Volledige versie bekijken : FKK Club Oceans, Düsseldorf-Rath, Algemeen
donkeywonkey
22 september 2022, 07:53
Ik heb geen moeite met voor de camera staan/liggen, just another day at the office.
En als je zelf de beelden ook meekrijgt heb je ook nog een leuk aandenken. ;)
mentholbear
22 september 2022, 14:41
Maar of het nu door de club is gedaan, of door een dame, of door personeel maakt me eerlijk gezegd niets uit. Het feit dat dit soort praktijken daar plaats vinden/vonden weerhoudt me ervan naar Oceans te gaan. Of de club het nu heeft gedaan of heeft laten gebeuren.
Voor mij maakt het wel uit of het de club zelf was of een DVP (en of die eruit geknikkerd is). Want met een dvp had het overal kunnen gebeuren. Als het de clubleiding het zelf was, dan neem ik het de club wel kwalijk.
Want een club 'laat' het niet zo maar gebeuren. Ze kunnen het immers niet waterdicht krijgen.
kempie
22 september 2022, 14:53
Price seems high, but maybe it really isn't? Let me try some math for one our sex in a "higher class" club today. Service is always something, the girls decide - not the club. So I leave that out of the equation.
Oceans: 60 + 150 = 210
Babylon: 70 + 110 = 180
Golden Gate: 70 + 130 = 200
Sixsens: 65 + 110 = 175
Sharks: 65 + 150 ? 215
No much difference on the price scale if I think about it. But the clients are different and that I think makes the biggest difference between those clubs.
Your going to the club and only doing one hour. But differences get bigger if you do 2 or 3. Then ocenas seem to be very expensive. And try that many woman there and i think you will find you have 1 or 2 rooms that are not good. Also take in account what it costs if you want to leave the room in 30 minutes but is not good. With 100430 at oceans or sharks that’s not possitive.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
sascha0022
22 september 2022, 16:24
@Kempie,
don`t forget most polar bears can`t shit money. If we all could shit money like hell we would be 24/7 at those clubs. If I go there and pay like 500€ its a big hole in my wallet. So I for myself go there make 2 or 3 times 30 minutes additional the entry. Even if 100 4 30 and 150 4 60 I prefer to make the 30 minute rounds. Because I like new girls to try. And I know oftner girls are not that good in the room so if ou make 60 minutes you wll be more disapointed as if you booked 30 minutes. I think with most of the bears it will be the same like that.
Achilles
22 september 2022, 20:11
Het feit dat dit soort praktijken daar plaats vinden/vonden weerhoudt me ervan naar Oceans te gaan. Of de club het nu heeft gedaan of heeft laten gebeuren.
Waarom Oceans stigmatiseren? Zoiets kan toch in elke SC gebeuren.
Wentelt Eefje
22 september 2022, 20:22
Omdat Oceans niet hot is in de bubbel van W5, dat is hoe hij rolt…
mentholbear
22 september 2022, 21:04
so if ou make 60 minutes you wll be more disapointed as if you booked 30 minutes.
If you agree to go for an hour and decide to leave the room early, some girls will try to keep you to the agreed time aka price.
You can argue that you only stayed half an hour and only willing to pay for that.
But I prefer the approach of saying to start with 30 minutes and if it is good extend to more.
Das
22 september 2022, 22:04
But I prefer the approach of saying to start with 30 minutes and if it is good extend to more.
maar dan heb je weer kans dat je na 27 min wordt buitengezet zoals bij Ruby in trappenhuis.
WANDELAAR5
22 september 2022, 22:14
Waarom Oceans stigmatiseren? Zoiets kan toch in elke SC gebeuren.
1) Ik stigmatiseer Oceans niet, ik zeg dat ik er om die reden niet heen ga. Wat anderen doen moeten ze zelf weten.
2) Het gebeurt niet in andere saunaclubs; in Oceans is een klant in de kamer gefilmd en vervolgens afgeperst.
Wentelt Eefje
22 september 2022, 22:46
Dat is jouw narratief die je nu moet redden. Maar het daadwerkelijke verschil is, de klant in Oceans heeft er aangifte van gedaan en de politie besloot om daarop in actie te komen.
mentholbear
23 september 2022, 01:04
maar dan heb je weer kans dat je na 27 min wordt buitengezet zoals bij Ruby in trappenhuis.
Die kans is er, maar lijkt me een stuk kleiner dan gelijk voor een uur te gaan. Meestal als er een half uur lang een klik is, duurt die vaak wel even door.
cameltoe slide
23 september 2022, 02:47
Er wordt heel weinig gerapporteerd over de Oceans-tent. De informatie die te lezen is, doet verslag van het bijzondere publiek, mooie vrouwen met bijzonder mooie prijsverwachtingen voor het half uur en toeslagen naargelang je stemming.
Als je nieuwe zuidelijke vrienden wilt ontmoeten, je nieuwe Versace-trainingspak en Versace-sportschoenen wilt laten zien, dan ben je bij deze club zeker in goede handen.
Vergeet niet voldoende contant geld mee te nemen, zodat u een onvergetelijke avond kunt hebben voor uw portemonnee.
De club wordt zeker niet gestigmatiseerd. Ik heb zuiderlingen ontmoet in andere clubs die enthousiast zijn over de schoonheid van de vrouwen in deze club. Je rijdt er weer langs als je 500 euro te veel in je portemonnee hebt om voor twee kamers te kunnen betalen.
Ga naar de club van de oceanen en voel je een bijzonder waardevolle persoonlijkheid voor vrouwelijke schoonheden die hun geld willen verdienen.
Ik heb deze club in het verleden verschillende keren bezocht totdat ik ontdekte dat ik bij Golden Time in Brueggen aanzienlijk betere service kreeg tegen redelijke prijzen en een leuker publiek had dan bij Oceans.
Het dagelijkse programma getiteld "Golden Time meets Oceans" was gewoon een schijnvertoning. Er zijn meer berichten te lezen in de Golden Gate-thread dan in de Oceans-thread. De interesse om het succesverhaal van Golden Time voort te zetten aan de Golden Gate is groter dan een financiële duik te nemen in de Oceans.
Voor medeforumleden die zich zorgen maken over het in de gaten houden door de beveiliging via verborgen camera's bij het roken in de kamer: denk er eens over na, verborgen camera's zijn niet nodig en er zijn rookmelders onder de plafonds.
sascha0022
23 september 2022, 09:48
@ cameltoe
your report is :):):)
Couldn`t have said it better.
By the way the club didn`t had only the story with the camera.
ALso only 1 person went to police. How many others have been filmed and blackmailed without going to police?!?!?!
The club is a hot spot for criminals everybody can see that on the big cars and the comspicious young people inside.
But anyways beautiful women inside. The old GT made all that without those criminal crowd as in the Oceans and fair prices as well.
That was the sucess secret of the golden time.
Giodude
23 september 2022, 14:01
https://www.youtube.com/watch?v=UyWdOGH-KMM
Wentelt Eefje
23 september 2022, 14:32
Net als veel andere recentere tunes van deze Albanese uit Nürnberg geproduceerd door mijn maatje Meska en verschenen op het label van hem en Shotta Paul dat net zo heet als hun (in de dancehall scene) wereldberoemde soundsystem Jugglerz.
Luistervoer voor badmen.
“Badmen wear flipflops, ca’ badmen nah run!”
Achilles
24 september 2022, 15:04
1) Ik stigmatiseer Oceans niet, ik zeg dat ik er om die reden niet heen ga.
2) Het gebeurt niet in andere saunaclubs;
Dat is net de definitie van stigmatiseren. Nergens op gebaseerd beweren dat het niet gebeurt in andere SC. Dit kan inelke SC gebeuren door bijv. een personeelslid of DVP. Een conclusie zou kunnen zijn dat je daarom geen enkele SC meer wil bezoeken om het risico uit te sluiten. Maar enkel Oceans omwille van die reden niet willen bezoeken is stigmatiserend en suggereert dat andere SC 100% veilig zijn wat dit risico betreft.
cameltoe slide
24 september 2022, 22:58
Dat is net de definitie van stigmatiseren. Nergens op gebaseerd beweren dat het niet gebeurt in andere SC. Dit kan inelke SC gebeuren door bijv. een personeelslid of DVP. Een conclusie zou kunnen zijn dat je daarom geen enkele SC meer wil bezoeken om het risico uit te sluiten. Maar enkel Oceans omwille van die reden niet willen bezoeken is stigmatiserend en suggereert dat andere SC 100% veilig zijn wat dit risico betreft.
Nee, de forumcollega @WANDELAAR5 "stigmatiseert" niet, maar communiceert zijn beslissing, die gebaseerd is op gebeurtenissen die zich in de werkelijkheid hebben afgespeeld.
Als de huiszoeking van de Oceans-vereniging niet had plaatsgevonden door de politie en het parket in Düsseldorf, zou men kunnen spreken van laster door de forumcollega of valse beschuldigingen (nepnieuws).
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stigma_(schandvlek)
Natuurlijk kan het ook in andere clubs en bordelen gebeuren dat pogingen worden ondernomen om gasten te chanteren met foto's of filmmateriaal. In 2012 werd de bekende bordeeleigenaar Bert Wollersheim gearresteerd en werd zijn bordeel aan de Rethelstrasse in Düsseldorf doorzocht. Ook werden verschillende bordelen, particuliere huizen en appartementen doorzocht. Er werden beschuldigingen geuit dat gasten van verschillende bordelen waren gedrogeerd, beroofd en gechanteerd. Verschillende financieel beschadigde gasten meldden zich destijds bij de politie.
Als een forumcollega schreef dat hij het bordeel aan de Rethelstrasse niet meer bezoekt, vertegenwoordigt dit ook zijn besluit op basis van ernstige incidenten in de werkelijkheid en ook geen stigmatisering van het bordeel aan de Rethelstrasse.
Mensen kunnen worden uitgesloten, gepest en benadeeld. Gebouwen kunnen niet worden gestigmatiseerd door te posten op forums. Bordelen en Saunaclubs kunnen een slechte naam krijgen. Of het bekladden van de huismuren (graffiti) een stigmatisering kan zijn, laat ik aan de experts over om de gebruikte tekens te interpreteren.
.
WANDELAAR5
25 september 2022, 07:47
@Achilles: Als jij in mijn verhaal leest dat ik suggereer dat andere clubs 100% veilig zijn (wat ik niet schrijf), dan zal ik punt 2 even herformuleren:
2) Het is feitelijk gebeurd in Oceans en niet in andere saunaclubs.
Verder toont Cameltoe Slide aan wél te kunnen lezen wat ik geschreven heb. Het bericht van Sascha0022 geeft precies mijn indruk weer van Oceans, zodat het me niet verbaast dat het juist daar gebeurd is.
sascha0022
25 september 2022, 12:16
You can also google for oceans DÜsseldorf. The scurity has been attecked by guests with knife. What really happend nobody knows. It was daytime.... I don`t think it was just about ladies. Also you can google for the name of the owner of the club and you will find much more news in which ways they have been in the crime life connected even before oceans.
Wentelt Eefje
25 september 2022, 13:07
Heb je Hausverbot aan de Oberhausenerstrasse? Of is deze kruistocht tegen Oceans gewoon zomaar?
sascha0022
25 september 2022, 17:30
@ Wentelt Eefje,
just cause I am naming facts it doen`t mean I hate this club or got order to stay away from the place, I just named facts.
As you try to keep to defend that place, I could also say why are you doing that, getting sponsored or involved in any context?
mager
25 september 2022, 18:34
Was gisteren in Oceans... Op zaterdag.
Was wel stukken minder dan op de dinsdag vroege avond.
Ik was er rond 01:00 uur. Er waren ongeveer 3 keer zo veel mannen als vrouwen.
En de mooie meisjes waren waarschijnlijk allemaal bezig.
Zelfde avond ook naar Acapulco Gold en Venus geweest, maar daar was het ook al niet veel beter.
cameltoe slide
25 september 2022, 23:51
Heb je Hausverbot aan de Oberhausenerstrasse? Of is deze kruistocht tegen Oceans gewoon zomaar?
Elke forumcollega moet voor zichzelf uitmaken in welk bordeel of saunaclub hij zich prettig voelt en waar hij zijn geld aan uitgeeft. De Oceans heeft zijn bijzondere geschiedenis en dat geldt ook voor de operator. Als je de tips van forumcollega's op internet opzoekt, zul je antwoorden vinden.
De bekende reclame-oom, Bert Wollersheim (Ex-Rethel bordelen, Düsseldorf) als het gezicht van Club Oceans verscheen slechts kort in het openbaar en was niet de eigenaar van Oceans. In die tijd rezen er vragen over de herkomst van het geld waarmee het gebouw en de inrichting van de vereniging Oceans werd gefinancierd.
Express: Chef-Wechsel unter Brüdern
https://www.google.com/amp/s/amp.express.de/nrw/duesseldorf/chef-wechsel-unter-bruedern-wollersheim-puff-fuer-wen-strahlt-er-eigentlich-32309
Express: Bert Wollersheim
https://www.google.com/amp/s/amp.express.de/nrw/duesseldorf/bert-wollersheim-neuer-puff-oceans-die-glaeubiger-stehen-schlange-32288
Achter de oceanen zijn de Turkse broers: Erdal Celik en Deniz Celik.
De bedrijfsactiviteiten leiden tot de "DPG Beteiligungs GmbH Düsseldorf".
https://www.dpg-immobilien.de
Deniz Celik wordt geassocieerd met de Turkse maffia: geld lenen, woekerrente, geweld bij het innen van geld, actief in sportweddenschappen in heel Europa. Ook in de prostitutie in Noordrijn-Westfalen is hij een grote naam. Deniz Celik zou jarenlang verschillende bordelen en saunaclubs hebben gerund.
Stern: Wettskandal
https://www.google.com/amp/s/www.stern.de/amp/sport/fussball/wettskandal-metropole-herten-unterwelt-trifft-glitzerwelt-3153336.html
BZ-Berlin: 13-facher Betrug
https://www.bz-berlin.de/archiv-artikel/wettskandal-haftbefehl-gegen-deniz-c
welt.de: Betrug und Erpressung
https://www.welt.de/sport/fussball/article13396118/Fast-fuenf-Jahre-Haft-fuer-Geldgeber-der-Wettmafia.html
Investmentreporter: Vorläufige Sicherungsmassnahmen Landgericht Bochum - Deniz Celik
https://investmentreporter.de/vorlaeufige-sicherungsmassnahmen-landgericht-bochum-deniz-celik/
Het is geen geheim dat Hell Angel's MC, Bandidos MC en Turks/Koerdische operators al jaren strijden om marktaandeel in de prostitutie in NRW. Van tijd tot tijd wordt de tent van een concurrenten in brand gestoken of raakt het personeel lichamelijk gewond door het gebruik van geweren of messen. De Turkse operators van de Ocean zijn al jaren in conflict met het Hells Angels MC.
Express: Oceans Verbot für Rocker der Hells Angels
https://www.google.com/amp/s/amp.express.de/nrw/duesseldorf/duesseldorf-oceans-verbot-fuer-rocker-der-hells-angels-49034
Express: Schüsse auf Oceans Türsteher
https://www.google.com/amp/s/amp.express.de/nrw/duesseldorf/duesseldorf-schuesse-im-voll-besetzten-lokal-oceans-tuersteher-getroffen-63643
Rocker-Blog: Archiv FKK-Oceans
https://www.rocker-blog.to/tag/fkk-club-oceans/
Het verbaast me dan ook niet dat er recentelijk problemen zijn geweest in de Oceans-tent en dat het personeel opnieuw gewond is geraakt.
derwesten.de: Oceans
https://www.google.com/amp/s/www.derwesten.de/staedte/duesseldorf/duesseldorf-news-polizei-sauna-club-messer-fahndung-id236329623.html/amp
@Wentelt Eefje
Heb je gratis toegang tot de Oceans-tent of wat moet de geciteerde post als achtergrond hebben?
Om je vraag direct te beantwoorden: ik voer geen campagne tegen de Oceans. Ik heb niets persoonlijks tegen specifiek Turkse exploitanten van prostitutiebedrijven en bezoek ook bordelen en saunaclubs van Turkse exploitanten in NRW.
Ik ben niet verbannen uit de Oceans-tent ;)
.
Achilles
26 september 2022, 11:37
@ cameltoe slide Ik zou de uitbaters van SC niet te eten willen geven die geassocieerd worden of kunnen worden met Hells Angels MC of andere motorbendes. Ze bieden "bescherming", plaatsen hun dames er en/of eisen dames op, forceren witwaspraktijken en hun drugs- en wapentraffic. Voor menig klant in een SC gaat dat gelukkig onwetend aan hun voorbij. Vele uitbaters hebben al te maken gehad met gerechtelijke instanties aangaande vrouwenhandel, misbruik, witwassen,... Is dat meer of minder de praktijk in Oceans, dat laat ik in het midden. Waar de discussie over gaat is een inval met naar mijn mening buiten proportie politiemacht om verborgen camera's op te sporen. Men kan vermoeden dat er meer in het spel was, maar meer ook niet. In elk geval werd de club hierna niet gesloten, ook niet als bewarende maatregel. Verder heb ik niets gelezen over een veroordeling of enig vervolg aan het verhaal. Mij lijkt het aannemelijk dat het risico op afpersing in deze club niet veel hoger is dan in eenieder andere club. En verder moet ieder idd uitmaken omwille welke redenen ook hij een SC verkiest of niet.
Wentelt Eefje
26 september 2022, 11:40
6 van je links, dus meer dan de helft, werken niet maar geven dit resultaat kamelenteen glijerij
37513
De links naar riooljournalistiek-uitgave Express laat ik buiten beschouwing.
Weet wel dat zowel Bert Wollersheim als zijn Sofia destijds zeer geliefd waren bij de werkzame dames, gold overigens ook voor Deniz.
Deniz is feitelijk, wat er ook op papier mag staan bij oei, een onroerendgoedmaatschappij op hetzelfde adres (ook bij brave Nederlandse papa&mama-bedrijfjes niet ongebruikelijk dat de werkelijkheid geparafraseerd wordt), in elk geval de eerste jaren zeker de baas geweest en was ook veelvuldig zelf “als bezoeker” in het pand, met name in de sauna aan te treffen. Dat hij als saunaclub-eigenaar jarenlang verschillende bordelen en saunaclubs heeft gerund lijkt me niet echt een verontrustend nieuwsfeit.
Je broddelwerk is net als dat van sascha0022 en W5 niet anders te kwalificeren dan als goedkope stemmingmakerij. En dat merk ik op op persoonlijke titel, zonder enige vergoeding vanuit Oceans en/of de eigenaren.
En nee, ik word ook niet gechanteerd om dit te doen door hen of een aldaar werkzame dame…
Ascari
26 september 2022, 11:55
De links van cameltoe werken goed. Oceans heeft een twijfelachtige reputatie en daar hebben ze voornamelijk zelf voor gezorgd.
Badslippers
26 september 2022, 14:37
6 van je links, dus meer dan de helft, werken niet maar geven dit resultaat kamelenteen glijerij
37513
Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript). Dan iets van dpg-immobilien, bevat ook geen info alleen een naam van een Turk. Vervolgens naar een nietszeggende afbeelding (https://www.derwesten.de/wp-content/uploads/sites/8/2022/01/cropped-app_icon_rectangular_light_512px-1-2.png).
Ik ben geregeld in diverse eetgelegenheden en 'Kneipen' op de Bolkerstraße te Düsseldorf. Diverse van die gelegenheden zijn ook in handen van criminelen. Dat staat natuurlijk niet op de voordeur. Wordt wel lastig om dat allemaal te vermijden. Criminaliteit zit overal.
De links van cameltoe werken goed.
Hmmm, vreemd. Zoals hierboven gemeld krijg ik toch niet de juiste pagina als ik op die links klik. Trouwens dat attachement van WE krijg ik ook een foutmelding: "Ongeldige bijlage opgegeven"
Picasso 1
26 september 2022, 14:44
Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript). Dan iets van dpg-immobilien, bevat ook geen info alleen een naam van een Turk. Vervolgens naar een nietszeggende afbeelding (https://www.derwesten.de/wp-content/uploads/sites/8/2022/01/cropped-app_icon_rectangular_light_512px-1-2.png).
Wentelt Eefje?
37517
Wentelt Eefje
26 september 2022, 16:08
Hmmm, vreemd. Zoals hierboven gemeld krijg ik toch niet de juiste pagina als ik op die links klik. Trouwens dat attachement van WE krijg ik ook een foutmelding: "Ongeldige bijlage opgegeven"
Poging 2
37518
http://www.ijsberenforum.com/img/ijsberenforum/we03.PNG
DDDD
26 september 2022, 20:19
Zelfs de links naar artikelen over Oceans zijn corrupt.
cameltoe slide
26 september 2022, 20:42
Klopt. Veel van die links re-direct mij naar een js-bestand (javascript).
.....
Ik had toegang tot de bijbehorende internetpagina's via alle elf internetlinks die ik had opgegeven. Ik gebruik de huidige versie van Chrome als browser.
Bijna al deze websites van kranten en tijdschriften hebben bovenaan een pop-upvenster waarin u wordt gevraagd aan te geven welke advertentiecookies u wilt accepteren. Controleer uw browserinstellingen om te zien of u deze pop-ups onderdrukt.
deket
29 september 2022, 22:53
Was gisteren in Oceans... Op zaterdag.
Was wel stukken minder dan op de dinsdag vroege avond.
Ik was er rond 01:00 uur. Er waren ongeveer 3 keer zo veel mannen als vrouwen.
En de mooie meisjes waren waarschijnlijk allemaal bezig.
Zelfde avond ook naar Acapulco Gold en Venus geweest, maar daar was het ook al niet veel beter.
Dus het was er MAGER overal in die clubs?
Eddy_V
30 september 2022, 21:50
Dus het was er MAGER overal in die clubs?
De hoogste tijd dat jij er weer naar toe gaat deket, dan is het weer dikke pret :)
JonnyFontane
1 oktober 2022, 02:08
De hoogste tijd dat jij er weer naar toe gaat deket, dan is het weer dikke pret :)
Die legt het er dan DIKbovenop....
Bluebear
1 oktober 2022, 07:25
Die legt het er dan DIKbovenop....
Fontane, jonge, wa hedde gij tegen stevige jongens? De dames zeggen tenminste “knuffelbeertje” tegen zulke mensen.
Ijsbeer zonder kapsel da ge der bent. :rolleyes: :tongue:
37541
JonnyFontane
1 oktober 2022, 07:59
Fontane, jonge, wa hedde gij tegen stevige jongens? De dames zeggen tenminste “knuffelbeertje” tegen zulke mensen.
Ijsbeer zonder kapsel da ge der bent. :rolleyes: :tongue:
37541
Zonder haar en een knuffelbeer(tje).........That's me
deket
5 oktober 2022, 22:51
Wel Eddy en JF. ; jullie pogingen tot humor zijn gedateerd
Mijn huidige deketmeid heeft mij op een streng en intensief dieet gezet. Niet om esthetische redenen maar omwille van de gezondheid. En uithouding geraakt ook terug beter.
De fuck is wel dat lekker eten meestal ongezond blijkt. Hoewel goedgemaakt gezonde soepen ook wel kunnen smaken
Anyway, de kilo's vliegen eraf.
mentholbear
21 december 2022, 00:02
IJSKOUD
Op de 5e van de 12e wilde ik bij Rheingold langs te gaan. Helaas bleek bij aankomst dat ze door omstandigheden geen kok en daarmee geen eten te hebben. Dat was een dealbreaker voor deze veelvraat. Wel zo eerlijk dat de theke het zei toen ik vroeg of hun sauna het deed.
Dus toen moest er een alternatief plan gevonden worden. Ik kon me herinneren dat Oceans een tijd geleden adverteerde met maar liefst 2 jacuzzi's. Daar had ik wel zin in en zodoende vervolgde ik m'n weg.
Iets na openingstijd kwam ik aan. Daar kreeg ik te horen dat entree 65 euro is ipv de 6 tientjes die nog op de website staat. Ook is er geen happy hour meer.
Na me opgefrist en omgekleed te hebben de innerlijke mens maar es aansterken.
In de ochtend is er een simpel ontbijtbuffet, maar waar wel spiegelei of omelet op bestelling voor je gemaakt kan worden. Allemaal inclusief bij de entree. Daarnaast zijn 1x lunch en 1x diner a la carte inbegrepen. Hoewel porties niet heel groot zijn, is de presentatie er van door de kok restaurant waardig.*
Flesjes fris zelf uit koelkast te pakken. Koffie, thee en alchohol bij de barman.
Erna wilde ik me lekker opwarmen in de jacuzzi. Helaas bleek jacuzzi IJSKOUD en traag op temperatuur te komen. Na 6 uur van 17 naar 27 graden, wat nog steeds te fris aanvoelde.
Bij vertrek verteld dat ze er beter er zeil overheen doen en en op temperatuur laten of hooguit ietsjes laten zakken. Maar zo zijn ze te fris en daarmee onbruikbaar. Ik was namelijk niet de enige klant die er gebruik van probeerde te maken, maar it terug trok.
Daarnaast vind ik die verhoging zonder reling wel wat link. Vooral voor de wat oudere en beschonken gasten. En ook als je nat de jacuzzi uit stapt.
Enfin, de sauna en stoomcabine waren wel lekker op temperatuur. Hoewel de laatste net als de douche bij de wellness nogal muf rook.*
Bijkomende bonus die dag was dat het sneeuwde. Heerlijk om onder de sneeuwvlokken langzaam af te koelen. Of een schep sneeuw op je hete hoofd...
Leuk was ook dat toen ze doorhadden dat het sneeuwde er kerstdeuntjes opgezet werd en wat dames spontaan gingen meezingen.
Kwa bezetting waren er overdag circa 5 dames en 4 mannen. In de avond circa 15 dames en rond de 20 man. De dames waren voornamelijk tussen de 20 a 30 jaar, met enkele uitschieters. Zaten ook best een aantal slanke exemplaren voor me tussen. Helaas dachten sommigen dat ze in Frankfurt ofzo zaten met hun 100p30. Diana een jonge dame met een normaal postuur wilde wel voor 50 euro mee. Maar na een kwartier begon ze al op te ruimen. Dat is omgerekend alsnog hetzelfde voor een redelijk raam kamertje.
Gelukkig bleek er in de avond een dame te zijn die me van elders herkende. Haar blonde vriendin kwam me kwa gezicht ook al bekend voor, maar niet eerder mee geweest. Enfin, met slanke Sandra genoten van een heerlijk kamertje.
Nog wat van de sauna en sneeuw genoten. Na een dutje in hun zoutstenen rustkamer voor de lange terugrit was het intussen tijd om er vandoor te gaan, aangezien rond 21 uur disco herrie en dito volume ten gehore werd gebracht.
Heb me op zich prima vermaakt, maar hopelijk dat een volgende keer de jacuzzi's wel lekker warm zijn.
lecram30nl
15 april 2023, 14:38
Iemand recent nog bij Oceans geweest en kan hier delen hoe het er nu is ?
Chocobaba
24 juni 2023, 05:48
Sinds corona weer een rentree kunnen maken vanacht hier in oceans, ik was er afgelopen zondag ook al geweest maar wat was het maar saai.
Vandaag hoopte we op een betere bezetting en betere sfeer.
Nadat we uit acapulco kwamen werden we hier wel wat warmer ondanks dat de meiden er een beetje futloos bij zaten.
Gellukig vond ik een schoonheid naar mijn wens genaamd Sophie die bulgaars schijnt te zijn , een top boezem waar ik me ogen en handen niet van af kon houden heeft me in de kamer aangenaam kennis gemaakt waardoor ik haar aangaf de sessie te verlengen met een volgend hoogtepunt. Het was natuurlijk de vraag wat de schade zou zijn na 4jaar later terug gekomen te zijn. 100€/30min vinden ze de minimum en dat kan ook pzc.
Na sophie ben ik dus maar lekker gaan eten.
Na het eten vielen me ogen langere tijd op 3potentiele maar die waren maar erg saai aan het zitten en zelfs met de opzwingende tunes kwam er geen beweging in de zaal.
Dat verwacht je tog wel op zulke weekend dagen dat er een beetje een party sfeer in de lucht komt.
Ik besloot na een tijdje om nogmaals wat te eten want ik had al niet veel op afgelopen dag.
Tijdens het uitbuiken kwam er eindelijk een van de potentiele op me af en dat was Dana uit roemenië , ik kende haar nog van mijn eerdere oceans periode voor de Corona.
Hup en we gingen naar de kamer , ohja ik moest geld bijpakken uit mn locker maar die werkte niet mee dus moest die geopend voor me worden , dat geregeld en toen konden we er tegen aan.
Dana geilde me al snel op met dr nepboezem in me mond en voor ik het wist had ze mn paal al in der mondje zonder te vragen of dat met of zonder cd moest.
Ik schrok er van maar liet het allemaal op me afkomen, ze kwam er even op stuiteren waarna ik vroeg of ze voor me wou staan en hoppa staand heb ik der kunnen volblaffen.
Zeer geslaagd vandaag en wat zijn ze tog lief gebleven voor me, je weet desnoods niet wat voor service je kan verwachten na zo een lange tijd. Maar dat mag ook wel voor deze tarieven..
Op naar huis :wink2:
Ijsberen ik hoor graag wat voor aanraders er zijn in de omgeving.. niet te oud graag en mag wel wat vlees aan zitten. Geen plankjes die benen hebben dunner dan mijzelf :smile2:
cameltoe slide
24 juni 2023, 14:18
Oceans:
Sinds corona weer een rentree kunnen maken vanacht hier in oceans, ik was er afgelopen zondag ook al geweest maar wat was het maar saai.
Vandaag hoopte we op een betere bezetting en betere sfeer.
Nadat we uit acapulco kwamen werden we hier wel wat warmer ondanks dat de meiden er een beetje futloos bij zaten.
.....
Hier in de thread doe je verslag van je bezoek aan Oceans op een late zondag, nadat je al eerder in Acapulco (Velbert) was geweest. In de Magnum thread schrijf je ook over je bezoek van afgelopen zondag tot minstens 3 uur 's nachts.
Magnum:
Afgelopen zondag tog maar eens een entree gemaakt hier na de vele goeie verhalen.
.....
Ik weet niet of het aan de dag of tijdstip lag maar het was al tegen 3uur aan.
.....
Schrijf je toevallig ook over dezelfde zondag? Dan kom je veel reizen en betaal je entree voor verschillende clubs op één avond: Acapulco, Magnum Oceans.
Zeker interessant dat je Acapulco, Magnum en Oceans bezoekt. Drie clubs waar niet elke dag over geschreven wordt hier op het forum. Zij zullen zeker de informatie in de relevante threads verlevendigen met hun bijdragen aan de drie clubs. :annieengel: ;)
Chocobaba
2 juli 2023, 06:27
Dat klopt cameltoe,
De middag begon dus in acapulco waar we niet onder de indruk waren en dus door gingen naar oceans en daar uit eindelijk slaagden. Dit was de vrijdag ervoor.
En waar ik vertelde over magnum dat was de zondag na deze vrijdag…
We zoeken in ieder geval naar wat pareltjes die in mijn eigen termen de “X factor” moeten hebben als echte dame van de rode lichten..
Chocobaba
2 juli 2023, 06:30
Afgelopen nacht maar weer oceans betreden, de sfeer en bezetting viel tegen.
Snel wat gegeten en aanstalten gemaakt naar Magnum. Lees verder in de magnum topic daar is een verassing voor mij :betrunken:
Gielle012
10 november 2023, 12:10
Hoe is de sfeer hier tegenwoordig? Iemand die daar iets over kwijt kan/wil?
pret
10 november 2023, 13:44
Hoe is de sfeer hier tegenwoordig? Iemand die daar iets over kwijt kan/wil?
Waarom ga jij niet eens polshoogte nemen en een verslag over doen?
Gielle012
10 november 2023, 16:59
Zeker een plan, al is het soms fijn om van te voren er iets meer over te weten.
Eind deze maand hoor je meer.
mentholbear
11 november 2023, 10:03
Zou je kunnen checken of de jacuzzi's goed warm zijn? Bij mijn laatste bezoek waren ze veel te fris dat niemand er in bleef.
Gielle012
14 november 2023, 18:31
23e of 30e kun je update verwachten
Gielle012
23 november 2023, 22:20
Dus, daar zit ik, na een mooie dag in Babylon. Even kijken hoe het hier is. Dankzij kortingskaartje bij Babylon redelijk OK om hier 65 euro te betalen.
Inkom/receptie doet aan als een dance club in het Oostblok. Bandjes voor de lockers. Die ruimte is netjes. Rest van sanitair ruikt inderdaad minder dan ik zelfs van AG gewent ben.
Lopen lui in dagelijks kloffie rond en aan de bar, combinatie met sauna club ervaring is daardoor wat raar. Met paar vrienden kun je hier prima feestje vieren.
Voor mij totaal geen herhaal gevaar qua club.
Wel nog een leuke kamer gedaan met dame die zeer goed milieuvriendelijke bezig wat, en dat in pvv tijden. Is hier wel 100430, maar heb ook niet echt rond gevraagd.
Soort vrouwen ook niet echt in mijn smaak.
Voor mensen die het relevant vinden:
- sauna is op temperatuur
- stoombad actief
- massage aanwezig, half uur gedaan, matig
- bubbelbaden dicht (maar mogelijk omdat ik vroeg ben voor deze club)
- buitenruimte is raar ingericht, tegels en veel tegels.
Anyway, werd tijd dat iemand ene review zou schrijven. Bij deze, voor mij niet nog eens.
mentholbear
25 november 2023, 01:31
hier 65 euro te betalen.
- bubbelbaden dicht (maar mogelijk omdat ik vroeg ben voor deze club)
Bedankt voor de info. Zonder de jacuzzi is de entree het me er niet waard.
Gielle012
26 november 2023, 00:11
Geen idee of die normaal (whatever that may mean) wel open zijn. Moeite waard om nog te informeren als je de tocht overweegt
mentholbear
26 november 2023, 00:38
Heb net gebeld en werd me verteld tot de zomer blijven ze buiten gebruik. Jammer...:frown:
Het zijn drukke dagen voor Husky:)
Donderdag als chaperon van twee dames in de mooie saunaclub Oceans,daarna tot diep in de nacht AG en gisteren in mijn vroegere huiskamer Freude 39 ook mooi gerenoveerd en in al deze drie saunaclubs
veel bekende ijsberen en DVP o.a. Ghanese Cherry mogen ontmoeten:freu:
Morgen meer, nu te druk met het EK voetballen,Tour de France en Formule 1 en tussen door het nodige neukwerk :freu::freu::freu:
Verleden week donderdag als chaperon van twee dames die vriendinnen zijn maar in verschillende saunaclubs werken op hun verzoek gezamenlijk Oceans bezocht,
voor mijzelf en de twee dames ons eerste bezoek in deze saunaclub,dames wilde graag wat anders proberen dan de clubs waar ze nu actief zijn.
Kwam als eerste om 14.00 uur aan bij Oceans een groot gebouw met een helikopter als blikvanger voor de ingang.
Oceans is open vanaf 13.00 uur tot 5 uur de volgende morgen en in het weekend tot 7 uur!
Betaalde 65 euro dat bedrag is incl. een keer a la carte eten,koffie en frisdrank en tot 20.00 bier.
Van de vriendelijke theke kreeg ik een fraaie blauwe badjas en handdoek plus een korte uitleg over de wellness en wat overige zaken,kastjes a la Sixsens met elektronische sleutel die ook de
de keuze van het eten en de alcoholische drankjes registreerde.
Alles is groot en mooi qua interieur en afwerking,sauna waar het Nederlands elftal incl. staf en reserves in kan plaatsnemen ruim en mooi buitenterras met diverse zitjes omgeven door planten en palmen.
Er waren zo tussen 14.00 uur en 18.00 uur 20 tot 25 dames werd al snel aangesproken door Bea in het verleden werkzaam bij Venus en ook wel met haar ondeugende dingen in Hamminkeln gedaan,
later kwam Iraanse Monica voorheen GG waar ze nog af en toe werkzaam is informeren of er een kamertje inzat:)
Maar Husky wachtte op het duo die rond 15.00 arriveerde en waarmee ik aansluitend op het terras koffie dronk,
ook zij vonden deze club enorm groot en daardoor mogelijkerwijs wat onpersoonlijk.
Met de eerste dame een heerlijke kamer gemaakt BJ en :t15134:, terwijl de ander wat rondkeek en met andere dames sprak,
na deze fijne sessie samen wat gegeten,zelf liet ik mij verassen door een lekkere salade met Gamba's terwijl de dames voor een vleesgerecht gingen.
Het eten was prima in orde in het restaurant met eigen keuken.
Sauna twee keer bezocht helaas was de jacuzzi nog afgedekt en aansluitend met dame twee een korte sessie van een half uur beleefd,BJ,vrijen en in Doggy mijn nakomelingen de vrijheid gegeven:freu:
Gelukkig betaalde ik vanwege mijn chaperon activiteiten geen 30-100 maar een ander sympathiek prijsje :tongue:
Mooie en grote saunaclub waar het personeel alles doet om het naar je zin te maken maar ik denk meer een avond/nachtclub dan alsmede een club voor overdag.
Bij een volle tent lijkt het me geweldig en ik zal ook absoluut op een zaterdag het feest mee willen maken met DJ en dansende dames!
Om acht uur ben ik zelf vertrokken terwijl de dames probeerde om de aanwezige mannen te verleiden,
bij mijn vertrek waren er rond 30 dames en evenveel ijsberen.
Resumé beide dames hoorde ik later zijn niet in Oceans gaan werken,zelf wil ik graag eens op een zaterdagavond mijn zaadjes planten:)
Het was nog redelijk vroeg bij mijn vertrek en in de buurt van AG deed mij besluiten deze huiskamer aansluitend te bezoeken:):wink2:
mentholbear
3 juli 2024, 23:16
Jammer om te lezen dat ze de jacuzzi nog steeds afgedekt houden.
peterp095
15 november 2024, 15:07
Laatste bericht is alweer van juli....is deze club nog open ? Overdag al iets te doen of meer in de nacht ?
schoolmeester
15 november 2024, 15:15
peterp095, lees post 804 en je weet het antwoord op jouw vraag.
mentholbear
15 november 2024, 19:47
Ik zag vandaag op een ander Nederlands talig forum een review van iemand die er recent is geweest.
Niet alleen de dames hanteren woekerprijzen voor beursgangers, maar de club blijkbaar ook.