinig verbazen als Oceans zelfs nu al niet tot de top-3 clubs qua inkomsten in NRW draait...misschien wel veel beter dan sommige 60E-clubs met all you can eat&drink für Lau-clubs in de regio waar men ietwat stilstaat...Los daarvan is het niet m´n toko doch alla...Men zou nog raar opkijken als men effe snel wat simpele mathematica toepast...

seksenfun
9 april 2016, 13:16
Was dit in het begin niet de elite-club die graag € 80 inkom wou vragen? Nu dus gewoon mee de grijze massa in. Moet niet leuk zijn als bewindvoerder :smoke:.

Picasso 1
9 april 2016, 13:22
Was dit in het begin niet de elite-club die graag € 80 inkom wou vragen? Nu dus gewoon mee de grijze massa in. Moet niet leuk zijn als bewindvoerder :smoke:.

Yep, dat klopt. Wat echter nu wel aan het uitkomen is, is dat de initieel door andere clubs gevreesde concurrentie nu wel ingeslagen is. Magnum bijvoorbeeld gaat een zware periode tegemoet, tenzij ze zelf ook acties inzetten.

seksenfun
9 april 2016, 13:57
Ik weet niet wat voor publiek er in de weekendavonden rondhangt in Oceans omdat ik er net kom (op één keer na) maar als het publiek met Magnum verschillend is, hoeft Magnum niets te vrezen :smoke:.

Picasso 1
9 april 2016, 14:04
Ik weet niet wat voor publiek er in de weekendavonden rondhangt in Oceans omdat ik er net kom (op één keer na) maar als het publiek met Magnum verschillend is, hoeft Magnum niets te vrezen :smoke:.

Zelfde type publiek, zelfde type dames.

seksenfun
9 april 2016, 14:39
Dat wordt kampen dan, (zonder mij) :smoke:.

aquarius
10 april 2016, 00:22
Was dit in het begin niet de elite-club die graag € 80 inkom wou vragen?

Ja, ja, lange ist es her.
Da wurde auch noch von 200(!) Frauen geträumt.
Und bei diesen 200 Frauen sollten sehr begrenzt Rumäninnen und Bulgarinnen dabei sein.
Es muss schon ein exzellenter 'Stoff' gewesen sein, der zu solchen Träumen führt! :-)

Gruß
aquarius

WA
17 april 2016, 00:43
Oceans, "de" nachtclub onder de clubs in NRW

het is al half twaalf 's avonds als ik daar aankom (vanuit LR) en er is geen parkeerplek meer te vinden in een straal van 300 meter rondom de Oceaan. Dankzij de Überpimp (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=453957#post453957) uit mijn vorige Oceans verslag vind ik andermaal toegang tot Oceans tegen een zwaar gereduceerd tarief.

Een vrijkaartje ter grote van een visitekaartje verschaft mij deze nacht toegang tot Oceans. Nog even word er gevraagd of ik nieuw ben of terug kerend bezoeker en blijkt freie eintritt nicht so frei wie mann gedacht hatte. Bij het verlaten van Oceans moet ik hoe dan ook €15 afrekenen. Het hoe en waarom ontgaat me en kan me er ook niet echt druk om maken.

Ik heb eindelijk door hoe die kastje werken in Oceans en zo doende was het omkleden voor de verandering eens zo gebeurd. Mijn bezoek aan Oceans was niet zo succesvol als dat aan LR eerder op de dag. Maar dat heeft eerder met mijn eigen instelling te maken dan met Oceans. Want nuchter bekeken was het weer goed zwemmen in de Oceaan.

En zwemmen was het. Ik schat dat ik na zo'n tien minuten binnen te zijn al 4 keer nee heb moeten zeggen tegen dames die in mij wel een potentiële klant zagen. Oceans had wat dat betreft net goed ook Sharks kunnen heten. Er werd stevig gejaagd.

Omdat ik slechts sporadisch in Oceans kom toch weer heel veel onbekende bekkies voor mij. In het eerste uur van mijn bezoek beklijft mij het gevoel dat Oceans een toch wel erg hoog plastisch opgewaardeerde dames herbergt. Later zakt dat naar meer dan gemiddeld maar nog altijd in de top van plastic fantastic.

Het leuke aan Oceans vind ik het disco principe. Er word moeite gestoken in de muzikale aankleding en de dames worden gestimuleerd vooral ritmisch mee te bewegen op de geluidsgolven. Trap, techno, house, minimal maar ook Manele werd vrij wel vlekkeloos aan elkaar gemixt. Als er dan ook nog een dozijn lekkere kontjes mee staan te schudden op het centrale podium... ja dan is voor mij het feest compleet. Waar ik de eerst tien twintig minuten na mijn aankomst alleen maar kapsones wijven zag verandert dat beeld vrij rap in "godnondeju wànne bèrg lekkere wijven" gevolgd door de permanente keuze stress en het steeds weer terug kerende meer mooie meiden dan geld dilemma. Uiteindelijk spot ik een dansende dame die het Susan of Cindy effect op mij heeft. Dat heeft natuurlijk wat uitleg nodig, Susan en (met name) Cindy hebben iets in hun manier van doen en laten wat mij ontzettend aantrekt. Nog meer dan A en D uit mijn LR verslag. Cindy en Susan waren meerjarige "projecten" waarin zowel het beste als het slechtste in mijn naar boven kwam. Terug naar de dansende dame. Wat een elegantie, wat een attitude, wat een lichaam. Ze lijkt op een geheel eigen wijze de wereld in te kijken, wars van alles en iedereen die daar mogelijk commentaar op heeft. Helaas krijg ik niet meer de kans haar te spreken, iemand anders is me voor. Oceans, voor deze dame kom ik terug.

Tegelijkertijd vind ik die disco ook maar mooi KUT. Ik hoor slecht met veel omgevings geluid en kost het me veel moeite om andere mensen goed te verstaan. Natuurlijk zeggen alle meiden in de eerste instantie graag even wat rustiger en apart met je te willen gaan zitten. Voor mij is het echter bittere noodzaak omdat ik anders geen touw aan gesprekken kan vast knopen.

Na uiteindelijk een uurtje of twee door Oceans gezwommen te hebben vind ik het wel mooi geweest. De dansende dame blijft me te lang weg, daarnaast lonkt er op de weg naar huis nog een Rld genaamd de vulkanstrasse :biggrin: Tijdens het omkleden dient zich nog een ander probleem aan wat ik met Oceans heb. Het publiek. Een iets te populair doende "wannabee" gangster vraagt of ik geld kan wisselen. Euhmm NEEN. Kennelijk is dit antwoord niet acceptabel en ontstaat daarover nog gedoe ook nog. Maar goed, dat is ook Oceans, iets te veel anabole sportschool hippies die ondanks hu adonis uiterlijk in het bordeel rondhangen....

de vulkan round-up volgt later wel, VR out

Znipper
29 april 2016, 09:26
In hoeverre is Oceans voor een dagbeer een goede keuze? Is de club qua aantallen vrouwen vergelijkbaar met bijv GT?

Wentelt Eefje
29 april 2016, 09:43
Niet, als dagbeer is Oceans geen goede keuze

KautoStar
15 mei 2016, 04:56
donderdag ll. Oceans nog eens aangedaan ...
Net voor 14h dus gratis naar binnen ... met 15€ drank te besteden want die 15€ moet je sowieso betalen bij het verlaten vd club ...
Gratis Ontbijtbuffet met frieten en kip en pasta ... tamelijk uitgebreid dus en 2 x van genoten ...
De vrouwen in Oceans zijn van hoge optische kwaliteit ... ik ga nog terug want ik kon en wou niet blijven tot de party begon ... club verlaten om 18.30h ...
Er waren werken aan de gang, een nieuw terras werd aangelegd ... ik mis een Jacuzzi en een zwembad ... (blijkbaar krijgen ze geen toelating voor een zwembad)
Jacuzzi (whirlpool) wel op de kamers maar wie wil dat nu ...
Ik kom ooit nog eens terug ... Er liep HEEL veel potentieel !!!

kempie
22 mei 2016, 19:07
Na eerder op de dag in DV te zijn geweest was ik bijna niet naar oceans gegaan. Aangezien er nog wel enkele opties bij DV waren binnengekomen. Geen wou gevoel maar toch. Ik had gehoord van een topline-up in oceans maar was wel gewaarschuwd over de service. Bij de receptie vertelde ze me over de €65 optie en niet de andere. Goed ik weet gelukkig via het forum van de andere opties en vraag of die er ook niet zijn. Ja wel dus voor 30 binnengekomen. Ik wou het wel eens zien wel bij binnenkomst liep ik 1 keer door de bar en bekroop mij direct het gevoel dat de line-up uitstkende was. Zag tal van mooie dames alhoewel het nogal donker was in de club. Hal oogte mooi ruim. Liep door langs het goed uitziende sauna gedeelte naar de tuin. Ruimte genoeg leek me.

Bij de tuin zag ik een mooie dame met fraaie silicone c-cup en lekkere kont. Ik liep nog eens door de bar en het viel me moeilijk een keus te maken. De dame van bij de tuin bleef me trekken. Naast haar plaats genomen. Bleek Edita te zijn ex LR. Ik kon me haar niet herrineren. Ze Zei dat ze me daar wel een paar jaar als klant had zien rondlopen en ik altijd met Landiana ging. Klopte dus prima. Ze zei dat ik haar mogelijk niet herkende vanwege haar sili's die ze nog niet zolang had. Achteraf denk ik dat ze toen ook nog flink wat kilotjes meer had. Prima tijdje zitten kletsen. Prima presales dus. Ze was ook aantrekkelijk dus uiteraard meegenomen naar de kamer. Daar prima tz en pzc. Ik dacht gelijk zie je wel het kan wel hiet mooie dames vinden met een uitstkende service. Toen viel mijn oog op haar buik die ik in het licht voor het eerst goed kon zien. Dat zag er niet fraai uit. Daar hing een flink stuk Rimpelig vel wat vermoedelijk komt omdat ze flink wat kilotjes is kwijt geraakt. Dit was een kleine afknapper. A goed niet teveel naar kijken en verder was het prima. We praten nog zo'n 10 minuten na waarna de dame voorstelde de kamer te verlaten. Bij het afrekenen zei ze dat we 40 Minuten op de kamer waren geweest en het dus 100 was. Ik kijk en dat klopt wel maar netjes vond ik het niet had dan voor we nog 10 minuten door praten gevraagd of ik langer wou blijven of had het uur volgemaakt en niet na 40 minuten gevraagd de kamer te verlaten. Stomme truc om wat extra te verdienen maar de klant zie je niet nog eens terug.

Nu wat meer tijd genomen om rond te kijken. Het wou gevoel was wel wat minder nu. Uiteindelijk toch een hele mooie dame gezien. Bleek Armina. Een mooie Optic met mooie c-cup. Verwachting was niet direct hoog gespannen. Vroeg op de kamer of ik een uur of half uur wou blijven. Bij uurtje kon er meer. Ik dacht TZ zal toch niet veel zijn dus laat maar bij een half uur houden dus dat aangegeven. Pmc en na 5 minuten neuken zegt ze Ik neuk niet langer voor 50. Ging het verder met de hand afmaken. Hele discussie. Zij Impliceert dat weinig dames meer doen voor 50. Vet slechte sessie.

Nu was ik helemaal gewaarschuwd. Keek nog wat rond zag geen echte super knappe dames meer. De paar mooiste ging ook met Armina om wat mij het idee gaf ze dan maar zeker links te laten liggen. Zag zelfs niet heel intessante dvp's meer. Ik dacht ik kan nog wel wat maar hou liever die 100 die over is voor van de week in LR waar ik er zeker een goede sessie voor krijg en mochten alle dames die ik daar leuk vindt er zijn de keuze lastig zijn of voor GT waar de keuze vaker lastig is of gewoon als begin van een extra club bezoekje. Het was intussen bijna 1.00 en het was niet overdreven druk. Ik had ook geen last van die vervelende types. Ik ging maar eens naar huis en tijdens het omkleden wou 1 van die stoere sudlanders me nog een vrijkaart geven. Zie ik heb helemaal geen problemen met die mensen. Ik heb echter wel beleefd geweigerd en gezegd dat ik deze club niet meer hoef te bezoeken ook niet als het gratis kan. Ben blij dat ik bij een club als GT naar binnen kan voor een paar tientjes meer. Ze weten niet wat ze missen maar goed ook want ze komen er ook niet binnen. Dan zie je maar dat een beetje deurbeleid tov klanten en dames de club al een stuk beter maakt want zo'n dame als Armina wordt denk ik na de eerste dag direct uit GT gegooid ondanks haar looks.

Bij het weggaan zei de dame dat ik nog 25 moest afrekenen maar voor ik wat wou zeggen zag ze haar vergissing al in en veronderschuldigde zich gelijk. Het is een mooie club maar ik werd er weer aan herrinert dat er niets gaat boven een club waar je een paar vaste goede dames kent zodat je altijd 1 of 2 goede sessies kan hebben.

WA
29 mei 2016, 20:39
Oceans heeft inmiddels weer een nieuwe vrijkaarten actie.
Vrijwel het zelfde als de vorige maar nu als einddatum 10 september (pin me d'r niet op vast). Enige mij bekende uitzondering waarop de vrijkaartjes niet geldig zijn is 1 t/m 10 juni en staat op de kaartjes zelf. Oh, gratis is natuurlijk weer niet helemaal gratis, minstens €15 of meer naar gelang je eten en of drinken consumeerd. Zo heb ik het zelf dit maal op €33,50 kunnen houden. Daarvoor dronk ik een Konig Ludwig Weissbier, een Becks, RedBull en bakkie koffie en werd een Tagesgericht (uitstekende Dönerteller) gegeten.

Hoe kom je aan deze kaartjes dan.... Geen idee, dat regelen anderen voor mij maar probeer de Oberhausenerstrasse zelf eens. Ze liggen letterlijk op straat. Gister in de straat zelf een aantal kaartjes gevonden welke vervolgens probleemloos geaccepteerd werden aan de theke. Hebben we mooi die andere kunnen bewaren.

Ander Oceans nieuws dan. Een tsunami aan vrouwen gisteravond. Alle soorten, maten en leeftijden. Grote groep duits talige DVP's veel Roemeense dames en een groeiende groep Bulgaarse meiden. Veel meer dames dan klanten ook (Champions League finale).

Heb wel het idee dat het Oceans "concept" stevige erodeert. De maaltijden worden kariger en loopt er minder bedienend personeel rond. Rondom de sanitaire gelegenheden was het rond uit een zooitje. Het viel me op dat er wel erg veel versleten badjassen in omloop zijn. De dames die wat doen op het podium krijgen daar normaal gesproken een lagere inkomprijs of gratis consumpties voor terug maar daar werd gisteren moeilijk over gedaan en was er ook veel minder entertainment dan ik gewend ben. Qua muziek stond er een livestream op waar ik voorheen altijd een DJ zag en ook de geluidsinstallatie trok het niet helemaal meer. Door de hele avond heen viel hier en daar een deel van het geluid weg.

Positief is dan weer dat het buitengedeelte "gangbaar" is gemaakt mbv een mooi gazonnetje, palmbomen en een uitbreiding aan zitgelegenheid. Op verzoek word er overigens een shisja geplaats zodat men gezellig allemaal aan de zelfde pijp kan lurken.

De dames dan. Blijft een moeilijk verhaal. Is ook niet in te delen aan de hand van nationaliteit. De club lijkt zich er in ieder geval totaal niet aan gelegen iets van een standaard te bewerkstelligen. Kans op teleurstelling is hier levensgroot, maar er zitten daarentegen ook echte pareltjes tussen waarvan je het niet zou verwachten. En vice versa overigens.
Voor de boobmeister nog de mededeling dat er een echte Pamela Anderson (uit de goede oude Baywatch tijd) look-a-like rond loopt.

Greetz, VR

The Joker
6 juni 2016, 20:52
Is dit gewone spam / scam?
Kan een mod navragen of Oceans voor eenmalig E40, 3 maanden dagelijks vrije entree biedt (ex verteer)?

Big30
6 juni 2016, 20:55
Is dit gewone spam / scam?
Kan een mod navragen of Oceans voor eenmalig E40, 3 maanden dagelijks vrije entree biedt (ex verteer)?

Berichten FF weggehaald waar je naar refereert omdat eerst duidelijkheid moet komen.

bref-jefke
8 juni 2016, 00:43
http://www.fkkclub.nl dat is wat er bedoeld word, betrouwbaar ???????????????? Kun je blijkbaar kaartje kopen voor bijna niks...

kempie
8 juni 2016, 06:35
http://www.fkkclub.nl dat is wat er bedoeld word, betrouwbaar ???????????????? Kun je blijkbaar kaartje kopen voor bijna niks...

Zou nog waar kunnen zijn ook. Zijn zoveel vrijkaaetjes in omloop. Lijkt me toch al duidelijk dat het een witwas club is wn je zal wel weer voor het eten en drinken moeten betalen.

speler
8 juni 2016, 12:31
Jezus alle clubs zijn witwas clubs maar wat maakt het uit. Als je een vrijkaart inlevert moet je bij vertrek 15 euro betalen. Je krijgt een bandje en daarmee kun je drinken bestellen je kunt voor 15 euro drinken op de band of je niks drinkt of je drinkt voor 15 euro je moet bij vertrek 15 euro betalen al het meerdere wat je drinkt betaal je natuurlijk bovenop die 15 euro. Op de menu kaart voor het eten staan gerechten die bij je vrijkaart horen hier betaal je niks voor en er staan gerechten aan de andere kant van de kaart die je apart moet betalen.

The Joker
8 juni 2016, 14:09
Eten betaal je ook altijd als je met een vrijkaart binnen komt.
Daar is alleen 1 gratis gerecht inbegrepen mits je de volle bak entree betaald.

RAUL7
8 juni 2016, 14:45
Daar is alleen 1 gratis gerecht inbegrepen mits je de volle bak entree betaald.

Dan moet je nog uitkijken, want er zijn gerechten waar je ook voor moet bijbetalen indien je de volle bak entree betaald.
Links op de kaart staan gerechten die gratis (frei) zijn, rechts staan er prijzen bij.
Als een prijs tussen haakjes staat is dat de prijs voor een mitglied.

Bijvoorbeeld: Rumsteak (15€) 29€
15€ is de prijs voor een mitglied, 29€ voor de rest.
Een vriend van mij heeft dit meegemaakt. Hij betaalde 50€ entree en dacht dat hij 1 keer mocht kiezen tussen al de gerechten die op de kaart stonden.
Hij koos voor een rumsteak en kon 29€ bijbetalen toen hij naar huis ging.
Niet echt goedkoop, 50€ entree + 29€ voor 1 maaltijd. :frown:

speler
8 juni 2016, 19:11
klopt maar staat allemaal duidelijk op de kaart vermeld

Beron
8 juni 2016, 22:35
Kann mir bitte noch mal einer auf DEUTSCH die aktuellen Preise im Oceans erklären? Ich blick nicht mehr durch.
Freier Eintritt und 15 Euro Mindestverzehr bis 14 Uhr - das kapier ich noch. Aber was heißt das - was kosten dann Getränke? Zum Beispiel. Oder Essen? Es gibt Leute, die zahlen 30 Euro. Manche 40 Euro. Andere wiederum 50 Euro. Dann gibt es Mitglieder und Rabatte...völlig konfus. Eine Übersicht für Doofe wäre gut.

Willem2
9 juni 2016, 09:49
... Eine Übersicht für Doofe wäre gut.

Schwierig...
So bald etwas übersetzt ist ....... sind die Preisen schon wieder geändert ;)

Big30
9 juni 2016, 11:49
Kann mir bitte noch mal einer auf DEUTSCH die aktuellen Preise im Oceans erklären? Ich blick nicht mehr durch.
Auf Deutsch! http://fkk-oceans.de/en/service/

Hier kann man es lesen. Aber ob du dich durchblicken kannst?

Jetzt al la carte menu for free und bier for free (12-19h)

Beron
9 juni 2016, 13:37
Es gibt doch noch irgendwelche MITGLIEDER Preise? Wie werde ich das denn? Was kostet es dann?

noglangnietuitgewandeld
20 juni 2016, 16:25
Klinkt goed, voor 20,- of 40,- drie of zes maanden entree, op die 15,- Mindestverzehr na dan. http://www.fkkclub.nl/

Maar alvorens te investeren in zo'n drie of zes maanden kaart, zou ik toch eerst even afwachten hoe dit afloopt:

http://www.focus.de/kultur/kino_tv/es-ist-keine-schoene-situation-insolvenzverfahren-eingeleitet-rotlicht-koenig-bert-wollersheim-ist-pleite_id_5650611.html?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=facebook-focus-online-politik&fbc=facebook-focus-online-politik&ts=201606201251

casaneuza
28 juni 2016, 16:35
Er staat op bild.de (ik kan nog geen linkjes posten) nog een artikel over.. Storm in een glas water, Oceans blijft gewoon open hoor :)

Wentelt Eefje
29 juni 2016, 16:04
Bild over vriend Wollersheim, o.a.:
http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/wollersheim-so-schoen-kann-insolvenz-sein-46410524.bild.html
meer links in het artikel

Big30
29 juni 2016, 16:13
NB Bert Wollersheim was even verbonden aan Oceans maar dat was meer dan een uithangbord om in de media publiciteit te genereren. Al ruim een jaar heeft hij niets meer Oceans te maken en doet daar niets meer voor.

de duisburg spesjalist
29 juni 2016, 17:17
NB Bert Wollersheim was even verbonden aan Oceans maar dat was meer dan een uithangbord om in de media publiciteit te genereren. Al ruim een jaar heeft hij niets meer Oceans te maken en doet daar niets meer voor.

bert wollersheim is het visiete kaartje van de flashofstrasse in oberhausen hier de links http://www.rotemeile-oberhausen.de/newshttp://www.bild.de/regional/ruhrgebiet/bert-wollersheim/zeigt-bild-sein-rotlicht-baby-43029968.bild.html in duisburg op de vulkaastrasse heeft hij ook geprobeert een voet tussen de deur te krijgen ma daar hebben ze aan mijn genoeg :biggrin:overgens de flashofstrasse is aardig opgeknapt zeker dat kleine lauf haus het ontbreek er alleen aan lekere vrouwen .

The Joker
17 juli 2016, 09:57
Gisteravond zin in wat vertier, maar omdat er in Oceans overdag geen fuck te doen is, maar gewacht tot 19:00 voor ik deze disco zou gaan bezoeken.
Kwam bijna gelijktijdig met geile hund Rex binnen en hij bleek achteraf op dezelfde wijze binnen gekomen te zijn als ik.
Waar Oceans in Dusseldorf en omstreken zelf vrijkaartjes uit hun heli over het volk stort, moeten de Hollanders wat meer werk doen om (bijna) gratis binnen te raken.
Op http://www.fkkclub.nl/ kan je voor E5 een dagkaart bestellen, of E20 3 maanden toegang, of E40 6 maanden.
Hiermee kan je gedurende die periode gratis binnen, op elk gewenst tijdtip van de dag.
Wel betaal je voor elk drankje of eten wat je gebruikt, met een minimum van E15 per bezoek.
Fris en koffie is E2, Bier en Energy drink E5, dagmenu vanaf E15.
Kortom, voor de korte uitstapjes een leuke manier om betaalbaar geil uit te gaan.
Een avondje naar een gewone disco kost zeker hetzelfde en daar kan je niet zomaar een leuke meid E50 bieden voor oneerbare zaken.
Mij gaan ze vaker zien als ik geen hele dag tijd heb, maar er toch een avondje tussenuit wil 'wippen'...
Picasso1 heeft ook een 6mnd pas gekocht en komt er gewoon mee binnen, dus de boel op http://www.fkkclub.nl/ is in elk geval legit.

papi
18 juli 2016, 23:47
Gisteravond zin in wat vertier, maar omdat er in Oceans overdag geen fuck te doen is,.

Waarvan akte!! goeie tip hier van The Joker, waarvoor dank. Ik kom hier ook heel af en toe overdag, aangezien ik Saunaclubs vaak bezoek voor 1 sessie en daarna weer foetsie.Oceans heeft gratis entree overdag maar echt aantrekkelijk is het niet. Ik was er vorige week donderdag tussen 13 en 15 uur, maar wat een dooie boel joh. Een totaal van 8 verschillende DVP's aangetroffen, waarvan er 2 a 3 aantrekkelijk waren en de rest eigenlijk nog hun beautysleep hadden moeten doen. Een aantal blijft dan plakken bij een paar beren, een paar anderen zijn meer met elkaar bezig en selfies aan het maken. Dan blijven er maar 3 over die openstaan voor wat 1-on-1 vertier. Ook al betaal je maar 15e voor wat drankjes, hopelijk sturen ze ook nog eens een keer wat meer meiden de vloer op....oh well. Gelukkig is er zoveel meer keus. Ik kom over een tijdje maar weer, wellicht via de pass-partout optie van The Joker:)

Beron
25 juli 2016, 18:25
Ich wollte mal was anderes sehen und hab mir noch einmal das Oceans angeguckt. Samstag Abend. 19 Uhr. Die Empfangsdame verspricht mir Barbecue. Das war gelogen. Es gab KEIN Barbecue. Stattdessen probierte ich das im Preis ingebriffene "A la Carte" Menü. Drei Gerichte zur Auswahl. Chicken Wings, Schweinesteak, Pasta. Nicht gerade edel. Die bestellte Pasta schmeckte leider gar nicht. Die Tomatensauce war dünn wie Wasser und hatte überhaupt keinen Geschmack. Die Mozarella-Kugeln noch eisgekühlt, statt zerlaufen. Das Essen ist das Geld nicht wert.
Bis 21 Uhr war der Laden extrem leer. Ich schätze mal rund 10 Frauen und 15 Männer. Dann füllte es sich etwas. Einige Gruppen von Schwarz-Bartträgern und einige Erstbesucher. Keine Deutschen. Keine Holländer sopweit ich gesehen hab. Eine Gruppe Engländer, die sich 4 Whiskey-Cola für 100 Euro gönnten. Lachhaft.
Die Empfangsdame versprach für den Abend 100 Frauen. Bis 23 Uhr kam ich auf knapp 30. Ob danach wirklich noch 70 gekommen sind?
Die anwesenden Frauen waren zu 99 Prozent unbuchbar oder extrem aufgetakelt, arrogant (und trotzdem hässlich) oder nur interessiert an den Männern mit den dunklen Bärten.
Nur EINE Frau war attraktiv, aber ihre Art dermaßen abtörnend, dass Sie sich auch gleich ABZOCKE auf den Arm tätowieren lassen könnte - neben den Namen ihres "Freundes".
Ich hatte wirklich die Hoffnung, an einem Samstag Abend das zu erleben, was mir erzählt worden ist. Das es dann nämlich richtige Disco-Stimmung gibt, mit nem guten DJ, hunderten tanzenden schönen Frauen und vielen Gästen. Wie schon bei meinen ersten beiden Besuchen stimmte nichts davon. Ein bis kurz vor Mitternacht weitgehend leerer Saal, ausschließlich Nicht-Deutsche Gäste, keine schönen Frauen, mieses Essen, keine Stimmung.
Dafür stand am Ende ein Typ draußen vorm Laden, der fleißig Freikarten/Mindestverzehr verteilt hat. Ich hab jetzt einen Stapel davon. Ich weiß nur nicht, warum ich die benutzen sollte. Wenn Samstags schon tote Hose ist, wann soll denn da was los sein?

The Joker
26 juli 2016, 00:00
Oceans wordt echt voor 90% bezocht door vrijkaart klanten.
Bijna niemand betaalt nog de volle mep, bij mijn laatste bezoek afgelopen weekend, kreeg ik ook een stapelvan die vrijkaarten mee, geldig tot 29-9.

Picasso 1
26 juli 2016, 06:29
Wenn Samstags schon tote Hose ist, wann soll denn da was los sein?

Waarschijnlijk de vakantie perikelen. Normaal zijn er op vrijdag/zaterdag wel zo'n 60/70 dames (vanaf ongeveer 21 uur). Hogere aantallen wordt wel eens door sommigen beweerd maar dat vind ik lastig in te schatten.

Big30
26 juli 2016, 17:23
Toch wel opmerkelijk het verschil in perceptie tussen TJ en Beron al liggen tussen de bezoekjes dan wel een week.

Ik sprak afgelopen vrijdag een Duitse bekende IJsbeer die juist zeer te spreken was over Oceans en een beeld schetste van zeker op de vr/za veel dames en sfeer in de Oceans.
Een beeld wat P1 nog een bevestigt, waarbij opgemerkt dat Beron vaak een zeer kritische bril opheeft maar dat geldt ook voor zijn andere club bezoekjes. Soit, tis meer mijn verbazing juist nadat ik vrijdag toch 2 lovende verhalen over Oceans te horen kreeg. De ene dag is de andere niet klaarblijkelijk!

satanic surfer
16 augustus 2016, 19:17
Warning: het volgende bericht is lichtjes doorspekt met ironie, vettige praat, schrijffouten, samengestelde zinnen, sarcasme, dieren, persoonlijke aanvallen, lofredes, vunzigheid en is ontsproten uit m´n petieterige breintje. Achtung, dit bericht is vrij interpreteerbaar, overslaanbaar, uitkotsbaar, omarmbaar, bespuugbaar doch nicht Nachfickbar. Dus u kan zich de uitgeprinte versie voorschotelend lekker in de mannentoiletten aan de leuter jengelend thuis laten. Geen der participanten in dit schrijfsel kan én of wil vervolgd worden voor schending der eerbaarheid...Moraalapostelen en andere communicantjes kunnen maar beter opzouten richting andere topics...

Leck mich am Arsch! Kutweer en ss had dan ook geen zin in meer kilometers bollen dan strikt noodzakelijk. Dichtsbijzijnde club viel af wegens common sense, de volgende via Hoerenradar.de en Google Musschi.de was in beide gevallen fkkOceans. Call me Susie of voor mijn part Gwendolyne doch dat zou ´m worden. Enkele kilometers gekard zonder andere auto´s in de prak te rijden en de ruime parking opgedraaid zonder iemand te verwonden, voorwaar geen sinecure als er een paar Berbers zich uit Jeeps laten vallen of een opa met looprek tussen de plassen door zich een weg richting entree beweegt, naja beweegt...Een lamme schildpad was goddomme nog -tig malen sneller over die 12 meter. Hem dan ook voorbijgespurt in de entreehal zonder zweetverlies want God en klein Pierke mogen weten hoe lang dat incheckproceduregebeuren had geduurd bij die gepensioneerde malloot. ss overhandigde de entreeobulus niet want ik had van een bevriende Kollege een vrijkaart geerfd enzo. Mindestensverzehr 15E zei de entreedame, jaja...Dat komt wel snor moppie riposteerde ss zonder een vileine insinuatie naar haar lipbegroeiing te uiten ongeacht dat dat best mogelijk geweest zou zijn. Petje af voor m´n karakteroefening dataangaande. Raprap een locker uitgekozen met makkelijk te memoriseren nummer en hoppa onder de douche. Afgedroogd enzo, neus gesnoten/gesnuit/gesnitten en dan godverdomme over de kar van die ouderling gestruikeld die onderhand z´n entree had geregeld doch nog onderweg was richting Umkleide. Kut mét peren die bejaarden, voor mijn part leggen ze ze collectief in het kleiduifschietapparaat dat ze wegkeild over steppes bezaaid met cactussen, hemeltergend zijn die gozers doch alla, het is wat het is. Hem én z´n karretje vervloekt en een ferme schop onder z´n gepamperde reet gegeven zodanig dat ie nog voor het donker z´n locker had gevonden. Het betrof dus 16u28 toen ´k van die klompenloper verlost was en de bar in kon drentelen.

Overzichtelijkheid is een voordeel in allerhande situatsies doch té overzichtelijk is ook maar niks. De toestand des club rondom 16u29 was er eentje waarin je de weg bezwaarlijk kon kwijtgeraken. Een 15-tal dames en een corresponderend aantal heren die de tijd vooruit wenstten te denken leek me stellig. ss zag de ernst van de situatie in en trok zich ogenblikkelijk terug in de sauna die an sich prima van temperatuur was behoudens het feit dat 1 of andere dombo de deur had laten openstaan toen ie z´n patatten ging afgieten in het nabijgelegen urinoir dat puur technisch gezien darvoor uitermate geschikt is. Een lamstraal eerste klas want toen ie binnenkwam in de sauna druipte z´n linkeronderbeen van de pisstralen van heb ik je daar. Godbetert, dat heb ik weer, zalig relaxen in de sauna met een linksdragende zeikstraal die op z´n eigen poten pist waar ie bijstaat. Hem dan ook vakkundig gemeden als de pest want voor je het weet begint ie te socializen en volgt je naderhand naar het toilet en zeikt ie je been onder tijdens het onaflatende kletsen en keuvelen dat zulke richtingsloze jochies al té vaak wensen te praktiseren. Herlijk gezweet en een gevoelde 120 gram lichter wederom onder de douche. Men kan me van veel vettige zaken verdenken en me als ongewassen ietwat schurftig ogend joch trachten te verslijten doch ditmaal had ik binnen het halfuur 2, ja u leest het goed, twee mal gedousscht. Fuck off hygienepolitie komt dan niet uit de lucht vallen dunkt me.

17.24u en maar ´ns m´n eerste drankje besteld aan de bar bij een Poolse ex-leenliefdelelie die wat kwebbelde over Vergangenkeit enzo, dat zal wel allemaal maar kan me niet boeien mokkel. Keurig m´n bandje laten scannen en na die Sprite had ik nog 13E krediet rekende ik snel uit, jahaaa...Niet slecht. Gekletst met een ex-HPdame, een ex-GTdame en een tietenluder uit Bochum enzo, asociaal kon men me bezwaarlijk noemen die dag dunkt me! Onderwijl kwam voornoemde ouwe pee ook binnenrollen en alsof de duivel ermee speelde kwam die idioot natuurlijk niet boven de toog uit en zat ie maar wat te roepen en tegen de bar te stompen om een drankje te bestellen. ss is de kwaadste niet ondanks wat de goegemeente denkt somtijds en sloeg betreffende man frontaal met z´n muil tegen de toog zodanig dat ie kaiiete als een schwule straatkat, doch wel verdraaid effectief want de bardame kwam met haar tietenwinkel boven de bar hangend vragen wat ie wenstte te drinken. Antwoord die oelewapper op leeftijd: een thee natuur! Tsjonge toch, ongelooflijk. Denk je dat er bedankje afkon bij ss voor de stomp tegen z´n achterhoofd die leidde tot luid kabaal én een geslaagde bestelling? Nee hoor, niks van dattum. Zwijg me aub over respect enzo dat die ouderlingen continu en ter uitbreiding te pas én te onpas in de mond nemen. Prediken ja, maar praktiseren? Wat dat betreft zijn het uiteraard überkatholieke Vollidioten, nothing new. ss nam zich dan ook voor de beste man voorts te mijden als genitale infectieverschijnselen en ik wenstte hem ondanks m´n onfortuinlijke quasi-tuimelperte nabij de Umkleide een uurtje geleden een dag die op wieltjes zou lopen, en nee hoor, no pun intended, die had ik al uitgestrooid rondom z´n wielen dasdanig dat ie nog altevorens ie z´n theezakje in het water kon dumpen lekke band had. Eat that bompa!

Naja, voldoende over die ex- tja, euh...Egal! Aan beledigende of lichtjes denigrerende woorden tegenover de oudere generatie doe ´k in deze alinea niet meer mee. De line-up dan maar: tussen 16u29 en 01u29 ongeveer een 45-tal dames waarvan men er gaarne ook een dozijn in voorvermelde kleiduifschietmachine kon steken. Egal. Dat liet een 30-tal mokkels over waarvan 6 hoogstappetijtelijk. Met 5 van hen gekwebbeld doch 3 van hen gaven aan niet aan Grieks-Romeins Tongworstelen te participeren. Kandidate 6 had dasdanige Sillies dat ´k schrik had op lekkages enzo aangezien ´k m´n zwembandjes hoogstuitzonderlijk niet bij me had in de buideltas. Onvergeeflijk eigenlijk in Oceans allesbeschouwd, egal, next! Kandidate 5 was een geinig Roemeens mokkel van 19 jaar ofzo die meer piercings in d´r lijf had dan ik haren op m´n schedel heb, even no close contest. Logsicherwijs orienteerde het gesprek zich richting luchthavens, security, metaaldedectoren en zulke prullaria ter lijfsbehoud. Mejuffer kwam me näher in de rookruimte en legde haar tong plotsklaps op m´n ondertanden enzo, godbetert rookt dat lastig deelde ss mede. Niet dat ´k doorgaans weigerachtig sta tegenover publiek rotzooien ende tongzoenen doch madame zou niet enkel de metaaldetectortest niet doorstaan, doch ook de ademfrisheidstest met verve buizen/niet lukken/flessen/katastrofaal verliezen. Meine Gute, als een haas richting Umkleide gespurt omdat daar kostenloos mondspoelingsproduct wordt verspreidt, doch niet alvorens rap een witregel te benutten want...

Die ouwe Neel zat flagrant in de weg op z´n lekke bandjes dus hem nogmaals kordaat uit de weg gestampt,, oops..doch belofte qua alinea maakt schuld, vandaar de witregel :freu:

Dameoptie 5 dan maar: erudiet, mooi, gecultiveerd enzo, klepte erop los als een bezetene, kettingrookster doch in combo met muntjes met geinige smaakvariante, dat lust ss wel. Mejuffer had geen beroeringsangsten en knuffelde alvast een pak meer dan vermoedt/verwacht/geancipeerd enzo. Kutwoorden en die verbuigigen en werkwoordcalamiteiten, Fuck da spellingspolice in 1 moeite door nou we toch bezig zijn. Samen wat aan de bar gehangen nadien want haar pakje sigaretten was leeg en ss diende z´n bandje richting 14E te manouvreren om het maximum uit het Mindestensverzehr te halen. Daarna naar een verdekte sofa in de hoek waar stilaan gemuild werd op paralympsich niveau om de valse tanden in z´n thee uitvissende ouderling niet té fel te beledigen.

Sessie dan maar met dat mokkel die ´k aimabel van nature dan ook als non-Gehandicapt zal gejegenen ditmaal. 24 lentes oud dixit haarzelve, dat zal allemaal wel dan. 1m69 lang, 52 kilo zwaar, schoenmaat 38 wat voor haar lengte té klein is eigenlijk doch gelukkig niet té klein want 52 kilo op schoenmaat 35 ofzo zorgt voor instabiliteit. En passant de rollerbejaarde bevraagd naar zijn loopschoenenmaat doch daar kon ie ook al niet mee lachen, pfff. Humorloos die bejaarden. Egal, C-cups natuur, voor lingeriemeebrengLiebeskasperzotten, 80C zoals haar papiertje in de bustehouder verraadde..hihi...Bruinblondzwarte haren enzo. De kamergang ging als volgt: tong in de mond, 4 vingers in de poes, duim met het kontgat spelend doch niet penetrerend, we hadden het voorafgaand niet over haar laaste bezoek in restaurant Mykonos, dus no risk...Evil worms zijn ook niet te onderschatten, no no no, No Fun at All..zoek zelf maar de link van die geinige punklied jochies..Naast Ikea een der fijnere exportproducten, doch al op leeftijd. Dat betrof dus minuut 0 tot minuut 4 ofzo tot haar flamoes dusdanig nat geworden was dat ss schrik had dat ze op haar linkerbeen zou zeiken en laat ´k dat al in de sauna doorstaan hebben...Haar dus op het bed gesmeten en daar haar bevrijdt/bevreidd van bustehouder en de sopnatte slip waarmee ik en passant het raam boendde, zeg me nog maar ns dat mannen niet kunnen multitasken...Muilen om op te drogen dacht ss en zij ook...Daarnee manouvreerde deze dame zich tussen m´n benen om minimedewerker in 1 moeite door ook zeiknat te pijpen wat zorgde voor natte lakens, natte bodem/matras/bodem en goddomme plinten aan toe. En maar slurpen en gaggen en snot met speeksel vermengen dat het een aard had en ss onderwijl de gazet lezen om op de hoogte te blijven van de toestand in het Midden-Oosten. Madame lekte/likte/lutschte ook de paaseieren op retraite en nat mannekes, kleddervochtig en maar snot aan m´n snikkel smeren onderwijl Ik hoestte dan ook een teerrochel in d´r haar om enigszisn weerwerk te bieden. Dat zal die kettingrokens slet leren dacht ss doch ze nam wraak door haar integrale Redebullinname van zonet over minimedewerker uit te kotsen dusdanig dat ie vleugelvlug tegen d´r lippen sloeg met een dadendrang van jewelste. Pussysliden en zeiknat glibberen tussen primaire of secundaire of slamedoodaire geslachtsdelen enzo, klerezooi. Gummie aangebracht op de door anderhalve Tuchroll gedepte lichtkloppende fallus alvorens ie knoerthard doorheen haar vulvakanalen te keer ging met eierstokworstelen tussendoor alvorens het in een téerzacht en langzame piaf af te maken in Reiter enzo. Een prima sexuele dienstverleninspraktijk dus van dit mokkel wat haar geen paaseieren/windeieren/eieren tout court opleverde doch wel een groen briefje mét geldwaarde en de plechtige belofte om dat rondom de klok van twaalven ofte middernacht nog ns te herhalen op genauso intensieve wijze aub...Dat vond mejuffer prima en dus als een huilende wolf me op dit gestoord leenliefschaap gestort...It felt like fucking TV on the radio...We´re howling forever...

Peace out!

dirty Hairy
17 augustus 2016, 06:44
Toch nog een forumlid met een decente muzieksmaak!

papi
4 november 2016, 22:52
Donderdag 3 Nov.

Gisteren een bezoekje gebracht hier waarbij ik net voor 14 uur binnenkwam, just in time voor de freie eintritt. Is nog immer van kracht, wel 15 euro minimum aan drankjes te besteden. Ben hier tot 16.30 uur geweest en er waren bij aanvang zo'n 10 DVP's aanwezig en gedurende de middag evenveel beren aanwezig, waar van de meeste het rustig aan deden, waarschijnlijk in afwachting van de Party-avond die gaande is van 3 t/m 5 Nov. ivm 2-jrig bestaan van de club. De douche-ruimte ruikt helaas smerig, zou zeggen dat ze al 10 jaar in bedrijf zijn...Beetje sauna gedaan (goed warm, 90 graden), kleine lunch (Italiaans buffet, welke al een half jaar hetzelfde is en weinig voorstelt. Onder de meiden was minstens de helft echt aantrekkelijk en sexy. As always veel roemenen en andere oostblok-dames, mezelf goed vermaakt met een Bulgaarse (Maria) en Armeense (Carina). Maria een jonge milf:rolleyes:, met grote jetsers, goeie service incl. een FT (20e extra). Carina een lekkere slanke blonde, beetje upsell probeerde ze maar uiteindelijk een hete sessie. Prima vermaakt, goeie club waar ik toch wel om de paar maanden heen ga.
Ciao, have fun!!

ButtinSky
6 november 2016, 22:12
Vrijdag op de "2 Jahre oceans" party geweest. Voor 21.00h was er niks te merken van een party, alleen tussen 22en 24h waren er optredens, voor 19h " Tote Hose" '. Ofschoon de optreden niet heel bijzonder waren kwam de stemming er wel goed in. De meeste dames waren inmiddels in gala out-fit, o.a. velen in sexy strakke zwarte rokjes. Omdat ook de mannen in burgerkleding binnen mogen had het niet meer zoveel weg van een sauna/FKK club, het leek meer op een traditionele nachtclub (met 70% Süd Landers). De helft van de ongeveer 50 aanwezige dames zag er toch wel zeer aantrekkelijk uit waardoor er tussen de kamers door genoeg vermaak was, meeste dames ook wel in voor een praatje. Op de kamer geweest met de zeer aantrekkelijke Roemeense, Adriana(?). Halflang zwart haar, naturel B-cup, 28j, slank, standard service, professioneel, maar ze maakt er wel een leuk uurtje van voor mij. Later op de avond met Roxy geweest, Roemeens, (service gemiddeld), Een van de weinige in string vanavond, dit omdat ze natuurlijk weet dat ze een geweldige kont heeft en ook haar naturel B-cups mogen er zijn. Samengevat, in Oceans moet je tussen 22 en 03h zijn in het weekend voor sfeer en veel mooie vrouwen. Voor goede room-service zijn er betere clubs. Toch al met al een leuke avond gehad.

Poppalarge
24 december 2016, 01:17
Afgelopen donderdag maar weer eens een poging gewaagd door deze club weer te bezoeken, maar dan in het gezelschap van een vriend die er nog niet eerder geweest was. Aangezien hij de clubs uit de grensstreek gewend is, was het voor hem al een anti-climax dat het bier niet inbegrepen was bij de €50,- entree die we donderdag moesten betalen en toen we later die avond aan het eten begonnen, beiden namen we een bordje spaghetti, gaf hij aan dat het in Magnum toch wel wat beter geregeld was qua "a-la-carte" eten. De spaghetti smaakte niet slecht, maar het was een karige hoeveelheid in zijn optiek en mijn motto is nog steeds dat ik niet voor het eten naar een club ga, dus liet ik hem maar zijn beklag doen. Gelukkig werd het klagen na het drinken van wat biertjes heel wat minder, al vind ik één biertje voor de prijs van een sixpack in Duitsland persoonlijk toch iets te gortig, maar elke hobby kost geld en kun je er eigenlijk ook niet moeilijk om doen.

Wat me opviel gedurende de avond daar is dat er een hoop heren in hun gewone straatkloffie rondliepen en dat het zeer zeker geen personeel was. Het is niet echt een goede uitstraling die je klanten zo geeft als er wat lieden rondlopen door de club en verspreid door de club gaan zitten met dames. Mijn maatje had het gelijk over Villa Vertigo en over de tijd dat de heren zich ook in hun straatkloffie door de club konden begeven. Als hij die kant op ging dan was dit wat hem betreft ook gelijk een club die dan niet meer het bezoeken waard was. Toch een denkwijze die meerdere mensen er op na zullen houden denk ik zo, maar ik moet wel zeggen dat het geen divers publiek was afgelopen donderdag. Het valt namelijk best op als de enige blanke mensen die je in een club ziet tot het personeel behoren. Wellicht dat er zo vlak voor de Kerst wat minder gewandeld wordt, maar misschien moet ik de club gewoon maar weer op een vrijdag of desnoods een zaterdag bezoeken de volgende keer.

Mijn maatje heeft zich uiteindelijk nog kostelijk vermaakt met een Dominicaanse met een achterwerk waar je U tegen zegt, maar ik ben slecht in (werk)namen en de naam die ik me herinner is niet haar werknaam. Deze liet ze zich ontvallen tijdens een gesprek dat in het Spaans aan het houden was met mijn maatje en ik net deed of ik het niet begreep / verstond. Vervolgens grapte ik dat ik ook wel een dame wilde pakken met zo'n lekkere grote bips en toevallig had ze nog een Poolse vriendin die aan die specificaties voldeed die ze dan wel even voor me ging optrommelen. Niets aan gelogen en er stond opeens een poolse dame (brunette) met een lekkere bolle bips voor mijn neus (wederom geen naam die ik me kan herinneren, de biertjes begonnen te tellen) en aangezien ik volgens haar de eerste was die avond, liet ik er dus ook maar geen gras over groeien en nam ik de dame gelijk maar mee voor een kamergang.

Nu heb ik werkelijk waar op de meest exotische en louche locaties, al dan niet tegen betaling, sex met vrouwen gehad, maar als ik in een club in plaats van een bed een uitgeklapte slaapbank zie staan, dan zakt mijn broek / handdoek gewoon af van verbazing! Het was in kamer 3 of 4 in de lange gang achter de grote zaal, maar dit vind ik echt niet kunnen als thema kamer (er van uitgaande dat ze thema's in de kamers daar hebben). Durfde niet eens maximaal tekeer te gaan op dit bedje omdat ik bang was dat het hele zooitje zou instorten. Al met al heb ik me overigens prima vermaakt met de Poolse schoonheid, maar maakte ik wel weer iets mee wat ik in geen jaren heb meegemaakt :

Een gescheurd condoom tijdens de sex...

Gelukkig merkte ik net voordat ik mijn salvo wilde lossen dat het opeens toch wel heel anders voelde de laatste paar stoten, dus maar even een inspectie van meneer Pielemans wilde maken en daardoor zag dat het condoom zijn beste tijd had gehad. Niet gelijk het einde van de wereld natuurlijk, maar je zult maar een hypochondriër zijn en geijk allerlei doem scenario's voor de geest halen. De dame bleef er vrij rustig onder en was vooral blij dat ik haar niet met mijn genetische materiaal had volgespoten. Al wilde ze graag ooit kinderen, maar dit was nog niet het moment en ze wilde nog met een gerust hart Oud en Nieuw in Amsterdam gaan vieren met wat vriendinnen het volgende weekeinde, dus waarom zou ik haar dat plezier ontnemen? Prima halfuurtje met deze Poolse meid, die haar talen spreekt (Portugees, Spaans, Duits, Engels en Pools natuurlijk) en goed overweg kan met d'r mondje. Wellicht dat ik haar bij een volgend bezoekje weer eens opzoek.

Tegen de tijd dat ik weer terug was in de (grote) zaal, die overigens steeds leger leek te worden, hing mijn maatje helemaal afgepeigerd in een van de banken daar en die scheen al zijn energie in een intens halfuurtje gestopt te hebben. Die was dus de rest van de avond uitgeschakeld en werd alweer besprongen door een hitsig Roemeentje met zwart strohaar die mij wel even binnen no time zou klaar zuigen volgens eigen zeggen. Gaf haar aan dat ze een uur later meer kans zou maken en zou geschiedde het. Helaas leunde deze jongedame iets teveel op stereotypen op de kamer waardoor ik het snel afmaakte om van dat kansloze gezever af te zijn. Ze ziet er verdomd goed uit voor een twintigjarige, maar waar ze al die wijsheden van haar vandaan had is mij een vraag.... Wederom geen naam en in dit geval was ik ook blij toe dat ik het niet meer wist nadat ze zich had voorgesteld.

Als afsluiter van de avond nog een vluggertje met een Turkse dame die me probeerde te verleiden met een banaan net voordat we huiswaarts wilden keren en die heeft het geweten! Ze wilde hard door mij genomen worden en ik moest me vooral niet inhouden, waarop ik begon te lachen en haar vroeg of ze dit wel zeker wist en wilde. Ze bleef voet bij stuk houden, dus stuurde ik haar voor een sleutel van een kamer, waarna het feest kon beginnen. Als enige die avond werd het bij haar PMC (zal wel extra hebben gerekend voor PZC), maar ik ben maar gestopt toen het kreunen serieuze vormen begon aan te nemen bij haar. Je hebt dames die over-the-top kreunen, maar dit klonk meer als echte pijn en toch riep ze dat ik harder moest doorgaan en zette zelfs d'r nagels in mijn rug. Mijn vermoeden was juist, want het condoom zat onder het bloed (niet van de maandelijkse stonden) en toen ze opstond had ze er toch zichtbaar moeite mee. Nog wilde ze zich niet gewonnen geven en zei dat ik haar dan desnoods maar anaal moest nemen, maar dat ging ik dus niet doen en heb ik ook niet gedaan. Het moet wel leuk blijven en de dame moet nog wel d'r centen kunnen verdienen. Soms is het beter om iets gewoon niet te doen als een dame je uitdaagt. Volgens mij was haar (werk)naam Ece of Ekin, maar is te herkennen aan de tattoo van een stockingrand op haar linkerbeen. Voor de liefhebbers geen slechte keuze, maar de dame communiceert in (slecht) Duits en het is dat ik wat Turkse woordjes naar d'r kon slingeren die van toepassing waren tijdens de daad, anders was de communicatie nihil.

Rond 01.45 uur de biertjes maar afgerekend bij het verlaten van de club en het was vrij rustig op de parkeerplaats. Nu weet ik niet of het daarna nog drukker is geworden, want de jonge Roemeense schonen gaf wel aan dat het tussen 03.00 en 05.00 uur spitsuur is betreffende de kamergangen voor de dan nog aanwezige dames. Wel baalde ze ervan dat het aanwezige publiek daar veel te lang wacht alvorens ze kamergangen maken. Persoonlijk denk ik dat de aanwezige heren te druk bezig zijn met het imponeren van de dames door met geld te gooien in de hoop hen zich zo voor zich te winnen. Bij sommigen lijkt het te lukken, bij anderen dan juist weer niet.

De sfeer is veel gemoedelijker dan bij andere tenten wanneer een bepaalde etniciteit de overhand heeft in het aanwezige publiek, zal wellicht ook komen door de (bedrijfs)leiding van de tent, maar het komt de sfeer qua levendigheid niet ten goede. Het is dan echt een tamme / suffe bedoeling en veel te rustig.

In het voorjaar of van de zomer zal ik nog eens een poging wagen bij Oceans, maar het is wel jammer dat ik nu niet meer op de bank onder de trap in het sauna gedeelte kan liggen daar ze deze weggehaald hebben...

Rino123
4 februari 2017, 16:56
Ben er vorige week nog geweest: club gaat nu pas om 14.00 open en er is zelfs geen ontbijt meer!! Je kunt pas vanaf 15.00 eten en voor 50 Euro kun je dan 1 menu kiezen erg weinig dus en overdag is er ook niet zoveel te doen. Wel een heel mooie dame met prachtige looks ontdekt en die was ook top op de kamer. Heerlijke sex gehad maar Oceans als club kan ik minder waarderen: veel te laat open en helaas nog steeds geen whirlpool wat erg jammer is......Voor mij voorlopig geen Oceans meer, het is niet anders!!

The Joker
9 februari 2017, 11:21
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/16665211_647764215396732_575895272345179230_o.jpg? oh=034d8ab632f04eecb598657454bf0171&oe=594B1CC3

Picasso 1
9 februari 2017, 12:07
ze weten van gekkigheid niet hoe ze klanten moeten trekken
Het is niets en het zal nooit wat worden

Toch is het vanaf donderdag tot en met zaterdag één van de drukste clubs met 70+ dames en honderden klanten. Optisch zien de dames er bovengemiddeld uit net zoals bijvoorbeeld Golden Time en lopen er best wel veel Duitse en Russische dames rond naast de vaste Roemeense groep.

pret
9 februari 2017, 13:04
Toch is het vanaf donderdag tot en met zaterdag één van de drukste clubs met 70+ dames en honderden klanten. Optisch zien de dames er bovengemiddeld uit net zoals bijvoorbeeld Golden Time en lopen er best wel veel Duitse en Russische dames rond naast de vaste Roemeense groep.

Waar blijven de paspoorten van die Duitse en Russische dames? :biggrin:

KlapKrat
23 februari 2017, 10:25
Warning: het volgende bericht is lichtjes doorspekt met ironie, vettige praat, schrijffouten, samengestelde zinnen, sarcasme, dieren, persoonlijke aanvallen, lofredes, vunzigheid en is ontsproten uit m´n petieterige breintje. Achtung, dit bericht is vrij interpreteerbaar, overslaanbaar, uitkotsbaar, omarmbaar, bespuugbaar doch nicht Nachfickbar. Dus u kan zich de uitgeprinte versie voorschotelend lekker in de mannentoiletten aan de leuter jengelend thuis laten. Geen der participanten in dit schrijfsel kan én of wil vervolgd worden voor schending der eerbaarheid...Moraalapostelen en andere communicantjes kunnen maar beter opzouten richting andere topics...

Hahahaha, geweldig Satanic Surfer, ik lig in een deuk! Jouw epistel doet me een beetje denken aan de dichtkunsten van P. Kouwes. :biggrin:

Rino123
24 februari 2017, 10:59
Ja ik heb de nieuwe aktie ook gelezen: voor 25 Euro heb je entree tussen 2 en 3 uur in de middag! Ik ga er zo meteen eens naartoe en het is een heel mooie club natuurlijk!

Rino123
24 februari 2017, 11:05
Ik ben benieuwd of Gabriella er vandaag is:fuck:

Oost
19 maart 2017, 13:40
Vrijdagnamiddag omstreeks 15.30 hr half maart zak ik met een (bere)vriedn af naar OCEANS voor een eerste bezoek. We komen van FKK Salome waar te weinig kamerbare meisjes waren.

Onze verwachtingen zijn hoog.

We rijden de parking op. Indrukwekkend met die helikopter. Mooi pand van de buitenkant. Indrukwekkende receptie. Vriendelijke theke. Alles lijkt groot en groots. Prima georganiseerde en onderhouden vestiaires.

Bij het betreden van de ontmoetingsruimte (whaah, hoe mooi), schat ik de ratio 20 beren voor 25 berinnen. Qua aantrekkelijkheid ontgoochelen de berinnen ons niet.

Terwijl we een biertje drinken, wordt ik benaderd door de Roemeense Stephania. Die ken ik nog uit de tijd van Panthera.

We raken aan de praat, en ik tracht wat pré-sales te bekomen door de in de zeteltjes te zitten. Fijn gesprek, maar pré-sales zit er niet in.
Voor we gaan kameren stel ik veilig dat ze tongzoent.
Op de kamer, een normale sessie. Tongzoenen doet ze, maar niet echt met overtuiging. Globaal gezien niet voor herhaling vatbaar.

Omstreeks 18.00 hr tafelen we. Steak et salade en frietjes. Niveau van een betere Brasserie. Wat mij betreft, het beste wat ik ooit in een FKK heb gegeten.

Naast ons tafeltje zat een aantrekkelijke bruinharige. Iets ouder (29 jaar) héééél sexy. Na de maaltijd zie ik mijn vriend met haar in de zeteltjes. Verdorie. Gelukkig wordt het niets. Het is een Spaanse, vertelt hij me. Wat later raak ik met haar aan de praat. Haar naam ben ik kwijt. Als ze hengelt om naar de kamer te gaan, vraag ik bevestiging dat ze zoent. Nee dat doet ze niet. Ik vertel haar dat ik dat respecteer, maar jammer vind. Begint ze mij een ganse uitleg te doen over hygiene, en andere SOA. Ik hou de boot af.

Wat later raak ik aan de praat met de Roemeens-Griekse (?!) Amelia. Lief kind. Op de kamer vraagt ze me zachtjes te zijn met haar net gesiliconeerde borsten. Geen probleem. In ruil geniet ik dubbel zo veel van het beffen. Na 69, afwerken op zijn hondjes.

Omstreeks 20.30 hr verlaten we de club. We hebben er een goed gevoel bij, en komen zeker terug. Op zijn minst evenwaardig aan de Ying Yang.

Admin
11 april 2017, 17:46
https://www.ijsberenforum.com/img/oceans/oceans_maneleh.jpg (http://www.fkk-oceans.de)

comcom
18 april 2017, 11:57
Kom om 14.30 uur binnen
- Hallo, eerste keer hier?
- ja
- ik zal even uitleggen wat de prijzen zijn: 30 zonder eten en drinken en 50 met eten en drinken
- oh?
- wat kies je?
- de entree van 25 met eten en drinken!
- hoe weet je dat?
- toevallig...

Dat was mijn eerste kennismaking met de club. Achter de kassa stond een slanke wat kleine Roemeense met een zeer groter borsten.
Als je je tent zo organiseert dat je onbetrouwbaar personeel bij het geld zet, kun je het wel vergeten. Ze beroven gewoon hun baas. Wat een slecht gevoel van een manager om dit zo te doen!
De dag begon al met een flink minpunt.
Ik kwam de grote kleedruimte in, kraak schoon en meer dan 200 lockers. Ook de ontmoetingsruimte was vrij groot. Een industriële hal ingericht als club. Weinig dames en nauwelijks heren. Ben eerst naar de sauna geweest. Die is perfect. Verteld min entree verhaal aan een Duitser. Die vertelde me dat de dames hier alles doen om wat geld achter te houden. Hij vond dit normaal. Je moet steeds goed opletten (?).
De sauna was gelijk het hele gebouw, mooi en hygiënisch.
In de zitruimte kwamen de jagers al snel op de prooi af. De aanwezige dames zagen er in het algemeen goed tot zeer goed uit.
2 x gekamerd met een wisselende ervaring. Eentje vertelde me dat er bijna geen kamers meer vrij waren. Ik vroeg hoe het kwam, er waren hooguit een 20 tal dames en 20 tal beren. Tja, de kamers worden in rustige tijden gebruikt om te slapen. Als er niets te doen is ga je niet de gehele dag wachten om eens een kamer te scoren...
Eten was echt goed. Zelden meegemaakt.
De gehele club maakte een vrij verlaten indruk. Veel te groot voor te weinig bezoekers. Het gehele is zeer hygiënisch, prachtige sauna. De line up was gering maar de dames zagen er prima uit. Ze vervelen zich duidelijk. Rond 20.00 uur de bijna lege industrie hal verlaten.
Herhaling, zeker met het voorval van mijn entree, is zeer gering!

willemdewandelaar
29 april 2017, 22:37
Donderdag jl. hier voor het eert geweest, goed opgelet en tussen 14.00 en 15.00 uur aangemeld € 25,00 entre betaald ( werd ook direct gevraagd ) was nog wel erg rustig , maar wat een mooie zaak !!!
eten prima geregeld a la carte restaurant met bediening !! en goed eten .
Sauna was een beleving door de sauna meester die een speciale inwijdings show of iets dergelijks kwam geven.
slechts een kamer gang gemaakt omdat ik me voorgenomen had geen Romanian girs te doen , en dan blijft er niet veel over ( zeg maar niks )
Een zaak waar ik zeker nog we een keer naar terug wil gaan

Big30
1 mei 2017, 19:17
VJ attendeerde er terecht op, Florin Salam in Oceans dat mag best meer benadrukt worden in de titel. Bij deze. Toch wel een naam in de Manele wereld.
Zou wel eens druk kunnen worden, hij heeft wel eens eerder opgetreden in een disco in de buurt van Düsseldorf.

Admin
1 mei 2017, 19:30
http://fkk-oceans.de/wp-content/uploads/2017/04/Oceans-Manele-Festival-FB.jpg (http://www.fkk-oceans.de)

Let op !!! : Entree € 100,-

lollypopman
5 mei 2017, 13:43
Hoe zit het met de entree prijs voor 2300 bv om 1600?
En zijn er verschillende prijscatogorien dan alleen vip voor 100euro?

Piet Plezier
8 mei 2017, 13:30
25100

taka22
9 mei 2017, 00:26
Hi mede beren, ik heb kort geleden een vrije entree kaart besteld via de website van fkkclub.nl voor oceans, heeft iemand anders hiervan gebruik gemaakt, ik wil niet aan de deur geweigerd of uitgelachen worden. Bedankt alvast, groetjes

PaulB
11 mei 2017, 18:46
Wat houdt dit festival precies in en vallen er dan ook dames te boeken?

lollypopman
11 mei 2017, 22:46
De entreeprijs is iig de hele dag 100€
Geen verschil of je om 1200 of 2300 komt

Megaboob
11 mei 2017, 22:53
25158

Loredana Chivu.

Een mooie Roemeense, die er blijkbaar ook bij is. Jammer dat ik geen tijd heb, want ik zou haar wel eens willen doen! Maar dat zal wel niet mogelijk zijn...

Megaboob

Piet Plezier
12 mei 2017, 08:32
25158

Loredana Chivu.

Een mooie Roemeense, die er blijkbaar ook bij is. Jammer dat ik geen tijd heb, want ik zou haar wel eens willen doen! Maar dat zal wel niet mogelijk zijn...

Megaboob

Daar zal ik morgen is een selfie mee maken voor op het forum

fg22
12 mei 2017, 09:07
25158

Loredana Chivu.

Megaboob

Had ooit twinsister paar xx in goede jaren in Poolse club in Warschau .. Mmmm :biggrin:

Killerbody met grote longen .. en niet te flauw op de Boy als Cow(girl) .. :t1514:

Kan er nog van nagenieten .. :smoke:

Mag ook wel met die prijzen van toen ..

Champagneflessen-strategy erbij ... :festeer:

.. proleet om de hoek met Pinautomaat .. :mad:

Maar ze ging nadien stiekum met mij mee .. :biggrin:

Tot volgende middag .. :freu:

Voor een tip (helemaal voor haar zelf!), brunch en taxi ..

En dat was dus weer winst .. :smile2:

Zou nog s naar NL komen, maar tot heden niets vernomen .. :confused:

VAZKOR
12 mei 2017, 14:40
Raar dat K. Pucean er niet bij is. Anyway, echt echt jammer dat ik aan familiale verplichtingen gebonden ben, dit zijn heel grote namen in de Manele.
Ze live zien en de dames uit hun dak weten gaan, het moet een belevenis zijn. Aan hen die er gaan: veel plezier gewenst! :)

cassenoisette
13 mei 2017, 10:38
That's a real joke. :rolleyes:

taka22
27 juni 2017, 01:52
Zaterdag voor het eerst geweest in oceans, ik kwam om 5 uur binnen valt gelijk op dat de deur open stond kon je gelijk naar binnen lopen bij andere clubs sta voor een ijzere deur en moet je aanbellen.
Receptie dame heel vriendelijk ik kreeg een armband daar kan alles mee doen, kleed kamers gelijk bij de ingang , groot en schoon en de kastje mag je zelf kiezen gaat open en dicht met de armband daar zijn ook de douchen en de wc' s met glazen deuren.
Even doorlopen kom je in een grote wachtruimte met rechts de eetruimte en de lange bar, bediening zeer attent afreken gaat ook met de armband, nog even doorlopen heb je een grote zaal met de sauna, stoombad en massage kamers, helemeaal achter is er een grote tuin en een rook kamer, er waren niet veel beren ik denk 15 en misschien 10 dames die zaten allemaal aan de bar.
Er werd mij verteld dat het na 10 uur drukker werd, ik heb wat gegeten en gedronken en om 7 uur uit verveling weg gegaan, mooie club maar geen sfeer. Jammer

mentholbear
8 juli 2017, 19:54
Vorige week zaterdagochtend bij Oceans aangekomen. Met Angebot voor slecht 25 euro binnengekomen en maar liefst voor 29 een lekkere rumpsteak mgen nuttigen die dus in entree bij inbegrepen. Ze hebben handige tags voor de lockers. Ook hebben ze een ruimte met een waterval waarbinnen je rustig een dutje kunt doen. Helaas rook het er wat muf en ben ik maar buiten even in de ligstoelen liggen bijkomen.
Na opgeladen te zijn lekker gekamerd met bulgaarse Alena, roemeense Antonia, en Anna half Italiaanse en half Fillipijns. Wat mij betreft allen een herhalingsgevaar van 7. Alleen als ik me niet vergis kan Anna hele lekkere massage geven. Ze heeft er ook een opleiding voor gevolgd. Ik weet het alleen niet meer zeker of zij het was, omdat het zo een tijd geleden is geweest. Maar voor de zekerheid zet ik het er maar bij.

willemdewandelaar
23 juli 2017, 20:58
Hier nu voor de 2 e keer geweest wat een teleurstelling.
Was lekker vroeg 14.30 uur ( erg stil ) gevraagd hoe laat ik wat kon eten nl nog geen lunch gehad , sorry is pas om 15.00 uur na 4 x sorry was het 16.30 uur ,
blijken ook geen kleine gerechten meer op te staan ( vorige keer nog salade gehad ) nu dan maar een Schnitzel met glaasje wijn er bij , duurde nog al even dus nog een .
nu wat betreft de dames alle op een uit Romania , die enen ze zegt Duitse mee gekamerd - Suzie - kort bruin haar - redelijke sessie .
Besloten er even tussen uit te gaan en later terug te komen als er mogelijk meer actie was , netjes aan de receptie gevraagd , maar dit is niet mogelijk dan weer entree betalen
uitgelegd dat ik vorige keer briefje mee kreeg en geen probleem was , nu dus wel , ook nog even een tegenvaller dat ik voor 2 wijntjes € 20,00 moest betalen ,
komt nog bij de € 5,00 die ik voor een - luxere- badmantel heb betaald ik er een HEEEEL slecht gevoel aan over gehouden heb en besloten heb hier NIET meer terug te komen.
Ben hierna naar Acapulco Gold en de Diamond club geweest en hier veel meer waar voor minder geld gehad .

Boy69
23 juli 2017, 21:06
een HEEEEL slecht gevoel aan over gehouden heb en besloten heb hier NIET meer terug te komen.

De enige juiste beslissing in deze turkentoko.

Links laten liggen die tent

cath.leen
10 september 2017, 18:40
Op vrijdag was ik voor eerste keer maar Oceans.
Volgend de website is er een "shuttle service" Je wordt gratis opgehaald. Dus hebben we gebelt, en het aantwoord was, dat de chaffeur vandag niet is.
Dus met de S-Bahn en de bus.
An de Club een groot leuke entree en bali.
Volgend de website een entree van 60 EUR incl. eten en drinken.
Het wordt 65 EUR gevraagd.
Alles ziet mooi en netjes uit. Maar de badjas. Nee, dat kan niet. Nooit gezien. Mijn lelijkste poetslap thuis is mooier dan deze badjas.
Kapot, versleten, ....
Maar er liepen ook mannen met mooie nieuwe badjassen.
Kleedruimte groot en goede lokkers
Ik ken alleen "kleine" Clubs, dus dit is voor mij de "grootste" Club, die ik was.
Binnen en groot aantal mooie dames. Wow, echt mooi.
En de dames gaan wandelen, loopen steets langs de banken op zoek naar klanten.
Jammer, geen lang gesprek mogelijk, ze gaan alleen even vraagen of je op kamer wilt of niet. Als je nee zeg, dan gaan ze verder.
Het eten vond ik voor een Club echt heel goed. Groote plaat met eten en goede smaak.
Voor deze groote Club is der rokerruimte wel te klein.
Leuk programma, een dvp was vaaker an zingen, merdere dames paaldansen, een man ging saxophon speelen, .....
De porno kino vind ik niets. Er was ook nooit immer binnen.
Ik vond niet erg, dat ik in deze Club ben gewest. Maar ik zal nooit deze poetslap als badjas vergeten.

mentholbear
12 september 2017, 15:46
Ik kwam onine toevallig de website fkkcub.nl tegen en vraag me af of het een scam, promotie, of wat anders is/was.

De reden dat ik het vraag is dat ik het filmpje er wat verdacht uit vind zien. Alsof het met een verborgen cam opgenomen is. De hoek, de fish cam stijl, het licht, etc.
En ook de prijzen, gratis of flat rate onbeperkt saunaclubben in Oceans voor die prijzen? Ok, misschien willen ze het terugverdienen met het eten en drinken wat niet inbegrepen is. Maar vind het verdacht goedkoop. En zou nu ook tijdelijk (?) niet beschikbaar zijn.

Enfin, iemand ervaring mee of er meer vanaf weet?

mentholbear
12 september 2017, 16:07
Alleen als ik me niet vergis kan Anna hele lekkere massage geven. Ze heeft er ook een opleiding voor gevolgd. Ik weet het alleen niet meer zeker of zij het was, omdat het zo een tijd geleden is geweest. Maar voor de zekerheid zet ik het er maar bij.

Jawol, het was wel degelijk Anna. Ik sprak met haar op 29/8 in Happy Garden. Ze kwam me bekend voor, maar kon dr niet plaatsen. Vooral haar muisstemmetje kwam me bekend voor. Ook dat ze zei dat ze profiel masseuse zou zijn. Enfin, tijdens het praatje samen met Roy in HPG kwam m'n rondgang door de clubs ter sprake en de presentjes die ik destijds uitdeelde. Moeilijk om uit te leggen wat het precies was, maar ik had er nog 1 in mijn tas voor mezelf. Toen ik em eruit haalde zei Anna (of sonela, solena, ofzo als Oceans werknaam) dat zij er ook zo 1 had gekregen van iemand. Met nog wat erbij. Nou dat moest wel zeker ik zijn geweest. Toen ik dr naam zei ging pas een belletje rinkelen. Dat was een grappig momentje om herkend te worden door m'n presentje :smile2:

Anna is nu dus te vinden in Happy Garden onder de naam Mikki (Mickey/Mikky?).

The Joker
12 september 2017, 20:41
Site is legit, heb er zelf ook een keer een 6mnd kaart vandaan gehaald.
Wel dien je voor alle eten en drinken apart te betalen en moet je min E15 aftikken, ook als je niets verbruikt.
Maar voor een relatief kort avond bezoek is het een prima aanbieding.

Ik kwam onine toevallig de website fkkcub.nl tegen en vraag me af of het een scam, promotie, of wat anders is/was.

mentholbear
13 september 2017, 16:59
Site is legit, heb er zelf ook een keer een 6mnd kaart vandaan gehaald.
Wel dien je voor alle eten en drinken apart te betalen en moet je min E15 aftikken, ook als je niets verbruikt.
Maar voor een relatief kort avond bezoek is het een prima aanbieding.

Thx voor de info. Dat van het exclusief eten en drinken wist ik, maar minimaal 15 euro moeten aftikken ben ik nergens tegengekomen.

Wanneer ongeveer had je er gebruik van gemaakt?

Picasso 1
13 september 2017, 17:48
Thx voor de info. Dat van het exclusief eten en drinken wist ik, maar minimaal 15 euro moeten aftikken ben ik nergens tegengekomen.

Wanneer ongeveer had je er gebruik van gemaakt?

Minimale besteding van 20 euro ondertussen wordt berekend bij vrijkaarten. Nieuwe maandkaarten zijn momenteel trouwens niet beschikbaar. Vrijkaarten worden vaak bij Oceans aan de deur aan klanten gegeven. Weet niet precies welk criterium ze hanteren bij het geven van vrijkaarten (veelpleger? nieuwe bezoeker?.....)

The Joker
13 september 2017, 20:41
Met een minimum besteding van E20 en E5 voor de vrijkaart zelf zit je dus al op een geeltje.
Kan je beter voor 15:00 binnen komen en de hele dag zuipen, een dikke steak vreten en ook een geeltje aftikken...

mentholbear
16 september 2017, 22:22
Met een minimum besteding van E20 en E5 voor de vrijkaart zelf zit je dus al op een geeltje.
Kan je beter voor 15:00 binnen komen en de hele dag zuipen, een dikke steak vreten en ook een geeltje aftikken...

Daar heb je een goed punt. Met die verhoging is het voordeel zo goed als verdampt.

Ronald11
14 oktober 2017, 06:57
Ik was gisteren voor het eerst in Oceans en zag dat je daar ook een erotische massage kunt krijgen. Wordt deze door één van de dames gegeven of door een aparte masseuse?

Boy69
14 oktober 2017, 07:02
Ik was gisteren voor het eerst in Oceans en zag dat je daar ook een erotische massage kunt krijgen. Wordt deze door één van de dames gegeven of door een aparte masseuse?

Door een aparte masseuse

1 keer gedaan, weggegooid geld.

lollypopman
22 april 2018, 18:03
Gister door wat vrijkaartejs van een maat met wat vrienden naar oceans gegaan.
Was toch al minnimaal 2 jaar of langer dat ik er was geweest.
Kwamen rond 2030 aan omdat we wisten dat het een avond/nachtclub is.

Door de vrijkaarten gratis entree maar de rest moeste je gewoon betalen.
Softdrinks en bier 2,50/3 euro en mix 10-15 euro.
Eten rond de 12-20 euro met wat uitschieters rond de 30.
Het eten was wel van behoorlijke kwaliteit en smaakte prima.
Net als de line up viel me positeif op door veel stunners.
De verhouding vrouw man was toen 4 op 1
Na 2330 was dat 1op 6
De wellness was ok helaas geen jaccuzi of zwembad.
Buiten kon je op zitbaneken en ligbedden chillen.
Ook hadden ze een shisja lounge.

Wat een verder opviel was het gehalte patsers en zuiplui met flessen.
De mannen waren grotendeels van turkse afkomst, en de vrouwen uit roemenie.

Ook hier hing overall een a4tje met condoomplicht.

Ook is de service zeer ondermaats,en altijd met een extra upsales pakket met tz.
Leek wel een raamservice niveau.
Ook de bedi6enjng is zeer slecht en sloom .
Had eten besteld en wat drinken moest gewoo 20 min wachten op mijn drinken terwijl ik de ober al een keer had gezegt dst ik mijn drinken nog niet had,
Die loopt gewoon mompelend weg.

Eindconclusie:
Veel stunners met zeer slechte service en upsale pakketen waar je u tegen zegt.
Los betalen voor je eten en drinken, waar het eten wel prima is.
Ons gaan ze niet meer zien daar.
Zijn genoeg betere clubs met prijs kwaliteitverhouding die dichter in de buurt zijn.

avi
27 augustus 2018, 14:37
Zo naar dat het mij de een aantal keren niet is bevallen maar de laatste 2 keer zo goed was dacht ik laat ik hier maar weer eens heen gaan.
Donderdag 23-08-2018 kwam ik op de parkeerplaats aan om 20:00 uur stonden weer een aantal mooie autos.
Aangezien het een city club is kan het hier door de weeks ook erg druk worden.(expats,toeristen enz enz).
Naar binnen gegaan achter de balie stond een kerel ik leg mij 60,- neer en hij geeft aan nee het is sinds een paar dagen 65,- entree.
Ik gaf hem aan dat op de website toch echt 60,- staat dit maakte hem niet veel uit alle acties weg en de website interesserde hem niet ( volgens mij gewoon in eigen tuk gestopt).
Maar goed toch maar naar binnen.
30 vrouwen aanwezig die er goed uitzagen wel 100% Roemeens een aantal vrouwen van Magnum over gezien het gerommel en de verkoop in de magnum holding.
Sfeer was goed een kamer gedaan was redelijk daar maar wel een mooie vrouw.
Daarna maar eens wat gaan eten wat hier normaal helemaal top is.
Duurde een 30 minuten tot het opgenomen werd en het was niet druk maar de muts die er aan het werk was had de ogen in de kont zitten.
Eten eindelijk gekomen leek nergens zelfs de kok had er geen zin in maar goed.
Sauna gedaan met Aufgus ( helemaal top ) .
Hierna nog een aantal kamers gedaan maar het werd niet drukker.
Het was ok maar niet geweldig allemaal en zware min punten voor het personeel maar de vrouwen doen hun best vergeet niet het zijn roemenen.
Gelukig deze maal geen mannen met normale kleding hebben ze ook vaak een handje van.
Vrouwen zijn wel erg opdringerig maar dit is in een city club normaal.
Dus mensen letop actie op de websites kloppen niet je betaald gewoon 65,- entree.

cavediver
27 augustus 2018, 18:25
Wat een k .t club als je prijzen doorvoert geen probleem, maar maak het wel kenbaar op de websites. Zoniet betaald dan het bedrag wat op de Website staat. Helaas blijf het een enorm ondoorzichtige club. Heb gelukkig op de caravanbeurs in Dusseldorf vele mensen weten te overtuigen dat ze voor een andere club moesten kiezen. Mission accomplised.

Pieterpost22
27 augustus 2018, 18:50
Zonde inderdaad qua locatie top maar sfeerloos.

Is het eten nog altijd maximaal 1 x ?

phoenix
27 augustus 2018, 19:05
effe bellen pieterpost 0049........... en dan even googlen op fkk oceans zo gebeurd, geld ja dat kost geld...maar ja neuken kost meer geld...

Pieterpost22
27 augustus 2018, 19:21
Nou bellen zegt me niets. De site zegt inderdaad 1 x dit was eerder ook.

avi
3 september 2018, 14:49
Niet de moeite waard om te bellen het gaat om hoe zij denken met klanten om te kunnen gaan.
En idd eten is maar 1 x.
Geen sfeer en een echte cowboy tent.
Uitgezonderd van de sauna die is en blijft top.

awakey
4 september 2019, 20:19
Hoeveel is de inkomprijs tegenwoordig bij Oceans ?
Ik las vandaag op een ander forum een recensie van iemand die er afgelopen zaterdag was geweest en 80 eur entree (incl soft drinks en 1 x à la carte eten) diende te betalen.
Op de site zie ik deze prijstabel staan:
https://fkk-oceans.de/service/#eintritt
PREISTABELLE
TÄGLICH
50 € ohne À-La-Carte Menü & Getränke (without À-La-Carte menu & drinks)
65 € inkl. À-La-Carte Menü & Getränke (alkoholfrei) & Bier (Bier bis 19 Uhr)

seksenfun
5 september 2019, 18:33
€ 80 inkom is als er een messe of wat anders interessants is in het Dusseldorfse :smoke:.

marcelasnl
23 oktober 2019, 16:46
Im Bordell „Oceans“ in Düsseldorf fand am Montagabend eine Razzia statt.
Polizei hat am Montagabend eine Razzia in einem Bordell in Düsseldorf durchgeführt.
Die Durchsuchung in Düsseldorf steht laut Polizei im Zusammenhang mit den Festnahmen in Mülheim in der Nacht zu Montag. Die Beamten hatten dort sechs Männer festgenommen, die mit einer Schusswaffe auf ein Wohnhaus zugegangen waren
https://www.derwesten.de/staedte/essen/razzia-in-duesseldorf-polizei-durchsucht-bordell-zusammenhang-mit-vorfall-in-muelheim-id227434727.html

mentholbear
29 december 2019, 01:02
24: SC EDITION, EPISODE 6

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED

https://media.tenor.co/images/895cdc4fdad9b8583f33a378bcae5f3f/raw

De vorige keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=681508#post681508

Het volgende speelt zich af tussen 16:34 en 17:21.

Gebeurtenissen zijn in real time.

De parking van de club opgereden. Er stonden slechts enkele auto's, maar niet 1 die ik herken. Waarschijnlijk is de spionne Rihanna van vlucht auto gewisseld.
Bij de entree toonde ik m'n credentials, en kon daarna door om mijn speurtocht voort te zetten.

Ik weet dat het nog relatief vroeg is, maar er waren slechts 2 dames beschikbaar. Terug naar de receptionist en gevraagd hoeveel dames er zouden zijn. Maar liefst 5. In de relaxruimte kwam ik 2 heren tegen die er al vroeg bij waren. Die hebben ook niet meer dames gezien. 1 van die 2 moest het dus wel zijn. Maar wie? Beide waren nogal fors, beide brunette, dus geen rood of blond haar, en opvallend was dat ze beiden geen bril droegen. Verdorrie, vast gedaan om me op een dwaalspoor te brengen...

1 van de 2 was wat zenuwachtiger, en besloot haar mee te nemen voor een verhoor. Ze blijkt redelijk nieuw in het vak. Ondanks haar inzet kwam het niet verder dan een standaard verhoor op de kamer, voor ze alles opbiechte.
Ik was zo dichtbij... De ADP spionne bleek de andere brunette te zijn. Goed getraind als ze was had ze stalen zenuwen, terwijl deze DVP er nerveus bij zat.Vrij makkelijk gaf ze ook prijs waar de spionne verder naartoe zou gaan. Ook viel haar nog iets opvallends op, aangezien die Rihanna haar platina blonde pruik af deed en haar korte donker blonde coupe zichtbaar werd. Eindelijk wist ik hoe ze er echt uit ziet.

Ik droeg haar over aan de lokale autoriteiten voor verder verhoor en wilde gelijk door. Maar daar stak de club leiding een stukje voor. D'r moesten nog wat ongedekte CTU rekeningen voldaan worden. Dat met bezwaar gedaan, en daarna de deur uit.

Een helikopter stond al op de parking klaar om me snel naar de volgende locatie te brengen.

https://media.tenor.com/images/4ed93731bc5c1b0b159193e167da7dec/tenor.gif

De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=681510#post681510

bierbeer
29 december 2019, 10:40
Bezoek 27/12 20Hr-2Hr30
Bij aankomst treffen we een zeer rustige club en na afdokken van 65 euro gaan we direct op verkenning (ongeveer 40 dames voor 15 beren, faciliteiten zeer mooi, kleedkamers ter grootte van een mooie woonst en handig kastjessysteem). Besloten om maar eerst de inbegrepen maaltijd te bestellen van het à la carte menu incl 2 glazen goede wijn van 5 euro. Frisdranken kan je zelf nemen in de drie frigo’s die verspreid staan over de ganse club en restaurant en zijn allemaal kleine flesjes met kroonkurken. Wellness faciliteiten top. Dames komen nog laat binnen en zullen met ongeveer 60 geweest zijn rond middernacht. Geen wachttijden voor de mooie kamers. Basisservice is zeer beperkt en altijd PMC maar vanaf 100 euro kan er veel... heb 2 leuke kamers gemaakt en was (net zoals meestal in GT) wel tevreden prijs/kwaliteit omdat ik liever wat langer wacht en onderhandel alvorens de lust te laten overnemen... Tijdens het verblijf maar ook bij het verlaten van de tent werd me gevraagd of alles naar wens was. In deze komkommertijd toch geslaagde uitstap met wat paaldansacts, naakte danspasjes, lekker eten en een goede trio Roemeense degelijkheid. Duidelijk wel een overtal aan Chinezen en Noord-Afrikaanse groepjes maar me nooit ongemakkelijk gevoeld in deze beursclub. Ontving ook vrijkaarten die een terugkeer aantrekkelijk maken omdat er dan enkel 35 of 40 euro minimaal ‘verbruikt’ dient te worden. Slimme aanpak op marketingvak. Niet allemaal optische toppers maar toch 10-tal opties deze avond tussen kerst en nieuwjaar. Geen WoW-gevoel maar voor een nachtbeer met hotel in de buurt zeker een waardig alternatief. :gruebel:

Picasso 1
31 december 2019, 14:50
Hoewel deze club nooit echt top is geweest, en met de huidige upsellpraktijken en matige service nog verder zakt in de ranglijsten van clubs, is het in deze periode van magere damesbezettingen in verschillende clubs juist wel een prima alternatief. Koos gisteren / maandag bewust voor een club die een eindejaarsviering houdt (in de veronderstelling dat de dag ervoor ook voldoende dames aanwezig zouden zijn) en de keuze viel dus op Oceans.
30 dames aanwezig in de bar, optisch zien de meeste er goed uit in deze club en verder qua bezoekersaantallen liep er een 40tal mannen rond. Lekkere maaltijd op restaurantniveau genuttigd, optisch erg geil uitziende moldavische met beperkte service goed en stevig doorge- :fuck: en ben naar omstandigheden met een tevreden smile huiswaarts gegaan.
Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat mannen jaar in jaar uit in deze einde jaars dagen in grensclubs zoals GT, Happy, etc blijven komen en zich beklagen over de magere bezettingen en hoge mannenaantallen. Improviseer en ga eens ergens anders heen, stel je eisen wat bij en je zal meer voldoening bereiken dan standaard met je autootje te tuffen naar je stamclub waar het kennelijk elk opeenvolgend jaar bedroevender is rond deze periode.

Piet Plezier
15 maart 2020, 02:14
33393

johnny1987
19 oktober 2020, 12:26
is er iemand recent nog geweest bij oceans?

Brad Clitt
19 oktober 2020, 21:16
Na de première van deel 3 heb ik hem niet meer gezien.

johnny1987
24 oktober 2020, 22:28
hey

afgelopen woensdag beland bij fkk oceans.
helaas tot 23u drinken daarna niet meer.
(nieuwe regels duitsland wist ik nog niet).
maar goed:

50 euro entree
half uur 50 euro
extra`s komt er al vlug bij voor ieder ding 50 euro zowat.

mijn idee was dat ik in een discotheek beland was.
welness was goed vond ik zelf.

goede avond gehad met kamergang.
sofie was de pineut.
ze werkte eigenlijk in sharks zei ze.

dat was het wel denk ik zo een beetje.

gr john

Smouse
7 juni 2021, 15:33
35264

Johan35
4 juli 2021, 10:58
De club is nu bijna een maand open. Zijn er al ijsberen naar binnen geweest? Kunnen we al wat verslagen verwachten?

kempie
4 juli 2021, 13:06
Het is altijd zo goed als dood in het draadje oceans.

Vele hebben het bezocht en geen reden gezien het nogmaals te bezoeken. Natuurlijk zijn het in clubs vaak moment opnames en kan het beeld de ene keer heel erg verschillen maar de ijsberen op dit forum horen voor het over grote deel niet tot de doelgroep van deze club. Uiteraard er zijn altijd uitzonderingen dat zal gelden voor de dames in die club als voor de ijsberen hier maar ik begrijp niet waarom je snel een verslagje verwacht.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pret
4 juli 2021, 15:06
Wellicht kan Johan35 eens deze club bezoeken en ons voorzien van een verslag.

freek12000
6 juli 2021, 08:43
Ik ben er verleden week geweest, 50 euro entree en erg goed eten a la carte. Dit is een van mijn favoriete saunas, helemaal top qua faciliteiten en girls. Je moet wel wat later komen, de actie begint echt s'avonds

Dalton
6 juli 2021, 09:04
Het prijs verschil met ACAPULCO GOLD is te groot want voor 50 euro kan je 2 keer naar binnen en wij NEDERLANDERS vallen dood door een dubbeltje omdat we zo zunig zijn.
Zelfs de onderbroeken dragen we langer door ze binnenste buiten te keren scheelt weer in stroom,water,wasmiddel en slijtage door de machine.

Picasso 1
6 juli 2021, 09:09
Ik ben er verleden week geweest, 50 euro entree en erg goed eten a la carte. Dit is een van mijn favoriete saunas, helemaal top qua faciliteiten en girls. Je moet wel wat later komen, de actie begint echt s'avonds

Is dat een actieprijs? Op de website staat 65.

Goed dat het eten smaakte, maar hoeveel dames waren er?

Willem2
6 juli 2021, 10:17
De club gaat ook pas om 17.00uur open...

mentholbear
7 juli 2021, 23:58

Freek lijkt me een ijsbeer waar ik wel goed mee kan optrekken ;)

En nee Eddy of meme, niet af- :nee:

Picasso 1
8 juli 2021, 00:11
Freek lijkt me een ijsbeer waar ik wel goed mee kan optrekken ;)

En nee Eddy of meme, niet af- :nee:

Vaak geldt in saunaclubs dat hoe slechter het eten hoe beter de service van de dames.......en andersom.

mentholbear
9 juli 2021, 18:00
Niet altijd. Babylon combineerde een buffet met a la carte en had meestal goeie dames in huis.

Maar snap wat je bedoelt :smoke:

Brad Clitt
9 juli 2021, 18:20
YY, PSR en Magnum waren ook een uitzondering op de regel.

johnny1987
9 juli 2021, 22:27
PSR? die ken ik nog niet denk ik

mentholbear
9 juli 2021, 23:18
YY, PSR en Magnum waren ook een uitzondering op de regel.

PSR inderdaad, maar Magnum en YY... Daar moest je toch redelijk de krenten uit de pap halen had ik het idee.
Maar ook bij PSR had ik bij sommige dames niet het goeie gevoel erbij, ook al was ze kwa uiterlijk wel m'n type.

mentholbear
9 juli 2021, 23:19
PSR? die ken ik nog niet denk ik

Dat zal helaas ook niet meer gaan gebeuren... https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15451-Parksauna-Residenz-Verkocht-gesloten&p=742476#post742476

Brad Clitt
10 juli 2021, 04:21
PSR inderdaad, maar Magnum en YY... Daar moest je toch redelijk de krenten uit de pap halen had ik het idee.
Maar ook bij PSR had ik bij sommige dames niet het goeie gevoel erbij, ook al was ze kwa uiterlijk wel m'n type.

Dat krenten uit de pap halen lukte me destijds best goed, maar toen waren er tenminste nog redelijk wat krenten.

Willem2
5 augustus 2021, 22:02
Ligt oceans niet in hetzelfde district. Dat is helemaal niet dichtgegaan. Bezoek de website staat niks over een sluiting.

Oceans is inderdaad wel open maar de kamers zijn gesloten.
Dus echt open zijn ze niet ...

kempie
5 augustus 2021, 22:35

Aparte situatie. Zijn er dan wel dames en dan moet je sex hebben in het openbaar?

Nee he is meer een soort bar- restaurant nu zeker?

Picasso 1
6 augustus 2021, 06:32

Worden we hier dan misleid door ene freek12000?

En schijnbaar gekamerd heeft maar verder geen antwoord gaf op deze vraag.

Willem2
6 augustus 2021, 11:06
Nee he is meer een soort bar- restaurant nu zeker?

Geen idee. Maar het klonk gisteravond laat als druk bezocht. Misschien bieden dames massages aan ...

pret
6 augustus 2021, 12:04
Misschien bieden dames massages aan ...

Uiteraard :tongue:

mentholbear
8 augustus 2021, 01:52
Misschien bieden dames massages aan ...

Massages wellicht om een stijve derde been weer soepel te krijgen :rolleyes:

stimpy3
2 september 2021, 22:46
Wat is de toestand eigenlijk van deze tent? Nog steeds 'alleen maar massages' of ondertussen weer gewoon open?

Willem2
2 september 2021, 22:53
Wat is de toestand eigenlijk van deze tent? Nog steeds 'alleen maar massages' of ondertussen weer gewoon open?

Is gewoon weer open ...

freek12000
4 september 2021, 07:45
Toen ik er was was de tent gewoon normaal open, als je me niet gelooft, tja.

Picasso 1
4 september 2021, 08:01
Toen ik er was was de tent gewoon normaal open, als je me niet gelooft, tja.

Hoeveel dames waren er?

stimpy3
5 september 2021, 10:51
Aangezien de heren liever bezig zijn met elkaar vliegen afvangen, hier een review van Oceans van afgelopen vrijdag. Ook meteen een beschrijving voor de beren die hier nog nooit geweest zijn. Overigens: ik wist van tevoren dat dit een club in Magnum/PHG-garnituur zou zijn, dus geen gezellige familieclub waar je gezellig met andere nederlanders locaal dialect kunt praten met een leffe erbij. Ook qua service had ik niet al te hoge verwachtingen; wel wbt optik.

Anyway, here goes: Oceans ligt niet al te ver van het vliegveld af in een indusriewijkje. D'r wordt driftig geadverteerd met taxiservice, maar ik heb op vrijdag weinig taxi's gezien. Op eigen terrein kun je prima parkeren, en in de buurt is ook wel wat parkeerruimte aanwezig. Route ernaartoe ging via de 57/44, met nog een paar indrukwekkende tunnels op de laatste 10km. Overigens ligt Magnum Erktrath op een steenworp afstand (en Aca Gold in Ratingen is ook vlakbji). Oceans was me aangeraden door een dvp uit Magnum, die beweerde dat een hoop dames hun toevlucht hadden gezocht tot Oceans (en dat magnum niet echt denderend liep de laatste tijd).

Ik kwam rond 21:00 aan, en de parkeerplaats voor de club was nog zo goed als leeg. Had ik wel verwacht van een club die pas om 17:00 opengaat. Entree betaald; het '65 euro all you can eat' tarief is er blijkbaar niet meer, ik kon volstaan met 50 euro. Voor die 50 euro kun je een gerecht bestellen bij de keuken; daarna worden die afgerekend op je RFID-polsbandje. Prijzen van de gerechten (pasta, kipschiitzel met friet en salade, halve haan met friet) zitten tussen de 12-17 euro.

Je polsbandje wordt ook gebruikt als sleutel voor de lockers. Beetje bummer dat die dingen op batterijen werken, en dat ruwweg een kwart van de lockers zonder batterij zit. Is een beetje gokje om een een locker te vinden die nog voldoende sap in zich heeft om zichzelf dicht te doen. Natuurlijk zocht ik een locker uit met een halflege batterij, waarna ik bij de theke om assistentie te vragen. Maar goed, toen ik die hobbel eenmaal genomen had kon ik eens rondlopen in de club. Oceans is niet zozeer groot als wel hoog. D'r is een grote centrale hal (zeg 15x25 meter ofzo, 5 meter hoog), met daarachter een ruimte voor sauna's en een royale buitenplaats van 25x25 ofzoiets. Midden in de centrale hal is een bar geplaatst, die nu voorzien is van anti-corona-plexiglas zodat je niet tegen de barmeneer aan kan spetteren. Nonalcoholische drankjes zijn gratis, alcohol gaat voor $$. Cola gaat in flesjes, niet in glazen. OK dan.

Qua lneup: toen ik aankwam waren er ongeveer 15-20 dames aanwezig. Niet al te grote lineup voor zo'n grote club, maar corona. Wel een plezante verrassing was dat de optik prima in orde was. Bij zo'n beetje alle clubs die ik heb bezocht de laatste tijd (PHG, Samya, Magnum) had ik het idee dat er wbt looks 3e garnituur dames rondliepen (uitzondering van de laatste keer: Samya, maar daar waren de dames niet te boeken omdat ze in no-time naar een kamer werden getrokken door de beren daar :D ). Misschien dat de markt zich iets aan het herstellen is? Anyway, dames zagen d'r prima uit; slank maar niet babylon-slank, verschillende lengtes, haarkleuren, etc. Wel vnl. roemeens, maar daar heb ik geen issue mee.

Anyway, het was nog vroeg, en hoewel er plenty dames waren waren er nog niet zoveel beren. Ik kreeg dus veel bekijks en aanloop, en er werd toch wel aardig gepushd om naar kamer te gaan. Na een half uurtje een kamertje gemaakt met Iris; een blonde dame met een soort van 'hardbody'-look. Voelde alleen net iets te week aan op d'r kont om 't af te maken. wbt de kamers: bij zo'n beetje alle dames die zich aanboden zat zoenen niet echt in het pakket; ook bij Iris was dat een bijzaak. 'profi' kamertje, wel gezellig, zonder al teveel gezeur. Helaas geen knusse GFE, hoewel ik gok dat dat een 2e keer best zou kunnen. Meer een dame om aardig uit te wonen ;-).

Daarna mezelf maar eens voorzien van wat te eten. Bestek is uitermate matig, maar goed. Ondertussen was er blijkbaar een golfje bezoekers binnengekomen, want er liepen een stuk minder dames rond.

Qua publiek voornamelijk sudlander (d'r werd ook stevig aan de shisha-pijp gelurkt later op de avond). Niet echt een probleem mee. Wel ergerlijk dat je ook in gewone kloffie mag rondlopen (de meeste beren deden dat niet, paar beren wel). Doet IMO toch afbreuk aan de club-experience.

Overall: wat me opviel aan Oceans was het gebrek aan sfeer. Nou was het relatief rustig, en de inrichting/grootte van Oceans wekt dat wel in de hand. Het voelde eerder aan als Acapulco (met dames die zitten te wachten op klandizie) dan als een club als Magnum/PHG waar je toch wat ongedwongener tussen de dames kunt circuleren, en ook de nodige wandelingetjes kunt maken. Ongetwijfeld zal het anders zijn als het een stuk drukker is. D'r werden wel af en toe paaldans-showtjes gegeven, en die voelden wel wat ongedwonger aan dan in Venus.

Zou ik nog eens teruggaan? Pfoe. Hoewel het eten prima was, was het wel beperkt. Sowieso is het geen club om ontzettend te wellnessen; 't voelt meer aan als een discotheek met een paar sauna's. Optik was prima; deed me denken aan Magnum in z'n betere tijden. De sex was redelijk, zonder hoogvliegers (again:dat viel me ook wel op in Magnum rond 2016..). Dus tsja, voor nu lijkt dit me meer een tent voor als de nood hoog is ;-)

Mesc1978
23 oktober 2021, 01:02
Ben er net van teruggekomen.

Voor mij (te) harde muziek, veel südlanders, matige lineup (veel plastic en sinaasappelreten) en service en gewoon weinig tot geen sfeer.
Vond er eerder een grafstemming hangen, ben na een kamertje maar snel naar huis gegaan.
Begreep ook dat sommige dames een beetje creatief zijn met hun tarieven.

Mij zullen ze er niet zo snel meer zien.
Ervaring rijker, illusie armer zullen we maar zeggen...

mechelen
5 november 2021, 19:22
Gisteren razzia :

https://www.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf-aktuell/duesseldorf-rotlicht-razzia-200-beamte-durchsuchen-fkk-club-oceans-78153798.bild.html

Ascari
5 november 2021, 20:37
Zo te lezen was dit n.a.v. een klant die aangifte heeft gedaan van afpersing. Hij was daar gefilmd tijdens de daad.

Jackless
5 november 2021, 22:57
Wist niet dat een video bij de entreeprijs in zat. :rolleyes:

Eddy_V
6 november 2021, 02:30
Wist niet dat een video bij de entreeprijs in zat. :rolleyes:
Daarom duurt die verbouwing van GT ook zo lang, al die verborgen camera’s plaatsen valt niet mee. Als ze eenmaal geplaatst zijn kunnen ze ze niet meer terugvinden tot iemand een filmpje op YouTube terugvindt ;)

Ties85
6 november 2021, 14:42
Met 200 man enkel voor een filmpje... dat was het excuus om binnen te kunnen vallen geloof me die bende zoeken ze voor nog veel meer.
En echt niet voor zweetvoeten ofzo

luminous
6 november 2021, 15:14
35972
35973
35974

WA
6 november 2021, 17:25
Gezien de regelmatige aanwezigheid van bekende koppen uit het duisburgse Türsteher milieu in de begin jaren van de Oceans kan ik me wel vinden in Ties85's opmerking.
Nou maar hopen voor Oceans dat de boekhouding klopt met wat er op beeld aan binnenkomende bezoekers te zien is. Anders kon er nog wel eens verder gegraven worden door justitie.
Natuurlijk is het niet uitgesloten dat er eerlijke slimme entrepreneurs achter Oceans zitten. Maar daarmee houd je de neiging tot institutioneel racisme of etnisch profileren bij controlerende instanties niet mee buiten de deur. Horeca klaagt aan alle kanten steen en been en daar zijn een paar turken (denk ik) die tonnen tot over het miljoen over hebben om een met schulden belaste en tot op de draad versleten SC over te nemen.....

mentholbear
9 november 2021, 18:53
35972
35973
35974

Tjonge jonge, wat een overdaad zeg. Moesten ze zelfs een helikopter inzetten voor deze inval ;)

Jackless
9 november 2021, 19:29
Tjonge jonge, wat een overdaad zeg. Moesten ze zelfs een helikopter inzetten voor deze inval ;)

Nee Menthol, dat ding stond er al even. Waarschijnlijk vergeten door iemand die een biertje teveel op had. ;)

Wentelt Eefje
3 december 2021, 23:49
Er waren dinsdagmiddag op het moment dat november ten einde liep nog geen landelijke aanvullende beperkingen aangekondigd of sterker nog in werking getreden bij onze Teutoonse buren. En omdat na meer dan 5 jaar afwezigheid aan de Oberhausener Strasse de (voorlopige?) “gedwongen verhuizing” van Golden Time ernaartoe een grote nieuwsgierigheid teweeg bracht, ben ik woensdagmiddag na mijn werk naar Düsseldorf-Rath gereden. Filevrij de A3 kunnen nemen toen ik de A31 afkwam en iets na half vijf na het volgen van de Ausfahrt-bordjes D-Flughafen de vrij lege mij zo bekende parkeerplaats opgedraaid (die nog iets gevuld leek door de er gestationeerde helicopter).

Waar bij de gemiddelde opening of zelfs heropening van een saunaclub gepaard gaat met een tombola waarin een grote flatscreen TV en/of 30 minuten kamer met de strippende Pornodarstellerin van dienst en meer aanverwante zaken in de strijd worden gegooid, naast een “extra feestelijke aankleding”, werd hier de Golden Time heropening in Oceans met veel minder bravado gebracht. Voor duidelijk werd wat de impact van Golden Time op Oceans is, moest eerst echter de Plus van de 2G+-regeling nog weer geëffectueerd worden. Oceans biedt deze test inpandig kosteloos aan aan elke bezoeker. Op de deurmat binnen, letterlijk. Net als een week eerder bij Prime in Velbert bleek er niets irritants in je neus voelbaar, als het staafje door een bijzonder aantrekkelijk deerntje gehanteerd wordt. Ik kreeg van haar mijn certificaat en kon doorlopen naar de receptie die niets veranderd is in de afgelopen vijf jaren. GT-entree van €60 betaald.

Nieuw: ik kreeg een Golden Time handdoek. Maar omdat ik een ook voor mijn omvang ruim zittende badjas wilde, geen wit Golden Time exemplaar waarin de meeste bezoekers zich zouden hullen tot 23:30, maar een donkergrijs Oceans exemplaar dat (vertrouwd) lekker zat. En net als toen een magnetisch polsbandje voor de registratie van versnaperingen en de zelf vrij te kiezen (onbezette) lockers. Lekkere receptiedame ook eigenlijk… die mij vervolgens alleen liet in de kleedkamer, waar de tijd echt vijf jaar stilgestaan had, bij het naar binnen gaan richting douches, toilet, geldautomaat en daarachter de bar geen enkele verandering te bespeuren.
(En voor de ijsberen met opkomende of ergere problemen met het korte termijn geheugen, het kastje om met je polsbandje te controleren welke locker je ook al weer nam, hing er nog steeds en werkte ook nog altijd.)

De bar zelf bleek een facelift ondergaan te hebben naar het niveau Überangeber, maar de (placering van de) bankjes en danspalen waren nog precies zoals in mijn herinnering, evenals de glazen deur naar het wellnessgedeelte achter de bar. Er waren zo rond 17:00 slechts 10-12 DVPs en ook niet echt veel ijsberen. Bestelde een dubbele espresso en een mineraalwater en liep door het wellnessgedeelte - waar niets aan de inrichting veranderd was sinds 2015, massagekamers, hamam, toiletten, douches, Salztempel/-grotte, sauna allemaal precies zoals in mijn herinnering - naar de achterdeur, om de nauwelijks veranderde “tuin” en de rokerstent te bekijken. Geweldige verbetering, de rokerstent bleek vervangen door een veel stabielere en fijnere serre. Daar hoorde ik de eerste indrukken van anderen, DVPs en ijsberen.

De al aanwezige Oceans-DVPs zagen business as usual in vergelijking met de afgelopen maanden toch wel enigszins door corona-maatregelen geplaagde situatie. De GT-DVPs (sorry, de meeste kwamen in tegenstelling tot die met een Oceans-bloedgroep niet voor verdere kennismaking in aanmerking, ik heb dus geen namen en rugnummers, behalve van de wel zeer aantrekkelijke en sympathieke (ook heel even zusterclub-LR) Kazakhs-Roemeense 25-jarige Anastasia) vroegen zich af waar behalve de door hen ingeseinde stammies de klanten en andere DVPs bleven. Vreemd maar waar, vooral met DVPs uit wat in de loop van de avond al snel Team-Oceans ging heten gesproken. Net als vroeger, veel dames die weliswaar naar een kamer op zoek waren, maar ook een gesprek konden voeren en dat niet onmiddellijk na verneinen van de kamer- of sleutelstaat afbraken. En nog wel eens voor een babbeltje terugkwamen zonder dat de tweede zin al was of je nu wel zin had. Wist al vrij snel weer wat me destijds zo goed aan veel DVPs in deze club beviel. Ook spotte ik Dea, die altijd werkte in een club die hier niet genoemd mag worden, sprak kort met haar, zij verwachtte voorlopig wel in Oceans werkzaam te blijven.

Lekkere saunarondjes gedaan, steeds heerlijk buiten in de miezerregen afgekoeld alvorens te douchen, waarbij ik vaststelde dat de damespopulatie langzaam in aantal toenam. Dat kwam omdat mij tot dan toe onbekende schonen zich naar de rookserre begaven. Toen ik rond 19:00 ging eten (het buffet mocht dan lichtjes tegenvallen vond ik) werd mijn polsbandje gescand hoewel er één gratis a la carte maaltijd inbegrepen is bij de betaalde entreeprijs. Zou ook te gek zijn als dat niet zo was geweest, maar dit is uiteraard om te voorkomen dat ijsberen zich vol komen schransen a ka carte, de tweede en volgende bestelde hoofdschotel dienen namelijk gewoon afgerekend te worden. Zowel het aantal ijsberen als het aantal DVPs was verdubbeld (laatste dus nu 20 tot 25).

En om 20:00 werd de sfeer vast wat meer Oceans dan Golden Time. Uit de nu aanwezige 30-35 DVPs begaven zich er twee onder toename van het volume van de muziek naar de danspalen en werd een in elk geval in mijn ogen opwindende toevoeging aan de sfeer gedaan. Zowel in de bankjes in de in mijn ogen soms ten onrechte als “sfeerloze hangar” aangeduide hoofdruimte als in de rookserre inmiddels meerdere gesprekken met mogelijke kandidates voor een kamergang, waarbij de niet eens bijzonder aantrekkelijke Carmen er door haar hele houding vooralsnog uitsprong. Ook aanwezig was pret’s Duitse Griff-ins-Klo van een paar weken geleden in Samya. Ze bleek nu een uiterst charmante gesprekspartner, maar door de tegenvallende kamer van onze Ottomaan kwam ze voor mij geen seconde in aanmerking als partner voor een (half) uurtje.

Overigens, geheel in tegenstelling tot wat ik meende te mogen verwachten, bleken de Team-Oceans dames die me tot serieuze gedachten over een gezamenlijke kamer wisten te verleiden allemaal een voor mij acceptabele prijszetting voor te spiegelen, dus 50430 voor een “ouderwetse saunaclubservice”. Ook in die zin veranderde er dus de afgelopen 5 jaar niets. Wie een gelukkige hand van dames uitzoeken bezit, kon en kan in Oceans uit een brede groep (zeer) aantrekkelijke DVPs een keuze maken zonder met upsell praktijken geconfronteerd te worden.

De bezetting werd steeds beter, rond 22:30 een vijftigtal DVPs en toen Oceans steeds meer Oceans werd en de DJ van dienst het volume hoog bleef houden van een niet aflatende stroom klassieke en up 2 di time dancehall, reggaeton, afrobeats en “tropical house” nog slechts zo nu en dan met Balkan beats vermengd om in elk geval Oceans muzikaal de beste van de tot nu toe bezochte 3 clubs dit jaar te laten worden, groeide dat aantal alleen maar verder.

Ik besloot rond 00:30 Oceans ongepopt te verlaten. Er waren op dat moment minstens 65 DVPs aanwezig en er werden behoorlijk wat kamers gedraaid. Misschien had ik stiekem wel gehoopt dat het niet alleen mijn maar ook Mickey’s terugkeer naar deze club zou zijn en heb ik daarom een paar uitermate kamerwaardige DVPs toch op jacht naar andere klanten gestuurd. Maar met of zonder dat Oceans een ontmoeting met Golden Time heeft, ik ga er wel eens maar ook weer niet te vaak terugkomen. Het voelde toch als een soort thuiskomen om hier weer te zijn en ik wil me graag vaker weer zo thuis voelen. (Al vroeg ik me wel af hoe lang je je tegenwoordig nog na 00:00 thuis kunt voelen als het publiek toch anders wordt. Straatkleding in plaats van badjassen, meer aandacht voor sisha’s en grote flessen dure - niet noodzakelijkerwijze betere - spiritualia en DVPs die een lijntje mee willen doen op de kamer dan voor de basisbehoeften van een ijsbeer die een saunaclub bezoekt.)

Ook in de Golden Time meets Oceans opzet is net als vroeger Oceans in elk geval doordeweeks absoluut geen dagclub, maar vanaf 17:00 wordt het al steeds aangenamer. Helaas is er geen tarief voor de niet bierdrinkende ijsbeer van bijvoorbeeld €50. In dat geval zou ik er regelmatig komen, ik vind echter €60 entree teveel voor het gebodene. Dan rijd ik liever de extra kilometers naar Rodenkirchen of Velbert. Tenzij…

Zucht…

Mickey…

wooley
16 december 2021, 21:45
36228

Herr Fick
17 december 2021, 07:42
Dat is voor mij heen en terug 100 km extra:frown:

Picasso 1
17 december 2021, 08:55
Dat is voor mij heen en terug 100 km extra:frown:

Maakt niet uit, het zijn toch nutteloze kilometers waar jij niks mee hebt. Gewoon wachten totdat ze decentraliseren en een kleine Oceans bouwen bij jou om de hoek.

Als je jezelf wat minder afhankelijk maakt van en auto dan kan de overheid geen melkkoe spelen. Er worden gewoon te veel nutteloze kilometers gereden uit gemakzucht of omdat iedereen het doet.
Los van het klimaatprobleem zijn auto's en autorijden dus een probleem op zich.

Niemand vindt het leuk maar de tijd van ongeremde fysieke vrijheid begint echt wel achter ons te liggen.
Kwestie van plan B uit te voeren,(het grote complot van de deep state volgens sommigen:)) nl. alles kort bij huis door onder andere diensten te decentraliseren i.p.v. te centraliseren en alles veel kleinschaliger te doen. .

cameltoe slide
17 december 2021, 15:33
Very little experience on the GT meets Oceans project from polar bears can be found here.

The content of a conversation with a friend who is switching from Oceans to Aca Gold on the weekend before last at Aca Gold:

Arrive at Oceans between 2 p.m. and 3 p.m.. Welcome by Anna (GT). Seen 2 cooks from the GT and 1 waitress from the GT. About 5 service providers were present, one of which was recognized by the GT. He made a room for 50430 with this well-known GT-service provider because she was pleased to see him again.

Ate a piece of lasagna that tasted neither good nor bad. The hunger was not great and it was not tried whether it would have been possible to get a second piece of lasagna for free.

There were about 20 other bathrobes.

After two hours in Oceans, he switched to Acapulco Gold to avoid boredom.

A GT feeling, like in the old days, was not noticeable during the two hours and did not arise itself. Too few service providers could be identified during the two hours.

It is pleased to read in report of @Wentelt Eefje that some service providers from the Oceans team are offering an old-fashioned sauna club service for 50430. My last conversation with Elsa from Oceans resulted in 100430 with no services that I would call old-fashioned. So far, visitors to the GT inside Oceans (or Oceans) I know have not been able to tell me the good news that service providers from the optically first division in the Oceans are offering an old-fashioned service for 50430.

From the report from @Wentelt Eefje I have now understand that I should not arrive until after 5 p.m., without lunch and lasagna and the later the evening, the more women will be present.

Is there still a note in the lockers in the changing room that a room can be canceled free of charge within 5 minutes if the service provider does not keep promises in the room?

The Joker
17 december 2021, 22:14
I never saw that notice pre-corona, neither during last week's visit.
Will check on my next visit more thoroughly.

Is there still a note in the lockers in the changing room that a room can be canceled free of charge within 5 minutes if the service provider does not keep promises in the room?

Herr Fick
18 december 2021, 10:25
Maakt niet uit, het zijn toch nutteloze kilometers waar jij niks mee hebt. Gewoon wachten totdat ze decentraliseren en een kleine Oceans bouwen bij jou om de hoek.
.
Inderdaad. Geen goesting om een paar uur te rijden om een paar uur te clubben. Mijn moto verbruikt echter maar de helft van mijn wagen. Ideaal dus voor een mooi weer wip.
De fiets is niet uitgesloten voor Vaals. Dat wordt dan eerder een sportieve wip.

Misschien kan er een bus ingelegd worden vanuit de Maaskant zoals ze doen voor het voetbal in Gladbach. Een GT-supportersclub-bus dus, inclusief clubliederen. :)

Vaals, Willich of Elsdorf zou af en toe met de auto nog net moeten lukken. Verhuizen naar Duitsland is ook een optie natuurlijk. :).

Decentraliseren gaat bij SC-helaas niet, hoor. Het concept slaat niet aan of is verboden in België. Gelukkig is mijn streek goed bedeeld met privé-ontvangst-adressen. Dan kan ik toch nog een ecologisch verantwoorde wip doen.

Shakir
18 december 2021, 11:32
Gelukkig is mijn streek goed bedeeld met privé-ontvangst-adressen. Dan kan ik toch nog een ecologisch verantwoorde wip doen.

Korte keten en lokaal kopen is al meer dan een decennium het codewoord onder de zogenaamde progressievelingen. De Groenen willen niet dat we ons ver verplaatsen voor een onecologische energieverslindende saunaclub, veelal aangedreven door bruinkool. En van al die plastieken wegwerpbekertjes van AcaG schieten ze zich in een kramp!

Wip lokaal, en zoek eens achter goede huis-tuin-en-keukenseks bij een (h)oervlaamse.

mentholbear
20 december 2021, 01:58
En van al die plastieken wegwerpbekertjes van AcaG schieten ze zich in een kramp!

Wat zullen ze wel niet denken van al die plastieken tieten in de saunaclubs ;)

Poppalarge
14 januari 2022, 16:44
Op het moment in de tent hier, getest bij binnenkomst door de ontvangstdame (tot 17.00 uur), €60,- gelapt, gegeten, gekamerd met een Roemeense waarvan ik de naam alweer vergeten ben en was niet eens slecht, dus nu maar aan het gratis bier (tot 23.00 uur)…

Heb ik in ieder geval iets te doen totdat het feest vanavond losbarst hier.

Laters meer….

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Poppalarge
5 februari 2022, 19:38
Gisteren, vrijdag 04-02-2022, maar weer een bezoekje aan Oceans gebracht om maar eens te kijken of de vrijdag nog wat te bieden had.

Bij binnenkomst rond 16.20 uur weer gebruik gemaakt van de testmogelijkheid en kreeg van de ontvangstdame te horen dat iedere bezoeker, ondanks het hebben van een booster, gewoon getest moet zijn of ter plekke getest kan worden voor entree in Oceans.

Het was rustig bij binnenkomst, al waren er wel wat beren en voldoende dames voor diezelfde beren aanwezig, hing er een soort tamme sfeer. Er was een groep (luidruchtige) Nederlanders, of beter gezegd een van de heren van de groep die boven alles gehoord kon worden, aanwezig maar die waren verder niet al te storend. Wellicht hadden de mannen al aardig wat pintjes achter de kiezen, maar dat blijft natuurlijk speculatie…

Qua vrouwen zag ik veel gezichten die ik de zaterdag ervoor ook gezien had, maar ook enkelen niet en werd weer aangesproken door dezelfde jagertjes waarbij enkelen stopten om vriendelijk een praatje te maken en ik bij sommigen opmerkte dat ze wat aan hun uiterlijk hadden veranderd. Blijkbaar waren ze hierdoor verrast, want ze gaven allen een hele uitleg wat er allemaal veranderd was sinds de laatste keer dat we elkaar gespot hadden. Wellicht iets om vaker toe te passen als gespreksopener bij potentiële leenliefdes in een club..

Rond een uurtje of 22.00 was het damesaanbod zo’n beetje op volle oorlogssterkte en was er ook nog iets van een buikdans act, maar het deed me allemaal niet zo veel. Zag genoeg dames waarmee een kamergang zou hebben kunnen plaatsvinden, maar deze dames waren druk bezig met dronken worden, roken of met hun telefoons. Het leek er in sommige gevallen bijna op alsof de dames zelf bezoekers van de club waren (al is dat in zekere zin ook wel zo). Uiteindelijk rond 0.45 uur de club dus maar ongepopt verlaten.

Salliant detail was gisteren wel dat blijkbaar een hoop niet-Südländer in hun straatkloffie door de club banjeren of hun badjas omruilden voor straatkleding in de club, maar daardoor wel meer aandacht van de aanwezige dames kregen.

Wat dan wel weer grappig om te zien was dat er ook enkele heren met alleen hun onderbroek aan de bar ruimte in kwamen lopen, maar gesommeerd werden om hun badjas en slippers aan te doen of hun normale kleding.

Never a dull moment daar in Oceans…

Beron
6 februari 2022, 12:16
Verstehe ich richtig, die wollen trotz Booster einen Test? Diesen Unsinn mache ich jedenfalls nicht mit.

mechelen
6 februari 2022, 13:26
Hausrecht...

Poppalarge
6 februari 2022, 13:33
Verstehe ich richtig, die wollen trotz Booster einen Test?

Das sagte die Dame am Empfang, nachdem sie gefragt wurde, ob sie jemals positiv getestete Personen hatte…

Picasso 1
6 februari 2022, 17:11
Maar eens een kort bericht over deze club.

Gisteren avond na een jaar afwezigheid naar Oceans geweest. Ben er rondom 21 uur aangekomen. Leuk om Nadine (van GT) bij de receptie aan te treffen. Om binnen te komen vereist Oceans wel een sneltest waar ze zelf bij de ingang gratis in voorzien. Het benodigde in te vullen formulier heb ik met een zodanige doktershandschrift ingevuld dat het mijzelf moeite kostte om überhaupt letters te herkennen in wat ik neergekalkt had.
Het was nog redelijk rustig alhoewel rondom dit tijdstip meer klanten en dames begonnen toe te stromen. Om 21 uur zo’n 30 dames en evenveel heren, enkele uren later boven de 40 dames. Uit GT herkende ik zelf een drietal dames (een Iraanse (met veel tattoo’s), een oudere Duitse en nog eentje waarvan ik de naam niet weet). Kortom vergelijkbaar aan de plukjes GT dames die je hier en daar aantreft in andere clubs zoals Penelope, Samya, Sharks, etc.
De line up dus vooral een Oceans line up die ik goed ken van de pré corona jaren, helaas echter zonder de Duitse groepjes dames die je hier voorheen regelmatig aantrof (waar tussen de haaien soms enkele topdames bij zaten). Hoog Roemeense gehalte dus maar optisch de meeste wel in de knappere categorie. Een line up met strakke vormen, strak gekleed, erg opgemaakt, goed uitziend……..maar niet het type uitstraling waarbij ik inschat dat een geile kamersessie in zit met die strak opgemaakte poppetjes. Kennelijk maakten meer bezoekers een soortgelijke inschatting gezien de afwachtende houding die ik bij velen waarnam en het feit dat de meeste dames veel beschikbaar waren aan de bar ondanks hun optisch knappe verschijning.
Als je vanaf de ingang doorloopt naar achter naar de modern geventileerde en met glas omringde relax/rookruimte, passeer je al die dames aan de lange bar die je met eyecatching en een smile proberen te vangen, ben echter geen nieuweling in saunaclubland om me enkel daardoor te laten strikken, dus vriendelijk terug smilen tijdens het verder lopen, soms eentje terug groeten en relaxt wachten op die ‘ene verrassende topper’ die soms in deze club haar opwachting maakt.
Qua drukte aan mannen golfde het op en neer, het ene moment leek het alsof de tent vol aan het stromen was en een half uur later waren er weer delen aan de grote bar leeg. Het was een komen en gaan van bezoekers met een wisselende toenemende en afnemende drukte.
Het eten (menu á la carte) was erg goed zoals des Oceans altijd al was. Het was ook het restaurantdeel waar de meeste mannen zich verzamelden…..daar waar wel kwaliteit voor een acceptabele prijs wordt ingeschat merk je dat aan het gedrag van je klanten. :tongue:
Maar goed, de club is duidelijk Oceans en niet een hybride mengsel van twee clubs. De focus van klanten en dames ligt op de late avond/nacht, rond 21 uur toen ik binnen kwam begon het langzamerhand drukker te worden op deze zaterdag. Voor de mooie optick bij de dames zit je in deze club op de juiste plek, voor goed eten op restaurant niveau zit je hier ook erg goed. Over prijzen en service van de dames kan ik weinig zeggen aangezien die ‘ene verrassende mogelijke topper’ uitbleef. In elk geval heb je mede met dit bericht een beetje een impressie van hoe deze club is hedendaags.

mentholbear
3 maart 2022, 23:19
VALENTIJN

Na vorige week een stuk vlaai te zijn gaan halen, was het eigenlijk de bedoeling om op de 14e van de 2e met Cupidbeer langs een club te gaan.
Helaas kwam er iets tussen en werd het dus een dagje later.

De keuze voor Oceans kwam dat ze nu niet meer voor elke slok en hap extra meer rekenen, sinds hun merger met GT.
Bijkomend voordeel is dat ze een happy hour hebben tussen 11 en 13 uur, waardoor de entree slechts 35 euro is. En dat was zonder beperkingen op het eten en drinken. Frisdrank kwam trouwens uit kleine flesjes.

Enfin, toen ik iets voor 11 de club binnenstapte stond er niemand bij de receptie. Ik dus maar geduldig op het bankje tegenover de receptie zitten wachten. Pas toen er iemand anders (personeel?) de club binnenliep en de receptioniste er op wees dat er iemand zat te wachten kwam ze me tegemoet. Ik vroeg voor de zekerheid of alle consumpties inclusief waren, want bij Oceans wel es bij vertrek voor een verrassing komen te staan. Dat bevestigde ze, maar vertelde er gelijk bij dat er geen dames zijn en dat ze ook geen idee had hoe laat er iemand zou opduiken.
Die lagen vast allemaal bij hun VALENTIJN liefje uit te slapen ;)

Toen ze me bevestigde dat de wellness het wel allemaal deed, besloot ik het er op te wagen. Moet eerlijk bekennen dat ik hun happy hour over het hoofd had gezien, omdat ik op de GT site had gekeken. Was dus even verbaasd toen ze me om 35 euro vroeg ipv 60. Op hun Oceans site staat het wel vermeld.

Eenmaal omgekleed me tegoed gedaan aan hun ontbijt buffet. Die was niet onwijs uitgebreid, maar was wel opgeleukt met wat gevulde eitjes enzo. Ik hield het veilig op de gekookte ei in schil en hun warm pannetje soep.
Beste een beetje gek om helemaal alleen in zo een grote club te zitten. Het leek wel een mega prive sauna. Kon op m'n gemak van de hete Finse sauna en hun zoutstenen dut kamertje genieten. De sauna was wel lekker groot, maar helaas was het bordje met de opgiet tijden kadoek, wat doet vermoeden dat er geen opgieting zou zijn. Wellicht iets alleen in het weekend? Ook zit er een mooi water rad in. Die elders werkend gezien in andere wellness centers, maar blij dat ie hier uit staat/defect is. Want voor mij geeft dat wat te veel stoom. Ze hebben er nu gewoon een emmertje aufguss naast staan, zodat je zelf kunt doseren. Ook waren er meerdere hoofdsteuntjes beschikbaar, zodat je er niet om hoeft te vechten.
Opvallend was dat in sommige clubs de Turkse/stoom sauna uit staat, maar bij dit was weer een club waar ie aan stond. Met een water slang kon je mooi je plekje even afspoelen. Helaas geen trekker gezien om het koude water weg te halen...
De tuin is lekker ruim en heerlijk om even gelijk na een sauna rondje rustig in de buitenlucht af te kunnen koelen.
In die ruim bemeten tuin had makkelijk een zwembad en/of jacuzzi in gekund. Hun oude rookruimte leek niet meer in gebruik, en lijkt me een ideale plek om een semi afsluitbare jacuzzi ruimte van te maken. De meeste dames maakten gebruik van de sisha ruimte om te roken.

Want dames (en heren) kwamen uiteindelijk wel opduiken. In de middag circa 5 heren en 7 dames. Later rond mijn vertrek waren dat circa 20 dames en een man of 15 a 20.

Van de dames was 2/3 a 3/4 wel mijn smaak. Slanke Rombul turnstertjes met een fraai snoetje. Ik kwam er in de middag echter wel gelijk achter dat de dames hier voor een beetje complete ouderwetse service 100p30 rekenden. Zelfs voor beffen werd extra gevraagd.
Vooral ene fraaie Selena kwam geregeld even polsen en grappen of ik nu wel klaar voor haar was. Deze Dagobeer past echter voor dat soort upselling.

Ene Ana leek wel door te hebben, dat ik niet meer zou gaan voor 100p30. Want toe ik hetzelfde vroeg over 50p30 voor ouderwets kamertje, kwam zij met het tegenvoorstel dat voor een uurtje 100 euro het wel kon.
Dus ik mee en hebben genoten van een geweldig kamertje. Kamertje, want na een half uurtje leek ze aanstalten te maken om op te gaan ruimen. Verbaasd vroeg ik, maar we hebben toch nog tijd?
Begon zij ineens over dat ons half uurtje er op zit. En dat of ik haar of zij mij niet had begrepen over de prijs en tijd. Tja, even overwoog ik om ermee naar de theke te gaan. Maar ik had niks concreets, als bijvoorbeeld ze na 15 minuten al van de kamer ging ofzo. Dus het er maar bij laten zitten. Hoewel haar service opzich best goed was, was het mij te overpriced met 100p30. Precies evenveel als waar ik alle andere voorgangster om had afgeslagen...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57912-Ana-(Roemeense)&p=772738#post772738

M'n verdriet dan maar gaan wegvreten... De lunch blijkt a la carte te zijn, welke ook inclusief mijn happy hour tarief zat. Kon kiezen tussen rijst met rund of spaghetti. Voor het laatste gekozen, en dat smaakte prima. Behalve dat werd de spaghetti op een fraai bord gepresenteerd, waardoor je niet het gevoel kreeg gevangenis voer voorgeschoteld te krijgen, maar in een restaurant zat te dineren. Ik probeerde nog netjes mijn lege bord terug te brengen naar de keuken, maar de kok wees me er op het op de tafel te laten staan. Net als in een net restaurant werd je tafel voor je opgeruimd.

Na wat wellness rondjes wat gaan uitbuiken in de lekker rustige zoutstenen kamer. Een andere beer maakte ook gretig gebruik van die rustkamer en lag op zijn buik. Een medewerker kwam nog even nader checken of die gast nog wel leefde ofzo. Gezien het lichte gesnurk wel en vertrok toen weer.

Na even gedut te hebben, me weer begeven in de bar. Er was toen ruim 15 dames. Ik had niet echt meer de intentie om te kameren. 2 dames die een stukje verderop zaten, waren echter van een afstandje wat met me aan het dollen. Op een gegeven ogenblik kwam 1 van hen naast me zitten en stelde zich voor als Elli. Samen met haar vriendin kwam ze na in Spanje gewerkt te hebben, nu de Duitse clubs uitproberen. Ook al liggen de kamerprijzen volgens haar een stuk lager dan in de Spaanse plekken waar zij had gewerkt.
Het dollen ging wat door en we wisten tot een compromis te komen voor 50p30 met iets wat in de meeste clubs gewoon inclusief is. Tot mijn verbazing was ze een Oscar nominatie waardig en bleek ze een hele uhm... milieubewuste dame te zijn die geen plastic verspeelde. Heel even vreesde ik dat het weer een list tot upselling betrof, maar dat bleek achteraf ongegrond te zijn. Nu ben ik niet meer van het rondstrooien met fooien, gezien dat de prijs/service verhouding kan verstoren. Dus haar van wat extra presentjes voorzien.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57914-Elli-(Roemeense)&p=772759#post772759

Nadien kon ik eindelijk uitkijken naar mijn hoogtepunt van de dag: de steak! Ook die was weer gewoon inclusief. En ook nu weer werd je maal weer op een mooi opgediend op een forse schaal, gedecoreerd met garnituur. Alleen hiervoor zou ik al terugkomen ;)

Na nog even uitgebuikt te hebben en een wellness rondje, de lange terugreis ondernomen. Onderweg reed ik op de Nederlandse snelwegen nog voorbij een party bus. Tja, ook na 22 uur zijn er manieren om een feestje voort te zetten...

Ascari
4 maart 2022, 01:05
@mentholbear is de a la cart onbeperkt? Of zit hier een bepaalde limiet aan? Ik vraag dit voor een vriend :biggrin:

Willem2
4 maart 2022, 10:35
@mentholbear is de a la cart onbeperkt? Of zit hier een bepaalde limiet aan? Ik vraag dit voor een vriend :biggrin:

Je kan tegen je dikke vriend met dikke portemonnee zeggen dat a la carte altijd onbeperkt is indien je maar geld op tafel legt :rolleyes:

Ascari
4 maart 2022, 14:55
Je kan tegen je dikke vriend met dikke portemonnee zeggen dat a la carte altijd onbeperkt is indien je maar geld op tafel legt :rolleyes:

Een antwoord van niks. Ik wacht wel op reactie van een ervaringsdeskundige.

pret
4 maart 2022, 15:01
War ik heb begrepen is dat éénmalig bestellen van steak in de entreeprijs is inbegrepen. Voor meer dien je bij te betalen.

mentholbear
4 maart 2022, 15:37
War ik heb begrepen is dat éénmalig bestellen van steak in de entreeprijs is inbegrepen. Voor meer dien je bij te betalen.

Zo had ik het ook begrepen, maar heb het niet specifiek nagevraagd. Ook de lunch was a la carte en ik neem aan ook eenmalig inclusief. Met 4 maaltijden kom ik de dag namelijk wel door. (De 4e is onderweg bij de Mac of een late night snack in de mentholcave).

Het ontbijtbuffet was wel onbeperkt, aangezien je kon graaien wat je wou. Ook de soep pan die er van de ochtend tot en met de a la carte lunch stond, kon je zelf pakken.

The Joker
4 maart 2022, 21:22
Zoals ik het begrijp is het ontbijtbuffet onbeperkt zolang het er staat, meestal kom ik pas als dat al pleite is overigens.
Afhankelijk van de dienstdoende kok, komt die tot ong 16:00 vragen of je een pasta of friet gerecht als lunch wilt hebben, dit is zonder scannen van je bandje, dus ook gratis. Zelf ook nog geen gebruik van gemaakt.
Na 17:00 kan je dan de felbegeerde steak bestellen, of een ander a la carte hoofdgerecht, 1x is gratis, daar scannen ze wel je polsbandje voor.
Mocht je later meer honger hebben, maar geen geld meer overhebben na de upsell praktijken van de dames, tussen 21:00 en 24:00 zijn er a volonte slices pizza beschikbaar. Hoewel de praktijk het meestal houdt op 21:30 tot 23:30...

mentholbear
5 maart 2022, 02:38
Nu je het zegt... Bij de lunch kwam inderdaad de kok vragen wat ik wou. Rond de avondmaal was er een soort ober die de bestellingen opnam. Weet niet meer precies wie wel of niet mijn bandje had gescand.

Weet trouwens niet of als je bij de lunch een 2e (of 3e ;)) portie wilt, of de kok dan wel je bandje gaat scannen?

Herr Fick
5 maart 2022, 06:53
... a volonte slices pizza beschikbaar. Hoewel de praktijk het meestal houdt op 21:30 tot 23:30...

Hangt er van af of Menthol in de keet is ;)

Siberische tijger
5 maart 2022, 07:45
(..) Met 4 maaltijden kom ik de dag namelijk wel door. (De 4e is onderweg bij de Mac of een late night snack in de mentholcave).

4 maaltijden? Is dat 4x1 bord met eten of per maaltijdbeurt 3x opscheppen bijv?;)
Jouw cholesterol gehalte moet torenhoog zijn.

schoolmeester
5 maart 2022, 11:02
Mentholbear heeft 2 lintwormen die in ploegendienst werken.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
6 maart 2022, 00:48
of per maaltijdbeurt 3x opscheppen bijv?;)

Wel blijven opletten, bij lunch en avondmaal kun je bij Oceans niet opscheppen. Het is dan a la carte :znaika[1]:

;)

Rino123
15 maart 2022, 19:32
Heel mooie club, maar helaas overdag tot 17.00 niets te doen. Wel prima wellness en ook goed verzorgd ontbijtbuffet!! De dames zijn er overdag niet, het is ook een Nachtclub. Voor mij persoonlijk vind ik dat niet prettig, nu maar hopen dat er nog een mooie club gaat openen binnenkort!!

grosselatte
3 april 2022, 19:34
Hello,
Can somebody explain if "old" GT-Girls are working in Oceans? And if yes - who?
Thx in advance
GL

Cabal1
4 april 2022, 18:29
Can somebody explain if "old" GT-Girls are working in Oceans? And if yes - who?

I have been there last Saturday and saw only one or two girls I know from GT. Nevertheless the line up was quite good with a lot of really good looking girls.

WA
4 april 2022, 19:00
About the "old GT-girls"..... here and there the polarbear community spotted some of this very rare species called GT-girls. Adressed with their working name at their new residence i'll guess there are at least 15 to 20 GT-girls that got mentioned in the topics of their new workingplace.
The lack of these kind of messages in the Oceans topic should say enough. Maybe 2 or three are there but no dedicated polarbear took the effort to mention them, which might say something about their popularity in the old GT-days.
Among Romanian girls in other clubs there is this common view about Oceans: No sensible (romanian) girls wants to work there........

Beron
5 april 2022, 07:18
If you are looking for more "old" GT-Girls you will find them in 6S.

bullmate
23 april 2022, 11:21
If you are looking for more "old" GT-Girls you will find them in 6S.

Can anyone tell me if the old trics of upselling the room are still going on in Oceans/Golden Time ?

schoolmeester
23 april 2022, 11:24
Yes, it happens.

Wentelt Eefje
24 april 2022, 05:37
It depends. It would surely happen to someone who has never ever been a visitor during the past couple of years.
(Like e.g. schoolmeester) if you know your way around in big night-/party-/saunaclubs, you are most likely capable to avoid girls doing so.

mentholbear
25 april 2022, 14:23
Even so, changes are imho higher in Oceans than in some other clubs.
As far as i see it, is that this club focusses on a different kind of clients then say a SC Bernds to use an extreme opposite, where service levels of sex is the focus point. I guess you don't have to try to get a big bottle of vodka with Red Bull at Bernds ;)

satanic surfer
25 april 2022, 14:51
@ bullmate:

yes, off course there still is a high chance to encounter upsell(attempts) in Oceans. This may unfortunately be mentioned about a large majority of clubs nowadays (surely those in larger cities which focus on a mix of "tourists, Messe-guests and a younger public mainly coming to party/drink etc.). Düsseldorf in this case is perfectly similar to places like Artemis (Berlin), Palace/Mainhattan (Frankfurt), former Paradise (Stuttgart) and so on. The same upsell-effects had been obvious in clubs like Oase/Sharks etc. as well, in the NRW area "ancient" Villa Vertigo as well. Nowadays it´s become sort of the same in Samya (Cologne), PHG (100/30, 150/60 for most girls probably nowadays), Magnum relatively close to Düsseldorf the same.

Why are people willing to pay those prices there? Well, maybe because they don´t mind to pay 150/60 if the service is on par and the level of beauty is satisfying enough or they like the environment and so on...But basically it has become pretty simple in a large majority of clubs: there will be a certain amount of upselling or even a "new" consensus between the girls to apply 150/60 as the new standard...

There are still some clubs where you won´t have to deal with upsell (or at least very rarely) but most of those clubs have either a smaller amount of girls working (for instance ClubVenus Hamminkeln), or have less attractive girls or have higher entryprices which can be regarded as ridiculous like Bernds where you pay 70 Euro entry for shambles and a veryyyy mediocre line-up lookswise but the lack of latexuse is selling point for the regulars there and so on...

Some won´t like it but basically it has become a "new reality" in the Clubscene since Corona-and it´s effects on the P6-market...Either you want to deal with it or you don´t but it´s simply almost impossible to not comprehend that it´s changed for the worse to be honest. It has become the Wild wild West in the clubscene, surely if you don´t want to settle for the either mediocre looks, or mediocre service...Plain simple!

dsan
13 mei 2022, 17:04
Verveelde me op koningsdag en was in eerste instantie naar venus gereden. Daar zat het wat wit van de beren dus na 2 uurtjes maar verder gereden naar deze voor mij nieuwe sauna.
Als eerste, de suana faciliteiten zijn groter en beter dan die van venus, 2 suana's waren aan en een mooie zout kamer. Club is ook wel iets groter, en veel meer dames aanwezig.
Het was rond etenstijd dus ben maar begonnen aan een schnitzel, deze was duits onwaardig, fabrieks schnitzel van iglo denk ik. Eten dus een dikke min voor mij.
Toen ik binnenkwam werd ik meteen door een dame aangesproken, maar zei dat ik eerst ff wat wilde drinken. Maar stiekem was ze toch wel mijn type, (slank-blond). Na een tijdje kwam ze bij me zitten en zijn we naar de kamer gegaan. Helaas wel upsel over de standaard prijs van 50/30m moest 150 voor en uur kosten, voor de standaard dingen die bij venus included zijn voor de meesten (pzc, beffen). Zoenen had ik ook afgesproken maar stelde weinig voor. Toch geen slechte ervering zij het wat prijzig, voor 150/1u kan ik ook in nederland blijven.
na wat sauna werk weer op een (gereserveerd) bankje gaan zitten, weet ook niet waarom die bordjes er random staan. Beetje zitten glimlachen naar een albanese chick, erg leuke glimlach had ze. Deze wilde echter voor mijn opties niet eens aan de 150/u. Uiteindelijk ging dat wel maar kon geen 2x komen in dat uur. Had wel een beetje click met haar dus werd een prima kamer.

Overal review van de club, mooi, iets minder sociaal dan venus, ook een stuk duurder door de upsell. Voordeel: man vrouw ratio is echt top hier. zaten ten alle tijden wel 10 vrouwen waar ik uit kon kiezen. Waar bij venus echt alleen mannen te zien waren.
Al met al denk ik een prima alternatief voor mij. Kreeg toen ik wegging een stapel gratis entre kaartjes, zoveel krijg ik er niet op, maar een paar komen wel van pas ;)

mentholbear
14 mei 2022, 02:34
Kreeg toen ik wegging een stapel gratis entre kaartjes, zoveel krijg ik er niet op,

Is het nog zo dat je bij gratis entree minstens 25 euro aan consumptie moet besteden, weekje achteraf afgerekend moeten worden?

Kreeg ook zo een stapel toegeschoven dat ik dacht dat het visitekaartjes waren :hammer:

Jackless
14 mei 2022, 07:59
Is het nog zo dat je bij gratis entree minstens 25 euro aan consumptie moet besteden, weekje achteraf afgerekend moeten worden?

Kreeg ook zo een stapel toegeschoven dat ik dacht dat het visitekaartjes waren :hammer:

Interessant model van reclame maken. Als ik Mentholbear lees zijn het kortingskaarten waarbij je voor minimaal 25 euro moet consumeren. Is het alleen alcohol houdende dranken waarvoor je in de club betalen moet?.....Dan wordt het wel bedenkelijk....Sorry agent..hik...ik was in Oceans..hik...en wilde gebruik maken van een kortingskaartje...hik.

Maar misschien kan iemand ons uit de roes helpen door wat meer info te geven hoe het werkelijk werkt. :gruebel:

pret
14 mei 2022, 08:01
Maar misschien kan iemand ons uit de roes helpen door wat meer info te geven hoe het werkelijk werkt. :gruebel:

Voor Oceans is het irrelevant om dit te weten. Tot op heden is het namelijk zo geweest wat vandaag geldt, kan zo maar eens zijn dat het de volgende dag niet langer meer geldt.

Jack42
14 mei 2022, 09:58
Voor Oceans is het irrelevant om dit te weten. Tot op heden is het namelijk zo geweest wat vandaag geldt, kan zo maar eens zijn dat het de volgende dag niet langer meer geldt.

Je bedoelt dat het niet goed is voor jouw maatje zijn club, iets verderop gelegen, als er teveel positieve info over Oceans geschreven wordt dus kom je weer ff stoken in dit topic!

mentholbear
14 mei 2022, 10:25
Pret' s humor dat de club zo veranderlijk is de stemming is van een vrouw ;)

Misschien dat ie de baas ze vandaag uitdeelde en morgen al niet meer geldig zijn :roll:

Maar serieus, ben benieuwd hoe het zit met die vrijkaartjes.

@jackless, Oceans had in het verleden diverse entree soorten van het reguliere all in tot aan betalen voor je glaasje prik. Weet niet hoe de regels nu zijn.

pret
14 mei 2022, 10:38
Je bedoelt dat het niet goed is voor jouw maatje zijn club, iets verderop gelegen, als er teveel positieve info over Oceans geschreven wordt dus kom je weer ff stoken in dit topic!

Kennelijk hebben mijn berichten averechtse werking bij jou. Ik wens je veel pret toe in Oceans. :wink2:

Jack42
14 mei 2022, 11:11
Kennelijk hebben mijn berichten averechtse werking bij jou. Ik wens je veel pret toe in Oceans. :wink2:

Nooit geweest en zal er ook niet snel heen gaan, niet mijn ding! Maar stook gerust verder...het valt mij alleen zo op....:rolleyes:

Picasso 1
14 mei 2022, 12:51
De kortingskaartjes die klanten regelmatig bij vertrek ontvangen betreffen een minimale consumptie van 30 euro. Als je gebruik maakt van zo'n kaart bij een volgend bezoek dan hoef je bij binnenkomst niet te betalen, krijg je een andere kleur polsbandje en bij elke drank of eten bestelling wordt je polsband gescand. Dus maakt niet uit wat je bestelt (alcoholisch, fris, eten) en pas bij vertrek reken je af. Als je onder de 30 euro bent gebleven betaal je 30 en anders hoger conform je benutte consumpties.

Deze club is overigens allang niet meer aan te merken als saunaclub. Het is een compleet ander concept.

schoolmeester
14 mei 2022, 12:51
Pret stookt niet, maar geeft de juiste informatie over deze club.
Heeft dus niks te maken met stoken !

Groet, schoolmeester.

mentholbear
14 mei 2022, 21:48
De kortingskaartjes die klanten regelmatig bij vertrek ontvangen betreffen een minimale consumptie van 30 euro.

Dat staat er alleen niet op. Een vrijkaartje van elke andere club, geeft recht op een normale entree, zoals een betalende klant. Dan kun je achteraf te maken met een onaangename verrassing. Misschien ben je nog duurder uit, dan als je wel normaal entree had betaald :hammer:

Maar dat van minimale consumptie heb je ook bij een gratis entree op je verjaardag bij Oceans. Terwijl elders met een verjaardag entree, het eenzelfde is alsof je had betaald. Dus niet achteraf betalen voor zaken die niet hadden gehoeven bij een normale entree.

Dat gezegd te hebben, ze zijn niet de enige. Bij SC Venus zit wel de fris en koffie inbegrepen, maar niet de 9 euro vreettegoed die normaal erbij zit als je met een vrijkaartje binnenkomt. Weet niet hoe het met een eventuele verjaardag entree is. Vermoedelijk hetzelfde.

Derek
12 juni 2022, 10:48
Ik was afgelopen woensdag in Oceans en het viel me behoorlijk tegen. Ten eerste is de entree te hoog voor wat je krijgt. Je betaalt 60 euro en 's avonds laat krijg je daar bijna niets meer voor. Na 23.00 uur zit er geen bier meer in de flatrate en kun je voor deze prijs dus alleen een flesje frisdrank uit een zielig ijskastje halen. Er is geen buffet. Wel krijg je voor die 60 euro een keer diner voorgeschoteld, maar wie wil dat nog 's avonds laat. Er zijn bijna geen faciliteiten: geen zwembad, geen kamers met whirlpool. Er schijnt een algemene whirlpool te zijn, maar die is al sinds de covidtijd kapot. Er zijn wel wat saunafaciliteiten, maar dat is niet genoeg om die 60 euro te rechtvaardigen.

Dan de meiden. Het standaardtarief ligt bij de meesten op 200 euro per uur en als je nog extra's wilt, dan zit je zo op 300 euro per uur (nee dat heb ik niet betaald, ik ben gekke Henkie niet). Ik ben tijdje afwezig geweest in fkk-land. Dus misschien is dit de nieuwe standaard. Als dat zo is, zou ik niet weten waarom ik naar Duistland zou rijden. In een privehuis in Nederland heb ik alles wat ik wil (behalve het eten) voor een lagere prijs.

pret
12 juni 2022, 14:29
Ik was afgelopen woensdag in Oceans en het viel me behoorlijk tegen. Ten eerste is de entree te hoog voor wat je krijgt. Je betaalt 60 euro en 's avonds laat krijg je daar bijna niets meer voor. Na 23.00 uur zit er geen bier meer in de flatrate en kun je voor deze prijs dus alleen een flesje frisdrank uit een zielig ijskastje halen. Er is geen buffet. Wel krijg je voor die 60 euro een keer diner voorgeschoteld, maar wie wil dat nog 's avonds laat. Er zijn bijna geen faciliteiten: geen zwembad, geen kamers met whirlpool. Er schijnt een algemene whirlpool te zijn, maar die is al sinds de covidtijd kapot. Er zijn wel wat saunafaciliteiten, maar dat is niet genoeg om die 60 euro te rechtvaardigen.
.

Gelukkig is upselling in NRW geen standaard. In volgende clubs hanteren de meeste dames nog 40-50€ per halve uur:

Acapulco Gold
Prime
Venus
Salome
Penelope

Derek
12 juni 2022, 15:01
Dank voor je advies! Ik zal deze clubs eens proberen.

Befkicking
17 juni 2022, 19:53
Oceans Düsseldorf

Vandaag geweest mooie club fijne wellness en niet vergeten de leuke ontvangst door het keuken personeel en leuke tot zeer mooie dames vandaag gekamerd met een mooie Boliviaanse schoonheid Sofia heerlijk een uurtje plezier voor 150€ echt de moeite waard. Was er al lang niet meer geweest maar vandaag was ik in de buurt voor afspraken dus zo een verzetje is toch soms gewoon lekker. Veel dames waren zichzelf aan het aanprijzen maar dat is niet mijn ding ik zoek zelf de dame uit.
Al met al zeker voor mij een club om nog eens vaker te bezoeken.

luminous
4 juli 2022, 11:07
Vrijdag 1 juli, nadat Golden gate niet open was en het bij Living room nog een grote bouwwerf is ben ik door gereden naar Goldentime @ Oceans.
Ik draaide de parking op om 14.30u en er stonden wel geteld 12 wagens, 3 van personeel rechts, 2 Belgen en 2 Nederlanders. Op de moment dat ik mijn wagen parkeer stopt er een taxi aan de ingang van Goldentime met 4 sudlanders er in. Ik maak op de parking enkele foto's en terwijl stopt er nog een duitse wagen met 3 jonge sudlanders die gaan direct binnen. Even later ga ik ook binnen bij het onthaal staat de taxichauffeur te wachten met een bon in de hand en zegt dat de man van het onthaal zijn 4 klanten even aan het rond lijden is. Terwijl kijk ik links even binnen in de grote ruimte waar niemand te zien is zelfs niemand achter de bar. Ik denk" ze zullen buiten zitten ". Ik wacht op de man van het onthaal en vraag hoeveel hoeren er aanwezig zijn? Hij kijkt op een blad en antwoord " nu 15 mödels en deze avond 50 mödels ". Ik denk dan overdrijft hij waarschijnlijk nog de helft en dan ben ik terug buiten gewandeld en zij ik bij mezelf is dit nu Goldentime wat een zwakke tent is dat nu. Hadden er nu theke vrouwen uit Goldentime brüggen gestaan aan het onthaal dan had ik zeker binnen gestapt.
Op naar Willich.

Nog enkele foto's van Goldentime @ Oceans:

37149
37150
37151
37152
37153

rmjhexe
4 juli 2022, 11:11
Jij kan bij het Ordnungsamt gaan werken , jij scherpe controleur

luminous
4 juli 2022, 11:11
Die laatste foto wou ik verwijderen, maar is er nu onderaan komen bij staan,

als iemand van de moderators dit kan verwijderen

Mvg Luminous

Picasso 1
8 juli 2022, 15:16
Ik wacht op de man van het onthaal en vraag hoeveel hoeren er aanwezig zijn? Hij kijkt op een blad en antwoord " nu 15 mödels en deze avond 50 mödels ". Ik denk dan overdrijft hij waarschijnlijk nog de helft

De laatste keer dat ik er was (een maand geleden ongeveer), klopte het wel dat er zo'n 50 dames in de late avond aanwezig waren.

quickstep
3 september 2022, 21:09
Zie https://www.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf-aktuell/duesseldorf-bluttat-in-bordell-zwei-angestellte-in-lebensgefahr-81211416.bild.html

stimpy3
3 september 2022, 21:20
WTF.

Tekst (om gedoe met adblockers enzo te voorkomen) hier:

Messerstecherei in Düsseldorfer Puff – Lebensgefahr!

Düsseldorf – Bluttat im Düsseldorfer Bordell „Oceans“!

Am Samstag um 12.42 Uhr kam es hier zum Streit zwischen Angestellten und einer siebenköpfigen Männergruppe. Nach ersten Erkenntnissen der Polizei sollen die Freier den Laden betreten und sich den Prostituierten gegenüber unangemessen verhalten haben.

Als die Mitarbeiter sie daraufhin zum Gehen aufforderten, eskalierte es. Dabei wurden zwei von ihnen (32, 34) lebensgefährlich durch Messerstiche verletzt. Beide kamen ins Krankenhaus, mindestens einer wurde notoperiert. Die Staatsanwaltschaft Düsseldorf wertet es als zweifaches versuchtes Tötungsdelikt.

Die siebenköpfige Gruppe flüchtete. „Derzeit gehen wir nicht von organisierter Kriminalität aus“, so eine Polizeisprecherin zu BILD. Die Ermittlungen laufen auf Hochtouren.

Eddy_V
3 september 2022, 23:49
De tekst van het opsporingsbericht is weggevallen uit bovenstaande mededeling:

Gezocht, 7 mannen vermomd als ijsbeer in een witte badjas met badslippers
Als u de ijsberen tegenkomt houd dan afstand en probeer de ijsberen met drank en sishapijpen af te leiden. Deze ijsberen kunnen zeer agressief reageren indien zij op hun onbehouwen gedrag worden aangesproken.
(vertaald uit het Duits)

stimpy3
4 september 2022, 00:05
Kwart voor een 's middags? Het zouden ook ijsberen kunnen zijn die lid zijn van de club 'dagberen tegen upsellen'.

mentholbear
4 september 2022, 01:34
Gaan we er nu net als bij Penelope plastic vorken, messen en lepels krijgen. Alhoewel, die lui zullen vast hun eigen 'bestek' mee hebben genomen...

Brad Clitt
4 september 2022, 06:55
Volgens mij een fake-bericht, want om 12.42 zijn er nog geen DVP's in Oceans.
Of in ieder geval niet het type DVP om ruzie over te maken.

quickstep
4 september 2022, 10:54
https://rp-online.de/nrw/staedte/duesseldorf/blaulicht/duesseldorf-rath-mitarbeiter-werfen-gaeste-aus-bordell-und-werden-lebensgefaehrlich-verletzt_aid-76197083

sascha0022
7 september 2022, 20:57
Who goes there will find alot of suspect people inside. But the girls are beautiful. But 100€ for 30 min and kissing extra or licking extra is pretty much. GT was the best ever but will sadly not come back.

mentholbear
9 september 2022, 10:28
GT was the best ever but will sadly not come back.

Next week on 15/9 in Grefrath a new saunaclub, Golden Gate, wants to revive the Golden Time spirit. Keep an eye out for the reviews, maybe you find a new 'home for a day' ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58194-Golden-Gate-15-09-Openingsparty-16-09-Afterparty&p=793941#post793941

sascha0022
13 september 2022, 16:50
Hopefully they will have a great start and we will read some good reviews about it soon

mager
21 september 2022, 02:00
Oceans (de 100p30, 150p60 club) bezocht op een dinsdag.
Gearriveerd rond 22:00
Wat een fabuleuze line-up !!!
Echt... Sharks is er NIKS BIJ !!!
30 tot 40 bloed en bloed mooie vrouwen.
Ze hadden tot een uur of 24:00 vrij weinig te doen, dus vele vrouwen waren aan het jagen.
Gek dat er op dit forum zo weinig geschreven wordt over Oceans.
Ik denk dat Oceans op dit moment verreweg de beste line-up heeft.
Voor mij slechts 30 minuten verder dan Venus, Haminkeln.
Er zijn dus wel degelijk goede alternatieven.
Heb geen kamer gedaan, omdat ik al uitgeblust was. Dus......
Wel een zeer slanke Colombiaanse gevonden, de naam ben ik vergeten ((Jordan of zo?), ik ben echt een fucking zeef.
Maar zij vertelde me dat haar uur tarief 150 Euro is. En voor 200 Euro extra zou ze ook anaal doen, maar of dat verhaaltje echt zo mooi zou zijn weet ik dus niet.
In ieder geval krijgt Oceans van mij het stempel: "Mooiste line-up van 2022"

Entree was 60 Euro, clientèle was bijna uitsluitend zuiderlingen, allemaal met dure Versace sneakers :) Alleen maar dure bakken voor de deur. Bijna geen Nederlandse auto's.
Eten moest je voor betalen, tussen 20 en 24 euro of zo. Maar zag er wel echt lekker uit.
Oceans bleef tot 05:00 open, maar rond 01:00 gingen er al redelijk wat vrouwen naar huis.
Als laatste wil ik nog vermelden dat de theke en portier echt aardig waren, dat kun je van die doorbitch bij Samya niet zeggen.
Oceans krijgt van mij ook het predicaat: "Meest luxe club die ik ken" :)
- Prachtige wirlpools, buiten roken, en stiekem ook binnen roken op de kamers (portier zei dat dat wel 50 Euro boete kan opleveren, maar denk dat ze er niet zo snel achter komen)
- gewoon zeer mooie club, mooie lockers, mooie armbandjes, goed eten, wel iets te donker dat wel.
Douches ook erg mooi, maar wel iets te zuinig afgesteld... Venus heeft wel nog steeds de beste douche van alle clubs :)

WANDELAAR5
21 september 2022, 05:37
Aangezien er al eens een politie-inval is geweest omdat ze iemand met beelden die op de kamer waren gemaakt aan het chanteren waren, zou ik er maar niet van uit gaan dat ze er niet achter komen wanneer je op de kamer rookt. Die beelden zijn ook de reden dat ik deze club nooit zal bezoeken, ondanks dat ze met die beelden van mij weinig schade aan kunnen richten.

En je zegt dat de dames tot 24 uur weinig te doen hebben en om 1:00 uur naar huis gaan? Dat klinkt heel vreemd?

Beron
21 september 2022, 17:23
Price seems high, but maybe it really isn't? Let me try some math for one our sex in a "higher class" club today. Service is always something, the girls decide - not the club. So I leave that out of the equation.

Oceans: 60 + 150 = 210
Babylon: 70 + 110 = 180
Golden Gate: 70 + 130 = 200
Sixsens: 65 + 110 = 175
Sharks: 65 + 150 ? 215

No much difference on the price scale if I think about it. But the clients are different and that I think makes the biggest difference between those clubs.

sascha0022
21 september 2022, 18:20
The line op in Oceans is great. But the guest crowd is terrbible. For middle euroean men not so nice to be there you will feel foreign. The location is good as well but the service is the woem is expensive and as soon as they have you in the room kisisng or licking is 50€ extra. They know how to make the men horny and make alot of extra money its a turn off these negotiations

sascha0022
21 september 2022, 18:21
@Berom, please check your mailbox.

mager
21 september 2022, 22:25
Aangezien er al eens een politie-inval is geweest omdat ze iemand met beelden die op de kamer waren gemaakt aan het chanteren waren, zou ik er maar niet van uit gaan dat ze er niet achter komen wanneer je op de kamer rookt. Die beelden zijn ook de reden dat ik deze club nooit zal bezoeken, ondanks dat ze met die beelden van mij weinig schade aan kunnen richten.
En je zegt dat de dames tot 24 uur weinig te doen hebben en om 1:00 uur naar huis gaan? Dat klinkt heel vreemd?

Kan me niet voorstellen dat Oceans cameras in de kamers heeft.... Nee dat geloof ik niet. Zal wel met een mobieltje van een klant dan opgenomen zijn.

Dames hadden tot 24:00 weinig te doen inderdaad. Er was een overschot aan dames tov de mannen.
En enkele dames gingen om 01:00 naar huis. Inderdaad.

WANDELAAR5
21 september 2022, 22:35
Nee, een kennelijk belangrijke man is met een verborgen camera gefilmd en werd afgeperst. Er is in 2021 een grote (200 agenten!) politie-inval geweest waarbij ze alle kamers afgezocht hebben naar die verborgen camera’s.
https://www.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf-aktuell/duesseldorf-rotlicht-razzia-200-beamte-durchsuchen-fkk-club-oceans-78153798.bild.html

mentholbear
22 september 2022, 00:12
No much difference on the price scale if I think about it.

That is true if you make a 1 single hour room. If you make more and/longer rooms, the difference starts to grow fast.

Like yesterday I was 6,5 hours in the room in SS. That was around 3 x 110 and 1 x 320 and 1 x 60 makes a total of 710
Normal entree 65. (Cheap ass like me of course woke up early to get the happy hour entree of 55 entry.)
Total costs around 775

At Oceans normal entree 60 plus 6 hours x €150 plus 1 time half hour €100 = 1060.

Wentelt Eefje
22 september 2022, 00:53
Nee, een kennelijk belangrijke man is met een verborgen camera gefilmd en werd afgeperst. Er is in 2021 een grote (200 agenten!) politie-inval geweest waarbij ze alle kamers afgezocht hebben naar die verborgen camera’s.

En zo komt het Fake News de wereld in. Alle kamers afgezocht… maar bewijzen dat Oceans in alle kamers filmde en afluisterde in plaats van één kwaadaardige DVP al dan niet in samenwerking met haar broer, neef, schoenenverkoper lees ik hier nergens!

mentholbear
22 september 2022, 01:01

Dat hoeft niet perse door de club gedaan te zijn. Tegenwoordig kun je makkelijk aan kleine/discrete/vermomde camera's komen. Zou inderdaad ook een dvp gedaan kunnen hebben die een afspraakje met die belangrijke figuur had.

WANDELAAR5
22 september 2022, 07:06
Dat hoeft niet perse door de club gedaan te zijn. Tegenwoordig kun je makkelijk aan kleine/discrete/vermomde camera's komen. Zou inderdaad ook een dvp gedaan kunnen hebben die een afspraakje met die belangrijke figuur had.
Dat klopt, ik heb het einde ook nooit vernomen. Zijn die afpersers gepakt? Weet iemand dat? Maar of het nu door de club is gedaan, of door een dame, of door personeel maakt me eerlijk gezegd niets uit. Het feit dat dit soort praktijken daar plaats vinden/vonden weerhoudt me ervan naar Oceans te gaan. Of de club het nu heeft gedaan of heeft laten gebeuren.

Brad Clitt
22 september 2022, 07:30
Ik heb geen moeite met voor de camera staan/liggen, just another day at the office.